NVIDIA GTS 450 otestována – na Radeon HD 5770 nestačí Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Wednesday, 01 September 2010
altTak už nemusíme nic zatajovat, grafické karty GTS 450 směřují od obchodů a výkon je následující.

 

 

 

Už jsem vám několikrát o GTS 450 grafikách, které staví na jádru GF106. Opět se bohužel našli tací, kteří o mých slovech opět pochybovali a snažili se mě vylíčit, jako zaujatého fanatika, protože se jim prezentované informace nelíbí. Bohužel mám pro vás některé další špatnou zprávu, zase jste lhali jen sami sobě. Já na rozdíl od některých si nevymýšlím kachny a nefabuluji ani nepřeháním. Snažím se vás informovat s maximálním zaměřením na fakta v souvislostech, bez ohledu na to, jestli a komu se ta fakta a skutečnost líbí. Jsem rád, že mé zdroje opět nezklamaly a o GTS 450 jsem vás opět mohl poinformovat tak, jak to skutečně bude.

Protože první grafické karty už jsou u distributorů, objevily se i jejich první recenze. První kompletní test má za sebou dokonce TOP model od firmy ASUS. GTS 450 bude tikat na referenčních taktech 783/3600MHz. TOP verze ASUS je ale taktována na 925/4000MHz. Říkal jsem vám, že jádro GF106 má přes 200mm2 a je o třetinu větší než RV840 na modelech ATI HD 5700. Také jsem vám říkal, že i tak nebude mít GTS 450 v celkovém měřítku výkonově na tři čtvrtě roku starý Radeon HD 5770. Pokud jste mi nevěřili, váš problém a je mi vás líto, ale teď už vám mohu prozradit, jak to je:

Jak vidíte, TOP verze ASUS GTS 450 je téměř shodná na pohled s GTX 460 768MB. Nás ale zajímá, jak je to s výkonem. V těch hlavních testech to vypadá následovně:

Jak vidíte, netaktovaná, tedy refereční běžná GTS 450 nemá proti referenčnímu HD 5770 žádnou šanci. Výrazně nataktovaná (18% na jádře a 11% na RAM) GTS 450 už se dokáže na netaktovaný HD 5770 někde dosáhnout. jak by to asi vypadlo po vyrovnaném nataktování HD 5770, což jak víme je hračka?! Zatím ale nejlepším herním ukazatelem je stále Crysis, kde v průměru výkony odpovídají skutečným průměrných herním výkonům grafik napříč mnoha hrami. A tam to vypadá následovně:

GTS 450 byť výrazně nataktována, nemá sebemenší šanci. V dalších testech je to pak stále stejné.A to HD 5770 nataktovaný není ...

Připomínám, že testy jako Far Cry2, World in Conflikt jdou NVIDIA grafikám ze zkušenosti opravdu dobře, takže když pak dojde na testy dalších her, kde už to s výkonem NVIDIA tak slavné nebude a lze očekávat, že celkově to dopadne nějak takto:

GTS 450 bude v průměru tak o 10% slabší než HD 5770, ale NVIDIA by ji ráda prodávala za stejnou cenu co HD 5770. Jenže GTS 450 je v každém případě výrobně dražší než Radeon HD 5700 a tak to tam bude dost napjaté. Je docela na místě se domnívat, že si GTS 450 nemůže stejnou cenu jako HD 5770 dovolit. A to ještě nevíte, že HD 5700 grafiky budou stále o kousek úspornější. Bohužel ani výrobci grafik, co jsem tak mohl přímo od nich slyšet, si od GTS 450 mnoho neslibují, jak vidíte, ASUS musel jít s takty hodně vysoko, aby alespoň TOP verze se dotáhla na HD 5770 – což bude mít vliv na celkovou spotřebu karty.

NVIDIA zkrátka není schopna konkurovat se svým FERMI starší generaci grafik ATI konkurovat na poli výrobní i funkční a výkonové efektivity – to je asi jasné každému. GTS 450 má být uvedeno 13.9.2010 na trh, což je ale jen necelé dva měsíce před tím, než ATI Radeon HD 5700 grafiky, kterým není schopna NVIDIA konkurovat, nahradí po 10 měsících nová řada AMD Radeon HD 6700 u kterých se můžeme bavit o 20-30% nárůstu výkonu při stejné spotřebě proti HD 5700 a samozřejmě v cenových relacích pod 200 dolarů. Pokud si tedy někdo myslí, že NVIDIA GTS 450 hodnotíme jako dopředu ztracenou věc jen tak z nějakého rozmaru, tak bohužel. Je to na základě faktů. Každopádně zde není kde hledat nějaká pozitiva nových NVIDIA grafik, když žádná nejsou. ATI Radeon HD 5700 jsou na trhu celých 9 měsíců, NVIDIA FERMI jako nová generace, je měla v modelech GTS 400 naprosto převálcovat po všech směrech - NVIDIA má na rozdíl od ATI novou generaci a věděla, proti čemu stojí a měla 9 měsíců na to ATI převálcovat. Uvést po 9 měsících výrobně dražší grafiku s vyšší spotřebou a stejnou cenou, která je výkonově slabší? Jestli tohle není v podstatě propadák, tak co teda? Samozřejmě já ani nikdy jiný, co o faktech kolem NVIDIA a ATI píše, za tuhle situaci nemůžeme ...

Zdroj: DDWorld.cz, xtremesystems.org

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
rasca25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 19:48:22
avatar
Ano, ten Crysis je veľkým ukazovateľom, hlavne že je FPS pod 20 framerate ...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 19:59:54
avatar
Tak pokud nepoužiješ mozek a tím pádem nepochopíš myšlenku autora, tak pak můžeš napsat to, co jsi právě napsal.

A abych tvému uvažování pomohl, tak se stačí podívat do testů, kde rozdíl mezi grafickými kartami v Crysis bývá velmi podobný rozdílu souhrnnému ze všech her.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 20:07:48
avatar
takže tvrdíš že HD5770 je prakticky stejně výkonná jako GTX460? Protože v tom grafu s Crysis jsou na tom hodně podobně.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 20:18:32
avatar
ano, vždyť to docela sedí, HD 5770 je zhruba o 10-15% slabší než GTS 468 768 MB ...
Kyuubi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:11:04

GTS 468 tady si někdo vymýšlí karty
Nick Riviera [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 02:01:08

I kdyby ty grafy byly pravdivé, tak pokud se bude prodejní cena GTS 450 pohybovat někde mezi 3000-3500 Kč, nevidím v tom žádný problém.
Nick Riviera [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 02:08:56

A mimochodem, všude jinde naměřili průměrný rozdíl mezi HD 5770 a GTX 460 768MB kolem 30%.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:42:00
avatar
proč lžeš? Odkaz

Mezi HD 5770 a GTX 460 768MB je reálně kolem 15% rozdílu ....
Nick Riviera [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 14:38:23

Věřím, že ti muselo dát hodně práce najít test, kde rozdíl mezi HD 5770 a GTX 460 768 činí pouhých 18% (to je průměrná hodnota rozdílu ze všech těch grafů na computerbase.de), ale v drtivé většině ostatních testů u nás i ve světě vychází rozdíl okolo 25-35%. V případě zájmu můžu uvést zdroje, a je jich opravdu hodně - namátkou anandtech.com, bit-tech.net, firingsquad.com, nebo u nás pctuning. Je mi jasné, že každý test používá při měření jiné hry a různý hardware, takže určité rozdíly jsou možné, ale tys vybral opravdu extrém. Já bych se taky mohl dovolávat čísel např. z extrahardware.cz, kde jim vyšel rozdíl přes 40%, ale velká většina srovnávacích testů, které jsem viděl, se skutečně pohybovala kolem 30%. Opravdu nelžu - kdo chce, může si najít, rád poskytnu linky.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 15:26:42
avatar
já jsem nic hledat nemusel, ono je to logické, když HD 5830 je stejně výkonná jako GTX 460 768 a HD 5830 je zhruba o 15% výkonější než HD 5770 ... u nás v ČR z tebou vyjmenovaných zrojů žádné věrohodné recenze těchto karet nejsou ...

25-35% je totální nesmysl .... je vidět, jak někdo špatně měří (ať záměrně nebo ne) ....

tady máš další test Odkaz opět rozdíl je 12-18%!
Nick Riviera [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 16:11:09

Nechci, aby tady vzniklo nekonečné vlákno, ve kterém se budeme na střídačku trumfovat výsledky různých testů, tak aspoň jednu technickou poznámku - vidím, že nemáme sjednocenou metodiku počítání rozdílu. Já píšu o tom, že GTX 460 je o x% rychlejší než HD 5770, tudíž jako 100% základ musím brát výkon HD 5770, a ne výkon GTX460. V grafu na techpowerup se jako 100% výkon bere právě gtx460. Takže pokud HD5770 zde dosahuje průměrně 84% výkonu 460ky, neznamená to, že GTX460 je rychlejší o 16%, nýbrž o 19%.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 20:16:38

ja som testoval msi twinfrozr edicie a r5770 je o takych 10-15% pomalsi ako moja gtx260OC. To by bol iny pruser, keby GTX460 bola len rovnako rychla ako moja 260tka. 450 by bola potom logicky pomalsia :/
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 20:10:41
avatar
jde o srovnani cerveneho grafu a zeleneho.. modry je gts pretaktovana o 142Mhz.. kdyby v grafu byla i 5770 takto pretaktovana, treba zlutou nebo oranzovou barvou, byla by z te ctverice nejlepsi (gtx 460 je samozrejme vyse).. kazdopadne rozdil mi neprijde tak propastny, jak to z prvnich odstavcu v clanku pusobi.. ty jsou opravdu mstive
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 20:16:34
avatar
tak znovu ... mezi těmi kartami je 9 měsíců - kdy GTS 400 měli HD 5700 zdela rozdrtit jsou novjěší, anvíc nová generace a navíc věděli proti čemu stojí, jenže HD 5770 je i úspornější a má menší čip a bude brzy nahrazena novou lepší a silnější HD 6700 ... ještě se ti nezdá ten rozdíl propastný?
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:16:06
avatar
ale vsak ja vim, ze stoji za starou backoru jen mi prijdou fraze typu "Pokud jste mi nevěřili, váš problém a je mi vás líto" trochu fanaticke - ani ne tak ve smyslu fanATIk jako proste fanatik ale nic ve zlem, tvoje prognozy ohledne technologickych novinek jsou pravdive a to se bohuzel mezi ceskymi servery vidi poskrovnu.. takze veskerych clanku si cenim
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Propastny rozdil 2010-09-01 21:36:04
avatar
- krome Crysis a Call of Juarez (BEZ AA, coz bylo vzdy domenou ATI) vidim 1-4 fps a i ty vetsi rozdily castecne smaznou nove ovladace (stejne jako bylo v dobach 8800GT zvykem toto opomenout pri recenzich ). Problem techle cipu je, samozrejme spotrebileli je to suma fuk, "predelavka" z uplne jineho zamereni na herni kartu a at si rika kdo chce co chce, v tak kratke dobe se zeleni inzenyrsti goblini vytahli a vytvorili v ramci moznosti konkurenceschopne produkty. Skoda jen te ceny, kdyby ji nasadili tak na 120 USD, byla by to slusna koupe, takhle to marketing NV krapet prepisknul.
carterkrieg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:36:26
avatar
pro poradek ... v mém PC je a téměř vždy byla ATIna.

myslim, ze zrovna v nekterem clanku tady na DDW jsem cetl, ze jednotlive generace čipů jsou vyvýjeny několik let, často jsou svěřeny různým týmům a podobne ... tak je jasne ze kdyz uz se nová generace nepodařila, je pro vylepšení pouze malý prostor. novým jádrem z 460 se pro tuto generaci dosáhlo nejlepšího možného, ale zásadní změna se nedala čekat ... proto je argument, ze nvidia vi 9 mesicu proti cemu stoji lichý ( navic myslim ze to vedela diky svym zdroju uz daleko dele). Navic 1 generace nové architektury je vždy problémová - viz generace 2xxx od ATi ... trvalo 4 generace vypilovat ji do dnesniho stavu.
Takze bych byl oparny .. architektura Fermi může mit potencial, který bude pomalu odhalovat, na druhou stranu, AMD dnes stojí před problémem přechodu z fungující arch. na novou a nikdo neví jak to dopadne (já doufám, že přidáme alespoň 888%).

Celkove mám pocit, ze nvidia má tady náskok .. má pevny bod, ze kterého se může odrazit vylepsit perspektivní architekturu(prinejmensim tesselační výkon není pro začátek úplně špatný), zatimco AMD musi začinat na zelene louce.

Omlouvám se, že střídám slova s a bez interpunkce, je mi zle
carterkrieg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 14:05:30
avatar
díky za ty plusy, alespoň vim, že neblábolim úplný voloviny ... jen mě mrzí, že moje příspěvky DD nijak nereflektuje.
Minexew [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 20:15:08
avatar
DD, vážně věříš, že nVidiot, který si koupí takovou kartu si předtím přečte objektivní recenze?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 20:24:24
avatar
ne, ten hlavně u nákupu karty nepřemýšlí ...
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 20:16:32
avatar
je síce fakt, že GTS 450 viac žerie, je drahšia a má menší výkon, no nvidia to so svojím marketingom aj tak všetko predá

btw. proti HD 67xx je v zálohe GTS 455

edit: k nadpisu: okrem Crysis nataktovaná GTS 450 všade HD 5770 prekonala.. WTF? To je už aj pre mňa (ako fanúška teraz už AMD) moc
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 20:35:25
avatar
myšlena byla samozřejmě netaktovaná verze protože u nás objektivně srovnáváme netaktovanou HD 5770 s netaktovnou GTS 450 ... asi to trochu blbě vyznělo když je v testu ta TOPka ... chtěl jsem do nadpisu nacpat více věcí, než se dalo

máš pravdu - opraveno. Moje chyba. Samozřejmě by bylo objektivní, kdyby i HD 5770 byla přetaktována o 18% jako ta ASUS GTS 450 TOP .... mě ale hlavně šlo o srovnání referečních modelů GTS 450 a HD 5770 které nás zajímají nejvíce ...

BTW: GTS 455? takže něco mezi GTS 450 a 460? A co tam s tím kdo bude dělat, když HD 6700 bude výkonnější o 20-30% proti HD 5770 při stejné spotřebě?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 20:52:05
avatar
no na te fotce jadra jdou jasne videt dve mista pro pameti, ktere jsou neosazena. takze by to klidne i nahravalo na nejakou gts455 s 768/1536MB pameti a 192bit sbernici a mozna i s vice SP, ktera by mohla prijit klidne jako nahrada za gtx460 768MB spolu i s plnou verzi g104 jadra...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:02:11
avatar
no tomu se mi nějak nechce věřit ;) kromě toho, aby to nedopadlo jako u GTS 480 512SP ... 5% výkonu při 500 spotřeby navhr a atronomické ceně za jádro plné specifikace
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:07:25
avatar
ehm mel si vubec gtx460 na testy?nebo sis tu kartu "jenom" vubec neprohlid?sak gtx460 ma uplne jine jadro (obdelnikove) a nese 8 pametovych cipu, z nichz jsou na 768MB variante dva neosazene. tady mas pro ukazku Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:09:35
avatar
já se nehádám, že taková karta být nemůže, jen pochybuji, že by něco řešila na základě toho co jsme viděli, když na GTX 480 zprovoznili všechno co tam je ;)
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 09:16:36

Proč nahrazovat 460? Je to jediná úspěšná karta u Nvidia teď.
kokbulik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:44:44
avatar
no ta spotřeba HD 6700 bude určitě oněco malo vyšši přeci jenom si ten vyknon nevycuca z prstu když to bude stale "jenom" 40nm ale bude stejně rozhodně menši než konkurence teda jestli mužu o nějake konkurenci mluvit
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 09:56:35
avatar
A myslíš, že když bys přetaktoval HD 5770 o stejné procento jako je ta GTS450, že by ji s přehledem nepřekonal?
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 20:24:59
avatar
Nekdy je proste den, kdy se nic nedari. A Nvidie to protahla na mesice. Na druhou stranu lepsi GTS 450 nez nic
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 00:13:35
avatar
Docela mě udivilo jak si vede HD5770 proti GTX460 768MB Stejně mám za to, že HD5770 je nejpovedenější model grafiky co v poslední době ATi vydala, ne sice pro všechny, ale tohle je prostě ten pravej mainstream, jako byla 1950Pro, 8800GT : )
Minexew [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:00:10
avatar
5770 Rulez Odkaz
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:41:12

podla mna 4890 rulez, karta ku koncu sa dala kupit za 180 eur VAPOR X verzia, za tu cenu cenu som kupil o pol roka ATI 5770 co je vlastne vykonom na urovni 4870, jediny rozdiel je nizsia spotreba a diskutabilny vykon v DX11, teraz pride na rad nejaka rada 6700 co bude mat + 20-30% naviac vykonu oproti 5770 s rovnakou spotrebou a vsetci sa z toho teraz tu pokakate , ze aka super karta to bude som zvedavy na tu cenu.....
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:04:56
avatar
LOL. Tak to by byla teda sranda, kdyby to dali do TV jako reklamu na Google, co tam teď běží. 1) Reklama na AMD Radeon, 2) propagace warezu (crysis free warez download)
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:31:45
avatar
Mňa najviac dostalo to Sci-Fi čo tam prebehlo Intel Gaming Graphic to ide asi tak dokopy ako Trabant WRC
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:18:27
avatar
jj x1950 byla super ja mel teda verzi gt, to nevim co tenkrat znamenalo
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:34:09
avatar
To, že byla horší : D Já mám ještě teĎ v poličce vystavenou x1950pro, nemůžu se toho legendárního kusu HW zbavit, stejně jako Voodoo 2 : D
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:39:11
avatar
Hovoríš mi z duše Ale kam mám ten legendárny hardware ukladať , všade už mám plno
Only graphic card: Voodoo Rush, Voodoo 3 3000, Gainward Xabre, 7800GTX, Mach64-264 a nakoniec lahôdku ktorú tu asi nikto poznať nebude Prisma Full House Pega II
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:32:15
avatar
Přesto si počkáme až to vlastnoručně otestuješ a hlavně uvedeš co zde schází - average fps jsou jen takový náhled ale minimální fps jsou ty hlavní. Je mi jedno když maximální budou kolem stovky ale minimální když budou padat pod dvacet tak to bude k ničemu. Sice se Radeony zlepšily ale GF měly fps stabilnější. Proto v uvedení average fps nevidim extra důkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:37:48
avatar
tyhle hlody, to se nedá ... nemůžeš mít dobré průmměrné FPS, když máš špatné min/max ... nejdůležitější FPS jsou samozřejmě průměrné ...

viz: Odkaz
Anonymní  2010-09-01 21:51:13

Takže když vezmu 2 modelové příklady:
a) 20 sekund 90 FPS, 20 sekund 50 FPS, 20 sekund 10 FPS
b) 20 sekund 60 FPS, 20 sekund 50 FPS, 20 sekund 40 FPS

Která varianta je teda lepší pro hraní hry?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:57:20
avatar
co to plácáš? jakou hru hraješ 20s? V mém grafu jsou 2 minuty!!! kromě toho žádná dvě grafiky na světě nebudou mít v průměru 50FPS a pak se budou tak lišit v max a mini FPS, to je prostě nemožné ...

Je to dokázané a prokázané ... jinak tedy chceš říci, že na hraní takové MAFIA2, kde má třeba ATI sice o 5FPS horší průměrné FPS, ale o 5 FPS lepší minimální FPS, než konkurenční NVIDIA, že jsou tedy výkonější?
Anonymní  2010-09-01 21:57:27

"Takže když vezmu 2 modelové příklady ........."
Já nic neplácám. Uvádím jasnou modelovou situaci.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 22:05:00
avatar
aby to byla modelová situace musí být reálná ...

tak schválně vezmi dvě grafické karty a ve stejných podmínkách relevantních testů ve smysluplných testech je otestuj a chci vidět, jak ta tvá modelová situace nastane. Prostě aby dvě srovnatelné gafiky třeba HD 5830 a GTS 460 768MB a v průměrných FPS byly shodné a ve stejných podmínkách se lišili v min/max jak píšeš .... chci to vidět. Já na rodzíl od tebe mluvím totiž o tom, jaká je skutečnost, ty tu vymýšlíš kraviny ...

samozřejmě rád se nechám přesvědčit .... chci vidět věrohodný relevantní test ve srovnatelných podmínkách, kde to bude jak ty píšeš:

a) 20 sekund 90 FPS, 20 sekund 50 FPS, 20 sekund 10 FPS
b) 20 sekund 60 FPS, 20 sekund 50 FPS, 20 sekund 40 FPS

Já ti mohu zcela určitě říci, že nic takového se nestane! je vidět že vůbec nevíš, jak průběhy FPS na grafikách ve hrách vypadají ;)

PS. takže když má ATI v MAFIA2 o 5 FPS lepší minimální FPS než NVIDIA ale o 2-3 FPS nižší průměr, je to lepší a silnější grafika?
Anonymní  2010-09-01 22:08:33

Já nejsem kouzelník abych nějak simuloval průběhy FPS. Takže vezmeme reálnější varianty:

a) 20 sekund 37 FPS, 20 sekund 31 FPS, 20 sekund 25 FPS
b) 20 sekund 32 FPS, 20 sekund 31 FPS, 20 sekund 30 FPS

Která varianta je teda lepší pro hraní hry?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 22:19:38
avatar
Ani tohle se nestane ....

ty pořád nechápeš že tohle se prostě stát nikdy nemůže aby si měl 20s výkon jedné karty ve stejných podmínkách o 15% lepší než druhé srovnatelné karty a pak 20s o 15% horší a pak 20s stejný výkon!!! To je prostě nemožné ... vůbec nevíte co ty minimální FPS jsou!!!
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 22:09:59
avatar
zase jsi nepochopil
průměrné fps mají stejný význam jako plat několika dělníků a jednoho bankéře dohromady to se pak kouzlí průměr
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 22:15:23
avatar
ne ty si to nenpochopil! Není možnéé, aby dvě jednojádrové srovnatelně drahé grafické karty měly stejně dobrý průměr FPS a zároveň se staršně moc lišily v minimálních ....

ty tady čachruješ s nemožnými věcmi, já ti říkám, jaká je realita
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 22:25:30
avatar
ach jo, já jen říkam že dle průměrných fps se nedá plně orientovat, je to jen náhled a minimální jsou rozhodující
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 23:43:20
avatar
já ti říkám a hlavně dokazují průkazným důkazem - průběhem FPS, že minimální FPS jako jedno číslo jsou naprosto k ničemu, když to jedno číslo nastne jednou ne 20s! .... rozhodující jsou střední hodnoty a +-5FPS kolem viz Odkaz
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 09:09:58

1. Pokud mluvíš o statistikách, měl bys o statistice a TV přečíst aspoň pár knih. Jinak říkáš věci, které ne že by byly správné nebo ne, ale prostě postrádají jakýkoliv smysl.
Rozhodujícími mohou být určité pravděpodobnosti/frekvence kolem maximální, mediální nebo průměrné. Hodnoty fyzické funkce jsou irelevantní.
2. Pokud někdo bude hrát v síti střílečku a na vteřinku mu zmrzne obraz, myslím že se nesouhlasí s tebou, že min FPS jsou úplně k ničemu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:35:14
avatar
prosimtě mluvím o průěrných FPS ve hře a to je více technická záležitost a nikoliv imaginární jak třeba průměrná mzda ....
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 14:42:25

1. Jakýkoliv statistický výsledek, včetně průměru FPS nebo mzdy je odhadem docela imaginární hodnoty. Má smysl JENOM v rámci nějaké představy o reálném světě. Nějakého modelu. Samotný průměr, i když jsi ho dostal technickým způsobem, odráží nějakou realitu jenom pokud je opravněn tvůj použitý model, na základě kterého jsi rozhodl ten průměr použit. Dokážeš ten model zosnovat? obávám se, že vůbec teď nevíš oč jde. Tvoje argumentace má stejnou cenu, jak kdyby nějaký ekonomista říkal, že průměrný plat je víceekonomická zaležitost a nikoliv imaginární, jako třeba průměrná FPS.

2. Pokud existuji velké - řádové rozdíly mezi daty, aritmetický průměr neodhaduje nic, ať je to mzda nebo FPS. V některých hrách na některých rozlíšeních některé karty mrznou, tj. min FPS =0. Takže, stává se to i pro FPS, jako i pro mzdu.

3. Poznámky o Tvé nezdvořilosti bys měl mazat spolu s příklady té tvé nezdvořilosti.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 06:58:26

u hraní ten průměr není tak ovlivněn jako mzdy.....mzdy mají trošku jiné pravděpodobností rozdělení, takže pro hry průměr stačí
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 09:02:50

Proč to není možné? Pokud jedna grafika je nová a se stávajícím drajverem špatně zvládá nějakou grafickou funkci, klidně to může stát.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:36:44
avatar
nemůže se to stát! Ze zkušenosti z testů stovek grafik ti říkám, že se to, jak údajný píklad udělal, nikdy v reálném testu, při stejných podmínkách pro dvě srovnatelné grafiky, nikdy nestane! Tohle je realita ...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 14:43:43

Neříkal jsem NIC o nějakém konkrétním uvedeném příkladu.
Odpovídám na konkrétní tvoji myšlenku:
"Není možnéé, aby dvě jednojádrové srovnatelně drahé grafické karty měly stejně dobrý průměr FPS a zároveň se staršně moc lišily v minimálních "
A ty bys také měl odpovídat na slova oponenta a ne na svoje myšlenky kvůli jiným slovům jiných lidí. (Ovšem, také mívám ten hřích)
Anonymní  2010-09-01 21:46:11

Proč jsou u FarCry 2 vybranné jen právě tyto 2 grafy? Například proč není uvedeno nejvyšší nastavení pro tuto hru? Proč není pro informaci uveden žádný graf z Unigine Heaven?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 21:48:03
avatar
nevím je to to nejvcyšší co testovali ..

Unigine není hra ... neukazuje nic použitelného ...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:14:57
avatar
Unigine Heaven je na nic. A možná za 2 měsíce to budou tvrdit i u nV, jestli je nové Radeony budou porážet i v tomhle.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:27:44
avatar
no ale uz je ve vyvoji nejaka strategie, ktera unigine enginu vyuziva...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:30:13
avatar
jestli jsi si nevšiml ... tak Unigine je tu déle než NVIDIA GTX 400 grafiky a od počátku jsem říkal, že je to test na nic, jen technologické demo, žádný benchmark a nikdy jsem ho v recenzích nepoužíval!
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 22:06:25

Tady už nejde nVidii o nějaký výdělek, tady jde o to, aby AMD maximálně omezil trh, udržela se v povědomí. S vědomím lidí se dát dělat veliké věci. Časem přijde výborný výrobek a lidé si řeknou: "Vždyť nVidia má pravdu." jj v tom je nVidia geniální.
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 22:19:16
avatar
Ano, s tym suhlasim, marketing nvidie je superovy a taktiez az taka tragedia tie GF400 karty niesu, ved taka GF460 je vcelku dobra karta...., Velmi sa tu zvelicuje mensi momentalny neuspech nvidie, no ona uz raz mala a este vecsi pruser s radou FX5000, ATI mala pekny debakel s HD2000, proste raz si hore raz si dole, momentalne je ATI/AMD hore, nvidia je dole no ktovie ako to bude o rok? uvidime len nech zije konkurencia...
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - fijha 2010-09-02 11:03:18
avatar
No ja az taky deprimovany vykonom niesom, no mohlo to byt aj lepsie, no tragedia to nieje, +- gambrinus, bude zalezat od ceny, ma nezaujimaju naklady vyrobcu ale cena v obchode.... ale HD5770 sa pekne drzi, je to moj favorit len cena by mohla byt lepsia...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 22:20:49
avatar
opět připomínám faktaHD 5700 - 9 měsíců staré, menší jádro, menší spotřeba, nižší výrobní náklady a nové modely za 2 měsíce ...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 09:14:25

Takže Nvidia bude 2 měsíce v roce ze 12 v tomto cenovém segmentu mít konkurenceschopnou kartu.
Výrobní náklady a velikost jádra (pokud vleze do bedny) nás nezajímají, zajímá nás spolehlivost, cena, výkon, hluk a příkon.
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-01 23:06:36
avatar
poznamka : ATi HD 6870 / 384 bit / 6ghz DDR5 !!!!!
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 06:53:02
avatar
No,co dodat, zase jeden s mnoha průšvihů NV a myslím že až vyjede řada 6000 od AMD tak NV na tom bude ještě hůře.
Casper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 07:19:55
avatar
DD nemyslíš že by bylo vhodné ubrat v těch článcích trochu těch tvých osobních emocí ? Pořád dokola omílat jak si neměl pravdu a jak je ti všech líto že oni pravdu neměli atd. O emocích v závislosti na značce se ani nezmiňuju...
Sw!tch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 09:31:11

Nemysli si, ze DD uzna, ze mas pravdu.
Podle me tu bohuzel nejhorsi clanky ma sam DD. Napr. holoway pise paradne a je radost si nakej test atd precist. U prakticky vsech clanku co DD pise je pulka stejna jako u minuleho (= clovek pres pul clanku preskoci), druha sorta clanku ma zase pulku chvastani typu:"Jáá mel pravdu a vy vsichni ste lamy" (= clovek znovu preskakuje). Skoro tu zacinaji byt nove informace v mensine. Kdyby se treba tenhle clanek osekal o DDho bouchani se do hrudi, emoce k oboum znackam atd. tak by to bylo fajn. Jo no, ale to uz by to vlastne chtelo cele prepsat..
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:25:25

Bohužel ano, ale tady se tomů říká ,,uvádění do souvislostí" nevim proč. Nicméně, odmyslel jsem si ty citové výlevy a jinak fajn článek, koupě 5770 vůbec nelituji, naopak koupím ještě jednu

Osobně mě dostala tato věta ,,Opět se bohužel našli tací, kteří o mých slovech opět pochybovali a snažili se mě vylíčit, jako zaujatého fanatika, protože se jim prezentované informace nelíbí." jsme nevěřící psi Ale aspoň je tu sranda.

Osobně doufám že 5770 s příchodem nové generace zlevní, a to bude moje chvíle.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:37:45
avatar
Takže když já napíšu popravdě, že jsem měl pravdu a že si samozřejmě nevymýšlím, je to špatně, ale když mě tady někdo v diskusích tahá, za to co píšu jako že jsem zaujatý a jinde mě pomlouvají bez důkazů a dokonce proti nim a i když se ukazuje že mám pravdu, tak to je v pořádku?

Žádné emoce k značkám v tom nejsou, mě štve, že naopak někteří nechápou, že prostě píšu o tom jak to je a pokud v tom cítíte emoce k značkám, možná byste se měli zamyslet nad sebou ...
Casper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 11:01:45
avatar
Boha je to tu zase... proč si to proboha nepřiznáš že máš raději AMD/ATI ? Vždyť na tom není nic špatného... každý má to svoje... místo toho se tu odpovědi přehazují jak horký brambor Vždyť je to do očí bijící... to že ti to říká tolik lidí asi bude znamenat že na tom něco bude nemyslíš ? btw. brát to s rezervou...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 11:59:24
avatar
protože to není pravda!!!!

Já měl vždy více a déle grafiky NVIDIA než ATI (dokonce jsem měl i FX 5000 řadu) a hlavně já si nevybírám ani nepíšu na základě toho jestli mám tu značku rád, protože nejsem IDIOT!

Žádné logo ani značka ti výkon nepřinese a proto mě naprosto nezajímá!

JÁ ZKRÁTKA PÍŠU PODLE TOHO, JAK SE VĚCI MAJÍ A NIKDO NEPŘEDLOŽIL JEDINÝ DŮKAZ ŽE BY TOMU TAK NEBYLO. JÁ ZA TO NEMŮŽU ŽE SE AMD V POSLEDNÍ DOBĚ TAK DAŘÍ A NVIDIA NE A VŽDY V POSLEDNÍCH 3 LETECH, KDY SE OPRAVDU NA DDW SNAŽÍME, JSEM CHVÁLIL A KRITIZOVAL OBĚ FIRMY SE STEJNÝM PŘÍSTUPEM. CHVÁLÍM KDYŽ JE ZA CO A KRITIZUJI ZROVNA TAK, NEMŮŽU ZA TO, ŽE U JEDNÉ DNES NENÍ CO CHVÁLIT A PODLE TOHO ČLÁNKY VYPADAJÍ - A MĚ TO NENÍ LÍTO, JSOU TO JEN FIRMY NEMÁM K NIM ŽÁDNÝ VZTAH A JSOU MI ÚPLNĚ UKRADENÁ, JÁ SI KUPUJI VÝROBKY JINÝCH FIREM, TO ZAPRVÉ A KROMĚ TOHO ANI ATI ANI NV NÁM NEDÁVAJÍ NIKOMU NIC ZADARMO, TAK POKUD K NI MÁTE NĚKDO NĚJAKÝ CITOVÝ VZTAH JSTE SAMI PROTI SOBĚ.

ZNOVU OPAKUJI JÁ NEMÁM RÁD FIRMU AMD VÍCE NEŽ NVIDIA A TO JEDNODUŠE PROTO, ŽE OBĚ JDOU PO NAŠICH PENĚZÍCH STEJNĚ A JÁ NEVIDÍM ŽÁDNÝ DŮVOD, PROČ BYCH MĚL MÍT NĚJAKOU RÁD. NĚCO JINÉHO JE TO, KDYŽ SE MI LÍBÍ URČITÝ PŘÍSTUP, ALE TEN SE I NELÍBÍ JEN TAK PRO MODRÉ OČI ŠÉFA FIRMY, ALE PROTO, ŽE PROSTĚ PŘINÁŠÍ NĚCO ZAJÍMAVÉHO, NĚCO LEPŠÍHO PRO NÁS KONCOVÉ UŽIVATELE.

JÁ TO NEMŮŽU BRÁT S REZERVOU, MĚ TO OSOBNĚ NEUVĚŘITELNĚ ŠTVE, KDYŽ SI NĚKDO BEZ JAKÉHOKOLIV ARGUMENTU A DŮKAZU MYSLÍ, ŽE KDYŽ KRITIZUJI NĚJAKOU ĚC, PŘÍSTUP NEBO NĚCO JINÉHO A PODLOŽÍM TO JASNÝMI A PÁDNÝMI PROKAZATELNÝMI ARGUMENTY A DŮKAZY, ŽE HNED NENÁVIDÍM TU FIRMU APOD. OBČAS MÁM POCIT, JAKO ŽE BYCH ZA TO, ŽE FERMI STOJÍ ZA STAROU BELU, MOHL JÁ ....

Neexistuje žádný důvod, důkaz ani nic podobného, že bycH byl zaujatý pro jednu značku. Chválím, hodnotím i kritizuji obě stejně na základě faktů, ale nemůžu za to, když se jedné nedaří, rozhodně však kvůli tomu nebudu měnit svůj přístup a dělat ústupky a tím jednu podporovat. Sorry, ale to po mě nemůžete chtít, žádná firma mi nepatří, žádná mě neplatí a nemám žádný důvod podporovat jednu více než druhou, obě jsou mi u zadku stejně jako značky AMD, ATI i NVIDIA ... to jsou jen písmena v logu, žádný skutečný produkt!

můžu mít rád konkrétní výrobek, ale proto, že je dobrý, nemůžu mít rád logo ani značku, protože sama o sobě my nic nepřináší!

a tímto končím diskusi na toto téma a přijďte jen s nějakým argumentem a pádným důkazem!
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 11:52:50
avatar
Mas pekny web, snazis sa, mas svoj styl a ja ho respektujem, rad sem chodim, chodim aj ide.... no ked sa mi niekto snazi povedat, ze je absolutne nezaujaty, ze je absolutne objektivny tak neverim, nikto nieje celkom objektivny, aj ja sa snazim byt objektivny, no nejde mi to a stale pri rozhodovani alebo vybere hocicoho rozhoduju aj trocha emocie, sympatie, skusenosti, reklama, hocico ine...., musel by si byt stoj...a odkedy sem chodim tak som si vsimol tvoju naklonnost k AMD/ATI. Proste som si to vsimol a ked to nieje pravda tak to nieje pravda, nic sa nedeje....
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 12:09:04
avatar
Je dosť tenká čiara medzi zaujatosťou a nezaujatostou. Hranice obidvoch pojmov sú ale oveľa širšie. Každý píše, vyjadruje sa, komentuje či myslí trochu inak než tí ostatný. Je naozaj ťažké rozoznať zaujatosť, zvlášť v tejto dobe. To že je DD-ho web iný než ostatné je vidno na prvý pohľad, na druhej strane som sa presvedčil, že DD-ho slová sa naplnily oveľa častejšie než slová konkurenčných webov. To čo si si všimol tu po príchode je iný prístup k značkám. Na väčšine webov sú naklonený ku konkurencii AMD/ATI a ju samotnú spochybňujú či znevýhodňujú. Tu je táto značka premeriavaná rovnakým metrom ako ostatné, to je ten rozdiel ktorý je vidieť. Môj názor, snáď som nikoho nepobúril.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 12:20:33
avatar
Hehe, 7 mínusiek za jednu minútu v posledných príspevkoch
Už je vážne najvyšší čas začať riešiť kuřbuřtov čo dávajú mínuska podľa zaujatosti a nie sa dohadovať o zaujatosti či nezaujatosti. Komu sa tu nepáči nech vypadne odkiaľ prišiel. Jediný čo na to doplácajú sú štamgasti DD-Worldu lebo ak sa náhodou opovážia niečo napísať tak ich dementi zahrnú mínuskami.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:52:45
avatar
Zajímavé, že když měla nV navrch a pokaždé a všude bylo psané stejnou formou jako teď píše DD o AMD, jen to bylo o nV, tak vám to nevadilo. Ti co tu teď nadávají na to, že DD teď do nebe vychvaluje AMD, by si měli vzpomenout na dlouhou dobu, kdy zase ostatní vychvalovali nV a řekl bych, že to dělá hlavně proto, aby snad všem kterým ještě nedošlo, že AMD je teď na koni, už cvaklo, že tomu prostě tak je, a že kdo teď vychvaluje nV, prostě ji vychvaluje neoprávněne a hodně kecá. A čím více jinde neoprávněně vychvalují nV, tím více tady DD oprávněně vychvaluje AMD. Jen holt někteří jak vidím to nemůžou přenést přes srdce.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:31:55
avatar
až někteřípřestanou s osobními nepodloženými útoky bude to fajn. A zase je tohle jen výlev, žádné osobně emoce a závislost na značce nemám!
Kert [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Je to jenom GK 2010-09-02 09:53:40

To že má DD_Hanz raději AMD než Nvidia všichni víme. Že má raději hrušky než jablka také. Ale v jednom má pravdu, když můžu mít 5770 s DVI, HDMI a DP s pasivním chlazením, tak je jasné že se Nividia snaží málo možná i marně.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-06 16:46:19
avatar
Sakra. Jsem ti dal po přečtení prvních vět palec dolů a po dočtení bych ti dal palec nahoru, bohužel už to nejde.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:59:45
avatar
Kerte mohl bys vědět, že Jablka mám radši
miroslav.m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - fanATIk 2010-09-02 14:41:44
avatar
.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 10:46:20
avatar
??? tak to asi špatně čteš .... každopádně daná pasáž měla být jen o připomenutí, kdo tu měl ty nejlepší informace před vydáním grafik za poslední rok a kdo tu jen hloupě plácal o Grafikách roku Odkaz
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 11:16:18
avatar
Ha. Teď už by se mohlo vyhlásit co je grafika roku. Jen nevím jestli to je HD 5850 nebo HD 5770. Ale řekl bych že to bude asi takhle.
1. místo - HD 5770
2. místo - HD 5850
3. místo - HD 5670
4. místo - HD 5870
5. místo - HD 5750
6. místo - HD 5970
7. místo - HD 5650
8. místo - GTX 460 1GB
9. místo - GTX 460 768MB
10.místo - už mě nic nenapadá
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 11:21:30
avatar
eště počkej co HD 6000 :/ já nedělám celková hodnocení než je všemu konec, do konce roku jsou ještě 4 měsíce ...
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 11:30:14

Ani jedna karta podla mna ...vidim, ze masaz mozgu za zacina aktivne prejavovat
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 11:34:54
avatar
??? No já mslím že rozhodně HD 5700 modely alias HD 5800 Mobility, je rozhodně grafickým počinem roku. levné, jednoduché, nenáročné a velmi výkonné s podporou všech moderních technologií ... co lepšího kdo letos udělal?
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 11:43:41

5700:
lacne? kvoli tomu, ze NVDIA nema nic poriadne tak ATI drzi ceny pekne vysoko.
nenarocne? plne suhlasim
velmi vykonne s modernymi techologiami? DX11 s efektami na rade 5700 nepouzitelne...ako som napisal niekde inde predtym 4890 stala pred koncom zivotnosti 160-180 € a mala vykon o cca 20 % vyssi vykon ako 5770. Radsej by som ozelel DX11, nizsiu spotrebu a mal plnohodnotnu 4890 ako orezanu 5770.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 11:49:45
avatar
většina lidí to vidí jinak, Výkon HD 5770 je naproto dostatečný pro všechny moderní hry a ta nízká spotřeba je ideální jak v desktopu tak v NB .... a ceny srovnánám grafik po vydání, nemůžeš srovnávat výrpodejovou cenu s aktuální běžnou cenou ...

a levné jsou (HD 5700) .... stojí 109-169 dolarů ,tažke kdyby u nás stál dolar 16 korun jako před dvěma lety, tak by stály 2050 - 3250,- korun včetně DPH ... jenže dolar stojí 19,5 korun, takže 2600 - 4000,- minimálně no ...
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 12:01:55

mozem aj nie ja si to nepamatam ani neviem nejak zistit, tak sa chcem spytat kolko stala 4890 pri uvedeni a kolko 5770?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 13:40:49
avatar
HD 4890 stála kolem 249 dolarů když vyšla .... to je o dost víc než HD 5770 ;)
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 13:46:54

a este kolko dolarov stala 5770 ked vysla?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 14:00:51
avatar
ta stojí pořád stejně 169 dolarů
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 14:05:21

oki
miroslav.m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 14:41:54
avatar
.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 12:00:52
avatar
já píši v souvislostech a koukám, ž eještě málo, když někteří stále jsou schopni ze souvislostí věci vytrhávat ... někteří mají zrkátka špantou paměť a mohli by si stěžovat, že jsem něco neuvedl nebo napsal něco, co jsem nenapsal ... takže to raděi napíšu znovu ...

Já uvádím fakta a také kritizuji ale stále s fakty, když mě někdo kritizuje chci aby uvedl také fakta, takže???

EDIT: Pokud chcete napadat bez důkazů a tvrdit, že ATI je prý podle mě bezchybná a u NV je prý všechno špatně, tak je vidět, že ty mé články nečtete pořádně a je to moje chyba, píšu zjevně moc stručně a málo v souvilostech a málo opakuji, přidám! A pokud nemáte nějaký pádný argument a důkaz, že to co tvrdíte dělám, tak toho rovnou nechte .... na toto téma jsme řekl vše výše a dál se o tom nebudu bavit. Není o čem.
Dr:ahos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 12:09:51

miroslav.m celkom z tebou súhlasím, tiež mám pocit, že tu je tento web jednostranne zameraný, a to by sa na takomto webe nemalo stávať.

na niektorých iných weboch som sa dočítal že testy ktoré "DD" používaš upravuješ v prospech ATI a to tak, že tabulky v ktorých má Nvidia navrch skrátka nazverejníš.
môžeš sa k tomu vyjadriť ?

aby som nezabudol: prečo, ked si férový odmazávaš príspevky, ktoré sú namierené proti ATi?? mne sa to totiž stalo, bol som regnutý pod iným nickom, dokonca si mi za nevinný príspevok zablokoval registráciu...je toto podľa teba fér prístup???
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hehehe 2010-09-02 12:57:03

Dobrý blábol, jen co je pravda

1) Je to DDho web a jestli bude zaujatý (podle mě není) nebo objektivní, to je čistě jeho věc. Žádné "nemělo by se stávat" sem netahej.

2) Pokud se ti web z nějakého důvodu nelíbí (zdá se ti zaujatý), nemusíš ho číst

3) DD nic neupravuje - už jenom proto, že řadu testů přebírá z jiných serverů, takže by se na každou úpravu lehce přišlo. Samozřejmě pokud si myslíš, že DD má tak dlouhé prsty, že ovlivní výsledky testů na německých či amerických serverech ...

4) Vzhledem k tomu, že zde DD zveřejňuje i marketingové materiály nVidie (s patřičným komentem, samozřejmě), jen idiot může psát bláboly, že tabulky, ve kterých má nVidie navrch DD zatajuje.

pro každého by bylo nejlepší vykašlat se na to, co píšou na tom či onom webu (včetně DDWorld), použít vlastní mozek a udělat si vlastní názor.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 13:35:53
avatar
Nic takového nedělám, další sprostá lež. zveřejňuji vždy tabulky a tsty, které mají z hlediska smysluplnosti přínos ... a nezajímá mě, dza má ATi nebo NV navrh ... opět je to váš problém když někomu fandíte, já nevím proč to děláte ...

BTW: pocit není důkaz neférového a jednostraného zaměření!!!
Anonymní  2010-09-02 13:48:46

Tak proč jste nezahrnul i všechny grafy z FarCry 2?

A proč jste místo odpovědi smazal příspěvek s otázkami od uživatele mareknr?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 14:00:29
avatar
harnul jsem smysluplné grafy s rozlišením 1600 a 1900 kromě toho je tam tolik grafů z každé hry, kolik je potřeba ....

a kdyby bylo po mém, Far Cry2 vůbec nedělám ... je to nepovedná hra, kteoru dnes nikdo nehraje, tudíž testy z ní jsou na dvě věci ...

mazat budu každé napadání, překrucování a vytrhování věcí z kontextu. mareknr je v tom přeborník a ví to ...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 14:06:06

Aspon na toho Witchera by si mohol odpovedat co si myslis ohladom clanku na ktory som dal odkaz. To ma z toho co som napisal zaujima najviac. GTS450 alebo profesionalny segment grafik ma zasa nijak netrapi. Akurat som mal o Witcherovi trochu inu mienku podla toho co si pisal. Preto ma dany rozhovor prekvapil.
Anonymní  2010-09-07 11:37:53

Co znamená smysluplné grafy? Můžete to autor článku objasnit?

Mimochodem, v tom smazaném příspěvku nebylo žádné napadání, překrucování ani vytrhávání z kontextu. Pokud tvrdíte, že ano, tak ten příspěvek obnovte.

EDIT: Tak se tedy zeptám jinak, když je autorovi zatěžko odpovědět.
Proč tedy chybí grafy z FarCry 2 s rozlišením 1600? Že by nebyly smysluplné?
Vámi zveřejněné všechny 4 grafy z Crysis s FPS hluboko pod hratelnou hranicí jsou tedy smysluplné?
Poling [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 12:13:38
avatar
Citace:
Pokud chcete napadat bez důkazů a tvrdit, že ATI je prý podle mě bezchybná a u NV je prý všechno špatně, tak je vidět, že ty mé články nečtete pořádně a je to moje chyba, píšu zjevně moc stručně a málo v souvilostech a málo opakuji, přidám


DD v zájmu vlastního dobra nepřidávej, jelikož takových útoků od různých lidí na tebe přibude.
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 12:17:46
avatar
Pises hlavne neobjektivne Kazdi kto to cita to bere tak so 40% rezervou. Keby sa vsetci riadili tebou Nvidiu by nikto nikdy nekupoval.

PCT je to iste len v opacnom garde preto treba citat ExtraH.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 13:39:46
avatar
Pak kdo je tady neobjektivní ...

na rozdíl do vás mě je úplně jedno jestli NVIDIA/ATI někdo kupovat bude nebo ne, mě jde jen o fakta a to poradit a zjisti který výrobek je pro nás zákazníky nejlepší. A nevšiml jsem si, že byste předložili jediný důkaz mé neobjektivity a to, že by má rada, třeba i nekoupit NVIDIA, někomu uškodila. Doporučuji vždy na základě faktů ...

právě tohle zevšeobecńivání že radím nekupovat NVIDIA, to je to, co mi děsně vadí .... jste neobjektivní, já an roszíl od vás vždy mluvím konkrétně takže to není že nedoporučím NVIDIA ale nedoporučím konkrétní grafiku NVIDIA z konkrétního důvodu, ale stejně tak nemusí doporučit konkrétní ATI protože je jiná konkrétní NVIDAI lepší ... prostě tyhle kecy o tom, že jsem neobjektivní posrádají jakýkoliv důkaz a faktickou oporu, jsou to vyloženě kecy ...
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 12:29:53
avatar
Pánové já se tedy přiznám,jsem pro AMD .nenávidím Intel i když ho s vím způsobem obdivuji.NV mě nevadí a musím se přiznat že za její gráfu od Lidteku omlouvám se jestli jsem to špatně napsal,model 4600 ultra někdy v roce 2002 dal jsem za ní 18456.kč.Tenkrát jsem ji měl první v republice a nikdy jsem ji neprodal prostě ji mám stále doma.Prostě akorát to se vím produktem trochu Pos...
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 22:07:15
avatar
Tak tu grafiku ani nepredaj, budes mat spomienku.... a bola kruto draha, 18 litrov za grafiku je riadna palka.... mozem si to dovolit, no ked viem ako starne hardver tak radsej kupujem nieco mainstrimove... lebo by som šelest chytil keby som videl ako za rok z mojej 18 litrovej grafiky je iba taky bezcenny plosak s ventilatorom. Ale je pekne ze si sa priznal o svojej brutalnej zaujatosti, mas polahcujucu okolnost davam ti palec hore
EDIT: Pametam si ked Nvidia Riva TNT2 stala v obchode 24.000 SKK a ja si musel kupit Rivu TNT Vantu 16megovu aby som nechytil šelest....
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 13:51:16
avatar
Já sice to taky nechápu ale přiznám se k tomu. Ne dělám si srandu na Intelu mě vadí to jak si dělá co chce a s kým chce atd.To bude ten praví důvod.
eR_Skaarj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-02 22:27:07

DD - k tomu co se tu píše o tobě a tvé zaujatosti:

Ty jsi stále nepochopil co se ti tu všichni snaží říct. A lidi to tlučou do hlavy už několik měsíců ale ty stále statečně odoláváš. Nikomu nevadí že máš pravdu - protože ty ji máš a proto sem chodíme. Ale spousta lidí sem vleze, mrkne na grafy a jde pryč z jednoho prostého důvodu - nebaví je stále číst to samé, už je únavné neustále číst jak je nVidia špatná a jak jsi měl pravdu a statečně bojoval proti nevědomosti. Necpi to všude, vážně je to neskutečně otravné. Osobně už spoustu novinek taky nečtu, protože jsou jako přez kopírák, jen se mění čísla u karet a grafů.
janakulka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-03 00:28:02
avatar
Ja som mal gf 6600vku a bol som s ňou spokojný, Asi pred rokom som kupoval Hd 4890 a stou žijem šťastne dodnes. Proste som kúpil to čo bolo na trhu lepšie. To ale neznamená, že stále treba ukazovať na Nvidiu prstom akoby jej grafiky boli samotné peklo. Každý kto má päť pokope snáď pochopí podľa špecifikácie karty čo chce do svojej mašiny a netreba do toho miešať toľko emócií.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-06 17:03:15
avatar
Teď jenom takový malý vtip. Opravdu nejsou samotné peklo? Vždyť GTX480 žhaví jako samotné peklo.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 603x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 872x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníFriday, 19 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3281x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCWednesday, 17 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1358x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Tuesday, 16 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1225x
Komentářů: 5
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíMonday, 15 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1901x
Komentářů: 1