METRO 2033 v DX11 – další hra a další souboj ATI a NVIDIA Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 17 březen 2010
altHra vznikla ve spolupráci s NVIDIA a v doporučených požadavcích najdeme neexistující grafiku.

 

 

Už za pár dní vychází METRO 2033. Očekávaný černý kůň FPS her letošní herní sezóny. Stejně jako kdysi překvapil STALKER, přichází ze stejných luhů a hájů tato atmosférická akce. O hře už jsme si několikrát povídali.

Hra staví na herním engine 4A. Opět asi některé naštvu, ale prostě je to vlastně upravený X-ray engine na kterém běží STALKER. Není tedy divu, že hra vypadá hodně podobně jako STALKER a je i podobně vybavena. Rozdílem je, že na této hře se nějakým způsobem podílela NVIDIA, nechci říkat, že si zaplatila za logo ve hře a za reklamu co se doporučených sestav týká, zase by mě příznivci zeleného tábora na svých zápisnících použili jako terč pro své frustrace, nicméně ruku na srdce. Hra obsahuje DirectX11 včetně tesselace, které ale těžko mohlo být vyvinuto na NVIDIA grafikách, které sice jsou doporučeny v sestavách pro hraní této hry, ale ani v době vydání hry ještě nebudou na trhu! Je to trochu zvláštní, ale METRO 2033 je první hra, která vychází dříve, než grafická karta, která je na hraní této hry doporučena.

Z toho lze samozřejmě usuzovat, jak to s tím podílem NVIDIA na této hře je především. Hlavně marketing. Jediné DX11 grafiky na trhu, jsou stále jen ATI HD 5000 a na těch se DX11 prvky hry vyvíjeli. Odlišností od Stalkera je ale použitý fyzikální engine PhysX. Ten je prý udělán tak, že využívá jak multijádrová CPU, tak GPU, které jej podporují. A protože je GPU PhysX stále uzamčeno jen pro NV, užijete si jej jen s NVIDIA. Nicméně dobrou zprávou je, že na rozdíl od jiných her, kde byly některé efekty úmyslně vyjmuty a objevovali se jen s použitím GPU PhysX, zde nikdo o žádné efekty nepřijde. GPU Physx bude jen takovou nástavbou, že by některé efekty měly prostě jen vypadat trochu lépe.

Je poněkud zvláštní, jak někteří hodnotí přínos tessellace v této hře. Zatímco ve STALKER Call of Pripyat, Aliens vs Predator nebo DIRT2 byl prý přínos neviditelný, zde ho prý nemusíme hledat lupou. Kdyby hru podporoval jiný výrobce grafik, asi by tvrdili zase, že není vidět, ale nechme to radši být. Pravda je taková, že Tessellace je v této hře udělána úplně stejným způsobem jako ve STALKER: Call of Pripyat. Je použita hlavně na vybavení a věci jsou trochu realističtější – je to vidět stejně jako ve STALKEROVi, tedy žádná nová dimenze tesselace ani to, že by ta hra byla nějak víc DirectX11 než STALKER. Mě osobně to ale víc než stačí. Protože už jsem tuhle hru mohl vidět osobně v běhu právě v DX11 musím říci, že je to stejná pecka jako STALKER, možná ještě o něco atmosféričtější a mě se tenhle styl grafiky prostě hodně líbí a v současnosti ho považuji za to vizuálně nejlepší, co je. METRO 2033 vypadá prostě skvěle a DX11 vítám stejně jako v jiných hrách, ať si škarohlídi o minimálním přínosu tvrdí, co chtějí. Občas mám pocit z některých vyjádření a povzdechů, že byla vlastně škoda po DirectX verze 1.0, dělat cokoliv lepšího a vyrábět nové grafiky.

Stejně jako u všech dosavadních her, kde DX11 bylo použito, je nutné ocenit snahu vývojářů hry, kteří jsou skutečně vývojáři a ne výrobci, kterých je na herním trhu dnes spousta, a na vývoj her dávno rezignovali. Takže já říkám super a pomalými krůčky stále v DX11 dál a dál.

Jak vidíte, majitelé téměř půl roku starých DirectX11 grafik HD 5850/5870 mohou být úplně klidní, hra jede úplně stejně, jako STALKER Call of Pripyat. Je tedy poměrně dost náročná v DX11 s Tessellací a HD 5870 dostane zabrat, ale hratelné to bude. Navíc mohu prozradit, že ATI chystá novou verzi ovladačů, která bude zaměřena i na tuto hru, takže s hratelností by neměl být problém. GPU PhysX vylepšuje kvalitativně jen některé efekty, ale její absence při použití ATI grafik vás nijak mrzet nemusí. Proč je předepsána v doporučených sestavách GTX 470/480? Protože se zapnutým GPU Physx si nezahrajete ani s GTX 285 plynule v DX10 v nízkém rozlišení 1680x1050. Takže určitě si brzy otestujeme, zda na DX11+tessellaci+Physx CPU+GPU stačí alespoň ta GTX 470, i když to rozhodně nebude tak brzy, jak bychom chtěli a při vydání hry tedy nebude na trhu grafika pro hraní DX11+GPU PhysX.Hra zatím tedy nebyla testována s finálními ovladači GPU, které pro ni výrobci chystají. V jednom příapdě ani s grafikou, která je pro ni doporučena ....

 

Hra vychází velmi brzy a budu ji mít oficiálně na recenzi, vydavatel je na tu moji prý obzvlášť zvědav ;). Doufám, že bude fungovat Eyefinity, jinak to nehraju, ty tři LCD jsou tak návykové! Takže se těšte …. :).

Zdroj: PCGH.de

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Spešl efekty 2010-03-17 03:09:01
avatar
Asi jsem to nepochopil, ale tessalace slouží jen k "rozmazání" obrazu? Můj subjektivní názor je, že to rozhodně nevypadá lépe. Direct 11 je ale hezčí :-)
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 03:59:54
avatar
Ne k tomu je Depth of Field.
Derryk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 08:15:12

Také mi dělá problémy najít alespoň 5 rozdílů mezi Tessalace ON/OFF. Našel jsem jen jeden: dýchací otvory na masce.

"Direct 11 je ale hezčí"
Jak toto můžeš tvrdit? Tu hru jsi hrál nebo ten názor zakládáš na screenu min DX9 vs max DX11?

Proč tam není porovnání max DX9 a min DX11 nebo obě verze v max nastavení? Asi takovéto neférové srovnání DX11 potřebuje, aby vynikla o 5% lepší vizuální stránka oproti DX9. Ale proč se kolem DX10/11 dělal/dělá takový humbuk jako by se jednal o rozdíl minimálně 100% v kvalitě zobrazení oproti DX9?
petr.hw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:31:38

No ja uz mam odehrano cca 5 hodin a pokud aktivujes DX11 je hra opravdu graficky jinde.I pres vyplou tesalaci a depth of field hra proste vypada o tridu lepe.Podle me ma DX11 i jiné nasviceni sceny a hru se svetlem atd.Pokud prepinas u teto hry mezi DX9,DX10 a DX11 je to vzdy velky kvalitativni skok.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:00:31
avatar
I mezi DX9 a DX10? Ten jsem za celou dobu co hraji DX10 hry nepoznal! Poznal jsem to pouze na poklesu výkonu
Derryk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:29:35

Mohl by jsi pls udělat screenshot totožné scény v DX9/10/11 a někam to hodit? Zatím jsem viděl jen screeny na kterých bylo po dlouhém studování vidět nepatrné rozdíly ve stínech nebo ve zpracování kouře a téměř nepatrně jiné odlesky a kolem toho strašně nadšené ovace nějakého technologického fandy. Předem díky pokud si na to najdeš čas.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 11:49:20
avatar
No já nevim, ale minimálně Tesselace je opět nezvládnutá. Na tom screenu kde jí porovnávaj, tak jediný co se změnilo, že to "přifouklo" brnění. Textura na tý kapse je to toho důkazem...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 16:39:33

JJ tesselace nic moc. Ono totiž by jsme viděli teselaci a heaven benchmarku, tam je nádherná, ale tady nevim. Moc se mi nelíbí jak je nafouklá ta kapsa na ruce Ale spíš si myslím že potenciál DX11 a tesselace je ještě daleko.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 15:01:25

S depth of field to určitě bude ještě hezčí. (ironie - pro nechápavé)
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 19:23:31
avatar
Tyhle "supermoderní technologie" z mého pohledu snižují ostrost. Nejprve jsme se ve hrách honili za parádním obrazem a teď to budem matlat zpět? Nechci tady vyvolávat potyčky, ale mě to přijde jako Rovnák na Vohejbák.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 17:36:11

Všimni si taky, že DX9 je nastaveno na minimální detaily a dx11 na maximum, je jasné že tam budou rozdíly, protože by byly rozdíly i mezi DX11 min/max.
Derryk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:20:29

Jestli ono, pro stejný vizuální dopad, nevyjde levněji pořídit bazarové ATI 3870 a 21" CRT, kterému se na VF trafu pošteluje ostření na rozmazání. ;)
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 19:23:10
avatar
Info k tem novým ovladacum od AMD:
http://www.hardocp.com/article/2010/03/16/amds_ati_103a_catalyst_driver_update
petr.hw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 06:53:09

Tak hru jsem vcera poridil na steamu a poradne otestoval a je to proste pecka.Nejen dokonalou atmosferou, ale i technologicky.Novej herni benchmark....Na Core I7 a 5970 nejde na zapnuti tesalace (pri plynulem hrani)ani pomyslet.1920*1080,4AA,tesalece on a framy se propadaj obcas i na nehratelnejch 30.Ale celkove to vypada uzasne a takovou hru se svetlem a mlhou atd jsem jeste nevidel. A ty uzasne modely priser, kdyz ti funej primo do plynovy masky...NAREZ.Konecne zase gamesa co naplno ukazuje kde je soucasne PC proti konzolovemu braku....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 08:26:21
avatar
Evidetnně to chce doladi CF ovladače, jinak by to na HD 5970 pod 40FPS rozhodně padat nemělo ...

Jinak jak, píšu, mě se to taky líbí
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 08:38:18
avatar
jestli to chces hrat na plno a s eyefinity, tak to bude chtit asi hodne poladit ovladace a nakej patch .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:01:34
avatar
ale vypnu pár detailů, AA který v tak velké úhlopříčce nepotřebuju a dvojice HD 5970 to jistí
petr.hw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:34:38

Tak CF ovladace jsou asi docela odladeny(10.3Beta).Pokud zapnu vse na plno (DX11,very high,tesalace,depth of field)mam obe jadra temer trvale na 100 procentech.Fps se drzi vetsinou kolem 60 a obcas pri velke rezi pada i pod 40.Ale ta grafika je uzasna.
tienovlas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 11:37:40

Kde sa dá kúpiť hra na steame?Mne tu píše že hra bude odomknutá za 2 dni a 14 hodín? Určite máš steam?
m4xp0w3r7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 16:12:06

tak ma asi warez
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 07:52:52
avatar
Tato hra ma od enginu ktory je v STALKEROVY fakt hodne daleko. Ja by som povedal že je to výrazne upravený X-Ray engine. Fakt že ho chcu licencovať a predavať hovorý sám za seba. Ide už vlastne o ich vlastny engine.

PS: Inak nechapem prečo sa na DDWORLDE stále potiera prínos PhysX v hrach? Chapem ATI PhysX nemá a pytam sa čo ma byť...
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 08:09:52
avatar
Ked DD pise o tom, ako konzole negativne ovplyvnuju PC hry, su vsetky tvoje prispevky na ich adresu skoro az militantne. Ak ti ale niekto siahne na marketingovy odrb PhysX (nulovy prinos v hrach), to sa ti uz nepaci.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:48:58
avatar
Citace:
nulovy prinos v hrach

V každej DX11 hre ktorú ATI prezentovala na svojich slajdoch pri uvedení DX 11 GK mal DX11 nulový prínos. Ak nazyvaš PhysX ktory je v mnohých hrách aspon vidieť (Batman, Cryostasis...) marketingovým odrbom tak DX11 hry prezentované na slajdoch od ATi je odrb storočia potom. ten PhysX je tam v tych hrách dosť dobre viditelny ale DX11 v hrach ako STALKER: CoP alebo AVP nie je vidno ani na obrazkoch pod lupou. Jedna sa o jednoznačne klamstvo zo strany ATi kedže na tych slajdoch boli tie postavy v STALEKR: CoP pekne vyteselovane ale v hre to nie je vobec vidiet je to jasny podvod. A marketingový odrb zo strany ATi. zatialco PhysX ziadny odrb nie je v hrach je jasne viditelny a hry to pekne oživuje.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:06:16

Asi tak. Skoda, ze ma vela majitelov ATI predsudky k PhysX-u len kvoli tomu, ze je od NV. V hrach ako Sacred 2, Mirrors Edge, Cryostasis alebo Batman pomohol k atmosfere hry a tu sa urcite neda hovorit o nulovom prinose ako viacero ludi presviedca samych seba len aby sa utvrdili ze oni PhysX nepotrebuju. Samozrejme boli tu aj hry, kde vo vyuslednom efekte PhysX neukazal v bohvieakom svetle ale to je ako so vsetkym inym. Keby niekto robil vsetko dokonale nemali by sme si vsetci co to predhazdovat v zaujme obhajoby akejkolvek znacky, ze?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:18:13
avatar
předsudky? No možná kdyby NVIDIA nevypínala PhysX když máš v PC grafiku ATI na obraz a NV na PhysX, nebo kdyby PhysX nebylov těch hrách jen jako uměle něco navíc a neokrádali tě o detaily a efekty, když nemáš NV kartu nebo vůbec by bylo PhysX přes OpenCL .....
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:48:44

Co sa tyka s vypinanim PhysX ked ma niekto v PC ATI kartu tak to chapem z ich hladiska ale myslim si o tom to co ty. Je to nefer ak si clovek kupi NV kartu na PhysX a potom mu ju oficialne vypnu len preto lebo pouziva aj kartu s cipom od inej firmy.

Inak co sa tyka umeleho naroubovani tak tu mi skor PhysX pripomina v sucasnosti DX11 aj ked ten je ako standard pouzitelny pre vsetkych(plati po prichode DX11 GPU od NV co je hned za dverami). Tiez co sa tyka diskusii na tuto temu vela ludi efekty, ktore sa cez PhysX pouzivaju skor zosmiesnuje a zaroven sa niektori citia byt o ne okradnuti... Je to trosku rozporuplne. Ale budis. Vela ludi, vela nazorov.

EDIT:
Buducnost by mohla byt v zlatej strednej ceste, aka sa ukazuje v Metro 2033. Kde nikto o nic nepride a majitelia NV kariet budu mat o nieco lepsi vizualny zazitok v urcitych momentoch.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 11:07:58
avatar
budoucnost je jasná, pokud fyziku přes GPU tak jedině na stadnardech a protože OpenCL je hodně podobné CUDA, jediný důvod, proč PhysX na OpenCL neběží je, že NV nechce ... technicky to žádný problém být nemůže .... takže snad by pomohl totální propadák FERMI, kdy by NVIDIA byla nucena to PhysX udělat jako standard i když třeba za poplatek ... podobě to je i s 3D, kdy NVIDIA včera oznámila podporu pro brýle ostatních stejně jako ji ATI zavede v Catalyst 10.3

Jedinou budoucností fyziky je standard žádné že to a to pojede jen na grafikách jedné značky .. to je a bude špatně
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 11:16:08

Ciastocne suhlasim s tym, ze mne nevadi ak sa niektora firma(ci uz AMD/ATI alebo NV) v niecom budu lisit na co budu chciet zakaznikov prilakat. Pokial sa samozrejme neodkloni niekto prilis co aspon zatial nehrozi. Ide o to, ze vyvojom technologii, ktore nemusia byt standardom hned sa moze postupne nieco take vyklut. A to je tiez sposob ako sa pohnut dopredu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 11:21:16
avatar
lišit se mohou, a´t nabízí lepší kvalitu grafik, nižší cenu, lepší ovladače, ale základní technické věci jako fyzika a podpora standardů by měla být stejná hlavně společná pro oba aby PC platforma na které chtějí vydělávat žila.
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:33:18
avatar
no ako pomohol PhyShitX k hratelnosti v Sacred 2?? dodatocne pridany efekt po patchi!!! aj to bolo len rozvirene listie, trosilinka lepsi vizual vybuchov, inak NIC!
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:39:00
avatar
Ved si si sam odpovedal
Citace:
rozvirene listie, trosilinka lepsi vizual vybuchov
.

Hlavne je že je to vidno...vylepsuje to vyzualny zažitok z hry a tym aj tak trocha hratelnost.
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:31:50
avatar
to je vizual, nie hratelnost!
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 11:50:53

Tady nejde o to ze je od nV, tady jde o to ze zatim byl PhysX aplikovan s temer nulovym prinosem, zadne destruktivni budovy/predmety nic, jen par "nablyskanych" efektu coz ma do realne fyziky na kterou je PhysX urcen(a take ma i potencial) velmi velmi daleko, NEMYSLIS?

Proste tu se hodnoti vysledky(ciel), ne zamery(start) - ty ma kazda firma krasne o tom neni sporu.....
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:05:46

Ano teraz sa vyuziva PhysX iba na vizual a uz len kvoli tomu sa neda hovorit o nulovom prinose. Postupom casu by to malo byt inak. Uz teraz je prva hra(Metro2033), kde ma PhysX ovplyvnovat hratelnost. Som zvedavy do akej miery a ci to bude stat za to.
m2fizy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 17:14:42
avatar
Tak to je podla mna pekna piiii*ovina ... ked bude neaky uzavrety "standard" ovlivnovat hratelnost (resp. v buducnosti dej/priebeh hry). Omg to uz su dementi ... ked to jedny maju a druhy nie ? Aky to ma vyznam ? to si budem musiet teraz kupit 2X PC ? ... jeden s ATi a jeden s nV ? omg !!!! ... demencia !!! "A komu tím prospějete?!"
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 17:33:23
avatar
"Druhé straně"
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 22:41:54

Gameplay ma ovplyvnovat CPU@PhysX a nie GPU. takze to bude pre vsetkych. Nesklonoval by som to slovicko co tak casto pouzivas vo veciach o ktorych nic nevies. Pretoze to potom vypada inak ako si myslis.

Edit: Ak vies anglicky tak si precitaj toto: Odkaz
meifis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 01:43:08

a
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:45:39
avatar
PissX = nula-celá-nula
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:56:30
avatar
Ako si to minule písal PissX + Cunda = nVidly
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 23:15:01
avatar
Bacha, na to mám copyright
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 14:43:21
avatar
Hele pánové, na PissX mám copyright já. Vy už se podělte o to Cunda a nVidly.
tienovlas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - žumpi 2010-03-17 11:54:38

Lebo má taký prínos ako mal pre nvidiu nedávno DX11. Takže skoro žiadny z pohľadu ich marketingu.Hovoria len to čo sa im hodí.A to že ty vidíš cez zelené okuliare viac ako ostatný je tvoj problém.Možno nejaké hry existujú kde je Physzelený vidieť ,ale ja som ich nikdy nehral.Asi neboli zaujímavé.Zato dirt 2 ,AvP hrám stále.Ten tvoj prínos je zanedbateľňý na to čo okolo toho nvidia nakecala.V Dx11 je rozdiel ale hlavne v Fps ale to nasvietenie je krajšie aj v AvP no na rozdiel od Metra ti pri zapnutej teselácii nepadnú na nehrateťné hodnoty.Neviem ale reklama je chorá ak sa v nej klame.Ak doporučuješ niečo čo neexistuje si klamár .Toto už nie je reklama ,ale tebe to stačí.Kúp si radšej konzolu .....
petr.hw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 07:33:00

Nevim do jake miry je to engin podobnej tomu ve Stalkerovy.Muj prvotni dojem je, ze si uplne podobny nejsou.Stalkera a jeho grafiku jsem si zamiloval, ale toto je vyrazne vic dotazeny nez engine v Call of Prypjat.Nevim, ale je to podobne spise stylem grafiky.Tim jak vypadaj postavy a tak.Pravdepodobne grafici z puvodniho Stalkera.Ale modely postav a priser jsou proste bozi a zase o tridu lepsi nez v poslednim Stalkerovy.A stejne tak prace se svetlem,mlhou a tak.Vubec mi nevadi,ze do hry investovala nvidia, kdyz je takto bozi vysledek.A physX je stejne neskutecne HW narocna blbost(v rukou nvidie).Hral jsem Batmana na 2x285 SLI(ma tehdejsi grafarna) a po aktivaci PhysX padaly ukrutne framy i pod 40.Takhle vypada akcelerovana fyzika(jen par papiru a drobnosti)???Ze se s tim nvidia jeste vytahuje na svetlo.A to mam Batmana jako hru rad a dam si ho zcela klidne bez PhysX a myslim, ze uplne stejne na tom bude PhysX i v Metru.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 08:24:26
avatar
tak co si budeme povídat, poslední STALKER je pořád spíše jen datadisk k původnímu, takže technicky je minimálně o půl roku starší než Metro 2033 ... ale je to podobný rozhodně dost

tak nikomu asi nevadí, že do hry investovala NV, protože na rozdíl od jiných her, zde nsjou technologie, ktré by byly upřeny majitelům jiných karet
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:24:16
avatar
souhlas, videl sem chvili stalkera 2 i metro, metro se mi libi teda mnohem vice, po dlouhe dobe hra s paradni grafikou.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:31:14
avatar
Stalker 2? kde je?
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 11:27:41
avatar
no proste ten prvni datadisk ke stalkerovi, zapomel sem, jak se jmenuje.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 11:38:07
avatar
vždy´t píšu že je ta hra starší než Metro takže podle toho vypadá .... pokud vím, už se rpacuje na STALKER2 a ten bude zase dál
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 07:44:45
avatar
Tak na to ze ma v tejto hre prsty Nvidia, je vykon GTX 285 v porovnani s HD 5850 katastrofalny. Ked aj bola GTX 285 doteraz vyrovnanym superom HD 5850 vo vacsine testovanych hier, v Metre su jej vykony o triedu nizsie. To sa Nvidia pochlapila . Radeon ma oproti NoForce v benchmarku bez AA vyssi vykon v 1280x1024 o 36%, v 1680x1050 o 31% a v 1920x1200 o 23%. Pri zapnutej fyzike je takisto o triedu lepsi. Asi mali ostat len u toho dvojminutoveho vyseku z Unigine heaven...
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 07:58:42
avatar
No,vsak onedlho NV vida vyhlasenie ze je uz len HW firma a bude sa orientovat na profesionalny segment s C++ a Cudou Kym zase nezmeni nazor

PS: Ten NoForce sa podaril, mas plusko
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 08:12:58
avatar
Odkaz
thomas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 08:15:49

Dalsi dovod pre kupu noveho PC
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 08:26:06

Zeby ma konecne zlomili prejst z 4850 na 5850?Este odmerat priestor v case a zostatok na ucte...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 14:58:52
avatar
He he he. Taky už dlouho přemýšlím o přechodu z HD 4850 na HD 5850 a čekám na to až začnou ceny padat. Doufám, že by mohly začnout padat po tom, co bude na trhu Fermi(opravdu a ne papírově), případně někdy v létě, kdy bývají většinou nejlepší ceny v roce. Cena kolem 5000 by se mi líbila.
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 08:22:08
avatar
fakt dobry, nvidia podepsana a vykon katastrofalni oni proste fakt vali.. tesim se na recenzi a na testy grafik
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:09:45
avatar
hru som uz hral. dostal som sa do chapter 3. a na nizsom rozliseni (1024p) pri DX10 max detailoch ide hra velice plynule co bolo pre mna dost prekvapenie. urcite vacsi rozdiel je medzi DX9 a DX 10 ako medzi DX 10 a DX11.
hlavnym prvkom ktory neustale vyraza dych su dokonale volumetricke textury svetiel, su tam asi anjlepsie tiene co som kedy videl. a okrem grafiky to ma velmi hustu atmosferu, dobru AI nepriatelov a napriek linearnosti mozte v urcitych pasazach hrat podla seba. hra je velmi velka zabava a to som od tejto FPS necakal.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:10:39

Citace:
Z toho lze samozřejmě usuzovat, jak to s tím podílem NVIDIA na této hře je především. Hlavně marketing. Jediné DX11 grafiky na trhu, jsou stále jen ATI HD 5000 a na těch se DX11 prvky hry vyvíjeli.


Preco si DD myslis, ze vyvojari nemali k dispozicii Fermi grafiky len kvoli tomu, ze este ziadne nie su na trhu? To predsa neznamena ze ziadne neexistuju. Minimalne predprodukcne karty mali k dispozicii na ladenie urcite.

PS: Tymto samozrejme netvrdim, ze sa neladil vykon a DX11 aj na ATI kartach. To beriem ako samozrejmost.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:39:44
avatar
Však samozřejmě, první zmínky o fermi se v ovladačích objevily už před více jak rokem, takže se už v tý době daly předpokládat nějaký vzorky, ted jim holt rok trvá odladit výrobu a vyrobit to jádro ve velkým množství, jinak si myslím, že pro velice blízské partnery, jsou funkční vzorky k dispozici na testovaní už minimálně půl roku ;)
petr.hw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:40:49

No ja mel docela strach,ze nvidie udela v teto hre podtrh s behem na ATInach zamernou neoptimalizaci....(asi jsem paranoik) a ejhle ono to na ATI bezi skvele a muzu nastavit i physx advence on(jen nevim zda se skutecne neco aktivuje - rozdil nepozorovan).
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:41:23
avatar
osobně bych čekal, že nějakou tu fermi v předprodukčním samplu měli, ale 95% práce a testování dělali na ATI... no pro nás to ale je šumák... hlavně si dobře zahrát
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:52:01

Pokial bude hra dobre odladena na kartach ATI aj NV tak sa nikto nemoze stazovat a je to dobre pre nas vsetkych. Tak ako vzdy v takychto pripadoch.
tienovlas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mareknr 2010-03-17 12:06:23

ty veríš tomu že nvidia rozdáva nedorobky a pol roka staré fotky z photoshopu ?Ich grafiky pred pol rokom neexistovali,ten škandál bol veľký ale si ho nezaregistroval.Potom im o pár mesiacov na jednej výstave pred očami novinárov vypovedali službu kôli vysokej teplote.To akože im dali 10 grafík a tonu kvapalného dusíka aby mohli testovať?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:59:58

Na ladenie vykonu a DX11 aj na NV kartach mali casu dost. Aj ked pred pol rokom realne karty neboli tak 3 mesiace dozadu uz museli mat predprodukcne karty ci uz revizie A1 alebo A2 na ktorych sa urcite testovalo a ladilo.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:43:38
avatar
těch pár karet měla NV sama pro sebe .... věř mi, že když hra vychází, aniž by byla na trhu doporučená grafika, je v podstatě jasné, že to na ní nemohli moc testovat a ladit ... ladili to a testovali na grafikách na kterých to budou mít zákazníci šanci hrát v DX11 - a to je už několik milionů lidí na HD 5000 a ne 0 lidí na GTX 470/480
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:01:21

Som teda zvedavy ako to pojde na GTX4xx.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 15:08:29

Třeba měli taky maketu.
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - od konkurencie.. 2010-03-17 09:37:57
avatar
Odkaz

tu som sa nasmial na niektorych otazkach, ktore daval redaktor tvorcovi Metro 2033 - on je zrejme plateny nVidiou, ze takto propaguje ich PhyShitX.. ale rus sa nedal!
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:46:53
avatar
no ty odpovědi jsou excelentní otázky už méně

ale překvapilo mě, že příšery nejsou tesselovány - jen použili displacement mapping na to jak jsou podařené, to je super výsledek. Co teprve až bude dost výkonu na displ. map. a ještě tesellaci
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:58:40

Citace:
EG: Engine 4A obsahuje NVIDIA PhysX. Jaké jsou výhody hardwarové akcelerace a jaký hardware potřebujete pro nejlepší zážitek?

Hlavní výhodou je jednoduše výkon. Procesory zde nejsou pro poskytování rozsáhlých fyzikálních efektů. Na druhou stranu pokud necháte celou fyziku počítat přes GPU, ztratíte část výkonu pro renderování. Je to těžká volba, který hardware zvolit pro dosažení nejlepšího zážitku. Osobně doporučuji další (klidně slabší) GPU určené jen pro PhysX.


EDIT: Sorry bola tam este jedna otazka na PhysX:

Citace:
EG: Když pomineme úžasnost PhysX v různých tech-demech, můžete nám říci, co přináší fyzika pro herní zážitek v Metro 2033?

Nepřidáváme PhysX efekty, pokud nejsou součástí scény. Nepřidáváme efekty jen pro efekt samotný. Lidské oči a mozek jsou trénovány, aby viděly nesrovnalosti. My se jen snažíme odstranit tyto nesrovnalosti, aby nenarušovaly požitek ze hry.




Vzhladom na to, ze hra podporuje GPU@PhysX co je na tej otazke take, ze si myslis ze je redaktor podplateny NV? To maju vsetci PhysX ignorovat len preto, ze ty mas k nemu nejake predsudky?
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:00:27
avatar
Nerieš to...ved ked si prečitaš jeho prispevok musi ti byť jasne ktorá bije(za ktoru značku chlapec kope)...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:07:23

JJ. Mas pravdu.
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:36:26
avatar
to ze diplomaticky odpovedal rus na natlacenu otazku?! ano, kopem za ATI!
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:46:45

Stale nevidim dovod preco si myslis, ze ta otazka bola natlacena. Keby 4A engine PhysX nepodporoval tak by som s tebou suhlasil. Ale v tejto situacii chcel pytajuci sa iba vediet aky dopad na hru bude PhysX predstavovat. Podla mna relevantna otazka(a tie boli k PhysX na 3 stranach iba 2).
tienovlas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - žumpi 2010-03-17 12:23:59

A ty kopeš za koho?Ja som rád že je tu DDworld ako protiváha klamstiev Nvidiatuningu.A je jasné že v jeho článkoch cítiť odpor k praktikám niektorých zelených redaktorov a samozrejme podporu AMD.Inač mu ďakujem za to že som na takzvané Obrove fermi nečakal a kúpil si už na začiatku roka 5850.Takže ešte raz za koho kopeš ty?Za nikoho?Tak vypni Pc a radšej sa poprechádaj na čerstvom vzduchu.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 17:25:53
avatar
Ja narozdiel od niektorých nekopem za nikoho.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 22:53:56
avatar
To já bych kopal za toho, kdo má pro mě větši přínos a nvidia to není jasný pane
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:40:20

konečene nejaká hra ktorá nebude na ATI-nách sekať pri zapnutom PhysXe.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:11:52
avatar
Neboj. Pokud to na GTX4xx bude běhat hůř než na HD 58xx, tak určitě dodělají časem patch a začne se to sekat
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 09:44:06

ta tesselacia ozaj neprinasa velky rozdiel.. ale mozno casom sa to zacne vyuzivat vyraznejsie..
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:50:54
avatar
Zatim nejlepe implementovanou teselaci jsem videl na hre HL1 Tam to ale bylo videt kvuli tomu, ze se onen jednoduchy model 100x zeslozitel a postavicky misto hranatych hlav mely hlavy vazne kulate
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX9 vs DX11 2010-03-17 10:08:23
avatar
Rozdíly mezi DX9 a DX11 nejsou moc vidět, protože tessecelace není totiž využívaná tak jak by měla být - ono by to asi žádné DX11 grafiky co byly vydány v reálu neutáhly. Tessecelace v plné míře bude využívána nejdříve až v další generaci grafik. Takže si myslím, že když si pořídím až ATI6xxx tak se nic nestane, protože zatím si vystačím s DX9 kartou. Nejsem žádný NVidia fanda, ale kdyby se NVidia zaměřila na další generaci grafik a z touhle generací grafik neztrácela čas by bylo mnohem lepší pro užitek všech - a hlavně koncových zakazníků
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:13:51

Vzhladom na aktivity NV a uniknutych grafov, v ktorych dokonca so zapnutou heavy teselaciou prekonava s mensim naskokom aj HD5970, ocakavam, ze NV bude v hrach, ktore bude podporovat, tlacit na vyvojarov k co najvacsej vyuzitelnosti teselacie. Podla mna pridu hry s moznostou nastaveni urovne teselacie. Neviem ci v stavajucich je uz takato moznost...
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:25:38
avatar
Dožít se takových her ješte tento rok by bylo fajn, ale moc tomu bohužel nevěřím. A otázka kolik jich bude, že?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:29:37

Ano. To je dobra otazka.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:35:19
avatar
Ja vkladam svoje nadeje do Crysis 2 a druhou hrou je práve Metro 2033.

Dobre vyzerajuca hra ale nemusi byť nutne postavená len na DX10 alebo DX11 napriklad Arma 2 a jej chystaný datadisk vyzerá fakt úchvatne. Na druhej strane ale ak by bola Arma 2 DX10 hrou asi by bola lepšie optimalizovaná.

odkaz na trailer k datadisku Arma 2 Odkaz
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:27:59
avatar
Promin, ale právě, že tento článek je o téhle hře(Metro 2033) a v něm se píše cituji:"Pravda je taková, že Tessellace je v této hře udělána úplně stejným způsobem jako ve STALKER: Call of Pripyat. Je použita hlavně na vybavení a věci jsou trochu realističtější – je to vidět stejně jako ve STALKEROVi". Tak jak může být naděje dle tvého komentáře, že vkládáš naděje do téhly hry jako hry z lepší tessecelací -zase cituji, ale už tebe:"druhou hrou je práve Metro 2033". Pokud si to nemyslel s ohledem na tessecelaci tak fakt nerozumim řeči tvého kmene? Já jsem z planety Země a ty?
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:51:53
avatar
nechtelo by to na misto min DX9 a max DX11 porovnavat max DX9 a max DX11. Tam by me nejvic zajimalo jaky bude rozdil. Podle me minimalni
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:54:41
avatar
Tak v tejto hre by minimalny nemal byť...
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 10:58:03
avatar
Proto bych chtel videt porovnani. Opravdu me zajima jestli by byl videt nejaky brutalni prinos DX11.

Pak by mozna byl dalsi duvod poridit si novou GK.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hrůza 2010-03-17 11:00:06
avatar
No DD se tímto článkem moc nevyznamenal.Metro 2033 vyšlo už včera, proto jsou to testy ze včerejška že. Hra dopadla tak, jak se čekalo. Naprosto přemrštěné HW nároky, které neodpovídají grafikému zpracování.Bohužel se nabízí srovnání s Cryostasis, které dopadlo stejně. Stačí se podívat na ty grafy, hra v 1680x1050, max detail, NO AA a na nejvýkonější jednočipové grafice dneška jen 48 FPS a to bez VYHLAZOVÁNÍ, čekám že po zapnutí 4xAA snímky spadnou tak kolem 20-30 FPS a to je opravdu nehratelné na dnes už základním rozlišení.Budu držet všechny palce aby to DD rozjel na Eyfinity aspoň na střední detaily ale moc tomu nevěřím.. Jak autor píše hra běží na vylepšeném X ray enginu, ale ty HW nároky opravdu neodpovídají,pokud bych to srovnal s 3 roky starým Crysis tak grafika Metra nesahá ani po kotníky, prostě se vykašlali na optimalizaci tak jako u Cryostasis, po grafickém zpracování + HW nárocích je to propadák roku, mluvím jen o grafice, hra samotná neusí být špatná....
petr.hw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:42:28

No teda nevim co si o tobe myslet.Videl jsi to vubec????Jak to muzes srovnavat s Cryostasis?Ma to spolecne tak rodiste autoru a to je vse.Cryostasis jsem hral a dohral dva mesice z5 a mam ho v pameti.Hra mela uzasnou lekaci atmosferu, ale bohuzel naprosto hroznou grafiku(na pocit stacilo,ale jasnej budged).A kombinaci zastarala grafika a priserna optimalizace je fakt hrozne.Metro 2033 ma grafiku luxusni a i uchazejici optimalizaci.Pod DX9 a strednima detailama si to zahraje myslim kazdej a na vsem a presto to bude vypadat luxusne.Cryostasis vypadal odpudive a jeste nebezel ani na highendu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:49:14
avatar
to souhlasim .... taky to lidi hrotí ... prostě ten kdo si zaplatí za High end má mít výhodu maximálních detailů, ten kdo ušetří tak si to hold musí hrát v nižších detailech, bohužel lidi se zkazili na grafikách za 4000 co zvládali na plno všechno a na hrách, které nebyly ve vývoji kvůli konzolím ... konečně zase vývojáři pracují a na hrách je to vidět a někdo se rozčiluje, že mu to na levné grafice za 5000 nejede naplno ... a co chudák ten, kdo za grafiku dá 15 000? jak k tomu přijde, když by to oběma jelo stejně? Proč vůbec existuje nějaký vývoj a drahé výkonné grafiky?

Jás optimalizací u Metro 2033 nemám problém, ta hra jede úplně stejně, jako STALKER CP ve stejných detailech je to náročné ale taky to podle toho vypadá ....
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ´DD´ 2010-03-17 13:13:26
avatar
No bohužel ten technický pokrok není nějak vidět, proto je blbost kupovat si grafiku za 15k ten rozdíl ve vizuální stránce oproti grafice za 4k se jaksi nedostavuje, rozdíl mezi MAX (grafika za 15k) a MEDIUM (grafika za 4k) je hodně slabý, jesli má být tahle hra vrcholem grafiky a optimalizace tak ti ukrajinci museli vypít hodně vodky, vždyť si přečtěte zahraniční rezence a nehádejte se tu jako malé děti

PS - kdo najde aspoň 2 rozdíly u obrázku DX 11 ON a OFF tak mu koupím čokoládu
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 14:17:38
avatar
První rozdíl je ten, že přídavná kapsa na rukávě se mu v případě tessalace více nadouvá (asi mu do ní fouknul vítr) a druhý rozdíl je ten, že na prvním obrázku je nápis Tess OFF a na druhém Tess ON. A teď chci tu čokoládu!
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:21:59
avatar
+ ještě na tom jednom náočníku na tom noktovizoru jde vidět tesselace, takže já chci čokoládu
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:57:40
avatar
hral si tu hru aspon na DX10 na very high?
ked nie tak o com trepes? s obrazkou z ktorych drtiva vacsina je z xbox verzie?
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 11:48:56
avatar
Nechci ti kazit usmev na tvari dd,ale tohle s eyefinity na 3 LCD zrejme nerozjedes
Nebo mozna rozjedes,ale v kolonkach u nastaveni grafiky budes mit same "medium a off" a to bych se na ty 3 lcd mohl z vysoka vys...
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Strike 2010-03-17 11:52:24
avatar
Vždyť říkal že 2x HD 5970 to jistí
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:23:30
avatar
No uvidime,cross dvou 5970,to uz je poradna sila
Ty uz by to mohly nejakym zpusobem rozchodit.

Druha vec je,jak se bude hra tvarit na 4 gpu a do jake miry je bude podporovat.Ono taky ne vzdy (zpravidla nikdy) je crossfire 5970 dvojnasobek vykonu samotne 5970 ze ano.Nekdy (vetsinou) to byva trebas i pouhych par desitek %..
mira89 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 20:02:46
avatar
Hmmm cross dvou 5970, čím to chceš DD krmit? Phenomem?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 07:16:12
avatar
JJ, šestijádrem, už brzy
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:09:30
avatar
jj na 4GHz to stačí, samozřejmě ani Core i7 na 5Ghz to není schopen plně vytížit, ale co se dá dělat .... pořád je to grafický výkon extrémní ...

BTW: dnes jsem to ale zkusil, Eyefinity nejede jinak HD 5870 Sapphire Vapor-X OC 1GHz vše v 1920x1200 na max v DX11 a bez problémů ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:09:29
avatar
Ani omylem, radši budu hrát na medium na 3LCD než na High na jednom, od té doby co jsem zjsitil že na jednom monitoru je to jak koukat skrz periskop, už ani náhodou ...
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:39:30
avatar
Jako periskop rikas..
To bych rad vedel,co by ti na takovou blbost rekli majitele 17"/19"/21" monitoru navic jeste s pomerem 3:4

Ja osobne tedy razim cestu krasnym a nicim nerusenym obrazem + vse na max,nez obrazem rozsekanym rusivymi ramecky a s orezanymi detaily Navic u teto hry by to byla velika skoda.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:40:26
avatar
věř mi, že já taky, ale Eyefinity jak jednou zkusíš, nechceš jinak ... jedne monitor je jak hra na mobilním telefonu
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:23:47
avatar
Ja jsem si vyzkousel eyefinity na 3x24" a opravdu nechci (uz jsme o tom debatovali). To periferni videni,k cemu jsou ty dva bocni monitory,mi absolutne nechybi.Zato ty ramy me vylozene se... .
Teda vecer ve tme zas tak rusive nejsou (bohuzel mezera mezi obrazovkamy samozrejme zustava),ale pres den jsem si pripadal jako blazen,navic vetsina her,co jsem vyzkousel,mela neprirozene zdeformovany obraz.
Na prezentace ok,ale na hrani zkratka hola katastrofa

Nastesti jsem mel monitory zapujcene z firmy.Kdybych dal na marketing a na pocity par jedincu a koupil si je zrovna sam,mozna bych ted taky obhajoval tuhle hruzu..

Ps: Ikdyz musim dodat,ze H.A.W.X. na tom nebyl tak spatnej
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:49:19
avatar
jj deformovaný hry jsou ty, tkeré nejsou pro eyefionity optimalizaovný, to je děs, ale pak jsou tu taky hry, které jsou optimalizovaný a to je pecka
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:59:40
avatar
radsej na jednom monitore na max ako na 50 monitoroch an medium. skusal som to hrat chvilu na medium ale neni to ono. ked to neni na max tak to stoji zahovno.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 14:51:07
avatar
neboj, já si to zařídím tak že budu mít 5760x1200 DX11 full ;)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:16:27

Pokial viem tak DD vyssie pisal o kombinacii 3LCD a Crossfire HD5970. Tak verim tomu ze touto cestou by to slo.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 15:15:12

U FPS her ti ty rámečky rozhodně vadit nemůžou, leda že jsi hráčský amatér. J8 se nekoukám při hraní na rámečky ale na to kam mířím, a snažím se sledovat okolí, monitory okolo máš pro periferní vidění, kdy můžeš sledovat pohyb, pokdu ovšem nejsi hráčský amatér
Nevím kde by to mohlo vadit, možná u strategických her.
Kde to vadit bude určitě, bude když si nějaký blázen pořídí hned 6LCD, kde už jsou ty rámečky i přesně uprostřed obrazu.
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 23:29:43
avatar
Poradim ti - vyzkousej si eyefinity sam,at tu neplacas hloupe rady o necem,co jsi videl mozna tak na youtube
At nejsi pouze kecal amater
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 14:31:51

Díky za nicneříkající radu, už jsem to vyzkoušel, a rámečky mi nevadí, zážitek excelentní, možná jsi až příliš rozmazlené dítě.
pfhawk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - datum benchmarku 2010-03-17 14:36:59

neodpustil jsem si to na PCT a neodpustim si to ani tady "teda na PCGH jsou docela machri, kdyz ten clanek vydali sice vcera, ale ty benchmarky maji znaceny, ze je delali uz pred rokem to se pak nedivim, ze je vykon novejch radeonu s dx11 tak nevyladenej "
Dadakk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ehm 2010-03-17 12:22:16
avatar
warez opet "nezklamal" hra vysla predevcirem...
jak smutne. ja osobne jdu do originalky. zlatej steam. a kdyz uz si s tim autori delaji takovou praci, tak proc jim nezaplatit, kdyz vas hra bavi?
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 12:55:35
avatar
Ako ma môže hra baviť, keď si ju predtým nevyskúšam? A ako si ju môžem vyskúšať predtým, než si ju kúpim? Myslím, že všetci poznáme odpoveď...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 15:04:37
avatar
Tak novinka ke GTX480. Puvodne mela vyjit 29. brezna ale doslo k odkladu na 6. duben.

http://www.tomshardware.com/news/nvidia-geforce-gtx-fermi,9904.html
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:29:12
avatar
zaujimave ze hru nespustite bez nainstalovania PHYSX aj ked to vobec nevyuzijete..
petr.hw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:49:03

PhysX musis mit nainstalovanou i pro radu jinejch her.Existuje verze pocitana pres CPU a ta je ve vice titulech a tu vyuzijes i s ATInou.Tak proto no.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 12:55:49

Hra vyuziva CPU@PhysX aj ked jeho GPU cast nevyuzivas. Takze kvoli tomu.
m4xp0w3r7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 16:18:57

četl si ten článek než si ho komentoval? o CPU verzi Physx, která je v každe druhé hře, si ještě neslyšel?
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:41:14
avatar
Nedalo mi to, proste som musel tento citát vyhľadať. Páni, čítajte múdre slová človeka z roku pána 2001

Level, č. 04/2001 článok o Geforce 3 -

"Pro pána svatýho, co kdy budeme potřebovat víc než 1600x1200x32bit s antialiasingem v 60FPS? Co si radši místo toho dojít do hospody?"

DD toto smerujem hlavne k tebe, ty raz skončíš v ergonomickom superkresle z titánovej zliatiny sediac u HD projektoru premietajúceho na celú bočnú stenu činžiaku/rodinného domu, hrajúc Crysis 6 a rozmýšľajúc prečo točíš hlavou ako pri tenise (bez urážky, len s nadsádzkou uvažujem kde tvoje nadšenie skončí)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:46:16
avatar
no myslím, že mě to hned tak bavit nepřestane, ale většinu věcí stejně ještě dlouho nebudeme moc dělat jinak než v PC hrách, takže asi tak realita by byla fajn ale něco možné není
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:54:52
avatar
Tak to hej. Ale keď už tak, uvítal by som "hranie" na spôsob ako to bolo v Startrek: New generation, tá holografická miestnosť kde si si tiež mohol nastaviť ako moc to bude bolieť keď ťa niekto kopne do zadku. Také zapnuté friendly fire v Battlefield BC2 by mohla byť sranda ak by kamoš pokukoval po sestre
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX 11 2010-03-17 13:23:20
avatar
Já jenom čekám na hru, kde se konečně ukáže v plné síle DX 11 a tessalace, zatím jsou ty hry zklamáním. Aliens vs Predator přinesl u DX11 pouze zapnutí AA, u DiRTu pak nastavení Higt u post procesů, u Call of Prypiat míra tessalace neodpovídala propagovaným obrázkům a v Metru jsem žádný rozdíl nenašel.
Že by se opakovala zase ta stejná situace jako s DX 10 typu Crysis kde pod DX10 šly nastavit jen vyšší detaily, řekl bych že lidé velmi často zapomínají......
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:37:06
avatar
hmm a hral si to ci si len pozrel obrazok co je tuna hore?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:48:25
avatar
no situace se určitě neopakuje, už teď půl roku po vydání DX11 grafik, je na trhu víc DX11 her něž DX10 za dva roky takže myslím že se to daří nad očekávání dobře ...

nejste realité když čekáte zárzaky ... vzheldem k tomu, že DX11 grafik je stále maximálně pár milionů mezi lidmi a bohužel hodně firem jsou jen výrobci her, ne vývojáři, je prostě stávající stav maximem v současné situaci a já si opravdu nemohu stěžovat ...
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 14:56:45
avatar
Já právě čekám ty zázraky co propagují ty super DX 11 videa a vymoženosti, ale ty hry co zatím vydali tomu neodpovídají,si pamatuji to video Aliens vs PRedator jak ukazují že celá scéna bude vylepšená tessalací, ješte to zvýraznili mřížkou pro COOL efekt a co se dovíme po vydání - že tessalace byla použita jen u vetřelců, já chci sakra ty zázraky co jsou v tom videu a ne propagační kecy
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 15:55:09

V tom videu taky byla použita tesselace jen an vetřelce.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 16:07:47
avatar
Našel jsem video, kde ukazují jak použili tessalaci i na prostředí, ve hře ale není.....
Odkaz
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 17:43:35

Propagační video na prezentaci, no že ve hře není to nepoznám, s nataženou texturou to na tom prostředí moc poznat nejde. Stejně jinak dnešní HW nemá výkon na to aby byla tesselována celá scéna, takže moc nemá cenu používat tuhle techniku na velké množství detailu atp. jako např. v unigine heaven.

Moc jsem neposlouchal co v tom videu řikají, ale není to něco jako prezentace technologií a postupů které ve hře použili? Potom ybch se nedivil že tam jsou věci které ve hře samotné vůbec nejsou.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 15:55:13
avatar
jo jasně, ale lepší než nic pořád lepší než kdyby to vydali čistě s DX9 někde se začít musí
meifis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 01:50:47

Myslím, že se situace s DX10 doopravdy opakuje a je mi to docela líto.Rozhodně si nehodlám kupovat teď DX11 kartu a čekat rok na to, jestli náhodou vydá někdo hru která za to stojí a využije můj tou dobou už zastaralý hardware.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 13:51:03
avatar
nejlepší článek na pctuningu vykom ati 5850 na max jako trhaci kalendář, itak vykon 5850 je slušnej
lambo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PhysX 2010-03-17 13:56:08

Zdravim všechny Přečetl jsem si pečlivě vaší diskuzi ohledně PhysX a nemáte pravdu !!!!!!!!!!!

Na akceleraci Videa používam ATI HD 2600XT TURBO od HISu (sice už zastaralý) a na PhysX Jsem dříve používal PPU BFG Agiea PhysX, a teď pozivam poze na PhysX mam NVIDIA GTX evga 250 a to máte vidět jak krásně funguje Fyzika v Mirror's Edge.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 15:02:58

Da sa to samozrejme obist ale oficialne to NV zakazala a o tom je gro sporu.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - physx 2010-03-17 14:05:16
avatar
no zrovna v mirror edge to videt moc nejde, trocchu skla . a v batmanovi by ti ta 250gts uz nestacila.. takze je lepsi fyzika pres cpu jako v bad company ta jede kazdymu
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 14:44:27

Zatial co mam odohrate v batmanovi tak mi GT240 na fyziku v pohode staci. Alebo si myslel GTS250 aj na grafiku aj na fyziku?
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 12:52:44
avatar
Nie, na kávu a tanierik pod pohár.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 13:35:23

Zalezi od toho aku kavu mas rad a v akom porcelane.
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 14:35:31

DD tak vydavatel je obzvláště zvědavý na tvou recenzi? Doufám, že nepodlehneš tlaku a bude objektivní.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 14:50:04
avatar
jako vždycky hlavně tu hru před tím dohraju a v plných detailech
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 15:27:24

To jsem chtěl slyšet
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 14:36:08
avatar
Ten rozdíl MinDX9 a MaxDX11 je krásný, ale co takhle ukázat MadxDX9 a MaxDX11? Takhle to na DX9 vypadá jakoby někdo stáhnul Mipmap detail na minimum vč AF filtrace což pro mě nemá moc vypovídající hodnotu.
neox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 15:57:49
avatar
Pri vypnute tessalaci to vypada lepe
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - XD 2010-03-17 15:59:33

Problem je ten ze lidi jako DD pisou o vecich o kterych nemaji ani paru.

Opravdu bych doporucoval DDmu nastudovat co vlastne teselace je protoze toto neni prvni clanekve kterem o ni mluvi a pise takove perly ze to snad neni ani neni mozne. Ja vim ze DD neni profesionalni magazin ale i tak....

Takze pane DD mate za ukol otevrit mocny vyhledavac google a napsat tam slovo teselace

Stejne jako v tom demu ucosi heaven, colin, atd o cem se psalo to nebyla POUZE teselace, samotna teselace nedela nic jineho nez zahustuje geometrii meshe - coz samo o sobe neni zas tak moc znatelne, vetsina tech "velkych" rozdilu prezentovana temi tech. demy ukazkami atd ani nahodou neni samotna teselace takove rozdily jake jsou nam prezentovany udela az teselace ve spojeni napr s diplacementem.
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 16:14:48
avatar
presne tak to je
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 17:24:52
avatar
No to je úžasné a co jsem v tomto článku napsal o tessellaci špatně? Konkrétně!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 17:24:17
avatar
Já to vim co je tesselace a co to všechno obnáší ... vždy´t á také píšu že jsem docela spokojen a vím co by to obnášelo, kdyby ji použili v maximální míře ....

kde jsem konkrétně napsal něco špatně? vytýkáte mi něco a nepíšete co ...
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2010-03-18 20:00:36

Ja nerikam ze perlis primo u tohoto clanku tak sem to nemyslel. Reaguji spise obecne na humbuk a clanky o teselaci a DX11. A toto neni prvni clanek na toto tema

Napr ty zatracujes nVidiu a jeji physX ano je to pouze pro majitele nVidii s physx ale i tak to ma Xkrat vetsi prinos nez slavne opevovana teselace a DX11 - nVdia ma sice neco co jde pouzit pouze pro ni - ovsem ALESPON je tamten rozdil videt.

To se POUZE o teselaci neda rici - vsechny doposud uverejnene ukazky byly jeden velkej marketingovej blud omnoho vetsi nez dela nvidia s physx, to cim nas krmi neni teselace ale miliarda dalsich veci ktere existovali DAVNO pred DX11

Osobne jsem zatim nevidel JEDINOU ukazku kde by POUZE teselace mela nejakej vetsi prinos na celkovej vzhled, ano u nektere geometrie objektu je to trochu videt ale to je asi tak vse.

A dal jsem ti palec nahoru aby se nereklo
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 22:42:09
avatar
Samotna tesselace hru nespasi. Chce to takovej mix efektu a poradneho pribehu. Pak si bude clovek pripadat jako by byl v te hre. Kdopak nam namicha tento drink
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 22:41:50
avatar
net.Xtreme = diky
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 18:41:57
avatar
Citace:
pardon "nezpasi"
Snad nespasí, ne? A používej editaci, není nad to si nenápadně opravit gramatiku v příspěvku;-)
PeprmintBozkov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 18:48:13

Mám jeden offtopic dotaz, ale tykající se těchto stránek. Doposud jsem na ně chodil ze sveho staršího notebooku. Teď ho mam v opravě a používám ségřin noťas nebo brachův desktop. Na obouch se to projevuje stejně, ale na desktopu je to extrém. DDworld se zobrazí při velkém rozlišení jako "nudle" uprostřed obrazovky. Používám nejnovější FF. Je nějaké řešení, jak rozšířit stránku na celou obrazovku?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 19:16:36
avatar
DDWorld je optimalizovaný napevno pro 1280 rozlišení .... neroztahuje se
PeprmintBozkov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 23:21:36

Tak to je škoda. Opravdu to vypadá dost trapně na velkém LCD. Zkuste to nějak vylepšit, ideálně podle rozlišení monitoru. Určitě to Joomla umí.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:10:27
avatar
to je záležitost celé tepmplate a tu teď předělávat opravdu nebudeme ... vím jak to vypadá ... mám rozlišení 5670x1200
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 19:25:41
avatar
funguje vam na nvidia kartach vertikalní synchronizace me nejde vynutit.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tesselácia v plienkach 2010-03-17 19:48:06
avatar
no neviem tie obrázky kde je teselácia zapnutá a vypnutá vyzerajú takmer rovnako takže asi by som potreboval lupu nato aby som vôbec našiel nejaký ten rozdiel medzi zapnutou a vypnutou tesseláciou. Myslím si že tieto tesselácie sú ešte úplne v plienkach lebo ani v AvP sa to nedá ani rozoznať.
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 20:05:40

Po shlédnutí všemožných trailerů z této hry se nemůžu zbavit pocitu, že hra postupem času sklouzne do stereotypu - stále stejné prostředí, protivníci, tma. Doufám, že tomu tak nakonec nebude.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 12:50:17
avatar
Môžem potvrdiť, že to nie je pravda. Ku koncu sa hra odohráva na piesočných plážach Hawaia a oponovať ti budú ženské s veľkými balónmi.
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 20:26:13
avatar
Uz se tesim az si ji koupim a jeste nejaky ten DX11 HW
Gonzalezz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - x 2010-03-17 22:17:29

No tak vidím že se to tady nezměnilo prostě ddworld je totálně vhajzlu už to nemůžu vydržet. Myslíte že když se podíváte na pctuning nebo extrahardware že tam uvidíte nadpis METRO 2033 DALŠÍ SOUBOJ ati nVIDIA? Neuvidíte protože tady každej kokot co tu píše ty rezenze nebo co to je nadržuje posrané ati Proč je tu min dx9 a max dx11? ano protože dx11 Nvidia nemá tak proto aby tady kokot potupil Nvidiu prostě banda zmrdů
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 00:10:54
avatar
Ty voe...tenhle chlapina fakt valí ...pokračuj, je to haluz čítať ...keď vidím takýchto "ľudí", tak mi to fakt dvíha náladu
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 01:05:21

.Copak copak.Zase dalsi zelenej uplakanek co psychicky neunese ze ma ATI zdaleka nejvykonejsi kartu na svete a ani FERMI na tom nic nezmeni?
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 12:47:31
avatar
No no, pán Gonzalezz, to chce kľud. Pán House je tu, aby Vám pomohol. Povedzte, ako dlho pociťujete úzkosti zeleného kolapsu?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to Gonzalezz 2010-03-18 14:24:45
avatar
Citace:
Myslíte že když se podíváte na pctuning nebo extrahardware že tam uvidíte nadpis METRO 2033 DALŠÍ SOUBOJ ati nVIDIA? Neuvidíte protože tady každej kokot co tu píše ty rezenze


Zdroj - Pctuning
"Bitva v Metro 2033 - Radeon vs. GeForce - Podívejte se na aktuální souboj grafických karet"

Kvůli tobě jsem na pctuning musel po dlouhé době zabloudit, takže doufám, že se jako chlap omluvíš a uznáš svoji chybu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:11:41
avatar
copak teenager co mu NVIDIA nedala? ne vážně beru to jako vtip už jen proto, jak se o této hře jinde píše ;)
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-17 23:02:09
avatar
hoho gonzalezz el stupido!!!!!!!!!!!!!!!
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 01:33:54
avatar
ako aj pri dx9 tak aj pri dx10 na mojej 4850 a cpu 965 je to max detailoch nehratelne pokial je tam viac svetelnych efektov..myslism ze by to chcelo trosku pohrat sa z optimalizaciou pretoze aj stary STALKER dokazal poriadne pobrabrat moj hardwer..
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 01:44:42

teda me to vubec nechytlo, ale vypada to slusne.
docela me stve, ze sem si o nevzal do parady radsi neco silent huntera, ted s tou hrou stravim nejmene 4 dny a bude to otrava
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 12:48:31
avatar
4 dni? Ja som ju prešiel za ani nie deň. Ty ju chceš hrať, či vybrať sa tam na dovolenku?
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-23 12:25:57

to ne jen pro to neco dodelavam do ovladacu , ta hra ma stalker engine je to ovsem upraveno a to tak , ze vzhled na ukor optim. no proste hruza musel jsem s tim ke kolegovy abych to byl schopen rozhejbat aspon na min fps , jako ta hra na cross 5970 ma kolem 19 snimku /sec pri rozliseni 1024x768
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 09:11:33
avatar
Chcem sa spytať ci bude HD 5890 resp kedy asi bude. lebo co pozeram na tie vysledky tak ani 5870 si nevedie velmi dobre FullHD secko na max bez AA a Framerate klesa k 30 FPS. To sa mi nepaci.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 12:47:52
avatar
Kúp si 5970 a máš vystarané.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 12:50:51
avatar
5970 stoji strasne prachy tolko do karty nemožem vraziť. Tak na staru menu je to cca 17 000Sk. Som ochtny dať max. tak do tych 13 000 Sk.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 13:38:55

A nechcel si nahodou kupit GTX480?
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:15:25
avatar
Vsetko zaleži od ceny. A nejmä od toho ako dopadne Fermi.
mato6631 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:19:14

kto ma gtx 295
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:26:03
avatar
Ten, kto nemá 5970.
mato6631 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:22:43

kto ma gtx 295 mam problem s dvoma jadrami siahol som najnovsi ovladac 197.13 pise tam baterfiel bad company 2 ze maju ist obe jadra a mne nejdu aj ine hri tam pisu a nejdu na obe jadra na baterfield ma priemere fps 45 na 1900 1080 4aa a 16f vsetko na hych
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:18:09
avatar
Jak to tak čtu,tak jsem měl dojem,že je to kdoví jaká pecka,ale nic moc.Jestli tohle má špičkovou atmosféru,tak už opravdu nevím co si mám o tom myslet.Po zapnutí 4xAA na full absolutně nehratelné na čemkoliv.Grafika mě neohromila,což by měla při té náročnosti.Takže špatná optimalizace,jak jinak.Co se týče ozvučení,tak hodně slabé.Škoda.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 10:14:27
avatar
Nehraj na GeForce 220, nepúšťaj si ju na plastových papundlekoch a na 15'' tintítku.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 17:22:36
avatar
Vidím,že se držíš pravidla podle sebe soudím tebe.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Monday, 25 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 587x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Friday, 22 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1535x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Thursday, 21 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1230x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Wednesday, 20 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1909x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluTuesday, 19 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1161x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Thursday, 14 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1913x
Komentářů: 3