WoT: Nejčastější chyba a důvod prohry teamu? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 27 květen 2013
Vtipná tématická WoT videa od RanZara často velmi dobře popisují nejčastější scény z hraní WoT. Jedno z nejlepších videí je následující. Ukazuje hlavně jednu z nejčastějších sérií chyb, na které můžete při běžném hraní narazit. Ponechání artilérií bez ochrany a navíc nechat zastavit postup na druhé straně mapy kvůli jednomu, či víceroslabým tankům nepřítele, přičemž mezitím si nepřátelé podají vaše artilerie a pak vám vjedou do zad. Video je sice vtipné, ale když několikrát denně narazíte na team, jehož hráči absolutně nepřemýšlí a který vám tímto způsobem kazí vaši hru, už to tak vtipné není.
AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :-) 2013-05-27 18:34:47
avatar
Tak to je naprosto přesný!
IvyBridges [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-28 00:41:52

DD, jaký máš vlastně nick ve hře?
Vojtaci [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-28 15:12:44

Klasika
shasler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-28 16:34:35
avatar
Ještě "vtipnější" je, když se někdo ozve s výzvou následuj mě a pak zahraje tímto způsobem...

No a pak je taky super, když někdo vyjede za kopec řve o podporu artyn, které jaksi za kopec nemůžou pálit. Přitom by stačilo o trochu couvnou (nazývejme to raději zpětný postup, za ústup by se mohlo popravovat), ale to ne, raději se nechá rozmašírovat...

RanZar mě baví, protože 90% jeho animaci je ze skutečných situaci...


Co mě ovšem na WoT poslední dobou štve, je že se ocitám častěji v těchto týmech ačkoliv bych už minimálně z pohledu "náhodného" (v rámci hráčů) sestavovaní týmů měl mít 50% vítězných a 50% prohraných bitev... Sakra i kdybych byl absolutní blb a nechal se zabíjet pro zbrklý spot, tak týmu trošku pomohu tím spotem a statisticky bych na tom měl být alespoň 1:1...

Jenže 15 solitérních hráčů může být v pohodě zničeno 3 spolupracujícími což jsem skoro zažil na mapě Siegfriedova linie start na B2, obsazení města. To byla prostě paráda. Já (TD) zleva druhý (MT) zprava a jeden (LT) "dráždič" co zběsile, ale zároveň s rozmyslem kroužil. Ve hře žádné Artyny. Jejich tým se s HT a některými MT nacpal do města (ostatně náš tým se tam nacpal bez nás 3 celý), jejich LT a některé MT zůstala na poli nebo předměstí, ovšem tak nějak divně každý za svým bunkrem... No a my jsme jezdili od bunkru k bunkru a jednoho po druhém jsme prostě vyrušili asi 6 strojů... No a pak jsme za jeli do města, kde zbylo pár HT co se mezitím vzájemně zredukovali a pomohli dodělat ten načatý zbytek... To byl opravdu jedinečný bohužel asi neopakovatelný zážitek. Bohužel jsem neměl tehdy zapnuté nahrávání (Jednak jsem nevěděl, že to existuje a za druhé jsem měl slabý stroj a byl jsem rád za hraní na nízké detaily, takže bych to pravděpodobně stejně nenahrával.).

No a to nemluvím o tom, že když je sesypán "extra" tým, pak jej z 1/2 vymlátí i jedinec...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-28 16:49:24
avatar
jj tuhle jsem s Typem 59 rozmlátil skoro celý team sám ... 7 zničených a dalších 6 poškozených (4900 vlastní damage a 1500 nasvícením) 29 zásahů z 32 výstřelů .... 2300 zkušeností bez double a 140 000 čistý zisk .

na druou stranu už pár dní nemůžu dosáhnout 56% win Rate, kdykoliv se přiblížím, dostanu 10 bitev v řadě s totálně stupidním teamem, kde polovina neudělá žádný damage a to prostě nezachráníš, ani kdyby si se p .... je to frustrující, protože kdyby jen trochu někteří přemýšleli, tak si nestoupnout tak blbě a když už nic, tak alespoń zaměstnávají pozornost. Proto nemám klasické MMO hry rád ... když prohraju, tak bych rád, aby to byla má vina ze které se mohu poučit.
Anonymní  - WoT 2013-05-30 09:49:04

jj type 59 je úžasný tank :-) Jsem magor že jsem si ho nekoupil ale já tehdy ještě nekupoval nic a teprve jsem se s hrou seznamoval... popravdě jestli mi něco trošku víc nahání jak se říká obavy tak je to type 59 :-)

A co mě více štve je to, že neustále mění vlastnosti tanků.... mám IS3 a za tu chvilku co ho mám se jeho vlastnosti změnily podstatně... na co má ze předu sešikmený pancíř když ho prošije kde co a kdysi míval aspoň tu šišku neprůstřelnou... Z super pershinga taky udělali salát...

zkušenosti s tím že mě to háže do blbých týmů mám teď taky dost... než uběhnou 2 minuty je půlka týmu v tahu nebo jedu s ostatními najednou mě někdo střelí zezadu si říkám kdo se netrefil a zjistím že mezitím co já se s někým přestřeluji tak moji někam odjeli a v zádech mám nepřítele....

Nejvíce mě však štvou hráči kteří když vystřelíte a chcete se stáhnout tak popojedou těsně za Vás a znemožní couvnout... pak toho schytáte až až ... další Vám schválně neumožní úhlování a pod...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-30 10:04:41
avatar
Type 59 je az moc silny tank. Na to, ze je to VIII tier, tak se na to VIII tanky moc nechytaji. Takova T44 je slabsi. Az T54 je lepsi, ale to uz je tier IX. Evidentne dost dobry tank na vydelavani stribrnaku.
IS3 je porad hodne neprustrelna. Lidi se spis naucili pouzivat gold munici, kdyz uz se da koupit i za stribro. Kdyz hraju s T54, tak je to nutnost. Losuji ke me porad jen IX a nebo X a ty neprostrelim ani zezadu (nejlepsi kanon s AP munici). IS rada nema byt o postaveni se do stredu bitevniho pole a ostrelovani nepritele. Ruske tanky maji mit silu i v pohyblivosti.
Chovani spoluhracu je obcas hodne k vzteku. Vyssi tiery nastesti nema tolik noobu. Nejvic me ale stejne bavi hrat s tiery VI a IV. Tam je vydelek a da se hrat i sam za sebe.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-30 10:19:32
avatar
kdysi byl Typ59 opravdu silný, dnes je to hodně špatný VIII ... slabé dělo, dlooouho nabíjí, je hodně pomalý do kopce a je uměle zvětšený, protože v reálu je to tintítko, tady je jen o chlup menší než IS3 .... už zdaleka není tak odolný jako kdysi a často jde zabít jednou ranou, má velký ammo modul. A nevydělává ani jako kdysi Na Lowe nemá
Anonymní  2013-05-30 10:26:30

no Lowe není taková výhra :-) víc se mi daří s T34... ale máš pravdu, že type59 taky už pekně dehonestovali... a to je o čem mluvím co mě štve koupíš si tank nebo si ho vybojuješ a pak koukáš jak se mu mění vlastnosti...

Type59 ale stále sází na kulatou čepičku i když už ji taky prošiješ
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-30 11:41:30
avatar
LOWE mi prijde, ze se da prostrelit docela snadno. Je to takova evoluce TIGERa (1). O Type 59 to docela dost dinga. Urcite ho oslabili. Predtim byl absolutni a ted uz je jen hodne dobry. Chapu, ze proti VIII heavy je horsi, ale proti med tankum je lepsi (subjektivni nazor).
V realu je IS3 taky docela kompaktni. Ruska tankova skola sazela na kompaktnost a obratnost. Doporucuju si zajet do tankoveho muzea v Lesanech. Je to mozna nejlepsi tankovy muzeum v Evrope. Je videt, jak ruske tanky jsou male vedle treba takove Merkavy.
Anonymní  2013-05-30 10:41:59

no taková čínská 110 vychází z IS3 a má opravdu hůř prostřelitelný čumák já IS3 prošiju i bez gold munice... jinak pravda IS3 je zlatý tank oproti papírové IS8 než se dopracuju k IS7 asi porodím křečky... Mám i KV4 a těším se na ST1 :-) PS: IS4 sem moc neviděl jen samé IS7 jaký je IS4?

jj IV mám taky rád mám tam rychlou pohyblivou T28 a s tou se mi hraje nejlíp :-)
Anonymní  2013-05-30 10:43:42

Prosím v rámci editovat šlo by přidat aby se dal komentář i tvůrcem smazat?
Anonymní  2013-05-30 10:41:18

a všiml sis ze IS3 i zpomalili? :-) a na čepičce ji přibyl nový čudlik? :-) jinak pokud by ste chtěli nekdy zahrát najdete mě tam jako _K_O_C_H_R_E_N_CZ ;-)
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-30 11:42:12
avatar
Muj nick je pripadne AndreasCZ. Mrknu na statistiky.
Anonymní  2013-05-30 12:16:43

moc mi to nejde vlastně teprve před nedávnem jsem pochopil tu hru blíž a pomohlo mi i několik rad od starších hráčů, kteří to už hrají od bety. Já začal přesně na vánoce 2012 :-)
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-30 12:35:58
avatar
To verim. Detailni znalost principu vyrazne pomaha k uspechum. Ja jsem se cca rok ucastnil uzavrene bety. Kdyz to tak vemu, tak je to hra, kterou hraju asi nejdele v zivote i kdyz ne uz tak pravidelne.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-30 10:21:37
avatar
Typ59 není zdaleka tak dobrý jako byl. Mnohem nebezpečnější jsou AMX a nebo nové střdní americké tanky - AMX mají větší damage/min a jsou mnohem rychlejší a manévrovatelnější Americké střední tanky jsou mnohem odolnější a mají lepší děla. Persing je hodně dobrý, když se to s ním umí, mnohem lepší než typ59.
Anonymní  2013-05-30 10:35:02

jj pershing jo ale super persing ne... je víc zpomalený snížili mu penetraci a i ten čumák na věžce už tolik nevydrží

PS: jinak jsem koukal a jak sem říkal máš super statistiky :-) Dáme někdy četu? Třeba se zas přiučím něčemu novému
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-30 11:01:33
avatar
já moc čety nehraji, protože WoT hraji jen občas a pár bitev denně maximálně
IvyBridges [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-30 15:15:22

A jaký je ten tvůj nick ve hře?
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-31 13:00:52
avatar
Mrkni se na nějakou starší diskusi z WoT prostředí. DD už to psal.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-30 11:43:30
avatar
To sice ano, ale AMX se daji prostrelit snad ze vsech stran malem i prakem. Maji extremne silnou palebnou silu a to se jim musi nechat.
Anonymní  2013-05-31 13:04:26

jinak máš pravdu s těmi goldy... jako ve chvíli kdy mi KV4 na čumáku těsně vedle děla opakovaně udělá díru střední tank tak nezbývá něž hledět... ani mnohé těžké tanky tohle neumí a KV4 je dost odolný tančík.... všímám si ale že ty goldy už používají skoro trvale všichni...
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-07 12:49:51

To je blbost proč by používali goldy ? Jsou neúměrně drahé a nedá se na nich vydělat, ja už mam i T9 tank a 2X T8 a goldy jsem nikdy ani nekoupil.
Anonymní  2013-06-10 14:07:11

mno Ty možná ne ale je to čím dál rozšířenější a ti co maj premium tanky si odjezdí pár bitev s nimi a pak je to vůbec netrápí ;-) Starší zkušenější hráči mi to taky tak poradili, že si mám nechat tak 4-8 gold munice pro těžké chvíle... a jak Tě to s IS3 mrskne proti 10tkam tak to ani jinak nejde E100 a další jinak neprošiješ... jinak já se zatím do 10tkových tanků nehrnu... nejvyšší mám nyní IS8 a to je porod... v základu je vůbec nepoužitelný... to se spíš budu těšit na ST1 jenže mě zatím nejvíc baví IS3 :-) KV4 mě tolik nechytla...
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-29 20:05:30
avatar
Tohle nic není. Dneska se na Himmelsdorfu rozhodlo 13 lumíků vyšplhat kopec. Já a další hráč sme bránili základnu. Porážka 15/4, 99% hráčů nepoužívá mozek a jen tupě jezdí za ostatníma nebo kempí, bohužel.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-30 19:14:19
avatar
super názory .... ale noobové jsou i na high tierech mám max 8 tier IS3, Tger II, T32 i SP ... občas hraju i proti X tier a kolikrát se mi stalo, že jsem ve hře byl nejlepší a high tier se krčil někde dole jsou i vyjímky. Jinak na zábavu mám Tetrach .... to je skvělý tančík. Co se týče SP (super pershing) tak pořád vydrží dost ... tuhle jsem měl obdržené DMG něco přes 6tis
Anonymní  2013-05-31 13:07:17

ano pokud máš noob hráče a hráče kteří nepoužívají gold munici pak ano... ale když víš jak a kde tak to prošiješ i na šišku + ksdyž máš nabitý gold tak penetruješ každým výstřelem.
Jano952 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-02 12:21:41

branit artiny ? nikdy, fuj. pozeram na enemy team, vidim 3 scouty, 4 mediumy, ja som bol pri spodu heavy, tak som sa rozhodol ze ostanem s artinami kym tych scoutov nezabiju. odmena ? v chate od 3 artin: "go attack fuckin noob", "stupid dont camp" "report camper"... na druhe kolo artiny vyzabijal scout a setci sa stazovali ako ich nikto nechranil. no naserte si, ked pri nich niekto je nadavaju, ked tam nikto neni a zabije ich scout nadavaju tiez...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-02 22:20:06
avatar
Na ty hajzly bez duše se vykašli. Musíš oslavit jejich smrt, i když jsou tvoji. Kdyby to šlo, tak bych je na začátku normálně popravil (nestojím ale o ban).

P.S: Oni si ty kreténi myslej, že když vidí hru z vrchu, tak že tomu vlastně velej... a běda jak ty ubožáky neposlechneš na slovo, to jsi hned noob a idiot.

P.S.S: Ano, nenávidím je z celého srdce a přeju jim karpální tunel a syfla.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-07 14:15:21
avatar
tycho1979 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-07 13:37:51
avatar
Mě dokáže docela naštvat, když se IV Hetzerem dostanu do bitvy s VII těžkýma tankama. To pak nechápu proč tam sem. Jo když hraju s lehkým A20, tak to má smysl aspoň scoutovat. Týmy sou někdy fakt k ničemu. Onehdá sem bránil základnu se StuGem a najednou se na mě hrnuli ze všech stran tanky. Bylo to během velmi krátký doby, protože se můj skvělej tým nechal zmasakrovat. Sejmul sem tři nebo čtyři a pak mě prostě rozstříleli ze všech stran. Artilerii zabít... Člověk se někde zašije, aby mohl ostřelovat nasvícený a pak někdo nasvítí jeho a buuuum...
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-07 13:02:43

Tak k osmičce tě to hodit nemůže a myslim že ani k sedmičce, ale i proti šestce jsi zbytečný :-). V takovém případě jsem pro aby jsi měl možnost volby spawnutí do vody :-)
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-07 14:17:13
avatar
To je pravda...nejakym 8.X patchem to blokli na rozptyl 2 lvl. (Vyjimkou jsou mozna lehke tanky a arty)
tycho1979 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-07 14:44:26
avatar
Jo jo, máte pravdu. S VIII těžkýma tankama sem zápolil se StuGem III, což je tier V. Až teď sem se dopracoval k tier VI Jagdpanzeru IV a spolu s 88 mm kanónem už dokážu zatopit i těmhle mrchám.
Anonymní  2013-06-10 13:56:21

přiznám se že jsem na německé stíhače tanku zanevřel a naopak si nemůžu vynachválit americké s otočnou věží... po super hetzeru přišel borok štug a po něm otřešný jagpanzer... oba stíhače prošije kde co ... a každé pootočení znamená riziko odhalení...
tycho1979 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-02 15:32:08
avatar
On už ani Hetzer někdy nevydrží to co dřív. Posledně mě někdo sejmul zepředu na jednu ránu. StuG III je aspoň dost mobilní a někdy s ním dokážu soupeřům pěkně zatopit, ale ten Jagdpanzer IV je fakt bída... A to se dost těším na Jadgpanthera, tak doufám, že to taky nebude zklamání.
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-12 23:12:57

hlavne si vsichni nezapomente dat CZ do nicku ....
Anonymní  2013-07-09 12:24:54

a jako co Ti na tom vadí? Jsem čech? jsem... No spíš moravák :-)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1343x
Komentářů: 6
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1122x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1832x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1121x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1893x
Komentářů: 3
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!Úterý, 12 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1858x
Komentářů: 1