NVIDIA tvrdí, že nebudeme zklamáni a zve na představení novinek. Chystá speciální RTX 2077 edici.
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 17 únor 2020
altUž je to dlouho, co NVIDIA představila něco zajímavého. RTX samotné zůstalo jen u slibů zatím.

 

 

 

 

Stávající generace grafik NVIDIA nebyla přijata zrovna s nadšením. A také k tomu nebyl důvod. Příšerná úvodní prezentace proběhla měsíce před samotnou dostupností karet, u kterých NVIDIA slibovala revoluční RTX RayTracing ve hrách a DLSS a jak vše prostě funguje. Jenže ani o rok a půl později, nedostalo RTX a DLSS tolik her, kolik bylo slíbeno a přínos pro hráče stále prakticky neexistuje. Zapnutí RTX jen rapidně sníží výkon a DLSS je z principu, tak jak funguje, prostě zbytečně složitá blbost. Rozhodně RTX/DLSS nejsou důvodem, proč si NVIDIA RTX grafiku koupit, ačkoliv byly hlavním marketingovým tahákem a odůvodněním, proč se původně s výjimkou 2080 Ti modelu, klasický herní výkon proti GTX 1000 sérii prakticky neposunul, zato ceny karet byly výrazně výše.

RTX 2000 grafiky pak následovalo hodně nezajímavé vydání GTX 1600 série, která už neumí RTX a posunula výkon jen o málo proti předchůdcům, zato opět zvedla ceny. Původní GTX 1660 Ti a GTX 1650 speciálně byly zaslouženě přijaty s velkými rozpaky. A nebýt toho, že konkurenční AMD nemělo prakticky nic nového, a tedy NV měla jistotu prakticky 100% podílu v OEM segmentu (desktop i mobilní PC), byla by to nejhůře prodávaná nová generace karet od NVIDIA. Část výrobců si stěžovala i na samotné označení GTX 1600, které proti RTX 2000 vypadá jako stará generace, a tak mnoho zákazníků ani nemělo tušení, že nějaké nové karty existují.

Každopádně osobně považuji TURING generaci za jednu z nejhorších v celé historii NVIDIA. Ne kvůli funkčnosti, ale kvůli celkovému posunu, a hlavně poměru cena/výkon. Vzhledem k tomu, jak dlouho ji NV připravovala a o kolik více na to měla peněz a lidí (až 4 násobek toho, co mělo AMD na RX 5000), to prostě není dost. S výjimkou bezkonkurenční RTX 2080 Ti, která je vynikající a asi jedinou zajímavou kartou v celé sérii, kde i samotné RTX efekty můžeme označit za něco zajímavého a někdy použitelného, (až tedy na cenu, která prostě není akceptovatelná), všechny ostatní TURING grafiky jsou velmi nezajímavé jako nová generace. Speciálně RTX 2060/2070/2080 modely, kdy následné uvedení SUPER edic jen ukázalo, jak NV všechny brala na hůl (a stále bere). Mizerný je rovněž GTX 1660 Ti, původní extra mizerná GTX 1650 a vlastně i velmi průměrná 1660. Až nedávno uvedené GTX 1650 SUPER a 1660 SUPER verze jsou tím, což jsme jako minimum cenově a výkonem od nové generace grafik NVIDIA čekali proti GTX 1000 sérii. Zkrátka celá SUPER řada je tím, co původně TURING karty měly být od začátku jako akceptovatelné minimum.

Zkrátka GTX 1600 a RTX 2000 série rozhodně nejsou to nejlepší, co kdy NVIDIA představila, zejména když vezmeme pozici, v jaké byla firma, kdy prakticky neměla konkurenci na trhu a má peněz, že neví, co s nimi, určitě měla být TURING série mnohem zajímavější od začátku. NV se ale více orientuje na marketing, který prostě ví, že funguje. Dnes je jedno, jaké máte produkty, není podstatné, jak produkt funguje a jaký výkon má, ale co o něm tvrdíte a o čem dokážete zákazníky přesvědčit. Realita je taková, že TURING grafik se prodávalo méně než předchozí generace, prodeje karet NV klesají, ale díky vysokým maržím na nich, a tedy vysokým cenám dokázaly vydělat velmi slušné peníze a vynahradit menší objem prodaných karet. Nicméně časy se mění. AMD se vrací a nástupem hrozí i Intel. A nová generace NVIDIA grafik tak bude přicházet na trh do úplně jiného prostředí a situace, než TURING série, která v době svého uvedení vlastně neměla žádnou konkurenci.

A kdy se dočkáme novinek?

  • NVIDIA zve na GTC 2020 – chystá se ukázat AMPERE?

V rámci ohlášení hospodářských výsledků, pozval šéf NVIDIA všechny i na svou GTC konferenci, která proběhne už 22.3.2020. V rámci ní NVIDIA představuje své novinky, inovace atd. Šéf NVIDIA tvrdí, že prý z letošního ročníku nebudeme zklamaní.

Nabízí se tedy spekulace, že na GTC nám bude představena nová generace grafik a minimálně nástupce RTX 2060/2070/2080, tedy RTX 3060/3070/3080, o kterých víme, že jsou v přípravě. Bohužel, já bych si samotným představením těchto nových karet, nebyl zase tak 100% jistý. Příjmy z herních karet NVIDIA klesají a klesat budou, rostou příjmy z HPC a profesionálních karet a tam se také NVIDIA soustředí. Mám tak tušení, že většina GTC bude právě o novinkách na tomto poli a jako hráči ostrouháme.

Není totiž vůbec jisté, že AMPERE a nová RTX 3000 série je připravena k prezentaci, natož k prodeji. Situace kolem výroby, ať už faktu, že NV musela neplánovaně předělat čipy pro výrobu u TSMC, když původně měly být vyráběny u SAMSUNG je jedna věc, zejména když TSMC se soustředí na AMD. Hlavní starosti všem ale dělá koronavirus nákaza v Číně, která stále výrazně komplikuje výrobu i vývoz z Číny. Takže i kdyby NVIDIA nakrásně představila karty v tom březnu, reálně to nemusí na trh za současné situace stihnout ani v Q2. Takže proč je představovat s takovým náskokem? Leda aby NVIDIA předběhla představení velkého NAVI, tedy RDNA 2 od AMD, které se očekává v Q2.

To mnohem větší šanci dávám představení dalších edic RTX 2000 karet. Speciálně RTX 2080 Ti SUPER, o které se hovoří už dlouho. Její uvedení by znamenalo, že nová generace karet AMPERE je dál, než si myslíme, a především že RTX 2080 TI SUPER zůstane na vrcholu nabídky a AMPERE zatím vystřídají jen slabší modely, o čemž se ale také už delší dobu mluví jako o hotové věci. NVIDIA ale už láká i na další speciální edici karty a také to nebude novinka:

Chystá se speciální CyberPunk 2077 edice RTX 2000 modelu. NV zatím neoznámila podrobnosti, ale pokud bych si měl tipnout, tak RTX 2077 je velmi lákavý název ;). Uvidíme, každopádně z pohledu hráčů bych radši od GTC 2020 moc nečekal. Ano, nová generace je ve vzduchu a je na cestě, ale není jisté, že už na GTC. Také by z toho všeho mohlo být jen představení RTX 2080 Ti SUPER a RTX 2077 special edition, možná nějakou úpravu cen stávajících modelů, a to je všechno. Doufám ve víc, ale připravuji se na horší. NVIDIA každopádně rozhodně nemíní skončit s RTX a DLSS, takže bych očekával i nějaká prohlášení kolem těchto technologií. Nevím, jestli bude nějaký stream z GTC, pokud ano, samozřejmě vám jej nabídneme a pokud ne, samozřejmě budeme mít veškeré informace o novinkách NV.


 

Aktualizace: NVIDIA nakonec ohlásila skutečně limitovanou edici Cybepunk, ale není to RTX 2077 (jaká promarněná příležitost), ale speciální edice RTX 2080 Ti (takže ani SUPER verze?). Karta je parametrově standardní referenční RTX 2080 Ti, liší se ale barevným provedením v designu Cyberpunk 2077. Údajně má být vyrobeno jen 200 těchto karet, z nichž 77 bude rozdáno v rámci „soutěže“ na stránkách NVIDIA, zbytek tedy velmi limitovaně k dispozici v prodeji


Je evidentní, že NVIDIA chtěla tuhle edici spojit s vydáním hry Cyberpunk 2077, jenže nedávno hra byla odložena ze 16.4. až na 17.9. tohoto roku. Zpozdit vydání karty nemělo moc smysl, protože buď bude existovat RTX 2080 Ti SUPER nebo rovnou v září i nová generace. Takže takhle speciální edice teď projde prakticky bez pozornost. Na druhou stranu, když už NV oficiálně představila tuhle specialitku teď, měsíc před GTC, tak by snad na GTC mohla představit něco zajímavějšího :).  Jinak jsem toho názoru, že šikovný modder by dokázal na podobnou barevnou kombinace a design přestříkat jakoukoliv referenční RTX ;), takže pokud hodně chcete a nebojíte se toho, tak si můžete doma také nějakou designovou kartu vytvořit.

Není to poprvé, co NV zkouší nějakou speciální edici, celkem by mě zajímal reálný zájem, zda by to mohl být zajímavý business nebo ne. Osobně bych celkem uvítal zajímavější designy karet.

 

 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Optimalizace 2020-02-17 13:54:03

Už se těším, jak tu hru zabije zase nějaký píčovina od NV..
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 14:42:21

myslim ze cdprojekt si to ohlida, zatim vsechny hry co vydali stali za to a neni sebemensi duvod jim neverit. je sice hodne pravdepodobne, ze to bude prvni poradna hra kde raytracing efekty znatelne vylepsi grafiku, ale snad v dobe vydani bude na trhu uz i velke navi (a mozna dalsi) s dxr podporou, takze si je uziji i majitele nekterych novych amd grafik.
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 22:00:25

Dev Responds to Rumours That Cyberpunk 2077 Was Delayed Because It Runs Badly on PS4 and Xbox One Odkaz Hru dělali na RTX grafice, a AMD konzole na to nemají výkon.
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-18 11:52:38
avatar
To je opravdu překvapení, že lowzole s x-let starým HW nemají výkon...
oleje [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - super 2020-02-17 14:33:08

Zas to bude super extra nič moc posun vpred. Nemôžu vynechať aspoň na 1-2 kartách sprostosti zaberajúce miesto na čipoch a spraviť ich čisto herné bez zbytočností ? Myslím tým zjednodušiť design, zamerať sa na hrubý výkon ? Samozrejme, nehovorím že NV je zlá, len by mohli dať ľudom viac na výber. Osobne používam gtx1070 k maximálnej spokojnosti na 3d surround. Ide o to, že som čakal výraznejší pokrok v smere výkon/cena.
Jakim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 14:21:08

Super článek, 98% je o tom jak je Nvidie špatná, a vlastně všechno co poslední dobou vydali je na prd a nepoužitelné, no a první dva komentáře to úplně zabijí, jenom se tady zapomíná na jednu důležitou věc, že ten Prim okolo všech grafických karet má Nvidie, bohužel pro některé.
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 14:51:01

cist prvni 4 odstavce je uz fakt utrpeni...klidne at to je pravda, fakt, souvislosti whatever, ale je to tu porad to uplne to stejne u kazde "novinky" o nvidii porad dokola uz cely dva roky. ze te to bavi...co takle to dat do nejakyho pinned clanku na uvodni stranku misto ctrl+c ctrl+v do kazdy novinky?
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 15:56:04
avatar
Jo, naprosto souhlasim. Taky už mě to tady unavuje číst.

Prosím, příště označit třeba kurzívou nebo nějak tu opakovanou snůšku "hoven" aby člověk mohl přečíst jen ty nový informace. Čtu tady každej článek co vyjde a 80% z toho je pořád to samý dokola. Už jsem na to tady upozorňoval několikrát. Dokonce i některý seminárky na 2-3 samostatný strany by se dali napsat sotva na půlku strany....
shadowmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-18 20:31:00
avatar
Ono když na AMD grafice musíte experimentovat s ovladači, abyste se zbavili černé obrazovky, tak prostě dojde čas a musíte psát pomocí klávesových zkratek. Nevadí, pustil jsem si k tomu Ctrl+C Ctrl+V od Pokáče a než dohrála, byl jsem u těch nových informací
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - skill destrukce :-) 2020-02-17 16:13:25

A co Vám brání brát ohled na nové čtenáře, kteří třeba článek čtou díky googlu a nejsou tu zaregistrování, nebo jsou příliš mladí a teprve se seznamují s problematikou.
Trochu soudnosti by neškodilo. Je fajn, že jste informováni, ale Vy nejste střed vesmíru.
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 16:20:30

vsak tam taky navrhuju to umistit do nejakyho pinned clanku na uvodni strance... nebo misto kopirovani toho samyho porad dokola muze novinka kazda novinka o nvidii nebo grafikach amd, kde taky kopiruje furt to stejny, zacinat odkazem na autoruv nazor na NV marketing rtx dlss atd.
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 16:34:22
avatar
To by mě zajímalo, jakej je poměr mezi pravidelnýma návštěvníkama a novým příchozím přes google... Jsem tady zaregistrovanej přes 10 let a je to problém, kterej se tady objevuje dokola. DD se pak vždycky akorát urazí, protože z toho pak nedejbože vznikne téma, že je zasedlej na zlej intel a Nvidii a velebí jen AMD... nechcu tady rozjíždět flame, ani to nějak rozporovat, ale když tady čteš pořád dokola tolik omáčky, jak je někdo hroznej a zopakuješ to třeba 6x v jednom článku a toto napíšeš do každýho článku o Nvidii, Intelu nebo Applu, tak se pak není čemu divit, že z toho někteří cítí to negativní citový zabarvení... Znovu opakuji, nechci tímto komentářem rozjíždět debatu o intelu, nvidii atd... spíš o stylu psaní článků.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 17:21:01
avatar
A právě proto by jsi tu za ta léta našel i nějaký negativní článek o AMD GPU.
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 18:29:41

Ctu to tady uz hodne dlouho, pres 10 let urcite, a takovy clanek si nepamatuju
razor1966 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 20:59:21
avatar
LOOL
TomD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 21:29:35

Jsem pametnik a nepamatuji si to take. Az se DD bude obhajovat, mohl by vytahnout treba clanek v budoucnosti, ktery by mohl pri spatne chvilce napsat, samozrejme v budoucnosti. Treba vi uz zakulisni informace, ktere toto neprimo naznacuji.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 21:35:00
avatar
Tak to znamená, že nebyl žádný důvod negativně hodnotit počínání AMD.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 22:25:59
avatar
Taky jsem nedávno DDho zkritizoval za za jeho přístup a kritiku NVidie a Intelu a velebení AMD a bylo mi vysvětleno, že problém je na mojí straně a ty emoce, který z jeho článků cítím, jsou můj subjektivní dojem. A když jsem napsal, že si z něj v diskuzích na jiných webech utahují tak na to reagoval tak, že jiné weby ho nezajímají a nesleduje je. Takže pro něj kritika na jeho hlavu neexistuje. Takže tvůj pocit citového zabarvení je jenom a jenom tvůj problém

V tomhle je DD génius a určitě by se výborně uplatnil jako tiskový mluvčí. Výměna názorů je jeho doména: přijdeš se svým a odejdeš s jeho
Akulacz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 22:42:01

Tak asi jste si pořádně nepřečetli podmínky přispívání do diskuze, kritika webu a redaktorů je zakázána. A diskuze o objektivitě jsou rovněž porušením pravidel , škoda že se to nevztahuje i na články, které mnohdy samy tato pravidla porušují a flame je rozpoután ještě než někdo stihne přispět do diskuze...
ZippoTHC [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-18 09:39:19

Suhlasim, citat dokola ten hate na nvidiu ma uz nebaví, hlavne ked ten clanok ma dlzku hodnu knihe
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-18 12:08:42
avatar
v článku není jediný hate na NVIDIA .... je tam pochvala 2080 Ti a povzdechnutí nad cenovou politikou ... vše jsou realita a fakta žádný hate ..

jediný hate tu je ten váš na mě, kdy nejste schopni tolerovat fakta v souvislostech ...
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-18 14:33:01
avatar
Ale já nemluvím o hatu. Já jen mluvím, že ty negativní informace a vlastně jakýkoliv informace píšeš pořád jak kolovrátek dokole i v rámci jednoho článku. "Pepa má bílou lopatičku. Jeho lopatička je bílá, ale je to nejmenší lopatička, co za poslední roky má, protože je bílá. Možná kdyby měl zelenou a ne bílou, tak by to bylo lepší. S jeho rozpočtem, by měl mít minimálně modrou, ale přesto má bílou. Pepa má objektivně bílou lopatičku a kdokoliv, kdo tvrdí opak, tak vyloženě lže a chce rozjíždět flame."

Toto je jen pro představu, jak to vnímám já. Nikdo tady nerozporuje, že informace, že má bílou lopatičku by snad byla lživá, ale dá se to napsat jednou a né 10x. Toť vše k naší výtce na tyto články.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 01:47:13
avatar
jenže já to vůbec nevnímám jako negativní informaci, pro mě je to prostě informace a fakt ... je mě úplně jedno jestli je pozitivní nebo negativní .... já nejsem majitel NV ani AMD, nemám ani jejich akcie, nejsem nijak zaintersovaný v tom, aby nějaká firma vypadala dobře nebo ne ...

já prostě předkládám fakta jako fakta ... to vy si z nich subjektivně děláte co chcete
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 08:08:00
avatar
DD, že jsi u příspěvku od gumojd skončil u slova negativní a nečetl dále?
Protože jinak bys nenapsal to co jsi napsal.
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 09:16:31
avatar
Jo, já už nevím, jak jinak to napsat, aby to nebral jako útok na jeho "objektivitu", ale na formu psaní...
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 09:46:53
avatar
Nevím, přijde mi, že v tom nějak zabřednul. Je tu kritika na styl psaní, ale často reaguje tak že je to "útok na jeho objektivitu a fakta".

Už jsme mu to psali kolikrát, že často se v jednom článku mnohokrát opakuje a tím je vlastně článek:
1) zbytečně dlouhý a skoro nudný na čtení
2) může působit citově zabarveně (a jak je vidět, mnoho lidí to tak vnímá)
Puchpotu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 00:54:41

V celé této diskusi jste mě velmi mile překvapil - nemažete negativní příspěvky. To je zde krok kupředu. Nikdo nejsme neomylný a pokud vyslechnete lidi - vaše čtenáře, co si stěžují na cokoli, váš web se může jen zlepšit. Oni nedělají žádný flame nebo hate, ,oni vám píší, jak by to mělo fungovat, aby vás rádi četli. Poslouchejte je, je to přeci přínosné pro vaši nelehkou práci
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 01:51:58
avatar
jenže já se nemůžu řídit tím, co někteří navrhují, púrotože pokud bych přestal udávat některá fakta jen proto, že se někomu nehodí nebo mu přojdou negativní, tak budu tím, co mě vytýkají ... tedy neobjektivní ...

já prostě objektivně uvedu všechna fakta, i když se opakují a i když nejsou vždy pozitivní, mě to nezajímá ... pro mě je podstatný vždy jen objektivní realita v souvislostech ...

jinak já nikdy nemažu negativní příspěvky, nebo příspěvky s jiným názorem ... to že někteří zaměňují jiný názor s lživými skutečnostmi, nebo diskusi s nadáváním urážením atd. to je věc jiná ...

vždy jsem mazal a budu mazat příspěvky, které překrucují fakta ba jsou přímo lživé, příspěvky které přímo uráží mě nebo web či apod. a prostě všeobecně flame apod. Tady prostě bude pořádek, DDWorld.cz není žádná žumpa jako to mají jinde .... i odlišný názor by měl být podložený reálnými fakty a především jiný názor nebo výtka se dá vyjádřit slušně a bez napadání, což někteří nechápou a ti jsou mazáni. Vždy to tak bylo a vždy tomu tak bude ...
Puchpotu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 02:04:18

Ale vždyť jasně, to všichni chceme, dávejte nám fakta, to samozřejmě potřebujeme. Jen se zaměřte na to, aby to nevypadalo, že komukoli straníte. Chceme objektivní recenze bez ohledu na značku/výrobce. Tzn. tak jak to na trhu bývá, občas pochválit nebo pohanit Intel, AMD, Nvidia, prostě jak se komu aktuálně daří. A ruku na srdce, DD, chválíte výhradně AMD. No a nedivte se, že se lidem nelíbí, že je tu věčně chváleno AMD a ostatní velmi zřídka, je to strašně viditelné a o tom jsou i příspěvky v této diskusi. My nejsme lidi, co jdou proti Vám, my jsme lidi, co chceme číst něco jiného, než si to vy představujete, tak to prosím reflektujte a pochopte své čtenáře, přeci kdybychom vás nechtěli číst, jsme dávno jinde, jen vyslovujeme nějaké přání, jak by se nám líbil DDworld, tak nám to prosím nezazlívejte a hlavně - poslouchejte nás. A věřte tomu, že vás čtou lidé s letitými zkušenostmi s hardwarem a ne žádní niemandi, berte nás, své čtenáře, vážně, ne jako nějaké loosery, co za život v IT nic nepochopili nebo nedokázali.
Puchpotu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 02:31:53

Takže zde vlastně nemohou přispívat nováčci v IT, protože musí přinést pouze a jen fakta. O tom je opravdu dobrá diskuse? Není to spíš o tom, že vyjádřím názor a kolegové mi ho vyvrátí, případně dojdeme ke společnému řešení? Neslouží právě k tomu diskuse? Názor se v žádném případě nerovná faktům a nikdy nebude, kdyby se všichni drželi faktů, tak můžete diskuse zavřít,byly by bezpředmětné. Kdyby se všichni drželi faktů, tak nemáme vládu, jakou máme. A to hlavní, fakta si každý vysvětluje subjektivně.
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 08:45:53
avatar
Je vidět, že si to úplně nepochopil... Je to samozřejmě tvůj web a tvoje práce, ale pokud vidíš, že i líbí/nelíbí je asi 25:2 proti tobě, tak by stálo se nad tím jen zamyslet. Jde o styl psaní, né až tak o obsah.
NavratilJirka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-18 16:33:35
avatar
Kluci nezapomínejte, že tohle je blog jednoho člověka, který tady dává jen svůj subjektivní pohled na IT dění a sem tam tady dá článek o tom jak byl v USA.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 18:26:10
avatar
Ta GeForce RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 Edition nevypadá špatně. Odkaz
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 18:41:37

Chladič vypadá dobře. Mohla by být i za prémiovou cenu.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 19:35:02
avatar
A pak s ní na polici?
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-18 15:10:44

To záleží na Tvé fantazii kam, pokud máš tu potřebu ji někam pokládat
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-18 21:17:47
avatar
Pokud něco dobře vypadá a má to být i za prémiovou cenu tak to přece nebudu strkat někam kde to nejde vidět a bude na to sedat prach, to dá rozum, ne?

Ale pravda je ta, že když dělám PC tak grafickou kartu mám potřebu někam položit a je jedno zda je opticky hezká a nebo ne.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-17 19:14:27
avatar
takže žádná RTX 2077 nebo 2080 Ti SUPER
Kubicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 17:02:05

Já si článek přečetl celý a dojem z něj mám jako útok na nVidii. Jinak se to selským rozumem pochopit nedá


Čistý fakt
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-02-19 18:25:40
avatar
tvůj selský rozum nech reklamovat .... článek je pozvánka na novinky NV, ocenění dobré 2080ti a povzdech nad objektivně předraženými RTX 2000 a představení zajímavé speciální edice ... jestli tohle je útok tak fakt nevím ....

ty si selský rozum rozhodně nepoužil ... nebudu říkat co si použil, byl bych sprostý ;)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!