FACEBOOK (META) trhl rekord – největší pokles v historii. Ztrácí uživatele. Zaslouženě. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 03 únor 2022
altNejvětší sociální síť, která v obřím měřítku šíří dezinformace a přispívá k rozdělování společnosti.

 

 

 

O více jak 20% oslabily akcie a hodnota firmy za jediný den po oznámení výsledků za poslední kvartál a rok. Firma se potýká s odlivem uživatelů s problémy s cílením reklam, s nedůvěryhodností pramenící s neochotou/neschopností potírat FAKE news a dezinformace, které se skrze FACEBOOK šíří. Prakticky za všechno si ale může sám Zuckerberg, který firmu vede a rozhoduje.

Během uplynulého roku se na veřejnost dostaly závažné informace o tom, že Facebook ví o tom, že jeho sociální síť škodí uživatelům, ví o tom, že šíří FAKE news a dezinformace, ale nehodlá proti tomu nic dělat, protože obojí přispívá k větší „interakci uživatelů“ a tedy potenciálně větší zisky z reklam. FACEBOOK zkrátka ví, že jeho sociální síť ničí lidi, rozvrací společnost, nechal si na to zpracovat studie, které to potvrzují a nikdy se neměly dostat na veřejnost. Ale dostaly. Firma je tak stále vyšetřována, hrozí regulace i pokuty atd. Nicméně to je jen část problémů.

FACEBOOK se potýká také s problémy s cílením reklamy, kdy Apple platforma už zavedla možnost, že uživatelé mohou blokovat „sledování“ ze strany webů a podobné funkce se šíří i na dalších platformách, prohlížečích atd. Pro firmy jako Facebook je to obrovský problém, protože cílené sledování a shromažďování informací o uživatelích je základ jejich fungování. Firma také ohlásila sice malý, ale první pokles uživatelů v historii, kdy prostě přestala růst. Důvodem je kromě znechucení části uživatelů, také nástup jiných agresivních sociálních sítí, speciálně čínského TikTok apod.

Firma také musela odpískat projekt celosvětové digitální měny, neboť nedokázala udržet partnery v celém záměru, stejně tak mnohé státy po světě zavádí regulace a další omezení, kterými by digitální měna Facebooku měla problém projít. A tak firma z celého záměru vycouvala. S velkou nedůvěrou se setkalo o přejmenování firmy na META, které má symbolizovat nový směr společnosti, kdy Zuckerberg slibuje vybudování online světa a platformy, ve které budou uživatelé prakticky virtuálně žít. Vybudování tohoto a provoz však bude vyžadovat obrovské náklady, nicméně hlavní obavy pramení z neschopnosti/neochoty řešit současné problémy sítě se šířením FAKE NEWS, dezinformacemi a vyloženě nezákonným škodlivým obsahem a věcmi speciálně v jiných jazykových verzích než angličtina, které jsou jen velmi málo a nedůsledně hlídány a moderovány. Jinými slovy METAvers by všechny tyhle problémy jen dále zvětšil.

Každopádně firma vykázala horší než očekávané hospodářské výsledky, neochotu řešit skutečné problémy a celkově tak výhled do budoucnosti je velmi nejasný. Výsledkem tak byl rekordní propad akcií v historii trhu, kdy za jediný den spadla hodnota firmy o 26% a odespaly více než 200 miliardy dolarů. Pravda, současný trh a hodnoty akcií jsou obecně značně nafouknuté, a jde o virtuální neexistující peníze, které bohužel ovlivňují ty reálné … každopádně v tomto případě jde o pokles způsobený čistě výsledky a jednáním firmy samotné a jejího vedení, ničím jiným. Bylo by ale nefér říci, že mnoho z výše vyjmenovaných problémů fungování sociální sítě v případě Facebooku, je problém jen a pouze Facebooku. Stejné problémy mají prakticky všechny sítě, včetně Youtube, TikTok, Instagramu a dalších, kdy stejně jako Facebook vědomě ignorují a neřeší věcí které by řešit měly, protože nechtějí snížit své příjmy …

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 13:50:19
avatar
A to jako má být nějaká tvrdá cenzura ? Jako třeba v Číně ? ... kolirát tzv. fake news a dezinformace mají blíž k pravdě, než ty mainstreamové lži co nám ze všech stran cpou veškerá světová média a vlády. Tolik lží co se nalhalo např. za poslední 2 roky a postupně se většina tzv. "dezinformací" vyplnilo do puntíku to se opravdu jen tak nevidí.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 14:58:59

Mno, podle mě problémy s fake news jsou hlavně toho rázu, že se platformy rozhodly být arbitry pravdy a bez jakéhokoliv mandátu si hrají na morální a informační autoritu dle své aktuální agendy. A tím poměrně serou uživatele.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 15:07:25
avatar
naopak problém je, že platformy jednoznačně nepotírají fake news a dezinformace .....
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 18:47:39

s tvým názorem se opravdu neztotožňuji a dokonce se domnívám, že je velmi škodlivý a je jednou z příčin současného stavu společnosti a světa vůbec.

Žádné názory se nemají potírat cenzurou. nikdy nikde. končí to pak jen polarizací společnosti, kdy vedou extrémy a rozumný názor (většinou něco uprostřed) je totálně zašlapán. lidé pak přestávají diskutovat a jen se uzavírají do bublin a příslušníky té druhé nenávidí.
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 19:01:36
avatar
Taky mě nepřipadá normální chtít aby měl někdo takovou moc, že by určoval, co je pravda a co je lež. Opravdu se hodně děsim toho, kam tenhle svět směřuje. Lidé by měli mít snad v demokracii právo si udělat sami názor. Nebo chceme snad aby nám někdo ještě víc rval do hlavy co je jediná a skutečná pravda a nemít ani možnost si vyslechnout jiný názor ? Šílenství prostě.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 21:42:51
avatar
demokracie není cochcárna, což si dnes mnozí myslí a podle toho to vypadá ....

ano pravda je vždy jen jedna .... názory různé, ale pravda je vždy jen jedna ....
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 22:18:58
avatar
Tak jasný, že úplná pravda je vždy jen jedna a pokud si si 100% jistý, že víš která, tak to máš teda hodně dobrý a měl by si se ucházet o místo cenzora. Ale já se teda extrémně děsim toho, že o tom bude někdo rozhodovat, protože o tom bude rozhodovat samozřejmě ve svym zájmu, vždycky v tom budou vyšší zájmy a vždycky to bude pravda kterou ten nebo ti dotyční budou chtět aby si lidi mysleli, že to pravda je a co by byla mocnější zbraň, než ovládání lidí jedinou pravdou. A půjde zase v první řadě o peníze a moc, jako vždy, ... na penězích a moci je tenhle svět založen. Mě to přijde opravdu děsivý tohle.
Janami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 19:29:57

Doporučuji Čapkovu knihu Továrna na Absolutno. Četl jste ji?
JJuraj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-07 08:17:19

Spominam si na nejaku "pravdu" o pritomnosti biologickych zbrani na urcitom uzemi a vsetci vieme ako to dopadlo.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 10:35:25

Dnes je cenzura skoro všase, napriklad slovensky internetovi denik topky keď je članok o Ukrajine, tak stači do komentara napisať hocikde slovo "USA" a cely prispevok je automaticky zmazany Stupeň cenzuri a len tej pravej pravdy a myslenia je šialeny a vlasny naroz je potlačovany viac ako v komunizme.
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 10:45:33
avatar
Na to to sa pýtal v priamo v topkach a bolo mi povedané, že nad diskusiou nemajú kontrolu. Je moderovana priamo používateľmi, podľa nejakého rankingu (počet príspevkov, karma). Cele to funguje tak, že keď napíšeš rozumný príspevok, tak ti ho vymažú. Je tam veľká podpora Ruskej propagandy a tiež lsns. Keď ale napíšeš niečo agresívne, tak ti príspevok nechaju. Čiže celá diskusia podoby dojmom že je tam plno príspevkov na podporu Ruska a potom pár agresívnych názorov z opačnej strany.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-07 12:38:01
avatar
Citace:
Lidé by měli mít snad v demokracii právo si udělat sami názo


Jenže pokud si lidi udělají názor na základě lží, tak je to špatně, dokonce až nebezpečné. Křiklavý příklad je pití bělidla na covid. A našla by se spousta jiných, samozřejmě za vlasy míň přitažených příkladů.

Děsí mě, jakou mají deziformace, hoaxy a lži mezi lidma podporu.

Chcete si nechat svoje demokratické právo lhát? Dobře, ale nebetre mi právo na tu lež poukázat. Lidi mají plnou hubu svobody slova, ale když se někdo pokusí odhalit lež, už je za to kritizován.

Ty poukazování na to, že vlády a média lžou, mi připadá jako pokus o legitimizaci hoaxů a dezinformaci ve stylu "když oni šíří nepravdy, tak my můžem taky". Jenže ty, jak mnozí říkate, lži ze strany vlády, konkrétně teď v době kovidu, většinou vycházejí z toho, že nejsou k dispozici kompletní údaje a situace se neustále vyvíjí. Kdo například mohl před rokem mohl vědět, že bude potřeba třetí dávka vakcíny? Nikdo a tak se mluvilo o dvou. A někteří slaboduší jedinci jsou pak schopni tvrdit, že nám lhali když říkali, že budou stačit dvě dávky.

EDIT: Já obvykle nejsem háklivej na mínusy, ale jen bych se chtěl zeptat, s čím konkrétně kdo nesouhlasí?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 21:49:50
avatar
naopak to že nejsou některé "názory" potírány, je důvod proč to dnes vypadá, jak to vypadá .... speciálně názory založené na fake nwes, dezinformacích, konspiračních teoriích atd. mají být přísně potírány ... protože to nejsou názory, ale nesmysly ....

pravda je jen jedna bez ohledu na to kolik je názorů ... a je zásadní tu pravdu bránit a potírat lži, fake news dezinformace atd. což se bohužel díky fugování sociálních sítí nedělá v současnosti a proto to vypadá, jak to vypadá .... důkazem je napříkl názor, že planeta je placka, kdy počet lidí díky sociálním sítím s tímto názorem narůstá a to je řekněme "neškodná" věc, bohužel narůstá počet lidí věřící konspiracím apod. a to jen díky tomu, že ty evidentně lživé názory a fake news nejsou potírány ....


cenzura je i dobrá věc, speciálně autocenzura, což je umění, které mnozí nezvládají ...
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 21:42:57
avatar
To jsou takové tmářské a inkviziční názory, které patří do středověku. Myslím, že podobně smýšlí v Číně, nebo v Íránu, ale ne snad v EU.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 11:21:54
avatar
nesmysl .... v Číně nebo Íránu otevřeně lžou, ví o tom, ví že lhát musí, aby se udrželi u moci .... sami šíří konspirace, lži a dezinformace ...
Saliery [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 15:32:44

smutne ale je ze zapadu to vubec nevadi, hlavne ze za levno muze nakupovat.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 00:12:09
avatar
Amen a ještě jednou amen. Koukám, že Španělská inkvizice má pokračovatele v šíření jediné správné pravdy.
JJuraj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-07 08:33:28

Obrázek
Lepsi priklad na tvoju univerzalnu pravdu asi nedostanes. V zdravej spolocnosti nema cenzura co hladat. A nikto nikomu neberie pravo posudzovat pravdivost nejakych informacii, problem avsak nastane prave vtedy, ked sa dane informacie zacnu vymazavat z povrchu zemskeho. Vies ako dlho sa verilo, ze cigarety neskodia? Kolko zaplatenych lekarov im robilo reklamy? A teraz to iste s touto uzasnou pandemiou. Keby tu nefungovala cenzura v takom obriom meradle, tak tu nie su ziadne problemy. A tych prikladov z celej historie by sa naslo nespocet, kedy cenzura doslova ohrozovala zivoty ludi. Napr. v minulosti bol hoax prave to, ze zem je gulata a ze nie je stredobodom vesmiru. Temny stredovek ti nieco hovori? To su vsetko len zakladne priklady tej tvojej oblubenej cenzury. A ked uz nic ine, tak si precitaj aspon roman 1984 nech ta to trochu inspiruje rozmyslat.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 00:05:38
avatar
Teda nemyslel jsem že to řeknu, ale ty jsi asi takový demokrat, jako byl Alexander Bach.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 15:11:09
avatar
mazání fake news a dezinformací není cenzura ....

cenzura je navíc jen stát vs občan .... na to se jediné vztahuje svoboda slova atd. to je něco, co v číně neexistuje, kdy cenzura v číně je ten nejmenší problém ....
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 19:12:09
avatar
Já si myslím, že svoboda slova má být absolutní.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 21:59:22
avatar
jeden z nejhorších názorů a šílených nápadů, kdy je evidentní že si nad tím moc nepřemýšel viď? .... aby ses nedivil, kdyby tě někdo střelil mezi oči v rámci své "absolutní svobody slova" .... vedlo by to k nevyhnutelné válce ...

svoboda slova nemůže být absolutní, protože nemáš absolutní svobodu ani ji mít nesmíš .... nemůžeš si vykládat co chceš a porušovat tím práva ostatních práva jejich svobody, jejich bytí atd. tvoje svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhých, což se vztahuje i na to, že si nemůžeš říkat co chceš kde chceš o kom chceš, to si mnozí neuvědomují a podle toho to dnes vypadá ....
Misko82 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 21:56:45

Mna by zaujimalo, ze kto by mal mat ten patent na pravdu a urcovat co je fake news, co je dezinformacia a co konspiracia?
peAce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 09:18:58

Asi ministerstvo pravdy?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 10:05:30
avatar
pokud by vycházelo z nějaké veřejně přístupné databáze, kam by byly doplňovány informace z vědeckých zdrojů podpořených jasnými fakty, pak by to byl ideální nástroj ...
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 21:52:30
avatar
Není to ani tak dávno, kdy i v Německu měli vědeckou a dokázanou teorii a nadřazenosti jedné rasy. Ono záleží kdo je totiž zrovna u moci.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 11:11:53
avatar
tak právě ta teorie byla evidentně vadná, podporována lží a dezinformací ...
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 16:28:13

U covidu je rozdíl mezi fake news a pravdou asi 2 měsíce.
Misko82 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-08 11:32:32

V minulosti vedecke kapacity tvrdili ze slnko obieha okolo zeme. Galileo by vedel o tom porozpravat. Covid je tema sama o sebe (Pekova, Bukovsky...) Neoveritelne fakty typu mimozemstania... A potom kto by tu databazu pravdu spravoval?
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 10:59:55
avatar
Ten kdo rozkrývá dezinformaci k tomu uvádí zdroje. Pak je na každém svobodné rozhodnutí, jestli se konečně probere nebo jestli bude dál žít v tom být obelháván.
peAce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 09:48:01

.... aby ses nedivil, kdyby tě někdo střelil mezi oči v rámci své "absolutní svobody slova" a nebo své absolutní a jediné pravdy?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 10:02:52
avatar
pravda je vždy jen jedna .... nikdy nemůžou být dvě
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 11:10:09
avatar
DD, máš v zásadě pravdu. Jenže ne všechna tvrzení jsou lehce ověřitelná. Dám příklad. Jsou studie co tvrdí, že konzumace vajec zvedá cholesterol. A jsou i studie, co tvrdí opak. Co je tedy pravda a co dezinformace? A kdo by měl být tím arbitrem, který určí co je pravda? A na základě čeho?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 11:12:29
avatar
to které je lépe zdokupmentováno, podpořeno fakty a ověřeno v praxi ...
Derryk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 17:28:56

Hm, ty navzdory faktům nejsi schopen pochopit, že 5950x není mainstream. Proč si myslíš, že u ostatních lidí tomu bude jinak?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 11:21:03
avatar
fakta jasně dokazují že 5950X je mainstream .... cokoliv jiného je lež mám objektivní jasné důkazy a prezentoval jsem je mnohokrát, ty to jen ignoruješ ....
Derryk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 15:39:22

fakta jasně dokazují že 5950X není mainstream .... cokoliv jiného je lež mám objektivní jasné důkazy a prezentoval jsem je mnohokrát, ty to jen ignoruješ ....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 22:23:36
avatar
žádné důkazy si nepředložil, jen lži ...

5950X je mainstream, má jen 16 jader je pro mainstreamovou platformu ...

high end je ThreadRipper pro high end platformu a nemíním se o tom dále bavit. Tvé ignorování faktů je ukázka toho, jak jsou dezinformátoři jako ty problematičtí a jak prostě jedinou obranou je potírat je ...
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 09:40:00
avatar
No jenomže největší problém tvé úvahy je v tom, že to musí někdo rozhodnout. A kdo? Počítač na základě nějakého algoritnu? Nějaká skupina lidí? Někdo by musel rozhodnout za všechny ostatní, co je pravda. Nepřijde ti to dost nebezpečné?
peAce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 12:47:49

já se ale pozastavuji nad střílením lidí ať už kuli svobodě slova a nebo třeba té pravdě.
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 21:44:35
avatar
V právním státě tyhle věci řeší soudy, ne aktivní zaměstnanec společnosti.
Janami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 19:04:45

Co k tomu říct. Cesta do pekla je většinou dlážděna dobrými úmysly. Cenzura je vždy špatná - protože omezuje svobodnou diskuzi. Cenzuru nemusí - jak mylně uvádíte - provádět jen stát. Cenzuru definuje obsah konání nikoliv jeho realizátor. Fatální problém boje s dezinformace je rozlišit názor od tzv. dezinformace. Jaká je mezi nimi hranice? A i když ji najdu, kdo zaručí, že nebude tato hranice překračována. Zkuste trochu přemýšlet, než se pustíte do těch svých silných hodnocení ....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 11:11:12
avatar
cenzuru může provádět jen stát, nemůže ji provádět svobodná osoba, protože když ti někdo smaže příspěvek na DDW nebo FB apod. tak to není cenzura, protože je to jeho prostor a tam si může mazat co chce, je to jeho právo .... opravdu mě zaráží jak tu poučujete nad tím, že se má někdo zamýšlet a neznáte přitom základní fakta o tom, co je cenzura a co není ...
Janami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 18:50:50

Základní fakta si zjistěte sám. Doporučuji začít alespoň na Wiki. Cenzuru prováděla v historii například církev, což jak se shodneme, jistě není státní instituce. Pane redaktore, máte jistě právo na svém webu dávat na odiv svou neznalost, ale musíte počítat s tím, že Vám k tomu občas někdo nezatleská ....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 22:22:06
avatar
církev byla v minulosti úzce svázána se státem/panovníkem, takže i její cenzura byla ze strany vlády ...

vážně radši nic nepiš, když o tom nic nevíš ...
Janami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 23:31:55

Vidím, že jste přešel na tykání. Asi se Vám tak diskuze vede lépe. Církev je církev a stát je stát. Pokud se Vám toto významově slévá, těžko pomoci. Co se týká definice cenzury – doporučuji např. definici dle Encyclopaedia Britannica – zde si dovolím citovat: "The changing or the suppression or prohibition of speech or writing that is deemed subversive of the common good". Pokud máte zdroj, který tvrdí, že cenzuru může realizovat pouze stát – jinak se o cenzuru nejedná, sem s ním. Rád se nechám poučit ;-).
JJuraj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-07 08:39:03

A ty si nejaky boh, ked vies co je pravda, resp. co je fake a dezinformacia? A to mas odkial tu blbost, ze cenzura je iba stat vs. obcan? Vies kolko informacii bolo oznacenych za fake od zaciatku tejto pandemie a nakoniec sa do bodky vyplnili? Uvazuj prosim trochu. Cenzura je proste neobhajitelna.
Tom Vesely [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dezinformace 2022-02-04 15:13:02

Uvedomujete si, kolik tech dezinf. na netu koluje/kolovalo? To jsou radove minimalne tisicovky. Jiste, nektere se casem celkem pravde priblizily - neni zas tak tezke si napr. predstavit drsne restrikce, kdyz vyvoj pandemie pujde tim horsim smerem, navic ani vedci nejsou jasnovidci, studie atd. reflektovaly casovy prubeh v podstate uplne unikatni situace, nove poznatky casem nekdy zcasti nebo uplne vyvratily drivejsi zavery atd.). Takze ne, `pravde` se priblizilo naproste minimum dezinformaci a nektere se zakonite strefit musely...
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tohle se opakuje jen jméno fir 2022-02-04 19:28:53
avatar
Favebook měl problémy dávno před Metou.

Koncepce univerzální sociální sítě pro vysokoškoláky v USA se nasytila . A počet reálných uživatelů bude jasně po nějaké době kulminovat a mimo původní socio ekonomické skupiny to bude vždy dřít. FB prostě nikdo nedělal a nedělá pro lidi s Vysokou života.

Požadavek na regulaci fake news a dezinformačnich kampaní jsou jen náklady navíc a ne zisk. A jejich AI to neumí. A levné moderátory kteří znají země o které by se měli starat to je prostě hodně peněz.

Na FB je ohromné množství BOT , fake a multi účtů . Říká se že už nad 25% . Opet FB na to nemá AI .

AI není tak dokonalé a FB se už jednou přiznal že cilit reklamu neumí. A nemůže za to třeba zmíněný Apple protože to bylo nějaký rok před…. Stejně ma problémy s AI i Spotify které údajně neumí vybírat některé styly.
Ale on FB neumí jen cítit reklamu , ale spoustu jiných věcí přátelé, skupiny , stránky , videa prostě vše…. Protože skok zpět na začátek. Studenti a absolventi VŠ mají víc společného , než dnešní celosvětová FB populace.


Tohle je tedy něco co vyplouvá na povrch opakovaně. A bez nákladů to FB nevyřeší.
Dudo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-04 20:41:26
avatar
ešteže mám len skypa pretože žijem mimo sk a takto komunikujem s rodinou. Každý deň sa bavím nad závislákmi čumiacich do mobilov vždy a všade....svet speje do prdele....
Dokonca do mobilu som nedal ani discord z komunity čo jazdíme virtuálne závody. Na čo. Doma po práci pozriem, prečítam...stačí.
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 08:19:47
avatar
Až na to že Skype , Diskord není sociální síť jako FB. Ale úkol splněn je potřeba dát světě vědět...
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 08:56:26
avatar
DD to vážně zas přeháníš. pravda není jen jedna, je relativní, každý má tu svoji. navíc pokud nejsi u dané události, tak nemůžeš říci jak se to doopravdy stalo, jsi odkázán na reinpretaci někoho jiného. dále není problém jakoukoli informaci označit jako dezinformaci, stalo se to již mnohokrát.mám kamaráda co pracoval ve zpravodajství na nově a dal mi za pravdu, již tam probíhá autocenzura, co se pustí ven atd. dále se dá vše sestřihat, že klidně otočíš vyznění pův videa o 180´.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 10:04:25
avatar
určitě nepřeháním, objektivní pravda je a může být vždy jen jedna už z podstaty věci ....

interpretace pravdy je jiná věc, obvykle je také správná jen jedna, ostatní jdou lži ...
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 16:21:05
avatar
Každopádně podle toho DD jak si to představuješ ty, by si rovnou mohl pod články zrušit diskuze, protože pokud by ti sem někdo nepsal jenom pochlebování, měl jiný názor či dokonce si dovolil nesouhlasit, tak lže a to se nepřipouští. Třeba tuhle diskuzi pod tímto článkem by tady nikdo nevedl. Diskuze zrušit a je to.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 11:20:31
avatar
diskuse se dá vést objektivně s fakty ... taková by měla být vždy ...

co je nejhorší, když připustíš diskusi, kde na jedné straně stojí objektivní fakta a na druhé prokázané dezinformace a lži a říkáš tomu diskuse, protože si pozval obě strany "názoru" .... názor nejsou fakta
Derryk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 20:31:09

Je láhev poloplná nebo poloprázdná? Jedno z toho je podle tebe lež.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 11:19:13
avatar
obojí je objektivně nepřesné ....

vzhledem k tomu, že láhev má určitě nějaký určitý objem, lze ten objem kapaliny uvnitř určitě objektivně přesně ....
Derryk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 16:03:35

Případ 1:
50% nějakého určitého objemu láhve je zaplněno.
a) nádoba je poloplná
b) nádoba je poloprázdná
Která z možnosti je pravda a která lež? Obě dle tebe být pravdivé nemohou protože pravda je jen jedna.

Případ 2:
70% nějakého určitého objemu láhve je zaplněno.
a) nádoba je ze 70% plná
b) nádoba je z 30% prázdná
Která z možnosti je pravda a která lež? Obě dle tebe být pravdivé nemohou protože pravda je jen jedna.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 22:20:03
avatar
??? ehm ... ani jedno není dezinformace tedy lež, ale to je ti asi jedno co? tvůj příklad se vůbec nedá na denzinformace nebo lži použít, já jsem napsal, že obojí je nepřesné a že to jde upřesnit to je celé, ale není to lež ani dezonfomrace a na to co jsou lži a dezinformace se tento případ vůbec nedá použít ...
archecon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 14:24:01

To je dětský pohled na věc pane redaktore. Pravda je subjetivní a velmi, velmi neabsolutní. Každému to vysvětlí tato přednáška z filosofické fakulty. Jak je to s fakty, pravdou a vědecky ověřenou pravdou. Přednášející je vtipný a fundovaný a umí zaujmout..
https://youtu.be/keJbMu2SRnk
Janami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 18:53:43

Děkuji pane kolego za ten pokus o osvětu. Ten se vždy cení. Jen je třeba se smířit s tím, že ne vždy padne na úrodnou půdu. Některé děti nikdy nedospějí ....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 22:24:38
avatar
pravda je objektivní, pohledy na pravdu jsou subjektivní, to je rozdíl ;)
Janami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-07 00:00:31

Největší akce v dějinách stěhování - tak ta málem skončila v kuchyni paní Jechové... (pokud tedy znáte film Kulový blesk..)

Odvěké téma filosofie - totiž téma Pravdy - řešené Aristotelem, Heideggerem, Kantem ... i naším Čapkem ... tak toto téma bylo vyřešeno v redakci českého IT webu....

Výrok "pravda je objektivní, pohledy na pravdu jsou subjektivní" - ten tesat do kamene :-). Více, opravdu více takových duchovních velikánů :-).

Skoro se stydím, že se mi i nyní dere na jazyk otázka: "Co to je pravda?"
pcmaker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Facebook 2022-02-05 12:24:35
avatar
Jsem rád, že jsem se nikdy do tohohle svinstva nenamočil. Když vidím kolem sebe lidi v práci, jak jsou tím systémem doslova zotročení. Chodí po chodbách s mobilem v ruce a hledí na displej. Připadají mi jako chodící mrtvoly.
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 16:05:49
avatar
DD a jak si myslíš, že by to asi v dnešním světě, kde vládnou peníze a s nimi spojená moc a pak dlouho dlohou nic dopadlo ? Vždycky by pravda byla taková, kdo si tam ty vědce co o té pravdě rozhodují dosadí a zaplatí, to je snad jasný. Tak brutální korupce jako by byla v určování té jediné pravdy by nebyla nikde. A nebo každý stát, dejme tomu Čína by měla o spoustě věcech určitě jinou pravdu než třeba USA atd. A nebo jen pro příklad kdyby nacisti vyhráli druhou světovou a ovládli svět, jaká by asi byla ta jediná pravda ? Ti řikám, že když to přeženu, tak kdyby se rozhodli že Země je placatá, tak placatá prostě bude, nejdřív ne pro všechny, ale za pár generací až by lidi co si pamatují ještě kulatou zemi vymřeli, tak by byla placatá pro uplně všechny, až na hrstičku vědců a astronomů, kteří by si ovšem o tom, že je kulatá nemohli dovolit ani pípnout. Prostě to co chceš ty je sice třeba hezká myšlenka, ale přinesla by samozřejmě mnohem víc škody než užitku.
archecon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 18:18:20

1. Autor by si měl položit otázku zda mu politika zvedne příjmy jeho /?/ e-zinu.
2. Facebook ztratil masivně klienty právě proto, že omezil svévolně svobodu jiných a cenzuruje. Tak příliv zaznamenaly jiné platformy Telegram a pod.
3. Stejně tak může ztratit čtenáře tento e-zin, pokud se místo IT bude věnovat redaktor politice a tím se vracíme k otázce č.1. Po spirále, jako v životě.

PS: I děti znají, ševče! Drž se svého kopyta!
Janami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 10:28:52

Souhlasím. Filosoficko-politické otázky zdejšímu webu nesvědčí. Ale respektuji pravděpodobně opačný názor zdejší redakce. Zastáncům teorie „jediné pravdy“ ještě jednou doporučuji vynikající Čapkův román Továrna na Absolutno. Za sebe si mohu jen povzdechnout, že absence životních zkušeností s totalitou porevolučních generací povede asi k určité formě jejího opakování. Až se tak stane, ze srdce přeji zastáncům "jediné pravdy" aby systém stavěl právě na té jejich vysněné "pravdě" a ne na "pravdě" někoho jiného...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 11:15:17
avatar
1, to mě nezajímá, zajímá mě jen objektivní pravda a realita .... pokud bych dělat DDW jen pro peníze, tak třeba chválím NVIDIA kudy chodím a beru za to prachy jako jiní ....

2, ne FB ztrácí klienty, protože slušní lidé mají dost jeho nemoderování diskusí, nemazání fake news a dezinformací, naopak je podporuje a podporuje jejich šíření ... to lidi otravuje.

3, technologie a fungování sociálních sítí je do značné míry IT technologie a politika jejich fungování také, nebudu se jim vyhýbat jen proto, že by objektivní pravda mohla někoho urazit ...
Rizek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - FB ztrácí klienty protože… 2022-02-07 12:48:08

2, ne FB ztrácí klienty, protože slušní lidé mají dost jeho nemoderování diskusí, nemazání fake news a dezinformací, naopak je podporuje a podporuje jejich šíření ... to lidi otravuje.
Čili, ad absurdum, klienti odchází, neb jim chyběla cenzura… a ten, kdo jim řekne, co je pravda, chudákům nesvéprávným…
Tak jsem to pochopil z Vašeho vyjádření já a to je moje PRAVDA (onen subjektivní pohled na… Váš subjektivní pohled :-)).
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 19:53:17
avatar
[i]ano pravda je vždy jen jedna .... názory různé, ale pravda je vždy jen jedna
objektivní pravda je a může být vždy jen jedna už z podstaty věci
pravda je vždy jen jedna .... nikdy nemůžou být dvě[/i]

Ty kráso, kde jen jsem tohle už viděl? Ve světě počítačů to možná funguje, ale v reálném světě už moc ne. DD, dám ti příklad.

Člověk co má oči v pořádku vidí červené světlo, člověk trpící deurenatopií vidí místo červené světle hnědou, člověk s protanopií zase tmavě žlutou. A přitom je to jen elektromagnetické záření s frekvencí deset na čtrnáctou. Takže kdo má jedinou objektivní pravdu, zdravý člověk, barvoslepý a nebo spektrograf?
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 22:09:06
avatar
takže pravdivý příběh ze života, pozměnil sem jména:
v r.1985 sem chodil do 1.třídy, roman a karel rozbili o přestávce věšák, dohodli se že to hodí na michala, takže když se učitelka ptala, celá třída trvrdila že to byl michal, jen já se ozval že to on nebyl, učitelka uvěřila zbytku třídy.
takže kdyby přijela ČT večer by bylo ve zprávách , že to byl michal, já bych na sociální sítě napsal moji pravdu a cenzor DD by mi smazal účty protože já jsem dezinformátor. dobrý že?
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 21:48:58
avatar
Pravda je to co tvrdí dnes například stát (ten náš samozřejmě, ne ten druhý), to že se to zítra změní, je něco jiného. To nemůžete dnes říkat, protože dneska to tak není Vítejte v DD světě :-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 11:24:38
avatar
na to zjistit pravdu jsou metody včetně technických, pokud by byl zájem, pravda by vyšla najevo ... takže tvůj případ je o tom, že nebyl zájem zjistit všechna fakta, ne o cenzuře apod.
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 12:41:41
avatar
ty jsi vážně vtipálek
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-05 22:58:28
avatar
Dobry priklad. Ake prakticky si to viem ťažko predstaviť, že by sa celá trieda dokázala zhodnúť
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 08:41:43
avatar
BOHUŽEL se to skutečně stalo, jen já se ozval...
zbytek třídy se té skupiny kluků bála, takže byli pod nátlakem, což je trochu omlouvá
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 09:35:15

Hm dávat za příklad třídní rozepři a tahat do toho ČT mi zavání hloupostí. Když přijede ČT k nějaké události, tak nikdy ta událost není tak primitivní. To znamená, že událost se buď vyšetřuje a ČT o tom informuje, nebo událost je uzavřená a promluví o ní třeba policejní mluvčí. Ne že ČT vyřkne soud o té situaci. To je právě problém dnešní společnosti. Každej je chytrej jak rádio, jsou plni předsudků a ventilují je do "světa". Bohužel s tím nejde nic moc dělat. Jen cesta vzdělávání a učení kritického myšlení je prevence. Jinak se negramotnosti společnost nikdy nezbaví.
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 07:33:14
avatar
"Potlacovani fake news a dezinformaci neni cenzura" - Yuri Pravdovic, 1986 o situacii v Cernobylu.... omyl DD. Mazanie akejkolvek hluposti cenzura je!!! Bodka. Najuspesnejsi boj proti dezinformaciam su ich vyvratenie a vysvetlenie. Mazanim a cenzurou len prilievas olej do ohna, potvrdzujes dezinformatora o jeho "pravde" a verbujes dalsich ludi aby tej dezinforrmacii verili, pretoze tu plati mentalita "ak to nie je pravda tak preco to mazu". Krasny priklad Dan Brownov Davinciho kod. Cirkev tak bojovala proti tejto knihe a chcela aby bola stiahnuta z predaja ze na druhy den predaje tej knihy raketovo vzrastli. V amerike mali zasa iny pripad ktory teraz nazyvaju Streisand effect
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 11:16:01
avatar
mícháš jablka a pomeranče ... aneb vytváříš dezinformace ...
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 19:43:45

Viděl bych to podobně. Bojovat s dezinformací jejím smazáním je naprostý nesmysl, dělá jí to naopak úžasnou reklamu a posiluje touhu lidí se po ní pídit a následně jí věřit. Pouze to posiluje víru v danou dezinformaci a dělá to z šiřitelů novodobé mučedníky.
S dezinformací se dá bojovat pouze tak, že budete její nesmyslný obsah uvádět na pravou míru ... trpělivě, stále a stále dokola.
Plus samozřejmě pomůže, pokud příspěvky s dezinformací nebudou monetizovány. Protože přesně o to často jde. Tato témata přitahují obrovskou haldu hejlů a důvěřivých podivínů, kteří to doslova hltají ... a proto se na nich velmi dobře vydělává.
Třeba na Youtube to obrovsky pomohlo, když se admini začali zajímat u čeho je reklama, co je monetizováno ... na základě stížností zadavatelů reklamy, že jejich produkty jsou často spojovány s naprosto nevhodným obsahem, u kterého je rozhodně mít nechtějí ... a ono se to pročistilo, najednou si nešlo vydělávat jenom tím, že na vás budou děcka koukat, jak ze sebe sypete jedno sprosté slovo za sebou bez hlavy a paty ... viz. jeden "tlustý polštář".
Čili cesty jsou, ale musí to být proces, kde ty omyly vysvětlíte, napravíte ... pokud je budete cenzurovat, tak je jenom posilujete. A mazání dezinformací je cenzura, obecně vzato jakékoli smazání příspěvku je cenzura ... cenzura obecně neznamená nic negativního, naopak pokud by byl někde zveřejněn nelegální obsah, je třeba jej smazat, cenzurovat.
Tohle je druhý problém dnešní společnosti, neschopnost chápat obecný význam slov a mít je zaškatulkované pouze na základě pozitivní nebo negativní zkušenosti.
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 07:22:48
avatar
V com suhlasim je ze facebook doslova podporuje sirenie dezinformacii. So zenou mame rovnaky nazor takmer na vsetko ale jej prispevky mi vobec neukazuje naopak prispevky od kamaratov s opacnym nazorom mi vyskakuju stale. Je to koli tomu AI nastaveniu a algoritmu. Facebook doslova chce aby sa ludia hadali. Takze ano s regulaciou takychto algoritmov suhlasim. Najlepsi facebook bol ten este v prvopociatkoch kde nebol ziadny algorytmus a prispevky hadzalo chronologicky.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 11:17:16
avatar
ano to je jeden z důvodů, proč se tomuto tématu věnuji a věnovat budu, fungování FB přímo vytváří dezinformátory a fake news, protože vytváří sociální bubliny a neposkytuje ověřené a pravdivé informaci velkému množství lidí, kteří inklinují k tomu věřit fake news a dezinformacím ....
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 07:25:22
avatar
Mimochodom este pred socialnymi sietami sa sirili hluposti tiez. Nedaval by som tomu za vinu vyhradne soc. Sietam. Spomenme si na kreacionizmus. Ten zazival boom v 90tych rokoch ked internety boli este v plienkach a socialne siete neexistovali.
Janami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jediná pravda 2022-02-06 13:03:10

Ještě si neodpustím drobné rýpnutí do zastánců „jediné pravdy“. Měl bych tu 3 tvrzení – prosím o jejich jednoznačné rozřazení do kategorie pravda / nepravda:

(1) 1 + 1 jsou 2

(2) Praha je velké město plné lidí.

(3) Pan Novák je dobrý člověk.

Snad upřímná snaha „pravdivost“ těchto tvrzení rozštípnout u některých zvedne alespoň malou vlnku pochybností o vhodnosti cenzury ke kultivaci diskuze (záměrně upozorňuji na tvrzení č. 1, které k cenzuřě její zastánce přímo vybízí ;)).
duron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 15:00:01
avatar
Me spise zarazi, jak muze firma se ziskem cca 30-35 mld.$/rocne (z vetsiny z reklam), ktera nevytvari hmotne majetky (vyrobky, budovy, cokoli co ma nejakou realnou cenu) mit na burze hodnotu skoro cca 900 mld.$. Je videt, ze to je jen bublina. Vzdy se hodnota firmy odhadovala dle prijmu na cca 5ti az 10ti nasobek prijmu za rok. Ale u techto firem staci malo a klidne skonci ze dne na den a nic po nich nezbyde. Apple to same, hodnota firmy na burze 3000 mld.$ a zisk cca 80 mld.$/rok. Coz je priblizne 37 let techto nejistych zisku. A v dnesni dobe predikovat cokoliv na vice nez 5 max. 10 let dopredu je vesteni z koule.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 19:30:35

Ta hodnota je tam proto, že investoři byli ochotní kupovat akcie i za vysoké ceny a kupovat další a další emise akcií. Samozřejmě pokud nyní postupně nastane výprodej těchto akcií, tak jejich cena poletí dál dolů a tím poletí dolů i hodnota společnosti. Prostě investoři očekávali další pozitivní rozvoj FB a ono to spíše začíná čím dál tím víc chátrat.
Rizek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hodnota firem 2022-02-07 12:53:08

A co TESLA, že? Co vyrábí parodie a paskvily na auta a přesto… Nebo Apple… Nebo bitcoin… atd. Hodnoty jsou bubliny… Vypněte na měsíc elektřinu a ukáže se, co má a co nemá pro lidi hodnotu.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 19:26:00

FB je už dávno za zenitem. Ta původní inteligentní skupina uživatelů už dávno zmizela. Děti jsou na úplně jiných sítích. Ženy nejčastěji šmírují okolí na Instagramu. FB tak aktuálně okupují pouze podivná individua šířící neskutečnou haldu nesmyslů a hoaxů. Pokud by ta síť zcela zanikla, bude jen dobře. Kolika lidem v posledních letech pandemie uškodily nesmysly šířené na FB se lze jenom domýšlet. Aktuálně mít na FB konto je už v podstatě ostuda. A hlavně děkuji Applu, že zamezil FB na svých zařízeních možnost šmírovat uživatele. Jak to Apple udělal, tak FB přišel o pěkné příjmy za reklamy a prodej těchto údajů. Velká škoda, že Android v tomto směru nic podobného nenabízí a dovolí FB v klidu vydělávat šmírováním uživatelů.
Rizek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zánik… 2022-02-07 12:55:02

Ok, vypněte FB… a ti uživatelé, které tak titulujete a lustrujete přejdou na ty „Vaše“ sítě… To o tom FB, že je za zenitem, se píše posledních kolik? 10 let? :-D jak vidíte, stále si své uživatele najde…
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-06 23:29:40
avatar
Facebook má z dezinformací obrovský finanční zisk, společenský a politický zisk mají především mafiánské totalitní struktury, které nenávidí svobodu - Rusko, Čína, Irán, milovníci chaosu, apod..

Velmi dobrý rozhovor:
Odkaz
rookie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-02-09 11:31:38

reakcia na odkaz od navyho:
Dennik N - dennik Nenavisti, Normalizacie a Neoliberalizmu je pre niekoho doveryhodny zdroj,
a pre niekoho zase zdroj sofistikovanej propagandy liberalnej a progresivnej degeneracie, covidiotizmu, americkeho patolizactstva a protiruskeho stvania, atd
dennik, ktory ma plnu hubu o slobode a demokracii, len s nimi musis mat na vsetko rovnaky nazor, inac si potom konspirator, dezinformator, dezolat, fasista, komunista, spiatocnik, nepriatel statu, vrah, putinovec, trumpovec, antivaxer, atd...

P.S. plati cca aj pre dennik SMEti
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 612x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1541x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1233x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1910x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1163x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1913x
Komentářů: 3