Windows Vista SP1 rock - hudební video roku! :)
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 18 duben 2008
ikona-vista   Že nemůže být Windows Vista hit? Omyl. U příležitosti uvedení balíčku SP1 tu máme song s názvem SP1 rock a kandidáta na skokana roku :)

 

 

   Jak to vypadá, kdy se spojí IT s hudbou, se můžete podívat a poslechnout na následujícím videu. Není úplně jasné, odkud video pochází a zda si někdo dělá z Microsoftu srandu, nebo se jedná o nepovedený marketingový počin přímo firmy Microsoft. Nicméně jako nápad dobrý, provedení pobaví a má to celkem slušnou melodii :).

   Mimochodem SP1 je již mezi námi i v české verzi. Obsahuje řadu vylepšení a samozřejmě veškeré dřívější aktualizace. Přináší podporu DX10.1 a zvyšuje výkon v případě některých aplikací. Dokonce některé hry jedou lépe pod DX10 s SP1 než pod DX9 - příkladem může být nový Assasin´s Creed. Změn doznala i práce s operačními paměťmi atd. Připravujeme podrobnější článek s otestováním přínosu SP1 do Windows Vista. Každopádně ví se i o některých problémech, SP1 má prý problém s některými aplikacemi, i když já osobně jsem zatím nenarazil na žádnou běžně používanou aplikaci, či jiný program co používám, kdy by po instalaci SP1 do mých Windows Vista Ultimate SP1 64bit něco nešlo. Článek je v přípravě, tak uvidíme, co zjistíme a naměříme. Samozřejmě vítáme i vaše příspěvky ...

Zdroj: youtube

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
pfhawk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 13:03:04

no assassins creed graficky jako pekny, pribehove taky uchazejici, ale jinak hrozne konzolovy lituju, ze nemam dx10 grafarnu, uz v dx9 je to paradni, ale ne toom mym kompu to nema cenu upgradovat.
jinak pisnicka teda lol...
Neznámý  - :) 2008-04-18 13:06:02

a vůbec, jak dopadli piráti? funguje jim pořád emulace oem biosu? Nebo furt platí, že radši ať se používá nelegální windows než konkurenční soft?

btw, Vista 64bit SP1, pořád problémy se staršími CAD. Víceméně bez problémů jde jen ArchitecturalDesktop 2008 x64 EN a ArchiCAD 11. Artlantis studio 2 v trialu mi běží taky v pohodě.
PlayerX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 15:09:30

pirati dopadli dobre.. alespon mnou pouzivana verze bioshacku stara jiz minimalne pul roku funguje i po nainstalovani SP1 ... ;)
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-04-18 15:23:05
avatar
Zdá se že asi 5 hodin po zveřejnění SP1 zveřejnili piráti update na ten Bios emulaci hack, který zafunguje pro případ, že by přestaly wokna fungovat. Ale většině co jsem četl fungují dál bez zaváhání i s tím starším crackem.

Ale takhle nějak si představuji uživatelskou podporu Objeví se problém a do rána je k dispozici řešení
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 15:31:23
avatar
Ten patch proti Bios hacku AFAIK neni soucasti SP1....
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 15:30:13
avatar
cca pred 2 mesici vysel patch pro vistu kterej blokuje BIOS hack a jeste jeden crack ale ten patch nebyl integrovan do SP1 a zatim nebyl vydan do automatickych aktualizaci.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 19:34:02
avatar
Hm na živě tvrdí něco jiného i leckde jinde. Každopádně měl by to být update KB940510 jako important update v automatických aktualizacích a měl by na to už zase existovat updatnutý crack a mělo by to jít odinstalovat.

Mělo by to blokovat BIOS emulaci a zastavený timer, ale prý to funguje stejně jako WGA, jenom varuje, ale jinak neobtěžuje To je vážně tvrdé opatření
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 21:03:59
avatar
nejlepsi reseni pro piraty je rovnou pridat SLIC primo do biosu, zadna EMULACE
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-19 10:30:24
avatar
Jenomže ne každý to umí Kliknout na crack exe umí každý A není to desce nebezpečné
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-19 18:19:36
avatar
to mas pravdu,ale zas je to zatim nejjistejsi metoda (pokud pomines to riziko s deskou)
zkusil jsem VISTU ULTIMATE 64bit ,ale nerozchodil jsem tam OO DEFRAG a ZA ,tak jsem zpet u XP. ale alespon jsem odzkousel ze se da v poho obejit aktivace, a mam VISTU schovanou na dobu az budu mit v pc vic jak 4GB RAM.
p.s.: z meho subjektivniho hlediska se mi zda ,ze jsou XP rychlejsi, a to mam 2GB RAM, X2 4800+EE
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-20 21:01:25
avatar
OO jako open office? Mám Vista64 Home Premium (legal), a open office mi funguje úplně v pohodě. Defrag? Co je to? Defragmentaci si wokenice delají samy ne? a ZA?

Zatím jsem nenašel žádný program, který by na Vistách nechodil. Vždycky je tady možnost spustit v režimu XP compatible a to vyřešila zatím cokoliv.

Mám C2DE6600, původně 2GB a přišlo mi že je to asi tak stejné jako XP (teda potom co zkončilo indexování a podobné prudy), teď na 6GB ještě neswapovaly, tak jsem ho nakonec vypnul úplně.

Jediné, co blblo byl firefox, který s oblibou zatuhával, ale Firefox64 v pohodě. Akorát na to není 64b flash. S novým updatem zue včerejška i ferefox32 jede bez problémů, zatím. SP 1 jsem nainstaloval, a žádná viditelná změna nenastala.
Anonymní  2008-04-20 21:27:12

jojo. Flash, to je vřed celého internetu.
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-20 21:50:50
avatar
ano myslim OO DEFRAG - vzdy pri istalaci to hodilo chybu
take nesel nainstalovat ZONEALARM - zatim nedelaji 64bit verzi
ale jsem max spokojen s XP, ta VISTA mne lakala jako novinka, a taky jsem chtel vyzkouset "SLICmetodu"aktivace
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zkušenosti s SP1 2008-04-18 13:19:53
avatar
SP1čku jsem přes WU instaloval do HTPC (32bit), zcela bez problémů, 20-30 min instalace, co fungovalo funguje, co nefungovalo, nefunguje :-) (některé staré hry).
Na mém stroji s 64bitovým systémem se to cuklo, ohlásilo to že "nelze" a oceňuju že to systém vrátilo do původní podoby. Protože tento poč. byl opravdu hodně zkoušený a domlácený a několikrát měnil partition (experimenty s OSX), registry byly z různých důvodů pěkně dokopané, tak jsem to přeinstalil (resp. obnovil starou zálohu čistého systému se zákl. aplikacemi) a pak už to bylo taktéž v pohodě. Všimnul jsem si zatím jenom svižnějšího všeho (ale to spíš přičítám "čistému stolu") a podstatně rychlejší kopírování souborů jak po síti, tak z HDD na HDD, míň akční UAC, kosm. změny např. v ovl. panelech... Ale obecně, s Vistama jsem byl spokojený, takže nějaké dramatické zlepšení jsem nezaznamenal, nebylo co dramaticky zlepšovat .-)
ORy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DRM 2008-04-18 13:55:41

To vám vôbec nevadí ta otrasná implementácia DRM priamo v kerneli t.j. diktatúra hollywoodu? ešte aby mi VIsta 30 krát za sekundu "pingovala" hardware či náhodou niečo nie je v neporiadku chcel som si kúpiť Vistu ale keď som si prečítal ako to s Vistami a HD premium content vlastne je bolo mi z toho jemne povedané ťažko
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 13:57:55
avatar
vadí, co s tím můžu dělat?
ORy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nekupit 2008-04-18 15:56:28

proste...
aj ked v tvojej pozicii je to nutnost kupit
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 16:17:40
avatar
proc by to mela byt v jeho pozici nutnost??
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-20 20:18:13
avatar
No víceméně to, že chci legální, snadno použitelný a hlavně do budoucna perspektivní systém. Jaký jiný než Vista?

//EDIT: Docela rád bych na to dostal odpověď, skutečně by mě to zajímalo. Co by mi tu lidé doporučili za OS?
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-03 07:07:11
avatar
No jestli chceš tip na "legální, snadno použitelný a hlavně do budoucna perspektivní systém", tak mě napadá jenom Linux. A jestli máš výhrady k tomu "snadno použitelný", tak jsi asi ještě neslyšel o Mandriva Linux. To by se spíš mělo jmenovat Winux - prostě ráj pro klikoše, budeš tam jako doma.
Anonymní  2008-05-03 07:12:18

openSUSE nebo Mandriva. Widle mají perspektivu maximálně 10 let. Pak pujdou stejně do prdele, cemuž tady dnes 99% lidí neuvěří. Bohužel.
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-03 07:28:29
avatar
No s tou perspektivou 10 let je možná trochu odvážněj odhad. Ona totiž většina lidí odmítá naučit se něco nového, i kdyby to bylo 100x lepší než to, co právě používají. A nedej bože, kdyby měli napsat jednu řádku do terminálu...
Anonymní  - Windows jsou zaostalý systém. 2008-05-03 08:24:08

Výcházím ze sledování vývoje těchto mnou osobně zažitých zkušeností:

1. Systémy Microsoftu jsou tradičně 100 let za opicema. Neumí RAID (SW), nepodporují pokročilé filesystémy, Neumí pracovat s RAM. Za zcela pikantní považuji, že Unix-like OS umí na 32bit proesoru Intel obsloužit až 64GB RAM, Což nneumí ani mnohé 64bit WinVista (maximum nejvyšších verzí je 128GB) Unix má multitásking od roku 1972, Widle od roku 1993. Unix ma multiuser od roku 1972. Widle na skoro-multiuser přišly až kolem roku 2000 možná později. Widle bidne podporuji vsemozne standardizovane protokoly, vcetne tech sitovych. Windows nemaji žádnou inteligentni spravu Software, update celeho systemu je dalekou utopii..... atd... atd..

2. Zlepšuje se podpora některých vůrobců HW a SW. Jsou extrémní tlaky na otevřenost. Například Adobe pod tlakem Itnelu a mnoha dalších právě otevírá specifikace Flash a flv.

3. Absence potřebného SW je v 99% případů naprosto nesmyslný výblitek nevědomých lidí. Oblíbené jsou třeba střižny videa. Prý nic neexistuje. Hollywoodské studia už dávno fungují na Linuxech, protože když si zakoupí špičkový a výkonný HW, je naprostým mrháním peněz prznit ho Windows, které jej steně neumí využít. Tohle bych viděl tak už od sestav od 20-30 tisíc nahoru, ale zpět ke studiím. Hezké počtení například zde:

Odkaz

Software jak je vidět je, jen je pro mnohé inteligenty katastrofáoní zjištění, že ho neukradnou od kamaráda, ale budou muset si jej zakoupit, což u profi aplikací považuji za samozřejmost

4. Licenční politka Microsoftu a přístup k zákazníků to jen urychlí. Na správu jednodušší Linux-like OS jsou stále dostupnější pro široké portfolium zákazníků. Jako subjekt využívající tuto technologii se pohabujete ve vysoce konkurenčním prostředí, které nutí dodavatele podávat špičkové výkony. žádný zasrmádlý vendor-lock, jaký existuje na platformě Windows nehrozí....
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 15:00:21
avatar
Kdyz nepoustis nic co je chraneny DRM tak to neni aktivni a kdyz uz si koupim neco kde je DRM tak DRM z toho rovnou odstranim a dal to neresim
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-04-18 15:26:53
avatar
Nic s DRM nekupuju A ani můj monitor, ani moje grafika ani zvukovka na pingování wokenicím neodpovídají, takže je to stejně fuk

Aby ta ochrana fungovala, musí být všechen hardware takříkajíc zabezpečený Dokud nebudeme mít všichni monitory připojené přes HDMI a aktivní repráky přes nějaké digitální rozhraní a ne džekem, tak je to stejně jenom utopie

Spíš mne točí to, že ač mám 64b Visty, 6GB RAM, tak mi wokenice suše hlásí, že mám 3GB free, ale aplikace spadne, že nemá dostatek paměti. To mi přijde jako zásadnější problém a řešení v nedohlednu.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 15:36:05
avatar
co je to za aplikaci? Pokud je to 32bit program tam muze adresovat maximalne 2GB pameti a pak spadne - jde o limit 32bit programu vseobecne - resenim je budto prez LAA navisit ten limit na 3GB ale to musi mit ta aplikace pro to upravena a muze to vest k nestabilite systemu - definitivni reseni je pouze 64bit verze programu ktera si muze bez problemu adresovat vic nez 2GB pameti.
ORy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - no 2008-04-18 15:51:12

lenze hardware prave musi odpovedat na to pingovanie pokial som to spravne pochopil a prave Vista si to od vyrobcov hardware vyzaduje aby boli "zabezpecene"(grafiky predovsetkym) a tym padom "Vista ready"
ak sa mylim opravte ma..
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 16:21:40
avatar
Je to nesmysl - proste pokud spustis neco co je chranene DRM ( napr. film) tak to zkontroluje zda tvuj system splnuje pozadavky na jeho prehrani -tzv. secure path - hlavne jde o to aby byl monitor zapojenej prez HDMI. Vzhledem k tomu ze odstranit to DRM je velmi jednoduchy tak je mi jedno jestli je nebo neni v systemu - byl bych radsi kdyby tam proste nebylo ale vzhledem k tomu ze to pro me nema zadnej efekt tak to neresim.....
OmeGa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 20:03:05
avatar
nemusi byt prepojene cez HDMI. staci ak je prepojene cez DVI s HDCP (aj to HDMI musi mat DHCP, ak nema, tak aj tak neprehra)
len pre upresnenie. cize vsetci "analogovci" mozu ist do anal...ogu
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-19 10:33:39
avatar
A o tom to právě je Aby to fungovalo, museli bychom mít všichni digitální monitory a reproduktory. Já tedy nemám Takže buď DRM věci nevlastním a nebo jim to nevadí Obojí mi vyhovuje a nehodlám to měnít.
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 16:04:41
avatar
Windows Vista SP1 je tady. Řekněte LOL!
ORy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2008-04-18 16:16:59

LOL
sedlja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 18:07:29
avatar
ROFL
Onecar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-18 23:43:34
avatar
Pokus o vtip?
Anonymní  2008-04-19 11:40:37

já říkám ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFL
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-19 00:41:47
avatar
eh.... sorry, tie videa s bilom boli este funny, ale toto je tráaapne...
eoden [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-19 08:19:16
avatar
...a tak zas tak spatne to neni. Melodii to ma akorat ten saxofon mi tam vadi a jinak ten text trochu lživý ale jinak napad se určitě cení.
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To je humus 2008-04-19 10:51:57
avatar
Ted se lituji ze rozumim tomu textu omg......

Jen k tomu vylepseni kvality Crysis na SP1 o 24% hůř oproti XP a o 12% huř oproti norm verzi Vist viz games.tiscali.cz jinak vylepšení výkonu u o statních her není nějak významné je to +- 3% jen Call of Duty 4 jede na vistach SP1 o 15% lépe nez na XP a o 20% lip nez na vistach bez SP1.
Anonymní  - původ videa 2008-04-19 11:34:34

Odkazy na Youtube z těchto stránek mi nikdy nejedou, takže nevím o jaké video se jedná. Pokud jde o tohle:
Odkaz

Tak se podle těchto informací:

Odkaz

Odkaz

jedná o jakési interní video Microsoftu, které někdo záměrně vynesl ven. Pravděpodobně je to dílo nějakého nasraného zaměstnance
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-19 13:03:48
avatar
to je divné, ostatním jedou ... nejspíše tedy bude chyba na vaší straně ...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-19 13:28:32
avatar
Souhlas - jede mit to ve FF, IE6, IE7 i IE8beta
Anonymní  2008-04-19 15:08:08

Ano. Chyba je na "mojí" straně. Tedy né přímo na mojí, ale spíše na straně Adobe. Používám totiž jinou verzi Flashe, a podle všeho se Adobe nepodařilo Flash sjednotit pro všechny platformy(Win, Mac, Linux). Samotné video na Youtube jede, ale video vnořené do této stránky nikoli. Proto jsem s jistotou nevěděl, o jaké video se jedná. To neměla být kritika
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-04-19 17:13:13
avatar
no já to jako kritiku nebral, jen zkoumáme příčiny když někdo hlásí že někomu něco nejede nechceme nefunkční stránky
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!