PREVIEW: AMD Radeon RX 6600 XT 8GB v redakci – perfektní 1080p grafická karta? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 06 srpen 2021
altDnes vám můžeme ukázat novou Radeon RX 6600 XT, která může být hodně zajímavá.

 

 

 

 

AMD nám dovolilo ukázat novou RX 6600 XT. Na rozdíl od všech doposud uvedených RX 6000 modelů tahle nebude pro volný prodej uvedena v referenční AMD verzi. Ta sice existuje a může se objevit v některých OEM sestavách, AMD ji ale nebude přímo samo prodávat, a to ani skrze své stránky, kde jinak můžete za doporučené ceny (tedy extrémně výhodně na dnešní dobu), pravidelně koupit všechny ostatní RX 6000 karty v referenci.

AMD nám tak poslalo jednu z nejluxusnějších variant, tak jak RX 6600 XT dorazí na trh. Tedy v nereferenčním provedení. A to konkrétně třeba ASRock a jeho špičkovou Phantom Gaming D OC edici. Ta bude mít i slušný OC potenciál, kvůli použití opravdu výkonného chlazení.

Právě ten chladič je u této verze tím zásadním. ASRock totiž nabízí i skromnější varianty, včetně malé mini-TX verze RX 6600 XT. Naši Phantom edici ale osadil velkým chladičem, který patří spíše do vyšší třídy grafik s podstatně vyšším TDP než má docela úsporná 6600 XT. Karta má díky němu 2,4 slotu na výšku a je 305mm dlouhá.

Jak ale vidíte, PCB samotné je velmi krátké, má fakticky jen malinko přes 170mm. Všechno za tím je prostě chladič. A mohu z praxe říci, protože už jsme samozřejmě kartu vyzkoušeli, že je to hodně dobré chlazení :). Recenzi a vše vám nabídneme za pár dní.

Pochopitelně ale tahle edice bude také jedna z nejdražších, kvůli svému masivnímu provedení. Proto v redakci máme i skromnější edici od Sapphire, konkrétně PULSE, která by se i mohla docela přibližovat doporučené ceně.

  • RX 6600 XT vs RX 5600 XT

Už z označení je jasné, že AMD míří RX 6600 XT co by nástupce RX 5600 XT, i když tady jsou určité odlišnosti, pokud jde o třídu jader. RX 5600 XT využívalo první generaci RDNA a vůbec největší čip NAVI 10. Ovšem ve značně osekané verzi proti RX 5700 sérii. Karta měla místo plně aktivních 2560 jednotek u RX 5700 XT jen 2304 v případě 5600 XT. OEM varianta RX 5600 bez XT měla dokonce jen 2048. Obě jsou také osekané z 256-bit na jen 192-bit a k tomu mají jen 6GB GDDR6 paměti.

NAVI 10 totiž bylo jen mainstreamové jádro o velikosti jen 251mm2. AMD nikdy neuvedlo high end GPU v první generaci RDNA 1 architektury. To dorazilo až s nástupem RDNA 2. Zde už AMD podstatně více člení svou nabídku a výrobu. High endové NAVI 21 má značných 519mm2 na jinak stejné 7nm výrobě jako první generace RDNA. Pak je tady o něco menší NAVI 22, které je technicky přímým nástupcem NAVI 10. To už má 335mm2 a 2560 jednotek, jako má i původní NAVI 10.

RX 6600 XT už ale není postavena na nějakém jeho derivátu a ořezu, ale používá přímo vlastní model a čistě mainstreamové GPU v podobě čipu NAVI 23. Tady už máme jen 237mm2 a maximálně 2048 jednotek (32CU). Disponuje také jen 128-bit sběrnicí. Má ale stejně jako všechna RDNA 2 řešení, speciální superrychlou Infinity Cache paměť. Sice „jen“ 32MB proti 128MB u NAVI 21, ale pořád má propustnost 416GB/s, a to bude výrazně pomáhat jinak 128-bit sběrnici s GDDR6.

6600 XT má tedy méně jednotek než RX 5600 XT a užší sběrnici. Disponuje však podstatně lepší architekturou a konstrukcí. Má také 8GB místo jen 6GB paměti. Zajímavé přitom je, že nakonec disponuje stejným TGP jako předchůdce, tedy jen 160W a napájena je tak jediným 8-pin. A přestože 7nm výroba GPU zůstala stejná, novinka disponuje o poznání lepším výkonem. Tomu napomáhá i takt. Ten je až neuvěřitelně vysoko. Fakticky tohle je nejrychleji taktovaná referenční grafická karta, která kdy byla uvedena na trh.

AMD uvádí boost takt na hodnotě neuvěřitelných 2589MHz! Pro srovnání, boost takt u RX 5600 XT s podobně velkým GPU na stejné 7nm výrobě byl pouze 1750MHz. Samozřejmě ASRock a jeho Phantom OC edici je ještě o něco rychlejší. Ano, má přes 2,6GHz ;).

  • Ceny a dostupnost

Protože kartu už máme víceméně otestovanou, mohu říci, že se povedla. Efektivita, výkon na tak parametrově skromné řešení s rozumnou spotřebou, je opravdu skvělý. Výrazný posun proti RX 5600 XT. Nicméně samozřejmě je otázkou, jak to bude vypadat v obchodech s cenou.

Jak víte, AMD stanovilo doporučenou cenu na 379 dolarů. Ale na rozdíl od ostatních RX 6000 edic, nemá žádné ani malé páky, jak karty za tuhle cenu na trhu nabízet. Sama je nabízet a prodávat nebude. Vše je tedy na bedrech výrobců karet a nutno říci, že právě na základě dohody s nimi se AMD rozhodlo to nechat na nich. Důvodem je pokračující situace ve výrobě, kdy nejen GPU, ale především ostatní komponenty, i jinak běžné věci pro výrobu grafik, jsou nedostatkové. Nicméně jak AMD, tak výrobci karet tvrdí, že se situace o něco lepší.

Samozřejmě pořád je tu ta kontroverze současné ceny, vzhledem k faktu, že RX 6600 XT je nástupce RX 5600 XT a fakticky nástupce populární RX 480/580. Tedy skutečný mainstream střední třídy pro masy. V roce 2016/2017 vycházela mainstreamová POLARIS RX 480/580 8GB za 239 dolarů. Jen díky inflaci je tato částek dnes v současných penězích téměř 275 dolarů. A tak právě proto v roce 2020 nová RX 5600 XT nemohla vyjít za 239 dolarů, ale vycházela rovnou za 279 dolarů. Ale to byla situace ve výrobě normální, takže prostě karta s náklady RX 480/580 v podobě RX 5600 XT, stála prostě „pořád stejně“. Jen jste museli počítat s tou finanční inflací.

Jenže máme rok 2021. A pokud jste právě nevylezli z jeskyně, tak asi víte, co se děje. Výroba mikročipů nestíhá, i když objemově trhá rekordy. A tak ceny jdou vzhůru. TSMC i další výrobci zrušili tradiční množstevní slevy a mohou i zdražovat a nemáte na výběr, než platit. Výrazně šly nahoru ceny PCB (o 50 – 100%). Paměti GDDR6 stojí téměř dvojnásobek toho, co stály v době vydání RX 5600 XT. Ceny základních materiálů jako železo, měď, cín atd., zkrátka všechno, co potřebujete k výrobě, tak je nyní nákladově na dvojnásobku! Do toho ceny dopravy, která nestihá jsou i násobně vyšší proti normálu ještě před rokem. Takže když AMD oznámilo cenu 379 dolarů za 6600 XT, samozřejmě mnohé nepotěšilo. Ale ta cena prostě odpovídá situaci ve výrobě a obecné inflaci. Levněji to vyrobit a dostat na trh nejde. Pokud by AMD chtělo uvést grafiku za 239 dolarů, musela by být podstatně horší a levnější na výrobu, než byly RX 580 třeba.

A osobně říkám, byli bychom nadšeni, kdyby ta karta za těch 379 dolarů dostupná skutečně byla. Byl by to naprostý hit. Protože za tyhle peníze jsme slušnou kartu už dlouho na trhu neměli. Bohužel, jaká bude realita v obchodech, je otázka. Výrobci jsou opatrní v predikcích, i když tvrdí, že 6600 XT je objemově největší uvedení jednoho modelu GPU v moderní historii AMD Radeon. Jenže jak už víme z předchozích měsíců a uvádění nových modelů, ani tohle nemusí stačit poptávce, která je prostě abnormální.

RX 6600 XT se začnou prodávat 11.8.2021. Oficiální cena je sice 379 dolarů, většina výrobců ale půjde o něco výše. Ale ne o moc. Připomínám, že oficiální cena RX 6700 XT 12GB je 479 dolarů a za tyhle peníze ji AMD prodává a dodává přímo. Nicméně většina těch luxusnějších edic RX 6600 XT bude prostě přes 400 dolarů. Taková je výrobní a dopravní realita a hlavně poptávka. Nicméně to jsou doporučené ceny samotných výrobců karet. Za kolik je nabídnout obchodníci, je úplně jiná záležitost. Většina obchodníků jsou dnes vyloženě skalpeři. Oni sice dostávají ty karty tak, aby je za doporučené ceny mohli prodávat, ale samozřejmě je tak neprodávají. A bude spousta těch, kteří to nabídnout rovnou za absurdní ceny kolem 20 tisíc. Nicméně situace se trochu lepší. Dodávky karet jsou rekordní, poptávka těžařů poklesla, ale poptávka hráčů je stále abnormální. Přímou konkurencí k Radeon RX 6600 XT 8GB je NVIDIA RTX 3060 12GB. Ta má sice oficiální cenovku je 329 dolarů, ale nikdy se za ni nikde neprodávala. NVIDIA si ji vylhala od začátku, protože se jí prostě hodila do marketingu. Za současných výrobních nákladů není možné takovou kartu, navíc s 12GB GDDR6, prodávat za tyhle peníze a neprodělat na tom. Většina výrobců karet tvrdí, že doporučená cena RX 3060 12GB musí být minimálně kolem 370 dolarů, aby to odpovídalo nákladům a běžné marži. Tedy velmi podobná tomu, kde začíná RX 6600 XT. Ta má mimochodem výhodu. AMD chytře používá 16Gbit čipy pro svých 8GB paměti, na místo hůře dostupných 8Gbit čipů, které používá NVIDIA.

Každopádně očekávejte prostě, že ceny RX 6600 XT a RTX 3060 budou hodně podobné v praxi. I když RX 6600 XT je o něco lepší karta. Ale to se dalo čekat. NVIDIA nikdy nemá lepší poměr cena/výkon než AMD. Neměla ho v RX 5000 vs RTX 2000 sérii a nemá ho ani v té aktuální. Obchodníci dnes nabízí RTX 3060 za ceny kolem 16 – 20 tisíc, tedy zhruba dvojnásobek toho, co mají stát. Přítrž tomu může učinit větší množství karet a tedy srovnání poptávky a nabídky. A to se děje. Výrobci chrlí více RTX 3060 kusů a současně s tím dorazí i RX 6600 XT ve velkých počtech, takže najednou se výrazně zvýší dodávky karet v téhle cenové hladině. Což snad tedy konečně bude znamenat zlepšení cen a hlavně dostupnost. Jsem opatrně optimistický, ale nedělám si přehnané naděje. Obchodníci budou bojovat proti rychlému snižování cen, protože si strašně zvykli na klidně 100+% marže, kdy za poslední rok vydělali na prodejích grafických karet více, než snad za 10 let dohromady.

Radeon RX 6600 XT je tedy velmi důležitý model. Cena 379 dolarů může vypadat jako vysoká, ale ve skutečnosti je to nízko za současného stavu věc. Hlavně plně odpovídá tomu, jaké jsou náklady dnes. Pokud ty klesnou, klesne i cena karet. Pořád tady ale bude finanční inflace, která nabírá hrozivé tempo, díky tisku peněz a zadlužování. Přesto AMD i NVIDIA jsou připraveny se spolu porvat. Zatím k tomu ale už delší dobu vlastně ani neměly příležitost, protože obě firmy jedou na maximum toho, co jsou schopny vyrábět a dodávat, ovšem ani tak to nestačilo poptávce. Takže zákazníci bojovali o karty i za absurdní ceny, a vydělávali na tom hlavně překupníci a skalpeři. Doufejme, že tento nevýhodný stav pro nás brzy skončí a jsou opatrné náznaky, že by mohl a situace v druhé polovině roku se bude zlepšovat. I když do normálu se to hned tak nevrátí. Poptávka je a bude vysoká a náklady ve výrobě také zatím neklesají. A nejspíše klesat nebudou, protože to není zdaleka jen výroba grafických karet, která napíná dodavatelský řetězec …

Každopádně pokud se za současné situace objeví RX 6600 XT za 11-12 tisíc korun někde, bude to skvělá nabídka …

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MartinCZ80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PCIe x16 3.0 vs. 4.0 2021-08-09 02:43:15
avatar
Bude možné je pak otestovat v PCIex16 v 4.0 vs 3.0 jestli tam bude nějaká ztráta výkonu jelikož se psalo že tyto grafiky poběží jenom v režimu PCIex8 díky. Snad jsem to napsal dobře a srozumitelně pokud ne tak se omlouvám.
QWERTY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 08:40:01
avatar
To by aj mňa zaujímalo. S B450, X470, prípadne staršími by už mohol byť rozdiel s PCIE3.0 x8. vs 4.0
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 07:12:31

RX 5600 XT vs RX 6600 XT:
cores: 2304 vs 2048
process technology: 7 nm 10,300 million vs 7 nm 11,060 million
connectors: 1x HDMI, 3x DisplayPort vs 1x HDMI, 2x DisplayPort
interface: PCIe 4.0 x16 vs PCIe 4.0 x8
memory bandwidth: 288.0 GB/s vs 256.0 GB/s
price: $279 vs $379
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 09:21:04
avatar
No, ale výkonnější samozřejmě bude. Jen ta cena, jen ta cena.
Díval jsem se na YT kanál Hardware Unboxed na srovnání RX 5600XT 6GB s RTX 2060 SUPER 8GB a ve fullHD pořád skvělé karty. Zejména když RX 5600XT bylo primárně na fullHD jako konkurence RTX 2060 a nVidia pak vyrobila okuchanou RTX 2070 a nazvala to 2060S. Přesto ji Radeon v několika hrách poráží. Tady je vidět, jak AMD zase zaválelo a jak jim to jde.
Ale teda ty dnešní ceny. Ach jo. Kdyby nebyly všechny karty a CPU vyráběny stejným 7nm procesem, ale něco i levnějším 12nm (kdyby to šlo). A na trh šel zpět RX 5600XT za aspoň znovu 8tis.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 17:59:04

Je to parádni lowend, veľmi slušní výkon na lowend, spotreba by mohla biť o 50W nižšia a za cenu 240-280€ by to bola aj dobra lowend karta za rozumnú cenu
Problém je v tom že kartelová dohoda je na svete a s Nvidiou aku si cenu zmyslia taku im zákazníci budu musieť zaplatiť lebo monopol na GPU a niet na vyber. Nvidia nastrelila cenu 600-700€ za 3060, tak že AMD bude nasledovať.
Som s toho už tak znechutený, že pol roka som nehral žiadnu hru na PC!
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 18:13:23

tesi ma, ze ako tak citam tak na tom nie som sam, takto znechuteny som nebol este nikdy v tomto smere.
Sukh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 23:07:52

jasne, Nvidia nastrelila cenu 600 eur za 3060 a obchodnici ju predavaju tiez za 600 a tym padom s marzou 0.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 00:32:26

Citace:
Som s toho už tak znechutený, že pol roka som nehral žiadnu hru na PC!


Měl by jsi zvolnit. Hry jsou od zábavy a dostal jsi se přesně tam, kam slnko nesvítí. Nesmysl, zahraj si a odreaguj se.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 19:20:40
avatar
zajímavější bude porovnání s RX 5700 XT která se dala běžně ještě cca před rokem koupit v 50th Anniversary edici za 10k vč. DPH ( za tuto cenu jsem ji kupoval) nebo v nějakých OC edicích za 12-13K vč. DPH ...
Kryptortor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 21:43:15
avatar
RX 6600XT je o kousek rychlejší oproti 5700XT, viz. třeba tyhle testy:
https://www.youtube.com/watch?v=M9wktcHNpAE
https://www.youtube.com/watch?v=-8qsMKSBpWg
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 22:33:27
avatar
Pokud bude cena v obchodech víceméně stejná jako byla před rokem u 5700 XT a bude i o něco výkonnější tak ok ale obávám se že nárůst ceny bude výrazně vyšší než jaký bude nárůst výkonu
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 23:35:48

Buďte prosím tak přísný i u NV karet v této třídě. Co je ok záleží čistě na konkurenceschopnosti produktu. Vždyť ty produkty stojí přímo proti sobě. Jejich historie je dohledatelná a cena se vyvíjí lineárně s konkurencí.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 13:53:16

To by bol idealny stav keby si Nvidia s AMD konkurovali, lenže teraz tak to nieje. Si zober taku RTX 3060 čo je slabšia ako RX5700, a na alze za 3060 pitaju cez 800€?
Už teraz je mi jasne že RX6600 nebude stať 400€, keď za nastupcu RX5700 s nazvom RX6700 pitaju 800-900€
Sukh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 21:08:43

akych 800 zas, 3060 na Alze teraz stoja od 625 do 678
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 11:32:29
avatar
Citace:
perfektní 1080p grafická karta

Citace:
Každopádně pokud se za současné situace objeví RX 6600 XT za 11-12 tisíc korun někde, bude to skvělá nabídka …


Nemohu uvěřit tomu, že něco takového může zaznít v roce 2021. Pokud bych toto slyšel před 7-8 lety dejme tomu. 5 let zpět jsem za tuto cenu kupoval Fiji Nano a kdyby to tenkrát měla být karta jen na 1080p tak by to bylo zklamání. Naštěstí již tenkrát tato částka stačila minimálně na 1440p, spíš i výš.

Dneska se máme jako radovat za tohle? S tím běžte opravdu někam. Chápeme ty okolnosti jako covid a dražší náklady, to ale přece neznamená, abych to nazýval "skvělou nabídkou"

stále se nedá bohužel říct, že by moje 6800 za 30K v době největší krize byla špatná koupě
clovicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ftipné 2021-08-09 11:40:12

Přesně jak píšeš.Nechci být hnusný ale TENHLE BLÁBOL MĚ TAKY POBAVIL 11-12 za kartu co má stát max 9000, FTIPNÉ.Se mě líbí -okolnosti-bla bla bla--amd nabizi za 379(pokud umím počítat tak dolar je za 22kč to je 379x22=8338(to by byla super cena).Jenže BLA BLÁ BLA-11-12(SKVĚLÁ NABÍDKA)Realita bude 14-15 ZLODĚJINA-a na to je jedina odpověd -STRČ TE SI JI DOPRDELE-DOSLOVA ,todle kupovat za 15 a víc,to je na zvracení.(a to sklidem napíšu,peníze jsou ale z principu prostě ty kardy ,né děkuji zlodějinu podporovat nebudu )
Tady je problém někde jinde a ne keci o výrobě ,covidu atd.Káždý normálně uvažující člověk si to spočíta!?
Z-L-O-D-Ě-J-I-N-A.
Nemýslím to proti AMD,ti za to asi tak nemužou,bohužel obchodníci-bla bla bla-zlodějina(jediné slovo které to vystihuje prostě )
Tak schválně jsem zvědavej za kolik bude -co?- u těch poctivejch obchodníků hahahahaha
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 18:28:09

taketo ceny bude podporovat len clovek bez mozgu! nech si to nechaju za taketo ceny, proste realita je taka, ze zachutili peniaze a vacsie zisky za karty a videli ze hlupaci to kupuju aj za 2x a 3x vyssie ceny tak preco by vlastne znizovali ?? aky by to malo zmysel pre nich?
Tato karta bude stat rovnako ako RTX 3060 uvidite.
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 14:56:08
avatar
Ceny v dolarech jsou vždy uvedeny bez daně. Takže se musí přičíst 21% DPH
clovicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hi 2021-08-09 15:07:11

Já vím já to uvedl schválně,za jakou ceny by to mělo bejt Jenže u nás bude 21%dan + horská přirážka+dovoz+bla bla bla = 15 000
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 18:54:40
avatar
možná že to někteří obchodníci u těch OC modelů s lepším chladičem rovnou zaokrouhlí na těch 20k, to už lepší bude koupit nějaký "levný" model 6700 XT nebo 3060 Ti
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 22:49:34
avatar
hodnocení je vztaženo k současné aktuální situaci ve světě a na trhu ....

a jinak kdyby ty karty lidi ve velkém nevykupovali, tak by byly dostupné a ceny níže ... AMD ani NV ani výrobci nemohou za tu poptávku, výroba trhá rekordy a stejně nestačí a hlavní zisky na tom mají překupníci a obchodníci, ne výrobci ...
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 11:07:06
avatar
pořád dokola, dokola Vám tedy budu opakovat:
kdyby AMD chtělo karty skutečně prodávat koncovým uživatelům tzn. 1ks/člověk jak se nám tu snažíte tvrdit, tak proč v době nedostatku:
- prodává čipy partnerům na jejich vlastní karty? Proč si nenechává pouze vyrábět celé karty pro sebe, které pak prodává přes AMD.COM a to za podmínek 1ks na zákazníka? Dokud toto neudělají, tak jsou vše jen kecy
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 13:55:21
avatar
AMD dodává čipy+paměti k výrobě karty tak, aby se daly prodávat za ty doporučené ceny! To je realita ... vše ostatní jsou vaše hloupé kecy a na ničem založené dojmy ...

ceny karet určují prodejci a zákazníci. Výroba těch karet jede naplno a zákazníci to za ty ceny prostě kupují ... proto ta dostupnost a ty ceny jsou jaké jsou ....
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 08:19:42
avatar
Já v únoru koupil z druhé ruky 1660 Super na fullHD 144hz freesync monitor 2 roky záruka (za 5500 Kč) a myslím, že si pár let nic dalšího nekoupím ...
Bady29 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD shop 2021-08-09 10:09:06

Překvapila mě první věta:
kde jinak můžete za doporučené ceny (tedy extrémně výhodně na dnešní dobu), pravidelně koupit všechny ostatní RX 6000 karty v referenci.
My si můžeme nakupovat karty přímo z AMD shopu? Já myslel že je dostupný jen pro USA.
skaven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 10:30:39

ano, cesi mozu nakupovat z toho AMD shopu. Slovaci nie
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 10:59:29
avatar
Tak o tom slyším poprvé, ... to se mi teda nezdá, že by češi tam mohli nakupovat. Pochybuju, teď to nevyzkouším, karty nedostupné.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 11:30:12
avatar
6900XT - out of stock
6800XT - out of stock
6800XT midnight black - out of stock
6700XT - out of stock

Ano je to "extrémně výhodné" v tom, že to není skladem a proto to vlastně nic nestojí. Asi tak to myslel, jinak si to nedokážu vysvětlit
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 13:49:44
avatar
Ještě jsem je tam skladem neviděl, ani jednu, nikdy.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 15:02:43
avatar
Já taky ne.:/
Snekymo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 15:28:32

sledujem to pravidelne uz mesiac, a stale nic...nejak uz tomu neverim, ze tam nieco naskoci.
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 20:24:50
avatar
No jo, když tam neexistuje aspoň možnost být v pořadníku, tak je to obchod dost o ničem. Já tam taky neviděl nikdy žádnou grafárnu skladem. Ale nekoukám tam každých 5 minut. Na druhou stranu má AMD obchod, kde jsou karty za doporučenou cenu. Aspoň na obrázku. Ale Best Buy s NV kartama je na tom podobně.
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - smutne 2021-08-09 11:32:04

caute, nechcem tu nikoho propagovat ale kuknite si najnovsie video od Moore's Law Is Dead na youtube s nazvom - Nvidia Ampere Supply, Lovelace Launch, GPU Prices, Steam Deck v Nintendo Switch | July Loose Ends je velmi zaujimave a najsmutnejsi je zaciatok... ceny su ake su lebo ludia bez problemov za grafiky zaplatia 2x 3x tolko ako maju stat... inflacia s nejakym zvysenim materialov na vyrobu ako napr med a podobne nemozu za tak markantne zvysenie ceny .. tak zatlieskajme kam sme to dospeli. za mid-end grafiku 1000 eur a za takyto mainstream kolko potom budu pytat v eshopoch? nechajte ma hadat...550 - 650 eur? vysmech do xsichtu, zdrazenie takeho a onakeho materialu o 100% je presne to co som si uz davno myslel, vyhovorky...
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 12:37:01

Jj, mne vždy pobaví to brečení Radeon a nVidia jak se vše šíleně zdražilo a stojí to 1000x víc.
Zajímavé je na tom že tohle zdražení se asi nějakým kouzlem vyhýbá například mobilům a tabletům, moc zajímavé... Nebo žeby.. žeby se GPU divize prostě sjednotila a domluvila tak aby oba účastníci maximalizovali zisky? Hmmm...
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 12:58:57

To je dobrá poznámka. DD, mohl by jsi nějak vysvětlit ten zázrak, proč mobily stojí stejně nebo méně, když potřebuji v podstatě stejné součástky jako GPU?
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 12:59:52

a není to tím, že mobilů tabletů a podobné havěti je řádově víc než nějakých grafik, je to řádově lehčí na výrobu, vyrábí to řádově víc továren a obecně je toho tolik, že výrobci spíš mají problém lidi přesvědčit aby si něco nového koupili, zatím co u grafik je to ve všech ohledech opačne?
Nejsem makroekonom, ale nedostak u věcí, které jsou potřeba je zjevný a celý dodavatelský řetězec se hojí v cenách na zákazníkovi, zatím co u "zbytečností" si to porstě nemůžou dovolit, protože si zákazník řekne, no a co, tak si to nekoupím, vždyť to nepotřebuju.

btw, čím dál častěji se objevují zmínky o hyperinflaci a cenové spirále tím vyvolané. Některé články působí dosti alarmisticky, ale při pohledu na ceníky a na to co dělají banky, tak to možná bude brzy pěkně fujky fuj. Nejsem zastánce spiknutí, ale z hyperinflace vždy vzešlo jen jedno. Bohatší byli ještě bohatší a všichni ostatní zchudli. A vždycky v historii se tomu všichni divili "jak to nečekali" a že to přišlo "z čistého nebe". A brutálně na tom zbohatli jen náhodou.
Nebo se pletu a všem se tady zvedly platy úměrně cenám zboží a jen jsem si nevšiml? Kampak ty peníze z vyšších cen asi mizí...
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 13:32:02

S tímhle nesouhlasím, čipy a základové desky jsou pořád jedna a ta samá část trhu i výroby. Zdražení dopravy je znovu, pro některé asi překvapivě, pro všechny to samé.

Ony se totiž i ty čipy do mobilů jen tak náhodou vyrábějí buď v továrnách tsmc a nebo Samsungu.

Já navíc neřeším jaké jsou ceny při porovnání mobilů a GPU, já porovnávám jak se to zdražilo oproti předminulému roku když ještě nedostatek čipů ani covid okolnosti nebyly.

Celkově ceny tabletů a telefonů zvedla o tu trochu jen inflace, nic víc.
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 14:46:35

dovolim si oponovat. Poviem priklad, jeden vyrobca telefonov mal v telefone SoC 780G z ktoreho bol po case nedostatok a vyroba nestihala, tym padom telefon nebolo mozne kupit asi mesiac vo vacsine obchodov ale kde este ostalo par ks na sklade tak zazrakom cena nestupala a dal sa kupit za povodnu cenu, telefon bol nedostatkovy tovar mesiac a pol ale zazrakom cena ostala aka bola, az teraz ten model naskladnuju vsade ale cena je stale rovnaka. Odporucam to video co som pisal vyssie kazdemu pozriet od zaciatku do konca. Je tam spominany aj material GPU, ten chlapik sedi obklopeny kopou grafickych kariet a vysvetluje ze sa RTX 3000 serie vyraba viac ako predoslej generacie. Tak sa pytam, kde su tie karty? u koho su tie karty? preco hlupaci kupia za 2 az 3 nasobne ceny? Nedviha sa Vam z toho celeho zaludok? Lebo mne ano!

Prosim Vas apelujte na to vsade, kde sa da aby ludia tie graficke karty nekupovali za viac ako MSRP cenu + 10% naviac (maximalne). Nech tie karty zhniju v eshopoch radsej lebo inac sa nepohneme dalej nikdy.
Teraz som si nahadzal do kosika PC s R5 5600X a RTX 3060 Ti a cenovo som okolo 1580/1620 eur co je uplne na hlavu postavene. TO si radsej kazde dva roky kupim ojazdene auto za 3000 eur ! dakujem neprosim si z tohto.
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 15:44:35

Mě na tom právě docela štve že DD tyhle praktiky s cenami furt u Radeonu omlouvá, přitom jsou na tom tuto generaci oproti Nvidií s maržemi jako vejce k vejci a přímo na této 6600xt mají ještě větší marži než nvidia.
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 18:11:34

presne tak, tu uz nie je co ospravedlnovat, zaslo to uz prilis daleko, nejde o nic ine ako o chamtivost a podakujme ludom co nakupili karty za scalperske ceny, zatlieskajme im.

s tymto uz crypto nic nema...
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 19:44:04

Crypto s tím zase postupně bude mít co dělat jelikož mu znovu roste cena = začnou další lidi nakupovat grafiky na těžení ve vidině že to roste a když spadne tak stačí počkat měsíc dva a je to zase zpět nahoře.
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 07:07:14

kupia si ich mozno pre shitcoiny ale nie pre ETH alebo BTC ak sa nemylim tak ETH sa pomaly prestane tazit na GPU.
petronias [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 17:21:57

FullHD grafika za 11k s DPH, dobrej úlet. To už nemá smysl komentovat.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 20:24:30
avatar
Jako nemít moc peněz, normálně bych šel do 5700G. CPU výkon mezi 5600X-5800X. Přežíval bych na iGPU pokud nechcete do nového PC cpát staré komponenty, když si chcete stejně koupit výkonnější GPU
petronias [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 11:10:03

Tady vůbec nejde o to, jestli je to hodně nebo málo peněz. Ale já zkrátka z principu ODMÍTÁM dávat jen za grafiku tolika peněz jako za zbytek PC sestavy. S tím ať jdou do háje.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 17:31:39
avatar
Skvělý závěr článku. Markeťáci z AMD by to nezvládli lépe...
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 19:55:10
avatar
však tohle je jejich web, to už musi byt jasny každymu , kdo sem chodi 5 a vice let
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 23:45:42
avatar
V tom případě by DD byl vážně blázen, kdyby je celou tu dobu propagoval zadarmo. Takhle by tady už dávno byla nová verze webu, kdyby se prašule sypaly za reklamu a propagaci. Zadarmo ani kuře nehrabe.

Ale jinak taky nesouhlasím s tím obhajováním cen, se zdražením karet. Za takový částky je grafika na fullhd hraní výsměch. :/ Jsem zvědavej, jak dlouho bude trvat, než věci dají trochu do normálu.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 22:43:04

Podle mě to není obhajování cen, ale konstatování ekonomické situace. Tak to prostě je. AMD a Nvidia jsou na velmi podobné úrovni a jsou vyrovnaní jak produktově, tak po finanční stránce, ikdyž ne tak zcela... Pořád tam rozdíly jsou, ale nás zákazníků se ty fin. nuance příliš netýkají. Stejně dokud na trh nevstoupí Intel jakožto 3 článek konkurenceschopnosti (tam jsou stejně Velké pochybonsti a nebude to i tak fungovat), tak se musíme smířit s vyrovnanou konkurencí ve světě inflace a ekonomického balastu. Prostě si zvykejme na 2 velké hráče a buď budeme hrát, nebo ne. My to neovlivníme, můžem jen nadávat. K čemu to je to asi víte Vy všichni, když jste tak ortodoxně přesvědčeni, že AMD je pořád malé, nebo že musí splňovat roli toho menšího a nabízet levně produkty. Ne!!! Smiřte se s plnohodnotnou konkurencí jak produktovou, tak i cenovou.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 22:47:22
avatar
já neobhajuji ty ceny, já ty karty neprodávám, jen vysvětluji, proč to tak je ...
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 09:17:46

Vysvětluješ proč to tak je z pohledu AMD Radeon, podle jejich názorů/omluv/výmluv.

Nepřijde ti ale že snad veškeré informace které jakákoliv korporace vypustí jsou vždy takové, aby byly dané korporaci ve prospěch?

U nVidie by jsi se nad něčím takovýmto hnedle pozastavil, u Radeonu přehlédneš a jen zopakuješ jejich vlastní obhajobu. Kde je v tomto objektivita článku? Netuším.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 14:09:26
avatar
ne vysvětluji to z pohledu reálných cen a nákladů výroby ... co platí pro AMD platí i pro ostatní.

Vy úplně ignorujete fakt jménem inflace a výrobní náklady. kdyby AMD mělo nastavit cenu 249 dolarů za 6600 XT musela by být výrobně výrazně levnější nákladově než RX 480 před lety za podobnou cenu. Jenže 249 tehdy je 280 dolarů dnes jen inflací. Současně jsou dnes 2x dražší paměti a 2x dražší skoro všechny materiály an výrobu a násobně dražší paměti ... vy tyhle fakta všechny ignorujete a vytahujete tu nějaké omluvy a výmluvy ...

NVIDIA nastavila nereálné nízké doporučené ceny od začátku, to je největší rozdíl mezi AMD a NV dnes ... a to je jediné nad čím se pozastavuji. AMD nastavila reálnější ceny. To je celé.

Takže s těmi vašimi výmluvami a ignorováním faktů a reality si ejte pohov.
Bady29 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 19:10:27

Na inflaci to takhle jednoduše svádět nejde. Inflace je v každém odvětví jiná (ačkoli některá zdražení jako třeba ropa nebo elektřina se projeví skoro ve všech). Zajímá mě, kterou inflaci myslíte? Tu co si vypočítá ČSÚ ze spotřebního koše? Inflaci koruny? Nebo inflaci dolarů?
Pokud bych vzal inflaci dolaru tak vzhledem k tomu že se cca 25% všech amerických dolarů emitovalo v roce 2020,tak by inflace měla být 25%,což není. Protože inflace se počítá z čehosi, pro každého je jiná. Jiná je pro někoho kdo utratí 50% financí za dřevo a jiná pro někoho kdo utratí 50% za máslo.
Co se snažím říct je že na inflaci to nejde svádět a nejde se jí ani řídit (mj. Nárůst cen materiálů a dopravy je zahrnutý v inflaci takže nejde říct že je tu inflace a ještě k tomu zdražila doprava).
Taky by mě zajímalo kdo ty grafiky kupuje, protože moje okolí včetně mě to za tyhle ceny kupovat nebude, to si koupím radši xbox (mj ten by měl být taky dražší)
nebo budu dělat něco jiného
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 11:23:01
avatar
Citace:
V tom případě by DD byl vážně blázen, kdyby je celou tu dobu propagoval zadarmo. Takhle by tady už dávno byla nová verze webu, kdyby se prašule sypaly za reklamu a propagaci. Zadarmo ani kuře nehrabe.


By ses divil kolik užitečných bláznů a/nebo levných chudáků se pro účely propagandy najde. Někteří jsou ochotni to dělat z přesvědčení. Podívej, takový Linus je světový formát, tak to jeho legendární hloupé video "8K hraní na rtx 3090" stálo Nvidii kromě několika 3090 ještě tu 8K telku za cca 3/4M korun. Pak byl ochotný udělat pro Nvidii tu stupidní trapnou propagandu a nastavovat hry přesně dle manuálu (DLSS, renderování v nižším rozlišení) jen aby mohl dle instrukcí ukázat, že to nějak v tom 8K jede (i když vlastně nejede).

No a my jsme malá zaostalá východoevropská země, zdejším redaktorům možná stačí dát po 1ks 6800XT a/nebo 6900XT a ještě rádi budou zpívat podobně
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 22:53:15
avatar
z hlediska finančních příspěvků je Intel mnohem větším partnerem než AMD ;)

AMD je pro nás stejný partner jako jiný a všechny produkty všech (včetně NV) u nás mají stejné podmínky. Jakákoliv finanční podpora pro DDW je jen proto, abychom fungovali a o těch věcech psali, nikdo si ale u nás nemůže koupit recenzi nebo náš názor .... všechno hodnotíme objektivně a nestranně ...

já chápu, že jste naštvaní na současné ceny, ale fakt nechápu, proč si myslíte, že za současnou situaci mohou AMD nebo NV? ty na tom vydělávají, ale podstatně méně než jiní lidé v řetězci ... a v konečném důsledku za ty vysoké ceny mohou zákazníci. Kdyby ty karty za ty ceny nekupovali, tak jsou jich plné regály a ceny by byly nízko ... jenže lidi to za ty ceny kupují, proto ty karty nejsou, i když výroba jede na rekordech ...
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 07:07:58
avatar
Tak potom by sa patrilo napísať, že karty nekupovať a nie že 12tis je skvela ponuka.
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 09:51:50
avatar
Ta věta mi přišla jako myšlená lehce ironicky.
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 07:21:35

mozu za to aj oni pretoze tie MSRP ktore su nastavene su nonsens ak na tom AIB partner prerobi. Treba povedat ludom aby to nekupovali za taketo ceny, o par rokov budeme na 1000 eurach za mainstream pri takomto tempe. Zial mate pravdu v tom, ze to ludia napriek tomu kupuju tak ceny dole nepojdu a to je to najsmutnejsie.
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 09:23:45

To jsou jen samé výmluvy, zase o tolik moc se výdaje nezvedly. Proč by se asi jinak tenhle rok Radeonu sypaly takové velké peníze oproti minulým létům??
Jednoduché vysvětlení - zvedly se marže.
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 09:32:30

ano ja tomu rozumiem, zachutili peniaze a preco nezvysit marzu o 100% ? ze? to ohladne zdrazovani materialov by som pochopil keby je zvysenie ciem o 20% a nie o dvojnasobok a viac. Ved je toho plny net a hovoria o tom ludia ktori su v tom zainteresovani
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 13:57:41
avatar
AMD má pořád mnohem nižší marže než NV, což dokládají ty finanční výkazy obou společností. Současně největší marže z prodeje GPU nemá výrobce, ale bohužel distributor/koncový prodejce ... dnes

NVIDIA přímo grafiky neprodává dnes nikdy, AMD jen na některých trzích (včetně části EU) ... a minimálně od AMD lze tu kartu za ty doporučené ceny koupit (pravidelné dodávky jsou každý týden, ale zájem samozřejmě stále převyšuje výrobu) situace se ale lepší ...
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 21:07:10
avatar
Jak už tady někdo psal, NV karty za doporučenou cenu má zalistovaný Best Buy. Ale je pravda, že NV sama karty neprodává.
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-11 09:00:06

Děkuji za smazání mého komentáře který neměl ani jeden palec dolů, opravdu krásný přístup.

Přitom jsem napsal jenom to, že RX 6600xt je konstrukčně levnější karta než RTX 3060, co je na tom tolik popuzující že jsem si zasloužil smazání?

Důvod proč je levnější?
Užší sběrnice, 4gb vram méně ,jen PCI-E X8, menší čip.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-09 20:57:43

Tak konečně přichází konkurence ke RTX 3060. Pokud někdo chce nadávat na cenu, tak se musí zlobit na obě karty.
Pokud bude mít RX 6600XT výkon na úrovni RX 5700XT a bude do 12k někde k sehnání, tak na to, že už tento výkon není k sehnání pomalu rok za ještě přijatelné peníze, tak může čekat dál.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 09:34:41
avatar
je fakt , že i ty předraženy karty jsou na alze hned pryč jak rtx 3080 jen ty TI za 45tisic nikdo nebere což se nedivim,nebo včera přišly na alzu 6800xt ve verzi pulse i nitro za 30 tisic a oboje do dne pryč, dokonce prodali i ty 6900xt se zdrojem což ja bych za 38tisic určitě nekoupil
Vinnie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 09:47:54

tiez to sledujem kazdy den, vysvetli mi niekto kto to kupuje? preco nepocka par mesiacov aby sa ceny znizili? nepochopim takychto ludi...
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 10:48:44
avatar
se těch lidi zeptej , jsou to nedočkavci zktratka a naopak přispivaj tomu, že nemaji duvod to slevňovat a dokud to budou kupovat za takovy palky, nebude to slevňovat
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 13:58:19
avatar
spousta lidí to kupuje, proto je dostupnost a ceny jaké jsou ... kdyby to nikdo nekupoval, grafik jsou plný regály a ceny jsou dole ...
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 10:16:31
avatar
Nemohu si pomoc ale takové nadšení mi nepřijde na místě nejen že cena je dost vysoko ale za to může trh který je stále pod vlivem těžby . Ale být nadšený z toho výkonu proti 5600XT?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 13:58:54
avatar
nadšení je opět vztaženo k aktuální situaci. Celé hodnocení karty je vzhledem k reálnému stavu věcí dnes a teď ...
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - A to jsem chtěl jen nový počít 2021-08-10 15:57:50

No, díky akciím AMD je moje konto stále v růstu a patřím mezi ty "bohatší" a vzhledem k tolika nulám by mě nějaká karta za 10 či 50 asi nemusela trápit. Jenže jsou jisté hranice, které si dávám a ty jednoduše nepřekročím. Původně jsem to nechtěl komentovat, protože ten závěr je k smíchu. Rozjelo se to pěkně, tak se přidám. Ač jde pouze o konstatování současné situace, nedá se s tím spokojit. Karty sice dostupné jsou, ale chtít za 1660ku 12k apod hovna je prostě výsměch. FullHD je dneska low-end nic víc. Máme tu roky 1440p, 2160p a na to mám pořídit co? kartu za 35-40K??? kde je ta soudnost?? pamatuju si 2080ti za největší židařinu. Nesleduje to někdo přesně? mě to už zavání úmyslem.. vydáme novou gen, tu si stejně nekoupíš, protože zrovna krypto vzroste a woala, těžíme, rejžujeme násobky cen.

Nejsem sice věřící ale modlím se, fakt se modlím, aby se celé krypto posralo, byla mrda grafik za smích tak jako v číně a nikdo ty nové nekupoval a zůstali za brutální nákupy na skladech. Sice skončí zase v zisku, ale dát to sežrat každému, kdo se chce rychle napakovat. Svět to do pořádku nevrátí, ten je tak v píči, že dřív nebo později nás bohužel bude zajímat úplně něco jiného než tyhle "problémy"... achjo, chce se mi zvracet.
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 17:12:42
avatar
Crypto určite padne (dočasne), potom bude veľa lacných kariet v bazároch na predaj. Ten kto na ťažbe zarobil tisíce nebude pri predaji karty riešiť pár stovak hore alebo dole (myslim EUR). Určite sa oplatí počkať a ja urcite pockam na nejakú 3080 za 500e
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 23:21:06

Tak časom bude 3080 stať 500€ ba aj menej. Ved za nova mala stať 3080 niečo cez 500€, len na nu hodili 70% rabat obchodníci, tak vyletela cez 1000€
to čo sa chysta na druhy rok NAVI 31 s 15000SP či Nvidia 4090 s 18000SP to by malo tuto generaciu celkom rychlo poslať do stareho železa. Prakticky 3080 o rok by mala biť na mieste kde dnes je GTX1060
Pix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-11 07:55:39

Krypto docela dost padlo koncem května a od té doby to bylo pro krypto jedna blbá zpráva za druhou a stejně se to moc nezlepšilo. Teda zlepšila se dostupnost karet, už jsou skladem, ale ceny v českých obchodech jsou stále šílené. Nedávno mi czc poslalo email že mi ruší objednávku z ledna na sapphire nitro+ 6800 za 20k Kč a že pro me vybrali náhradu nějaký gigabyte za 30k Kč. Posledních pár dní se už zase bitcoin vzpamatovává tak uvidíme co z toho bude, ale myslím si že vliv těžby na cenu karet není až tak velký.
Goloka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-08-10 22:56:54
avatar
No já myslím , že hoši z hardware clubu to vystihli. Ta karta je zajímavá, ale ne za tuhle cenu.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 616x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 875x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3288x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1360x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1225x
Komentářů: 5
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1902x
Komentářů: 1