Radeon HD 6970 v prvních fotografiích – výkon o 30% vyšší než HD 5870 a GTX 480 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 27 říjen 2010
altMáme tady další kolo odhalování nových modelů a na řadě jsou HD 6900 …

 

 

 

 

Pokud nás čtete pravidelně, tak víte, co se na nás v listopadu chystá. Po grafických kartách HD 6800 dorazí modely HD 6900. V této řadě nás čekají modely Cayman, které budou jednojádrové a ponesou označení HD 6950/6970. V prosinci pak dorazí HD 6990 jako Antilles, který bude duálním modelem.

Jak už jsem vám naznačil v testu HD 6800, modely HD 6900 jsou jaksi inovativnější než BARTS 6800. Ale nejsou zase tak inovativní, jak původně být měly. Bohužel, kvůli zrušení 32nm výroby AMD muselo předělat své 32nm návrhy na 40nm, což rozhodně věci neprospěje. Pořád by ale měly předvést hodně zajímavého.

Jako první odhaluje Chiphell podobu referenčního HD 6970. Asi nepřekvapí, že podoba s HD 6800 je velká. PCB je dlouhé zhruba jako má HD 5870, přičemž jádro je zjevně velikostně jen o málo větší než současné RV870. U AMD nejsou hlupáci a vědí, že nemá smysl na 40nm usilovat o výrobu větších jader.

Logicky tedy očekáváme, že HD 6900 předvedou něco, jako předvedly HD 6800, tedy že budou efektivnější a budou mít vyladěnou podporu DX11 a Tessellace. Reálná očekávání jsou zhruba 30% výkonu navrch proti HD 5870. A Chiphell rovnou zveřejnil výkony testovacího nefinálního vzorku.

  • HD 6970 - 3DM Vantage P24499 - X12000, Unigine 1920x1200 4AA/16AF - 36,6FPS
  • GTX 480 - 3DM Vantage P21106 - X9309, Unigine 1920x1200 4AA/16AF - 29,5FPS
  • HD 5870 - 3DM vantage P19337, Unigine 1920x1200 4AA/16AF - 17,3FPS

HD 6970 podává právě zhruba o těch 30% vyšší výkon než HD 5870 v 3Dmarku v performance testu. V Extreme nastavení je dokonce o těch 30% výkonnější než GTX 480! A AMD zjevně udělalo u HD 6900 velká vylepšení u tessellace, protože v Unigine v nastavení 1920x1200 4AA/46AF podává HD 6970 36,6FPS, zatímco u HD 5870 je to jen 17,3FPS a u GTX 480 29,5FPS.

Nicméně upozorňuji, že se stále jedná o vorek, který nemá finálně stanoveny takty. Podle všeho bude mít něco mezi 800-900MHz. Karta má také napájení 6+8pin, což značí TDP kolem zhruba 255W. Pokud podá výkon podobný HD 5970 2GB a v některých případech, hlavně pod DX11 ji předčí, a to při nižší spotřebě, protože HD 5970 2GB má TDP 293W, rozhodně to bude úspěch. Nemluvě o tom, že cena bude nepochybně zhruba o 100 dolarů nižší, než stojí HD 5970.  

Takže můj aktuální odhad ;) je, že HD 6950 bude při ceně kolem 299 dolarů kopírovat výkon GTX 480 a v některých ohledech ji i předčí, přičemž TDP karty bude kolem 220W. Model HD 6970 pak bude zhruba lehce pod úrovní HD 5970 2GB ale rozdíl bude v průměru tak 5-10%, přičemž ji opět v nových DX11 hrách předčí. TDP bude kolem 255W a cenu odhaduji na nějakých 379-399 dolarů. Pak dorazí i nový král, model HD 6990, který bych opět tipoval na 2GB, založený na taktech modelu HD 6950, takže jeho výkon bude zhruba téměř 2x takový co dokáže GTX 480 a tedy tak o 40-50% vyšší, než co nabízí HD 5970 dnes. A cena by mohla být opět nějakých 549-599 dolarů.

Každopádně rozhodně budete mít z čeho vybírat …

Zdroj: Chiphell.com, DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 02:09:53
avatar
fuuu, tolik vykonu. ja bych mel, kluci, asi zacit rychle sporit
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 02:38:07
avatar
To je panečku výkon. Jen mám obavu, aby ho bylo kde použít.

Pokud mě mysl neklame, tak poslední hra, která řádně protáhla HW byla Crysis a to už je několik let, co vyšla (Díky Plejstešne a XXX-boxíku ).

(Samo sebou F1 a podobné věci na DDho eyfinity to určitě uvítají, ale většina smrtelníků nebude vědět co s těmi přetékajícími FPS.)
bacik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 06:49:48
avatar
Úplne súhlasím.

Ale keby sa robili všetky hry ako Crisis, tak teraz, keď už máme DX11 a Physix aj výkon HD6990 by nám nemusel stačiť a už vôbec nie na eyfinity.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 07:15:18

Este Metro a Arma ale to je fakt vsetko.
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 08:32:03
avatar
JJ souhlas, nedávnou jsem mel doma CF 2x 5870 a jediná hra kde byl výkon vůbec nějak využitej bylo Metro 2033. Ani v Crysis jsem si vyšších snímku nevšim.
Po tejdnu jsem druhou musel vrátit protože jsem výkon nevyužil, stejnak ted hraju F:NV, a za druhý jsem nemnel na druhy karte vodní blok a ten referencní vysavac me dohánel k šílenství
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 09:17:36
avatar
Jen se neboj...

Třeba Crysis na low detaily si v jeho nativním rozlišení zahraju i na 10´ atomovém netbooku s ionem....

Na max detaily v max rozlišení mi to na 27´ LCD nedává pořádně ani 5970 s quad core na 3,4

ono pořád bude kam ten výkon schovávat
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-31 01:15:47
avatar
jen aby mi to utahlo toho raptora kdyz si ho budu hrat heh
alosaurus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 05:14:10
avatar
HD 6990, tak tady jsem opravdu zvědavý,kolik si karta vezme z napájecího zdroje a jak se to bude chladit
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 13:56:04
avatar
o to bych se nejak nebal, sem zvedavej ci bude ARES III nebo ci si nan pockame az u rady 7xxx
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 06:26:42
avatar
Moje 6970 je už určitě někde ve fázi výroby...aspoň čipu tak se kluci snažte a vyberte mi vymazlený kousek pro taktování
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 07:52:19

A ja dúfam, že ten môj už je vo výrobe a ideálne by bolo keď bude rovno aj s vodným blokom
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 07:11:52

Ak by mala byt cena 6970 zhruba o 100 dolarov nizsia ako 5970 tak mi to vychadza na 450 az 500 dolarov, cize v tom poslednom odstavci mi ten odhad ceny 380-399 nesedi. Skor by som odhadol cenu na urovni gtx480 ked vysla. Ale realne si neviem predstavit co sa da s vykonom takej 6990 dnes robit.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 07:14:29
avatar
AMD touto řadou chce dokončit to, co začalo - ovládnutí trhu, takže cena 500 dolaru za 6970 je moc. Zase je pravda, ze 400 zase není tolik, takže to bude asi ta tvoje spodní hranice 449 ;)
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 07:51:10

U nás sa dá HD 5970 kúpiť za 540€, tak keď bude HD 6970 okolo tých + 400€, tak budem pri tom predpokladanom výkone celkom spokojný
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-28 17:27:20

Ja ani nie lebo podla clanku my vyslo ze 6970 bude mať spotrebu cenu a vykon ako GTX480!!!
Sorry že niesom spokojny ale ked 6970 bude mať vacsiu spotrebu ako 5970 mensi vykon a len o trosku nizsiu cenu ako 5970 tak aka inovacia.
Dufam ze ma 6970 mylo prekvapi a bude mať spotrebu taku istu ako 5870 cenu o malicko vysiu a vykon o 30% vysi.
Lebo podla toho co citam tak chvala bohu že AMD vydalo radu 6800 lebo možem prdiet na grafiku ktora ma 2x veciu spotrebu, 2x vecsiu cenu a maximalne o 30% veci vykon ako 6870.
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-29 08:16:55

No neviem, ale zdá sa mi, že tu pletieš viac vecí naraz ...

Citace:
Sorry že niesom spokojny ale ked 6970 bude mať vacsiu spotrebu ako 5970 mensi vykon a len o trosku nizsiu cenu ako 5970 tak aka inovacia.


HD 6970 nebude mať spotrebu väčšiu ako HD 5970, to by bol nezmysel takú kartu vôbec robiť
Očakáva sa nižšia spotreba ako HD 5970 (nechci od mňa o koľko, ale čokoľvek nižšie ako 50W by nedávalo zmysel), "skoro" porovnateľný výkon a povdzme o 100€ nižšia cena. Inovácia? Možno nie, ale pokiaľ by splnila toto, tak už to samo o sebe je dobrá voľba na kúpu (pokiaľ samozrejme teraz nemáš doma HD 5970).

Idem kupovať úplne novú GPU, teraz mám starú 8800 GTS a HD 6970 vychádza pre MŇA ako kandidát č. 1. Nezaujíma ma GTX 480, ani HD 5970, keď si budem môcť kúpiť novšiu GPU s lepšími vlastnosťami.

Citace:
lebo možem prdiet na grafiku ktora ma 2x veciu spotrebu, 2x vecsiu cenu a maximalne o 30% veci vykon ako 6870

Keď nad tým čo i len trochu porozmýšlaš, tak to absolútne nedáva zmysel. Jedine, že by v AMD niečo stihli domrviť o čom zas silno pochybujem
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 07:16:01

Porovnavas ceny stanovene/doporucene vyrobcem chipu, a ceny prodejni navysene o marze vyrobcu grafik a prodejcu popr. take cla a dane, proto to nesedi...
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 07:10:59

Tohle vypada na druhe nezvladnute vanoce u nVidie.....

Nu coz, tak se budem radovat na vanoce s AMD....
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 07:27:09
avatar
DD neporušil jsi tím odhadem NDA?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 07:44:49
avatar
ne u HD 6900 jsem nikomu nic neslíbil ani nepodepsal a finální deck jsem stále nedostal, takže odhad
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 08:51:17
avatar
aha¨, tak to jo
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 07:59:23
avatar
Super,moje budoucí gráfa otázka je kde na ni vezmu. Musím prodat 5850.pak menší doplatek asi jednou tolik a bude doma.
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 08:35:30

Otázne je či si s nejakou hrou pri HD 5850 mal problémy

HD 5850 vôbec nie je slabá karta a stále sa predáva cez 230€, i keď upgrade po roku na vyššiu môže mať zmysel
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 10:40:29
avatar
Tady tolik nejde o smysl ale o to udělat si radost.Nebo dává smysl chodit denně do hospody a nebo kouřit.Prostě člověk si udělá radost o tom snad ten život je.
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 19:54:47

Co takhle si pro radost koupit 50x6970ku a postavit si z nich menší superpočítač(no spíš computer cluster), který by se dostal do top500 supercomputing sites?
alifuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 08:49:19
avatar
Za kolik jí prodáš?
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 10:44:04
avatar
Ještě nevím záleží za kolik bude 6970 a na jakých cenách se budou pohybovat v tu dobu 5850 ale jak píši vše je o penězích a vánoce se blíží možná nakonec půjdu za rok až do řady 7000.Tedy pokut bude mít AMD to to značení.
QueenCze [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - CPU 2010-10-27 08:22:47

který CPU byste na to doporučily?

6950 vs 6970 vs 6990
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 08:53:06
avatar
AMD Phenom II X4 965 BE vs AMD Phenom II X6 1075T vs Intel Core i7-980X
renesiss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - renesiss 2010-10-27 09:35:11

Takže k i5 750 2,66 je 6950 vyhovujúca, ale 6970 by bola už brzdená procesorom ?
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 10:11:10

Přetaktovat.
M4Touch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 19:02:12

Řek bych, že ti na hry bude ještě dlouho i750 stačit, protože většina her ještě není ani optimalizovaná na čtyřjádra.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 19:08:17
avatar
to se u nových her dost mění a téměř všehny na QuadCore již optimalizované vycházejí ale nepochybuji o tom, že Core i5 750 bude bez problémů 2-3roky stačit
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 23:25:55

Souhlasím, jenom jsem nabídl nejlevnější možné řešení, pokud by se naplnila jeho obava a i5 750 by brzdila Grafiku.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 09:12:59

1. Odkud jsou ty 30% nad 480? DD, zase máš problémy s aritmetikou - jsou to 16% a 24% navrch. Ovšem, není to špatné.
A 480 nad 5870 v extreme nastavení podle stejných testů má navrch až 70%, ale jaksi nejásáš nad tak skvělou kartou, co už máme.
Jsou to docela podivné výsledky a měli by se brát s VELKOU rezervou.
2. Pokud 6950 bude na úrovní 480, tak jak 6990=2*6950 dá výkon 200% od 480%. Od kdy máme podobnou škalovatelnost? Podle minimálních FPS to bude také, nebo jen podle maximálních?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 09:12:45
avatar
já jsem to zaokrouhlil a vzal jsem ten P test ve srovnání s HD 5870 a X test ve srovnání s GTX 480 ...

takže žádné problémy s aritmetikou nemám ....

nad GTX 480 není důvod jásat, jelikž už je dávno zde a víme co umí a hlavně kolik žere a stojí ...

Výsledky jsou to možná podivné, a taky píši že jsou nefinálního vzorku ...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 10:58:46

Chtěl jsem říci, že pokud zmíněné testy hlásají 70% převahu 480 nad 5870, nedá se jim věřit vůbec, ať vzorec je finální, nefinální nebo prodejný.
Průměr mezi 24 a 26 je 25, nikoliv 30. Člověk, který aritmetiku umí, prostě kouká na čísla a VIDÍ, že to 30% není ani náhodou, a ani k tomu nepotřebuje výpočty.
Brát narůst k jedné věci v jednom testu, k druhé věci v jiném a pak to zprůměřovat - je absolutní nesmysl, i kdybys ty čísla počítal správně.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 09:14:46
avatar
To teda nezbyde moc prostoru pro Antiles když jednojádrová grafika bude mít TDP 255W... aby se vešli do 300W, bude muset být osekaná na max 150W a to je sakra rozdíl...

Radeon 5870 má necelých 190, tak pak může 5970 mít 290... ale jak z karty co má 255W udělat duální pod 300, to teda nevím...

Nebude na tom pak AMD stejně jako NV, která GTX480 zdvojit taky nemůže a vyhrabe se zatím jenom na nějakou "GTX460X2"?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 09:19:22
avatar
Tak HD 5970 4GB má kolem 350W a taky s tím nikdo problém nemá .... v originále má HD 5970 2GB chladič dimenzovaný na 400W. Takže není moc důvod se držet pod 300W ....

AMD na tom stejně rozhodně nebude, protože GTX 480 má sice papírově TDP 250W, ale realisticky spíše 300W, takže dvě by měly 550W ... při TDP 225W u HD 6950 by tedy reálná HD 6990 měla nějakých 400-450W, což je ješětě stravitelné vzhledem k výkonu ...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 09:50:16
avatar
No ten důvod se jmenuje PCI-E 2 specifikace max 300W zařízení do PCI-E slotu taková grafika by nedostala PCI-E certifikát a nešla by řádně osadit do žádné normální základní desky aniž by tím byly porušené limity slotu... nikdo by takovou grafiku nedal do žádné sestavy, protože by na to nemohl garantovat záruku na ostatní díly...

Navíc s takovou grafikou v sestavě by ti padla záruka na všechny ostatní díly v kompu....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 09:54:30
avatar
to je zajímavé .... každá HD 5970 4GB 300W překračuje a osadit jde ;)
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 11:16:13
avatar
1) spotřebu 4GB verze 5970 AMD na svém serveru neuvádí, z čeho vycházíš? 5970 2GB má TDP 297W a sám jsi neustále opakoval že má ve skutečnosti spíš 250W (můžu potvrdit, mám ji doma, normálně nepřekročí 250, ale v BOINC nebo furmarku jde přes 300 úplně v pohodě), to mají další 2GB DDR5 fakt takovou spotřebu navíc?

2) do nějaké sestavy dává nějaký OEM výrobce tuhle grafiku?

3) osadit jde na vlastní riziko cokoliv, co má patici odpovídající rozměrům PCI-E slotu Otázkou je, jak bys dopadl, kdybys pak chtěl odpálenou desku nebo celou sestavu reklamovat u prodejce.
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 11:19:31

davaj pozor pri 5970 4GB tam nie je len navýšenie pamäte ale aj taktu, napätia jadra a neviem ešte čoho
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 11:16:52

Pokiaľ viem tak tie nové grafiky majú mať aj novú verziu PCI-E a tým sa zvyšuje aj maximálny výkon.
A tam to je aj tak jedno lebo výkon dostávaš priamo zo zdroja a nie z PCI-E slotu
greg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 16:34:34

Neprekracuje, stejne jako GTX480. Je potreba si uvedomit ze do spotreby VGA se nepocita ucinnost zdroje. Mam v soukromem PC prave HD5970-4G a prez 300W se nedostanu jinde nez v MSIkombustoru, tam to jde k 310W, bezne pouze k 290W. V pracovnim PC mam naopak dvojici GTX480 a tez to nejde prez 600W v zatezi pro VGA, v MSIkombustoru se dostavam s dvojici GTX k 620W a bezne neprtekracuje dvojice 520W, tedy 260W na kazdou.

Pro mereni pouzivame diagnostiku Keithley 2700 DMM. Tedy mereni primo na PCIe slotech a externim napajeni pro VGA.
renesiss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 09:40:05

Ktorú kartu by ste doporučili k i5 750 2,66 ghz a poprípade ak sa rozhodnem nataktovať tak na cca 3,6 Ghz?
rico231 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD 6970,6950,6870 2010-10-27 09:43:35

Mam tuto zostavu E8400 3GHz, ATI 4850, 4GB DDR2,Corsair 520W,rozlisenie 1920x1080. Mam zaujem si kupit AMD 6970 ale ci to az tak bude strasne limitovane procesorom sak zalezi aj od hry (hravam prevazne Bad Company 2,Call of Duty,Need for Speed).Ci radsej Kupit AMD 6950 alebo az 6870 aby som zbytocne nevyhodil peniaze ked aj tak graficka pojde koli procesoru na nizsom vykone ako ma potencial.Procesor sa mi nechce menit radsej by som dockal na AMD Buldozer a zatedy kupil grafiku ktora by stacila hrat na vyssich detailoch hry a vymnenil ju za ATI 4850 ktora uz tak moc nestiha.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 12:57:37
avatar
hd6870 + si nekde sezen z druhy ruky ctyrjadro do lga775, to mas za pakatel a jak prijde buldozer tak mozna zjistis ze cpu ani nebude vubec potreba menit...
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :/ 2010-10-27 09:51:04
avatar
To je prostě krása tolik výkonu navíc, ale stejně nejsou žádný hry, který by tyto grafiky dostatečně otestovaly. To je hrozná škoda. Zas.... multiplatformové hry!! Čekám že jedině tak nové Crysis 2 grafiky protestuje ale jinak toho výkonu je možná až příliš. Chce to prostě pořádné nové hry stavěné ryze na DirectX11 s případným downgradem pro starší hardware se starším DirectX a podporu dnes už minimálně 4jádrových procesorů jinak to nemá podle mě cenu nějak hrotit s nákupem.
Anonymní  2010-10-27 10:04:16

Bohužiaľ, veľa ľudí preferuje konzoly, pre výrobcov je pc až druhoradé.Ja som mal xbox ale za 2 týždne som ho predal, pc je proste pc Hrať hocijakú strielačku na konzele je zlý sen. Podľa mňa klávesnica + myš je jedinečná kombinácia. Veľkosť monitoru 22" úplne stačí nakoľko som od neho dosť blízko. Ale je to aj kvôli pirátstvu.
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 10:43:56
avatar
U AMD nejsou hlupáci a vědí, že nemá smysl na 40nm usilovat o výrobu větších jader.

U AMD nejsou hlupáci narozdíl od NVIDIA a vědí, že nemá smysl na 40nm usilovat o výrobu větších jader.

Je to jedno, že jsi tam vynechal ty 3 slova. Já tu větu včetně tý NVIDIA čet a myslím si, že jsem to tak nečetl pouze já.

Až se tohohle dokážeš jednou zbavit tak budou tvoje články ještě lepší než jsou teď.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 13:10:10
avatar
slovo NVIDIA jsem tam vůbec nepoužil a to že to tam čteš je tvůj průblém, takže ho neházej na mě ...
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 15:51:26
avatar
Tak to je asi jenom náhoda. Ty vlastně vůbec nevíš, že Nvidia se nedokáže stejnou velikostí čipu vyrovnat (ati)AMD a proto to dohánějí velikostí.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 19:08:51
avatar
???
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-28 10:41:44
avatar
Nechci se hádat. Články, které píšeš jsou z velké části na hodně vysoké úrovni a jak říkám občas dokážeš celý článek zdegradovat na nižší úroveň díky tomu, že do článku zapleteš i svoje sympatie. 5 palců nahoru a 2 dolu značí opravdu to, že mám aspoň z části pravdu. Toď vše.
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 10:48:43

To chci!!!
Unreal9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 13:13:36
avatar
Hmm, ty obrázky vypadají na dost nepodařený podvrh
Už něco naznačuje logo ATI které na 6900 sérii nemá absolutně co dělat....

P.S: někde už podobná fota byla a argumentovalo se tím že můžou mít staré chladiče z 5870, což by u 6870 odpovídalo, ale ne na o třídu vyšším čipu který má větší tepelnou produkci...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 19:10:36
avatar
vzhledem k tomu, že úplně stejný dzroj uveřejnil i fotky HD 6870 a kromě loga ATI to jsou stejné karty, nemáme důvod tomu nevěřit ...

Edit: u testovacích předvýrobních vzorků nejen grafik, ale třeba i desek, se normálně používá poddimenzované hlučné chlazení, třeba i ze staré generace, protože nejde o to chlazení že je to hlučné ani noc podobné, prostě jde o to co je pod tím ana to je to chlazení dobré dost ....
Klaaato [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 16:09:18

AMD+ATI= Dokonalost
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 19:09:22
avatar
to bych netvrdil .... nic není dokonalé, kdyby ano, tak nemá smyls dělat cokoliv dál ....
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 22:11:06
avatar
Tak to bych opravdu netvrdil viz recenze RUSE : )
Unreal9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-28 00:28:32
avatar
RUSE mohlo být dobrý, ale ta portace na konzole ho bohužel přiliš zjednodušila pro gamepad
Je hrůza že i strategie začinají tímhle svinstvem prznit.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-28 13:50:25
avatar
Opět a znova Command and Conquer 4, nevyšlo na konzole a je to zjednodušená sračka, kdy lidi začnou chápat, že je to trhem a ne konzolema...
Unreal9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-28 15:41:44
avatar
jistě to není jen konzolema, ale svůj nezanedbatelný podíl na tom mají .
Ono už zjednodušení RA3 je dost děsné a to myslím taky na konzole nevyšlo. Nejlepší z posledních C C je Kanes Wrath, to je ještě dobrá pařba. Bohužel se hlavně sází na filmovost a na minimální námahu mozku, bohužel. Sice zase nemusim hrát vše na hard, protože je to většinou o tom že protivník má mnohem víc zdrojů i jednotek a to je o ničem, spíš mám radši kde je spousta upgradů jednotek i budov - kde z nejslabší jednotky se po povýšení a technologických upgradech se stane hodně nabušená která si to může rozdat pomalu s nejsilnější ale které nemá zkušenosti ani upgrady - to je pak sranda, ne tupá výroba v továrně a hned na bojiště kde je vzápětí zničena....
A ztráta takové vymazlené jednotky pak opravdu zamrzí, ne jako ztráta jednoho kusu konfekční výroby, to je neporovnatelné
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-29 07:52:36

Nemyslim ze je to uplne tak jak rikas. Spise mi to prijde ze je to tlak majitelu po tvurcich aby docilili vetsich zisku....
Jde o to ze majitele chteji jakekoliv hry pro vetsi a vetsi pocty zakazniku(vetsi zisky) a tak tlaci na tvurce aby strategie umeli hrat i mene zdatni hraci, jenze to proste dost dobre nejde protoze strategie jsou specificky zanr ne pro kazdeho a dopadne to presne jak rikas. Budto je to kvalitka nebo sracka, ovsem kvalitku koupi podstatne mene hracu nez sracku, takze vecny spor a dilema mezi tvurci a majiteli studii.....

My pro to muzeme udelat jedine, nekoupit sracky...

PS: Ja snad nekde vystracham master of orion I,II , dune 2 a la PC konverze dune2000, panzer general, setlery 2 goldky, nebo treba alpha centauri od Mejera....
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 17:39:06

aká bude použitá zbernica na 6970? 256-bit?
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 19:58:16

Odkaz na přehled parametrů HD 6xxx
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-28 09:01:03

ty veríš Wikipedii? Veď podľa tých informácií má byť Antilles zložený z dvoch Barts jadier a to je pekná blbosť. Naviac 7GHz GDDR5 sú sami o sebe drahé, a keby tam pridali ešte výrobne drahú 384bit zbernicu tak by sa cena šplhala až príliž vysoko a nie k tým 350-400$ ako je plánovaných.

Ja počítam s tým že 6970 bude mať 256bit GDDR5 7GHz a tým sa rozšíri dátová priepustnosť
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 19:22:59
avatar
Sice se rika, ze vykonu neni nikdy dost, ale na druhou stranu aby ten vykon mel smysl Tak snad bude brzy nejaka narocna hra na full detail
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-29 14:49:24

Tak nejak. Su tu nejake tie naznaky vyuzitia novych DX11 technologii, zatial vsak nemaju nativny charakter aplikovania. Era DX11 ma za sebou uz radu HD 5XXX a myslim, ze to same caka aj radu HD 6XXX. Pouzivam HD 5870 a jedine Metro 2033 na full ju odstavilo. Kde uz dnes su tie reci o DX11 tituloch "Dirt2, Stalker:CoP, AvsP, BF:BC2 atd." /Som fanusikom Stalker serie a v BC2 mam odohranych cez 500 hod/. V sucastnosti tu vsak mame Fallout:NV, MoH, za kratko CoD:BO, ci BC2:Vietnam. Dufam len, ze Crytek zase u PC verzie prekvapi, DICE ukaze ako sa robi nativna DX11 hra u BF3 a v GSC-ku vsetko neprechlastaju a novy Stalker bude vyzva pre sucastny aj buduci HW.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-27 22:13:28
avatar
Odkdy má HD5870 stejnej výkon jako GTX480?
Unreal9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-28 00:35:04
avatar
tak 5870 je primárně cílená na herní využití, což se u fermi čipu říct nedá. A když dojde na profi využití tak je 5870 bez šance, nehledě na marketingové teraflopy...
RV870 čipy jsou desingovány prakticky na jedno využití, ale fermi je víceúčelový čip.
Pokud jde o srovnání HD5870 a GTX480, tak se mu Radeon v pečlivě vybraných hrách a rozlišení vyrovná, ovšem pokud se tohle provede s GF, tak je Radeon rozdrcen klidně víc jak o půlku, takže záleží kdo a jak se na to dívá
DieBitch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-28 08:32:49

Mam zdroj certifokovany na 4x 8800 Ultra takze 5990 to jisti tje sranda
DieBitch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-28 08:37:25

co to melu lol 6990
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Monday, 25 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 461x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Friday, 22 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1508x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Thursday, 21 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1211x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Wednesday, 20 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1893x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluTuesday, 19 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1149x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Thursday, 14 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1905x
Komentářů: 3