Oficiální stanovisko ddworld.cz – demokracie v ČR Tisk E-mail
Napsal Redakce ddworld.cz   
Neděle, 04 červen 2006

 

 

 

Volby 2006 a volby všeobecně jsou důležitou událostí, která by měla zajímat každého občana České Republiky. Nejdříve bych chtěl poděkovat všem zodpovědným občanům za to, že se voleb zúčastnili. Z celkových  8 333 305 registrovaných voličů přišlo 5 368 495 , což je přesně 64,47% obyvatel. Náš web je zklamán přístupem voličů zbývajících.  2 964 810 lidí! 2 964 810 lidí, z kterých určitě mnoho volit mohlo, ale nepřišlo. Mnoho z nich tak prokázalo  jejich naprostou nezodpovědnost k životu v tomto státě a demokracii obecně. Jejich jedinou povinností je čas od času přijít k volbám. Nic víc se po nich nechce. Hlavní argument mnoha odpůrců voleb, je myšlenka, že jejich jeden hlas nic neznamená. Stávající výsledek voleb jasně ukázal, že tento argument je naprosto chybný, hloupý a  možná dost dobře svou neúčastí umožnili momentální stav. Rozdíl mezi demokratickou  ODS a momentálně na pokraji demokracie balancující ČSSD, činí 163 648 hlasů. Krásný důkaz toho, jak každý hlas hraje roli.

Výsledek voleb je jaký je. Volby byly spravedlivé a proběhly demokraticky, jak je našem demokratickém státě očekávanou samozřejmostí a hlavně jistotou, za kterou mnoho lidí v minulých mnoha desítkách let zaplatili cenu nejvyšší. Vystoupení komunisty Paroubka, ostudy národa českého, ostudy nás všech a hlavně vás všech, kteří jste tomuto hulvátovi, lháři a podvodníkovi umožnili provádět, co provádí. Jeho vystoupení bylo nejvarovnějším vystoupením politika od roku 1989. Jeho vystoupení bylo plně v souladu s principy demokracie a souvisejícím právem svobody slova. Obsah jeho vystoupení byl však urážkou svobod a demokracie obecně! Byl urážkou nás všech, demokraticky smýšlejících lidí. Mnoha a mnoha lidí, kteří za svobodu a demokracii v minulosti bojovali a umírali. Dnes 3. června 2006, jsme se dočkali vystoupení  silně připomínající vystoupení předsedů KSČ v únoru roku 1948. Jasně bylo řečeno, kterak smýšlí komunista Paroubek. Momentálně prakticky neexistuje žádná demokratická levice. Existuje jen Paroubkova KSČSSD. Krajní levicová a  nedemokraticky smýšlející strana.

Náš web vydává důrazné varování před stávajícím stavem. V následujících několika dnech, budeme svědky nejsložitější situace a zkoušky demokracie v naší republice. V první řadě apelujeme na členy ČSSD, kteří jsou pro zachování demokracie v ČR, aby dali svým přestupem k nějaké demokratické straně, která se dostala do parlamentu, jasně najevo svůj názor. Pokud budou stát za svým předsedou, bude to mít pro tuto zemi vážné následky. Pokud situace skončí totálním patem, jako to v tuto chvíli vypadá, bude zapotřebí sáhnout k opakovaným volbám. Zde to již bude o bytí a nebytí slušnosti a samotné demokracie v ČR. Ten, kdo by nepřišel k těmto případným volbám, byl by více než nezodpovědný. Zároveň doufáme, že mnoho voličů, kteří dostali políček od komunisty Paroubka jen pár hodin po volbách, konečně prokoukne lacinou, populistickou a lživou kampaň ČSSD. Není to ani pár hodin, co nás ČSSD ujistila, že s komunisty spolupracovat nebude, několik hodin na to, jsme v projevu komunisty Paroubka jasně slyšeli, jak se situace má. Bylo to faktické oznámení vzniku nové politické strany KSČSSD.

Nemůžeme, jako lidé, kteří stojíme za tímto webem, zůstat klidní a cítíme povinnost sdělit vám jasně náš názor a naše stanovisko.

Redakce magazínu o počítačích www.ddworld.cz vz.

          

          Šéfredaktor ddworld.cz  Jan Stach – DigitalDooM     3. června 2006 

  

Dodatek: Jsme připraveni naší trochou podpořit jakoukoli občanskou smysluplnou iniciativu. Věříme, že každý můžeme něčím přispět. Toto není podpora jedné politické strany. Podporujeme všechny demokratické strany, která mají sílu a možnost udržet a hlavně rozvíjet demokracii v této republice. Jmenovitě vyjadřujeme největší podporu ODS, KDU-ČSL a SZ. O stejné žádáme vás čtenáře. Nebuďme lhostejní.

Podporujeme: http://www.dostparoubka.cz/

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
lBakYl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - O situaci 2006-06-04 13:22:36
avatar
Tak tomu rikam vazna situace. Doporucuju to poslat jeste na http://www.dfens-cz.com/. Tim nechci delat reklamu, ale precejen se tam situaci zabyvaji take. Bohuzel jsem v zahranici v jednom prdelakove a nebyla moznost se dostavit. Mrzi me to cim dal vic. GL
Trick [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Re: 2006-06-04 18:28:35

Milí pane Stachu, nejsem si jistý, zda politická angažovanost je pro váš web to nejlepší, ale o tom psát nechci. Nechápu smysl vašeho bezpředmětného apelu. Demokratické volby určily danou politickou situaci a dali mandát jak KSČM tak ČSSD. Toto jim upírat nemůžete. Stejně tak má ale v demokratické zemi jakákoliv strana právo podat stížnost k soudu, pokud si myslí, že volby byly nezákonně ovlivněny. Ani panu Paroubkovi toto právo nemůžete upírat. Pokud vám některé projevy pana Paroubka evokují projevy za komunistického režimu, neznamená to ještě, že je ohrožena demokracie. Váš, řekl bych, až nenávistný postoj vůči němu není nutné zde ventilovat. Navíc operujete s fakty, která nejsou. Žádná nová strana nevzniká, o žádném spojení se nemluví. Je logické, že levicové strany mají společný zájem a to blokování pravicových reforem, to se ale dalo čekat již předem. Prosím tedy o důraznější obhájení vašich podezření, jinak by bylo vhodné tento, díky pouze vašemu podpisu zřejmě osobní, apel smazat.
vonDyke [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mate pravdu 2006-06-04 18:50:36

a ac me taky prekvapuje, ze se DD zabyva takovymto tematem, povazuji to za spravne, citite-li potrebu vyjadrit svuj nazor, s nimz prakticky bez vyhrady souhlasim. Doporuciju vam poslat tento apel do nazorove rubriky LN nebo MFDnes, protoze verim, ze oslovi vice lidi.
prolamer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - S názorem redakce naprosto sou 2006-06-04 22:04:22

Autor Trick zřejmě nepochopil kdo výsledky demokratických voleb znehodnotil a označil za za podvod jen ze vzteku, že nedopadli jak chtěl on. Poškodil tak celou ČR, je mu to ovšem jedno vztek a chorobná touha po moci mu totiž zastřely rozum.

Primitivní, hrubé a násilnické chování na postu který reprezentuje nás všechny by mělo vyvolávat odpor. Pokud tomu tak není, a naopak takovéto chování bezmála 30% převážně nevzdělaných starých moravskáků těší je něco špatně.

prolamer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2006-06-04 22:06:08

Omlouvám se za překlepy.
paveltell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zbytečná hysterie 2006-06-05 09:34:00

Než bych se chtěl vyjádřit k Vašemu článku výše,chci říct,že si toho co děláte v oblasti PC dost vážím a Vaše rady,recenze,zkušennosti beru jako velmi objektivní a seriózní informace,které dále doporučuji méně zkušeným uživatelům v mém okolí.
Co se týká Vaší reakce na volby.Nepřu se s Vámi o tom,že projev premiéra byl vhodný,povedený správný nebo jak to chceme nazvat-NEBYL.Ale takto hystericky odsoudit celou ČSSD a její voliče,mezi které patřím je naprosto to samé co udělal premiér po volbách.
Jsme lidi a lidi chybují.Chybují pod tlakem,ze vzteku nebo z jiných příčin.Z lidského hlediska je premiérova reakce pochopitelná-slovník a přirovnání ne-z politického hlediska podle mě udělal botu jako hrom.Ale který z politiků tu botu neudělal?
Shrnul bych to tak,že se jednalo o chybu unaveného,naštvaného možná zklamaného člověka,který by ale neměl zapomínat,že je představitel státu.Žádné ohrožení demokracie nevidím.

Pro prolamera:vaše hodnocení Moravy je vskutku velmi demokratické.Jsem moravák nejsem starý ani nevzdělaný a takových je nás tu plno
Chargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - historie se takřka opakuje... 2006-06-05 15:48:25
avatar
Uznávám, že Paroubek se měl zachovat trochu rozuměji, ale možná by bylo dobré si vzpomenout, jak se dnešní prezident Klaus choval před čtyřmi lety, kdy jeho ods prohrála. Řval na všechny strany, rozbijel cizí telefony atp. Čili ten samý, co v sobotu kritizoval Paroubka za jeho výroky, kvůli volbám.
Jinak nejsem volič čssd a domnívám se, že politika na tento web nepatří.
George9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ad Demokracie 2006-06-05 15:56:24

Na těchto stránkách jsem se registroval teprve předevčírem, a musím přiznat, že mně tento politický komentář (apel) poměrně zaskočil. Ale, ač s prezentovaným názorem nesouhlasím, autor těchto WWW a vlastník této domény může na SVÝCH webových stránkách prezentovat jakýkoli svůj názor (samozřejmě v rámci zákona). Tuto možnost má kdokoli z nás. Budiž tento fakt důkazem, že demokracie v naší zemi ohrožena není.
avicena [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Bez KSČ na věčné časy! 2006-06-05 16:49:15
avatar
Myslím si,že každá strana která je ochotná prosazovat svůj program s podporou KSČ si špiní ruce. ČSSD jako strana není ani horší ani lepší než ostatní,ale po vystoupení soudruha Paroubka by se měli její příznivci zamyslet,jestli toto je skutečně co chtěli. Já věřím,že mnoho z nich bylo zděšeno,tak jako já.
matysbrno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Trapné!!! 2006-06-05 20:23:41

Bože co to tady melete. Jaká pak ohrožená demokracie.Myslím že demokracie je v ohrožení od roku 1948 a nezměnilo to ani slavné ODS v čele se soudruhem Klausem. Přece si nemyslíte, že komunisti budou znárodnovat svoje s.r.o. a akciovky.Taky nechápu jaký přínos je že tady bude vládnout ODS a KDU.Stačí se podívat jak to řídí spolu 16 let tady v Brně a není rozdíl mezi socanama na vládní úrovni a nima na krajské(městské)Zadlužují a zkorumpují stějně jako socani.Jen se holt vymění koryta nic víc. ;)
Corado [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Výměna koryt 2006-06-05 21:03:06

je vždy nezbytná, pokud stávající garnitura nechce splácet své dluhy, nechce pro to ani nic udělat, lže o ekonomickém růstu, aby se udrželi u moci a nepřišlo se na to, že spolu s KSČM chtěli z tohoto státu udělat dojnou krávu pro další chudé státy jako je Kuba nebo dnes již izolované Bělorusko.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zavolejte Muldera a Skaliovou. 2006-06-06 11:55:43

Tyhle sci-fi bachorky, to uz je husty jak se lidi nechaj "masyrovat" mediama a prestavaj pouzivat rozum...;)
Ja to beru prakticky, napr:
Paroubkovi je vycitano ze tu dela pobidky zahranicnim investorum... V Americe(New York) udelali ted pobidku za 1mld. USD pro budouci tovarny(i AMD uvazuje o nove fabrice), naopak Klaus(obdobi 92-9 nechal bohapuste rozkrast tovarny napr. Tatra Koprivnice(mel ji koupit Mercedes stejne jako Skodu koupil WW, nynejsi produkce cini 50% svetove produkce) byla prodana za zlomek ceny nezname firme co ji rozprodala patenty a pohrbila....

Chapu ze rozumite pocitacum ale o ekonomice jak funguje toho moc nevite...

Cili je dobre se zajimat o historii a vyvoj republiky, pak byste snadno pochopil proc se zvysovali dane a se souhlasem ODS...;)

Jo a ten VAS demokraticky postoj PREHODNOTTE, Klaus ci Topolanek kdyz udelaj chybu tak ok, a ostatni NEMUZOU...??? To jsou sklony k fanatizmu, vazeny mladiku... :? :eek
beelbrox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Volím ODS 2006-06-06 20:51:03


Volím ODS protože jí věřím, že to s náma myslí dobře. Její představitelé, jako je pan Tlustý, Langer, Nečas nebo Říman jsou velice zkušení politici, kteří tu jsou již od počátku 90. let. Nevím, kdo tehdy nechal rozkrást naší zemi v polovině 90. let, ale určitě to nebyl můj nynější milovaný prezident Václav Klaus a jeho ODS. Rád používám výrazy KSČSSD, Pablbek, Bradavice, Prase, atd. Myslím si, že socani potřebují pořádně dostat přes držku, protože si to zaslouží. Říkali to přece v televizi NOVA, že důvěryhodný a otřískaný policajt pan Kubice má na to důkazy. Psali to také v Mladé frontě a v Lidových novinách, v našem nezávislém tisku. Myslím si o sobě, že sem vzdělaný, že mám navrh, že sem prostě víc než ty přihlouplý voliči ČSSD. Smrt Moravě
Alanwilder [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pro beelbroxe 2006-06-07 17:38:02

Neberu vám že jste volil ODS, a že si myslíte že to s náma myslí dobře. Je třeba si uvědomit že i Adolf Hitler to s Němci myslel dobře. Ale urážet někoho že volil ČSSD (mimochodem zcela legitimní demokratickou stranu a politický směr) mi přijde poněkud nedemokratické a stupidní. Oháníte se tu demokracií, ale nemáte ani ponětí co znamenají pojmy jako svoboda slova, dialog, nebo právo na jiný názor než máte vy. Jste jen hulvát a sobec, který si neváží ani té demokracie, ale jen sám sebe a lidí kteří sdílejí váš názor. Měl byste se naučit respektovat názor ostatních lidí protože to z vás udělá člověka. O "nezávislosti" našich novinářů (nemůžu napsat všech) někdy silně pochybuji a všímají si toho i pozorovatelé ze zahraničí že jsou spíše pravicově orientovaní což jim nikdo nebere jen chci upozornit na to že u nás chybí novinářská sebereflexe pokud víte co to je.
Alanwilder [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pro beelbroxe 2006-06-07 18:03:41

Ovšem pokud jsi to myslel ironicky tak je to super :-D :grin
beelbrox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pro alanwilder 2006-06-08 07:46:42

Přesně tak ,podívejte se někdy na diskuse na Idnes a zjistíte,že je to docela trefná charakteristika odesesáckých fanatiků a pan Jan Stach bude zřejmě jeden z nich.Jinak pod to co jste napsal se podepisuji. ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AUTOR 2006-06-08 12:08:23
avatar
[B]Nedá mi to ale musím se za svou osobu vyjádřit… v první řadě nikdo nejásá nad tím, že musel volit ODS, ale z té bídy tady je to jediná cesta. Komunista Paroubek nám přesně pověděl, jak to s námi myslí. Jeho projev bylo to hlavní, proč jsme napsali, co jsme napsali. Ten člověk je hulvát, demagog a nevychovanec. Udělal nám ostudu před celým světem. Slušný člověk, ať je jeho politické smýšlení jakékoli, musí prostě dát od KSČSSD ruce pryč. Jejich předvolební kampaň založená na populistických levných a nevysvětlených heslech proti ODS už ledascos napověděla. Povolební vystoupení komunisty Paroubka bylo jen poslední kapkou a dalo za pravdu nám všem, co jsem o slušnosti, věcnosti apod. u ČSSD pochybovali již před tím.

Líbí se mi jak se zde všichni ohání demokracií a svobodou, nebo jak funguje ekonomika. Pánové, opravdu si myslíte, že jsme tady tak hloupí a nevíme, co se kromě PC děje kolem nás ? Levicové smýšlení jde vždy v ruku v ruce v omezování někoho jiného ( bohatších pro chudé, regulace všeho možného atd.). Pravice se snaží omezovat málo. Je pro svobodu a volnost - minimum regulací atd. Kromě toho, kdybychom se zabředli do toho, kdo volí levici a kdo pravici, která skupina má vyšší vzdělání a která nižší myslím, že slušný a vzdělaný člověk si udělá jasno. Ti vzdělanější mají daleko více promyšleno proč volí , jak volí, zatímco ti druzí snadno podlehnou populistickým heslům, protože v televizi a na mítinku ČSSD říkali…

Takže pánové, nikdo nejásá nad tím, že volil ODS, ta má vroubků až hrůza, ale v dnešní situaci a během celé kampaně se projevovala, jako mnohem slušnější a rozumnější a měla svoje plány jasné jasně čitelné, zdaleka nelze souhlasit se vším, co chtějí udělat, ale neměla svou kampaň založenu na napadání populistickými hesly někoho jiného.. Je ochotna udělat důležité reformy, které ČSSD za 8 let jen slibovala. Ale do toho už mnozí nevidí. Ty jen vidí svůj vlastní prospěch, kdy na sociálce dostanou za nic mnoho, kdy pracovití lidé s vyšší odměnou doplácejí na ty nepracující atd.

Takže přehodnoťte svá myšlení a tvrzení. Nikdo nejásá že musel volit ODS, ale koho jiného? Chci slušnou politickou stranu s jasným volebním programem s jasným plánem reforem tak, aby to co nejméně omezovalo v podnikání v zaměstnání ve školství atd. Uznáte, že není mnoho alternativ. Navíc náš volební systém je postaven tak, že malou stranu nelze volit. Jsou to vyhozené hlasy.

Stojíme si za tím, co jsme napsali prve, a postupující události nám jen dávají za pravdu. Samozřejmě demagogové si vždy vytáhnou z určitého jen to, co se jim hodí, či si to vyloží, jak se jim to hodí, že někteří vážení čtenáři … ?!

Stejně jako stojíme za slušností a svobodou v našem prohlášení, stejně slušně si počínáme a počínat budeme i v recenzích a testech. Ale nelze strkat hlavu do písku, před nastalou vážnou situací v ČR.
[/B]
mispuletka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vlastni zkusenost 2006-06-11 09:23:48

Na zacatek musim rict, ze se s nazorem autora plne stotoznuji a podotýkám, ze nejsem zádný fanatik. Pan Paroubek se momentalne chova jako rozmazlene dite, kteremu sebrali hracku. Bud vsechno nebo nic. Jasne dal najevo, ze vladu, kterou by sestavil pan Topolanek CSSD nepodpori a to, jestli je to dobre pro nasi zemi ho nezajima. Je to ostuda, takove chovani. Zivot je plny kompromisu,ale to asi pan P. nechape.
Nejaky cas jsem se pohybovala v socialni sfere a musim rict, ze to, co CSSD vyvedla je naprosta volovina. SOCIALNI STAT! Ale kdeze, my potrebujeme, aby i volici CSSD sli do prace a podporovali ekonomiku statu a ne doma drepeli, koukali na televizi, po vecerech chlastali a pak si stezovali, ze nemaji deti do ceho oblect, nemaji na najem...
Nyni se pohybuji ve skolstvi a musim rict, ze CSSD svou politikou zmrvila vse, co mohla. Je neuveritelne, ze se stale jeste deje to, ze kdyz reditel skoly neni v CSSD, tak nedostane dotace na opravu zachodu (zaci jsou tak v neuveritelne otresnych podminkach), ale take je nechutne "hazeni klacku" pod nohy a nepokryte uprednostnovani skoly, jejiz reditel v CSSD je.
V neposledni rade bych chtela vyzdvyhnout klad politiky CSSD, ktery vidim v tom, ze zaci, kteri prijdou do prvniho rocniku na stredni skole, uz se po maturite nadherne vidi, jak si doma vali sunky a vubec jim neprijde na mysl, ze by mohli jit take do prace.
Kazdy by se mel zamyslet nad tim, co skutecne chce. Ja napriklad nechci ze sve kapsy platit jednoho nezamestnaneho. Nastoupila jsem do pracovniho procesu relativne nedavno a ihned jsem si zacala sporit na duchod, pri tom si platim socialni a zdravotni pojisteni (doplaceni na leky je samozrejmost), platim dane (vse radne) a kdyz jsem si spocitala, kolik zaplatim statu (mj. beru cca 8000 ciste mzdy), tak si platim mesicne minimalne 2 nezamestnane, a co z toho mam? Socialni nejistotu a strach z toho, ze vzhledem narustajicim nakladum na vse si dite, ktere by mi ve stari jednou pomohlo neporidim.
Emulgathor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - osobni nazor 2006-06-15 13:09:38

možná už je trochu pozdě na reakce k volbám, ale cítím potřebu se k ním vyjádřit, zvlášť po přečtení některých levicových reakcí na autorův postoj...

Byly to moje první volby a abych řekl pravdu snažil jsem se rozhodnout co možná nejvíce nezaujatě a nesobecky, ale bylo to opravdu těžké...vycházel jsem z toho, že nikdy bych nemohl volit KSČ, už z principu a kvůli jejich základní myšlence, jakési rovnosti, která naprosto pošlapává základní lidská práva ...dále jsem přemýšlel i nad ČSSD, ale jako jedinou kompetentní osobu jsem shledal ex-ministra financí pana P.Sobotku, a navíc osoba Paroubka, která mi opravdu není sympatická a nejen to, mě odradila naprosto (nebudu se rozepisovat proč mi Paroubek nesedí, protože se to v podstatě shoduje s názory již zmíněnými)...dále mě napadli některé malé strany, ale jak zde už někdo zmínil, nemá smysl je volit...hodně jsem přemýšlel nad Zelenými a i po volbách u mě docela stoupli, ale pořád se nemohu ztotožnit s některými jejich názory, jako je např. pohled na jadernou energetiku...KDU-ČSL, ač jsem člověk věřící, tak mi moc nesedí a necítím k ní moc velkou důvěru...takže jsem byl "nucen" volit ODS, protože ta jako jediná (možná ještě Zelení) předložila komplexní program s konkrétními propočty a relativně promyšlenými reformami...a mému smýšlení je pravice mnohem bližší než jakákoliv levice, ale ta je mi zase bližší než ultrapravice...

Jakékoliv srovnáváni s volbami let minulých není na místě, protože se jedná o vládu volenou pro naši budoucnost a ne proto, aby očištovala minulost své strany, která navíc mohla být v minulosti složena naprosto jinými osobami...i proto jakékoliv útoky na osobu pana Klause nejsou na místě, ikdyž třeba není dokonalý jak ho někteří vidí...

Chtěl jsem ještě požádat některé levicově smýšlející uživatele, aby mi objasnili jak mohou po otřesném výstupu Paroubka stále bezmezně důvěřovat ČSSD, kterou nijak neodsuzuji jako stranu, ale pokud se nezbaví Paroubka tak je nikdy nebudu moci volit...a taky by mě zajímali voliči KSČ, ale s těmi se asi nepůjde rozumně dohodnout...
Gus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tomu nerozumím 2006-06-19 23:05:15

Odkaz KDO JSME na tomto webu:
nullJsme nový nezávislý internetový magazín zabývající se děním v oblasti informačních technologií. Pro naše čtenáře připravujeme pravidelné recenze, rady a návody pro orientaci v dnešním nepřeberném množství komponent a dalších produktů....

Nejste trochu mimo mísu? Miluju agitaci. At´je zleva nebo zprava.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AUTOR 2006-06-20 11:41:45
avatar
Toto není žádná agitace, jen slušnost a výzva slušným a rozumným lidem. Ti samozřejmě smysl článku jak vidím i čtu pochopili. Mimo mísu určitě nejsme, žijeme ve společné míse jménem ČR takže se tak musíme chovat ;)
Gus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AHA 2006-06-20 21:56:19

Takže jsem neslušný, nechápavý a nerozumný. Na rozdíl od Vás, slušných, chápavých a rozumných. Nevadí.
Takže jinak, všimli jste si rozdílu před volbami a po? Před - antagonizmus až na půdu. Po - sbližování. Víte o kom mluvím? O našich politicích. Jen Vám zůstal nějak předvolební slovník.
Na doložení slova pana Topolánka v rozhlasovém rozhovoru: " ...když si odmyslíme ten ideologický balast tak jsou vlastně naše cíle se soc. dem skoro stejné."
Nevěříte. Věřte. Taky jsem kroutil nevěřícně hlavou. Bylo to několik dní po volbách, ještě ani neodezněl Paroubkův supervýstup.
Podívejte se na svou výzvu v tomto světle.
A ještě musím dodat, že Váš článek o chlazení měl lepší úroveň než Vaše výzva. Jo ševče.. dál to jistě znáte.
Emulgathor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Re:Aha 2006-06-20 23:35:18

No nevím jak tobě, ale mě přijde celkem logické, že se po volbách strany snaží utvořit vládu, o to přece jde v poměrném systému, který je u nás v republice (jestli se mýlím tak mě oprav)

Všechny politické strany mají stejný cíl, pozvednout naši zemi na vyšší úroveň, jenomže každá trochu jinou cestou a s jiným pohledem na věc a aby toho mohli dosáhnout tak se musí smířit s kompromisi při volení jednotné cesty za lepším zítřkem...

Tento článek nebo spíše prohlášení se vyjadřuje pouze k osobě Paroubka a jeho prohlášení a ne k chování politických stran po volbách, takže tvoje reakce je tak trochu mimo mísu (všimnul sis jak sem použil tvoje slovní obraty)...

A pokud se Ti zdá divné, že se před volbami strany navzájem uráží a po volbách se snaží spojit, tak zkus alespoň 5 sekund přemýšlet...
Gus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2006-06-21 19:06:55

Sorry, Napis ...demokracie v ČR, zabýváte se hodně Paroubkem,ale ne jen jím. Přemýšlet by neuškodilo i Vám.
Logické to je a i mě je to jasné, že po sobě budou před volbami plivat a po div ne se objímat. Vadí mi ale, že tím naočkují dost jedinců, kterým to vydrží až do další předvolební kampaně. Ale zapletl jsem se do politiky. tam jsem nechtěl.
Předevšmí mi jde o to, že na stánkách odborných, očekám odborné články k tématu stránek. Polická prohlášení mi připomínají spíše styl již dávno minulých let padesátých.
Ostaně nemusím sem chodit, že ano. Takže sbohem.
BTW. tykání je zvykem u soudruhů a u Microsoftu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AUTOR 2006-06-21 19:37:57
avatar
Koukám, že vám to stále nejde z hlavy. To je dobře. To prohlášení je zde pro to, aby bylo vidět, že nechceme stát mimo, zatímco slušné chování dostává na frak. Demokracie je v názvu zclea opraváněně. komunista Paroubek nám všem v projevu řekl, jak na ní nahlíží ... Demokracie je i to, že sem chodit nemusíte, ale kvůly jednou prohlášení, které je apelem na slušné a rozumné lidi ? Pokud vím z paroubkem se stále nikdo ani po volbách, krom komoušů, neobjímá. jinak náš volební systém bohužel vládu jedné strany dost dobře neumožní, takže dohody musí být. Naopak nás všechny může mrzet , že máme tři strany, které se rozumě a rychle dohodli a komunista paroubek si bude disktovat a pořádek narušovat ...
Emulgathor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tykání 2006-06-21 22:05:26

BTW tykání je zvykem nevychovaných lidí, a to jsem :grin tak to prosím Tě takhle nepřekrucuj...

A pokud se Ti zdají komentáře politické situace v ČR zveřejněné na odborných stránkách komunistické, tak prosím radši opravdu sbohem. :roll
Trick [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ještě jednou 2006-06-22 12:16:00

Myslím si, že už nemá smysl na pana autora reagovat, ale tak pár poznámek si neodpustím.
Je jasné že je autor zaujatý pravičák, navíc ovlivněný volební kampaní, což by bylo v pořádku, kdyby se tady ale nevydával za kdovíjak nestranného novináře. To máte stejné jako když voliči ODS protestují za odvolání Paroubka a ignorují tak že ho volilo 32% lidí a tak by to měli respektovat.
Ještě více úsměvné je, že pan autor chtěl volit slušnou stranu a proto zvolil ODS. Zřejmě měří dvojím metrem nebo má krátkou paměť, protože pozapomněl na mnohdy mnohem horší výroky, které řekl pan Topolánek a jiní členové ODS. Jen namátkou třeba "noci dlouhých nožů", hnědé skvrny na barvách ČSSD, "zmrdi" voliči, dokonce i fyzické násilí (i když podle voličů ODS se zřejmě na Ratha a Paroubka může jakkoliv :roll ) a další. Kde byl pan autor v té době se svými prohlášeními?
Tvrdíte tady různé smyšlenky o Paroubkovi, ale kromě toho zpackaného proslovu na něj nic nemáte a i za něj se vlastně omluvil (mimochodem to vaše slušná strana se za své výroky nikdy neudělala...). To že prohlasovává některé zákony s komunisty z něj ještě komunistu nedělá nebo ano? V tom případě máme komunistu i na hradě.
Jinak je mi jasné, že toto prohlášní bylo důsledkem ostré volební kampaně, kdy si někteří lidé vzali příliš k srdci některá laciná hesla typu ODS minus či KSČSSD. Občas to možná chce trochu nadhledu...
Emulgathor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Paroubek 2006-06-23 09:12:24

Já jeno nechápu jak se můžou lidi takhle zastávat Paroubka, vždyť už jenom jeho vystupování, řeč!! jsou neomluvitelný...měl jsem tu možnost vidět pouze jednu diskuzi pánů Topolánka a Paroubka a to den před volbami na primě...snažil jsem se na to opravdu dívat nezaujatě, ale bylo to těžké, protože na jakoukoliv otázku pan Paroubek odpovídal většinou naprostými nesmysly a vždy zaváděl řeč úplně jiným směrem a vrchol byl když se ho jeden ekonom zeptal na to proč se tolik zdražuje elektřina, on odpověděl že to má na starosti regulační úřad, eknom odpověděl, že ten ale jmenuje vláda a Paroubek nedokázal odpovědět!!Jediné co dokáže je křičet, ale jde mu to kua dobře, protože svojí demagogickou řečí dokáže na svoji stranu upoutat až 32% lidí...

Už jenom kvůli tomu, že hlásá sociální stát a přitom tady máme jednu z nejdražších cen v Evropě, co se el. energie týče nevzbuzuje ve mě důvěru...

Na druhou stranu mě překvapil Topolánek, že dokázal na vše jasně odpovědět, tak jsem pak měl jasnou volbu...

Nechci tady agitovat, jestli to tak vyznělo tak se omlouvám, jenom mi přijde nepochopitelné jak slušný člověk může chtít Paroubka u moci...prostě to nechápu a asi to nikdy nepochopím... :cry
Libich [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Politika je svinstvo 2006-12-13 12:27:38

Tady to není jen o stranách a programu, ale hlavně o mocenských zájmech a korupčních zájmech lidí a nedá se odsoudit strana jako celek, neb v každé straně máte lidi, kteří to myslí dobře a špatně. Není ideální strana, každá preferuje jinou vrstvu či jiný typ lidí a spravedlnost a pravda je relativní. Takový apel tedy je osobní názor autora, ale přeci jen si myslím, že by bylo lepší, kdyby zůstal jen u hardware. Nelíbí se mi skoro žádný politik, neb do politiky chodí především kariéristi a ne lidé, kterým o něco jde pro lidi, to si pamatujte!
duron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jak to bylo v červnu... 2007-04-14 11:27:48
avatar
Tak co pánové a dámy, jak se vám to líbí teď? To byl Paroubek podle všech hulvát, hlavně podle pana Topolánka... a jak se nám vybarvil teď on sám?

//EDIT by DD: nemalovali jsme si to nikdy růžově, ale Proubek je skutečně ostuda české politiky, gesta pana Topolánka sice do kulturního prostředí nepatří, nicméně celkovým chováním a vystupováním je paroubek mnohem větší hrozba ... dyť mu lidi utíkají ze strany ;)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 598x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1539x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1231x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1909x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1161x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1913x
Komentářů: 3