Při vstupu do USA budeme ukazovat mobil. Komu voláme, s kým si píšeme na Facebooku a co. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 01 únor 2017
altNová administrativa USA pod vedením D. Trumpa, vážně uvažuje nad lustrováním návštěvníků.

 

 

 

 

Už před pár dny se objevila zpráva, že nová vláda USA pod vedením D.J.Trumpa chce zavést opravdu zevrubné lustrování návštěvníků USA z cizích zemí. Při vstupu, nebo spíše ještě před ním, budete muset vládě USA ukázat svůj telefon a zpřístupnit kontakty v něm, i zpřístupnit vaše účty na sociálních sítí a ta dále. Nová vláda USA chce totiž vědět s kým si píšete, co a zda nejste ohrožením USA. Protože se ale podobný krok zdál většině z nás dosti přitažený za vlasy, většina to brala jako drb. Jenže to není drb …

Ministerstvo vnitra USA potvrdilo, že připravuje zavedení systému detailního prověřování návštěvníků USA z cizích zemí a jejich digitálního života. Nutno říci, že v současnosti návštěvníci ze zemí s vízovou povinností mohou dobrovolně uvádět své profily na sociálních sítích. Nově z toho ale bude nejspíše povinnost. Vládu USA specificky zajímají sítě Facebook, Instagram, Google+ LinkedIn a Youtube a také budete muset ukázat svůj mobilní telefon a své kontakty a obecně komunikaci s kým si co píšete. Pravda, někteří teroristi by mohli být dostatečně pitomí a mít v telefonu detailní „business“ plány své „návštěvy“ USA.  

Zdá se to jako obrovské narušení soukromí, nicméně rád bych připomněl, že žádný z těch prostorů vlastně soukromý není. Ačkoliv jsou to vaše účty, vaše telefonní číslo, nic z toho nemůže fungovat bez zařízení a systému třetích stran, které vaše nejsou, takže technicky vašeho není nic. A je i pravdou, že hranice mezi nedigitálním a digitálním životem se prostě dávno pro většinu z nás smyla. A tak podobná opatření celkem chápu, jako rozšíření, které doba vyžaduje-umožňuje. Na druhou stranu si je však neumím představit v nějak velkém, či dokonce všeobecném měřítku aplikované na všechny. Osobně s tím ale nemám až takový problém, na druhou stranu je samo tohle lustrování bezpečnostním rizikem, protože kdo nám zaručí, že s našimi informacemi bude pro nás cizí vláda zacházet patřičným způsobem, bezpečným i pro nás, a že poskytnutí takových dat nebude pro nás tedy osobním rizikem?! Kromě toho, pod novou USA administrativou si člověk nemůže být jistý ničím, i letité dohody jsou pro ni jen kusem papíru, jak dosavadní chování ukazuje ….

Z praktického hlediska se podobný systém nejspíše bude týkat jen občanů z určitých zemí (hlavně muslimských s výjimkou těch, kde má nová americká vláda „miliardářů“ včetně prezidenta své osobní obchodní zájmy), zcela určitě těch s vízovým stykem, mezi které naštěstí už ČR nějakou dobu nepatří. Nám stačí vyplnit jednou za čas online formulář ESTA, zaplatit několik dolarů a za pár minut po odeslání už víte, jestli se můžete na cestu do USA vůbec vydat nebo ne. Poslední roky, kdy docela často do USA jezdím, se situace hodně zlepšila, kdy dnes jsou na letištích imigrační čtecí automaty a téměř vždy je pro mě vstup do USA jen otázkou několika málo vteřin a imigračního úředníka ani nepotkám. Doufejme, že vzhledem k nadstandardním vtahům nového presidenta USA k naší zemi, kterou důkladně zná, bude pro nás cestování do USA stejně snadné jako dosud. A pokud se přesto zavedou ty kontroly telefonů a facebooků a tak dále, tak si dávejte pozor, co kam a komu píšete, zdá se, že všechno bude věc veřejného zájmu …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
redtroll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zbytečné 2017-02-01 17:02:00
avatar
Tento web sleduji mnoho roků a více méně vždy souhlasím s názory a doporučeními majitele, ale tento článek a i ten předchozí o Trumpovi mi přijde akorát jako zaměřený proti němu a ohledně IT je pro nás zbytečný. Pravda ani nesouhlasím s tím, jak jsem vypozoroval, že zde Trump není v oblibě. ale to je již také mimo mísu. tak sorry jako...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 20:00:47
avatar
týká se to technologického světa, na web to patří o Trumpovi ten článek není a navrch máš hodně špatné pozorovací schopnosti ;) .... čtení textu a ani mezi řádky ti zjevně nejde ;)
redtroll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 13:53:17
avatar
Díky za rychloanalýzu mých schopností, vcelku pěkné na člověka který se tím nezabývá. Apropo hned začít urážet fanouška který sem chodí taková léta a vždy se Tě spíše zastal, spíše napovídá, že jsem se trefil do černého. Většinou takto, ač bez smajlíků odpovídají antiTrumpovci.

pro jirku odpověděl velmi trefně danitko. víc asi nemám co říct. Eu tady taky řešíme, ale najednou je EU skvělá. Ne nechci další flamewar. sorry jako

zvláštní ale danitkuv koment na který jsem odkazoval zmizel...

blbé, když se kritizuje něco co zde již funguje....
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zmizel... 2017-02-02 21:02:46

A to jsem jen oponoval. No jo úřad jediné pravdy už asi funguje.
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To smazané 2017-02-06 00:29:15

Měl by jsi DD skočit na rychlokurz k Jandovi. ( ta bukvice Evropských hodnot ) Z toho článku a z kontextu celkově přímo čiší, že je to jen další věc, za kterou může Trump. Přitom většinu těch restriktivních opatření vymysleli už za Obamy a Trump je jen zavádí do praxe. Tak nedělej neviňátko. A ještě mě napadá, že zevrubně je jen tak zběžně. Nemělo tam být důkladně?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 01:51:21
avatar
zajímavý, v textu je jasně napsané, že mě tato opatření vlastně nevadí a chápu je .... ty čiší ....
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No jasně... 2017-02-06 14:37:31

Sakra kde já jsem to četl? Pravidla manipulace článkem. Nadpis musí upoutat, hlavu zamotat prvním a druhým odstavcem a fakta dát nakonec, kde už to nikoho nezajímá. V den kdy vyšel tenhle politicky motivovaný blábol, který jsem četl fakt zevrubně! :-) vydali jinde informace o ZENu. "Zebrubně" Jedině tohle rýpnutí možná vezmu zpátky
( klidně veřejně ), protože jsem pak zpětně pátral po významu a může být, že v kontextu prohlídky to skutečně znamená podrobný, i když ani Slovník spisovného jazyka českého není tak jednoznačný, jak bych si přál. Čekám na mail jedné učitelky.
martyst111 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 12:50:05

Je to clanek ohledne politiky usa a rozhodne to sem nepatri DD nicmene zadny problem s tim nemam ze se to tu cas od casu objevi.Je to uplne opacny pristup nez nemecka ktere vsechny vita s otevrenou naruci po milionech - budete po nas strilet? odpalovat bomby? prejizdet v nakladacich? nevadi jen vsichni pojdte na obcany kaslem hlavne ze v ocich sveta budeme solidarni.Kazdopadne by melo usa udelat nejdriv poradek ve sve zemi kde se lide strileji mezi sebou a zavest prisne tresty a kontroly pro policii ktera kdyz se ji zachce odpravi obcana.
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč mě mažeš? 2017-02-02 21:10:07

Já jsem se zastal druhého. Můžeš to obhájit?
redtroll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - čekal jsem omluvu... upřímnou, 2017-02-03 17:41:43
avatar
neobhájí a pokud tak asi i kvůli tomu že to sem teď napíšu. Mrzuté a to jsem se jej vždy zastával když se do něj pustili jiní kteří řekli větší blbosti a smazal je. Vždy jsem měl DD za "objektivního" do určité míry ale vidím, že jsme asi uhodili hřebík na hlavičku. ač jej to možná mrzet nebude, tak sem asi raději přestanu chodit. Jelikož si mohu chodit kam chci a nebude mě mazat ten který je proti cenzuře... škoda
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 21:25:13
avatar
Já jsem Trumpův příznivec. Přesně se trefil do problémů a starostí obyčejných Američanů, na které dosud politici káleli. On toto status quo porušil a proto jeho hvězda stoupá. V době automatizace - robotizace vyvážet výrobu do jiných zemí je postup, kdy je vlastní národ ožebračován. Pokud jde ale o nadnárodní korporace, tak pojem vlastní národ neexistuje a o proti vlastenecké výchově Američanů je to kontrastní přístup. Honba za majetkem upozadila patriotizmus. Stejně tak je to s imigranty. Prý jsou potřeba na práce co Američané nechtějí dělat. Je to všeobecně po světě používaná lež. Když se zeptáte lidí, tak vám poví že budou klidně přehazovat hovna z jedné hromady na druhou, pokud to bude náležitě zaplaceno. Proč to není náležitě zaplaceno? Protože by ta cena služby stoupla nad možnosti obyčejných lidí, kteří spíše chudnou, nikoli pro ty bohaté. Nadnárodní společnosti dostali západní civilizace do spirály smrti. Tak jako v době Říma otroci a přivandrovalci z dobytých území připravili o práci římské občany, to vedlo k jejich odcizení o státu + honba za bohatstvím u patríciů, kteří nechtěli adekvátně přispívat na chod státu vedlo k rozpadu říše. Dnes imigranti ( rozuměj ekonomičtí otroci ) pracují za menší odměnu a jsou pátou kolonou, tak jako kdysi v Římské říši + firmy ulévají zisky do zahraničí. Ta paralela se starým Římem je přímo do očí bijící. Trump je první prezident, který si to nebezpečí nejen uvědomuje a ne jen že o něm neúčelně žvaní, ale zdá se, že s tím chce jako první něco začít dělat.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 04:16:01
avatar
Existují 2 protipóly - volný trh a plánované hospodářství. Respektuji názorově konzistentního člověka ať už stojí na jednom či druhém pólu. Co však nerespektuji je "kočkopes". Buď nesouhlasíte s žádným omezováním volného trhu, pak se Vám musí hnusit už samotná existence národní banky, jejich intervencí atd. Taky se Vám musí hnusit paternisticky socialistické protektivistické aktivity Trumpa neboť jsou popíráním volného trhu. Uvědomte si, že zvýhodňování nebo daňové úlevy některým subjektům a jiným zas ne, sebou nese prvky plánovaného hospodářství.
To je typicky pokrytecký přístup "západního" člověka - dokud mu jiní vyrábějí levné zboží je velkohubým zastáncem volnotržního systému. Když ho ten samý systém pak nakopává do zadku, volá po socialistických opatřeních. Přitom podle volnotržních myšlenek jestli se cítíte ohrožen, tak to neznamená přece nic jiného, než jen to, že konkurence je schopnější a Vy byste se měl tedy více začít snažit, vzdělávat se atd - ať už to znamená přeorientovat se na práci s vysokou přidanou hodnotou, exkluzivní know how anebo naopak snížit své náklady (třeba začít pracovat za misku rýže, když konkurence pracuje za 2 misky). Že se většině lidí ve skutečnosti nechce soutěžit a mají rádi své jistoty a pohodlí, tedy socialismus, je věc kterou si je málokdo ochoten připustit. Přitom to dává smysl - proč jsou asi zrovna chudší země socialstické, zatímco ty bohaté to mají obráceně? Myslíte, že záleží na vnitřním názoru Vás jako jedince? Řada studií ukázala, že Vaše politické názory jsou z větší míry utvářeny Vaší společenskou třídou, výchovou, historickou zkušeností (u nás předlistopadovým režimem) a dokonce i geneticky.
A tedy zpět k Trumpovi - Amerika se za poslední 1-2 dekády natolik proměnila (zavírání automobilek, vylidnění měst, nárůst lidí ve věznicích), že lidé se nyní cítí ohroženi natolik, že sami volají po socialismu - a výhra Trumpa a jeho socialistického programu to jen dokazuje. Vtip je v tom, že on pochopitelně jako miliardář pravým socialistou není (podobně jako Babiš u nás), tedy lidé i socialismus jsou mu ukradeny, jedná se tedy o čistý populizmus. Takže to nedopadne vůbec dobře. Dobře jim tak (voličům Trumpa i Babiše). Je načase opět pochopit, že existují jen 2 základní politické směry - pravice a levice. Mezi nimi je třeba si zvolit a začít konečněignorovat všechna "středová", "apolitická" a jinak nesmyslně se nazývající podnikatelské projekty neboť jedno Vím jistě: levice je špatná pro pravičáka, pravice pro levičáka, manipulátoři a egoističtí sobci jsou však pohromou pro všechny
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 05:12:26
avatar
Problém je, že pravičáka a levičáka od sebe nerozeznáte. Pravicová vláda se často chová levicově a levicová pravicově. jediné co mají společné je že lžou jak když tiskne.Politici jsou křiví jak zábradlí a nevěřím jim ani pozdrav. Soutěž je v pořádku, pokud nechcete vyhrát tak že více odíráte ty kteří pro vás pracují, než konkurence. Na zdírání lidí není nic inovativního. Proti snaze vyrábět tam kde je levnější pracovní síla a dovážet tam kde je dražší a díky tomu s mnohem větší kupní silou existovala cla. Chceš u nás prodávat a neplatit clo? Vyráběj u nás. Automatizace a robotizace i tak připraví desítky milionů lidí po světě o práci. Před 30 léty fabrika o 2000 zaměstnancích vyráběla 500 000 televizí ročně. Dnes fabrika s 500 zaměstnanci vyprodukuje 1 000 000 televizí ročně. Vyrábí se více a více s menším počtem lidí. Lidé mohou pracovat v zemědělství, průmyslu a službách. Vše už je vyčerpáno, protože i do služeb vstupuje automatizace. Navíc na to si platit služby hodně lidí už nemá dost peněz a trh se zmenšuje. Jako příklad je třeba holič. Kolik chlapů se dnes nechá stříhat u holiče? Koupí si strojek a nechají se šmikat doma. Pokud to moc neumí, tak výbrus a vydává se to za to že jdou s dobou. Stejné je to s malováním bytů, koupí se primalex a váleček a je po pár hodinách hotovo. Že to není úplně precizní? No a co, hlavně že je zeď bílá. K čemu instalatéra? lepit plastové trubky umí každý trouba, atd atd. V západní civilizaci počet lidí klesá a je to správný směr, protože počet lidí co seženou práci bude neustále klesat. Jen tam kde je bída porodnost neklesá, ba spíš naopak, rodí se jen další hladové krky v drtivé většině bez šance na zaměstnání. Ti se dříve nebo později přijdou pořádně najíst do Evropy a Ameriky. Státy si je v podobě dávek budou kupovat, aby nepřepadali lidi a nerabovali prodejny. Na desítky tisíc lidí nejsou totiž ani věznice a ani ti kdo by je měli hlídat. Ostatně i to věznění vyjde stát pěkně draho.
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 08:15:47
avatar
Nemyslám si, že neexistuje nic mezi levičákem a pravičákem. To je jako bychom řekli, že neexistuje nic mezi černou a bílou barvou, což je nesmysl. Nejen, že je tu nekonečné množství šedé, ale jsou tu i další barvy. Pokud se vrátíme k levé apravé, klidně může existovat kvazi-volný trh, tedy regulovaný. Některé aspekty řeší lépe volný trh, některé zase stát. Důležité věci pro život musí řešit stát (rozuměj společnost, většina) a věci pro řivot ne tak důležité můžeme nechat na volném trhu. To, že dneska tzv. nic nefunguje je tím, že kapitál si dělá co chce a cpe se tam, kam by neměl a totéž platí o státu (EU), který se snaží příliš regulovat něco, co by regulovat neměl nebo nemusel. Problém vidím zejména v nedemokratičnosti rozhodování, tj. že pokud nejste kapitalista a nebo politik, nemáte vesměs možnost do ničeho kecat. Přímá demokracie, které jsem zastánce, by lecos vyřešila.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 15:15:01
avatar
Když velké korporace mají větší obrat než je národní důchod většiny zemí na světě, je jasné kdo vládne. Podívejte se třeba na volný trh a pohyb peněz. To zavedli politici pro koho? Vždyť tento systém nevyhovuje ani státu a už vůbec né lidem. Jediný kdo se na tom opravdu pakuje jsou korporace a banky. Podívejte se na EU a jejich Euro. Díky EU se ekonomicky a měnově propojily státy které jsou od sebe ekonomicky příliš daleko. To nebránilo důchodovým fondům z Německa a Francie půjčovat peníze Řecku, Španělsku, Portugalsku obrovské peníze a ty za ně jako třeba v případě Řecka nakupovali zbraně od Německých výrobců. Když to v Řecku ruplo a hrozilo že důchodové fondy z Francie a Německa zkrachují, tak hlavně tyto dvě země prosadily obrovské půjčky od Evropské banky. Nevím zda to lidé vědí, ale ty půjčky jsou emitovány penězi co byly vytištěny a oni se tisknou dodnes a to tak, že jsou rotačky rozpálené do běla a zřejmě přestanou jedině když jim dojde papír. Takto znehodnocované Euro okrádá občany ve všech zemích kde se Eurem platí. Tak že ten dluh zaplatí vlastně občané těchto států. Vlastně i naší země protože naše banka vyděšená k smrti co to EU banka dělá a začala tisknout koruny také aby prý ochránila naše vývozce, což je vlastně skrytá podpora firem tak, že stát donutil každého občana naší země těmto firmám přispívat k jejich keš flow. Je totiž úplně jedno, zda stát znehodnocuje mé peníze aby podpořil nějakou firmu a nebo peníze neznehodnocoval a místo toho mi nařídil že té firmě mám každý měsíc poslat 300 Kč na její účet. To je svět ve kterém dnes žijeme a bude hůř.
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 18:51:15
avatar
Já s vámi naprosto souhlasím. Třeba co se týče peněžního systému nechal bych ho jako životně důležitého nástroje v rukou státu. Je perverzní svěřit takto životně důležitý nástroj do soukromých (egoistických) (j)elit.

Společnost často přirovnávám k živému organismu, k tělu. Peníze jsou vlastně forma energie. Kdyby si nějaký orgán přivlastňoval víc a víc energie a zamezoval by přístup této energie pro další orgány, ty by postupně začaly strádat a později hynout, nakonec by zahynul celý systém. To se v současné době přesně děje s nadnárodními korporacemi. Víc a víc vysávají systém pro svůj užitek. V přírodě se dají najít krásné analogie jako je třeba rakovina. Že je to pro systém (tělo) smrtící, nemusím moc vysvětlovat.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 21:03:22
avatar
Dokud budou firmy ovládat politiky tak, aby mohly kapitalizovat zisky a socializovat ztráty, tak to lepší nebude. Problém je, že firmy si některé politiky koupily, jiné vydírají že budou propouštět, že odejdou jinám atd. A tak dál kvete korupce, kde státy v podobě politiků firmám skáčí šipky do řitního otvoru. Proto jsou firmy na koni a politici mají od toho skákání s rozběhem hnědé kroužky na hlavách. Znáte tu průpovídku, kdy vstoupí do místnosti politik a jedna dáma se ozve, bože tady smrdí lejno. Politik se otočí a odvětí no to je odemě, před barákem jsem do něj šlápl, ti psi serou všude.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 22:40:49
avatar
Jak si čtu názory Vás 2, tak jsou v podstatě o tom samém - že je potřeba regulace, regulace a další regulace, státní dohled. Tento názor neodsuzuji, jak jsem psal. Já jen, že jste se mohli rovnou identifikovat s marxismem a mohlo se ušetřit místo v diskuzi
Antonín [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 23:28:35

Řekl bych, že marxismus je o něčem jiném než o regulacích. A není už úplně aktuální. Možná jeho metoda a dávání věcí do souvislostí ale aktuální je pořád. Marx neměl šanci komentovat třeba globalizaci, ale to, co píše o kolonizaci je použitelné pořád. Má to, bohužel, jeden podstatný rozdíl. Kdysi se z kolonií dovážely suroviny a vyvážely se hotové výrobky, což mělo příznivý vliv na zaměstnanost koloniálních mocností. V éře globalizace se ale vyváží práce a dováží se hotové výrobky, což má dopad na zaměstnanost přesně opačný.
Myslím si, že regulace je třeba rozlišovat.
Jsou regulace zbytečné, jako třeba stanovování správného zakřivení okurek a banánů, nebo doporučení, aby kadeřnice nenosily boty na vysokých podpatcích a nepoužívaly šperky - při výkonu povolání.
A jsou i regulace velmi žádoucí a potřebné - jako třeba v bankovním sektoru, kde CDO a CDS produkty, tedy finanční deriváty, bez kterých by třeba krize roku 2008 nikdy nedosáhla tak hrůzných rozměrů, nepodléhají zákazu ani regulaci dodnes.
Problém vidím v tom, že se zbytečnými regulacemi jako by se roztrhl pyten, zatímco o těch žádoucích regulacích se zatím ani neuvažuje.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 00:37:15
avatar
Já někde s regulacemi snad principiálně nesouhlasil? Reagujete na mne, jako bych je snad odmítal , zase další co mě škatulkuje . Jistěže je marxismus neaktuální, no stále je aktuálnější než starší kapitalismus, protože je reakcí na něj. Nepřestává mě však udivovat jak jsou některé pasáže nadčasové - např. "fragment o strojích". Uvážím-li v jaké době to Marx napsal a jak zatraceně se to naplňuje - viz masové zavádění robotů Foxconnem v poslední době a masivní redukce pracovní síly. Před pár lety to nebylo možné, až teď. Člověk se nemůže ubránit uznání tomu muži, ač se ve spoustě věcí mýlil. Ale nemá cenu to tady rozebírat, pokud jste to nečetl, tak jsou má slova jen plýtváním. Pokud ano, rád se pobavím PM, hlubší diskuze zde nemá cenu, jen se to zvrtne v řadu reakcí od lidí mající potřebu reagovat na něco, co vlastně nemají ani povrchně nastudováno
Antonín [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 09:53:20

Ale vůbec ne.
Reagoval jsem na to, že regulace a marxismus v tom vyjádření příliš splynuly v jedno.
A tak jsem přidal nekolik poznámek k jednomu i druhému.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 13:56:48
avatar
Neexistuje univerzální regulace či nařízení a nebo naopak uvolnění. Tak jako u nemocí nemáte univerzální lék. Jak tvrdí Milan Zelený "globalizace byl obrovský omyl", cesta z toho průšvihu do kterého se řítíme vede přes lokální výrobce. Globální bude jen vývoj, aby se technologie rychleji šířili do světa. Problém je jak on tvrdí, že si politici nechtějí ten průšvih přiznat i proto, že mají poradce kteří mají navrčené stejné ekonomické bible a nikdo není schopen vyargumentovat že to co je dnes je slepá ulička která má na konci zeď. Ten expres v kterém sedíme se řítí tou uličkou k světlým zítřkům.
CCblue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 13:27:25

Z tohohle textu koukám, že pán je komunista. No není divu, Trump je komunista taky.
I když, pravda, to trochu předbíhám, komunismus je pozdější fáze, tohle je marxismus. Pohled na svět, kde jsou lidi rozděleni do jasných tříd, které proti sobě stojí. Tedy to, co se ukázalo jako něco zcela mimo lidskou realitu nejen teroreticky, ale i prakticky.
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 18:57:45
avatar
Třídní systém stále existuje a není to výmysl tzv. komunistů. To se táhne už od minimálně středověku ale i spíše dál. Vždycky byla tzv. vládnoucí třída a podtřída. Vítězství komunistů po světové válce byl odpovědí právě na třídní systém předchozí. Dá se tak říci, že kapitalismus si stvořil svůj komunismus. Nazývat kapitalistu Trumpa komunistou je velmi odvážné.
Antonín [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 23:32:40

Myslím si, že není tak dávno, kdy se Soros na tohle téma rozhovořil a prohlásil, že třídní boj existuje - mezi bohatými a chudými.
"A my v tom boji vítězíme." zněl jeho závěr...
Antonín [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 23:47:56

Trump jistě není komunista.
Je to člen republikánské strany, bohatý člověk a součást americké elity. A jistě není jeho záměrem bourat kapitalismus.
Chce ho jen zreformovat a učinit lepší pro obyčejné lidi, kterých je většina.
Jak to dopadne se nedá uhodnout. Většina lidí v Americe ale i lidé jinde si přejí, aby se mu to povedlo.
Možná, že ale dopadne jako kdysi Gorbačov.
To nebyl žádný odpůrce socialismu, byl členem komunistické strany a součástí tehdejší elity. Chtěl jen socialismus zreformovat a učinit ho lepší pro obyčejné lidi.
Tím ale přispěl k jeho pádu a ukázal nereformovatelnost socialismu.
Pokud se ale Trumpovi jeho záměr nepodaří uskutečnit, možná nám taky ukáže nereformovatelnost systému. A tentokrát by se pro změnu jednalo o kapitalismus.
Kdo ví...
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 01:38:59
avatar
Nepřestává mě udivovat naivita lidí jako jste Vy. Na základě pár populistických frází věříte, že to Trump dělá pro lidi. Žádná fakta, jen Vaše víra, že to někdo myslí dobře. Přemýšlejte, není to jen náhodou proto, že byste si přál, aby někdo takový byl, tímpádem Vaše projekce? No jistě, svět přece "nemůže" být tak špatný a vůdcové mocností jen egoističtí sobci že? Takže si třeba do Trumpa reflektuji ty ideály které mám já a jsem spokojený, že někdo takový je. A svět je zase krásný! No není to paráda?
Antonín [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-07 14:32:46

Já samozřejmě nemohu vědět co si Trump myslí, stejně jako to nemůžete vědět vy.
A je jistě možné, že naděje, které do něj řada Američanů i Evropanů vkládá zklame.
Ostatně že takovou možnost připouštím je možné vyčíst z mojeho příspěvku a srovnání s Gorbačovam.
Pokud budeme považovat naději na změnu k lepšímu za naivitu, jak by vypadal názor opačný, tedy názor propracovaný nebo sofistikovný?
Dokážete ho sformulovat?
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 02:20:00

Ten článek obsahuje jen fakta a samozřejmě na tento web patří.
Napiš prosím jednu větu z článku, která je zaměřená proti Trumpovi.
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 17:12:47
avatar
Kačere Donalde a Spokojené státy americké - VYLIŽTE SI PRDEL
Kdyby toto někdo chtěl po nich tak je hned kravál. Jejich arogance už nezná mezí.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 21:23:18
avatar
Pravidla urcuju mocni. Ak sa ti nepaci nemusis tam ist . Inak bolo nacase aby sa tento bordel zacal menit, Trump a Brexit su dobrym zaciatkom.
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 21:34:29
avatar
Proč ne, ale potom férově na obou stranách. Já tady amíky nepotřebuju. Tak to samé zavedem pro vstup do EU? A nemůžou se zlobit.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 21:40:52
avatar
EU? Dufam ze ten experiment o 10 rokov uz nebude existovat. Si predstav ze by do EU prijali aj Turecko o par rokov. A amikov tu praveze potrebujeme, inak by sme tu mali konflikt ako maju na vychode Ukrajiny. Len je nacase aby si kazda krajina zacala plnit svoje povinnosti a davala na obranu 2% z rozpoctu tak ako sa pri vstupe do NATO zaviazali.
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 22:07:15
avatar
S EU souhlasím, bohužel je problém že z nás udělali otroky.
Tady bylo vše od zemědělství až po těžký průmysl. Nikdy jsme na nikom nebyli závislí. Teď jsme jenom troska kdysi hrdého státu. A ti ke kterým vzhlížíme nám do té rakve pomohli.

P.S.:
Ted bych chtel vedet kdo nas minusuje a nenapise vlastni nazor
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 02:08:17

Pane nostromo.
Tak já mínusuji. No co k Tobě říct? Nevím jak slušně popsat to, co píšeš. Samý blábol a lži.
1. udělali otroky - vždycky pro někoho děláš. Jestli děláš pro českého šéfa, který dodává na trh v ČR - tak to nejsi otrok?
A to, že máme menší platy je dáno vývojem ekonomiky a to zkazili komunisti. Ono je potom problém dohnat platově Německo, když má náskok 300% a nestojí. A kdo by jinak zaměstnal v ČR polovinu lidí-komu by jsi dodával vyrobené zboží? Myslíš, že prodáš v ČR třeba 1 150 000 Škodovek.

2. Těžký průmysl je moc špatný - ten z nás dělá otroky. Moc jednoduchý nahradit dovozem, a proto je moc málo placený(otrok). Dále je to namáhavá práce ve špatném prostředí(otrok), výrazně ničí přírodu a tím i zdraví lidí(zatěžuje zdravotnictví). Zkus bydlet v Ostravě u ocelárny Arcelor Mittal a pak mluv o těžkém průmyslu, jak moc ho chceš.

3. Protože jsme malá země, jsme už od pradávna na všech okolo závislí. Třeba závislosti ČSR: Každý český král byl závislý na jiném(cizím králi), Rakousko-Uhersko(tady dokonce nemáme ani stát), 1918-1939 - závislost Anglie, Francie(zaručení bezpečnosti), 1939-1945 Německo, 1948-1989 komunisti - závislost SSSR. Opravdu nikdy jsme nebyli závislí?

4. Kdy jsme prosím tě byli hrdý stát. Min. od roku 1938(Sudety) už hrdý stát dávno nejsme, tj. 79let.

5. My jsme v rakvi? Ty umíráš hlady? Máš auto? Máš internet, PC, mobil, TV, pračku, sporák, ledničku...Máš kde bydlet? Stěžovat si a přitom se srovnávat třeba s Německem je ubohost. Srovnávej se třeba s celou Afrikou a zjistíš, jak moc se máš dobře.
Jsme 28 nejbohatší stát na světě, to je ti málo? Kde jsou tedy třeba v Africe?

No prostě co věta to výstavní blábol. Vytvářením špatné nálady v ČR, psaním a vykládáním nesmyslů, lidé jako ty obrovsky škodí ČR(lepší nálada=lepší život=lepší práce).
Hlavně kvůli takovým lidem, jako jsi Ty(negativní...) se nemáme v ČR tak dobře, jak si Ty představuješ.

PS. Tohle, co píšu, není jen názor, to je realita. Místo mínusek mě zkus něco z toho, co jsem napsal vyvrátit.
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No a já dám mínus tobě 2017-02-02 02:26:52

Ne úplně za všechno, ale v zásadě se kloním k tomu, co píše nostromo. Já za idiota označím každého, kdo okázale dává najevo svoji přemoudřelost a plácá větší hovadiny, než ten, kterého kritizuje. Chytáš za slovo a ignoruješ kontext, navíc si pleteš pojem a průjem. On řeší současnost, ty minulost a ještě blbě. Zatímco on říká: chtěl bych být hrdý, ty jsi se posranej narodil a posranej umřeš. V kontextu odvedené práce vůči mzdě jsme na tom hůř, než bychom mohli. A srovnávejme s Německem. Ne s Pobřežím Slonoviny. Byli jsme potravinově i průmyslově soběstační. Závislost na dovozu surovin je běžná pro každou ekonomiku, ale způsob hospodaření už ukazuje na neschopnost politiků a to můžeme srovnat třeba s Polskem. Jako malý stát se musíme snažit nevyvolávat konflikty, které nevyhrajem a hledat spojence ochotné se bránit s námi. Jenže když každý hodí flintu do žita jako ty, jako bychom to vzdali bez boje. Příklad s Rakousko-Uherskem mi není jasný. Oni v té době prakticky těžký průmysl neměli a většina byla v Čechách, které byly součástí R-U. Bez těžkého průmyslu se neobejde žádná ekonomika. Navíc každá věc je poplatná své době a nesmí to být jen těžký. Jestli chceš argumentovat průměrnou mzdou, zvu Tě na kuře. Já si dám celý, ale když to tak vezmeš, každý máme půl. Každej stát je tak hrdej, jak jsou hrdí jeho občané a já bych za Sralbotku život nedal. Ne nostromo, ale ty seš negativista, co je smířenej s tím, že mu stačí pár kostiček, protože jinde jsou na tom hůř. Ale já mám potenciál mít se líp a když s tím chci něco udělat, brání mi v tom lemry spokojené i s hovinkem, protože hřeje. Tohle je realita.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 15:07:21
avatar
Prostuduj si mapku v tomhle článku:

Odkaz

Ty nejchudší země Evropy se nacházejí na východ od bývalé železné opony. Jirka64 řeší minulot a to je v pořádku, protože minulost má největší podíl na současném stavu ekonomiky a životní úrovně. A to ještě ti naši, jak je mnozí nazývají, zloději a korupčníci, nás doveldi do stavu, že se máme z celého východného bloku nejlíp.

To srovnávání s Německem je snad nějaká diagnóza. Oni neztráceli 40 let času budováním socialismu a centrálně plánovaného hospodářství. Poděkujme tudíž našim rodičům a prarodičům, zato, že se nemáme tak dobře jako němci.

P.S.: Když se někdo cítí být otrokem, tak ať si najde takovou práci, za kterou dostane zaplaceno
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 17:57:22
avatar
Čo je toto prosím pekne za slint? Poďakovať sa musíme kupónovej privatizácii a následnému besnému rozpredávaniu štátneho majetku do zahraničia za bakšiš do vačku. Preto sa máme tak ako sa máme. Západ len využil chaos po páde opony.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 01:22:52
avatar
S čím konkrétně nesouhlasíš?

Tak to v těch ostatních zemích bývalého východního bloku museli mít těch kupónových privatizací aspoň dvakrát víc než my :-)
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 15:09:52

danito
Já napíšu, že je někdo negativní a ty mi napíšeš, že to ne on, to já. To mi připomíná hlavu státu včetně ovečky.

Nostromo napsal:
- že jsme otroci,
- že jsme na někom závislí,
- že jsme troska kdysi hrdého státu,
- že jsme v rakvi
A toto celé není negativní pohled - prosím o odpověď?

Podle mě by byl pozitivní pohled úplně opačný - třeba tento:
- jsem moc rád, že mám práci(ne že jsem otrok)
- jsme závislí na otevřené světové ekonomice a to je dobře, protože se lidé tímto spojují.
- přestože se v tomto státě vyskytují problémy, jsem na ČR hrdý, je to můj domov
- mám vše, co nutně potřebuji a ještě mnoho navíc - mám se dobře

A tohle já si říct můžu, ale podle tebe jsem negativní? Proč?
Nevím co jsem já napsal negativního. Můžeš mi to negativní prosím napsat?

Když nevíš, že se máš dobře, nikdy se nebudeš mít lépe.
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Soráč, že až teď. 2017-02-06 00:27:07

Nemám moc času, takže jen v rychlosti. Nostromo v pár větách konstatoval a následoval elaborát.
Takže se to má asi takhle. Za vyprodukovanou práci dostane český dělník třetinu toho, co kolega z dojčlandu. V tomhle světle je to otročina a to nemluvím o výhodách, které mají zaměstnanci, co jsou v odborech. V těch odborech na západ od nás. Naše odbory jsou jen další neziskovka, která si na zastánce jen hraje. Můžu to porovnat s přístupem jednoho holandského odboráře. Píšu jednoho, protože nebudu používat klišé, pár jich znám. Za ty prachy je to otročina. Výplata nad hranicí minimální mzdy a zbytek na ruku je běžná praxe a tohle svinstvo způsobí, že lidi nebudou mít na důchody, protože ty se počítají ze mzdy. Vláda tyhle praktiky kryje, protože lobby. Zeptej se prodavačky v Tescu, kolik bere. Ale máš pravdu v tom, že nejsi negativista. Ty jsi modelový příklad naivní ovce. Já jsem střední vrstva. To co říkám, neříkám z pozice závistivýho levičáka, který zabavoval majetky a obsazoval objekty. Dneska to dělají sqatteři a podporuje je Stropnický. Zelení. Tak jak se mám já teď(a na všechno jsem si vydělal nebo půjčil), tak se nemá minimálně polovina těch, co tu píšou. NEPROVOKUJU!!! Můžu si dovolit být nezaujatý. Po 89 jsme měli dluh 0 a důchodový fond a majetky o kterých by i Babiš mohl vyprávět. 27 let se pořád všechno shazuje na komunisty. Pokud jsme potravinově a strojírensky nezávislý stát, tak to znamená, že i kdyby padla ekonomika, tak jsme schopní nakrmit lidi, obléct je, mít elektřinu, vodu... Dneska se klidně může stát, že kdyby v Evropě došla voda, tak se od nás natáhne potrubí a lidi u nás si neškrtnou, protože to vlastně není naše. Elektrárny budou posílat elektriku ven a domů nepůjde ani kilowatt. Nostromo to vidí ( a nejen on) a ozývá se. Jsi si jistý, že se máš dobře nebo je to jen iluze? Je ti jedno, že za almužnu děláš stejnou práci jako jinde za trojnásobek? A že je to tím, že ti co jim to nevadí, si vlastně škodí? Po 27 letech letech od sametu je v lidech víc špatnýho, než za komanče. I to drž hubu a krok platí dnes víc. Obchody jsou plný šuntů, který by před 89 nesměly na pult. A to se na kvalitu dost nadávalo. Mělo to být ve zkratce :-)
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 00:18:23
avatar
Zdravím,

moc se omlouvám že jsem si dovolil zeptat kdo nesouhlasí a proč. Nikdy jsem netvrdil že mám patent na rozum, ale když se mi něco nelíbí tak to napíšu. Ale těm co mají jako jediní pravdu prostě stačí mínusovat. Já nemám na rozdíl od VÁS DOKONALÝCH problém přiznat chybu.

1. tady jsem použil špatně slovo -otroky-. S komančema s tebou taky souhlasím.
ale - menší platy? kde jsem to psal?
ale - platově dohnat německo? kde jsem to psal?

2. každá práce má svoje pro a proti. tak zrušíme svařování protože el. oblouk svářečům bliká do očí, zrušíme kuchyně protože je tam horko. na každém zaměstnání se dá něco najít.
A bydlím asi 30km od ostravy takže vím že tady jsou na komínech filtry, bordel jde ze sousedního státu kde na to sejou

3. Země koruny české začali myslím o něco dříve než na začátku 20 století.
prosím o uvedení alespoň 3 zemí které nejsou závislé na dovozu nějaké komodity.

4. Od vyhlášení samostatného státu v roce 1918 až do 2.sv jsme patřili mezi evropskou elitu.
A po válce Jawa, Tatra - japonci se od nás učili jak dělat motorky.

Otto Wichterle, Hans Ledwinka - byli jsme naprostá špička.

5. Ano, jsme. když tady mluvíš o ostravě, projeď si dolní oblast Vítkovic, projeď si Tatru Kopřivnice. Firmy kde dělalo kolem 15 - 20k lidí vypadají jako černobyl. Všechno rozprodané a zavřené.
V roce 1986 mi bylo 10 - nebudeš tomu věřit ale pračku, televizi, sporák i ledničku jsme používali. i splachovací záchod byl. pc jsem neměl, ale ATARI 800XL ano a 2 joysticky + kazeťák s turbem 2000 a kalkulačku casio.

Takže REALITO. Ty mi zakazuješ srovnávání s německem které já jsem nikde nenapsal, ale budeš mi předhazovat srovnání s afrikou.

A to poslední, já ti napíšu co si myslím a nebudu se schovávat za mínuska.
A ano, budem všechny plácat po rameni jak se máme dobře i když víme že to není pravda. Ale hlavně ať mají všichni dobrou náladu, protože afričani jsou na tom hůř.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 06:13:41
avatar
Nechalo by se vyjmenovat několik značek,které byly ještě na konci komunistické éry na výši, viz třeba ta Tatra, ovšem většinu značek a podniků zruinovali právě soudruzi. Jawa šla do kopru už na přelomu 60. a 70. let, ve Škodovce se taky snad zastavil čas (Favorit byl hotovej technickej klenot, kam se na ní čape Golf nebo 309), proudový stíhačky se tu za 40 let vyvinuly sakumprdum dvě, vrtulníky se preventivě zařízly na příkaz z Ruska hned na začátku. V některých věcech jsme možná byli špička, ale mohlo být líp, nebýt komunistů. Ale musím se jich taky trochu zastat. Spousta věcí tu byla škrcena na příkaz z Kremlu, byli jsme defakto jejich vazalové
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2017-02-02 03:13:24

.
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Oni to Turecko nakonec přijmou 2017-02-02 03:12:16

SAE zatáhnou za placené páky a až nás tu slimáci přehlasují jako v Londýně a volení zástupci do europarlamentu budou většinou slimejši, neuděláme nic. Evropská Unie bude přejmenovaná na Muslimskou Unii a Německo bude diktovat zbytku Evropy, protože Bundeswehr z uprchlíků udělá armádu schopnou páchat větší zvěrstva než prapory SS a s bojovými zkušenostmi, většina obyvatel ze strachu konvertuje na Islám a Evropský hodnoty budou díky informacím získaným na Úřadu jediné pravdy ( tak se bude jmenovat, až vznikne )ukazovat na odpůrce režimu a udávat stejně, jako zarytí komunisti po 48.
* tento příspěvek je spíš k zasmání, ale kdo ví?*
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 17:17:31
avatar
Ne ze by mne to nejak trapilo, ale zamysleli se vubec nad moznosti, ze zadnou z uvedenych sluzeb nepouzivam?
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 17:23:15
avatar
Ne, taky nic z toho nepoužívám a ani nebudu. Naštěstí je u nás i v celé Evropě dost míst kam se dá zajet.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 19:40:55

aby to jedine nedosiahol ze bude záujem mimo USA
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 19:59:21
avatar
To mi nevadí, radši pojedu na roháče nebo do tater než nějaké vymaštěné USA. Minulý rok jsme na motorkách projeli jižní moravu a čechy a nic se tomu nevyrovná. Lidi ani netuší jak je tady a na slovensku krásně.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 20:01:53
avatar
věř mi, že když bys na té motorce projížděl velký okruh národními parky USA, mluvil bys jinak ... ano je tu krásně, ale mohu ti objektivně říci, že tam jsou místa která si ani neumíš představit, dokud si to neviděl ... ;)
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 20:07:37
avatar
o tom nepochybuju, rád bych to viděl ale ne za každou cenu. Jako srát na hlavu si od amíků nenechám. To si radši projedu norsko, švédsko a finsko.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 21:10:54

to som mal na mysli jednoducho normálny človek si vyberie niečo iné . A terorista sa do tých USA dostane ak bude chcieť aj tak
Tomasjerry [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 11:46:49

Odporucam vrelo. Kto tam nebol neuvery. Cele USA sa mozu ist bodnut do zadku. Nechcem tam ist, nikdy tam nepojdem a dufam, ze tam nikdy nepojdu moje deti. Bol som v Petrohrade, je tam krasne. Bol som aj v Istambule (tam uz nikdy nepojdem). Bol som v Osle (tam urcite este raz pojdem). Chcel by som ist na expediciu na novu zem (ale ani tam nikdy nepojdem). Nemec si moze zo svojho platu dovolit mat hypoteku aj auto na spatky + dovolenku kazdy rok. Ja si nemozem dovolit pomaly ani deti popri hypoteke. Uz teraz sme na doraz, takze manzelka musi ist do prace. Nie niesme 28 najbohacsia krajina. Pozeral som si, ze kolko benzinu si mozeme dovolit z platu po odratani zakladnych veci na zivobitie a slovensko skoncilo este aj pod rumunskom. Pozi ako sa maju v rumunsku. U nas zivotna uroven z roka na rok klesa. Nasiel som svoje vyplatne pasky s roku 2005 a zistil som, ze bez deti som aj tak zarabal v prepocte viac eur ako teraz a to ich mam 3 = akoze zvyseny zaklad dane a podobne hovadiny. Platim stale viac statu, ale nic nedostavam. Takze uz zacinam brat spravodlivost do vlastnych ruk. Nemam co stratit. Kaslem na USA ale skusi sa mi tu amik ukazat, dostane na hubu tak ako sme zmlatili par tluchub, ktore sa otierali a nase zenske a nicili nase ulice (rozkopali 2 x budky s elektrickymi hodinami + 2 x lampa). Kde boli policajti ??? Samozrejme v teple, naco by hliadkovali na ulici.
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 02:20:46
avatar
Chystáme se na ten sever, ale bohužel nevím jaké máš zkušenosti. U nás to vždy začíná že určitě 8 motorek pojede.
A pak, no nebudu sprostý.
Tomasjerry [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-06 14:59:29

Tak to si uzite, ludia su na severe v pohode. Policajti su ako vzdy neprijemny, ale aj sem-tam shovievavy. My sme takto isli 3 x auto a bolo super. Samozrejme sme si vopred zistili, kde sa da "legalne" stanovat ;)
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 21:00:49


Facebook? Nemám
Instagram? Nemám
Google+? Nemám
LinkedIn? Nemám
Youtube? Nemám
Můžete mi půjčit telefon? Jistě tady je.
Je nějaký rozbitý, displej nereaguje. Není, musíte použít tlačítka.
Jak se na tom pouští internet? Nepouští. To je telefon. Umí telefonovat a SMS.
Nezvyklé. Mohu se zeptat, čím se živíte? Jasně, IT v nadnárodní firmě.
Myslím, že by USA mělo větší spotřebu imigračních úředníků
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 21:43:49
avatar
ty nemáš fejsbůk a stále žiješ?
tak to nejsi frikulín
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 13:25:32

Nejsem... jsem stará páka
Jediná sociální siť, kterou uznávám, je ta hospodská.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 00:40:34
avatar
hospoda je napojená na interfernet
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 19:40:28

Môj prípad bez fre WIFI to nejde
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 21:24:44

2 mínus od toho istého človeka to je choré
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 22:16:48
avatar
Přesně takhle jsem to myslel. U nás v hospodě se šíří informace rychleji než po optice.
Bohužel jsem ze staré školy a mám pocit že spousta zdejších lidí už nerozezná ironii pokud jim tam nedáš alespoň 2 smajlíky
Sinuhet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 18:43:07
avatar
V tom nevidím problém. Je právem USA stanovit si podmínky vstupu na své území, a pokud požadují hloubkovou kontrolu konečníku a přístupy ke všem účtům, nemám s tím problém.
Ostatně toto právo v USA fakticky dávno existuje, imigrační úředník vás totiž může nevpustit bez udání důvodu. Třeba "nechtěl byste mi dát přístup na váš Facebook? - Ne. - Je mi líto, ale dál nesmíte, víc vám vysvětlovat nebudu." To je třeba věc, kvůli které USA nehodlám nikdy navštívit, ale to neznamená, že bych to považoval za špatnou věc. Je to jejich právo.

Otevřené hranice jsou dobré pro obchod, a pokud v tom USA nevidí dostatečnou výhodu, je správné, že hranici uzavřou.

To jenom máme pocit, že máme nějaká práva na cizím území. Ano, pokud nám nějaká přizná. A DD z toho dělá senzaci (přitom se fakticky nic nezměnilo), protiřečí si (nadpis vs poslední věta). Myslím, ač to není úplně zřejmé, že chtěl upozornit na snižující se soukromí, a to, že takový požadavek bude v budoucnu čím dál tím běžnější, zatímco před lety byl skoro nepředstavitelný. A to má pravdu. Jenže co s tím?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 19:51:04
avatar
a jeje ... článek nad kterým se musí přemýšlet, já vim v dnešní době hrůza ....ne neodporuji jsem to, nadpis nedělá článek ;)
Sinuhet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 20:28:06
avatar
Nadpis láká lidi.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-03 00:43:41
avatar
Příliš si fandíte, nic zas tak hlubokého jste nenapsal
shadowmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 19:26:00
avatar
Smůla, žádnou sociální síť nepoužívám a nikdy používat nebudu. Moje stará Nokie 6230i je pořád ještě plně funkční, tak kdybych jel do USA přendám SIM kartu do ní... A jestli z toho dostanou něco jiného než volání a SMS tak jsou vážně borci
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 19:33:26
avatar
Myslíš že by pochopili že ťukáním na display z té Nokie nic nedostanou?
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 19:39:19

určite by to pochopila ta nokia
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 19:47:06
avatar
To bude chtít nový úřad, velký rozpočet a team který vyřeší proč s nimi display nokie 6230i odmítá dotykově komunikovat.
shadowmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-01 19:49:31
avatar
Kdyby to bylo v EU, tak se na každém letišti postaví tak za 100 mega z dotací terminál pro zákazníky s Nokií... A ten úřad bude mít nejmíň 5 pater. Škoda že nemám nějaké dobré známé, šel bych tam za dobré peníze dělat konzultanta pro retro telefony
Tomasjerry [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 11:48:52

Jeej aj ja ju pouzivam, nema zdroje na nahradne diely, potrebujem krity a klavesnuci, stara uz hapruje
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 07:20:09

Na jednu stranu s lidmi v USA si mobilem nevolám, na to jsou jiné služby zdarma a ty už dávno monitorují a FB vesele bojkotuji od jeho vzniku, takže nevím, v čem mne toto omezí.

Na stranu druhou návštěvnící v USA byli vždy pečlivě lustrováni, pokud teda čerstvě nepřiběhli z Mexika. A v době, kdy se novým fenoménem staly chytré telefony a sociální sítě je logické, že budou lustrovat i tuto stránku vašeho života.

Každý stát má své podmínky, na jejichž základě vás pustí nebo nepustí k dovnitř. Je na vás se rozhodnout, zda tam jet chcete nebo nechcete, musíte či nemusíte.

Oni si vyberou, kdo tam může a kdo ne a to je hlavní kámen úrazu neboli jádro pudla, které samozřejmě bude těžkým trnem v oku evropským socialistům. Po pravdě mnohem víc mi vadí přístup Německa k uprchlíkům, kterým bez problémům povolí popírat holokaust a to i rámci školní výuky, což je jinak pro běžné Němce trestný čin. Čili pokud mne něco znepokojuje, tak směr jakým se ubírají naši přímí západní sousedé a ne Donald, který bude chvíli aktivní, oni mu pak vysvětlí, že jeho direktiva musí respektovat zákony a za pár týdnů se zklidní.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 11:13:04
avatar
Tohle mi přijde nesmyslné, jen narušení soukromí, které v 99% nic nezjistí.
Navíc zmiňované sítě stejně patří americkým společnostem a nejspíš nebude problém získat uživatelská data spolehlivěji přes ně. Ty sítě jsou monitorované, kdo chce komunikovat soukromě tak jen s end-to-end šifrováním.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 15:12:10
avatar
Ad tvoje první věta: to je jako omezení zbraní v EU, ta teroristy fakt zastaví
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-02 18:16:07

Ať si v USA zavedou kontroly jaké chtějí.
EU by měla postupovat podobně nekompromisně. Jenže celá EU je nejednotná a neumí řešit globální problémy. Jednou se nám to tady vymstí.
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 03:07:42
avatar
No a teď si představ že jsem včera na ruském motocyklu URAL byl v kině na severokorejském filmu a potom jsem si zajel na kebab.
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-02-04 03:19:09

To už se ale vymstilo. Jednou mi někdo řekl, politika je vždy špinavá věc a jsme na serveru o počítačích, tak se držme tématu a politiku nechme stranou.

Edit: Politika USA není můj lifestyle and technology, nebo snad něčí ano ?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Tuesday, 16 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 109x
Komentářů: 0
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíMonday, 15 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 917x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Friday, 12 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 782x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciThursday, 11 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 873x
Komentářů: 1
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Wednesday, 10 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1686x
Komentářů: 6
Star Wars Outlaws – vypadá pěkně, ale UBI przní vydání
Star Wars Outlaws – vypadá pěkně, ale UBI przní vydáníTuesday, 09 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1759x
Komentářů: 1