MSI GX60 - Výkonný 15,6" notebook s AMD A10 a HD 7970M za zajímavou cenu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 25 říjen 2012
altSpolečnost MSI začíná dodávat nový výkonný notebook s parádním poměrem cena-výkon.

 

 

 

Že výkonný notebook s TOP grafikou musí stát 50 a více tisíc? Nemusí. MSI nám servíruje nový GX60, což je 15,6" záležitost, ovšem s maximální výbavou. Notebook je poháněn novým čtyřjádrovým procesorem AMD A10-4600M (s integrovanou grafikou HD 7660G). Ovšem o ten pravý grafický výkon se stará jedna z nejvýkonnějších mobilních grafických karet současnosti, Radeon HD 7970M s 2GB GDDR5, což je v podstatě mobilní verze desktopové HD 7800.

15,6" display má parádní rozlišení 1920x1080 a je v pěkné matné úpravě. Osazeno je 2x4GB DDR3 1600MHz pamětí a 750GB 7200ot disk pro vaše data. Ani multimediální výbava nepřišla zkrátka. Špičková síťová karta Killer, 2x1 zvuk (včetně subwooferu) a vylepšená klávesnice od Steelseries. 

V ceně je samozřejmě i 9článková baterie s kapacitou masivních 7800mAh. Celkové rozměry tohoto notebooku jsou 395x267x55mm a váha 3,5kg, což na tu výbavu není vůbec špatné. Potěšil nás také tichý chod, včetně slušného chlazení i v zátěži.

Podrobnější recenzi chystáme. Asi vás zajímá, kolik tenhle slušně vybavený model bude stát. Zatím to vypadá, že zhruba 28 000 - 31 000 korun vč. DPH, což by bylo více než hodně zajímavé a mezi skutečně výkonnými notebooky by to znamenalo opravdu výborný poměr cena-výkon. A o výkonu rozhodně nepochybujte. Tahle novinka poháněná CPU i GPU od AMD strčí výkonově do kapsy minulou generaci výkonných NB vybavených Radeon HD 6990M grafikou podpořenou výkonným čtyřjádrem Core i7-2000 od Intelu.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Anonymní  2012-10-25 15:35:31

Slušný kus hardware .Dúfam ze sa ten procesor bude dávať aj do verzii z SSD a bez prídavnej GPU a kľudne aj nejakú 12 LCD a váhu 2,5kg
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 11:43:27
avatar
Váhu 2,5kg s 12" LCD??? To je joke, že ano?
12" laptope nemôže mať viac než 1,5kg. Ten môj 13,3" s 9 článkovou batériou (10 hodinovou výdržou) má 1,75kg.

Ja osobne by som chcel laptop s A10-4655M (poprípade A8-4555M), 15 h. výdržou, do 1,5kg a 14" IPS Full HD displayom (a samozrejme SSD, ktorý ale nie je nutnosťou, keďže sa dá vymeniť), a tiež by som v ňom chcel Xonar zvukovku a nie ten príšerný Realtec. Pokiaľ sa taký niekde objaví, tak neváham

Teraz mám ASUS U32U s E-450 8GB 1333MHz ram a 128GB SSD Samsung 830. Super laptop, aj keď samozrejme výkon procesoru i s grafikou sú tak na hrane.
Anonymní  2012-10-26 12:26:56

aj máš pravdu aj nie to "4" jadro si niečo zoberie takže baterka úplne smiešna ako pre atóm tam nebude môcť byt by vydržala 1h. Takže áno Standard 12 majú takú váhu ale aj Výkon z AMD A10-4600M by to bol nezmysel
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 13:29:11
avatar
no hej, to je pravda, že ten A10-4600M je zbytočne výkonný pre 12" laptop(vhodné sú tie dva čo udávam nižšie) a že patričná baterka by mala k takému stroju vyššiu váhu, ale s baterkou v mojom 13,3" laptope by snáď vydržal tento HW aspoň polovicu, teda tých 5 hodín, čo väčšina laptopov na trhu aj tak nemá viac, a ten môj má len 1,75kg s takouto veľkou baterkou, pričom má väčšiu uhlopriečku. 2,5kg mi príde tak či tak prehnane veľa na 12". Toľko zvyknú vážiť 15,6".
Anonymní  2012-10-27 13:04:47

Niekto chce aj výkonný CPU do 12-13 lap topu potrebuje SSD ale nebude sa hrať . Dúfam ze taky výrobca bude a pod 2kila určite nepôjde kvôli potrebe vyššej kapacity baterky
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-28 10:29:23
avatar
No aj ja potrebujem výkonný CPU, no zároveň potrebujem dlhú výdrž a tú s procesorom s 35W a viac TDDP nedosiahnem. Ten aktuálny má 18W TDP a 9 článkovú batériu a má iba 10 hodín, čo mi príde tak na hrane (dá sa to používať, ale využil by som aj raz toľko).
A SSD disk by mal byť samozrejmosťou vo všetkých PC a laptopoch ani nehovoriac - keby som nemal SSD v laptope, tak už mám najskôr po dátach, keď mi za behu spadol zo stola na zem. A nehovoriac o nižšej spotrebe, hlučnosti, zahrievaniu a výkon je absolútne niekde inde - radšej CPU s polovičným výkonom s SSD, než raz tak výkonný s HDD.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 15:38:44
avatar
hold za kvalitu se platí, ale stejně mě to nepřesvědčilo
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 09:43:34
avatar
To nemyslíš vážne, nie? Tou kvalitou myslíš to plastové lesklé prevedenie od MSI vhodné jedine pre hráčov? (čo mi príde ako blbosť, lebo laptop mi príde pre hry ako nezmysel a jedine tak núdzové riešenie)

Tá cena vzhľadom na daný HW nie je vysoká a práve preto je jasné, že na ostatnom sa muselo šetriť, takže ak toto považuješ za "kvalitu", tak pekne
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 16:44:40
avatar
asi jsem se špatně vyjádřil, ta "kvalita" měla být v uvozovkách, aby to dobře vyznělo, ale děkuju za těch šest palců dolů
warrior [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 15:54:43

Ta cena na ty parametry je teda bombová !!!
Sralbotka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 16:49:42

Teď ještě sehnat sponzora ;)
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 17:11:40
avatar
mě přijde taková konfigurace trochu nepochopitelná. A10 si pořizujeme kvůli grafice. 7970M nefunguje v dual graphics módu s tou integrovanou, nechápu tedy smysl. Očekával bych derivát desktopové HD6670, která s A10 ještě spolupracuje. Smysl snad bude jedině s novou technologií enduro (obdoba Optimus), abychom mohli alespoň mezi grafikami přepínat. Killer síťovka je blbost, zvláště u notebooku, kde se většinou připojujeme přes wifi. Baterie také mohla být menší, nikdo nehraje na baterku, alespoň ne déle než slabou hodinu. Tyhle dvě věci mohli notebook slevnit. Jinak notebook je krajně škaredý (záleží na osobním (ne)vkusu), jako všechny lesklé kolotočové herní záležitosti od MSI, například ASUSí Lamborgini vzhled, který byl před dvěma lety součástí i levnějších herních notebooků byl například mnohem lepší. Herní výkon bude především díky použité grafice jistě perfektní (na notebook) a cena je proti předraženému Intelu také ok
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 19:44:21
avatar
aha ... a Core i5/7M nemají grafiky???
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 01:40:17
avatar
Nie, proti tomu čo ponúka A10 sa to čo je na I5 a I7 nedá nazvať grafikou
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 10:08:02
avatar
Anarki to pochopil, tak nějak jsem to myslel. Grafika v A10 je rozhodně něco víc, než HD4000. Proto je v notebooku s výkonnou dedikovanou grafikou zbytečná, protože na hry stejně budeme používat tu dedikovanou. Z tohoto pohledu je volba Corei5/i7 v takovém stroji lepší. Jinak by tomu samozřejmě bylo ve stroji, kde by A10 byl jediným GPU. Ale jak jsem psal, ještě to může zachránit enduro, neboli přepínání grafik od AMD ala Nv Optimus. Ptám se tedy: je enduro podporováno na tomhle stroji?
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 17:28:44
avatar
AMD procesor? MSI sa rozhodlo ze spravi 2 spotrebice v jednom, hracsky laptop a hriankovac
Deegr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 18:07:19
avatar
Tohle je blbost. Ten procesor je naprosto nedostatečný pro tu grafiku. AMD nemá žádný mobilní procesor, na takto výkonou kartu. Nechápu, proč tam nedali alespoň Core i5.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 20:00:53
avatar
ten procesor je více než dostatečný .... je rozhoně výkonný na vše, co běžný uživatel potřebuje a tu kartu dokáže bez problémů uživit. Tak vyvažuje to zase cena ... navíc v herním výkonu tam takový rozdíl nebude.

Nepodceňujte ten CPU.
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD 2012-10-25 18:10:56
avatar
Grafika je parádní ,ale AMD A10-4600M už ne.
DD: strčí výkonově do kapsy minulou generaci výkonných NB vybavených Radeon HD 6990M grafikou podpořenou výkonným čtyřjádrem Core i7-2000 od Intelu. Vtip
Grafikou to do kapsy teoreticky strčí když jí nebude teda brzdit ten procesor ,ale po stránce procesoru nemá šanci na řadu i7 ani náhodou! Už základní i7 2630QM je o dost rychlejší.
Test mluví za vše Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 19:46:21
avatar
buď v klidu, ten CPU je hodně výkonný a brzdit nic nebude ... a vtip to není, ale tvrdá realita, uvidíš sám, že v této konfigurace je to rychlejší než minulá generace, přesně jak píši ...
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 10:14:17
avatar
Vzhledem k tomu, že většina her je závislá mnohonásobně více na GPU než CPU, tak jako celek (počet fps ve hrách), A10+7970 klidně být výkonnější může a taky věřím že je, než kombinace i7+6990. Zjednodušeně, ta "procesorová brzda" není nějak velká, takže nakonec tahle konfigurace za tu cenu je docela rozumná (na hry). Kdo chce mít ve hrách pár fps navíc, nechť si připlatí deset tisíc za podobný notebook s i7, ale poměr cena/fps ve hrách bude u téhle konfigurace s A10 rozhodně lepší
elJohno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 18:16:02
avatar
Citace:
Tahle novinka poháněná CPU i GPU od AMD strčí výkonově do kapsy minulou generaci výkonných NB vybavených Radeon HD 6990M grafikou podpořenou výkonným čtyřjádrem Core i7-2000 od Intelu.

Hodilo by se dodat, že ji strčí výkonově do kapsy možná co se grafického výkonu týče. CPU výkonem určitě ne, kdy je dvakrát slabší než minulá generace od Intelu, viz:
http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=AMD+A10-4600M+APU , http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=Intel+Core+i7-2630QM+%40+2.00GHz
TeeJay [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 18:56:35
avatar
Vlastimil91, elJohno

Myslím, že DD tím myslel, že tento herní notebook strčí výkonově do kapsy herní notebooky minulé generace s i7 a HD 6990M ve hrách
Vcelku logické, ne?
elJohno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 19:01:05
avatar
Logické ano, stejně tak ale i matoucí, a člověk si tu nemůže být nikdy jistý... ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 19:42:36
avatar
vůbec to není matoucí, když se tam mluví o grafikách a ty srovnáváš jen CPU ;)
Anonymní  2012-10-25 20:18:22

takto podla mňa je herný laptop tak trocha nezmysel .Hrám na PC doma .Tuna by som tiež typoval na vyšší výkon pre i7 ale u laptop je dôležite výkon na wat a tam sa čo výhodnosti i7 není presvedčený
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 21:03:02
avatar
to nepopírám ... ale tohle je prostě jen nadstandardně výkonná 15,6" nic přerostlého ...
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 19:01:35
avatar
Jsem zvědav jak na tom poběží BF3 ,Crysis 2 a nový MoH. Osobně si myslím že taky v těchto titulech bude GPU limitována pomalým CPU.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 19:47:42
avatar
nebude ... ten CPU prostě pomalý není ... vy děláte jako kdyby byl ten CPU na urovni tak Pentia 4 ve srovnání s Core i7 přitom rozdíl tam sice je, ale vzhledem k ceně zdaleka ne takový a rozhodně ne takový, aby se dalo o A10 prohlásti, že je to slabý procesor jsem si 100% jistý, že stačí více než s přehledem na úplně všechno, co před něj postavíš a udělá tu samou práci co ten Core i7 ;)
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 19:45:28
avatar
No vím co vidím. Někde ho předhání i starý i5 480M
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 19:59:57
avatar
jo ve hrách tuhle A10-7970M kombinaci předhání i5 480M? vážně?

Samozřejmě že je Core i7-3000M výkonnější, to je jasné, ale kolik by tě taková konfigurace vyšla? Stejných 28tis? A je opravdu A10-7970M kombinace nepoužitelná a nevýkonná, zvlášť za ty peníze? Si myslím že ne. Prostě někteří silně přeháníte a silně některé věci podceňujete ...
Anonymní  2012-10-25 20:21:51

podla mňa je ten procesor zaujímavý a hodne ale nie z kombináciou ďalšej karty ale z SSD a menším displejom a váhou dúfam ze sa niečo také objavy
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 20:34:25
avatar
Nikde nemáš doloženo že to bude stát opravdu 28K
Ale u XMG složíš CLEVO P150EM za 1217€ s 8GB RAM, i5-3210M ,HD 7970M ,750GB HDD a Wi-Fi Intel 2230 za 1217€ a nebo s i7 3630QM za 1296€ vše bez OS. Je to prostě ale jiný kalibr.

Ve hrách když by jsi složil i5 480M s HD 7970M a tímto AMD tak bych řekl že s i5 by to jelo líp. A pak taky kdo si kupuje NB jen na hry. Až by jsi měl testy HD 7970M a tímto AMD a potom s i7 3630QM tak pak uvidíš že s i7 to pofrčí líp.

Jo a tady máš recenzi: Odkaz
Opravdu je to tak silný kafe jak říkáš? Vždyť vidím že CPU nestíhá krmit HD 7970M ve hrách.

To už tehdá dávno vypadal líp ASUS G73 který byl lépe vyvážený než toto MSI. Koukni jen na to jak je toto MSI všemožně osekané jen aby měl takovouto cenu. Je jen škoda že ASUS neudělal G s HD 7970M ,protože by to byla 100x lepší volba.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 21:05:52
avatar
Nikde nemáš doloženo, že by to tolik nestálo ...

za dané peníze velmi dobře poskládáno a procesor nikde nezaostává, natož aby to nestíhal krmit. I Kit guru to jako celekm velmi chválí a oceňuje. Takže Přestaň si neustále vymýšlet a shazovat něco, co zjevně není slabé natož nedostatečné.

Konec flame.
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 21:20:59
avatar
ten procesor je slabsi nez muj i7 720QM.. to bych si asi nekoupil notebook se slabsim procesorem, nez mam ted. ale rozhodne je super, ze se objevujou notebooky s grafikou 7970M, takovej bych totiz bral snad se ukaze i s nejakym ivy bridgem nebo lepe s haswellem
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 23:36:05
avatar
ty existují, ale stojí o min 10k více
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 02:48:32
avatar
to je jako prave blby vid, to je proste hromada penez za takovou masinku
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 10:23:46
avatar
podle mě to "blby" je. Když budu chtít noťas jen na hry+běžnou práci, proč bych měl platit 10 tisíc navíc? Netvařte se, že vám je 10 000,- úplně ukradených a vyhazujete je na počkání v zemi, kde je průměrná mzda asi 24 tisíc korun (hrubého)
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 21:32:23
avatar
Hele osobně je mi to jedno. Já to kupovat nebudu radši bych si připlatil. Já jen nesouhlasím s tvým názorem že CPU je silný když po pravdě víme že není a kartu limituje. Až to budeš testovat tak otestuj tuto hru Guild Wars 2 a uvidíš že CPU nemá šanci ,ale GPU by šanci měla jen by potřebovala silného společníka a to tento CPU není.
Cinebech R11.5 jen 1.93 no nic extra teda.
hary97 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 22:09:51

No tak pokud vim amd procesory do notebooku mivaji dost rezervy
V zakladu je docela slabej to jo ale mysim ze pokud se malinko taktne tak muzes mit vykon lepsi i5
Sice s vyssi spotrebou ale taky o dost levneji
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 23:52:36
avatar
AMD špatné není ,ale tady mi připadá tento NB jako špatné složení. Přitom by to šlo i za 28-30K udělat i s Intelem.
AMD jen prostě nemá peníze na výzkum jako Intel tak proto jejich CPU nejsou taky výkonné jako Inteleové. Myslím tím i v dektopu ale zas je cena nižší o dost. Ale AMD APU už špatné není.
Taktneš. Problém to třeba nebude ,ale kolik uživatelů to bude dělat.
gallardo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - TEST NTB 2012-10-25 22:04:33

DD chci se optat, nejsou v planu nejake testy notebooku v cenovy relaci do 30tisic? Zajimalo by me hlavne zda ma cenu si priplacet vysoke castky za nektere modely nebo by stejnou praci odvedl i nejaky lepvnejsi model atd
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 23:28:05
avatar
ano
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 10:19:07
avatar
áno, má zmysel si priplácať, pokiaľ nechceš plasťák na dva roky

Samozrejme záleží od toho z akého segmentu chceš laptop. Pokiaľ chceš ultrathin ako ja, tak za 30 tis. dostaneš veľmi kvalitný stroj. Pokiaľ chceš veľký laptop s "high-end" hardvérom, tak za 30 tis. kúpiš plasťák, ktorý bude hučať, prehrievať sa a dva týždne po vypršaní dvojročnej záruky sa ti pokazí.
gandy93 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-26 20:39:33

Ako by ste ho papierovo porovnali s tymto http://www.alza.sk/asus-g55vw-s1016v-d326346.html?
warrior [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-27 14:05:06

Mě ten odkaz nejde
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-27 23:25:48
avatar
Papierovo by som povedal ruky preč Nadmerná hlučnosť, prehrievanie a tri návštevy servisu za prvý rok sú veľmi zlá vizitka.
Alza už ho aj vyhodila z ponuky. Aj keď som AntiMSI a netajím sa tým v tomto prípade by som šiel radšej do "neznámeho" MSI než známeho Asusu.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-28 10:52:25
avatar
No MSI má väčšinou tie najlacnejšie produkty, zatiaľ čo ASUS má väčšinou všeobecne všetko drahšie, no čísla o poruchovosti hovoria sami za seba, tak i samotná kvalita produktov a to nehovoriac o perfektnej podpore ovládačov. Samozrejme ale treba hodnotiť každý produkt osobitne. I u ASUSu sa nájdu i horšie produkty a hlavne zamerané na low-end, tak i u MSI sa medzi tými všetkými plasťákmi občas určite nájde aj niečo dobré, no pre MSI je bohužiaľ v prvom rade cena a to jednoducho poznať.

Btw určite so mnou nebude väčšina súhlasiť, ale mne takéto "hráčske" laptopy prídu ako hračky pre pubertiakov. Aspoň ja to tak vnímam - pred pár rokmi by sa mi takýto laptop myslím ešte páčil, no teraz by som sa to hanbil vytiahnuť na verejnosti a o vláčení tej nenormálnej váhy a nepoužiteľnej výdrži ani nehovoriac, pričom i samotné hranie je poriadne obmedzené a neporovnateľné s desktopom. Jednoducho pokiaľ zabíjať čas hraním, tak to aspoň efektívne a luxusne doma za desktopom, nie obmedzene na nejakom vyčačkanom laptope.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MSI? 2012-10-28 08:44:58
avatar
MSI, už nikdy víc! Jejich plastové, lesklé, po čase vrzající plasty, no fůůůj!. Ten vzhled, no vůbec se mě nelíbí, ale to je jenom otázka vkusu. Za tu cenu to bude vcelku směšný výkon.
(28 000,- Kč) za 20k si postavím stolák a za 8 nějaké to laptopové přenašedlo nebo tablet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 611x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 701x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1288x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1123x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1095x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1753x
Komentářů: 6