CES 2022 se na poslední chvíli ruší? Výrobci se stahují, ruší prezentace. Někteří je udělají online. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 23 December 2021
altAMD se už dávno rozhodlo udělat svou prezentaci mimo CES a ostatní ji následují nyní včetně Intelu.

 

 

 

 

Situace kolem Koronaviru opět nabírá na obrátkách, protože šíření viru se díky pomalému očkování a nedodržování jednotných pravidel nedaří zastavit, ale naopak se mu umožňuje se dál a dál šířit a mutovat. V ČR jsme tradičně ve vývoji situaci o několik týdnů pozadu za Velkou Británií a USA, ale i k nám dorazí ta nová velká vlna. A to někdy začátkem roku v ledu a únoru. V mnoha částech světa se s ní potýkají už nyní, kdy nová varianta viru je mnohem nakažlivější, a ačkoliv je dobrou zprávou že sama o sobě není smrtelnější, bohužel zasahuje i mladší lidi a také lidi, kteří třeba i krátce před tím nákazu prodělali, nebo jsou očkovaní. A i když nová varianta Omikron dostane do vážného stavu méně lidí než předchozí verze, protože jich ovšem zvládne nakazit více a rychleji, nemocnice se opět rychle naplňují, omezuje se ostatní péče a vyčerpaný lékařský personál je po téměř 2 letech na hranici kolapsu.

Není tedy divu, že za současné situace pořádat nějakou velkou světovou akci s osobní účastí tisíců lidí z celého světa, je jako přilévat benzín do ohně a divit se, že to nějak více hoří. CES 2022, který má probíhat už za 14 dní začátkem ledna v Las Vegas, byl sice připravený a pořadatel se stále statečně tváří že bude, ovšem účastníci mu na poslední chvíli utíkají. Mnoho z nich se navíc už dříve rozhodlo udělat své prezentace mimo CES, protože účastnit se výstavy na místě nepovažovali za úplně bezpečné pro své pracovníky a návštěvníky. Jednou z těch firem bylo i AMD. Nyní na poslední chvíli se k němu ale přidávají další a další.

Intel, Lenovo, Amazon, Google a mnoho mnoho dalších hlavních vystavovatelů a partnerů se na poslední chvíli z CES 2022 oficiálně stahují. Ruší své programy a prezentace, své lidi tam nepošlou. Aktuálně tento krok oznámilo už více než 40 vystavovatelů a další budou nepochybně následovat. Vzhledem k tomu, že jde často o hlavní vystavovatele, nabízí se otázka, proč CES 2022 rovnou neodpískat. Situace v USA se navíc rychle zhoršuje, a jinde ve světě také. Koronavirová opatření přitvrzují a pořádat za těchto podmínek tuto velkou akci, je opravdu nesmysl. Už nyní je jasné, že prakticky všechny hlavní prezentace proběhnou opět jen online, což je skvělé. Upřímně loňský virtuální CES 2021 byl skvěle hodnocený a jeden z nejlepších ročníků za dlouhou dobu. Speciálně pro nás novináře je to mnohem lepší využití času a všeho. Firmy se také docela snaží mluvit jen o tom nejdůležitějším a neztrácí se čas kecáním okolo, protože zatímco s osobní účastí tam všichni sedí a trpí, u online akce vás diváci mohou jednoduše vypnout. Takže se musíte snažit to publikum nenudit a neztratit.

V tuto chvíli se pořadatelé stále tváří, že CES 2022 na místě prostě proběhne, bohužel prakticky všichni hlavní partneři jim svou účast nyní na poslední chvíli ruší, takže i když asi na místě něco málo bude, bude toho velmi málo, než aby tam mělo cenu vůbec jezdit. Ostatně řada novinářů už dávno zrušila svou cestu tam. Všechny zásadní prezentace a novinky budou opět představeny online a budeme tak u toho v klidu a bezpečí :). A je se na co těšit, vím o spousta zajímavých věcí, které nám výrobci v lednu ukáží. Samozřejmě online CES je výhodou i pro vás, protože můžete být u mnoha věcí, které byste jinak vidět nemohli …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
pita [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - CES 2021-12-24 09:12:51
avatar
Článek zajímavý - aspoň online novinky budou, ale co ty hlášky o covidu. Že se nedaří zastavit díky pomalému očkování? To jako vážně? Myslíte ty vakcíny, které jakože mají bránit těžkému průběhu, ale dostat to můžete. Třeba i statistiky na MZCR mají zajímavé čísla oproti těm čím nás krmí-straší média. A prej nová mutace si z očkovaných vůbec neláme hlavu a vesele jde i po nich. Čeho jsem si všiml tak na hlavu postavených opatření - výhody ockovaných - taky by se měli běžné testovat - když to můžou přenášet. A prevence v prvních stádiích taky nic moc. Ale leda pomalu blížící se policejní stát. Omlouvám se, ale už mě vytáčí jak se začíná i na tech webech ukazovat prstem kdo za to může a nejlíp dané jedince zastřelit a máme po "pandemii"
archecon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-24 09:54:19

Smutné.. pro nic za nic rušit takovou akci..
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-24 13:39:25

Souhlas, fašisté ztrácejí poslední zábrany a tady se tomu ještě tleská.

Faktem ale je, že přesun podobných akcí do online světa je chválihodný, ale rozhodně ne kvůli "pandemii".
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-24 17:19:08
avatar
Á, další, co neví, o čem, je doopravdy fašismus... Já myslel, že takoví existují jenom na Novinkách a iDnes a vy metastázujete už i sem
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-24 17:21:40
avatar
Citace:
vakcíny, které jakože mají bránit těžkému průběhu, ale dostat to můžete


Něco na tom jako nechápeš nebo co jako?

Statistiky (třeba MZČR) jsou super a uplně nejvíc je super, že si je každý může vykládat tak, jak se mu to hodí
pita [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-24 23:10:01
avatar
Reakce na věty v článku.... Je to třeba dát do souvislosti
Statistiky... To je super říct lidem a) ale b) už jim neřeknu. Neboli vytrhnu nějaké číslo a účelně ho nedám do správné souvislosti. Ale to je účel jakých koliv zpráv i dávno před covidem. Smutná doba . Ps: Každý má svou pravdu, takže hádat se nemíním.
petronias [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-25 10:43:29

Ať zrušej všechny veletrhy nadobro a bude klid. Beztak to stojí jen propálené zdroje a ve finále nic z toho (není potřeba).
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-25 11:05:52
avatar
přesně tak, DD už rozumí i medicíně
covidu nerozumí ani tzv "odborníci" = sejdou se 2 epidemiologové a mají na to min 3 názory...
a tzv opatření jsou jen proto aby se "něco" dělalo...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-25 12:27:29
avatar
kecáš, drtivá většina epidemiologů, tedy lidí, kteří tomu opravdu rozumí, se zcela shoduje ....

nejvíce se opatřením a očkování a všemu brání ti, kteří tomu rozumí nejméně, ale někde si něco přečetli, nejlépe na facebooku nebo reditu a tak to musí být pravda, protože mainstreamová média atd. ... zkrátka hloupost jenom kvete, Covid atd. což je zdravotní problém a vůbec by neměla probíhat diskuse a polemika mimo odborné kruhy o něm, jen zvýraznil tu neuvěřitelnou sobeckost a hloupost která jde ruku v ruce a menší část společnosti (naštěstí ne většina) je chronicky hloupá a sobecká. Bohužel protože se bavíme o nemoci, která se šíří vzduchem apod. tak argument že je to jen tvoje věc pokud jde o očkování a dodržování opatření, tady prostě neuspěje ... tvá svoboda začíná a končí tam, kde začíná svoboda a život druhého ... pokud by bylo očkování proti rakovině a ty si ho nechtěl, ano je to tvoje věc, rakovina se vzduchem nešíří a pokud ji dostaneš, léčbu si zaplatíš nebo umřeš, je to tvoje rozhodnutí. Ale covid se vzduchem šíří, takže má být jedna sada opatření a očkování pro všechny a bez výjímky, protože ovlivňuje všechny ...

a rozhodovat o tom mají odborníci, ne oběžní lidé nebo politici, protože Covid je zdravotní problém, není politický a občanský, to se z něj falešně dělá a celý situace se tím jen zhoršuje. Speciálně mě baví, jak běžní lidi v diskusích se vyjadřují na téma co které epidemiolog ví, neví, jak je hloupej a jak prej 2 epidemiologové mají 3 názory ... podobné keci jsou ten důvod, proč i po 2 letech musíme opatření dělat a mít, a budeme je tady mít další 2 roky .... čím déle bude dělat ze zdravotního problému politický a občanský, tím ho budeme muset řešit déle a potýkat se se všemi zbytečnými následky ....
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-25 17:08:18
avatar
DD je opravdu příšerný, když děláš z lidí co mají jiný názor debili. Podle mě každýho věc co si o tom myslí a jestli se dá či nedá očkovat. Já proti očkování vůbec nic nemám, pokud je ověřené a hlavně opravdu funguje, ale tyhle experimentální vakcíny jsou uplně na kokot, vedlejších účínků mají takových, že škoda mluvit, znám i do té doby zdravou hodnou paní učitelku, co si dala druhou dávku a najednou ve 40 letech mrtvá. A to co všechno je za zájmy pod pokličkou kovidu jsem přesvědčen, že se nemá šanci obyčejný člověk nikdy dozvědět. Každopádně nikoho neodsuzuju a neponižuju a nedělám z něj debila kvůli tomu, že si chce sám rozhodnout podle svého nejlepšího smýšlení co je pro něj dobrý a čemu chce věřit.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-25 18:48:36
avatar
objektivní pravda je vždy jen jedna ...

jiný názor je fajn, pokud to není hloupý názor odporující základním logickým faktům a elementární slušnosti ...

vakcína na Covid je nejtestovanější vakcína v historii světa ... ty skutečně schválené mající průkazné testy atd. prokazatelně fungují. Neexistuje dokázaný případ, že vakcína někoho sama o sobě někoho zabila, naopak existují miliony prokázaných případů, kdy zcela jednoznačně zachránila a zachraňuje každý den ... diskuse s antivaxery na toto téma je zbytečná, jejich názory jsou založeny na prokazatelných lžích a hoaxech.

To není o tom čemu věříš, nebo jaký máš názor, to je o faktech a realitě. Navíc pokud nejsi doktor s vystudovanou medicínou v oblasti virů apod. tak tvůj názor na Covid stejně nemá žádnou váhu natož aby ses podle sebe měl rozhodovat, jestli je ta která vakcína funkční nebo není .... to je jako laik bys poučoval automechanika co ti opravuje brzdy, že podle tvého názoru jsou ty brzdy v pořádku protože to psali na facebooku, takže ty a facebook máte pravdu ...

žádná diskuse na facebopoku a jinde o covidu mimo odborné kruhy neměla být nikdy připuštěna. Covid je lékařský odborný problém, běžní lidi do toho nemají co kecat, protože o tom vědí kulový jedno kolik si toho přečtou na facebooku ... každý kdo mluví proti vakcínám, opatřením či popírá existenci covidu dělá debila sám za sebe, protože ignoruje evidentní vědecká fakta, realitu atd. a poškozuje všechny kolem sebe.

Co se stane, když v případě respirační smrtelné nemoci budou mít pravdu ti, kteří říkají, že je to vše hoax a všichni přehání? Nic ... všichni budou žít. Co se ale stane, když mít pravdu nebudou? Spousta lidí kvůli tomu zbytečně umře a už umírá (včetně antivaxerů) ... už se to děje každý den. To je ten důvod, proč se diskuse o covidu a covidových opatření a jejich zavádění nikdy nemá nechávat na veřejnosti či politicích ale mají to řídit odborníci ... a každý kdo je ještě po 2 letech proti vakcínám, proti opatřením atd. je nebezpečný nejen sám sobě, ale všem ... je to zlý sobecký člověk. Znám ze svého okolí bohužel několik případů odpíračů, kteří už nejsou mezi námi a z dalších ta "chřipečka" udělala chronické pacienty ... všechno to bývali zdraví lidé, kteří na Covid a vakcíny nevěřili ....¨a je to o to horší, že prostě díky technologiím máme ty vakcíny víme že prokazatelně fungují a stejně vládne tmářství, pověry a hoaxy ...
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-26 17:29:21
avatar
A ty si DD doktor s vystudovanou medicínou v oblasti virů ? Jestli ne, tak tvůj názor má hodnotu naprosto stejnou, čili na váhu přesně nulovou.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-26 21:41:03
avatar
proto spoléhám na to, co říkají odborníci v této oblasti, speciálně to co říká a radí velká většina ... a to je to o čem píši. To není můj názor to co píši říká věda ....
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-25 18:20:37
avatar
DD ty jsi ale vtipálek, ale pokud tomu věříš...
covid se šíří jak chce navzdory všem opatřením všude na světě
jo kdyby se jako nemocní brali jen ti s příznaky (jako při každé chřipce) to by ubylo nemocných , ale i byznys pro laboratoře...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-25 18:44:51
avatar
ne, covid se šíří, protože část lidí opatření nedodržuje a opatření se liší v každé zemi a části světa, takže výsledkem je to co je výsledkem ....

nemůžeš počítat že uhasíš požár, když z jedné strany budovy hasíš, z druhé strany ti tam lijí benzín, z třetí strany mlátí hasiče protože prý porušují práva lidi na to dívat se na požár, a ze čtvrté strany máš pár politiků, kteří brání v hašení, protože ta budovat prý správně hořet má ....

nemůžeš brát jen lidi s příznaky, když covid šíří i lidi bez příznaků a je prokazatelně mnohem nebezpečnější než ta chřipka ... prostě tyhle tvé názory jsou ten důvod, proč se v tom marastu potácíme už 2 roky a nevyhnutelně se další 2 roky potácet budeme ... prostě dokud se nezavelí, že všichni udělají stejná opatření stejně a současně maximálně očkovat všechny bez rozdílů a výjímek, tak ten problém tady prostě bude .... je to jak ten můj příklad s tím požárem, dokud nezačnou hasit všichni a pořádně, tak to hořet bude ....

A pokud jde o mě, ano, v případě požáru budovy (covidu) jsem na straně hasičů (lékařů a odborníků) a nejsem na straně žhářů (odpíračů vakcín, facebookových diskutérů, politicků a kreténů co tvrdí, že covid problém není) ... bohužel z mého blízké okolí znám hned několik lidí, kteří také na Covid nevěřili, pak ho dostali a někteří už nejsou mezi námi. Mladí a silní, nakonec to nebyla chřipečka jak si mysleli .... takže ano, proto si myslím, že každý kdo ještě v tuhle chvíli říká něco proti vakcínám a proti opatřením je nebezpečný zlý sobecký člověk .... a je to o to horší, že prostě díky technologiím máme ty vakcíny víme že prokazatelně fungují a stejně vládne tmářství, pověry a hoaxy ...
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-25 19:16:05
avatar
já nejsem proti vakcínám, jen proti omezování osobní svobody, tzn že kvůli cca 0,5-1% úmrtí se omezuje 99% zbylých lidí?
kde to jako jsme?
já jsem očkovaný proto, abych nemusel každý týden chodit na testování, jinak bych to oželel
no jsi naivka, ale každý jsme nějaký...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-25 19:43:51
avatar
spousta vakcín je povinných a žádná práva to neomezuje, tahle by měla být povinná také. Vakcíny jsou úžasná technologie a díky nim lidstvo vyřešilo velmi vážná onemocnění ... a 99% populace nemá znalosti na to, aby mohlo posoudit, jestli ta která vakcína je dobrá nebo není ...

radši budu naivní, než nebezpečný, zlý a sobecký člověk ...
rookie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-28 11:59:57

1) spusta vakcin je desiatky rokov vylepsovanych a testovanych a na baze inej technologie, ved sam vies, ze nie je procesor ako procesor, tak to nedavaj rovnitko medzi rozne vakciny
2) tieto covidove vakciny okotak fungovali na povodny kmen virusu, ktory uz vymizol cca na konci jari 2021, delta a nove varianty ignoruju vakcinu a veselo si idu svoje,
v nasej blizkej rodine sme nezaockovani, vdaka prevencii. ukazkovej zivotospravy a staranie sa o imunitu ani jeden nakazeny, vo vzdialenej rodine takmer vsetci zaockovani chytili deltu,
ved si staci pozriet, ze lockdowny zavadzaju aj krajiny s 90% a viac zaockovanostou, ze ten chemicky koktejl nie je moc ucinny
3) mRna vakicna je neriadena strela aneb ruska ruleta, vedlajsich ucinkov je prilis vela, sused po 2. davke infarkt, jeho kolega v robote mozgova obrna, v lyziarskej skole jeden instruktor ma v rodine uz 2 mrtvych po ockovani, a nikto to nikomu nehlasil, statistiky su potom proste klamlive

pozri aj inych spickovych odbornikov, ktory maju na to iny nazor ako covid propagandisti v maintreamovych mediach napr. toto:
Odkaz
https://youtu.be/6Gfe1mhYe-w?t=825
staci pozriet prvu hodinku

P.S. ved ty si sam prikladom, preco mas svoj web na testovanie HW, lebo tam, kde to sponzoruje vyrobca sa objektivne testy nedozvies

P.P.S Štátu ide len o tvoje dobro a zdravie. Nenechaj si ho vziat
irving [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-27 13:18:00

1) Tak třeba teď byl schválen Novavax, což je přesně ta vakcína založená na desítky let vylepšovaném a testovaném principu,takže se můžeš nechat v klidu naočkovat bez pocitu, že děláš pokusné zvíře.
2) Že je to účinkem vakcín na nové kmeny viru horší, to se ví a dost se o tom i píše. Na druhou stranu mají mRNA vakcíny stále velmi dobrý účinek, alespoň dle všech publikovaných prací, i když ten v čase rychle klesá,což se úplně nečekalo. Otázka jak, jestli ten rychlý pokles účinku souvisí s novými kmeny koronaviru nebo by k němu došlo i u původního kmene.
3) Hlášení nežádoucích účinků není problém a může to udělat i pacient - viz zde https://www.sukl.cz/nahlasit-nezadouci-ucinek. Určitě o tom informuj své sousedy, ať jsou ty údaje přesné.
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-27 13:37:21

Citace:
3)mRna vakicna je neriadena strela aneb ruska ruleta, vedlajsich ucinkov je prilis vela, sused po 2. davke infarkt, jeho kolega v robote mozgova obrna, v lyziarskej skole jeden instruktor ma v rodine uz 2 mrtvych po ockovani, a nikto to nikomu nehlasil, statistiky su potom proste klamlive

co to trepes proboha? kdyz vezmu me sirsi okoli, tak z nejakych 2000 lidi mel nejhorsi nezadouci ucinky kamaraduv otec, ktery po druhe davce lezel dva dny v posteli se zimnici. jinak nikdo nic, max bolest v miste v pichu, coz je uplne stejne jako kdyz jdes na odber krve. ale pak jsem take znal 9 lidi co na covid zemrelo, vcetne spoluzaka ze skoly, 39 let, bez jakychkoli pridruzenych nemoci a take se chlubil jakou ma skvelou zivotospravu a imunitu. jeho zena, podobny antivax pako, lezela v nemocnici dyl jak mesic.

ty tvoje odborniky jsem poslouchal chvilu..typek co mele o tom, ze mrna vakcina nezustane v rameni??? k cemu by ti proboha byla kdyby zustala v rameni??? to je takovej kokot, ze jsem se regulerne rozbrecel smichy
Tom Vesely [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - souhlas 2021-12-27 14:51:33

V me socialni bubline (znami, pribuzni atd.) je vetsina naockovana (ja nejsem). Ano, nekdo po ockovani lehnul, vetsinu max. chvili bolelo misto vpichu a to bylo vse. Nikdo neumrel, nikdo nema zadne nasledky. Mam kamaradku, prazskou patolozku, co ma uz napitvano opravdu hodne, dokonce i nektere zname osobnosti. Resila nekolik podezreni ohledne ockovani, zadne podezreni na umrti z duvodu ockovani se pry ale nepotvrdilo.Pri tom mnozstvi ockovanych lidi je samozrejme, ze nekomu se v case projevi nejaky zdravotni neduh nebo dokonce zemre, ale to jeste neznamena, ze je to kvuli ockovani. Ostatne, ockovani z nikoho nesmrtelneho neudela Osobne si myslim, ze tohle se sleduje opravdu dost a urcite i ockovani ma sva rizika, jako asi kazdy lek atd. A kdyz nekdo tvrdi, ze ten a ten umrel zahy po ockovani a nebylo to nahlaseno, tak to si myslim, ze je naprosty kec. uz jen kvuli te pitve.
rookie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-28 11:42:49

Citace:
typek co mele o tom, ze mrna vakcina nezustane v rameni

typek len vyvracal to,co toto hlasali u nas provakcinacni odbornici (skopcene z mainstremoveho Dennika N:
"mRNA, ktorú obsahuje vakcína Comirnaty (ako aj vakcína od Moderny) sa rozpadne/zničí v ľudskom tele po približne 5-7 dňoch od podania vakcíny. Následne sa v svalových bunkách ramena prezentuje „spike proteín“ vírusu SARS-CoV-2, ktorý tak učí náš imunitný systém. Ani táto prezentácia pre imunitný systém nie je dlhodobá, je iba lokálne v ramene a raz skončí."

som teda rad, ze suhlasis, ze to v rameni neostava, ako tvrdia nasi provladni covidovi odbornici

samozrejme kazdy ma vo svojom v okoli rozne pribehy a to ho aj ovplyvnuje, to je normalne, nemusime si vsak nadavat za rozdielne nazory
ja rozhodne respektujem kazdeho, kto si vybral vakcinu alebo sa nedal vakcinovat, mala by to byt jeho slobodna volba do integrity jeho tela a zaroven by svojimi individualnymi opatreniami a disciplinou mal byt ohladuplny voci ostatnym ludom

navrhujem, podme spravit taku malu virtualnu stavku, ked o 5 rokov, ked uz bude jasne, ci su alebo nie dlhodobe nasledky,
a ked su, take ake v prorovnani oproti starym klasickym vakcinam
ak ziadne nebudu, ja nemam problem sa ti osobne ospravedlnit a priznat ze som bol opatrny "prizdisrac", co sa tyka vakcin proti covidu
pita [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-25 20:00:56
avatar
Takže neočkovaný co vše dodržuje je nebezpečný a očkovaný co na vše kašle je fajn? V obou táborech se najdou ti nezodpovědní.
Ono je zbytečné se tady vypisovat a hádat. A dokazovat někomu svůj názor. A to si myslím, že nespadám do kategorie lidi hledajících senzační zprávy na FB, ale čtu věci od např. p.Berana a lidi ze zahraničí co se tím zabývají. Jen doufám, že se nevyplní ta pravda od těch takzvaných antivaxerů. Hlavně ať vše dobře dopadne. Přeji hezký zbytek Vánoc.
raduz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-27 23:01:51

Ježiš tady je to nějakej antivaxerskej klub, že už tady mínuskuje i DDho? Určitě jsem proti povinnému očkování, ale každý neočkovaný co skončí na JIPce, nechť si ji sám zaplatí a ne my všichni z daní. Každej měl šanci se nechat očkovat a to dokonce zadarmo. Když pojedu ožralej po zavřený sjezdovce a poletí pro mě vrtulník, taky si to zaplatím. Ono by to komerční pojišťovný rády nabídly. A chtít po očkovaných aby se testovali, to jako fakt? Takže jsem si nechal píchnout experimentální vakcínu abych chránil neočkované? Omyl chlapci, proto abych se nemusel omezovat, kvůli zodpovědnosti za své děti, ale určitě ne proto, abych chránil neočkované. Lidi jsou sobečtí, nikomu neberu jeho názor, ale následky svého rozhodnutí si musí nést každý sám
rookie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-28 11:58:15

Citace:
Určitě jsem proti povinnému očkování, ale každý neočkovaný co skončí na JIPce, nechť si ji sám zaplatí a ne my všichni z daní.

ok suhlasim, ale ked uz, podme na to poriadne:
nech si takto plati kazdy, kto si svojou zivotospravou privodi dlhodobo kriticku diagnozu a skonci na JIPce:
uzivas alkohol, cigarety, drogy, malo sa hybes/sportujes, jes privela, jes nezdravu stravu, pijes malo vody, mas spankovy deficit, vystavujes sa dlhodobemu stresu atd,

alebo budeme s tymi ludmi solidarni?
co ty na to? ja este porozmyslam
raduz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-12-28 22:04:11

Problém je, že u tebou zmíněných věcí bohužel není většinou prokazatelná přímá spojitost a navíc je to vše dlouhodobé (hulení, fetování, chlastání...). Ono sklenička vína denně může být pro někoho prospěšná, někdo už to vidí jako návýk. Jenže tady mluvíme o jednorázové věci (ehm tak dobře, 2x ročně :-). Ano, i očkovaný může skončit na JIPce, pak ale udělal alespoň maximum pro to, aby se tam nedostal. Těžko ale skončím na JIPce, kde stojí pobyt desítky i stovky tisíc po jednom cigáru, vynechaným tréninku, hranolkách. Možná když se předávkuje nebo má otravu alkoholem.
Nevím jak v SK, ale tady se teď řeší povinné očkování. Na tohle jsem už z dob povinné vojenské služby alergický. Takže kdybych se nechtěl nechat očkovat, tak pořád beru možnost připojistění jako menší zlo než to, že mě vyhodí z práce. A jsem toho názoru, že hodně lidí by to přesvědčilo, aby se nechali očkovat. A pokud je jediným účelem ulevit přeplněným špitálům (což jaksi ulehčuje a čerpám teď z informací které mám přímo od lidí co tam pracují), tak to asi splňuje účel. Navíc celou tuhle srandu bude muset taky jednou někdo zaplatit, stát zadlužený jako blázen, příští rok dojdou největší pojišťovně rezervy. To budem všichni skučet, že nám zdražili zdrávko a socku....
Ale máš pravdu, je to drsný pravičácký názor :-) Už vidím ty zástupy lidí, co by přišly kvůli vlastní blbosti o střechu nad hlavou, protože by se nebyli schopni ani připojistit, ale vakcína je fuj. To tady nikdy neprojde, jenom někde v Singapuru to tak tuším udělali.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCWednesday, 17 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 332x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Tuesday, 16 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 599x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíMonday, 15 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1098x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Friday, 12 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 945x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciThursday, 11 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1039x
Komentářů: 3
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Wednesday, 10 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1731x
Komentářů: 6