Apple iPhone 3G a 3Gs mají vážný problém – v parném létě se přehřívají a nefungují! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 04 červenec 2009
altV tomto ročním období se začaly množit stížnosti majitelů iPhone telefonů a Apple oficiálně reagovalo.

 

 

 

Začalo léto a majitelé nového iPhone 3G a 3Gs tak vystavili přístroje extrémnějším teplotám. Jenže spousta z nich se setkala s hlášením, kdy telefon oznamuje vysokou teplotu a odmítá fungovat. Problém je nedostatečné chlazení telefonu, kdy v malém prostoru je jednoduše příliš elektroniky. Apple v souvislosti s tímto problémem vydalo návod, jak nefunkčnosti předejít.

Nové iPhone operují v teplotách -20 až +45°C. Apple ale doporučuje držet telefony v prostředí s teplotou 0-35°C!!! Pokud si teď protíráte oči, a nevěříte rozmezí teplot 0-35°C, tak čtete správně! Takže za 10 000 korun si kupujete telefon, se kterým si zavoláte jen v mírném podnebí a nejlépe ho ven raději ani nenoste. V zimě ani v parném létě si prostě nezavoláte, ani nic jiného. Problém se samozřejmě objevil až nyní, kdy se i u nás teploty běžně třeba v autech šplhají vysoko přes 30°C. A co máte dělat v případě, že se telefon přehřeje a zobrazí vám onu hlášku? Máte telefon vypnout a umístit jej do chladnějšího prostředí, ale zase to nesmíte přehnat, protože v méně než 0°C vám zase bude hlásit podchlazení :). Co na to říci? Pořídíte si iPhone?

Zdroj: Apple, DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 11:14:47
avatar
Ještě, že mám obyčejnou Nokii 3510, která fungovala i při teplotě -20, když to u nás v lednu bylo . A to stála 3500Kč.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 16:28:57
avatar
Uf, tak to je už teda pekne starý mobil. Ja som dosť dlhú dobu mal 3510i a hej, fungovala fajnovo(vydržala všetko) ;)
Čo sa týka ceny, tak som ju kupoval ešte ako novinku za 8000SK
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 12:30:37
avatar
já jsem hrdý majitel Siemensu C65 vlastně už 5 let. funguje vždy a všude, akorát ta baterka je už lehce slabší víc jak tři dny už se jí pracovat nechce, ale ani v létě ani v zimě jsem nezaznamenal jakýkoli problém s funkčností
venca68 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-07 10:59:27

Naprostý souhlas. Zlatý Siemens - na volání mám od r. 2002 C35i a zatím žádný problém. Měním pouze baterie.
Na hudbu mám iRiver H120 s RockBoxem předělaný na CF kartu s kapacitou 32GB - rovněž bez problémů. I zde měním pouze baterie.
FudgS.R.O. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 11:43:37
avatar
No vypadá to že další drahá hračka nefunguje, zajímalo by mě jestli ten finální produkt testovali v rozmezí teplot -20 až +45°C, podle toho že nefachaj bych typnul že ne.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-07 09:16:47

Hlavne to je ale duvod k reklamaci a pozadovani penez zpet(nedodrzeni specifikaci a parametru ze strany vyrobce nebo tak nejak to zni), tedy alespon podle nasich zakonu...
MaDoKu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 12:08:57
avatar
Jakto ze se to obevilo az nyni? To jako iPhone maji lide jen v zemich kde se strida jaro-leto-podzim-zima? Co treba lide v Californii nebo na Floride (kazdy si doplnte peklo na zemi dle libosti )? Tam se pecou cely rok. Tam Apple iPhony neprodava takze se to do ted nevedelo? Neco mi tu smrdi.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 12:15:25
avatar
přesně, zvláště když je na trhu více než rok...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 14:05:45
avatar
V aktualite se mluvi o novim iPhonu - ten rozhodne rok starej neni.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 15:21:00
avatar
Citace:
iPhone 3G se v České republice a dalších zemích „druhé vlny“ začal prodávat 22. srpna 2008.


citace z wiki, zdroj zde Odkaz

aktualita mluví jak o 3G tak o vylepšeném 3Gs
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 12:34:17

Prostě a jednoduše se jich pár přehřálo a dd tu má svůj blesk koutek a všichni jsou spokojení.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 20:52:57
avatar
Stačí jen pár slov. Američani a klimatizace. Tam mobily s vysokou teplotou do kontaktu na moc dlouho nepřijdou. Mě by třeba taky neblbnul. V kanclu mám klimošku na 20°C a v autě 21°C, takže mě by se třeba nepřehřál.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 10:33:53

to musi byt radost vybehnut von, kde je 35°C..
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 20:24:12
avatar
Těch 20 vteřin to přežiju. :-D
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 12:18:53
avatar
Apple má problém že už je to takovej fenomén a všichni se o něj zajímají, když to berete do puntiku, tak každej mobil má baterku, která může do maximalní teploty 60 stupnu a k tomu se za oknem auta dostanete taky raz dva... navíc se mi zdá že Apple se hlavně chrání proti případným žalobám kvuli přehřívání, než kvuli opravdovému přehřívání, protože složit teplem se vám povede každý rychlejší PDAcko...
MaDoKu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 19:48:06
avatar
Jedine co ma Apple fenomenalni je marketing, ten by snad udelal prodejni trhak i ze zeleneho houna, kdyby na nem bylo malinkate jablicko.
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 14:31:21

Jestli je to pravda,tak bych byl mirne receno nastvany.Nad 35 stupnu se v zivote s mobilem dostanete zcela bezne.
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 14:40:13
avatar
Je to tí,m, že nový iphone už nemá kovový zadní kryt.Ten plast holt tolik tepla nevodí :-)
Golo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 15:15:27
avatar
to ze nejde pri vyssej teplote ma zarazilo ale to ze nejde pri nizkej to az take prekvapive neni..zatial som mal mobili A50, 3510i, 6300, N73, N95 a teraz mam 5800 xpress music a skoro vsetky mi v zime sli totalne spomalene alebo nesli vobec
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 16:28:06
avatar
jj - v zime ten mobil akoby bol primrznutý a fakt de pomaly. Ja mám teraz tiež Nokiu 5800 a v zime som ju ešte bohužiaľ vyskúšať možnosť nemal, no som zvedavý, pretože tento mobil sa celkom slušne prehrieva a je to vlastne ako taký malý počítač a teda si myslím, že zima by mu škodiť nemala

Btw čo sa týka kvalít tohoto mobilu(N5800), tak je to fakt pecka a i tí čo môžu porovnávať a mali v rukách(či ich rovno vlastnia) i iPhone, či Samsung Omnia, tvrdia, že Nokia 5800 je rozhodne najlepšia(a popritom stojí najmenej)

Btw a čo sa týka iPhonu, tak v rukách som ho bohužiaľ nemal, no ako som počul, tak je to iba čisto hračka, no jeho praktické využitie je mizerné. Vraj pri ňom chýba mnoho základných funkcií, ktoré majú i tie najlacnejšie mobily na trhu...
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 16:43:37
avatar
V zime má radost i docela baterka, takže když po ni nejednou chcete moc proudu (puste si film, gps a do toho vám někdo zavolá ;) tak to taky často chcipne...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 19:47:33
avatar
no najlepšie je nechať na pozadí ešte napr. internet, nejakú hru, poprípade niečo z netu sťahovať
Ale N5800 má naozaj veľmi silnú batériu(BL-5J 1320mAh 3.7V 4.9Wh), no ale som zvedavý, no každopádne si myslím, že by mala zima baterke len pomôcť, pretože v záťaži má tá batéria teplotu hádam i nejakých 30-40 stupňov.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 22:28:22
avatar
já mám v E90 akumulátor s 1500mA a je úplně studený. To spíš umí pěkně žhavit GSM modul + anténa (když jede na GPRS/EDGE). Dokonce ani CPU s grafikou tak nehřejí (tenhle má grafiku akcelerovanou)...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 00:49:57
avatar
No je to možné, že to aj anténa dosť sa hreje, pretože som si myslím tých vysokých teplôt práve všimol pri surfovaní po nete. Ale keď riadne šťavím batériu, tak myslím, že i ona začne byť dosť horúca (najbližšie, keď ho budem tak viac zaťažovať, tak si to skúsim všímať ako sa to teplotne presne správa). Ono žeby tá anténa zohriala vyžarovaním svojho tepla aj batériu?
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 10:03:00
avatar
anténa snad ani ne, ale ten VF člen antény bude smažit určitě. Ber to tak, že vyzařuje až 2W mikrovlnného záření..
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 00:03:50
avatar
srovnavat hračku N5800 a iPhone (omnie je určená pro jinej sagment trhu) to se nedivim že vyšla nokie lip ale co jsem měl možnost porovnat s mojim HTC touch Pro je stale jen chudá přibuzna a o napodobenině telefonu od ohryzku vim svoje zatim jsem měl v ruce dva a oba měli problemy se stabylitou a to i po tvrdym resetu
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 01:42:15
avatar
heh, tak nazvať akúkoľvek Nokiu "napodobeninou telefónu" je už teda fakt lol(taktiež Nokia rozhodne má od hračky v porovnaní s iPhonom dosť ďaleko...Nokia je rozhodne funkčnejšia)...Omnia je manažérsky mobil, teda hej - iný segment, ale aj tak ak chceš porovnať, tak funkciami ďaleko zaostáva za N5800...neviem aký je dobrý HTC touch Pro, ale jedným som si istý - Nokia je rozhodne viac telefónom, než nejaké HTC. Nehovorím, že HTC je zlé, ale si si nepochopil ako som to myslel, že iPhone sa iba ako telefón tvári. Ono iPhonu chýba množstvo funkcií, ktoré majú bežné telefóny a pochybujem o tom, že nejaký nováčik na poli s telefónmi ako HTC je na tom lepšie, než veterán ako Nokia(Nokia je btw najdrahšia Európska značka a to všeobecne čo sa týka celého spektra trhu). Nehovorím, že čo sa týka ostatných prídavných funkcií, ale čo sa týka množstvá tých základných, ktoré robia telefón dobrým telefónom, rozhodne neverím, že ich má HTC prepracovanejšie. Určite sú oblasti v ktorých je HTC lepšie, ale rozhodne sú také v ktorých je na tom rozhodne lepšie Nokia. Len tak napr. OS(Nokia používa Symbian a ak sa nemýlim, tak HTC používa Windows, čo myslím komentovať nemusím), taktiež pochybujem, že má HTC lepší display, kameru, zvukovku, ...a možno i ďalšie veci, no to už neviem s takou istotou posúdiť. Určite má táto nokia nejaké tie muchy, ako každý iný telefón(napr. slabší foťák, ktorý ale mne bohate stačí, či nejaké muchy v samotnom systéme), ale tie pozitívne vlastnosti rozhodne prevažujú a ja som s týmto mobilom rozhodne veľmi spokojný ;)
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 01:47:21

HTC novacek? Koukam Veyrone zase perla za perlou... Proc si aspon nejdriv neco nezjistis o tom, o cem chces psat. Ale zase, takhle je to vetsi zabava to cist...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 23:37:36
avatar
No vravím...magor sa nezaprie...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 00:43:16

Pokud se neumis vyjadrovat bez toho aby jsi nekomu nadaval, tak radeji vubec nic nepis. Akorat prohlubujes dojem, kterym pusobis. A k tematu (coz tobe zrejme cini problemy), HTC se sice na nasem trhu neprodava dlouho, ale je to dlouholety vyrobce telefonu. Proc si neco nezjistis nez zacnes psat? Stejne jako tvuj nazor prevzaty od uzivatelu iPhonu, kteri presli zpet na "normalni" telefon. Existuje minimalne stejny pocet, spise vetsi, lidi, kteri na nej nedaj dopustit. Ale ty musis byt hater za kazdou cenu, ze? A mozna by jsi se mohl oprostit od detinskeho chovani, kdy nekdo zkritizuje to, co jsi si koupil a uvedomit si, ze jako ve vsem muze mit kazdy jiny nazor a ten tvuj neni nutne pravdivy. Krom toho, ze mas ve zvyku se vyjadrovat o vecech, o kterych vis absolutni prd a pak se hadat do krve, ze mas pravdu. Chapu, ze jsi jeste mladej, ale zaklad slusnosti by jsi mohl mit.
julo9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 09:13:05

tak to si asi v ruke nikdy nedrzal htc to mne pripadá ze nokia je ako z hovna ulepena, kvalita plastov ich lakovania alebo klávesnice alebo vzniku voli medzi dielmi po pouzivani je oproti htc mizerna mal som tu cest
N70, 73, 93, 95 proti htc S740, diamond to som na to cumel ci si nokia robi kozy mne to pripadalo ako daewoo voci napr. vw
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 23:41:57
avatar
No tak chlapče ja som v ruke síce HTC nedržal, no poznám jedného majiteľa, ktorý mal HTC Diamond a potom čo si zaobstaral Nokiu 5800, tak ten HTC už ani nezapol a zbavil sa ho okamžite ako to len bolo možné(vraj je to nezrovnateľné...vraj ten HTC bol fakt katastrofa v porovnaní s touto Nokiou...hovor si čo chceš, ale ja to netvrdím) a Nokie sa už nechcel zriecť ;) (btw neporovnávaj mobili s touch mobilmi ;))
julo9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 15:30:08

ja som sice nedrzal ale poznam ..... viac netreba, blablabla
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 09:23:26
avatar
myslis si ze ked ma nokia najdrahsie telefony na trhu ze je najlepsia?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 23:44:12
avatar
Najdrahšie??? Looool, tak pre teba je slovo "magor" úplná podsta, pretože mnoho ľudí práve odpisuje Nokiu preto, že má také lacné telefóny...fakt ako týmto si ma dorazil Nokia 5800 je hádam najlacnejší touch mobile na trhu, no napriek tomu je rozhodne najlepší...no ale hádam sa s niekým ako ty, kto treba takéto kraviny teda fakt nemá zmysel...
MaaRAaaaa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nooo, 2009-07-04 17:15:13

To s tou zimou byste si měl přepsat. Letošní zimu sem ho bral ven pořád, i v opravdu velkých mrazech, kolikrát se se mnou vyválel i ve sněhu a chodil v pohodě. To vedro věřim, je to možný, ale i u mýho starýho SEčka jsme měl problém ve velkém vedru, kdy se pořád vypínal... To je tak, jakmile se nějakej mobil v zimě vypíná a v létě restartuje, tak se to neřeší.. Ale jakmile je to iPhone, to každej začne rejpat..
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 18:51:55
avatar
Nemaju o com pisat tak pisu somariny. Ano poridim si ho ! Omniu som mal hrozny telefon.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 19:52:14
avatar
Omnia je aspoň telefón iPhone telefón rozhodne nie je. Iba sa ako telefón tvári, no zaostáva i za tými najhoršími telefónmi na trhu, čo sa týka použiteľnosti(chýba mu množstvo základných vecí, ktoré má každé zariadenie na trhu, ktoré si hovoria telefón, či mobil, no tento titul si rozhodne nemôže iPhone privlastniť...iPhone je len hračka, ktorú obohatili o vlastnosť telefonovania ;)).
Jakubko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-04 22:56:04
avatar
A co vlastne iphonu chyba? Ja ho pouzivam od zaciatku ako tu v anglicku prisiel do predaja a nemal som s nim ziadny problem.A teraz je v anglicku tiez kazdy den cez 30 a nic sa mu nestalo. Kazdemu ho odporucam najskorej odskusat a az potom pisat komentar.Je to absolutne spickova vecicka. Kazdy novy telefon je v testoch porovnavany prave z iPhonom.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 01:47:14
avatar
jj sú porovnávané s iPhonom a iPhonom hrozne prepadúva a Nokia 5800 ho už totálne zadupala ;) iPhone je jednoducho nepodarok...určite je pekný, ale tým to asi tak končí. Ja ti takto z hlavy neviem povedať čo všetko iPhonu chýba, ale viem, že je toho mnoho. Čítal som komentáre od množstva majiteľov iPhonu a i Nokie 5800 a i takých čo mali oboje. Vyskúšaj si niekedy Nokiu 5800 naživo a uvidíš o čom hovorím ;)
Čo sa týka tých základných funkcií, tak iPhonu chýba množstvo vecí pri posielaní správ napr., či i čo sa týka kontaktov v telefóne a tak pod. Ak chceš vedieť presne, tak sa opýtaj niekoho, kto má alebo mal tieto oba telefóny nejakú dobu, poprípade si zožen N5800 na pár dní na skúšku a už sa jej nebudeš chcieť vzdať a iPhone hodíš do prvého bazáru ;)
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 09:21:45
avatar
kazdy vyrobca ma vyriesene nejake vychytavky inak, ale ked je nokia pre teba najlepsia tazko mozes porovnavat s niecim inym
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 23:48:21
avatar
Dpc...ja nič neporovnávam...ja si prechádzam skúsenosti druhých po celom webe, ktorý majú práve skúsenosti s týmito mobilmi a prirovnávam ich k vlastným skúsenostiam, no hlavne len posúvam sem skúsenosti iných...ja nemôžem zato, že viac než 90% ľudí, čo majú tieto mobily tvrdia to čo ja...
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 09:19:41
avatar
no ale tieto skusenosti jedna pani povedala casto niesu pravdive, vies ako to je, staci si zobrat situaciu oklo grafik ako na jednu grafiku tu niekto nadava a druhy ju chvali
Jakubko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 11:17:45
avatar
Z toho co tu pises je vidiet,ze namas absolutne ponatie o iPhone.A po poslednom update 3.0 uz tomu telefonu chyba iba jedna vec a to je kamera. Vsetko ostatne si dokazes stiahnut z apple storu...telefon nemusi mat milion funkcii aby to bol telefon podla tvojho nazoru...kamarat ma sony expiriu a stale nadava aky je to pomaly telefon a iba z jedneho dovodu,uz je to vlastne maly komp.A preto je iPhone genialny...je to neskutocne jednoduchy telefon,daju sa posielat MMS ma funkciu kopirovane textu a podobne malickosti o ktorych ty nemas ani ponatia.A novy 3GS bude mat aj tu kameru.Precitaj si o tom telefone trosku viacej a potom sa do neho pusti.A od zaciatku predaja sa iPhonu predalo na celom svete viac ako 17 milionov takze to nebude az taky zly telefon.
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 17:41:17

no rozdiel je asi v tom kto ho ma, rozhodne ti dam za pravdu

ze Iphone ma pekny rychly displej , solidne rozhranie a aj celkom slusnu odozvu.

Vyhoda zasa Experie je celkom slusna kvalita prevedenia, funkcie ako SMS , lepsia kamera ci uz na fotky FM Radio atd.

Omnia je tiez relativne rychly mobil , lepsi fotak , lepsia baterka, FM Radio.

Omnia a Experia niesu sice ako Iphone "najlepsie mobily" ale ked sa s nimi trochu pohras stiahnes updaty , idu celkom rychlo a zadarmo programov na nete je tzv plna rit .

AK si mam ripnut ako sa ti meni baterka ci pocuva radio na iphone ?
Odkaz
Jakubko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 01:39:44
avatar
No neda my neodpisat na tvoje ripnutie. Baterka sa da menit velmi lahko aj ked to netreba robit. Radio sa my pocuva dobre...staci navstivit apple store a mozes si vybrat ake radio sa ti len zapaci.Este na nieco potrebujes odpoved?
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 18:19:56

no mozno mi nieco uniklo ale z toho videa co som postol vymena baterky vo vlastnom prevedeni znamena stratu zaruky a lahko to teda nevyzeralo. Samozrejme mozes si to dat spravit v autorizovanom servise za nejakych 1500-2000 korun.

co sa radia tyka mam pocit ze to nema radio tuner a radio pocuvas vlastne cez internet co nemusi kazdemu vyhovovat .
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 23:58:54
avatar
No ja nemám poňatia??? Nie to ty nemáš poňatia...ja iPhone nemám, ale nebaví ma počúvať, ako naň nadávajú všetci ostatný a prečo by som si ho aj kupoval, keď naň všetci jeho majitelia, ktorý ho vymenili za "normálny telefón" teraz nadávajú, že to telefón vôbec nie je a na telefón sa podobá iba tým, že sa z neho dá volať ;)
A tými 17ctimi miliónmi si čo chcel preboha povedať??? To, že je to Apple a všetci sadli na tú ich reklamu??? To, že si zaplatili ľudí, ktorý čakali celé dni pred ich predajňou v amerike pred uvedením iPhonu??? Vidno, že o tom nič nevieš...
Ty si kľudne čítaj ďalej ich marketingové sračky, ja si o tom telefóne viac od marketingových sráčov čítať nebudem...mne stačia komentáre majiteľov tohoto telefónu ;)
Jakubko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 01:44:56
avatar
A co presne ocakavas od telefonu? Ja telefonovanie a posielanie sprav. Vsetko ostatne je uz iba bonus. Na slovensku je z iPhonom jeden velky problem...nemas nan internet...tu v anglicku ho mam pocas celeho pausalu zadarmo a neobmedzene...preto tie staznosti ludi...lebo sluzby spojene z iPhonom nestoja za NIC Ten telefon sa tam neda poriadne pouzivat...Moj nazor.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 01:52:08

Tak, iPhone bez odpovidajiciho pripojeni je sotva polovicni. Ale to uz se dnes da rict o vsech telefonech, ktere stavi svoje vybaveni na online komunikaci. Ale iPhone vazne potrebuje neco rychlejsiho nez GPRS.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 01:57:48

Nechybi mu nic, kazdej telefon ma nejakou vlastnost, ktera ti nemusi vyhovovat. Me treba u myho Samsungu U800 vadi, ze nejde mazat dorucenka jednou klavesou. U Nokie mi zase vadi pro me spatny rozlozeni klaves, kdy se mi spatne pise. U iPhonu mi vadi leskla uprava, ktera me nuti stale ho cistit. U kazdyho najdes neco, v zasade jsou vsechny dobre a je to ciste o tobe co si vyberes.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 23:55:00
avatar
no tak tá moja Nokia 5800 myslím, že rozhodne nemá zlé rozloženie kláves, pretože nemá žiadne rozloženie...je to dotykáč ako iPhone a teda ho treba iba rovnako čistiť ;) Ale i čo sa týka klasických Nokií, tak mne napr. rozloženie kláves vždy vyhovovalo najviac, no to možno preto, že som bol na také rozloženie zvyknutý(ty si bol zase zvyknutý na iné).
Čo sa týka toho iPhonu, tak to fakt...nič mu nechýba...veď SMSky predsa nepotrebuješ, že??
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 00:45:09

Prosim jake presne ma problemy s SMS? Nejdou posilat? Co si vazne neco zjistit, nez zacne psat?
Jakubko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 01:31:15
avatar
Uz som ta uplne pochopil Tvoja debata je o uplne inom iPhone Lebo ten moj nema ziadny problem z SMS a daju sa posielat aj MMS takze sa ospravedlnujem,ze som sa zamiesal do debaty.Nevedel som ze je rec o niecom inom
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 09:29:15
avatar
Citace:
A co vlastne iphonu chyba?

Obrázek
Jakubko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 10:08:44
avatar
Je to velmi neaktualne porovnanie...okrem pametoviek ma iPhone vsetko...teda iPhone 3GS.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 20:31:02

Mozna neaktualni, ale rozhodne pekny...
573v0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-20 22:46:25
avatar
No tak mi prosím konečne seriózne povedz čo za základná vlastnosť tomu iPhonu vlastne chýba. Píšeš o tom istom už v treťom príspevku ale nič konkrétne sme sa nedozvedeli. Tak skús zo seba vysypať niečo použiteľné alebo nezaberaj miesto.
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LG 2009-07-04 20:48:58
avatar
no co sa tyka "znacky" najhorsi dotykovy mobil, tak jednoznacne LG viewty...mal som moznost mat v ruke viacero dotykacov ale tento to absolutne vyhral...a najhorsie je to ze ho vlastnim...
snehy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - N96 2009-07-04 23:32:26
avatar
Já stejné nevím co všichni vidí na tom Apple iPhone kromě toho že má větší displej mně ničím neohromil já si myslím že Nokia N96 kterou jsem si nedavno pořídil je stokrát lepší.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 01:49:13
avatar
Keď porovnávaš iPhone, tak to je touch mobile a preto je irelevantné ho porovnávať s normálnymi mobilmi. Takže ho porovnaj s napr. Nokiou 5800...no samozrejme, že budeš tej istej mienky čo teraz - iPhone je tzv. zhnité jabĺčko od Apple.
573v0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-20 22:58:31
avatar
Nj, skús nám spraviť láskavosť a nemysli pri písaní na skutočnosť že vlastníš 5800vku...neuveríš ale nie každému táto nokia vyhovuje a čítaním tvojích ód mám chuť ísť si nejakú tú 5800vku rozmlátiť.
Revolutions [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 00:19:46
avatar
Tak tomu se říká perfektní testování před provozem... Tak nevím, ale vydat takovej šmejd, tak by půlka lidí kteří mají co dočiněnní s návrhem telefonu šla na dlažbu ...
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 11:45:18
avatar
haha taká hračka a na prd, určite ju niekto využije a je to pre neho dobrý mobil, ale niektorý ako môj bratranec to majú len z frajeriny asi sa mu zasmejem keď mu v horúčave nepôjde
môj názor na iPhone je taký že je to príliš veľká tehla ktorá sa nezmestí ani do vrecka. Nepotrebujem po vreckách nosiť ťažké a veľké tehly ktoré navyše v horúčave nefungujú.
MaDoKu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 18:35:14
avatar
Kazdy ma iPhone jen z frajeriny. Dit to nicmoc neumi, je to zalostne pomale, kdyz to spadne na zem mate z toho puzzle, ani pametovky do toho nemuzete dat. povedeny je akorat design. Ale davat 10k+ za vec 5x10cm protoze ma hezky design, no nvm.
Camazoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 22:31:55
avatar
Chápu, že je asi dneska strašně in nadávat na iPhone, ale člověk bez jakéhokoliv pochopení problematiky by se do toho neměl vůbec pouštět. Sám už nějakou dobu mám Nokii 5800, ale že by nějak zadupávala iPhone do země (jak tady kdosi psal) se mi nezdá. K tomu přehřívání, přijde mi to od Applu celkem fér, že to takhle přiznal. Někteří výrobci o tom třeba také ví, ale neodváží se to říct, nedejbože na to upozornit hláškou na display, aby se předešlo možnému poškození HW.
Jakubko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 01:36:48
avatar
Prosim mohol by si trosku vysvetlit co si tu napisal? Naco su ti do telefonu ktory ma kapacitu 8-16GB pametovky? A novy 3GS bude mat 16-32GB. A pozry si na youtube testi vydrze toho telefonu.
Kael [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-05 22:21:18
avatar
Jo ja bych si ho koupil...
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 09:27:14
avatar
no ja kupil samsung omnia, uz prezila aj silne marazy a neprotestovala, nejake horuce dni uz ma tiez za sebou a vse je ok. spokojnost. o iphone by som ani nezavadil
lubosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 13:10:13

Ten článek je hodně přehnaný. S touhle hláškou jsem se za rok používání nikdy nesetkal. Iphone používá hodně lidí, tak komu z vás se něco podobného přihodilo?
Hvk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - blackberry 2009-07-06 13:22:26
avatar
no ja mam blackberry a musim povedat,ze som s nim uplne spokojny,ma uplne vsetko co clovek potrebuje...cize do iphonu nikdy nepojdem....
HessesiaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 16:23:35

iPhone vydrzi teploty az -50 az +60°C !! (ak ste s mobilom v klimatizovanej miestnosti pri teplote ~20°C)
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-06 21:34:57
avatar
Tak kámoš svůj Iphone otestoval fenem a nic se mu nestalo všechno šlapalo jak má.
igorv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-07 07:21:29
avatar
mal som 8gb iphon - no problem, teraz mam novy 16gb, no problem, a kto tu púise nieco otom ze iphone nema to alebo to , nemal nikdy iphone v ruke a nema zmysel sa vobec s niekym takym hadat, pravda je taka ze iphone je proste najlepsi a to bez debaty, no neni to telefon pre lamce, tie si samozrejme musia zaplatit este aj kameru a potom nadavaju...
jedine prehrievanie som spozoroval pri nabijani cez usb , no neviem ci to neni softom...
iphone 16gb + redsn0w + hackulo.us = funguje uplne vsetko, este aj nova navigacia navigon a hlavne ZADARMO...
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-07 09:24:44

Ted si "trosicku" rejpnu do nV fanousku(hlavne to prosim berte jako zert):

Ze by nV dodavala pro iPhone nejaky svuj mobilni chip?
igorv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-07 12:22:45
avatar
myslim ze nV chysta nieco lepsie ako iphone...ked to bude tak a bude to lepsie, tak iphon vymenim, tusim sa to vola tegra...
Candys.SLR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-08 11:46:38
avatar
Tegra? Jo to tu kdysi byly už i nějaký videa, 1080 HD video bezproblémů kolik? 8 hodin? no už nevím ale mluvilo se o tom, kde je ted to nevím
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 194x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 558x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1061x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 910x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1016x
Komentářů: 2
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1728x
Komentářů: 6