Crysis 2 odhalen – konzole zničí technologický herní etalon? Snad jen pošramotí … Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 21 January 2010
altCrysis 2 se letos dočkáme a už také víme, na co se můžeme těšit.

 

 

Crysis, který už je s námi 3 roky, je dodnes grafickým a technologickým etalonem a dodnes většina grafik není schopna tuto hru utáhnout hratelně na maximální detaily. Crysis vypadá lépe než jakákoliv do dnes vydaná hra, což jen ilustruje herní bídu, zaviněnou marketingovým šílenstvím po zastaralých konzolách.

Crysis 2 bohužel bude další obětí. Multiplaformnímu vývoji, kde nejslabším článkem jsou zastaralé přehypované konzole. Není žádným tajemstvím, že Crysis 2 bude na konzolách vypadat přinejlepším jako 3 roky starý Crysis na střední detaily, což už si mohla většina hráčů nastavit na svých PC právě před třemi lety. Ono to s těmi krvavými nároky v Crysis nebylo takové, jak se dělalo. Jistě plné detaily byly pro pár vyvolených a stále jsou, ale hra byla skvěle optimalizovaná a na nižších detailech běhala dobře na před 3 lety aktuálních systémech.

Crysis 2 bude na konzolách jasný grafický propadák ve srovnání s PC a další důkaz toho, že konzole ničí herní svět a vývoj obrací zpět. Crytek ale přeci jen na PC nezanevřel a PC verze bude vyvinuta na DX11 CryEngine3 a tak doufáme, že ty plné detaily budou, jak se patří krvavě náročné na HW a Crysis 2 se stane nástupcem Crysis 1 se vším všudy. Přesto se jistě multiplatformní vývoj podepíše na kompromisech, které je nutné udělat a pečlivě vymazlený pro PC vyrobený Crysis1 se pravděpodobně v podání druhého dílu nebude opakovat. Škoda, ale i v tomto případě rozhoduje vidina lehce nabitého finančního zisku z předražených her na konzolích s nižší technologickou kvalitou a tedy i vývojovou náročností, kde je nejtěžší to vyvinout na PC a pak ořezat tak, aby to konzole zvládly s minimálními záškuby alespoň na 30FPS. U Crysis 2 to bude znamenat vizuální kvalitu na úrovni Crysis 1 medium details s nedetailnímmi texturami, sníženými efekty a chybějícími efekty s DX10/11, které grafiky konzolí vůbec nepodporují. Za to zaplatíte na konzoli za hru o 1/3 více, než za kvalitativně lepší propracovanější PC verzi.

A co vlastně Crysis 2 přinese? V první řadě se přesuneme ze zelené-později zmrzlé džungle do džungle se skla a betonu a na dřívější boje proti pokročilým Alienům a jejich armádě robotů navážeme boji v New Yorku. K tomu samozřejmě budeme mít vylepšený Nanosuit 2.0. Takže další městská akce. Doufejme, že CryEngine 3 ukáže ze svých schopností na PC hodně a vyždímá DirectX11 a v CryEngine3 integrovaný fyzikální engine co to půjde. Pokud bude možné nastavit hratelně ultimátní plné detaily na něčem menším, jak ATI HD 5970 po OC, budu zklamán :). Více se dozvíme v březnu a hra pak vyjde na podzim letošního roku.

Zdroj: DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Maik22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crysis 2 2010-01-21 12:44:13
avatar
Mno i tak,je se na co těšit
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 23:33:50
avatar
těšit ano, ale za tu kvalitu si můžeme sami, když kupujeme ty "konzole"
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Na tuhle hru jsem hodně zvědav 2010-01-21 12:48:34
avatar
První, která má potenciál ukázat konzolím, jak moc jsou pozadu, i když se z nich vyždíme maximum
Jen doufám, že to vyždíme i něco z PC, abychom se od původního Crysis v grafice někam posunuli.
A ještě mě napadá, jsem docela zvědavý na fyzikální zpracování, první Crysis na tom nebyl špatně, ale teď by mohl Crytek ukázat něco víc.
Snad zůstane ovládání +/- stejné a nezbudou po vzoru konzolí místo quicksaveu pouze checkpointy.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:51:13
avatar
Zkusil sem si dát Crysis Warhead na high můžu říct, že některý konzolový tituly sou z grafikou dál. Ten rozdíl mezi high a very high je až neuvěřitelnej. A to jáká je i na high náročnost, asi nemá smysl mluvit...A quicksave může bejt klidně třeba orange box na konzoli je má taky : ) Osobně držim Cryteku palce, ať to dobře zvládnou, ať se ani jeden typ hráčů necití ukřivděně : )
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:09:55

U konzoli hraje velkou roli ta vzdalenost z jake to hrajes, Pokud jeste mas kvalitni televizi, pak tam neni moc co resit a vizualni kvalita je vicemene srovnatelna.

Kamarad si poridil PS3 - Army of Two, Uncharted 2 - vizuelne velmi pekne zpracovane hry a ze vzdalenosti 2.5 metru na 82cm full hd Bravii vazne neresis, ze tam neni AA ci ze jsou vic komprimovany textury - vypada to proste skvele. Plus zabava hrani ve dvou. Uz se tesim az si k nemu zajdu na Heavy Rain... Dokonce me to nalomilo a uvazuju ze si domu poridim taky konzoli i kdyz asi spis vyberu XBox360. A to jsem predevsim hrac strategii a RPG, ale myslim, ze uz jen treba kvuli ty zabave jakou to poskytuje pro vic lidi je to smysluplnej nakup. Takovy Halo bude asi dobra zabava taky.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:18:12
avatar
Halo 3 je podle mě debilní, pokud budeš chtít, tak ti ho můžu za 25-50Kč střelit (jestli plánuješ X360 brzo). Jinak zcela souhlasim s tim co řikáš, navíc Army of Two je pro dva opravdu vyjmečná rež a nedávno sem dohrál jedničku a teď hraju dvojku a fakt super zábava pro dva : )
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:22:57

A co bys teda doporucil? Stale budu hrat predevsim na PC, ale chtel jsem nakoupit par her, ktere by poskytly zabavu. Uvazuju tak o trech, ctyrech titulech. Jinak o tom XBoxu uvazuju nejak na jare, prestavuju obyvak a budu kupovat novou TV, takze k tomu bych to koupil rovnou. A kdyz jsme u toho, vyplati se koupit ty vyssi radu anebo pro casual staci ten zaklad plus dokoupit ovladac?
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:33:47
avatar
Vyplatí se koupit Elite rozhodně : ) Navíc k tomu davaj ty super tituly "zadarmo" > Fable II, Gears of War 2 a ještě Pure + Lego Batman. Všechny hry sou super + bych dokoupil The Darkness(naprsto unikátní hra od tvůrců Riddicka), PGR4/Forza 3, Army of Two (jedno jestli jedničku nebo 40th day, Battlefield: Bad Company (bude v tý době dvojka, ale jednička se určitě vyplatí zahrát), GTA IV:Stories from Liberty City, Crackdown + třeba RE5 na co-op : )
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:46:08

Army of Two jsem mel v umyslu koupit, ta hra me vazne dostala a to skutecne zadny priznivce strilecek nejsem. GTA me jako serie nikdy nebavila plus predpokladam, ze se jedna o single. Jeste bych potreboval nejaky detsky titul k tomu Legu Batman a uvazoval jsem o nejakem sportu. Primarni hledisko je zabava pro dva a vice lidi. Mozna jeste ty zavody nejake, preci jen soutezeni bude zabavnejsi i ve vetsi skupine.

To Pure je co za typ hry, nic mi to nerika.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:05:33
avatar
Sou to závody na 4kolkách : ) Jinak Coop je i v Gears of War 2, Resident Evil 5...takovej styl jako je v Army of Two, takže zábava na dlouhý hodiny. Pak sou další dobrý tituly na xboxlive, který se kupujou prostřednictvím konzole jako Shadow Complex, Trials HD, Splosion Man. Jinak další dětský hry bych viděl třeba viva la pinata, kung-fu panda, další legový hry a na xboxlive je spousta arkádovek pro deti, je tam i takova kategorie...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:09:50

Diky za vycerpavajici odpovedi...
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 10:23:49
avatar
Za 25-50? To určitě bude Origo co?
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 17:57:50
avatar
Jo jo samozřejmě, pálenky nemám : )
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 12:49:46
avatar
Tož, eště ať tam strčí pohled třetí osoby "only" a je po ptákách...
Uvidíme... Doufám že to nepodělají (moc). Nepatřím k hráčům kteří Crysis sepsuli, řka, že při třetím dohrání už je to fakt ale fakt nuda, nebo kteří to proletěli na nejlehčí obtížnost za pár chvil a na základě toho vynášejí soudy o "cypovině".
Já jsem se u Crysis (až na pár momentů se vznášedlem, v kosm. lodi, apod.) slušně bavil a vůbec se za to nestydím...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 12:55:37
avatar
Mas recht. Puvodni Crysis me nijak extremne nezaujalo, ale spatne to nebylo. Warheada jsem ale dohral 2x.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:16:14
avatar
Já obě hry dohrál alespoň jednou na každou obtížnost Líbí se mi, hrozně rád bych nějaký otevřený Crysis svět, kde bych se mohl jen tak poflakovat a kochat krajinou:-)
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 15:26:38

Stary Fallout v cryenginu? No to by mohl byt narez....
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:01:53
avatar
jo tak hopsajícího panáčka bych teda neskous to ne doufam že to takhle nepodělaj a nebude z toho debilní konzolová hopsačka
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:04:12
avatar
Crysis možná graficky vypadá nejlíp, rozhodně ne ale nejrealističtěji. Podle mě FC2 vypadá víc realisticky a určitě by se našly i jiný gamesy, který Crysis v tomhle překonají.
A když v týhle hře dám maximální detaily a uberu stíny a stínování, tak bych mohl říci, že s 8800 GTS 512 skoro patřím mezi ty vyvolený - 30 - 33 FPS. Ovšem bez AA. Tahle hra se bez něj ale docela dobře obejde.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:13:28
avatar
V čem? FC2 je sice méně náročná hra, ale neustálý respawn nepřátel, to je nějaká realističnost? Hrátky s ohněm a denní cyklus jsou fajn, otevřený svět také, FC2 se mi docela i líbilo, ale realističnost čeho? Ta voda a svět pod vodou naprostá hrůza, interaktivita s okolím také zančně nízká, léčení kritických zranění vypadlao pěkně i oprava aut, ale k realističnosti to mělo hodně daleko, v Crysis ta mise na letadlové lodi, to mi přišlo lepší. Jasně, byli tam nereální mimozemšťané, ale tak je to sci-fi. Podle mě mají obě hry k realističnu dost daleko a soudit, která je realističtější dost dobře nejde, každá v něčem vyniká a nejsou to vždy stejné oblasti.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:20:21
avatar
on ale nemluví o hře jako takové, ale pouze o grafice a ta je ve FC určitě reálnější než v Crysis
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:55:27
avatar
ukamenujte ma ale mne osobne sa graficky najviac pacilo cod mw1 na mape downpour vyzeralo to namakane aj bez dx11 a celkovo to posobilo realnejsie nez crysis ktory mi skor dal pocit dovolenky nez vojnovej akcie
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:38:47

Uplne s tebou suhlasim, obe hry som hral dost dlho na full vo full hd a Far cry 2 vyzera pre mna ovela realistickejsie ako Crysis. Crysis ma mozno najviac technickych lahodok v sebe ale celkovo na mna posobi na rozdiel od FC2 kreslene. Jedine voda v Crysis mi pripada jako nazivo, na tu nema nic ine v ziadnej inej hre.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:05:27
avatar
tak jestli se to bude odehravat i ve meste tak super, jungle je sice moc pekna, ale porad dokola uz to omrzi, snad to bude trochu rozmanitejsi na prostredi, ale na akci ve meste se tesim moooc. videl sem naky videa, jak cryengine umi ulice ve meste, a byla to nadhera.
P.S. datum vydani? spekulovalo se o jaru, ale pry spise az na podzim.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:19:13
avatar
Jo, ideální pro šmíráky. Před vstupem do dámských šaten u bazénu dáš "Cloak Engaged". A až ti dojde šťáva, tak "Maximum speed"
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 14:21:12
avatar
Až ti dojde šťáva, tak je maximum speed dost k ničemu Ale nápad je to dobrý, abych začal shánět nanooblek
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:41:40

Lenze bez tej"stavy" daleko neujdes ani na maximum speed.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:45:21
avatar
...nadsázka, puntičkáři...
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:51:50
avatar
Tak si trochu zacheatuješ a bude to.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:01:04
avatar
Jaká zábava cheatovani lol...to jsem delal naposled pred mesicem pritelkyni u the sims. akorat ze ona tu hru nepousti, aby bezela, ale jen stavi baraky a vybavuje je
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:05:31

Beztak bylo nejlepsi IDKFA a IDDQD...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:58:57
avatar
Jooo to uz bezni smrtelnici ani netusi co je to motorova pila
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:14:22

Uz nevim na kolika disketach to tenkrat kamarad prinesl, ale u me doma bylo pak 14 dni plne obsazeno. Jako jediny jsem mel 386DX s 4MB Ram... Do skoly jsem myslim prvni tyden sel asi jen dvakrat, nejak se mi nedarilo vstavat rano.
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 20:12:42
avatar
zlatý časy pánové

a jak nám do školy nainstalovali nové PC, 386 SuX, 4MB, tak jsme se v kroužku rychle všichni učili uvolňovat RAMku aby to vůbec běželo
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:55:37

maximum speed ti bude na nic až narazíš na zeď. Tak leda Maximum force, ale proražená zeď zase není nenápadná
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 15:47:18
avatar
staci si upravit trochu config a stavy je dost a dost, je to docela sranda, pak jsi teprve nepremozitelny zabijak, neco jak predator
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:07:32
avatar
tak pro mě je město spíš zklamání a začíná to být až moc scifi, nejreálněji to bylo s původní FarCry kde se klidně něco takového může stát i v reálu ale tohle je už moc - je to až moc pohádkové. Město taky nemusí být špatné ale podle toho jak to udělají - jestli tam budou jen mrakodrapy a stavby tak to bude o ničem, ale typuju že to udělají rozmanitější
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:16:30

Citace:
Pokud bude možné nastavit hratelně ultimátní plné detaily na něčem menším, jak ATI HD 5970 po OC, budu zklamán .

A jestli vysoké detaily nezvládne moje 5870ka tak já budu nasmán.
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:31:52
avatar
neni duvod byz zlamán z kvalitne provedene optimalizace, neco co se bude sekat na jakekoli grafice je dleko lehci ukol nez to udelat tak aby to vypadalo uzasne i na slabsim stroji
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:09:02
avatar
když se to vezme kolem a kolem tak toho tam na vylepšování moc není, hlavně by to chtělo dobrou fyziku a lepší optimalizaci
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:31:16
avatar
Na Původní Crysis jsem se těšil, jak na žádnou hru od roku 2006.
Po zjištění, že to na mé 7800 není ono jsem našetřil na 8800gt.
Dohrál jsem.. Hra v pohodě. A pak jsem nainstaloval Sandbox a ta pravá hra začala.
Od dělání vlastních map, po import objektů z 3Ds maxu.
Postupem času upgrade grafiky, instalace různých texture packů..
Dobrá stránka pro Sandbox - Crymod.com
Až v Sandboxu si uvědomíte propracovanost a pokročilost CryEnginu.

Už od začátku mi bylo jasný, že konzole nemaj u Crysisu šanci- se svejma grafickejma čipama.

A zpráva o "Next gen ready" Multiplatformovém CryEnginu 3 mě zarazila.

Po shlídnutí videí mě to bylo jasný.- Detail, hlavně textury stažený na hranici akceptovatelnosti, ubrané efekty.. snížený dohled..atd.
Pro konzolisty sice dobrá zpráva- hry na tomhle enginu budou nejlépe vypadající konzolovky.. ale pro mě
Ale Alespoň Crytek pořádně vydělá.

Taky doufám, že si na verzi pro PC daj pořádně záležet.
Už jsem pár let nezažil hru, co by se mi sekala(vyjma špatné optimalizace )
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 13:32:50
avatar
Som zvedavý, ale aj sa trošku obávam, ako si poradia s tým mestským prostredím... keď predošlé hry CryTeku boli takou menšou virtuálnou dovolenkou, akoby mali trademark na palmy a more. Veľkomesto je dosť drsná zmena.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:17:47
avatar
o to mam taky docela strach..interiery jak ve far cry tak v crysis nebyli zrovna moc povedeny narozdil od ty dzungle..
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 22:16:31
avatar
necháme se překvapit
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 14:02:28

crysis a optimalizace to snad neeee..
dobre vypadajici ano jinak mizerie. hra se musela naroubovat nejmene 10 upravama aby sla hrat/myslim hratelnost/zlate far cry/1/
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 19:18:55

Že je na nejvyšší detaily hra nehratelná na většině PC, neznamená že je tam špatná optimalizace.stačí trochu snížit detaily přičemž hra vypadá pořád skvěle, i v hratelném FPS.
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 14:11:01
avatar
Ono je hodne jednoduchy porad nadavat a obvinovat konzole, ale oni za to nemuzou. Mozna kdyby pirati nevykradali tolik her, tak by se vyvojari soustredili vice na PC-only hry. Osobne nemam problem s multiplatformnimi hrami.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:14:56
avatar
s piratenim to nema nic spolocne kvalitne tituli si na seba zarobia to len vyvojari sa vyhovaraju(crytec) namiesto toho aby si priznali ze nakodili sracku lebo pirati sa aj na konzolach a nie v malej miere staci pozret torrenty..ide o to ze na konzolach sa zarobi viac nez na pc
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 14:13:29

Podle toho co jsem četl na incrysis.com by se multiplatformní vývoj neměl na kvalitě Crysis 2 nijak negativně projevit. Šéf vývoje v Cryteku Bernd Diemer v jednom rozhovoru potvrdil, že PC verze rozhodně nebude port té konzolové. Vývoj jede na jednom stroji (PC) pro všechny platformi současně s tím, že na konzole se automaticky vše přizpůsobí jejich hardwarovým možnostem. Příklad byl s výhledem do dálky. ...PC verze ..vykresleno vše jako v Crysis 1 na very high ..následně se hra přepne do režimu X360 ..a sníží detaily ..takže v dálce místo vegetace zelený flek apod. Vtip je pouze v tom, že vývojář může narvat maximum detailů do PC verze a v tom samém čase pracuje na konzolové verzi a to tak, že jenom překlikne do jejího režimu a vše se mu automaticky přepočítá. Samozřejmě se poté upravuje hra tak, aby měla konzolové ovládání ... Vývoj to ohromně urychlí a zlevní...uvidíme jak se Cry engine 3 bude licencovat. Pokud se jim to povede nebude kvalita PC her nijak trpět a v tomto případě ať si tady současné konzole smrdí ještě třeba 10 let ..pokud jsou lidi, kterým vyhovujou. Jinak ještě k těm konzolím ..už se chystá Mass Effect 3 ..a prý bude vydán ještě na současnou generaci konzolí ..takže bych nebyl tak optimistický ohledně jejich brzkého nahrazení..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 15:00:15
avatar
máme rok 2010, nahrazení konzolí se řeká na konci roku 2012 a ME3 vyjde za dva roky, to znamená začátek 2012 - tedy všechno sedí jak má ...
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - konzolách? 2010-01-21 15:31:36
avatar
To píše nějaký mongol nebo co. Snad na konzolích ne
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 15:48:10
avatar
Vyborne... aj ja dufam že bude Crysis 2 namakaný po grafickej stránke. Po hernej to bude asi horšie primitivny konzolový gameplay zrejme urobý svoje. Uvidime...každopádne s článkom súhlasím výborne napísane.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 15:55:20
avatar
Citace:
primitivny konzolový gameplay zrejme urobý svoje
no lebo povodny crysis bol cisty hardcore simulator..
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 13:37:53
avatar
Tak Crysis bol dosť otvorený a ponúkal viacero možnosti v postupe. Crysis 2 bude aj na konzole takže asi dopadne ako prahsprostý tunel... Teda konzolový gameplay.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 12:22:01
avatar
hej uplny konzolovy gameplay hral si bf b-company?
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 13:44:16
avatar
Vravim že to bude konzolový gameplay asi(dufam že nie) teda tunel.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 14:20:30
avatar
vies co je vobec ten tunel? lebo bf bol tunel ako aj crysis
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 14:49:50
avatar
Keď si to myslíš... tvoj nazor nie môj.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 23:44:53
avatar
Crysis byl tunel, ale hezký a široký A narozdíl od řady jiných tunělů až na mrtvoly všechno zůstávalo jak to člověk zničil Hlavně si mohl udělat netunelové mapy
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 19:11:46
avatar
tys tu chybel, ty chlive
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:15:57
avatar
uz zase predpojatost ke konzolim A vite ze me ty vase kecy ze to nebude mit super textury a tak nezajimaj? Rad bych neco slysel o CRysis 2, takze ty prvni odstavce o kkonzolich si nechte od cesty. Pro dobrou hru nemusi byt super hidetail grafika, kterou si uzije jen par vyvolenych, ja se chci bavit. Ty ceky na konzole si nechte od cesty, je porad videt jak vas to zere ze nemate GT5, Uncharted 2 a tak....proste co neni na PC je pro vas automaticky spatne. Co takhle koukat na ty druhe? Ja bych nadupanej PC vymenil i klidne za PS2, i za PSX protoze jsem si s nima uzil super zabavy a zadny hry na PC se nevyrovnaj elitnim hram na tyhle konzole. A je mi u zadku ze maj mazlou nejakou texturu.
Camazoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:20:23
avatar
to sice jo. Ale nemůžeš čekat od nějakého člověka, který dal 14k za HD5970, že bude opěvovat technologickou úroveň konzolí ;)
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:00:39
avatar
tj, to je jedna vec. Ja nerikam ze PS3 trumfne GK za 15k, ale jen se mi nelibi to haneni konzoli. Vse ma sve, kazdy ma rad neco.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 10:13:32

Nj taky nevim proč u každýho článku musíme číst dva sloupce o konzolích... Jako by to nešlo vynechat.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:26:23
avatar
protoze ddworld je nesnasi
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 10:36:06
avatar
14 litrů za VGA? Tak to ho upřímně lituji Za to je PS3 s hrama + 82 LCD TV....prostě PC na HRY naprosto vyhozené peníze....Proč už někdo nepochopí že PC jako takové je OPRAVDU MOC VEJKONÉ Jen díky hrám se prodávaj ty nové VGA + CPU....Každej trošku rozumnej člověk má doma ještě 2 Jádro + něco jako 4830...na NET a práci NAPROSTO dostačující!!!No a na HRY je Console!! Upgrade každej rok či půl je NEMOC!!!Sám jsem ji prodělal a velice těžko se zbavoval...Console mne vyléčila
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:29:33
avatar
tak si tu svoji konzoli užij, ale nikomu ji tady nenuť

co se týče častého upgradu, pokud nehraješ ve full HD a na plné detaily s AA, stačí ti na většinu dnešních her třeba i stařičká 1950xt společně s nějakým dvoujádrem okolo 2GHz (dokonce i na GTA4, ale jen na nejnižší detaily a zhruba 25-30fps)...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 14:42:56

nenižší detaly tak to už bude lepší ta konzole
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:40:50
avatar
GTA4 jsem uvedl jen jako příklad nejnáročnější hry, která mě napadla, většina her (takových 95%) bude na takovém těžce low end stroji vypadat mnohem lépe, to je prostě realita a s tím žádný konzolista nic nenadělá
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:39:25
avatar
předpojatost by to byla, kdyby to nebyla pravda a nebyla uvedena fakta ;)
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:49:55

Zrejme nevis co je to predpojatost... To znamena, ze uz predem mas vytvoreny nazor, ktery za a) povazujes za pravdu a za b) uvadis jako fakta. Takhle argumentovat vazne nemuzes...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:59:58
avatar
a neni to tak? Ze DD world nesnasi konzole a pro nej je to odpad a bere to i jako fakt?
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:11:46

Vsak ja rikam, ze ano.... Predpojaty je, kdyby mel "gule" tak to i uzna...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 10:17:52

Hlavně by to mohl přestat omýlat furt dokola, je to dost nuda, než se člověk dostane k důležitým věcem tak musí číst stále stejný odstavec o konzolích. Stejně tak v článcích o ATi, by si člověk rád přečetl o ATi a ne o nVidii stejný odstavec o tom že nic nemá, stále dokola.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 10:42:47
avatar
No je třeba si uvědomit že DD prostě peníze na neustálej Upgrade prostě má...Protože za A: Bydlí ještě u Rodičů B: Výdaje jako takové jsou opravdu malé C: Ten jeho WEB je BEST proto má tu možnost levného či žádného nákupu Hardware...
D: Budoucnost tohoto Webu není Console ale PC
Jestli se má tento WEB někam ubírat tak to nebude s Consolou(tam je už plno)...No a proto koho chleba jíš toho píseň pěj...ŽE
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:15:42
avatar
"Crysis vypadá lépe než jakákoliv do dnes vydaná hra"

S tím v žádném případě nesouhlasím. Grafika v crysis je klasickým příkladem toho kam by se PC grafika neměla ubírat - naprostá nereálnost. Je to jako zajet si do LasVegas - tam určitě nepoznáte realitu, jen spoustu barviček.

Jinak opět ta stará blbá písnička - za to můžou konzole. Za tohle jednoduše může samotná PC platforma, která se nedokáže sama uživit. Crytek to nejdřív zkusil jen na PC a na prvním díle prodělal, na druhém mněl minimální zisk. Zkažené jablko nutno hledat v PC platformě ne v konzolích. Konzole nemůžou za to, že se PC platforma na nich přiživuje.
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:25:42
avatar
A v který hře je podle tebe ta reálná grafika??
Viva Piňata?

"Konzole nemůžou za to, že se PC platforma na nich přiživuje."
Řeknu to , za co konzole múžou- za nový blbý přehnaně lehký stupidní přímočarý hry, který jsou ještě debylně optimalizovaný
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:29:14
avatar
Hrál si někdy ArmA 2? Ta je tak 3x graficky realističtější než Crysis
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:48:42

Tak ked Arma 2 vyzera realisticky tak priznavam ze fakt uz nicomu nerozumiem. Inac ja osobne si nemyslim ze dnes mozme akukolvek hru vcetne Crysis oznacit za realisticku, tie enginy, na ktorych sa vytvaraju maju od toho este dooost daleko. Moj osobny nazor je, to prave nas caka az s raytracingom, avsak na to si este nejaku tu dobu pockame.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:33:20
avatar
Zase jak pro koho, každý člověk vnímá barvy trochu jinak, někdo výrazněji, někdo šedivěji, to je fakt (a to nemyslim po drogách ) Mě přijde Arma dost šedivá, ale to je asi tim že se tam v létě moc neválčí. Crysis sice nevypadá uplně reálně ale dost se tomu blíží - v rámci svých herních prostředí - tropy. Jinak by samozřejmě vypadala hra s prostředím v Čechách v zimě v teplotách kolem nuly a bláto
Dost záleží jakou krajinu a v jakém období to ukazuje
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 10:23:04

No stejně mi Crysis přijde moc jak bych to řekl moc barevný, i když v trocpech je ta barevnost trošku jiná no.. Ale arma je nám bližší, je reálnější, není tak okázalá, ale je zajímavě udělaná Screenshoty mě naprosto dostaly, když se hra hýbe tak tak reálně nevypadá, ale podle mě je to správný směr, pokud by arma dostala nový engine tak věřím že by byla opravdu nádherná.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:41:46
avatar
ARMA 2 je jasnou ukázkou reálné grafiky.

Ale to jsou konzolové hry,nikdo ti je nenutí, nehrej je. Jsou to většinou špatně provedené porty konzolových her,které se vždy od PC her lišili, jak ovládáním tak dalšími aspekty.
Až se vývoj PC her začne vývojářům vyplácet budeme mít kvalitní PC hry. Teď se ale nevyplácí, tak se hold alespoň na PC tahají konzolové hry.
Nejjednodušší řešení je a vždy bylo házet vinu na druhé.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:53:14
avatar
S tou grafikou zcela souhlasim dávám kvalitní : )
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:03:03
avatar
nebejt konzoli, nejsou hry. To si uvedom. Hry zacinaly na parbitovejch konzolich, to jsou stroje na hry, na PC byly a vzdy budou jako vedlejsi produkt, jak to PC vyuzivat.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 10:25:33

Hlavně není o čem mluvit, kdyby se PC hry samy uživily tak tu nemusíme nic řešit, takle buďmě vděční konzolistům za to že platí vývoj her hlavně oni. Nezbývá než podpořit prodeje PC her.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 23:09:00
avatar
Hm, mne sa grafika v Crysis celkom pozdávala, aj pokiaľ ide o (ne)reálnosť... Skús pozrieť na Crysis Natural Mod Odkaz, najmä tie porovnávacie screeny sú celkom úchvatné.
agamon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:29:10

Zdar všem.
Pánové každý ví , že konzole jsou na jedné straně brzdou a na druhé straně výborným prodejním artiklem co se týče prodejnosti her.Já jsem velice rád,že Crytek jako vývojář
engine pro hry nezahálí, a opět posune graf.orgie o něco
dál(samozřejmě placeno z vlastní kapsy).Já považuji hru
Far cry za jednu z nej které kdy byly vytvořeny.
dresi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :-D 2010-01-21 16:41:52

DD opět pobavil, "konzole ničí herní svět" Get a life, DD.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:04:42
avatar
kupte nekdo DD k vanocum PS3 at vi jak moc sere hubou Konzole nenici svet, to DD world nici svet a konzole
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:05:15
avatar
já jo a změnil jsem názor KILLZONE 2,UNCHARTED 2,METAL GEAR SOLID 4,INFAMOUS jsou opravdu vyjmečné hry takové hry na PC nejsou tak nevím proč konzole by měly zabíjet hra
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 16:48:27
avatar
Hlavne nech nerobia kompromisy ohladom gameplayu aby si to mohli zahrat aj dementne americke decka a nerozbit pri tom gamepady ... Lebo ak aj Crysis 2 pojde cestou jednoduchost,konzolovosti ako ostatne dnesne hry tak to bude katastrofa ... Neprosim si Killzone na PC,to naozaj nie ...
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:28:27
avatar
Konzola = zabijak vizualnej a casto aj hernej kvality. Pre hracov konzolovych hier mozno blabol, pre hraca PC hier istotne nie. Ako priklad musim zial uviest len par dni staru osobnu skusenost s hrou Red Faction Guerrilla. Po tom, ako som sa cely nateseny zo skvelej kupy tejto hry cez Ebay (podarilo sa mi ju kupit za 2.49 libry vratane postovneho a novu, este zabalenu) pustil do jej instalovania, nadsenie opadlo uz pri jej instalacii. Gemes For Windows LIVE mi oznamilo, ze po aktivovani hry ju budem moct pouzivat iba cez moj ucet, co automaticky hru robi nepredajnou ak by ste ju chceli bazarovo predat. Registracia je povinna, inak vam nepojde hru ulozit alebo nahrat. To by ma az tak neotravovalo, pokial by hra bola kvalitna. Avsak je to podla mna des, ani nie tak graficky, aj ked grafika je na dnesnu dobu podla mna menej ako priemerna. Ide skor o herny zazitok a hratelnost a obidve su nulove. Hra mi totalne pripominala FPS zalozenu na RTS svete Command And Conquer, hru Renegade. Na tu dobu to bola pecka, ale kolko rokov to je co som to hral? Tesil som sa na riadnu FPS strelbu, ale to sa nekona. Aj preto, ze pre mna nepochopitelne je RFG z pohladu tretej osoby. V RFG je mierenie a strelba na protivnikov uplne nudna, valia sa na vas a padaju ako muchy. Skusim si to zahrat este raz, ale uz mam pripraveneho STALKERA, pre istotu.

P.S.: na ten Crysis 2 sa naozaj tesim, Crysis 1 bola super atmosfericka strielacka.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:39:26
avatar
GT5, Forza 3, Uncharted 2, God of War, Heavy Rain....to jsou zabijaky her? Placas kraviny. V mnoha ohledech predci 90% PC her. A ze nekdtere hry nejsou tak graficky pekne, to je uz detail, ktery je podle nekoho dulezity, nekdo ma radsi hratelnost. Co by PCckar dali za to aby si mohli nejakou z tehle pecek zahrat na PC. Ruku na srdce.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:07:48
avatar
přesně
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:15:40
avatar
Mna konzolove hry nijako nenadchynaju, ovladanie mysou a klavesnicou je pohodlnejsie a presnejsie. Grafika je pre mna dolezita tak ako aj hratelnost. Jedina konzola, ktora podla mna ide spravnym smerom je Wii - skvela zabava a hratelnost.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 22:31:42
avatar
V dobe zaujimavych napadov a neokukanych hier,ktoru si este par ludi ,ktori nemaju oblbnute hlavy "interaktivnymi filmami" by hry ,ktore si menoval padali do sedeho priemeru ( az na tie racingy )
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 19:14:00
avatar
MGS4 sedy prumer? Spis ti nesedi zanrove, jinak jsou to hry 10/10ti.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 20:52:49
avatar
MGS4 si ale nemenoval,pokial nie som slepy Mne nesedi vseobecna prilisna jednoduchost konzolovych hier ,ktore su robene ako keby pre dementov a tento trend vdaka nim prichadza aj na PC ... Konzolam vsak zavidim sporty, to je nieco uplne ine ako na PC a aj racingy ci niektore zaujimavosti ...
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 10:51:33
avatar
Forza 3 nic moc!!!
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 19:14:27
avatar
ja vim, na GT nema, ale porad lepsi nez NFS a nebo GTR na PC.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:38:37

Tohle ale souvisi s portovanim nez s konzolema jako takovyma. Pokud vydavatel provede jen konverzi na PC bez vyleseni nutne pak je vizualni kvalita horsi. To co na konzoli dostacuje diky vzdaleosti a typy zobrazeni, pak neobstoji z pul metru. A do toho jeste patri to, ze konzole nepodporuji AA. Takze na vine nejsou vazne konzole, ale predevsim vyvojari/vydavatele. Udelaji hru na konzoli a pak aby usetrili odflaknou port na PC.

Games Windows Live - kapitola sama pro sebe, plus nepodpora CR/SK. Aktivace na ucet je dnes jiz vcelku normalni, STEAM ti taky po koupi uz neumozni hru prodat. Je to urcite omezeni, ale s tim asi nic nenadelame. Je to proste jeden ze zpusobu jak omezit piratsvi ci zneuzivani her. U konzoli pak naopak prave sekundarni prodej her hraje velkou roli a funguje velmi dobre.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:20:04
avatar
Ak to zoberiem vseobecne, mozu za to konzole :-). Co sa tyka Steamu a GFWL, to piratstvu asi nezabrani, ochrana sa obide nejakym crackom. Jedine co to obmedzi je nasledne predanie hry niekomu dalsiemu, a to je podla mna hlupost. Aj auta (a vsetko ostatne) sa kupuju z druhej ruky a nikto to nezakazuje. Ten vyvoj sa mi vobec nepaci.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 19:25:31

No me to nejak extra nevadi, ale ja kupuji hry prevazne z nabidek a kdyz uz za plnou cenu, tak vim do ceho jdu.

A obecne za to muze malo lasky mezi lidmi.... Jasne, ze kdyz budes chtit, tak si to vysvetlis jak potrebujes. Ale je proste nesmysl vinit konzole, je po nich poptavka, lidi je chtej, ze se portuje na PC je pak dusledek PC herni sceny, kdy se proste delani her na PC nevyplaci. Kdby vydavatel vedel, ze mu vyvoj hry zaplati PC scena, urcite by kvalitnich her PC only vznikalo vic. Bohuzel se to nevyplati, je levnejsi vyvinout na konzole a pak portovat. Ale konzole za to vazne nemuzou. Stejne tak je nesmyslny je vinit ze zastaralosti - to je jeden z duvodu proc vubec maji tak silne zastoupeni, ze je to standardizovany HW po dlouhou dobu.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 21:32:08
avatar
Konzole podporují samozřejmě AA : )
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 09:27:53

Vida, jsem myslel ze nikoliv..
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 11:23:01
avatar
Myslis ako tuskove AA baterie do bezdratoveho ovladania
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 14:18:16
avatar
Podporují, ale je jim to asi tak platné jako člověkovi tričko na severním pólu
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 16:45:23
avatar
houby, podporujou a dobre, vetsina ma AA 2x, nektery min narocny hry maji AA4x v 720p. Na vasi 7600GT byste si nezapli ani 1xAA. Nemuze se to porovnavat s HD5850. Tam jde o to si uvedomit co se z ty konfigurace konzole vytahne a jak to vypada. Kdybyste meli Pc stejne konfigurace tak si nezahrajete ani GRID na minimum.Udelat hru na nadupany PC umi kazdej blbec, ale udelat hru na konzoly aby vypadala tak jako na PC umi jen borci.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 17:33:38
avatar
Citace:
Udelat hru na nadupany PC umi kazdej blbec, ale udelat hru na konzoly aby vypadala tak jako na PC umi jen borci.

Ale no tak, ty ses asi uhodil gamepadem do hlavičky, co ?
Tvůrci her čistě pro konzole dělají hry jen pro jeden kus hardware a jedno nastavení grafiky takže takovi borci to zase nebudou... A až uděláš graficky krásnou hru co půjde jen na nadupaným PC tak se nepovažuj za blbce.
PS : Je mi záhadou co dělá konzolista na tomhle webu - čte o nových procesorech,grafikách a utěšuje se, že jemu stačí ta stará sračka co má ve staré konzoli ? Vyvolává flame jelikož ho hraní na konzolích už nudí ?
Teď jsem si přečetl tvůj příspěvek o něco výš a je mi blivno
Citace:
Ja bych nadupanej PC vymenil i klidne za PS2, i za PSX protoze jsem si s nima uzil super zabavy a zadny hry na PC se nevyrovnaj elitnim hram na tyhle konzole.

Kdybych si ho přečetl dřív tak ani nereaguju - blb všech blbů.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 18:01:29
avatar
Zdravim : D Má bohužel pravdu ten chlapec nad tebou, tebe mi příde, že někdo mláti klávesnicí do hlavy. Každopádně no-offence jako vždy, ale musel se zareagovat : D
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 19:23:04
avatar
ja mam PC a dost slusnej, takze nejsem jen konzolista. Ale hry hraju predevsim na konzolich, tak vim co rikam. Za tim co jsem napsal si stojim, protoze crysis tak jak vypda na HD5850 atd umi udelat "kazdej", ale najit vykon na GF7 (cca cip v PS3) tak aby to na ni makalo jako Crysis na i kdyby jen medium umi jen borci. Mrkni na uncharted 2, nebo GT prologue, a zvaz na jaky stroji to maka. To je umeni.To samy je jako kdyz je hra na PC dobre optimalizovana. A ne kdyz je hra MAX ale MAX musis mit i grafiku. A co se tyce PSX a PS2, ukaz mi na PC MGS3, GT3 a 4, God of War 1 a 2, final fantasy..porad nechapes ze starsi originalne pojata hra (a dost dobra) da vic zabavy nez dnesni "B"ckove hry s super ultra extra grafikou. Ja se treba (a myslim ze i mnoho lidi) bavim vic u Gran Turisma 2 na PSX nez se ted bavim u Dirt2.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 19:34:03
avatar
Citace:
crysis tak jak vypda na HD5850 atd umi udelat "kazdej", ale najit vykon na GF7 (cca cip v PS3) tak aby to na ni makalo jako Crysis na i kdyby jen medium umi jen borci.

Nechápeš, že pokud se dělá hra jen pro konzole (nebo hlavně pro ně) tak vývojář to dělá úplně přesně na míru konkrétnímu hardware a tudíž musí dostat lepší výsledek (myslím poměr výkon hardware/kvalita grafiky) ? Asi ne, ale tuhle nevýhodu PC smazává možností nastavit si grafiku ve hře jak chci - lepší než grafiku konzolí a nebo i horší než kvalitu konzolí - podle PC. O vlivu ovladačů a OS radši nebudu začínat - chápu, že "konzole boy" nechápe. Starý hry hraju na PC takže mě nemusíš poučovat-to jen k tomu, že považuješ PC hraní jen pro lidi milionáře co každý půlrok mají novou grafiku za 15k - typický hloupý argument konzolistů popírající realitu - i slabý PC je herní PC. Hrát střílečky aj. s gamepadem je pro debily. Myš je 100x lepší. Co se týče autíčkových her na PC- co kvalitní simulátory ralley ? Neznáš ? Mě osobně okruhy z GranTurisma a dajších nudí.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 20:22:27
avatar
prave proto rikam, ze je umeni dostat z PS3 (3 roky stareho HW) to co dostanes ted z prumernych PC s grafikou HD48xx a C2D. Najit tam vykon, optimalizovat to, ne udelat MAX grafiku s MAX narokama. To je umeni. A co se tyce tech PC - samo ze na starsich strojich to rozjedu dobre, ale jak to vypada? S konzoli to rozjedu vzdy a na stredni detaily s minimum investici. Vis o PC za 6k kde rozjedes to co na PS3/Xboxu360? A strilecky jdou s padem dost dobre, to by asi nebyl Black a nebo Killzone tak popularni, kdyby to bylo pro debily. Btw Black je jedna z nej strilecek, co neprekonavaji ani ty dnesni na PC. Rally znam, automobilovych zavodu jsem fanda, proto je pro me PS nedocenitelna - mimo CMR a RB coz je multiplatforma, treba WRC. To je o mnoho lepsi nez Colini.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 20:45:36
avatar
Proč umění ? Uvedu příklad. Výrobce hry si řekne, že jeho hra půjde jen na jednojádrovým athlonu64 a GPU architektury RV600. 100% zaměří veškeré optimalizace přímo na míru konkrétní architektury cpu/gpu i za za cenu, že to na jiných grafikách nepůjde. Jaký bude výsledek ? No podle tebe to bude mistrovské dílo, ale ono půjde jen o efekt extrémní specializace. Je to nepřesný příklad jelikož jsou tady i ovladače a tak, ale opravdu není nutné obdivovat tvůrce konzolových her za to, jak jim to šlape i na slabším hardware.Ad střílečky - podej si ruku s MC baxterem- ten hraje na game padu i half life 2.
Citace:
A strilecky jdou s padem dost dobre, to by asi nebyl Black a nebo Killzone tak popularni,

Popularita nic nedokazuje a pochybuju, že jsou víc populární než střílečky na PC(stačí napsat typ hry doomovka -jak to asi vzniklo). Mimochodem jeden nevyvratitelný argument - píšeš, že ovládání gamepadem je dost dobré - já napíšu - budeme hrát proti sobě multiplayer třeba Quake 3 (ty s gamepadem a já s myší) - Víš jakej bude výsledek pokud nebudu retardovaný a ty nebudeš mít zvládnutý gamepad jako bůh ? Rozdrtím tě na prach...
Takže konzolisti otevřete oči a nevymýšlejte ubohé argumenty !!!
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 20:54:48
avatar
ja si nic nevymyslim, je to tak. A ze by jsi me v quake trhnul, to nepochybuju, nerekl jsem ani slovo o tom ze mys neni lepsi, rikal jsem ze na padu se to taky hraje hoooodne dobre (a pohodlneji), ze mi a spousty jinym ani nevadi ze nenam mys. Drt si na prach jiny, ja o to nestojim Ja bych te taky mohl drtit (pochybuju ze se auta hrajou lip na klavesnici, nez na padu , ale mam to za potrebi?) Kdyz si myslis ze je lehky udelat hru treba pro PS3, proc Uncharted 2 vypada tak jak vypada a ostatni porty vypadaji tak jak vypadaji? Protoze to neni nic lehkyho. Udelat hru na PC v MAX detailech a na MAX konfiguraci umi opravdu kazdej vyvojar. Ale optimalizovat to, to je uz jiny kafe. Ale to ty porad nechapes, co se tu snazim rict.
BTW half life ja vubec nehraju, nejak me to nevzalo, podle me je to Bckova hra (stejne jako ta Crysis). Ale to je vec nazoru.

Edit: a ze popularita nic nedokazuje? Proc nejsou na konzole popularni strategie? Protoze nejdou hrat padem. A kdyz 1st persoun strilecky na konzole popularni jsou? Tak padem hrat jdou.

I kdyz mozna mas malinkatou pravdu, nikdy jsem nepochopil proc je CS1.6 tak popularni, kdyz je to hra z roku nezer chleba a je k tomu jeste pekne retardovana.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 21:04:25
avatar
Zase pohádka o pohodlnosti ? Promiň, ale ovládání myší je nejpřirozenější (to souvisí s tím, že je nejefektivnější) a tudíž je i pohodlné. Pokud chci kvalitně hrát auta tak si koupím volant, pokud letadla, tak knipl. Když strategie, kvalitní adventury a střílečky tak je kombinace myš+klávesnice THE BEST
Strategie a first person střílečky (third person střílečky jsou blbost proti přirozenosti) konzole jednoznačně mrví. Takže na PC máme dva typy her co konzole umí jen blbě.
Jo a k optimalizacím. Dobrá optimalizace je mistrovské dílo, ale hry pro konzole se pro konzole neoptimalizují, ale dělají se přesně na míru konkrétnímu hardware .
EDIT
Jakej levej ? Sám si uznal, že myš je efektivnější tak netrapči. To, že nemáš problém hrát s gamepadem střílečku neznamená, že je lepší než myš. Dej si vyšší obtížnost jestli tu volbu na konzoli máš a uvidíš. A zase argument velké TV. Hraju na monitoru, jelikož monitor byl už od dob CRT technologie vždy obrazově lepší, jelikož člověk z něj třeba i čte a sedí blíž. Nemusím při hraní ležet na gauči jelikož mám pohodlnou židli.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 21:04:30
avatar
je videt ze jsi to nikdynezkousel a jsi levej. Ja s tim hrat 1st person strilecku na konzoli nemam problem. Jsem fanda zanru a mys a klavesnice mi nechybi. Uz vidim jak s mysi a klavesnici sedis u 106 LCD. Ja vim,jako bych te slysel, PC muzes taky pripojit na LCD, ale uz to neni tak pohodlny.
Ty 2 typy her neumi konzole blbe, to je umis ty blbe hrat. Jinym to nedela problem.
Uznal, ale ty porad kecas ze to tim nejde hrat. Ja tvrdim ze jde a je to pohodlnejsi.To mys a klavesnici radsi ozelim, vemu gamepad, sednu na kreslo k velke LCD a zvuk pustim prez domaci kino.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 21:07:38
avatar
Citace:
Ty 2 typy her neumi konzole blbe, to je umis ty blbe hrat. Jinym to nedela problem.

Musím se opakovat. Budeme proti sobě hrát strategii/first person akci - ty na gamepadu já klasicky. Kdo vyhraje ? Jiným to dělá problém, proto hráči strategií a doomovek na konzole z vysoka serou. No tak si pusť zvuk z domácího kina a vše bude v pořádku (taky zajímavý argument).
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 21:12:51
avatar
ty porad nechapes to ze se na padu 1st person hry hrajou taky dobre. Ja ti nerikam jako ty me (asi si potrebujes neco dokazovat ) ze pad je lepsi nez mys, jen rikam ze to padem jde hrat dost dobre. Je to jak mluvit s tatarem.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 21:18:15
avatar
Samozřejmě, že to jde hrát i na gamepadu. Šlo by to hrát třeba i jen na klávesnici, ale 2 nejdůležitější vlastnosti při doomovkách jsou - přesnost a rychlost. Takže gamepad sucks. Pokud na gamepadu jde hrát dost dobře tak jak na myši ? Dost výborně ? Si doplň sám. Já si vybral tu lepší možnost - nejsem masochista.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 21:10:35
avatar
nj pro tebe jsou vsechno argumenty. Jenze pak mas A a B, bud budes mit A a ozelis par veci (pro tebe detaily, pro me ne) (Velke LCD,pohodli na gauci, velkej protorovej zvuk) a nebo jsou ty veci pro tebe dulezite (pak je beres jako argumenty) a pujdes do B (budes sedet na zidly a z par cm cucet do FullHD monitoru s reprakama par cm od hlavy). Detail, nebo argument, jak pro koho. Pro kazdyho je dulezitejsi neco jinyho. Tecka. Jdi hrat HL2 na klavecniici a mysi, ja jdu hrat Forzu3 na padu. Jen pripominam, ze PC mam, takze nejsem jen konzolista, hraju (hral) jsme na obojim, tak vim co rikam a vim co je pro me lepsi.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 21:14:13
avatar
Teda co ti vadí na reprákách někde za monitorem, nebo kvalitních sluchátkách.....Ok zdar a smrt konzolím a gaučingu.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 21:28:37
avatar
nic, jen ze prostorovy zvuk je od slova prostor a ne je mit par cm od hlavy. Pro me je treba prostorovej zvuk stezejni vjem, to radsi budu mit malej monitor. Ale kazdej to ma jinak. Ja si treba hrani ve stereo sluchatkach nedokazu predstavit, uz jen z tooh duvodu ze to neni 5.1. Pro kazdyho je to jiny argument, tak to akceptuj. Stejne jako je pro tebe stezejni mys a klavesnice.
EDIT: ty zase gaucingujes u PC, tak toho nech Jestli jsi na gauci a nebo na pohodlny zidly, vysledek je stejnej

EDIT2: pripominas mi jednoho tatara co mi prisel do prace s ne tim ze chce ntb. A mooooc se mu nelibil win. Pak z nej vylezlo ze je linuxak, cpal mi do hlavy (stejne jako ty) ze je linux lepsi nez win a ze win je shit a bla bla bla a mel podle nej poradny argumenty a na ty moje neslysel. Pak chtel TV kartu, kdyz jsem mu ji ukazal, rekl ze se musi na net mrknut zda na linux budou ovladace (nj linux ). Schlipl usi a odesel. Kdyby mel win, mohl by mit uz kartu. ALe porad pro nej byl linux nej a win shit. Jako pro tebe, konzole shit PC win. Otevri oci a pochop, ze kazdej preferuje neco jinyho a nezalezi zda se to na tom ci onom hraje o 0,1% lip. Pro kazdyho je dulezitejsi neco jinyho. Pro nej to ze nemel win. Ze si musel vybirat dle ovladacu a ne dle toho ktera karta je lepsi,t o mu nevadilo.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 21:39:09
avatar
k edit 2 - celkem souhlas
No prostě si mě vytočil, protože
1)
Citace:
Ja bych nadupanej PC vymenil i klidne za PS2, i za PSX protoze jsem si s nima uzil super zabavy a zadny hry na PC se nevyrovnaj elitnim hram na tyhle konzole.

řekne jen fanatický konzolista a ty nemám rád.
2) Uniká mi důvod proč někdo kdo má tohle za názor chodí "otravovat" na web kde je 90% obsahu o hardwaru/softwaru PC. Proč na takovýmhle webu házet špínu na super výkonný grafiky a PC hraní, tím že prohlašuješ jak jsou konzole lepší ????
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 00:05:23
avatar
ja to nerikam, ja rikam ze PC a konzole jsou rovnocenne herni pristroje, ze neco ma sve plusy a neco sve minusy, ale sere me DDworld, kterej na ne hazi spinu. Ja jak rikam mam PC a makam v PC prumyslu a bavi me to, jen nemam rad tenhle postoj DDworldu, kterej ma byt obektivni a ne se do konzoli takhle navazet. Tim cim jsem te nastval, za tim is bohuzel stojim, jako pro nekoho je srdcovka CS1.6, pro me jasou to satre legendy, u zadnych novych her jsme nezazil takove "vzruseni" jako pri MGS1 ci GT2. Pro me je to tak.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 00:00:46
avatar
Jestli můžu k debatě pár postřehů
1) Doomovka, nehrál se původní Doom na klávesnici? Já ho tak tedy hrál a s myší jsem měl později docela problémy
2) Domácí kino, já mám u počítače 5.1 reproduktory a nemůžu si stěžovat
3) Myš je něco jiného než gamepad, každopádně k počítači jde gamepad připojit, proč to PC hráči ale nedělají?
4)
Citace:
BTW half life ja vubec nehraju, nejak me to nevzalo, podle me je to Bckova hra (stejne jako ta Crysis). Ale to je vec nazoru.
Co na to jen říct?
5) Objektivita na DDworldu? Na tu je ještě brzy
6) Kde je warez, u těhle flame PC vs konzole je vždy pirátění na PC
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 00:21:59
avatar
pirateni je vec vedlejsi, tim je prolezla i konzolova scena, to by bylo fakt na dlouho diskuzy na tema "dobrej pocit" vz "ty hajzlove to maj moc drahy" ale co se tyce tvych postrehu, vcelku mas pravdu:

ad1) mas recht

ad2) Ja mam taky 5.1 u PC (X540 logitech a kartu SB Xfi Fatal1ty pro) a diky tomu ze jsem u monitoru "par cm" tak je nemuzu mit okolo sebe tak jako tady na pohovce, kde jsem od nich min.2m a pak si to muzu dat vic nahlas a mam z toho pocit jako v kine, to se mi moc libi. Ale jak rikam, to je vec nazoru, pro me by bylo nejlepsi to hrat v kine na ty jejich mohutny sestave Ja jsem celkove na zvuk vysazenej a malo co splnuje my pozadavky, jenze nejsem milionar (ale taky ne zadnej maniak do hifi, ale uprednostnuju poradnej zvuk vic nez obraz (nevadi mi kdyz sem tam hraju na CRT TV, hlavne ze mam 5.1 )

ad3) PC hraci to delaji, ale na hry typu tomb raider a tak, ale zase je to o tom co komu lip sedi. Me nedela problemy hrat padem i 1st persou strilecku a dle me to jde, neni to sic takovy jako s mysi (ja nikdy nerekl ze se ji pad vyrovna, jak mi nekdo porad cpe), ale nedela to sebevetsi problemy. Zase zalezi na typu hry a na tom co kdo ma rad.

ad4) na to nerikej nic Kazdymu sedne neco. Pro me to jsou tupy strilecky jako CoD bez niceho novyho (treba v blacku se krasne nici prostredi, coz je radost pohledet).Tim nerikam Bckova jako shit, jen ze je to normalni strilecka jako kazda druha (kvalitni).

ad5) ja vim, ale uz by mohl prijde mi ze vsechno pise Stach

ad6 uz jsem napsal
---------------------------
Mojim duvodem nasranosti je postoj DDworldu ke konzolim, ne ze konzole jsou lepsi nez PC Neco jinyho je muj nazor (ze mam radsi konzole, ja si to muzu dovolit, jsem subektivni medium) a neco jinyho je DD, kterej by mel bejt objektivni. A ne v clanku Crysis 2 misto aby o tom neco rekl (coz by vydalo na 3 radky) se rozepsal o technicke zastaralosti kterou rozebira vsude.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 01:06:41
avatar
ja hraji na pc na gamepadu. na zavodni hry, stejne jako na hry z 3rd person pohledu jako treba moje oblibena trilogie prince of persia je mnohem lepsi nez klavesnice a mys.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 23:03:39
avatar
Citace:
Tim cim jsem te nastval, za tim is bohuzel stojim, jako pro nekoho je srdcovka CS1.6, pro me jasou to satre legendy,


Hele, mluvíš tady o starých legendách a CS 1.6 jsou vydaný před 11 lety (tudíž se za starý považovat dají), takže Tě moc nechápu.. Jasně, ta grafika není neoslnivější, ale základna fanoušků se může srovnávat se sérií Call of Duty, přočemž CS má 2 díly (1.6 a Source) a CoD 5.. Kolik myslíš, že má fanoušků třeba Street Figther (vyjma 4, ta je i na PC)? Řekl bych, že míň

HL béčková hra? Ty tady píšeš, že děláš s počítačema, ale určitě na nich nehraješ (tudíž je Tvoje porovnávání PC vs. PS kravina), protože pokud dokážeš říct tohle....
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:30:16
avatar
ja to myslel moje stare legendy ze PSX. Ale nekomu se libi jine, to chapu. Na PC hraju, spi sjsem teda hraval, konzole me uspokojuje vic, vic se mi na ni zamlouvaj hry co tam jsou (dalsi dily mych oblibenych serii).
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 09:55:42
avatar
Co pořád melete o tom že PS3 nemá myš!!!PS3 ji má!!Sám ji mám doma a FPS naň normálně hraju!!FragFX...No a hlavně jaká je výhoda myši na PS3 oproti PC? No v pravé ruce myš a v levé takovej speciální ovladač(má nakláněcí čidlo) palcem naněm ovládáte pohyb..nějaké spec akce zase ovládáte nakláněním...prostě Klávesnice je proti tomu naprosto k ničemu!!!!OPRAVDU!!!Tam je jen W+A+S+D na na FragFX je pohyb do všech směrů
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 15:13:19
avatar
tak to je bomba, o tom jsem nevedel Takze je pryc dalůsi argument PCckaru proc se nedaji 1st person strilecky hrat na PS3
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 23:47:45
avatar
Citace:
Za tim co jsem napsal si stojim, protoze crysis tak jak vypda na HD5850 atd umi udelat "kazdej"

Škoda, že to všichni nedělají, docela rád bych více podobně kvalitních her.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 00:03:22
avatar
oni budou, ta nova serie HD5xxx ma dost vykonu, takze se to nejak patricne vyuzije ale hratelnostne nevim nevim aspon si konecne zahrajou GTA4 na vetsi nez stredni nastaveni
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 22:21:07

Nad celou diskuzí se jen směju and tím jak o nečem mluvíš a přitom tomu vubec nerozumíš. (např. udělat hru na PS3 umí jen borec ) Když už tu mluvíš o hratelnosti, HL je podle tebe Bcková hra, i když je to jedna z nejlepších her co kdy byly na PC, stejně jako CS1.6, které je podle tebe retardovaná hra (tady přesně vidím že tomu vůbec nerozumíš).

Nakonec, proč zrovna odpovídám pod tímto příspěvkem, GTA4 rozhodně nebylo limitováno výkoností GPU před vydáním HD5xxx, tu hru si totiž můžeš užít i s o poznání slabší grafikou, hlavní požadavek je tam mít v PC čtyřjádro.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 15:45:51
avatar
o tom ze CS je retardovana hra svedci jen to ze kdyz das nekomu headku ze predu tak spadne zase do predu....kolikrat uz jsem to videl, pak me presla chut neco takovyho jhrat, kdyz je venku treba CS source, ktery vypada o 500% lip.GTA4 je limitovana snad vsim, jak CPU tak GPU.To ze HL je jedna z nej her na PC je jen o tom, ze lepsi hry jako serie MGS ci black se na PC nedostaly. Ja nerikam za HL neni spatna hra, rikam ze pro me je to je chodim s strilim coz casem omrzi.Je to dalsi klon FPS bez nejake stavy. Jako crysis. Ale kazdy ma na to jiny nazor.A to ze na PS3 hru umi udelat jen borec je pravda, ale vzdy k tomu dodavam, ze musi vypadat jako Uncharted 2, MGS4, GTprologue...proste z toho vyzdimat maximum.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 19:54:06
avatar
dEbilePS3 ty jsi konzolovej omezenec co v životě ani jednoho half lifa nehrál !!!! Prohlásit o Half lifu
Citace:
pro me je to je chodim s strilim coz casem omrzi.Je to dalsi klon FPS bez nejake stavy. Jako crysis

a
Citace:
to ze HL je jedna z nej her na PC je jen o tom, ze lepsi hry jako serie MGS ci black se na PC nedostaly

může jen úplný kretén a věř tomu, že tvůj názor žádný jiný člověk na světě nemá. Prosímtě zahraj si na PC co je levnější než konzole první díl Half Life. Potom si rád koupíš silnější PC aby sis mohl zahrát dvojku a přijď se sem omluvit. Seš ostuda lidstva a jestli nelžeš a skutečně si nějaký half life hrál tak máš poškozený mozek.
Citace:
o tom ze CS je retardovana hra svedci jen to ze kdyz das nekomu headku ze predu tak spadne zase do predu

No já moc CS nepařím, ale řekl bych, že u těhle her je důležitá hratelnost a zábava a tam CS boduje - důkazy ti dávat nehodlám. Pokud někdo odsoudí CS kvůli malichernosti, kterou ty uvádíš, tak je to k smíchu-vlastně k pláči. Seš fakt ztracenej případ a za šíření takovejch bludů bys zasloužil 10xBAN za sebou a pověsit za koule do průvanu.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 20:19:11
avatar
ted jsi me dostal ja HL2 hral a dal sjem mu dooost velkou sanci, dostal jsem se az nekam tam jak jezdis na tom vodnim skutru, tam me to prestalo bavit. Je to tuctova strielcka, at se ti to libi nebo ne. Black je 100000x zabavnejsi a pro me neprekonatelna strilecka co je. Ale to ti necpu, ja to jen rikam, kber to tak ze me ta hra proste nesedla a nelibi se mi. CS 1.6 je naprosta kokotina, je 10000 lepsich sitovejch her pocinaje tim sourcem, coz je 1.6 ka ale v o hodne lepsim kabate. Nehraju ho kvuli tyhle malichernosti, nehraju ho kvuli 1684684634 malichernostem co k tomu mam, protoze je to hra k bliti. Nekdy se rekne, ze ma aspon hezkou grafiku, to neplati bohuzel ani taky. HL1 jsem taky mimochodem hral, (do niceho co jsem nehral nekecam) a nelibil se mi. Z casti proto ze tam je pan hustej Gordon Freeman, ke kteremu mam averzi stejne jako k tomu frajerovy Master Chiefovy z Halo (ktery me taky moc nezaujalo, ale uz je dost vic hezci nez HL2) protoze jsou to ikony typu jehustsi jmeno a nejtvrdsi vzhled z dob kdy to letelo (duke nukem, halo1, onen HL...), kdy kazdej hrdina musel byt narachanej a mit nejaky husty jmeno. Ale to je jen malichernost, kdyby ta ha byla pro me dobra, zkousl bych to. Tobe se zase nemusi libit hry co hraju ja, ale do toho ti ja nekecam, proto je tech her tolik, aby si vybral kazdej. Bud typy obyc strilecky, nebo neco vic.
PS: uz jsi videl ten obrazek jak Fisher dava kravatu Freemanovy? ten je muj nejoblibenejsi
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 20:30:29
avatar
Tak je to jasný - poškození mozku. Ať posoudí ostatní, ale v životě jsem podobné hovadiny o Half Life nečetl a to se občas dostanu i na stránky pro konzolisty. Takže vzhledem k naprosté ojedinělosti tvého názoru jsi buď génius nebo debil - gaussova křivka inteligence nelže . Génius jenom v případě, že by všichni recenzenti her a naprosto drtivá většina hráčů byla debilní - no tak jaká možnost je o dost pravděpodobnější ?
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 20:37:55
avatar
kolikrat ti mam rikat, ze je to muj nazor. Kazdej ma svy. Ja nejsem sam z tech lidi co znam co se jim HL a CS nelibi. Tobe treba titanic prijde jako pitomej film s teplousem v hlavni roly, ale spoooouste lidem se treba ten teplous libi. Ja nerikam, ze je to spatna hra, rikam ze pro me je to tuctova strilecka. Ja mam jine oblibene hry. Tak to uz pochop a kvuli otmu ze nehraju tvou oblibenou hru me neurazej To bych mohl taky.
Co se tyce recenzi, pokud jsi si vsim, hry se davaji recenzovat fandum zanru. Je jasny ze ji daj na recenzi nekomu komu se tohl elibi a klepe se na to a nemuze dospat nez vyjde, nez nekomu kdo se klepe treba na sims 3. Proto ty vysoka cisla. Kdyz jsi fanda, je to trefa do cernyho.. Kdyz ti tyhle bezduchosti nic nerikaj, tak z ni asi odvarenej nebudes. Znovu ti opakuju, HL se MI nelibi (nejsem zadnej recenzent, ja obektivni bejt nemusim), je to muj nazor. NENI to zadna sracka, jen normalni tuctova strilecka. Nerekl jsem tu o ni nic spatnyho (o CS jo, za tim si stojim )
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 20:50:23
avatar
Citace:
co se tyce recenzi, pokud jsi si vsim, hry se davaji recenzovat fandum zanru. Je jasny ze ji daj na recenzi nekomu komu se tohl elibi a klepe se na to a nemuze dospat nez vyjde, nez nekomu kdo se klepe treba na sims 3. Proto ty vysoka cisla. Kdyz jsi fanda, je to trefa do cernyho..

Jo takže half life získal všechna ta ocenění, protože byla od fandů žánrů jelikož se dávají hry na recence jenom těm lidem co se jim budou líbit. Ale to by potom měly všechny hry vysoká hodnocení....to nějak nehraje...... jo já zapomněl, že je to dedukce od debilasPS3.
Half Life 2 není tuctová střílečka - fakt o kterém pochybuješ jenom ty. To není věc názoru a věř, že připodobnění half life 2 ke Crysis je dost mimo. Hele diskuze je to zbytečná a myslím, že nikdo jiný s tebou diskutovat asi už nebude - vzhledem k tvým "názorům" ala země má tvar krychle. Názory a fakta jsou dvě různé věci.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 20:58:03
avatar
myslis ze HL daj recenzovat nekomu kdo ma rad strategie? to jsi dost najivni, ten by ho treba ani nedohral do konce, protoze ten zanr nema rad Dej recenzovat Final Fantasy nekomu kdo nesnasi JRPG Jsi jak maly Nebo tobe se treba libi filmy co se libej tvoji mamce, ktera by jim dala 10/10ti? Dal bys jim stezi 3z10ti protoze se tam nestrili, jsou pro tebe nudny a nezajima te uda se na konci vemou, nebo umre na rakovinu. Stejny je to s tema hrama, ne? Zamysli se nad sebou, co tu placas. Je snad jasny ze FPS daj recenzovat tem co FPS maj radi. Ty snad nekoukas na videorecenze, treba na IGN, kde hodnekrat redaktor rekne: Me se tahle libi, jeji recenzi jsem si vyzadal, jelikoz jsem fandda zanru...na tuhle hru jsem se tesil, protoze serii miluju...tak ji davam X z 10ti, pro ty co tenhle zanr nemaj moc radi tak X-Y z 10ti. Slysel jsi snad nekde " hre davam 1z 10ti protoze nesnasim tenhle zanr? To by byla pekne pokazena recenze, ne?
Vsechny hry by vysoky hodnoceni nemely, to je snad taky logicky, nebo tobe se snad vsechny FPS libi stejne? To ti je 10 let, nebo co?
Dobre, s tim pripodobnenim mas mozna pravdu, Crysis je o kousek lepsi, na tenhle novej dil se i celkem tesim.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:01:48
avatar
Bože můj zastavte někdo toho debila !!! Recenzenti her hrajou většinou hodně typů her. To že si nepochopil pointu hodnocení her mě nepřekvapuje. Proč nemají všechny hry tolik ocenění jako half life ? Vždyť se např. strategie dávají jen recenzentům přes strategie ale to zas nechápu proč mají nějaké strategie nízká hodnocení. Ty máš opravdu vážné problémy s uvažováním.
Jsem slušně vychovaný člověk tak tě musím upozornit, že tuhle diskuzi jsem si celou uložil, jelikož lepší příklad debility a omezenosti konzolistů asi neexistuje.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:09:18
avatar
Tobe se taky vsechny FPS nelibi stejne,ne? A jdsi fanda zanru, ne? Uz se chytas, proc nemaj vsechny FPS vysoky hodnoceni?
Ja nerekl jak si ty najivne porad myslis, ze HL2 je na 0z10ti, ja rekl ze pro me a pro dalsi spoustu lidi je to obyc hra. Ze je ta hra 100% nadherna nemusi znamenat ze se libi vsem. To ty asi neznas, jsi jako ostatni, co se libi me, musi se libit vsem. To je pro me fuj,je automaticky fuj pro jine. Fakt jak malej.

EDIT: treba si ji i vytiskni a dej na nastenku, at si dokazes ze HL je pro tebe nej a tomu komu se nelibi, toho nemilosrdne rozdrtis na prach. To uz je fanatismus
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:02:29
avatar
me to celkem bavi, protoze koukam jak nidko z vas nedokaze akceptovat nazor mensiny (az na vyjimky) kterejm se libi jinaci hry nez zrovna vam
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:12:04
avatar
Pochop. To není o tom jestli se ti líbí střílečky nebo adventury, ale o tom, že pokud se ti líbí 3D akce (first person) tak ignorovat a urážet half life nejde a označení tuctová střílečka se k němu prostě objektivně nehodí.
Doufám, že tahle diskuze bude pro ostatní odstrašující případ a nebudou s tebou ztrácet čas jako já.
Takže diskuze uložena a když budeš zas někoho otravovat tak jen dám odkaz na stažení aby zjistil s kým má tu čest a že je to ztráta času.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:24:13
avatar
fanda zanru jsem a HL se mi nelibi. Tuctova strilecka se k tomu hodi. Ze se me nelibi neznamena ze me za to ukamenujes A rikam to ja ze svy zkusenosti a mych osobnich zajmu a preferenci. Ty to porad nechapes? Ze je to muj nazor i kdyz ti nejde pod fousy? Jsi jako muj kamos, kterymu kdyz jsem rekl ze mi na hrani staci celeron, tak se se mnou prestal bavit, protoze dle nej ne a on to neprekousl a nebude se bavit s nekym kdo hraje na celeronu. Stejnej jako ty. Ze se nekomu nelibi HL z nej nedela jinyho cloveka kazdymu se libi neco jibyho. To je to oc tu bezi.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:28:41
avatar
Tuctová střílečka - nemusí znamenat, že je to špatná hra - znamená, že je dobrá třeba jen pro pobavení - např. Quake 3, Serious Sam.
Legendární střílečka -např.Terminator futute shock, AvP,HalfLife, Bioshock - střílení i přemýšlení, přináší nové prvky hraní, originální nápady...
Tobě asi ty konzole opravdu snížily IQ když tomuhle nerozumíš.
ENDE nebudu dál ztrácet čas s retardou.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:31:15
avatar
Half-Life (jedno jaký díl) je opravdu neobvyklá hra, kterou sem dohrál několikrát. Přesto mi nepříde bez chyb a nepasoval bych ji u sebe na pomyslný vrchol všech her. Nicméně ve FPS pořád těžko hledá konkurenci, no a s tim Black, dobrá hra to je, ale porovnávat s timhle. Ne to ne : ) Nicméně na druhou stranu, urážet někoho za to že má jinej názor než většina to zavání těžkou levicí a bohužel s tim též nesouhlasim, takže kluci asi tak 1:1 : D
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:34:39
avatar
moje slova. Jak jsi napsal, HL je jinaci, nekomu to sedne a miluje ji, nekomu nemusi. Ale to neni duvod pro urazky
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to baxx 2010-01-24 21:37:17
avatar
Ty seš tady za konzolistu (ne tak těžkej případ jako debilPS3) takže chápu, že jsi nepochopil rozdíl mezi názorem a faktem. Říkat, že half life 2 je tuctovka je popírání faktu - mě vůbec nevadí, že někdo hraje jiné hry a má tudíž jiné názory - mě vadí popírání faktů. Asi si diskuzi nečetl důkladně jelikož na rozdíl fakt vs. názor jsem upozorňoval.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:39:48
avatar
jenze pro tebe bude fakt to co si faktem urcis
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to dEbil s PS3 2010-01-24 21:47:21
avatar
Ty si opravdu debil a ještě s dlouhým vedením. Nauč se číst a pak si přečti jak jsem psal o recenzentech, recenzích a hráčích.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:32:51
avatar
vzdyt to pisu, ze jsem o ni nerekl zeje spatna, je to presne to co jsi napsal. Pro me by byla dobra jen na zkraceni chvile, pro to pobaveni. Pro me jsou ty legendarni treba: Black - uzasne niceni prostredi, Army of TWO - bombova kooperace, CoD - uzasna atmosfera ala film....uz chapes? Kazdy mame jinaci kriterium proc hru hrajem.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:34:17
avatar
dEvil PS3:
Psal sem Ti tohle ale ty jsi mi neodpověděl.. Tak Ti to dám přečíst znovu:

Hele, mluvíš tady o starých legendách a CS 1.6 jsou vydaný před 11 lety (tudíž se za starý považovat dají), takže Tě moc nechápu.. Jasně, ta grafika není neoslnivější, ale základna fanoušků se může srovnávat se sérií Call of Duty, přočemž CS má 2 díly (1.6 a Source) a CoD 5.. Kolik myslíš, že má fanoušků třeba Street Figther (vyjma 4, ta je i na PC)? Řekl bych, že míň

HL béčková hra? Ty tady píšeš, že děláš s počítačema, ale určitě na nich nehraješ (tudíž je Tvoje porovnávání PC vs. PS kravina), protože pokud dokážeš říct tohle....

Co jsem tak četl, tak Tobě dost záleží na grafice- v tom se pravý počítačový hráči lišej- a na tom jak padá panáček dozadu nebo dopředu (debilní odpověd, styď se)
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:35:54
avatar
A taky bych rád slyšel ty desítky lepších síťových her
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:41:51
avatar
No zrovna na PS3 ten mulťák neni bez chyb (no offence), an xboxu je placenej, ale zatim sem se nesetkal s jedinym problémem. Nicméně celková hráčská základna "síťových" her je na PC asi tak 100x vyšší. Jinak na konzoli sem zažil prvek která mě i přes moje singleplayerové zaměřením potěšila a to je CO-OP to je něco co sem na PC dřív neznal. Možná nějaká hra byla, ale nevim. Poprvý když sem si procházel SP ještě s někym bylo v Gears of War 1 a to byl port z konzole. A jako klukům, kteří stvořili Painkillera se opravdu poved : )
---
DeaDDog: Přiznám se, že na celou vaši diskuzi mi nezbylo dost sil, tak sem reagoval na zběžné prohlídnutí vašich mnoha přízpěvků : )
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:47:36
avatar
Coop je na konzolich bomba, jak jsem psal, Splinter CEll ci Army of Two je super, je to hned jiny pozitak z hry
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:42:59
avatar
ok, kdyz jsme u strilecek tak(dle meho nazoru): , CoD(MW1,2), Unreal Tournament (2004, ten 3 me nenadchnul, je uz moc presperkovanej), Splinter Cell, AvP, Battlefield (me se libi Bad Company a Modern Warfare 2) a MGS.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:39:03
avatar
odpovedel, skopcim ti to
"ja to myslel moje stare legendy ze PSX. Ale nekomu se libi jine, to chapu. Na PC hraju, spi sjsem teda hraval, konzole me uspokojuje vic, vic se mi na ni zamlouvaj hry co tam jsou (dalsi dily mych oblibenych serii)."
Na grafice mi nezalezi (pokud neni ultra oskliva a neni treba neco stejnyho (source)se stejnym zamerenim. Kdyby nebyl source, tak bych to pochopil, proc vsichni milujou CS.CS jsem hral cca rok a kousek (jak rikam, co jsem nehral, toho mi nic neni) a pak jsem od nej upustil, protoze se mi opravdu nelibil.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:49:28
avatar
Bad Company má super mulťák. U něj sem strávil nejvíc času (vzhledem k MP ve hrách) Těšim se moc na dvojku : )
----
PS3: Ještě Gears of War 2, Resident Evil 5 má super local Co-op : )
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:55:59
avatar
jj ty ale bohuzel jeste nemam Ale mam je na planu co si v coopu zahrat
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:53:05
avatar
A proč se Ti nelíbil? Nebylo tam dost polygonů?? Žádná fyzika? Hele, nezlobte se na mně, ale ty seš jasnej konzolista... Říct o HL, že je tuctová střílečka snad nemůže říct žádnej počítačovej hráč.. Ale konzolista ano..

Hm, tak teď zase nechápu Tvoji averzi na Unreal Tournament 3.. Ta je zase přešperkovaná.. Tam je zase moc barevných textur?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to papuch 2010-01-24 21:58:53
avatar
Ani konzolista si nedovolí označit half life za tuctovku, jelikož by tím popíral fakta a dělal ze sebe hlupáka. Tohle je případ blba se kterým jen ztrácíme čas. Kašli na něj.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:55:15
avatar
nee,graficky byl super, fyziku mel taky dobrou, ale chybela mi motivace proc jit hrou dal. U UT3 je moc vseho, v 2004 proste vidis a strilis, v UT3 mas v tom vsem potiz rozeznat (jak je vse leskly a tak) nepritele od castic vseho a tak...proste neni tak prehlednej.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:56:58
avatar
To s těma polygonama a fyzikou směřuje na CS
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:57:56
avatar
na half life 2. Nebo jak jsi se ptal? proc se mi nelibi CS nebo HL?
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 21:59:46
avatar
Ptal sem se Tě, proč se Ti nelíbilo CSko.. NA HL se raději ani neptám...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 22:02:06
avatar
na HL jsem ti teda odpovedel Tam me to nemotivovalo dal. CS se mi nelibilo protoze melo divnou fyziku, divnou grafiku, divny chovani a nevyvazeny zbrane. Vzdy se to pak zvrhlo na bitvu mezi AK a M4 Kdyby to bylo pred temi 11ti lety, tak to chapu, ale ted zvlas (jeste jste mi nikdo nerekl proc se nehraje kdyz tu je a je to to samy) kdyz tu je source.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 22:06:59
avatar
CSko bylo ve svý době super hra a super přílěžitost se sejít na "netu" s kamarádama a pořádně si zastřílet, nezn lepší hru která tohle splňovala ve svý době...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 22:10:23
avatar
jj, ve svy dobe, jak rikam, ja ji ve svy dobe paril. Ale ted se pozastavuju proc je tak popularni, kdyz jsou tu i lepsi a hlavne kdyz je tu CS source.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 22:10:28
avatar
CS (1.6) mělo divnou fyziku? Co já vím, tak ta tam působí jedině na granáty a tam se toho fakt moc zmrvit nedá..

A zase jsme u grafiky... Chápeš, že se to Source rovnat nemůže, když Source je 5 let starší?

Divný chování? To jako myslíš boty?

Nevyvážený zbraně... Myslíš si, že v CoD je Garand a Lee Enfield vyvážená? Ne.. Navíc, né všichni si kupují AK nebo MAVERICKA... Já sám rád chodím s MP5 a místo Nighthawka si beru jen USP.. TAkže záleží na TVÉM výběru.. koukám dost často na frag videa, takže jsem toho už spoustu viděl (mimo jiné průstřel přes 10m tlustou zeď), a kdyby jsi to CSko hrál dýl, poznal bys, proč se AK nebo M4 tolik používá= má hned po AWP nejprůraznější náboje, tudíž se toho dá využít..

dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 22:20:44
avatar
ja vim ze se nemuze rovnat, ja to jen nechapu, source je to samy akorat je to hezci, tak proc se hraci nepreorientujou tam? Je to jen vylepsena 1.6ka.
Tou fyzikou jsem myslel ty zasahy, ze prepadne po headce zepredu do predu a tak...ale jsou to jen detaily, jenze tyhle detaily pro me delaj atmosferu hry Tim divnym chovanim jsem myslel presne ty prustrely zdi, je to takovy nerealny (ja vim ze v realu to jde, ale kdyz vemes pisecnou zed v deDust tak pochybuju ze vyleti presne tam kam ji strelis - ale to jen rypu, kdyz uz si timhle CS1.6 hraje na realitu) Kdyz to do tebe sijou tak se nemuzes ani hnout (jsi zamrazenej) co se mi taky nelibilo, ze jsi nemel sanci se ani otocit kdyz ti to nekdo sil do zad do kevlaru). Me to proste nesedlo To me vic nadchnul ten UT3, fantasy strilecka kde vse bylo jak ma byt - proste future game)
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 22:24:03
avatar
A prosím ještě vysvětlit perličku proč tě HL2 nemotivoval k postupu dál ? Zdůvodnění tuctová střílečka nestačí jelikož to nebylo jen o střílení, ale o příběhu+zajímavá fyzika a rébusy. Že ty ses dostal před nějaký problém cos nemohl vyřešit a vzdal si to ? No jo HL2 není konzolovka aby tě vodila za ručičku. Prosím odpověz ať se ještě jednou zasmějem.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 12:23:09
avatar
nebudu ti lhat (i kdyz bych mohl), sek jsem s tim v jednom miste (nikde jsem nenasel jak se dostat dal, a pak jsem se po tom uz z duvodu toho ze jsem mel jiny lepsi hry na hrani nepidil, protoze to pro me byla obyc hra, ne neco co jsem musel za kazdou cenu dohrat). Prispelo to k tomu ze uz jsem ji pak nehral a nevratil se kni, proste me tak nezaujala, CoD me treba bavilo vic. (stejne jsem ji hral jen protoze bylo herni sucho)-(bylo to tam jak skoncis s tim skutrem v nejaky trubce a je tam nejaka holka a nejakej chlap, vsude v navodech bylo ze mas pokracovat po vode dal a me to dal pustit nechtelo, ta brana se nehnula a nic nereagovalo). Ja vim, ten pribeh me moc nebral, me se libi hry s pribehem takovy, ja nevim jak ti to vysvetlit...hral jsi fahrenheit? a nebo assasins creed 2, hlavne ten zacatek? A nebo, ted nevim jak se to jmenuje, je to starsi scifi strilecka se super pribehem, napada me mass effect, ale to nebude ono, je to podobny, ted tomu na jmeno nemuzu prijit Takovy ze tam hrajes i momenty v normalnim zivote (ala zacatek HL2, ze se tam jen nestrili, neco jako preqely k misim v soldier of fortune 2(ted nerikam ze se mi SoF2 nejak libi, je to taky tuctovka dobra na odreagovani), kde si jdes pro misi ci delas jen to co by mohla udelat i CGI sekvence, ale je to hratelny a cisi to tou atmosferou ale neni tam zadna akce).O vozeni za rucicku mi nemluv, mam za sebou RE code Veronica X bez mrknuti do navodu a to byl orisek i pro anglicky mluvici lidi
EDIT a ten tvuj povyseneckej ton s tim zasmatim bych si vyprosoval, ponizuju ja tebe za to ze mas jinej nazor nez ja?
Maraw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Oleeee 2010-01-21 17:45:13

Konzoli nemám ani nechcu ale musím připustit že i gdyž graficky nemaj žádný boom tak hratelnost některých titulů je paráda. škoda že je to většinou u titulů které jsou právě exlusive jinak PC je PC a gdo neví co s penězma at si kůpí třaba xbox,ps3 a wii do obýváku pod 160ku plazmu, zaboří se do kožené masážní sedačky a uhraje se k smrti stejně to de všecko do haj... čest.
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 17:49:01
avatar
Crysis je super hra, dá se hrát jak profesionálně, tím myslím, využívat všech taktických možností, přesností... nebo jenom pro tak pro zábavu. Smrt na 1000+1 možností, to je prostě zábava.

Věřím, že pokračování bude stejně tak super.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 22:15:20
avatar
budu muset vyzkoušet
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:00:55

Ja by som potreboval jednu radu pretoze viem ze je tu aj vela konzolistov. Mam sice pc, bavi ma hrat len graficky najdokonalejsie hry a tych povedzme si pravdu nevyjde kazdy rok az tak vela. Preto sa pohravam s myslienkou si kupit ako doplnok PS3 iba kvoli moznost si zahtrat par exclusives ako Uncharted, Met. gear solid 4, Heavy rain a v aprili aj Red dead redemption atd.. Moja otazka teda znie, ze nakolko pcckari nadavadu na grafiku konzol, ved nazor ma kazdy, ale mne sa prave na spomenutych hrach ked si kukam videa z gameplayu zda grafika uzasna. Tak mi niekto poradte ci sa mi to oplati kupovat ps3 z hladiska grafiky tychto hier. Je fakt tak dobra(myslim grafika) aj voci pc? A este nieco, mam full hd monitor-pojdu mi tie spomenute hry vo full hd?
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:10:29
avatar
pokud si koupíš PS3 rozhodně neprohloupíš
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:20:07
avatar
PS3 je graficky opravdu uzasna, jde jen o to ze malokdo z ni umi vytahnout maximum, a ten kdo neumi (vetsinou multiplatformy) to pak posere a hra vypada hrozne. Tyto hry co jsi psal vypadaji uzasne a i po grafice mohou konkurovat AAA titulum na PC (klidne me kamenujte, ale zadna automobilova hra na PC nevypada lip nez GT5). Takze PS3 neprohloupis. Co se tyce toho monitoru, pokud ma HDMI vstup, pak hry co pobezi ve fullHD ti tam pobezej, nektery hry bezi jen v 720p, ale neni to tak znat.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:31:44
avatar
dají se hrát i dobře zpracované tituly na PS2, já před pár lety hrál u kámoše Tekkena a grafika solidní. Jasně že se to nedá srovnat s trojkou ale když je to par metrů od televize tak se drobounký hrany neřeší . Sice jsem teď jen PC hráč ale konzole je dobrá oddychovka a i dost zábavná.
Dřív jsem ještě hrával staré konzole co se do nich strkaly kazety a to byl mazec - Mário, Flash Batman, Bomberman...
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:54:48
avatar
Jj konzole mají sázet na hratelnost ne na grafické zpracování, v něm prostě nemají šanci obstát, možná v nízkém rozlišení z dálky Bomberman, jak ten mě bavil:-) Nebo Contra pro dva hráče
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 19:24:25
avatar
Jo Contra to bylo neco... Kdo chce zabavu tak se zkuste vazne podivat treba po alien hunterovi(idealne 2-ka). Klasicka isometricka strilecka, ale dlouho me uz tak nic nepobavilo.
Nem3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 22:08:56
avatar
jo contra to byla hra panecku to ti dnesni deti vubec neznaj a nepoznaj
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 10:35:35

ty si budou říkat, jo Arma 2 to byla hra, to ty dnešní deti vůbec neznaj a nepoznaj
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 20:27:48
avatar
on je to mazec i ted na emulatoru reba v PSP, starej super mario world, nebo demons crest, to jsou AAA tituly tehdejsi doby, ktere maji co nabidnout i ted
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 21:53:46
avatar
A ty už si viděl GT5 final build jak vypadá? To seš po Polyphony Digital, asi první na světě, gratuluju : )
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 22:04:02
avatar
me staci prolog, takhle bude vypadat GT5 minimalne, ne li i lip.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 22:10:39
avatar
Ano tak prolog zaručeně vypadá hůř než Forza 3, ale věřim, ež final build bude lepší. Evidetně PSkař, kdyžtak fakehrej.cz : )
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 00:20:45
avatar
ne, prolog vypada lip, nez forza3 (mam i PS3 a i Xbox, ne PSckar, ale konzolista ), ty si to pletes s tim GT time trial. To je k zbliti.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 09:53:32
avatar
Nevim já bych neřek a neplete, s placenym demem se nic zaměnit nedá : )
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 18:28:00

Ja som sa pytal preto, lebo ked teda nejaku pc hru nastavim na 720p rozlisenie miesto 1920 x 1200 tak ten rozdiel je obrovsky, teda aspon co sa mojho monitora tyka(Samusung t240 hd).
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 20:30:52
avatar
to je mozna neco jineho, PC a PS3. U PS3 to ani nepoznas, ale tohle je treba vyzkouet, ja vychazim z FullHD TV 96cm, kde to pro me poznat neni. Tam si to prebere konzole a upravi, kdezto u PC ti to do toho monitoru uz tak vysila, takze nemas ostry obraz, kdyz mas fullHDcko.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 11:05:24

Nepřevede to ta konzole na vyšší rozlišení? Ono jako zase je rozdíl když to hrajete z gauče na televizy, tam člověka moc rozlišení nezajímá. Problém je u PC a u monitoru, tak je to docela znát.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 13:30:08
avatar
to prave nevim, zda to prevede. U hry byva na krabicce prave to rozliseni, takze asi ne, ale jak rikam, z gauce se to nepozna. Na tom monitoru mozna jo
Nem3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crysis etalon... 2010-01-21 21:59:44
avatar
Crysis je umele narocna hra nebo lidi co ji delali jsou pra..
na max (max jako max) je ARMA2 hezci a narocnejsi.
Supreme commander taky neni maslo ;)
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-21 23:53:31
avatar
Tak Supreme Commander mě totálně zklamal- už ten úvod robot bliká světýlky a tím staví baráky, to mě dostalo . Sice mám rád scifi a co je moc, to je moc
Kdyby to stavěli nejací roboti a vypadalo to jako práce.. i nanoboty bych bral ale stavět pomocí světelných paprsků?? To už je vážně fantasmagorie . A na tomhle makali tvůrci kolik let no bez urážky ale to je hodně ujetý a zajímalo by mě kolik přitom zkonzumovali drog
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Metro 2033 2010-01-22 02:42:42
avatar
hele, ľudia a jak to, že nikto nikde si ešte nevšimol túto hru od takého známeho dobrého vydavateľa. Odkaz
Vyzerá to slušne a ak bude taký dobrý ako ostatné hry od tohoto autora, tak sa zaradí k tým najlepší hrám tohoto roka.
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 09:03:45

Metro bude rozhodně pecka, a podle toho kolikrát je zmiňovaná nVidia v tom traileru je opravdu klidně možné že to bude hra k novým grafikám jako je u ATi Dirt2.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 14:41:03
avatar
Ak to bude hra ako u AMD Dirt2, tak v pohode, ale ak to bude marketingová sračka ako bol Batman, tak ako ma pekne naštvú, či sklamú... Ale tomu neverím...predsa len sa spolieham, že také kvalitné herné štúdio, ktoré vyrába Stalkera, nemôže si takto nechať sprzniť hru. Okrem toho Nvidia má tie svoje marketingové recičky snáď o každej lepšej hre v ktorej je použitý PhysX. Napr. i u Mafii. Teda ukazuje čo budú mať nové hry za "super" PhysX, no Nvidia to kombinuje s propagáciou Fermi, no popritom to bude iba CPU PhysX.

Btw na jednej nemenovanej fan stránke o Mafii napísal redaktor fakt bohovú novinku(som sa váľal smiechy keď som to čítal ).
Citujem:
Citace:
Na stránce PCTuning se objevila informace, o nové generaci čipů Nvidia. Právě Mafie II toho využije, jelikož používá novou technologii PhysX. Tuto zcela novou technologii můžete vidět na následující videoukázce. V této videoukázce spatříte pohybovou studii postavy Vita (je to opravdu důmyslně vytvořené). Tyto informace pocházejí z Deep Dive v Las Vegas.

Čo slovo to úplná píčovina
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 17:23:28

zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 21:31:29

No jde o to, ze prave ta simulace clothing co je pouzita na Vitovi je nova. Napsal to sice nepresne, ale v zasade spravne. Jinak jsem na tebe Veyrone zvedav co udelas jestli se potvrdi v Mafii II nejake PhysX@GPU....
SaLaDiN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-24 18:50:38

Myslim, ze ta tvoja posledna veta, ktoru si napisal najviac charakterizuje cely tvoj prispevok...chcel si urobit blbca z niekoho ineho a urobil si ho zo seba.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 09:59:00

Ja uz som tu par odkazov na Metro daval v predchadzajucich diskusiach. Vyzera to byt celkom dobre.

EDIT: Aj DD ju spominal v jednom z jeho prehladov herneho sveta.

EDIT2: Cerstvy odkaz kde sa metro 2033 opat spomina(aj ked len okrajovo): Odkaz
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 14:45:24
avatar
Hmm, som si nevšimol, keď si ju spomenul ty, či DD. Teda som to asi ani neregistroval, bo mi ten názov nič nehovoril, ale keď som zistil od koho tá hra je a pozrel som si trailer, tak sa mi začínajú vybavovať silné súvislosti so Stalkerom, teda nie že by to mala byť kópia s trošku odlišným príbehom, ale práve naopak sa teším na nový príbeh podľa veľmi kvalitnej knihy(tu sa inšpirovali Stalkerom) a vôbec grafiku a kvalitu hry veľmi podobnú Stalkerovi, ale inak očakávam úplne novú originálnu hru, ktorá bude v stalkerovi okopírovaná iba v kvalite.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - info o Crysis 2 2010-01-22 18:02:52

Po
CNN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-22 20:35:45
avatar
Sorry, misclick
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 12:02:52

Ako si to tu citam asi sa viacej ludi zhodne na tom, ze Crysis bol poriadny kopanec do ... dobovemu HW, zo strany Cryteku. Da sa konstatovat, ze vyvoj SW v tomto pripade predbehol HW. A tu vidim PC problem. Osobne som Crysis hral zoberiem to len cez GK na 8800 GTX, potom na HD 4870 a pred par tyzdnami na HD 5870. V poslednom pripade sa da hovorit konecne o plnych detailoch v FullHD rozliseni s AA s single riesenim na prijatelnych FPS. Podotikam, ze ako viaceri nezastavam cross, sli alebo dual riesenia s pohladu prevadzkovych schopnosti uvedenych rieseni. Secteno a podtrzeno len GK ma vysli cca 1100.- Euro. Tak toto pani konzolisti proste neriesia. Sice zakupi o 1/3 draksiu gamesu a potom uz neriesi, ze ten zeleny flak je na PC platforme nejaky strom. Zahra si, pobavi sa a finito. Ked chce clovek stihat a uzivat si na PC platforme pokrok v SW, musi mat sdekvatny HW samozrejme za adekvatne many. Tazko zase konzolistovy vysvetlit, ze na PC gamesa vyzera ovela realistickejsie co sa grafickeho spracovania a zazitku z hrania tyka. Ked clovek vidi konverziu na PC port, tak niekedy je to fakt na smiech.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-23 21:22:58
avatar
doufám že bude všechno zbořené a mrakodrapy na kusy a některé s dírama.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Friday, 22 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1331x
Komentářů: 5
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Thursday, 21 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1113x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Wednesday, 20 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1823x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluTuesday, 19 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1119x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Thursday, 14 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1892x
Komentářů: 3
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!Tuesday, 12 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1857x
Komentářů: 1