AMD RYZEN procesor má takt 4GHz!? Máme pro vás další hotové AM4 základní desky X370 a B350 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 05 leden 2017
altNa CES se prezentuje AMD AM4 platforma v plné síle! RYZEN procesory, X370 desky a VEGA grafika.

 

 

 

 

AMD na letošním CES nezklamalo a dodrželo co samo slibovalo, i co slibovaly dřívější spekulace. Že bude k vidění a dokonce i k vyzkoušení plně funkční nová AMD AM4 platforma. Na CES 2017 je aktuálně k vyzkoušení hned několik plně funkčních počítačů s AMD RYZEN procesory v X370 AM4 deskách a dokonce v kombinaci s AMD Radeon VEGA grafikou. Po letech tedy opravdu moderní high end platforma, která nabízí špičkový výkon.

Ohledně procesorů RYZEN však ani na CES AMD stále neprozradilo nějaké další novinky, zejména tedy finální takty a třeba cenu. Nicméně někteří „nenechavci“ se podívali, na jakých specifikacích ty AMD sestavy jedou. A ani se tomu nechce věřit!

AMD RYZEN procesory, které jsou použity v sestavách jsou totiž o dost výše taktovány, než při všech dosavadních ukázkách výkonu! AMD samo začátkem prosince oficiálně prezentovalo výkon s RYZEN procesorem s vypnutým TURBO režimem, který tak běžel jen a pouze na 3,4GHz. V nedávno publikované recenzi v papírovém magazínu CANARD PC pak otestovali ještě pomalejší vzorek se základním taktem pouhých 3,15GHz s Turbem na všech jádrech 3,3GHz (3,5GHz pro jedno). Ve všech případech byl ale i tak výkon velmi dobrý a poměrně blízko úrovně tisícidolarového 8jádra Intel Core i7-6900K s taktem 3,2 – 3,7(4,0)GHz, což je druhý nejvýkonnější procesor, který Intel dnes vůbec nabízí! Proč o tom mluvíme?

V demo počítačích AMD na CES 2017 totiž běhají 8jádrové/16vláknové RYZEN procesory se základním(!) taktem 3,6GHz a hlavně až 3,9GHz v TURBO režimu! A to je to starší revize F3. Údajně však aktuální a prodejní verze RYZEN  procesorů jsou revize F4, která má 3,6GHz v základu a 4GHz v TURBO! Tohle jsou už zprávy, kterým se sám zdráhám uvěřit. Takhle vysoké takty od 14nm FinFET a 8jádrového/16 vláknového RYZEN nečekal ani ten největší optimista. Vždyť se fakticky rovnají tomu, co má běžně současná vysokofrekvenční architektura FX procesorů a ano, je to dokonce více než má oficiálně 14nm 8jádrový Intel Core i7-6900K (3,2/3,7GHz)! Jsem hodně zvědav na finální výkon RYZEN. Pokud se (doufejme) ukáží i všechny spekulace o errata chybě snižující výkon jako neopodstatněné, mohlo by to být ještě mnohem zajímavější, než kdokoliv čekal. Ale radši nepředbíhejme. Každopádně běžné taktování přes 4GHz zjevně nebude pro AMD RYZEN procesory žádný problém a s tím nedávno provaleným přetaktováním na neuvěřitelných 5GHz na jednom jádru s běžným chladičem na vzduchu, to zjevně také nebude jen pohádka. Tím spíše, že dotyčný zdroj uvádí, že problémem při dosažení této hodnoty nebyl ani tak procesor, jako omezení ze strany desky.

No a když jsme u těch základních desek, AMD oficiálně nechalo výrobce ukázat další modely AM4. Představily se tak následující modely: ASRock X370 Taichi, ASRock X370 Gaming K4, ASRock AB350 Gaming K4 & ASRock A320M Pro4.

Biostar X370GT7, Biostar X350GT5 a Biostar X350GT3

Gigabyte GA-AX370-Gaming K5, Gigabyte GA-AX370-Gaming 5, Gigabyte AB350-Gaming 3 a Gigabyte A320M-HD3

MSI A320M Pro-VD, MSI X370 Xpower Gaming Titanium, MSI B350 Tomahawk & MSI B350M Mortar

A to je samozřejmě jen zlomek desek, které budou k dispozici až se AM4 představí a uvede na trh. V tuto chvíli už ale AMD AM4 vypadá připraveně, takže oficiální uvedení na trh během aktuálního Q1 2017 a to s největší pravděpodobně v březnu, vypadá zcela reálně.

Tak co, jak se vám zatím RYZEN líbí? Také čekáte, že je tam někde nějaký pořádný háček?

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
pavel.pavol [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - moooc pěkný 2017-01-06 03:20:42

Az se me tomu nechce ani verit, opravdu skvele. AMD dobre zatajovalo vykon :-D. No ono je to mozna lepsi, protoze az tohle uvidi v akci ruzni odpurci AMD, tak je z toho klepne pepka :-D. A ted to nejpodstatnejsi, jeste kolik bude tahle masina stat ?. Kazdopadne diky za clanek DD.
martyst111 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 13:43:32

Ahoj dostal jsem nove cpu amd fx 8300 Vishera nainstaloval ho do me desky Gigabyte 970A ds3 ktera ma udajne podporovat am3+.Revize desky je 1.1 a pred instalaci cpu jsem updatoval bios na pozadovanou verzi od vyrobce a po zapnuti pc bezi a tak po 5 vterinach natvrdo vypne,nekdy i zamrzne pri loadovani win,,kdyz tam vratim zpet stary athlon 2 x4 640 tak vse bezi v poradku oba cpu jsou 95w.Hrabal jsem se v tom vcera cely den a za boha na to neprisel tak bych byl moc rad za radu pokud nekdo vi.
Jardat [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 05:58:54

Vše vypadá tak, jako by to nemělo chybu. Což se mi nezdá...
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 06:31:39

Samozřejmě že se ti to zdá. S těmahle deskama se přijde s křížkem po funuse, protože polovina lidí, co se třepala a třepe na nějaký dietnější "Řízek", si mezitím koupí kaby-lakeovej Pentium G4560 (2C/4T x 3,5GHz), který je za cenu 1900-2000 Kč s DPH naprosto kouzelnej a z pohledu poměru cena/výkon neodolatelnej kousek křemíku...
Na konci ledna, až ještě trochu slehnou ceny (skladem už je, ale ne všude), tak do něj jdu, budu měnit desku, procesor a paměti.
jurgenb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 06:46:29

No určitě budou lidi čekající na 8C/16T procesor kupovat 2C/4T procesor. To má stejnou logiku, jako kdyby sis při čekání na nové Lamborghini šel koupit novou Octavii.
Nexon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 08:30:29

Přesně tak, děti si koupí virtuální čtyřjádro, kde je výkon cca 2x(0,95 až 1,20) tj. 1,9 až 2,4 full jádra, no a ty ostatní si počkají na full 8 jádro (u HT počítám u AMD s podobným poměrem tj. 0,95 až 1,25 násobek výkonu na jádro) za rozumnou cenu. Navíc na CES už prosáklo, že se výrobci desek nebývale těší a vyrábí boardy pro Ryzena o sto šest.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 21:07:02

takže sa budu predávať ako teplé rožky? A prečo by mali mat nižšiu cenu ako Intell pri rovnakej výbave a kvalite ? Dosky pre AMD aj Intell budu minimálne rovnaké osobne tipujem vysie pre AMD firmy budu chcieť zarobiť na ošiali . K cene procesorov sa píše okolo 300dolarov Intel i7 je o 100euro drahší ak by sa výkon vyrovnal nieje nič divne a mat erekcie z 4Ghz? 45nm x2 išli na 4GHz 32nm FX k 5Ghz . Ak je ozaj F4 koncová revízia treba na ňu počkať . Bug nieje výmyslom nik by nerobil ďalšiu rev keby bolo prvá bez chyb?? AK by sa zen podaril prečo by mali intelacii nadávať? Intel zhodí cenu a zákazníci si polepšia
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 12:27:09
avatar
Citace:
mezitím koupí kaby-lakeovej Pentium G4560 (2C/4T x 3,5GHz), který je za cenu 1900-2000 Kč s DPH naprosto kouzelnej a z pohledu poměru cena/výkon neodolatelnej kousek křemíku...


Chudáci majitelé předražených i3 ¨.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-08 09:59:27
avatar
Ja ocekavam neco neocekavaneho. Bud spatna logistika, nebo nedostatecna vyrobni kapacita nebo nejakej SW problemy a nedoladenost.

Ne ze bych to pral AMD ale vsichni zname AMD...
janekjankovatej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 07:41:38

No jen aby to AMD ještě chvilku finančně utáhla - zatím jen předvádějí,lákají a NVIDIA a INTEL prodává a vydělává.
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 08:58:24

Tak, tak. Brácha teď kupoval kompa za 60k a co tam bylo? Intel+nVidia. Prostě se nedočkal.
Bůh ví, nebo možná ani on neví, kdy kurňa AMD něco začne prodávat.
Azi0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 21:30:17

Březen, podle DDho článku viz. výše.

edit: poprosím mínuskovače o slovní vyjadření
pcwifi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - á em dé 2017-01-06 08:03:41
avatar
mýtický cpu, vsude o nem mluvi ale nikdo ho zatim nevidel... Osobne nevim co si moc o AMD myslet, leta nas krmili svymi produkty, ktere kdyz jeli tak znatelne lineji nez podobne od Intelu. No uvidime, osobne bych si zrejme nez nove AMD koupil rapidne zlevneny (v reakci na AMD) slusny Intel
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 08:14:53
avatar
rapidně zlevněný intel ??? tohle slovní spojení existuje ??
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 21:16:53

By si sa divil pohľadaj ceny P4 keď bolo dvoj jadro doslova zlepené Intel bol za 300dolarov najvyšší model a AMD cez 1000!! A intel sa poučil a výrobu ma .AMD svojich cenovou politikou prišlo aj o výrobu . Bez drahej ropy a investícii Saudskej Arábie do GF by AMD asi skončilo . Neviem kto okrem Samsung by mal peniaze na niečo ako 14nm a menej .Aj IBM predalo výrobu GF a to je u mňa iná ikona ako AMD
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 10:12:10
avatar
nejvýhodnější intel byly šestijádra do socketu 1366, když se vyřazovaly ze servrů a daly se sehnat na ebay za pár šupů. Od tý doby prosazuje intel svojí monopolní politiku bez přerušení, takže se těším až si konečně "vyberu".
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 10:51:44

JJ, také jsem tehdy nakupoval. Jednu dobu jich bylo fakt hodně. Jen jsem měl smůlu na desky, protože ty co jsem měl v práci uměly většinou jen čtyřjádra. Ale upgrade z 920 (4x2,66) na 970 (6x3,20) za cenu kolem 2500kč byl skvělý. Ty sestavy doteď běží a nějak jsem necítil potřebu je měnit. A se stabilním OC na 3,9 (s vodníkem tedy) to rendruje pořád hezky. A to se bavíme o procesoru z roku 2010...
KikiloCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 12:39:19

Já mám X5650 na 4,5Ghz na vzduchu a výkon je stále šílenej a v CINEBANCH R15 mám 935 bodu...prostě paráda. Známej utratil prachy za i7-6700K proto že prej nevěří že takhle starej procesor podá nějakej výkon
Azi0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 09:02:03

Zajímají mě ceny těch desek - resp. kam se vyšplhá Ryzen 8/16 + deska vhodná pro taktování (nebo deska s prodlouženou zárukou).
Vím, že na podvozku se nemá šetřit, ale dát za desku polovinu ceny CPU se mi zdá hodně.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 10:54:31

Ceny budou stejné, jako u sestřiček s intel paticí. +/- nějaké drobné. Takže slušný základ koupíš kolem 2500, něco výrazně lepšího bez zbytečných kravin za 4000
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-08 09:45:32

Podle míry načančanosti těch desek na fotkách, soudím, že tyto jsou cca od 5k výše.
Detik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Má to těžký 2017-01-06 09:26:54

AMD to nemá jednoduchý na jedný straně bohatá Nvidie a na straně druhý ještě víc nechutně bohatý Intel a zkuste vtomhle pekle u s minimálním kapitálem konkurovat oběma dvěma jak na poli CPU tak i GPU. Každopádně to teď vypadá, že by se to našemu Davidovi mohlo podařit proti oboum Goliášům současně. Jedíný co Intel ani NV nemají je výkonné APU. NV nemá CPU a Intel zase výkonnou grafiku. AMD by z toho měl těžit víc než jen v segmentu konzolí, kde vlastně konkurenci nemá. Mohl by ovládnout například segment Notebooků kterých už se vyrábí více jak stolních PC tedy obrovský trh = obrovské peníze.
Valda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Trošku bych klidnil nadšení. 2017-01-06 09:30:59

Když se podíváte na to v čem byly zatím výsledky Ryzenu měřeny tak jsou to stále dokola programy jako Blender, Handbrake a podobné, které obecně AMD docela dost v testech sedí a to i stávající FX architektuře. Takže se dá očekávat, že v tomto budou sedět i Ryzenu. Aby to nakonec nedopadlo, že ve výsledném releasu a testech se výkon skrz všechny aplikace propadne o 20% jako to bylo při uvedení prvního Buldozzeru.

A to nejsem odpůrcem AMD osobně bych byl i rád kdyby Ryzen byl tak skvělý jak se zatím snaží tvářit, ale ..... je tu stále to ale... Takový ten standartní AMD "háček" tam někde vzadu v koutě.
N0NECZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Už aby.... 2017-01-06 10:23:43
avatar
Už bych to rád viděl v reálu. I když nebývám tak optimistický jako je pohled redakce tady, kdyby se povedla většina z toho a cena byla příznivá, asi bych měl jasno, jaký bude další CPU.
Lépe řečeno, zatím nepotřebuju ani takový overkill jako je 8C/16T. Klidně by mi s danou technologií stačil dnes už klasický 4C/8T, pokud bude výkonově podobný konkurenci.
YORGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 10:43:48

Žeby konečně důvod pro výměnu mého letitého core i7-920 ?
Ryo2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ryzen 2017-01-06 10:51:09

Všechno je tak kouzelně dokonalý až mám strach aby někde opravdu nebyl háček... snad vše dopadne tak dobře jak to vypadá. Cpu i Gpu trh potřebuje rapidně konkurenci. Doufám ze se AMD opravdu zadaří a vznikne tu konkurence která tu vyloženě chybí.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Háček bude v ceně. 2017-01-06 11:00:45

Kde bude háček? V ceně.
Pamatujete na spekulace s cenou Fury X a Nano?
Říkalo se něco o tom, jak to za 15000 a 9000 bude bomba. No a pak přišly reálné ceny a už to taková bomba nebyla. A tady nás pravděpodobně čeká něco podobného...
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-08 04:30:45
avatar
V podstatě souhlasím, ale to je jen začátek příběhu předchozí generace, příběh je potřeba odvyprávět celý. Nano šlo později sehnat jednu dobu za 11 tisíc nové, zatímco konkurenční Nvidia měla svou méně výkonnou 980 ještě o 2-3 tisíce dražší a tudíž neprodejnou? Stačilo si počkat. To samé se bude opakovat i Vega vs 1080. Stačí jen počkat. Nebude to hned po releasu Vegy, ale do půl roku po releasu určitě. Teprve potom bude vhodná doba k nákupu Vegy, stejně jako tenkrát byla vhodná doba k nákupu Nano, dříve ne. Co chci říct - kupovat 1080 bez konkurence je hloupost, skočit hned po Vega v době releasu je jen o něco menší, ale stále hloupost. Nano bylo v době uvedení za 19 tisíc, do půl roku bylo pod 12. Tedy, bude-li Vega podobného výkonu a ceny jako 1080, většina z Vás to nazve failem, koupí NV a bude zas čekat na novou generaci. No a já jen počkám, novou generaci budu mít jen s několikaměsíčním zpožděním, ale za 60% ceny. To u Nvidia nehrozí, proto mám AMD rád.
Dnes je taková zvláštní doba, lidé se za vším honí, musí mít vše hned, vše se v den vydání stává zastaralým, podívejte jak je to z hrama - lidé to musí dohrát do dvou dnů od vydání aby byli první, dokud je to cool a mluví se o tom. Jsou jen směšní a ubozí. Já kupuji hry na Steamu po roce co vyjdou s 50-75% slevama. Vemte si takový fallout4 - totál zabugované, drahé v dobé vydání. Začal jsem to hrát až tyto Vánoce a výsledek? Stálo mě to jen zlomek ceny, včetně season pasu, hezky všechny DLC, poslední vyšlo teprve nedávno. Borec co to hrál v době vydání měl oproti mě jen méně obsahu a více bugů za více peněz a nebude to hrát dnes znovu, ten už dávno čeká na nové zabugované pecky v předprodeji. A s hardwarem je to podobné.
Asi mě budete všichni nesnášet (příznivci AMD i Nvidia), ale jak jsem nekoupil GTX 1080, tak nekoupím ani Vegu. Ne hned, první dobrá karta 14/16nm generace bude u Nvidie patrně až 1080Ti a u AMD zlevněná Vega. Proč? Protože 1080Ti bude karta nastavená konkurenčním bojem, zlevněná Vega taky. Do teď jsou to jen přehypované kusy křemíku (u AMD dokonce nevydané), které mě vůbec nezajímají. Je to jak reality show - odstraníte-li hype, uvědomíte si, že koukáte jen na bandu idiotů. Buďte raději chytří, uvědomujte si skutečnou cenu věcí pro Vás samé a kašlete na to, jakou mají cenu pro ostatní
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-08 11:00:21
avatar
Proc bychom te nesnaseli? Za pravdu toho jsou nekteri zrejme schopni, ale ti nestoji ani za dobry den.
Za mne je to spravny pristup a kez by se stal realitou mezi vicero lidmi
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 11:03:32

Tak na rovinu. Bylo by to fajn, kdyby RyZEN nabízel přibližně stejné IPC jako aktuální Broadwell-E na X99 platformě, měl 8 jader/16 vláken, frekvence minimálně stejné jako konkurence na X99, s OC potenciálem 4GHz+ a celkově by si odpustil opět nějakou chybu v návrhu, která by mu srazila výkon. A to vše ideálně za cenu nižší jak 7700K. To by byl jednoznačně úspěšný procesor z dílny AMD a na nesmysl jménem Bulldozer by se mohlo konečně zapomenout.

Celkově to ale zatím zní jako pohádka a po loňském nepovedeném hypu kolem Polaris 10 si raději počkám na realitu. Čas je, peníze taky. Takže pokud mne mile překvapí, tak není problém přesedlat. Ale občas mám z nich pocit, že mají vyhráno už v době, kdy se závod ještě ani nezačal organizovat.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 11:22:28
avatar
DD, nějaké info o frekvenci podporovaných DDR4?
RockStorm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 12:11:41
avatar
Super, teď už jen aby pro nás začal výhodný konkurenční boj a bylo zase dobré nakupování
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 12:31:53
avatar
...snad to nezabijí cenou...!
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vrcholný desktop model 2017-01-06 12:56:20
avatar
Zabijí. 8C/16T nemůže být levný. Všechno pod 14 tisíc Kč bude dobrá cena...
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 21:47:22

Ale DD keď som tu písal ze žiaden veľký chrobák nebude na 14nm lacný tak som mal komentáre od DD a foox vlastne jeden a ten istý .
K tej cene úplne jednoduché náklady na wafer počet dobrých kusov a nejakých 20% na to aby malo GF na novu výrobu podla mňa 10nm a k tomu si prihodí niečo AMD . AMD môže robiť len zo svojou maržou ak bude chcieť GF 200dolarov za 8/16 jadro AMD vám ho predávať za 190 nebude robilo to dlho a dostalo ho to tam kde je
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 12:32:16
avatar
Kdyby ty FX Piledrivery nebyly v dnešních hrách vic než dostatečný, tak by mě to čekání fakt štvalo. Hlavně jsem zvědavý na počty jader, protože jestli uvedou jenom 8C/16T a 4C/8T, tak to bude chudá nabídka.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 12:48:09
avatar
Proč by měla být chudá?
Můžou dělat 4C/8T v několika verzích dle frekvence a TDP + s/bez iGPU.
To samé u 8C/16T, ale jen bez iGPU.
Taky se můžou objevit např. 2C/4T s nízkým TDP pro NTB.
Takže možností je asi hodně.
Jako první ale půjdou na trh hlavně 8C/16T a 4C/8T jako hlavní konkurenti Intelu...
Jen osobní názor :-)
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 13:05:45
avatar
Citace:
Taky se můžou objevit např. 2C/4T s nízkým TDP pro NTB.


To by bylo dobré a nabídku by to rozšířilo a už by nebyla chudá . Třeba se objeví i 6C/12T. Taky by mohli napodobit Intel a dělat i verze bez rozdvojení jader. 6C/6T by byl ideál.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 13:35:33
avatar
Jako jo, možností je teď asi více než když neměli SMT.
2C/4T NTB by mi stačil...stařičký MSI GX710 (Turion X2) už občas nestíhá
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 13:44:04
avatar
Tak zrovna v noťasu by mi stačil i APU quad excavator. Notebooky stejně nejsou o výkonu a nechci se cítit jako blbec, když budu mít noťas za 50k a někdo s šestiletým desktopem za 20k (jen s upgradnutou moderní grafikou)bude mít i tak 2x lepší výkon.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 14:46:06
avatar
Jako né že by nestačil, ale 2C/4T APU bude lepší. Lepší IPC, menší čip a nebo stejně velký s lepší iGPU. Jako domací ntb na net a multimédia a nějaký nenaročné hry...proč ne.
"herní" ntb potřebuje spíše čisté 4C nebo 4C/8T.

Osobně ale radši herní desktop a ntb do max. 15tis. kvůli netu, multimédiím a kacl práci.
S poměrem výkon/cena nic nenaděláš, takhle to bude vždycky.
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 13:38:09

Ideál by byl 3C/6T.
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Upgradovat? 2017-01-06 13:36:11
avatar
Na tohle a VEGU jsem hodne zvedavej. Nejsem vyslovene fanda AMD, ale vzdycky jsem mel vetsi sympatie k tomu "slabsimu". Pokud ale ten slabsi nemel co nabidnout... Tohle uz ale vypada velice zajimave. Snad v tom nebude nejakej velkej hacek.

Osobne bych upgradoval z I7 860 a R9 280x. Zde se to uz zda jako nejvhodnejsi cas na upgrade, ale...
Otázka je, zda se vyplati, pokud nyní jedu na Full HD a na vse mi to staci, na 4k si zuby nebrousim a na VR si jeste (asi dlouho) pockam, nez se trochu "zavede"
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 13:50:10
avatar
Odpověděl sis sám. Za rok popřemýšlej znovu a vem to i s procesorem. Taky je možné, že v létě něco odejde a už nebudeš muset přemýšlet. Vrcholný model s HBM2 bude dost drahý a jako nástupce tvojí R9 bude bohatě stačit nějaký nižší model.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 14:49:16
avatar
Pokud ti tahle sestava stačí, nemá smysl se hned hnát do nových produktů.
Pokud s tím ještě vydržíš, počkal bych si na spíše na konec léta/podzim 2017.
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 00:49:19
avatar
Otazka, zda to vydrzim, pokud to bude fakt delo za rozumny peniz
danito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :-) 2017-01-06 14:21:35

Blbci... A teď se ale provalí, že je AMD lepší. Teda spiš ne. Ale trochu bych si to přál. Aby pro změnu nebyli za blbce ti blbci.
AmonAmarth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 14:50:37
avatar
Tak uz sa necudujem, ze Nvidia nakoniec stiahla verejne oznamenie 1080Ti. Ono totiz nebolo voci komu ju postavit, lebo VEGA sa nakoniec nekonala ani u AMD. Teda trochu sa pomlzilo, ale ziadne oficialne predstavenie modelov sa nekonalo ani u zelenych ani u cervenych. Vieme, ze pod Vulkanom v Doome je nejaka VEGA lepsia o 10% nez 1080 ... co mi zrovna dych nevyrazilo, kedze viac proAMD platforma ako Doom na Vulkane neexistuje.
Vsetci, co dlhu dobu odkladali nakupy novych komponentov a tesili sa najskor na vianoce s 490 a ZEN, potom na zaciatok 2017, si mozu posunut budik min. o stvrt roka, a necudoval by som sa, keby sa cakalo az niekedy do maja.
CES 2017 je zatial sklamanim ako od NV, tak od AMD. Akurat NV to moc nevadi, kedze ma bezprecedentnu dominanciu na trhu GK a na tahu je AMD, ktore zas len posuva vydanie VEGY (aj RYZENU) na neskorsie terminy.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 14:52:26
avatar
AMD ale neslibovalo předtavení grafik, ale architektury, maximálně velkým překvapením mohlo být ukázání karty samotné, ale ohlášena byla architektura a AMD překvapilo ukázkami PC kde VEGA šlapala a mohli jste si na tom hrát ...
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 17:14:07
avatar
Stejně tak NV neslíbila představení 1080 Ti a vy píšete, že konference NV byla trapný vtip. Mně spíš přijde trapné to dlouhé čekání na Vegu, která se zřejmě začne prodávat rok po GTX 1070, GTX 1080.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 18:05:12
avatar
já ale nikde nepsal, že NVIDIA slíbila představení, jen důvěryhodné zdroje všechny svorně tvrdili, že tu kartu má a ukáže a nadále tvrdí, že ji na CES měla připravenou ....

trapné čekání na VEGA? No pokud nechápete že s tím rozpočtem jako má NV jen na GPU AMD musí dělat na stejně špičkové úrovni jak GPU tak CPU a podle všeho to vypadá že dotáhne Intel a VEGA je také velmi schopna, tak je mě vás líto ....
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 18:38:58
avatar
Mně je jako uživateli fuk, kdo má jaký rozpočet. Já chci konkurenci pro Intel a Nvidii, abych nemusel platit zbytečně vysoké částky za hardware. Pokud toho není AMD schopno dosáhnout, tak ať raději zkrachuje a objeví se někdo schopnější. Divím se, že se ještě nikdo takový neobjevil. Takhle jsem musel v létě vysolit za 6700k a GTX 1070, protože není jiná nabídka.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 18:46:04
avatar
to že ti je to fuk, jak odlišné ty podmínky firmy mají, svědčí o tom jak hodně omezený máš rozhled ...

to že se divíš, že se ještě nikdo neobjevil to jen potvrzuje. Neobjevil se proto, že AMD je jeden obrovský a těžko opakovatelný zázrak. Není prostě normální v žádné jiné technologické oblasti, aby pidi firmička dokázala nabízet konkurenceschopné produkty k firmě s násobně většími možnostmi. Není normální aby AMD s rozpočtem menším než má NV, dokázalo nabídnout jak CPU konkurenceschopný Intelu, tak GPU konkurenceschopné NV ... to prostě není nic menšího, než zázrak a protože zopakovat ho je v podstatě nemožné, proto se nikdo takový neobjevil ... Intel nedokázal vytvořit GPU srovnatelné s tím co nabízí NV/AMD a NV nedokázala vytvořit CPU s výkonem Intelu/AMD a obě firmy se o to pokoušely .... takže pořád si myslíš, že AMD je trapné?

Pokud prostě kritizuješ AMD a srovnáváš jeho produkty s dalšími, je na místě také dodat, za jakých podmínek ty produkty vznikají proti podmínkám, které mají konkurenti, zejména když jsou ty podmínky tak diametrálně odlišné jako snad v žádné jiné oblasti. A fuk ti to být nemůžeš a pokud chceš konkurenci k Intelu a NV, měl bys proto také něco udělat a to AMD si kupovat ;).
maroxCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 18:52:38
avatar
A co jsem si měl v létě 2016 koupit? FX 8350 s RX 480? Když má AMD tak dobré produkty, tak proč je AMD stále tak malá firma? Proč se nerozroste?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 19:03:10
avatar
no určitě alespoň tu 480 ... byla a je to dobrá koupě třeba ...

nicméně jasně, prostě AMD nemá teď produkty pro každého také jedu na kombinaci Intel + NV proto že musim, že není na výběr .... nicméně tam kde je výběr tak prostě beru AMD minimálně v úvahu (což spousta lidí ke své škodě nedělá a podle nich "AMD nic nemá" což není pravda), tím spíše že většinou má nejlepší poměr cena výkon a dnes i podporu. Spousta lidí ale prostě kupuje "značku" a dává na reklamu, na kterou AMD nemá, takže tomu odpovídají pak i prodeje ... Ano s AMD je to těžký, ale nikdo lepší prostě není a konec AMD by znamenal téměř jistě rozprodej jeho technologií a konec jakékoliv byť zdání konkurence na CPU i GPU trhu protože nikdo prostě nemá na to konkurovat Intelu v CPU a NV v GPU ....

proč se nerozroste? protože nemá tak agresivní business jako jiné firmy, chybí jí marketing atd. Uvidíme co nová generace produktů, jsou tam jiní lidé tak třeba bude jiný přístup .... každopádně na růst potřebuješ peníze a ty AMD nemá ... ty má NV a Intel ;)
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 15:03:10
avatar
som si prečítal trocha vzájomnú diskusiu...

Citace:
Intel nedokázal vytvořit GPU srovnatelné s tím co nabízí NV/AMD a NV nedokázala vytvořit CPU s výkonem Intelu/AMD a obě firmy se o to pokoušely .... takže pořád si myslíš, že AMD je trapné?


A AMD by vytvorilo (ešte ako procesorová firma) konkurenciu k NV GPU, keby neodkúpilo ATi - konkurenciu NV do tej doby a na rovinu asi úspešnejšiu ako AMD dnes...

Ono nie je treba opakovať "zázrak", aby malinká firmička bojovala proti gigantom (NV/intel) a kvalitou sa blížila ich produktom. Toto nefunguje. Treba nového silného hráča, ktorý si to rozpočtom rozdá kľudne s intelom napr. a potom bude konkurencia.

Ale aj tu na DDworld bolo v minulosti napísané, že AMD si za svoje problémy môže z velkej časti samo - kúpilo Ati za nadmernú sumu a pustilo supermobilnú divíziu ATi, ktorá jej mohla priniesť obrovské zisky.

Takže, obrovská rada zlých strategických rozhodnutí v podaní AMD, sa nemalou mierou podieľa na tom, kde sú dnes a napr, že nemajú na ten marketing (mňa osobne marketing neovplyvňuje)...proste ak sú malí, mali by to zabaliť a predať niekomu, kto tie financie má, to je otázka, že kto by to bol, mohlo skončiť touto cestou ATi - odpredajom, môže aj AMD...je dôležitá silná konkurncia s dobrým zázemím, to súhlasím jednoducho a AMD sa zachraňuje dlhodobo a výsledkom je hlavne super drahý CPU a GPU high-end segment od NV/intelu....
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 15:26:23
avatar
Tak nvidia odkoupila 3DFX...
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 15:46:20
avatar
Ano, ale nejde mi o to - ide mi hlavne o to, aby grafiky drahších segmentov stáli jednoducho menej ako stoja a procesory rovnako - to je to hlavné o čo mi ide, ale vôbec to nevyzerá, že by sa k tomu schylovalo, v CPU možno zlepšenie príde (takmer určite)...ale celkovo, high-end Pc voľakedy a dnes - katastrofa...(cenovo a narážam na porovnanie s minulosťou z pred pár rokov)
rookie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 12:34:25

sorry, ale zabudol si spomenut aj dalsie faktory - nekale praktiky konkurencie ako napr. ked Intel znemoznil AMD zarobit a zosilniet v case, ked Athlon bol lepsi ako Pentium
technik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 15:09:50

jestli se bude opakovat situace s polarisem (ten byl taky predstavenej minulej rok v lednu), tak se muzem na nereference vegy tesit v zari
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 15:25:08

Citace:
Také čekáte, že je tam někde nějaký pořádný háček?

Jestli nebude háček fyzicky v procesoru (nebo na desce) jsem si jistej že to AMD zkoní marketingem, pozdní dobou vydaní nebo něčím podobným. :-(
hadas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2017-01-06 15:57:33

Škoda že teprve teď. Před rokem mi odešlo CPU tak jsem musel do Intelu takže já až tak za 3 roku
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 16:36:21
avatar
Pro mě je zatím největší háček to čím dál větší zpoždění s vydáním! Čekal jsem, že Ryzen procesory vyjdou koncem ledna nejpozději v únoru a najednou to bude v lepším případě březen.Ale v tom březnu se už měli nejpozději začít prodávat VEGA grafiky. Tohle je velkej průser. To čekaní mě už vážně nebaví. :/
Azi0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 17:48:04

Ač nerad, tak také čekám... už rok a půl ale už to nebaví.
Počkám na Ryzen jak si povede a grafiku k tomu vezmu co bude v nabídce.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 18:06:31
avatar
no nebaví to nikoho (ani AMD) ... ale zase radši později a pořádně, než dříve blbě ...
freakyfriday [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 18:31:11

Len aby ich potom nezrušila nvidia & Intel novou generáciou cpu & gpu ...Intel už zo 5 rokov nevylepšil IPC a napriek tomu ho AMD (ktoré podľa vás vráža všetky peniaze do CPU divízie nedotiahlo) a bolo by naivne si myslieť že Intel s jeho rozpočtom zaspal ...oni len hybernuju a akonáhle sa niečo objaví čo dobehne 5 rokov starú architektúru s pár pridanými instrukcnymi sadami určite vytiahnu niečo nové ....nvidia na to že nemá kontrakt s výrobcami konzol, nevyrába cpu dáva dobre nazrat AMD ...firma ako ste tvrdil zameraná len na jednu divíziu má rekordne zisky ...uzavreli dohodu s Audi a teslou o využívaní jej autonómnych cipsetov riadenia vozidla uff to budú teda zisky na dalších 5 rokov ....AMD by malo uvažovať o odpredaji GPU divízie niekomu bohatsiemu lebo takto nemajú ani na jedno dostatok prostriedkov a takto to vyzerá ....CPU Intelu je už skoro dekádu bez konkurencie a GPU to iste ...mali šancu získať majoritu s príchodom fermi (gtx 400) a neurobili nič , nevyužili marketingu a tie pekelne hlučne stroje sa predávali ako teple rožky (Gtx 480) , prišla nová revízia (Gtx 500) a odvtedy už je nvidia na koni ....čudujem sa že stále existuje takáto firma a zaujimalo by má kto ju dotuje.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 18:48:58
avatar
existuje proto, že je to banda nadšenců a proto, že neexistuje jiná konkurence k Intelu a NV a je velký zájem aby byla tím spíše že byť nejmenší, tak dokáže NV i Intel hodně překvapit a jediná má jak výkonné CPU, tak výkonné GPU .... ano je to zázrak a neopakovatelný, v žádné jiné oblasti nic podobného nefunguje, protože peníze jsou to hlavní a odpovídají možnostem i produktům ... u AMD ne. Kvalita, technologie a vlastnosti AMD produktů odpovídají firmě s rozpočtem minimálně Intelu.
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 11:36:26
avatar
Počkám si až na revize a AM4+ patici pak možná přejdu zase k AMD, ale to je otázka 2 let a více let. Zatím mě nic netlačí

Každopádně vím, že AMD umí dokonale optimalizovat a ukázalo to u starších řad CPU i GPU, takže pak bude volba jasná
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 19:25:36
avatar
Som velmi zvedavy aka bude nakoniec realita. Kiez by sa tieto informacie potvrdili, ze by to bolo naozaj take dobre.
Nevim2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 19:58:53
avatar
nemohu se dočkat, a protže bych chtěl postavit PC na AMD platformě, tak doufám, že to bude stát za to
Shadow R.O.G. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-06 21:57:48
avatar
off topic:

mrkol som dnes príležitostne Origin a po dlhej dobe je v On the house niečo pekné...

Kto chce Mass Effect 2 zadara?
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 09:17:00

To je nějakej joke s těma cenama DDR4? Přece nebudu dávat za 16GB to samý jako před 6 lety? Tak to asi vypadá, že nákupy odložím, fakt se mi příčí vykapsovat za 16GB skoro 3k.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 10:18:30
avatar
Já kdysi dal za 8GB DDR3 asi 700Kč. Ten vývoj už není co býval.
Flaemi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 10:57:06

jen tak dál AMD, ať si Intel zlevní ty svoje předražený Core i5
Sinuhet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 15:36:33
avatar
DD, upozorňuji tě na to už potřetí, zase vykládáš bludy.

Jak jsi přišel na tohle? Intel Core i7-6900K s taktem 3,2 – 3,7(4,0)GHz, což je druhý nejvýkonnější procesor, který Intel dnes vůbec nabízí!

Ne, není. Lžeš.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 16:06:35
avatar
Upozorňuji tě naposledy, přestaň se do mě navážet, přestaň tu lhát a vykládat podobné nesmysly.

Core i7-6900K je druhý nejvýkonnější CPU v desktopové nabídce Intelu ... nad ním už je jen Core i7-6950X. viz Odkaz
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 16:08:42
avatar
Asi mu jde o slovíčkaření . Počítá i servery. Mohl se vyjádřit líp.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 16:11:03
avatar
nechápu proč by někdo v souvislosti s desktopovými CPU RYZEN a jejich konkurenty Core i7 někdo bral v potaz serverová CPU ... také nebereme v potaz to, že AMD má ještě větší ZEN včetně 32jádrového, které jsou pravděpodobně výkonnější.

To co předvádí není slovíčkaření, to je ukázkový trolling
Sinuhet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 16:20:23
avatar
Přestaň mi vkládat do úst náklonost k nějaké značce. Mně je úplně jedno, jestli to uvádíš u AMD nebo u Intelu.

Chci upozornit na to, že neustále přeháníš, a já se pak potkávám s lidmi, co tě čtou. DD, čte tě spousta lidí, a protože školství v IT vzdělávání dost zaostává (jinak to snad ani nejde), zastáváš tu roli i ty.

Jestli se vám to zdá jako slovíčkaření, tak jsem se asi hrubě spletl v určení tohohle tedy rádoby odborného blogu. Mně se to nezdá jako slovíčkaření, spíš jako klasické přehánení. Znáte vtipy o rybářích?

Díky za pokles aury, už jsem myslel, že se z těch 51 nikdy nevyhrabu, myslel jsem na to každou noc. Alespoň je hned zřejmé, kdo tu vládne
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 17:57:12
avatar
Core i7-6900K je druhý nejvýkonnější (a nejdražší) procesor který Intel v desktopu (tedy Core řadě procesorů), nabízí. Tečka. Pokud tvrdíš že to není pravda a obviňuješ mě z lhaní, tak prostě lžeš ....

tvou náklonost k nějaké značce jsem ve svém příspěvku nijak neřešil. Co jsem řešil je ukázkový trolling ...

To co předvádíš není slovíčkaření, ale blbost. Ano, 28jádrový Intel XEON pro servery je pravděpodobně nejvýkonnější současný CPU, AMD bude mít také ZEN procesory s až 32 jádry, které také budou výkonnnější. Ani jedno ale nesouvisí s tématem desktopových PC, RYZEN a Core CPU. A proto Core i7-6900K je druhý nejvýkonnější (a nejdražší) procesor v nabídce Intelu, což uvádím se vší přesností, objektivitou a odborností. A když pošlu dotaz na Intel jaký je jejich druhý nejvýkonnější CPU pro desktop, přijde mě 100% odpověď že Core i7-6900K.

Web se jmenuje DDWorld.cz, já mám v nicku DD ... náhoda? Samozřejmě že tu nenecháme vládnout trolly, lháře, ani PR pracovníky jednotlivých společností ... DDWorld.cz je jeden z mála absolutně nezávislých webů v ČR, nepodléháme žádnému vydavateli, shopu ani výrobci a podporují nás všichni (až na jednoho).
Sinuhet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 18:15:13
avatar
A proč to nemůžeš napsat takhle? Dobře víš, o co mi jde.

Nevěděl jsem, že kritika se v dnešní době jmenuje trolling. Každopádně za starých dob byla kritika tématem k diskuzi, ne demagogii, co tu předvádíš. Asi je opravdu blbost snažit se s tebou o diskuzi.

O nezaujatosti a nezávislosti webu není pochyb, je to vidět hned při prvním pohledu, např. projdi si zprávičky. Vzhledem k tomu, že tě čtu od počátku, a taky jsme se osobně potkali, docela vím, komu to patří, na to jsem narážel. Máš potřebu si to dokazovat ještě nějakým čísílkem? Nebo to máš pro kontrolu toho, co si mají ostatní myslet? (demagogie typu tvého prvního odstavce, hezké, že?)
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 20:30:33

Bude mít řízek duální řadič?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 20:49:44
avatar
Na triple channel to nevypadá a quad je pro mainstream nereálný.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-07 22:03:14
avatar
ano, je tak koncipovaný, serverové s těmi až 32 jádry budou mít quad a možná i více ....
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-08 10:02:34

Zpátky do reality, pánové.
Pokud se podívám např. na alza.cz, tak co vidím?
Počet typů desek pro Intel: 411 ks (z toho 228 ks pouze pro s1151!)
Počet typů desek pro AMD: 68 ks (z toho 45 ks pouze pro AM3+)

Vážně si někdo myslí, že desky pro AM4 budou VÝRAZNĚ cenově výhodnější než ty pro s1151?! Uvědomte si dvě věci. Navrhnout a odladit desku pro daný procesor stojí přibližně stejně, bez ohledu na název výrobce procesoru. Jenže je rozdíl, jestli dané desky (či jejich variant) prodáte 5x tolik (Intel) a nebo neprodáte.
Náklady na vývoj a návrh musíte rozpustit mezi prodané ks desek. Tj. deska pro AMD procesor nemůže být za běžných tržních podmínek levnější než deska pro Intel procesor. Výjimkou můžou být snad situace, kdy panuje výprodej (jako např. nyní), atp.
Já osobně očekávám, že desky pro AMD budou dražší. Ty nejlevnější tak o 3-4 stovky, ty drahé tak +10 až 15%.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-08 10:29:57
avatar
AM4 nahradí AM3+, FM2+ a AM1, tudíž ty vícenáklady budou menší než v minulosti a i v té minulosti to tvoje pravidlo tak nějak neplatilo, protože Intel vrážel mnohem víc peněz do marketingu. Ze začátku budou do AM4 jen ty nejlepší APU a CPU a až pak přijde něco lowendovějšího, tak proč řešit pár hypotetických stovek.
Jencík3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ryzen 2017-01-08 10:31:55

Ryzen vypadá super a přál bych AMD aby vydali opravdu dobrý produkt... byly vidět case? nebylo to chlazeno vodou? jednalo se o standardní nevýběrové kusy? Já jen aby se to nepřehypovalo jako polaris... kterej zas takovej zázrak není...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 366x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1479x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1194x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1885x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1141x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1903x
Komentářů: 3