Windows 7 bude Windows 7 – nejlepší OS v historii? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 16 říjen 2008
alt Společnost Microsoft již příští rok uvede operační systém Windows 7. Jaký bude?

 

 

 

   Zástupci společnosti Microsoft potvrzují jméno nového operačního systému. Již dříve uvažovaný pracovní název se stane oficiálním. Jak k názvu Windows 7 Microsoft došel? Poměrně jednoduše. Windows 7 je v pořadí skutečně sedmým Windowsem. Úvahy nad jiným označením byly rychle zavrhnuty, jelikož Windows 7 nebude zcela novým systémem a tak si nějaké podrobnější označení jako třeba XP, nezaslouží. Jednoduše tedy Windows 7.

  Tahle novinka nás čeká v rané verzi už tento rok, kdy Microsoft v listopadu rozešle svým partnerům prvních pár testovacích verzí. Uvedení finální verze by mělo proběhnout někdy v druhé polovině příštího roku s tím, že před Vánoci bude 100% v prodeji. Jako hlavní novinky nás mimo jiné čeká nová verze DirectX. Tentokrát už to bude DX11 a ta, jak už víme, staví zejména na rozhraní DX10.1, se kterým už má několik společných funkcí, které dále rozšiřuje. Novinkou by také měla být akcelerace fyziky přes GPU, kterou by v podobě technologie měl dodat Intel a měl by jím být samozřejmě HAVOK. DX11 bude dostupné i pro Windows Vista.

  Samotný operační systém nebude zcela nový. Výrazně staví na základech Windows Vista. Základem je společné jádro systému, které ale bude klást a hlavně využívat výhod modularity. V základní instalaci systému totiž nebude zdaleka tolik zbytečných funkcí, jako je v současném systému. Důraz je také kladen na funkčnost. Větší a lepší podpora vícejádrových procesorů, ještě lepší správa paměti, podpora GPGPU aplikací. Zkrátka a dobře Windows 7 bude takový vylepšený Windows Vista, dočkáme se spousty změn, které už měly z velké části být ve Windows Vista, například nový souborový systém. Nestalo se, takže až příští rok. Já jen doufám, že Windows 7 už nevyjde jinak, než jako pouze 64bit systém, pokud vyjde 32bit verze, tak se z té 32bit pasti snad nikdy nedostaneme ...

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 11:36:26

je skoro jisté, že vyjde i 32bit verze ..Microsoft to potvrdil už cca před rokem ..psali o tom na computerbase.de ...fakt by mě hodně překvapilo (myslím v dobrém) kdyby tomu bylo jinak.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 11:50:47

Jen aby MS uléhčil producentům HW zapínání/vypínání za chodu komponent, jader, procesorů atd. Doposud je to docela fuška.
Simax85 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 13:37:49
avatar
Pokud Windows 7 bude "postavený na Vistách" tak bych řekl, že toho se nedočkáme
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 14:11:23

terry5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 14:30:24
avatar
Tak já myslim, že toho se teda dočkáme. Protože Visty byly původně vyvíjeny jako Win7, ale protože měli kluci z MS zpoždění a spousta věcí nebyla dodělána, vydal MS Windows Vista, což měla být taková náplast pro nedočkavce, protože XP byly už 6 let starý a Win7 v nedohlednu. Takže přesnější by bylo říct, že Visty jsou Win7 bez některých funkionalit, které tehdy ještě nebyly hotové.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 12:03:21

Windows, které znám/znal jsem:
3.0, 3.1, 3.11, NT3, 95, NT4, 98, ME, 2000, 98 SE, XP, VISTA. A ještě býly 2.0 a 1.0, ale ty jsem neviděl. Takže má to být Win 15. Nebo jak se to počítalo?
falcon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 11:56:53
avatar
3.11, 95, ME, 2000, XP, VISTA...taky byly Widle 98
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 12:03:02

Máš pravdu, a SE býl také pro 98, zappoMněl jsem, pardon.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 12:04:52

Ale 3.1 bych ze seznamu nevyhazoval, docela se používaly. A NT? Ne, nedokážu napočítat 6 kusů.
Banshee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 14:05:01
avatar
Do toho cislovani se z novejsich systemu nepocitaj domaci shitky typu win 95, 98, ME, ale jen systemy postaveny na jadre NT. Stary NT4.0 sou tedy ctvrty, Win2000 sou NT5.0 (takze paty), Visty NT6.0 (sesty...) a ty novy budou asi NT7.0 XPcka jsou myslim znaceny jen jako NT5.1, jenom vylepsena meziverze Win2000.
Simax85 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 13:08:17
avatar
Pro odlehčení ...doufám, že mi to projde
Evoluce Windows:
Windows 1984 (1984)
Windows 3.11 (?)
Windows 95 (1995)
Windows NT (NT = Not Tested, Nechodí To)
Windows 98 (199
Windows ME (Mexican Edition, Many Errors - kódové jméno bylo FE - Few Errors)
Windows 2000 (2000)
Windows XP (2001) (eXperience? Pche!, X Potíží, eXtrémní pitomost)
Windows Vista (2006) (service packy SP1, SP2, SP3, SP4, SP5, SP6... SP666)
Windows Vista Urban renewal kit (2007)
Windows JehoVista (2009)
Windows 1000MS (2010)
Windows TNT (2011)
Windows 120 (2012)
Windows 125 (2017)
Windows 130 (2022)
Windows Riva (2027)
Windows Samara (2030)
Windows Technika (2035)
Windows Elektronika (2037)
Windows Doors (2045)
Windows Gates (2045,45
Windows Konec civilizace si užijte! (2100)
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 17:07:55
avatar
WHAT?
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 00:22:33
avatar
Lepší než příspěvky od Ládíka
Ricki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 20:18:50
avatar
Tak to nás čeká pěkná budoucnost.
Ale jinak používám XP a až budu měnit, tak pudu taky rovnou na sedmu.(nebo JehoVistu?) To ořezání se mi taky líbí.
Marska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 08:21:05
avatar
Těším se na "Windows JehoVista", Strážná Věž by mohla být záruka solidního firewallu.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to doktor2 2008-10-16 11:53:20

Pokud W7 jsou v podstatě jen Vista SE, tak nejspíše 32 verze bude. Bude levná ve výrobě, tak proč ne? A na staré počítače možná půjde líp, než Vista.
falcon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 11:58:19
avatar
Zase z lidi tahat prachy, misto aby to veschno dali do SP2 pro Vistu.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 12:05:55

Ale na několika servrech jsem už o tom četl, jako o VISTA SE.
Co se prachů týče, máš recht.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 32-bitová past 2008-10-16 12:02:14
avatar
Z týhle pasti se dostaneme, až se vývojáři uráčí vyvíjet nativní 64-bit aplikace a přestanou se spoléhat na to, že 64-bitové Visty obsahují i 32-bitové jádro a tudíž umí provozovat i 32-bit aplikace. Microsoft pro 64-bit platformu udělal dost, výrobci HW (hlavně teda CPU) taky, tak na koho se čeká?
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 13:19:30

Na nás přece :-) U nás v práci stojí pentia 4. A jen pár Core2.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 13:02:16
avatar
takze do konca mesiaca ?? u nas tu mam poslednych 35 PC a sme komplet c2d
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 12:33:04

Jasně, že na vývojáře (7mička troufnu si tvrdit bude určo 32bit, bohužel - v tom souhlas), ale to bys viděl ten šrumec kdyby udělali 7čku jenom 64bit, takhle proč by se namáhali přece ? Na druhou stranu pro ně jsou to také vynaložené prostředky, ale od čeho jiného tady jsou no.

Btw jinak se teda těším, tohle by mohl být dobrý systém osekaný o ty noob otravné ochrany a nevyužitelné kraviny + jestli se dx11 povede oproti dx10 .. protoze dx10.1 dávala dobrej výkon a 11 na něm staví, mmm, sem zvědavej.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 13:20:50

Windows , osekaný o kraviny... COKOLIV, osekaný o kraviny... Je to sen... Jseš moooc optimista, kamaráde.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 21:05:53
avatar
Dokud bude fungovat vLite apod. tak mě to netíží.. prostě si to osekam sám a povypínam sám.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 09:36:08

Ale! Vzkutku, mrzi mne, že musím diskutovat proti tak krásnému a dobrému optimistickému názoru, ale zapomínáš, že samotný proces osekávání od kravin a organizace tohoto procesu Ti vždycky vynesou více nových kravin, než jsi měl původně.
Jediný způsob likvidaci všech kravin na Zemi je likvidace života na teto planetě. A tady jsem optimista já a věřím, že tak daleko MS nepůjde.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 13:28:47
avatar
Tak u tohohle komentáře sem se fakt zasmál.. tak daleko snad MS opravdu nepůjde.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 12:55:57

dobrý je, že DX 11 bude i součástí Vista ...byl by to jinak hodně velkej podraz na majitele Vist. Akorát si myslím, že DX 11 podporu do Vist zabudují o něco později, aby lépe prodávali Windows 7. Jinak SP 2 pro Visty byl včera oznámen...
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 00:29:43
avatar
DX 11 nemůže podle mýho bejt hlavním tahákem, tak proč by měli zdržovat uvolnění pro Visty? Mě by osobně víc zajímala ta lepší podpora vícejáder a správa paměti. Ale kdo si do dneška nekoupil Visty, na 7 asi nepřejde. A většina těch, co si Visty koupili zas nebudou po 1 - 2 letech přecházet na 7, zejména když to není taková změna. Snad jestli ten prodej bude popohnanej prodejem novejch PC.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 13:01:30
avatar
Podle me se jmenuje novy win Windows 7 proto, ze Intel vydava procesory s podobnym nazvem... A nebo je to obracene a Intel pojmenoval dost nesmyslne i7 protoze jiz vedel budouci nazev woken. Kazdopadne mi to prijde jako trik jak prodat vice novych i7 spolecne s novymi Windows...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 13:22:28

100%, že na tom někdo bude stávět reklamu :-)
Abraxas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 13:07:18
avatar
To jsem na to zvědavej. Na svém PC stále běžím na XPčkách a vypadáa to že Visty asi úplně vynechám a počkám na Windows 7. Jako firma partner Microsoftu jsme, tak uvidíme jestli už je dostaname tenhle rok
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 16:09:32
avatar
Takhle uz to planuji pres rok, ze s XP prejdu az na win7. Visty mam odzkousene,nejsou spatne, ale ohledne creative zvukovky mne moc nesedli. Nerikam ze ve windows 7 to bude lepsi, ale v te dobe budu mit uz treba jinou zvukovku Kazdopadne se na windows 7 tesim, pac vista je jenom takovy mezikrok(a nebudu preci vyhazovat penize MS za kazdej system co vyda ) a navic se mi u 7 libi, ze je tak orezana a nebude tam tolik balastu(ne ze by to neslo udelat s vistama, ale prijit k hotovemu je lepsi).
Neznámý  - Windows 7 2008-10-16 13:42:19

Tak za prvé bych rád upozornil na chybičku v článku u podpory GPGPU...nemá tam být spíše GPCPU? Ale to je jen drobnost. Microsoft už dávno potvrdil, že Windows 7 vyjdou i v 32bitové verzi, ale zajímalo by mě kde autor nabral informací, že Windows 7 budou mít nový souborový systém??? Já o téhle informaci nikde neslyšel a nezdá se mě pravděpodobná. Vývoj WinFS, který byl v Longhornu (Vistě) byl ukončen a jiný nový souborový pokud dobře vím tak Microsoft nemá.
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 13:56:42

No s tím novým souborovým systémem mě právě taky překvapil a vím, že měl být ve Vistě, ale taky právě i kvuli němu se docela zdržovalo až to nakonec vzdali, jako v novej ss zde taky moc nevěřím.
h0n24 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Souhlas 2008-10-16 14:05:27
avatar
Přesně tak. A hlavně by WinFS do budoucna ani moc neměl smysl - data jsou defragmentována, což poskytuje výhodu pro klasické pevné disky, ale SSD diskům naopak škodí.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 21:33:44
avatar
pokud je budoucnost v SSD...
Krayzie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 13:44:15

Nazov "Windows 7" by bol co sa cislovania tyka v poriadku, kedze Vista bola verzia 6.0. Lenze podla uniknutych info je jadro verzie Windows 7 oznacovane ako 6.1, takze tu cislovanie zase nesedi. Ocividne v tom ma sam MS bordel :-). Viac si mozete precitat aj tu (Odkaz).
Inac, ja som z Vistou spokojny. Jediny problem, preco nemozme v praci prejst na Vistu 64bit je, ze pouzivame (aj nasi zakaznici) jednu aplikaciu, ktora existuje iba v 16bit prevedeni a Vista 64bit ju vobec nespusti. Nepytajte sa preco, proste tu aplikaciu niekto napisal pre MS-DOS a koniec, zdrojaky sa niekde stratili, a kedze sa jedna o velmi chulostive vypocty a nikto za nespravnu novonapisanu aplikaciu nechce brat zodpovednost (takto je zodpovednost na medzinarodnej organizacii, ktora tu applikaciu dala urobit pred X rokmi), este to tak asi par rokov ostane.
Lupo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - VBOX 2008-10-16 14:22:21

Mozes kludne pouzivat Vistu-64 aj DOS.
Staci si nakopnut VirtualBox alebo Virtual PC 2007 a mas po probleme.
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2008-10-16 14:47:30
avatar
áno přesně tak
Krayzie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 16:01:02

Nie nemohol, lebo potom by sme museli vsetci bezat 90% vo VirtualBoxe alebo VirtualPC a teda by nejake Visty boli uplne zbytocne. Tu sa jedna o to, ze nativna Windows aplikacia vyuziva dany DOS program na vypocet risku a dalej tie data spracuva (deje sa to cez subory a je to plne automatizovane). Takze taketo riesenie nepripada do uvahy. Viem, ze je to na hlavu postavene, ale nikto si nezoberie na seba zodpovednost za mozne chyby, ktore by mohli vzniknut pri prepisovani aplikacie, obvzvlast, ked dokumentacia akosi nie je k dispozicii.
muso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 15:27:19

Toto všetko mi pripadá akokeby bola Windows Vista len betaverziou Windows 7 .

Snáď bude táto sedmička šťastnou 7
Hvk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - kompatibilita 2008-10-16 15:27:50
avatar
v prvom rade by som bol nesmierne rad keby bol Win7 kompatibilny so starymi aplikaciami,cize cisto napriklad,aby clovek mohol rozbehat nejaku staru gamesku bez vselijakych narocnych uprav atd. lebo mat na vyber bootovanie z dvoch OS by sa mi moc nechcelo riesit,lebo predsa niektore stare klasiky si clovek zahra aj po rokoch a ma velke problemy ich rozbehat na novych OS(napriklad Max Payne 1 som doteraz nerozbehal na XP,ak niekto vie ako tak poprosim o radu)
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 23:32:31
avatar
To je divny ze ti nejde Max Payne 1 v XP protoze me funguje ve Viste 64bit uplne bez problemu (pouzivam verzi stahnutou/koupenou ze Steamu)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 09:49:09
avatar
max payne 1 mi behal krasne jak na xp tak i vistach
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 15:50:08
avatar
Ja tusil,ze muzu Visty s klidem ignorovat a to se koukam vyplatilo No jsem zvedavy,co noveho Windows 7 prinesou.Protoze pokud by to byla pouze stejna "vylepseni",jako v pripade XP-Vista,klidne bych ignoroval i je
Abraxas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 16:47:22
avatar
A když nás takhle bude přemýšlet většina tam to může Microsoft zavřít
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 17:12:44
avatar
Spis by mel zacit premyslet i Microsoft a neco s tim udelat Verim,ze Win 7 bude krok spravnym smerem,takova konecne vychytana Vista.. Uvidime
Citronek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - W7 2008-10-16 16:59:56

Kdysi jsem někde čet rozhovor Gatese, kterého se ptali na právě očekávaný w7. Gates jim na to odpověděl: "7. z rodiny Windows bude první OS který bude skutečně fungovat." Jak bylo řečeno základy w7 budou stavěny na vistach, avšak, dnes mnoho lidí Visty zavrhuje, já s nimi moc nesouhlasím a zastávám nároz, XP jsou dobrým OS ale jen do té doby než je začnete opravdu používat. Nechám se překvapit s čím přijde W7..
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 18:42:17
avatar
Vista mal jednu nevyhodu. V case ked prisiel na trh este nebolo mozne zohnat zopar dolezitych ovladacov a taktiez niektore aplikacie neprecovali tak ako mali a tym padom bola vista zo zaciatku kritizova (vacsinou uzivatelia XP velmi namietali a za ziadnu cenu nechceli prejst na Vistu)
Slabe pocitace to mali tiez zratane a s 1gb pamate bola Vista naozaj utrpenie... Dneska je situacia uplne ina neviem si predstavit niekoho kto by teraz kupil pocitac za 25 000 a mal naistalovane XPcko. (samozrejme potom su uzivatelia ktory preferuju mat naistalovane aj XP aj Vistu popripade Linux- ktory sa naozaj za posledne roky vymakal) V case ked prislo XP sa o Linuxe hovorilo ako o alternativnom operacnom sisteme ktory je zadarmo dneska je uplny iny pohlad na Linux...
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 13:08:49
avatar
Jenže za situaci s ovladači nebyla chyba Microsoftu, ale výrobce hardwaru. Bety, na kterých se mohlo zkoušet a specifikace byly dostupné minimálně rok. Nejzářnější příklad je Creative, kdy schválně nevydali nové ovladače. Však vzpomeňme na článek Odkaz, kdy jeden člověk (Daniel Kawakami) odkryl, jak to s náma Creative myslí

Jinak jsem měl Visty 32 bit na P4 2,4 s 1GB RAM a nebyla to žádná velká hrůza.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Windows Seven 2008-10-17 00:27:39
avatar
Seven - was your favored and lucky number
Seven - times youll need to reboot computer until OS dies
Seven - is how many BSOD youll see before your CPU dies
Seven - years, until OS will be functional enough to use it
Seven - is how many times youll curse Bill Gates
Seven - hours, until youll finaly surrender
Seven - is number of your nightmare
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-18 00:14:50

No, s 95-kami to bylo lepší (počet instalačních disket)
Pesticid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-16 23:16:52

To je dobréé... Inak, ak W7 bude založený na Viste a už teraz Vistu kopa ľudí zatracuje, tak som zvedavý, ako to s nimi dopadne. Koľko zmien tam spravia a podobne...
Lupo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vista SP7 2008-10-16 23:47:53

Posledny SP pre Vistu bude mat poradove cislo 7.
Bude mat 4.7 GB a kompletne preklopi Vistu na Win7
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 09:49:57
avatar
a bude stat tolik za kolik sme tu vistu koupili
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 08:22:48

Nevím proč se pořád zdůrazňuje že DX11 bude i pro Vistu.Jako kdyby dřív byl pro každou verzi DX potřebnej novej operační systém.
Martin_o5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HAVOK 2008-10-17 10:59:38

Odkud neustále berete ty zaručené ověřené informace, že fyziku v DX11 zajistí Intel se svým HAVOK?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 19:08:54
avatar
Nikde, ale slibuje to.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - stačí vLite a Vista je pecková 2008-10-17 13:54:10
avatar
Ani vista nemá veľa zbytočností stačí program vLite a je to vyriešené, ten program nemá chybu a vista mi pekne fachčí
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 19:09:39
avatar
Souhlas, takhle mam upravenou Vistu co mam zrovna instalovanou. X64 XPčka sem neupravoval, neni nějak důvod, jen sem povypínal pár blbostí.
Neznámý  - Winux 2008-10-17 17:36:04

Tak M$ udělá modulární OS. Už ve Vistě si prubl něco uplatnit z koncepce Linuxu oddělením grafiky, teď obšlehne modularitu OS, pak zruší registry a po Win7 už se to může jmenovat WINUX.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 19:08:12
avatar
To by ale nebyl vůbec špatnej konec..
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-17 19:49:53
avatar
tak urcite do noveho windowsu microsoft nieco od linuxu zapracujem nemyslim ich produkt ale nieco podobne. je to len dobre ze linux napreduje
Neznámý  2008-10-17 20:43:54

Ano, tak jsem to myslel. Sice jsem woknař, ale s Linuxem jsem se seznámil, a jeví se mi koncepčně lepší než wokna. Takže M$ by měl to dobré z Linuxu rychleji kopírovat do svých produktů. Nakonec tím, že ledasco zapracuje do woken, tak nepřímo přiznává, že některá dílčí řešení v Linuxu jsou lepší než ta jeho, což je jen ku prospěchu věci.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 665x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1570x
Komentářů: 9
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1248x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1925x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1169x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1917x
Komentářů: 3