Už víme, co prý může za šíření koronaviru. 5G mobilní vysílače! Lidé je ve světě zapalují a ničí. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 14 duben 2020
altPožáry a ničení 5G vysílačů řeší v Británii, na Zélandu a také v Nizozemí. Mohou prý za pandemii.

 

 

 

 

Současná situace také odhaluje hloupost mnoha lidí, speciálně některých celebrit. Sociálními sítěmi se šíří zaručená informace, že za současnou pandemii mohou 5G mobilní vysílače. Speciálně v Čínském Wu-Chanu se prý nákaza rozšířila poté, co tam byla 5G síť zprovozněna (ignorující fakt, že 5G je v provozu i jinde, a že vir se prokazatelně rozšířil z exotických zvířat, které na tamním otevřeném marketu zabíjejí a jedí). Tyhle nesmysly přitom šíří i některé celebrity, takže není divu, že je mnozí poslouchají. A tak některé země se potýkají s cíleným ničením a požáry 5G vysílačů a mobilní infrastruktury, což zejména v současné situaci rozhodně nepomáhá.

Samozřejmě že je to nesmysl a nepotřebujete vyšší dívčí, abyste si klepali na čelo, když někdo dává do souvislosti digitální 5G vysílání a šíření respirační virové nemoci. Pochopitelně zastáncům konspiračních teorií nemá smysl tohle vysvětlovat, ty nikdy nepřesvědčíte, šance je ale ještě u jiných lidí.

  • Proč 5G nedokáže šířit Covid-19?

5G je jen další generace elektromagnetického vysílání a nemůže šířit biologické organismy jako jsou například viry. Tedy nemůže šířit ani COVID 19 ani běžnou chřipku apod. Technologie, která by tohle dokázala je teoreticky známa, ale v praxi neexistuje. Jmenuje teleportace. Ta teoreticky může „přemisťovat“ (i když možná jen kopírovat) biologický materiál na velké vzdálenosti „digitálně“. Představte si to jako fax, kdy na jedné straně vložíte papír, zařízení ho oskenuje a jako digitální data pošle přes síť do jiného faxu, který ta data vytiskne. Můžete dnes tak ale maximálně přenést obrázek Covid-19, ne samotný biologický materiál. Takže pokud vám ten fax pošle člověk nakažený chřipkou, tak vy ho ze svého faxu dostanete bez chřipky a nakazit se nemůžete. Teleportace by ale teoreticky dokázala poslat/znovuvytvořit celý ten faxovaný obrázek i s tou chřipkou na něm. Ovšem v současnosti můžete být naprosto v klidu. Kromě Star Treku a pár další sci-fi, teleportace zatím nefunguje. Nemáme ani dostatek výpočetního výkonu, ani některé klíčové technologie. A bude trvat pravděpodobně několik staletí, než je mít budeme, a i pak není jisté, že to vůbec bude fungovat tak, jak si myslíme.

Samotná 5G síť není vlastně nic až tak nového. Přenos biologických materiálů samozřejmě neumožňuje. 5G jako takové navíc ani není principem jiná technologie, než dosavadní 4G, 3G nebo běžná Wi-Fi. Pracuje jen s jinou délkou vln. Jde všechno o formy elektromagnetické energie a záření. To samozřejmě může v extrémních dávkách „ovlivnit“ biologické formy, ale opravdu nemůže přenášet materiál, viry apod. Extrémní dávkou takového záření je myšleno třeba přímé sluneční záření bez ochranného elektromagnetického pole Země apod.

5G samotné ale není výrazně odlišné od 4G, 3G nebo Wi-Fi. Existuje jistý zdokumentovaný vliv, kdy při pobytu velmi blízko těchto silných vysílačů mohou někteří lidé pociťovat bolesti hlavy, ospalost, únavu apod. Proto jsou samozřejmě tyto vysílače stíněny ve směrech, kterými by mohly nejbližší okolí, takto negativně ovlivňovat. Existují také výzkumy, podle kterých milimetrové vlny, které 5G síť nově používá, mají měřitelné ale malé ovlivnění na zvířata, hlavně hmyz a samozřejmě lidi. Neexistuje ale žádná studie, která by skutečně dokládala, že je 5G nějak nebezpečné. Nemá samozřejmě smysl tvrdit, že elektromagnetické záření z vysílačů, byť je stále slabé, biologii neovlivňuje vůbec. Proto je zde také ono stínění, a proto třeba domácí zařízení jakou routery, mobilní telefony a počítače, které také tahle záření vytvářejí, jsou velmi slabé, aby naši biologii neovlivňovaly. 5G není v tomto ohledu vlastně výrazně odlišné.

Tvrzení a teorie, že 5G šíří a nějak ovlivňuje současnou situaci a Koronavirus, jsou zcela nesmyslná. Na světě je řada zemí, kde je 5G v provozu. A ano, některé patří k nejhůře postiženým (Velká Británie, Nizozemí), ale některé jiné země s 5G sítěmi zase nákazu zvládají bez velkých potíží (Nový Zéland, Jižní Korea a další). Evidentně to tedy není o tom, jestli daná země má nebo nemá 5G síť, ale o tom, jaká opatření a kdy proti šíření nemoci přijala a dodržuje.

  • Je na místě mít se před 5G na pozoru, speciálně z Číny

Tím ovšem netvrdím, že není na místě být ohledně 5G v pozoru. Hlavně když tuhle technologii tlačí zejména Čína a čínský HUAWEI. U těch samozřejmě můžeme brát za jisté, že by měli velký zájem případná zdravotní rizika jejich technologií ignorovat a před světem tajit, stejně jako to Čína dělala a dělá kolem Koronavirové nákazy. Některé země tak brzdí v rozšiřování 5G ve spolupráci s HUAWEI (i z politických důvodů), protože je na místě zkoumat i případné negativní nejen technické, ale i politické účinky, které může mít. Nejde jen o 5G, ale o mobilní sítě a Wi-Fi obecně. Je jasné, že zatím neznáme dlouhodobé všechny biologické účinky, které tyhle elektromagnetické sítě mohou mít na nás i na okolí, na to jsou zde příliš krátce, ovšem zcela určitě nešíří nemoci typu COVID 19 ani nijak neovlivňují její léčení. To můžeme tvrdit určitě, protože jsou země s 5G i bez 5G, které jsou zasaženy velmi vážně a pak jsou země s 5G, kde je situace velmi klidná. Takže 5G zjevně není faktor, což je logické, když nemůže šířit biologický materiál. Konspirační teorie jsou v tomto případě zbytečné, není žádnou záhadou, kde se Covid 19 vzal, jak a proč se rozšířil apod.

Sám jsem kolem 5G lehce opatrný, určitě bych nechtěl mít 5G vysílač pod nosem, na druhou stranu to bych nechtěl ani dosavadní velké vysílače 4G/3G či velkou Wi-Fi anténu, stejně tak nestrkám hlavu do mikrovlnky. Zatím jsem ale neviděl nic, co by dokazovalo, že je 5G nějak výrazně odlišné a škodlivější, než stávající mobilní sítě. Na druhou stranu nejsem tak naivní, abych tvrdil, že stále silnější a větší počet zdrojů elektromagnetického záření (bez ohledu na to zda jde o Wi-Fi, 4G nebo 5G), je určitě bez jakýchkoliv rizik. Je zde totiž dobrý důvod, proč má Země jako planeta, vlastní elektromagnetické pole, které nás pod ním chrání před elektromagnetickým zářením ze Slunce. Do situace kolem Koronavirové pandemie bych ale 5G netahal, přijde mě to jako odvádění pozornosti a vymýšlení zbytečných složitých teorií (asi z nudy).

Na druhou stranu chápu některé, proč tenhle původem Čínský virus Covid 19 dávají do souvislosti s 5G sítěmi, které šíří spolu se svými zájmy po světě dnes hlavně  komunistická Čína prostřednictvím své firmy HUAWEI. Ovšem není to jediná 5G technologie na světě, a evidentně neplatí, že by všechny země s aktivními 5G sítěmi měly automaticky nejvíce nakažených a mrtvých, aby se o nějakém důvodu, proč ničit vysílače v souvislosti s Covid-19, dalo hovořit. Takže opatrnost je na místě, ale zatím bych pochodně schoval …

 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
m_sefl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 13:23:47

Opravdu autor tohoto článku zcela seriózně čtenářům vysvětluje, že telekomunikační sítě nemohou přenášet biologický materiál? A jinak, existuje mnoho studií, které prokazují, jak tento typ sítí (mikrovlny) poškozuje organismus a to nejen u vysílačů. Bohužel jsou jen kapkou v moři těch firmami zaplacených, co to popírají. To není konspirační teorie, ale fakt nad kterým se stačí jen trochu zamyslet. Užitek pro společnost maximální X zdravotní rizika „minimální„ = klid lidi, je to v pohodě.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 09:47:22

Ako že siete nemôžu prenašať biologicky material. mynule cez sieť som si objednal pizzu a za 15 min som ju mal pred dverami Dokonca cez sieť som ju aj zaplatil
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 14:01:07
avatar
Jasně, stejně jako že tabákové firmy v 50. a 60. letech věděli o škodlivosti kouření a že kromě karcinogenních látek obsahují i radioaktivní látky, ale stejně to nikde netvrdili a tutlali a tutlali západní firmy. A dokonce "Doctors recommend smoking" na youtube . Ty 5G vysílače ať už z Východu nebo ze Západu se staví pro prachy, ne kvůli entuziasmu pro dobro lidstva.

Spekulací kolem toho proč USA brzdí Čínu je hodně, ale rozhodně to nemá co dělat se zaklínadlem demokracie, které se používá všude tam kde docházejí argumenty. Tím nechci narážet na článek.

Ne že bych byl zastánce toho že 5G šíří virus, ale teoreticky může nějakým způsobem narušovat elektromagnetismus člověka, a ten pak je náchylnější k onemocnění nebo oslaben v boji s ním. Takže něco tvrdit jednoznačně, že to virus nepřenáší tak to viru nepomáhá, je řekl bych dost dogmatické.
Kal_Kal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 14:00:27
avatar
5G v tom bude nevině, ale jiná technologie v tom mám prsty na 100%. Jde o leteckou dopravu. Proto navrhuji všechna letadla co jsou na zemi rozebrat, zničit, spálit, nebo jim aspoň propíchat kola.
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 15:03:31
avatar
A co třeba metro ? Je fakt že do New Yourku se to dostalo spíš letadlem než lodí z Číny (nebo Marylandu ? ). Ale dál to fčelo metrem. Tak šup zasypat ho a je po viru
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 15:22:06
avatar
já si myslím, že za všechno mohou dveře a okna. Kdyby domy neměly ani jedno, tak jsou lidi uvnitř a je po šíření Takže zazdít všechny dveře a okna a je po problému
Araya [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 08:13:29
avatar
Je to úplně jednoduché, za všechno můžou lidi a to je bez debat, takže vyhladit lidi a je totálně po problému
kajzatom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 13:20:39

Aneb jak pravil tovarišč Stalin. Nět čelavěka, nět problěma.
Araya [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 15:34:37
avatar
je to tak
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 14:04:50
avatar
Který celebrity tuhle blbost šíří?
m_sefl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 15:03:53

To je snad jedno, 99% celebrit jsou idioti! To je dokázaný psychologický fakt. Ne! To je selský rozum.
Drewitz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 17:08:38

Líbí se mi jak se oháníte tím, že je něco dokázané. Můžete mi tedy důkaz předložit? I třeba nějaké seriózní studie toho jak jsou 5G vysílače na lidský organizmus škodlivé? Jak jste tvrdil v prvním příspěvku? Rád se poučím.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 20:36:22
avatar
To si nemyslím, že jsou všichni špatní ale chtěl bych vidět konkrétní jména. Jednu vypatlanou celebritu si ale s koronavirusem spojím a to herečku z LOST, která nadávala, jak je omezována, že musí zůstat doma, že je to omezování svobody atd. :/
cuko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 15:17:37

Tak tvrdiť že 5G roznáša vírus je scestné, nieje to reálne ale dlhodobé pôsobenie GHz na telo môže oslabiť imunitu, čím mladší tým to horšie znáša. Pri oslabenej imunite samozrejme vírus skôr výhra, takže takto si viem predstaviť, že akože 5G roznáša vírus Predsa 5G ide okolo 5 GHz čo nieje až také ale nadstavby až do 50GHz čo už je pekná mikrovlnka, to už môže zamávať hlavne s mladými a deťmi. Čiže osobne niesom za 5G, vlastne mobilný internet ide dobre na 4G, navyše dáta sú obmedzené, takže väčšiu rýchlosť ešte dlho nebude treba, volať sa dá aj na 2G. Nech to niekde riadne otestujú, Slovensko a Česko to zatiaľ nepotrebuje.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 16:06:43
avatar
Je vidět, že absolutně nechápeš k čemu 5G bude. To není primárně mobilní internet sakra.
cuko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 11:18:01

tak ma pouc naco to je, ked je to iba o prachoch no a sledovani ludi atd.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 12:00:14
avatar
No tak když pominu ty konspirace co tu zase rozjíždíž.

Především je to o tom aby jsi dosáhl Gbitových rychlostí, tak nemusíš tahat kabel natož optiku. Můžeš stavět velké sítě vzduchem jen vrstvením. LTE tohle samozřejmě umí taky, ale dostaneš se na maximálně 200mb/s při diskutabilní odezvě a to ti na budování sítě určitě nedostačuje. 5G znásobí kapacity aktuálních sítí bez nutnosti něco někam kopat narozdíl od LTE, které bylo spíše jako beztrát pro drátovou síť. 5G je už podstatou plnohodnotná síť.
cuko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 13:30:32

No ja to chápem úplne presne ako ty, môj názor je skôr taký že radšej všade roztahame optiku ako internetovú sieť založenú na GHz ktorá nám evidentne viac škodí, neviem akú konspiraciu vidíš alebo ja mám vidieť konspiraciu kvôli káblom s tvojej strany na mňa.

Som rád za otvorený názor a debatu, no osobne myslím že pre zdravie sú káble oveľa lepšie aj stabilnejšie. Zdravie už káblom nenahradis.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 13:41:08
avatar
Asi těžko budeš co pár let rozkopávat centra měst aby jsi tam tahal další a další optické kabely. Je to jako se stavbou dálnic. Už jsi na hranici, kdy musíš stavět dálnice o tolika proudech, že je to nákladem na každý kilometr neúnosné a cena tím skokově roste. Jak tento problém vyřešíš? Naučíš auta se vznášet.
cuko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 14:49:54

Na slovensku su len dve hlavne optiky ktora jedna ide severom a druha juhom(ak nahodou jednu rozdrbu), prepajaju bratislavu s kosicami, s BA potom ide hlavna do viedne a brna, zakladna infrastruktura co tvori internet u nas, a aj u vas s nasej strany, v cechach potom neviem presne ako ste prepojeny. Optiku pretiahnut a rozkopat je len chvila, mozno to aj u teba prerazali pod asfaltkou a ani nevies. Tak ci tak sa nakoniec ci 3G alebo 4G a ak pride 5G budu len napajat na tuto strukturu, samozrejme velke firmy maju aj vlastne optiky mezdi statmi a napajaju na seba.
Po sidlisku roztahat optiku nieje taky problem, doba je inde, tenke kable, ohybne, maju tiez svoj limit cize by im 5G pomohla v buducnsti pomoct ale momentalne zo desat rokov isto nie.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 15:08:58
avatar
Jakmile se to nasadí tak uvidíš sám ten rozkvět streamovacích služeb a distribuce 4K obsahu atd...
cuko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 15:30:43

ak bude obmedzene a ako je aj obmedzena 4G tak nevidim ziaden rozkvet, jedine klesne ping, nic to nemeni natom ze s BTS-ky sa napoji na optiku ako doteraz. Jedine budes mat okolo hlavy cca 20-50GHz co nevies vypnut a bude ti to ziarit denno denne na hlavu. Osobne som za pokrok ale treba aj pytat ci toto nejaky pokrok prinesie. Stream sluzby(ako hranie cez internet) maju celkovo problem s internetom a pingom, jedine optika ako tak to zvladne. Co tyka sledovania videi atd je uplne jedno ci mas 4G alebo 5G, jadnoducho mas data ktore nevies prekrocit. 4K video ti kludne zhltne 20GB(original, nie x264-5) a to som optimisticky, som zvedavy ktory operator ti to dovoli, budu zmykat peniaze, prosim trochu oci otvorit.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 15:38:14
avatar
No když myslíš.
cuko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 15:50:34

no ak myslis
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 15:57:40
avatar
No až tedy na detail, že huaweije asi aktuálně jediný opravdu použitelný pro budování 5G infrastruktury, Ty parodie od Motoroly ať si nechají v améru.
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 16:35:39
avatar
Tak jsou všichni natvrdlý nebo co. Slunce a jeho koronální výrony nikoho nenapadly ?
Drewitz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 17:10:45

Jasně, vždyť je to už dané názvem. Korona u slunce musí vysílat koronavirus.

Na druhou stranu mě hned napadá řešení. Co takto se schovat za okraj naší zěměplacky?
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 01:31:19

Blbost!
Každé malé dítě ví, že přes okraj placky se dostat nedá. Jsou tam vysoké hory, které nelze přelézt. Ale hlavně to tam přece hlídají Američani, aby nikdo nespadl.
Takže tohle nepůjde.

Ale s tím sluncem je to pravda. Nebo už někdo slyšel, že je na pólu někdo nakažený? Ne? No protože tam slunce půl roku nesvítí.
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 21:17:07
avatar
A co třeba pivo Corona
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 20:42:46
avatar
Kompletní genomový kod Covidu-19 má 59806 bitů, tedy 7,3 KB.
Nevidím důvod proč by jej 5G sítě nemohli přenášet...
Bjorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 00:52:19

Covid-19 žadný genomový kód nemá, neb je to nemoc způsobená virem SARS-CoV-2. Ten už genomový kód má, jeho velikost v kB jsem však nikde nenalezl. Ano, přenést tu informaci 5G síť jistě může, stejně jako i jiná síť, ale to neznamená, že přenese "živý" virus, který bude napadat buňky hostitele.
emko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 21:48:46

Ehmm, možná by bylo korektní problém elektromagnetické vlnění vs viry, rozdělit do 2 otázek:
a) zda elektromagnetické mikrovlnné vlnění 6+GHz může šířit koronaviry - což je už z podstaty věci blbost
b) zda elektromagnetické mikrovlnné vlnění 6+GHz může nějakým (byť nepřímým) způsobem podporovat šíření koronavirů - a zde už bych si moc rychlé jednoznačné závěry dělat netroufnul
ku.ba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 08:53:19

přesně, navíc je možné dohledat studie na toto téma. A studie od odborníků v oboru, nikoli od gay pornoherců z neziskovek. Proč všichni dělají, že takové studie neexistují ? Odvolávat se na hloupost lidí na úvod článku, o jehož podstatě sám nic nevím, není dle mého názoru zrovna projev inteligence. (Může tady jít karma do mínusu?)
Rohl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-14 23:20:45

Tak teď nevím, jestli si tu někteří lidé v komentářích dělají srandu nebo těm konspiračním úchylárnám vážně věří. Doufám, že si tu jen dělají legraci. To by bylo opravdu na zamyšlení, zda jim neodebrat volební právo.
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 01:37:11
avatar
Ale no tak...V ČR je stejně jedno kdo má právo volit...Dyť se podívej na naší "vládu".
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 07:11:48
avatar
Víte jaký je rozdíl mezi konspirací a realitou v dnešní době ?

Dva měsíce
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 08:53:13
avatar
Jedina vec co moze hardwer sirit akoby rychlostou nakazy je ludska blbost. Vdaka internetu tu mame plno "odbornikov" ktory sa rozumeju do vsetkeho co si na nete precitali a samozejme maju potom potrebu tuto svoju "mudrost" sirit dalej vo forme konspiracnych grcanic.

Dnes mame konspiracne teorie na vsetky oblasti. Ak ste v realnom zivote expertom a profikom v nejakej oblasti, tak si najdite konspiracne teorie z tej oblasti a zistite ze 99,999% su uplne scestne bludy... Nejaky zlomok percenta mozno bude z casti pravdivy, lebo aj ked sportku budete davat donekonecna, tak sa obcas musite trafit.
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 15:21:59
avatar
Tak dá se vyhledat hodně konspiračních teorií, které se nakonec ukázaly jako pravdivé. Problém u některých je, že to trvalo i několik desítek let. Dost jsou nesmysli, ale že by to bylo 99,999% to je jen vaše konspirace.
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-16 11:15:16
avatar
Tak mozno nie 99,999% boli bludy, ale iba 99,99%
V tom mnozstve bludov ich bude fakt len zopar co im vysli aj to len take polopravdy, ako epizody Simpsonovcov ktore "predpovedali buducnost"
Ja som veterinar a ako doktorand som isty cas ucil na katedre mikrobiologie a imunologie na lekarskej fakulte a tie ich nezmysly aspon co sa tyka mediciny su neskutocne
Najhorsie na to je ze ti ludia co tym "uzasnym zazrakom ktore pred nami vlada taji" veria su tak hlupy ze ani nepochopia realnu vedu ale budu si stale to svoje opakovat dookola ako taku dogmu.
Mne to pripada proste tak ze hlavne ti ktori boli za mlada lenivy sa ucit, si teraz potrebuju dohonit ego na tom ze dokazuju odbornikom ako su mudrejsi a ze ich pavedy maju jednoduche vysvetlenia na vsetky zlozite problemy zivota.
Lausien [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Trochu zcestné informace 2020-04-15 10:04:25
avatar
Trochu jsem se o tohle zajímal a myslím, že zde dochází poněkud k překroucení informací. Pokud je překrucují samotní aktivisté, tak budiš (jsou to paka), ale primárně není problémem, že by 5G vysílače šířily virus.

Hlavní problém je v souvislosti se vznikem COVID-19. Z článku si vypůjčím větu "vir se prokazatelně rozšířil z exotických zvířat, které na tamním otevřeném marketu zabíjejí a jedí" (tato informace není zdaleka tak jistá, ale nebudu se zabývat další konspirační teorií, berme ji tedy jako fakt. No a ohledně spojení s 5G technologií jde právě o to, že virus vznikl v tamních podmínkách (pro zvířata, jelikož zvířata se běžně s koronaviry potýkají) - 5G vysílače totiž podle některých studií (díky kterým třeba Belgie zastavila zavádění 5G sítí) mohou ovlivnit biologii (v tomto případě zvířata, respektive zdechliny), kterými se pak krmí jiná zvířata (ryby) a ty pak konzumují lidé...

Takže:
- kdo si myslí, že 5G vysílače mohou šířit virus, je zralý na psychiatrii.
- jak to skutečně bylo ohledně vzniku COVID-19 se těžko dozvíme na úrovni 100% pravdy
- konspiračních teorií je víc, tohle je jedna z nich (podložená např. tou Belgií, která nějakou studii ohledně dopadu 5G dostala a na základě té přerušila zavádění 5G)
- nemám žádný konkrétní názor "jak to bylo", jelikož nevím, jak to bylo...
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-15 15:03:35
avatar
To s tou Belgií je ale úplná kokotina vystavěná na faktu, že v Bruselu momentálně je pozastavené budování těchto sítí, né kvulí škodlivosti, ale protože součinitel všech záření ve městě by byl nad určenou normou. Buďto normu navýší a nebo budou muset jiné původce záření odstranit (starší sítě atd.) Tolik asi k tomu co jsi tu napsal, asi by bylo vhodno se zajímat více než trochu a nečíst dikobraz.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-17 19:36:43

Bill Gates má na tento virus patent už cca 5 let, uSSa dává na bio zbraně stovky milionů dolarů, na bio obranu desítky milionů
v Číně byly armádní hry ve Wuhanu a někteří američtí vojáci, co tam byli, umřeli na tuto nemoc už před tím, než byl tento virus "znám"

na 99 % je to virus made in uSSa
aradan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - žádné prachy z 5G pro USA 2020-04-16 06:10:20

Jediný problém je ten, že z 5G nemá USA žádné prachy. Proto je to fuj a ďábel rohatý.
Takže prostě kydat špínu, lži a lidská hloupost udělá zbytek. A až to budou ami umět, tak to bude to nejlepší co chcete, 5G bude posel demokracie a svobody.
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-16 07:16:52
avatar
To sice je částečně pravda, ale problém je v tom, že do těch Čínských 5G vysílačů nemají přístup k zadním vrátkům, jako k těm západním. Proto ten problém s bezpečnostní, najednou by se jim stížilo špiclovat svět. Museli by to totiž řešit přes provozovatele těch vysílačů..
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-16 08:26:24
avatar
December2019- spravy na zapade ze je nejaky koronavirus v Cine nabera na obratkach. Cina zavadza masivny lockdown. Na zapade sa siria spravy o obmedzovani slobody v Cine
Januar 2020- prvi nakazeni v Europe a USA. Velky oranzovy orangutan + mnoho dalsich zapadnych politikov ubezpecuje ludi ze ide iba o chripocku. Nadalej velke kydanie na Cinu o obmedzovani Cinskeho ludu.
Februar 2020- WHO vyhlasuje ze na vyhlasenie pandemie nie je dovod.
Marec2020 - Cina prekonava najvacsi peak virusu, ukazuje sa ze masivny lockdown pomaha a krivka sa normalizuje. Zatial na zapade predni predstavitelia WHO vyhlasuju ze nosenie rusok nepomaha, americka mladez si beha na jarne prazdniny kade tade, v nemecku alebo svajciarsku , kto nosi rusko, je povazovvany za siritela paniky.
April 2020- Za katastrofalnu situaciu na zapade a v USA MOZE CINA

PS: cinske 5g je nebezpecne, to zapadne bezpecne je. lebo americkych 28GHz nie je rovnykych ako tych cinskych 28GHz.

Prepac DD, ale strasne mi pripominas istu postavicku z Peliskov akurat tie farby sa obratili.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-16 12:15:22
avatar
Tak tak trumpeta už vytváří dukazy, které jednoznačně řeknou že to vytvořila China
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-17 19:37:32

lepší než by Clintonovka a její pedofilové už začali 3. světovou :-)
Abusko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - uz dlho som sa tak nepobavil 2020-04-17 13:43:52

tak tento clanok to je ina zumpa ...

Autor rad pouziva oznacenie "mentalne zaostaly" a teda ked niekto siri toto "a že vir se prokazatelně rozšířil z exotických zvířat, které na tamním otevřeném marketu zabíjejí a jedí" tak asi vazne musi byt mentalne zaostaly....

nehovoriac o neustalom straseni aka je Cina a Huawei zly a ako nas odpocuvaju
"Hlavně když tuhle technologii tlačí zejména Čína a čínský HUAWEI. U těch samozřejmě můžeme brát za jisté, že by měli velký zájem případná zdravotní rizika jejich technologií ignorovat a před světem tajit"

Samozrejme ze USA robi setko transparentne a BackDoor v Cisco zariadeniach je len pre nasu ochranu ze?
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-17 19:31:33

DD je skvělá loutka, dokonalý výplach made in NSA :-)
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-17 19:42:14

hoši, DD zase ukazuje svou nevzdělanonst a politickou nemohoucnost
5G využívá frekvence jako elektromagnetické zbraně proti lidem (především uSSa), tedy tyto frekvence likvidují imunitu, tedy VŠEM virům to VELMI pomáhá

právě proto i třeba Švýcarsko zastavilo 5G ... DD si teď bude myslet, že tato země je hloupá, že? Švýcarsko je blázen, jen já jsem chytřejší letadlo, že DD? :-)

Promiň, ale už pochybuji o všem, co vypustíš z klávesnice. Jsi skvělý volič TOP 0,9%, strana plná nemocných lidí, kteří likvidují národ, prostě korporátní fašisti jsou jejich pány, proto jsou neustále v ČT, kterou korporátní fašisti proti lidem ovládají :-)

DD navštěvují čím dál méně, a adblock si zase zapnu ;)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCWednesday, 17 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 456x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Tuesday, 16 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 651x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíMonday, 15 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1205x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1043x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1078x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1740x
Komentářů: 6