Games News – zajímavé aktuality a novinky z herního světa
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 18 leden 2009
alt

 

 

 

 

 

  • Games News - zajímavé aktuality a novinky z herního světa

  Období herního sucha započalo. Opět. Důvodem, proč se k herním novinkám dostáváme v novém roce až nyní je to, že zkrátka není moc o čem psát. Krize herního průmyslu ohledně nekvalitních her pokračuje. Nezoufejme a podívejme se na pár nadějných titulů ...

  • Mirror's Edge

  Hned na začátku roku nás čeká na PC tato herní novinka. Bohužel již vyšla na konzolích a příliš chvály u recenzentů ani u hráčů nezískala. Ačkoliv hra nabízí originální námět i zpracování, výsledek není přesvědčivý a nijak světoborný. Linearita a poměrně opakující se činnosti stylem pokus omyl - to vše kazí dojem ze zajímavého námětu. K PC verzi ale patří také zajímavý technologický prvek, kterým bude nasazení PhysX efektů, které si akcelerované přes grafiku užijí majitelé grafik od řady GF8 výše. Bohužel až na pár efektů si vlivu PhysX moc nevšimnete a celkově z průměrné hry lepší samozřejmě neudělají. Průměrná hra bude průměrnou, ať už bude nebo nebude mít fyzikální instrukce a skvělou grafiku. To jsme bohužel zjistili k naší smůle během roku 2008 hned několikrát - Far Cry 2 toho může být příkladem.

 

(recenze Mirror's Edge)

    Mirror's Edge na konzolích prodejně propadlo a EA se již nechala slyšet, že si podobné experimenty odpustí. To je na jednu stranu dobře, na druhou stranu ale špatně. Právě podobné experimenty vedou k vývoji zajímavých her, které vstupují do historie, jako přelomové hry. Pravděpodobně by se o Mirror's Edge po vydání na konzolích už po vydání na PC příliš nemluvilo, kdyby neobsahovala PhysX akcelerované přes grafiku a hra jako taková je vsunuta ve spolupráci se společností NVIDIA. Takhle je téměř jisté, že se objeví v mnoha testech a recenzích jako propagace grafických karet značky NVIDIA, se kterými jsou PhysX instrukce k obecné smůle dnes svázány. Výjimkou jsou akcelerační karty Ageia PhysX, které fungují nadále s libovolnou grafikou v PC. Snad nebude konverze na PC, povede více než konverze GTA4 ...

Index očekávání by DD: 75%

 

  • FUEL - závodní MadMax!

  Filmoví fandové asi znají MadMaxe ;). Pravděpodobně v druhém dílu se shlédli autoři hry FUEL. O téhle hře už slýcháme pár let. Konečně to vypadá, že letos ještě během Q2 2009, konečně vyjde. Náplň hry zní docela zajímavě: 14 000 km2 herního otevřeného prostředí s rozdílnými terény a prostředími, hromada závodů o přežití a o palivo a díly, V neposlední řadě skvělé audiovizuální zpracování. Když pak prozradím, že za hrou stojí studio Codemasters, pak myslím že je jasné, že se máme na co těšit.

 

 

Index očekávání by DD: 95%

 

  • MAFIA 2 - nové obrázky i video

  Nalijme si čistého vína. Nejočekávanější počítačová hra roku 2009 je českou záležitostí. MAFIA 2 je zatím podle všeho skutečně trhák hodný svého jména. Naše očekávání nejsou malá, ostatně ono vyrovnat se silným příběhem i v dané době špičkovým zpracováním prvnímu dílu je už tak velký úkol. GTA4 třes se, Mafia 2 se blíží. Rozšířené vánoční video nabízí pár skutečně excelentních záběrů ze samotné hry:

 

 Index očekávání by DD: 101%

Podívejme se, co se na nás chystá dále ...

 

 

 

 

  • Herní novinky  ...

 Podívejme se na další várku zajímavých herních novinek ....  

  • BurnOut Paradise na PC

   6.2.2009 vyjde další pokořitel NFS. BurnOut Paradise sklidil ovace na konzolích a teď se chystá v ještě efektnějším zpracování na PC.  Dobrou zprávou je, že PC verze bude obsahovat všechny bonusové přídavky, které pro konzole vycházeli až po vydání samotné hry. Mluvit o BurnOut jako pokořiteli NFS je vážně na místě. Za oběma tituly stojí EA a NFS se za poslední roky z katastrofálním posledním dílem dostalo skutečně na pokraj smrti. Naproti tomu BurnOut je králem arkádových závodních her na konzolích a nyní poprvé přichází i na PC. Poslední hřebíček do rakve NFS?

 

Index očekávání by DD: 95%

 

  • F.E.A.R. 2: Project Origin

  Únor vůbec bude relativně úrodný. Nadšeně se těšíme na druhý díl FEAR2. Ten vyjde v plné verzi 13.2.2009. Než začnete vyhlížet na Warezforech linky ke stažení, abyste si hru mohli před koupením vyzkoušet, zadržte. Tvůrci nabídnout už tento čtvrtek (22.1.) oficiální DEMO na konzole i PC! Těšit se můžeme na regulérní pokračování duchu prvního dílu. Takže klasická mrazivá 3D Akce s proklatě hustou atmosférou a po čertech těžkými souboji.

 

Index očekávání by DD: 95%

 

  • Resident Evil 5

  Další z několika očekávaných her letošního roku. Boje proti zombie asi přicházejí do mody. RE5 by podle všeho měla kromě konzolí vyjít i později na PC. Kromě zombie na nás čekají i různé falší příšerky a příšery. Zkrátka RE5 má být bojem o holý život, tak snad se to tvůrcům podaří, že se budeme s klávesnicí a myší krčit za křeslem :). Majitelé konzole Xbox se dočkají již brzy DEMO verze.

 

Index očekávání: 90%

 Podívejme se ještě na pár zajímavostí ze světa her ...

 

 

 

  • Zajímavosti ze světa her

  Zakončeme tento článek letem světem krátkými informacemi ze světa her.

GTA5 v roce 2009 nebude ...

  Poměrně odvážně, přesto vážně míněná spekulace hýbala pár dní světem. GTA5 již letos? Samotní tvůrci ale uvedli vše na pravou míru. Žádné GTA5 v roce 2009 nečekejte. Časově je to poměrně nesmysl - nechápu, jak by to měly stihnout. To ale neznamená, že se novinek kolem GTA nedočkáme. Tvůrci slibují nový bonusový obsah pro všechny platformy. Ostatně GTA4 má rozhodně značný potenciál a hodně nevyužitých prostor. Nové GTA bych ale dříve než v Q4 v roce 2010 nečekal.

  • Call of Duty 5 poráží Gears of War 2!

   Alespoň co se týká prodejů, je Call of Duty 5 pořádná pecka. Na platformě XBOX360 poráží i veleočekávaný a úspěšný Gears of War 2. Oba tituly se již blíží hranici 4,5 milionů prodaných kusů na Xbox360. COD5 však o pár tisíc GoW2 poráží. Úspěch COD5 je o to překvapivější, že údajně hráči nemají zájem o 2svv. Jako zastánce toho, že Call of Duty patří do klasických konfliktů, a že 2svv nebyla zdaleka vyčerpána, říkám COD6 do 2svv - ale celé a pořádně! COD5 je sice slušný, ale nic nového a hlavně je to strašně krátké, bez atmosféry, bez pocitu nebezpečí atd.

  • Diablo 3 bez DX10?!

  Zástupce společnosti Blizzard, která stojí za vývojem DIABLA3 uvedl, že tahle hra, která vyjde neznámo kdy, nebude mít implementován ani DX10! Taky nechápete proč? Bohužel důvody nebyly blíže specifikovány. Můžeme spekulovat o tom, že DIABLO III nebude DX10 hrou, ale třeba rovnou DX11. Ostatně stále nemáme ani nejmenší tušení, kdy má hra vyjít. S Blizzardem dnes údajně úzce spolupracuje AMD-ATI a tak mi neimplementace DX10 přijde podivná. I když je fakt, že o DX10.1 se nemluvilo a někteří jej stále vnímají jako něco jiného, než je DX10 ...  

  • Mass Effect 2 potvrzen

  Po několikerém dohrání Mass Effect 1 se nemůžeme dočkat příběhového pokračování. Mass Effect se Bioware skutečně povedl a pokud hledáte hru se silným příběhem, a dost možná zde takhle velkolepý herní děj ještě nebyl, tak Mass Effect nesmíte minout. Hra je udělána lehce stylem To be Continued, i když události prvního dílu jsou zakončeny dobře. Vývoj Mass Effect2 je potvrzen oficiálně, datum vydání nebyl specifikován, předpokládá se ale, že jako u prvního dílu vyjde nejdříve někdy v druhé polovině letošního roku na konzole a později pak i na PC. A už nyní se můžete těšit i na třetí díl - Mass Effect bude triologie. Měl by se dokonce připravovat i film - námět je to opravdu silný a výzva také, doufejme, že se režie neujme známý prznitel Uwe Boll ...

  • Tom Raider propadl - Lara musí vyrůst ...

  Poslední díl Tomb Raider je prodejní propadák. Hra zkrátka netáhne. A už se našly důvody. Zkrátka a dobře, hráči a příznivci Lary už vyrostly a zastaralý koncept, na kterém staví i díl poslední je sice návratem ke klasice, jenže dnes už jaksi neosloví. Chystají se tedy významné změny. Osobně zcela souhlasím, dětská Lara a jednoduché skákačky už prostě nezaujmou, chce to víc akce a příběhu - Taková Lara a výprava po pokladech ve stylu GTA4, to by byl správný mazec ...

 A to by bylo pro tento týden z přehledu her a novinek vše. Doufejme, že se zase brzy podíváme na novinky a že bude o čem psát ...

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 21:46:09
avatar
No až vyjde mnou hodně očekávané Diablo 3, tak už bude DirectX 13, takže ono prohlášení je velmi pravdivé. Na Mafii se těším, ale teď přemýšlím, zda jsem vůbec dohrál jedničku
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 22:09:04
avatar
tak pokud máš rád počítačové hry a alespoň jsi MAfii I začal, tak jsi jí určitě i dohrál Ta hra se nedá nedohrát...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 22:54:10
avatar
Já právě myslím, že nedohrál, pač jsem přeisntaloval Win a už to z časových důvodů nenainstaloval. Hry mám rád, když mám čas. Ale aktuálně hraj jen Gothic 3 (ten už chci konečně dohrát) a CSS V mafii si pamatuju misi na letišti, nějak sem tam přijel a pak se střílelo, to snad mohlo být u konce, ale už fakt nevím
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:03:36
avatar
to je kus za půlkou, ale ještě několik misí do konce bylo, tak pět nebo šest.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:10:39
avatar
Mafia má už 7 rokov, ale myslím, že ešte i v dnešnej dobe nepatrí do starého železa a ak sa nájde taký, kto sa o nej dozvedel len dnes, tak to len vrelo odporúčam nech si ju zahrá a určite neoľutuje
kidd.hombre [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 18:08:38

asi te zklamu: CSS nejde dohrat takze to s tim casem budes mit asi tezky
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:02:07
avatar
Blizzard sice piluje hry k dokonalosti a penez na dlouhý vývoj má díky WoW více než dost, ale tak dlouho to jiste trvat nebude (a kdo vi, zda-li vůbec někdy bude DX13 ). Jestli jsi mafii nehrál, doporucuji to napravit, i dnes je to skvělá hra s příběhem, který by jí leckterý dnešní AAA titul mohl jen závidět. Bohužel po dohrání kampaně již nedosahuje zdaleka zábavnosti GTA, to ale vůbec nevadí, další GTA není potřeba. Snad finanční krize Mafii 2 moc neublíží uspěchaným vydáním
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 12:35:32
avatar
Oprava: Mafia je skvělá hra s příběhem, které by ji mohli všechny dnešní AAA hry závidět (ani Mass Effect mě teda moc nenadchnul)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:08:38
avatar
Ty nevieš či si jedničku vôbec dohral? No tak to Ja som ju prešiel na starom PCčku trikrát a stále ma bavila
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Diablo3 bez DX10 2009-01-18 21:46:57
avatar
Ja o tem pocul dost davno (myslim ze na bonuswebu), pri neni efektu na kere by jim nestacilo 9.0c, tak uvidime, ja se jen modlim aby mi to utahla ma mobility radeon HD2400(i kdyz traba vse na verry low)
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Diablo 3 2009-01-18 22:09:12
avatar
Podpora DirectX 10 je asi to poslední co bych já chtěl po Diablu. Už jenom proto, že je to vázáno na jediný ne moc rozšířený OS.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:05:38
avatar
DX10 môžeš mať aj v XPčkach a keď zanedlho preinštalujem Vistu za XP, tak si ho tam aj implementujem. DX10.1 som už ale na XPčko nevidel a ani nepočul.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:18:15
avatar
DX10 na XP neni.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 16:07:05
avatar
Názorná ukážka toho, ako veľmi sa mnohý ľudia nevyznajú
Sám nič otestované nemám, ale DX10 na XPčkach je, či sa Vám to páči alebo nie. Samozrejme, že nie je oficiálny, ale tak, ako sú rôznymi spôsobmi prerobené XPčka, či rôzne upravovacie balíky od rôznych "maníkov", tak isto spravili pre XPčko i DX10.
Neznámý  2009-01-18 23:18:22

Od ktere doby?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 16:12:32
avatar
Od doby, čo DX10 vzniklo
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 15:28:49

je to fake, plnohodnotny directx to neni, kazdopadne directx 10 je mi uplne ukradenej, sice mezi 9 a 10 rozdily jsou ale ne takovy abych to poznal. Az vyjde nejaka hra primo na DX 10 tak to mozna zkusim
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 16:14:42
avatar
Veľmi dávno a dosiaľ som nepočul od nikoho, že by nefungovalo(alebo bolo nejak vadné), práve naopak - keď som sa bavil s "odborníkmi", tak mi argumentovali, že som nemusel ísť do Visty kvôli DX10, keď sa to dá spraviť i do XPčka Bohužiaľ som netušil, že DX10.1 mi bude viac-menej zbytočné a že aj DX10 mi nebude poriadne fungovať(niečo sa mi v tej Viste asi dosralo a nenapravil som to).

Zatiaľ som to síce neskúšal a neviem či to je plnohodnotný DX10, ale nepočul som o tom, že by plnohodnotným nebol. No však zanedlho vyskúšam a uvidím ;) A myslím, že i bez DX10 vydržím do Win 7
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-27 07:05:57
avatar
to by mne tedy zajímalo, jak ten DX10 do XP dostat. Co nějaký odkaz?

Zatím všude píšou že DX10 pod XP není a nebude a všechny pokusy ztroskotaly protože XP jádro to nepodporuje.. DX9 se naopak ve Vistách jen emuluje... to dřív bude DX10 ve WINE nez v XP

Btw. ukaž DxDiags screenshot
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dx10 na xp SCREENSHOT 2009-01-31 20:07:19

co treba tohle
Kód:
[/code]http://www.uloz.to/1248454/snimek-025.jpg[code]
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:22:22
avatar
Nevim co ti tak moc vadi na tom ze b to melo pro lidi s vistou nebo win 7 moznost lepsich efektu - na XP by se to stale dalo hrat v DX9 rezimu.

P.S. uz se tesim az 32bit OS vymrou.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 16:17:59
avatar
Presne tak...možno, že by ho to veľmi sralo, keby to ľuďom na Win7, či Viste šlo v lepšej grafike

Kto by sa netešil na "only 64bit", keď v dnešnej dobe, je už 3GB málo a keďže 32bit je stále podporované, tak 64bitová podpora je dosť slabá, keďže 64bitové winy sú dosť slabo rozšírené oproti 32bit.
GarienGrey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-20 03:08:09
avatar
Co jsem cetl pred nejakou dobou, Blizzard se nechal slyset, ze dela hry pro sirokou zakladnu hracu a zaklada si na nizkych narocich HW. S tim souvisi i DX10, ktery diky Viste neni dostatecne rozsiren .. no uvidime.

Hlavne aby to bylo Diablo jak ho zname ... Temne, drsne a neuveritelne zabavne
Albert [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-22 14:44:07
avatar
no pak nemá bejt na trhu grafických karet stagnace, když jedno z největších studií zůstane u staré technologie.. je to obchod já to chápu, ale bez podpory nových technologií ze strany herních studií se průmysl grafických karet z krize bude dostávat dost těžko.. už to, že nejhranější hra současnosti- resp. její datadisk Wrath of Lich King nepřinesl podporu DX10 je hnus.. naprostá většina konkurentů na poli MMORPG se snaží přijít s tím nejlepším a implementují DX10, Blizzard se na to ze své neotřesitelné pozice lídra vybodnul
Neznámý  2009-01-31 21:36:57

No jo, nekdo radeji hraje graficke orgie s nulovou hratelnosti a jiny zase super hry i kdyz ne tak graficky nej. Ty evidentne patris k te prvni skupine. Takze preji super grafickou uprimnou soustrast.
Neznámý  2009-01-18 22:41:58

Jenom malej dotaz k BurnOut Paradise. To jsou zavody ve valeni sudu s auty, nebo jsem to video nepochopil? Konzolovou verzi neznam, tak se ptam
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:20:27
avatar
jsou to demoliční závody rychlost a demolice všeho možného ... body jsou v některých režimech za zničená auta
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 09:08:27
avatar
cize nove destruction derby
Neznámý  2009-01-19 20:44:15

no tak to potom jo, me se tech kotoulu zdalo na zavodni hru nejak moc
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-20 08:15:57

no taky jsem to video nepochopil. Takhle to vypadá, že celá hra bude o tom, že budeme chvíli jezdit a pak 5minut čekat, než se mi auto někam dokutálí pomocí nerealistických odrazů.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-20 21:08:22
avatar
mno vypadá to na pěknou hovadinu
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-20 21:37:11
avatar
ne je to normalni zavodni hra s par funny modama...tenhle je jeden z nich
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 22:50:27
avatar
Zrovna dneska jsem viděl nové screeny z FUEL a grafikou tahle hra rozhodně nevyniká. Snad na tom bude hratelnost mnohem lépe. Na FEAR2 se hoodně těším, při použití slow motion bych to ale s obtížností stejně jako u předchozích dílů neviděl nijak dramaticky, někteří rádoby profi hráči jej nepoužívají, (např. v Game Page :-D) pak je FEAR asi opravdu těžký, ale zážitek ze hry poloviční... Další díl GTA4 letos jistě vyjde, datadisk k tak úspěšné hře, to si vydavatel nenechá uniknout. Jen pro tvou informaci DD, GTA IV vyšlo před rokem a půl, Vice City vyšlo rok po GTA 3, takže v tom bych nepřekonatelný problém neviděl

No a DX10 je asi to poslední co fandové od Diabla 3 očekávají a do filozofie her Blizzardu to krásně sedí - nenáročná hra pro všechny
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:01:37
avatar
obcas byl ten fear pekelne tezkej i s bullet timem protivnici byli hodne chytri a na vyssi obtiznost to byla slusna vyzva. hlavne ti neviditelni ninjove byly svine snad se v ty dvojce ale lepe propracujou ten strach..u prvniho dilu jsem se teda nebal..

jinak prvni zminky o fuelu pamatuju nekdy z roku 2002. ale tenkrat ta hra vypadala uplne jinak nebo mozna to i byla jina hra stejneho jmena ale zavody to taky meli byt..byla o tom novinka nebo preview v jednom starym levelu, bych mozna jeste nasel..tenkrat me ta hra zaujala hodne, tak si jeste pamatuju
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:08:32
avatar
nikdy nezapomenu, jak jsem slezl po žebříku, otočil se a tam byla ta malá holčička, málem mě kleplo . Mě to přišlo strašidelný dost (určitě vic než např. DOOM3) a tyhle lekačky byly od tvůrců vyložená podpásovka .
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 06:36:36
avatar
Pametam ked som isiel nejakym uzkym koridorom,dostal som sa potom do otvorenejsej casti a nalavo na monitore som na sekundu nieco uvidel, som rozstrielal celu miestnost Ale co bola skutocna sila bol multiplayer,skoda ze plny cheatov ... Klasicka oldschool akcia,s bullet timom to bolo skvele
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 09:13:23
avatar
ja nezabudnem ked som bezal na strechu za tym chlapom a ovalil ma spoza rohu nejakymi novinami prvy krat som vtedy vykrikol pri hre
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 15:13:58

Tak to je presne ono, tam jse se nejvic lekl ja, bratr i bratranec i vsichni lidi co znam! Nejdokonaleji vymyslena lekacka ze vsech her, to nikdo proste neceka, kazdy ze prekrocis neviditelnou caru a neco se spusti, ale na zebriku se kazdy citi bezpecny a ze se nic nebude dit (v nekterych horsich hrach do tebe ani nestrili, kdyz se spusti animace zebriku) a prave proto se potom clovek tak lekne. DOKONALY OKAMZIK VE FEARU, 10/10 !!!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 22:54:37
avatar
ze diablo 3 nebude mit dx10 mi pripadne i vcelku logicky. je to hlavne multiplayer hra, takze blizzard bude chtit aby to jelo co nejvice hracum..zaklad tedy stejne musi byt dx9 kvuli wxp, a proc tam tedy dodelavat nejaky dx10, kdyz stejne nenabidne o nic moc vic? soucasne rozdili mezi dx10 a dx9.0c jsou jeste mensi nez byli mezi dx9.0b a dx9.0c. stejne jako blizzard se vyjadril o dx10 i monolith, ktery ho taktez nezahrne do FEAR 2. ono proc se pachtit s dalsi upravenou verzi efektu, ktera pobezi stejne jen malymu procentu nadsencu s vistama...snad aspon ty W7 udela microsoft poradne..
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:02:54
avatar
A ako s dx10 to akože všetkým ísť nemôže??? Hra môže podporovať DX10 tak, ako Stalker, FarCry, no môže fungovať i s DX9 grafikou. Hry na DX9 mi prídu v dnešnom roku už ako dosť zastaralé a chcel by som, aby sa už konečne začalo poriadne rozširovať DX10/10.1
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:39:26
avatar
zastaraly ti prijit muze, ale kdyz blizzard i monolith tvrdi, ze na stejne efekty ti staci i dx9 tak na tom asi neco pravdy bude.

jinak kde tvrdim ze s dx10 to vsetkym ist nemoze???
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 16:25:30
avatar
Vyjadroval si sa akoby to nemohlo byť DX9 a DX10 zároveň(prečítaj si znova svoje prvé dve vety a to akú majú logiku).

No tvrdiť to môžu, lenže väčšinou je realita, že keď niečo takéto autory tvrdia, tak to preto, že na lepšie nemajú, či nedokážu(ako keď Nvidia tvrdí, že DX10.1 je nezmysel, no to len preto, že jeho podporu nedokáže len tak mávnutím prsta zaobstarať na jej súčasných grafikách).
No a taktiež máš ale pravdu - z bodu A do bodu B dôjdem aj na škodovke, no keď mám na výber, tak radšej pôjdem bavorákom
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 17:31:48
avatar
jo v soucasnych hrach je mezi dx9 a dx10 stejnej rozdil jako mezi skodovkou a bavorakem asi mas problemy s ocima..

a muzes mi zvaraznit s kterymi vetami mas tedy problem? ja tam nic takoveho tedy nevidim...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 19:40:14
avatar
No tak to myslím i malé dieťa pochopí, že som to prirovnanie poriadne prestrelil, no výsledok je rovanký.

A ak už nechápeš túto vetu - keď píšeš, že to má ísť čo najviac ľuďom a tým pádom to byť na DX9, tak neviem kde si nabral to tvrdenie, že keď to bude podporovať aj DX9 a DX10, tak to pôjde menej ľuďom, ako keď to bude podporovať iba DX9. Nároky pri DX9 budú rovnaké a tí čo majú výkon si môžu vychutnať DX10. Takže tvoja veta - "ze diablo 3 nebude mit dx10 mi pripadne i vcelku logicky. je to hlavne multiplayer hra, takze blizzard bude chtit aby to jelo co nejvice hracum..." mi príde ako holý nezmysel, keďže to pôjde rovnako veľa hráčom či tam bude aj DX10 alebo nie.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 19:56:34
avatar
nauc se cist prispevek jako celek..

Citace:
blizzard bude chtit aby to jelo co nejvice hracum..zaklad tedy stejne musi byt dx9 kvuli wxp


kapis to?

monolith prohlasoval (a zdaleka ne jako jedinej), ze stejne efekty ktere jde udelat pomoci dx10, zvladnou i za pomoci dx9. zatim nam zadna firma neukazala zadny vyrazneji viditelny graficky posun pri pouziti dx10, takze na tom asi neco bude...i graficky nejlepsi hra soucasnosti crysis nabidne stejne efekty jak pod dx9, tak pod dx10..i kdyz na dx9 pod wxp je standartne moznost maximalnich efektu deaktivovana..nic to ale nemeni na tom, ze pomoci configu lze max efekty nastavit i pod wxp. dx10 je proste krok vedle a totalni neuspech. nikdy drive podobnou situaci nepamatuju a uz to o necem svedci..
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-20 15:37:53
avatar
No ja si skôr myslím, že keď príde DX11, tak sa len pomaly začne rozširovať DX10. A myslím, že najväčší neúspech tohoto štandardu je to, že ho Microsoft oficiálne nepodporuje v XPčkach, ale iba v katastrofickej Viste.
No a napr. v takom Stalkere: Clear Sky myslím, že rozdiely celkom sú, no každopádne je nezmysel, keď niekto tvrdí, že niečo staršie dokáže presne to isté, čo to nové, teda samozrejme DX9 môže ponúknuť výbornú grafiku, ale DX10 určite aj lepšiu. Tvrdenia, že to tak nie je, mi prídu nezmyselné.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-20 16:31:02
avatar
tobe to muze prijit nesmyslne, ale narozdil od monolithu i blizzardu v tomhle odvetvi nepracujes
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:00:55
avatar
Mirrors Edge som dohral pred dvomi dňami. Musím uznať, že je to pecka. Síce naozaj VEĽMI krátka, ale originálna a zábavná pecka Plus, na mojom hardware (e6400@3,2GHz 2GB RAM a HD4850, trochu potočená) mi to ide na 1280x1024 plné detaily a 8xQAA na 60fps konštantne, niečo blokuje, aby šlo viac... pritom vsync mám vypnutý.
Každopádne, všetci, čo máte monitory 4:3, budete mať čierne pásy hore aj dole, ako ja... Čo je škoda, lenivcom sa to nechcelo upravovať.
Ale hra je skvelá, dal by som jej 10/10, no trvá to len 4-5hodín... To je ako datadisk ku hre, nie hra samotná, no nie...
+ malé chybky, ku ktorým sa nebudem vyjadrovať, = 9/10 Pre mňa velmi príjemné osvieženie po tuctových strielačkách a autíčkach.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:04:24
avatar
no tak to je prvý pozitívny názor čo o tejto hre počujem. Taktiež som počul, že ten PhysX vraj vyzerá fakt mizerne v tejto hre a vôbec celá grafika v tejto hre nie je bohviečo. No ale to len hovorím, čo som sa dočítal komentárom k ME.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:43:39
avatar
ja se na ni teprv chystam..zatim se stahuje na steamu. i kdyz sem na ni slysel dost stiznosti tak ja mam pro originalni tituly docela slabost, takze nepochybuju o tom ze me to take chytne skoda ale te delky..to nam call of duty a max payne 2 nastolili peknej trend
Mike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 12:07:10
avatar
S tim ze to je pecka naprosto souhlasim, rozhodne stoji za to si ji zahrat, uz jen kvuli hratelnosti a tomu ze to nema velky naroky, hraju na ntb na 1280x800, vysoke detaily, bez AA a Physx a dava mi to 40 fps, akorat se to obcas trha ve vytazich, proste tam kde to nahrava dalsi level. Skoda jen ze je to fakt kratky a mistama dost presvetleny, ale zato dost originalni.
Grimlok [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 16:36:04

Černý pásy nahoře a dole budou mít všechny monitory, který nejsou v poměru 16:9, takže i já s 16:10 22"LCD mám tenký černý pruhy. Ale má to výhodu, aspoň mi počet FPS z Frapse neleze do obrazu hry :-D
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-18 23:36:27
avatar
No myslím, že TombRaider nebol až taký prepadák. Zatiaľ okolo 1,5 milióna predaných hier mi ako prepadák nepríde. Akby, tak iba v zmysle nenaplnených očakávaní.
K tomu inému poňatiu Tomba. Akékoľvek väčšie zmeny konceptu pochovajú Tomba pod čiernu zem. Nedá sa súhlasiť, že by bola Lara, alebo jej skákanie detské, naopak je veľmi zábavné. No a príbeh je lepší ako v drvivej väčšine súčasných hier. Možno keby bola dospeljšia psychológia postáv, niečo na spôsob MaxPayna, poprípade, keby bola hra trocha tajomnejšia, temnejšia. V hre ma vyložene iritujú tí jej parťáci, vyložene kritické to bolo v Legend - to ich trápne kecanie ma doháňalo k slzám. Taktiež tá snaha blížiť sa moderným trendom za každú cenu. Motorka je vtip autorov. Ak by sa hra upravila podľa mojich poznámok, tak by sa jednalo o dokonáleho TombRaidera, teda asi len pre mňa Osobne pokladám Underworld za najlepší po Anniversary/ak nerátam úplne prvú Laru, ktorú by som už dnes určite nehral/.
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Bojim, bojim 2009-01-19 01:17:52
avatar
Už teď se bojim při představě dalších temných zákoutí ve světě FEAR2 a nová koncepce určitě zase hru oživí,takže můj index očekávání je 98% ... na 100% se dostal StarCraft 2
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 08:16:06
avatar
mirors e. mi prisel jako originalni hra,takova skakacka,jen fakt je tam kapku moc linearity. chtelo by to vacsi volnost pohybu.
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 08:27:30
avatar
Trošičku off-topic, ale naprosto famózní off-topic
http://www.gametv.cz/video-play.php?video=2110&play=1
http://www.gametv.cz/video-play.php?video=2111&play=1
nikdonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Kiw 2009-01-19 09:45:52
avatar
no tak hrubý ,,dobře sem se zasmál dolfi na to kápnul doporučuju
vlezminahrb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - arma2 2009-01-19 09:50:16

Odkaz
Traax [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 10:28:21
avatar
No nevim ale nejhorsi mi pripadalo to valeni sudu stim autem hrozna blbost!
Ale Mafia 2 to bude proste narez uz ta muzika tam Long tall Sally to je proste klasika!!!
hemla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mirros edge 2009-01-19 10:53:00

Mirrors edge je dle mého názoru výborná hra a nechápu vaší motivaci proč o ní mluvíte jako o průměrné. Dobře chápu, že může mít každý jiný názor, ale přijde mi hloupé odvolávat se na nízká hodnocení recenzentů všude po světě a pak dát k článku videorecenzi z gametrailers.com, kde hra dostane 8,3 a to ještě více méňe pouze za svou délku.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 12:42:57
avatar
přesně tak, pro mě osobně má Mirrors Edge 9/10. Skvělý engine i dobře zoptimalizovaný... pěkná grafika i umělecké zpracování celkově. Realistický pocit z pohybu.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 14:14:18

moj index ocakavania je vysoky pre Starcraft II.. nejake zakulisne info kedy by mohol byt ready??
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 14:33:02
avatar
Kdy ze to vyjde Diablo III?
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 15:30:45

Lide tipuji jaro 2009 nebo kveten 2010 = 10 let po Diablu II. Doufam ze to prvni, protoze i to sotva vydrzim
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 17:33:56
avatar
az to bude tak to bude u blizzardu je tohleto typicky...sak to byla taky pekna doba nez sme se vubec dockali warcrafta III. si jeste zive pamatuju a to tam meli puvodne byt dokonce 6 ras..a nakonec to blizzard zkrouhnul jeste na 4..
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 19:43:17
avatar
Ďalšie rasy pribudli v datadisku, takže neviem či ich nakoniec aj tých 6 nebolo(nechce sa mi to počítať).

No na War3 sme čakali hodne dlouho, no na War4 sa snáď ani nedočkáme(ak vôbec vyjde, tak typujem rok 2012-15), ale ak to raz vyjde, tak to bude mega pecka a hlavne moja obľúbená Dota Allstars bude snáď ešte väčší mazec než doteraz
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 19:50:17
avatar
ne to nemeli byt ty rasy co prisly v datadisku (prakticky jen nagove), ale meli tam byt puvodne i rasa demonu a jeste jedna..ted uz si nevzpomenu ktera.
h0n24 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 20:31:47
avatar
(Už si to přesně nepamatuji - prosím opravte mě, jestli se mýlím.) Měli to být orkové, lidé, elfové, nemrtví, démoni a dwarfové (trpaslíci). Ale pak se z toho udělala více strategie a lidé + trpaslíci vytvořili alianci a démoni odstraněni (dříve w3 vypadal takto: Odkaz ).
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-20 15:42:29
avatar
no asi máš pravdu...ja to vôbec netuším, pretože som sa v tej dobe o to nezaujímal a neviem či som mal vôbec ešte internet a ak aj tak iba vytáčanú linku Ale škoda, že tých nebolo viac. Možno by to prinieslo ďalšiu zábavu, no na druhú stranu asi v Blizzarde vedie prečo ich odstránili a typujem, že najskôr preto, že 4 rasy boli viac než dosť a ostatné rasy použili ako vedľajšie jednotky.
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 17:52:04

tak s tym nazorom o CoD5 suhlasim... ziadny strach pri tom nemam proste je to suche...........a na tu MAFIU 2 sa straaaaaaaaaaaSne tesim neviem sa dockat.
MaDoKu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-19 22:48:00
avatar
Blizzard se nikdy pri vyvoji hry nesoustredi na to aby jejich vytvor umel vsechny mozne efekty a podporoval X jader atd. Soustredi se hlavne na hratelnost. Vsak kouknete na D2, sveho casu se do nej recenzenti strefovali prave kvuli na tehdejsi dobu uz obstarozni grafice a malemu rozliseni. A hraje se hojne dodnes. Nebo kouknete na WoW. Nejhnusnejsi a nejhranejsi mmorpg soucasnosti. Grafika po 350tem hrani nebo po 2000 hodinach ve wow nikoho nezajima. Jestli chcete graficke orgie tak D3 ji nebude, to vam muzu rict uz ted
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-20 00:11:23
avatar
Taky se mi ME líbí je to krátké ale když to každej den zahrajete 1hod(škoda že u Ati zatim nejsou pořadně vyladěne ovladače)tak se to dá a stereotyp tak nepřijde znát, dal bych tomu 8/10 taky nechapu proč podle někoho je to pruměrna hra, co se tyče fyziky physx tak v teto hře se to da celkem postradat jelikož zde nabizi jen par efektu kterych si při tom sprintu ani nestihnete pořadně užít ,ale sem zvědav na Cryostasis kde ma byt physx už v plne fazi,taky ETW a Mafia 2, pokud physx pojede jen pod Nvidia tak budu dost naštvany protože vlastnim HD4870.. a podpora u jedne značky mě přijde dost nefér...
vlezminahrb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-21 12:02:14

Plná hra Cryostatis a fyzika?Ta je v ni použitá velmi decentně.Lepší fyzika je třeba v HL2,Penumbře,FEARu,Crysis.Navíc je bohužel velmi špatně optimalizovaná.Je to hra zajímavá,ale bohužel jí už nedokážu kvůli zákysu dohrát.Škoda..
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-21 15:28:19
avatar
UÁÁÁÁÁÁ!!!!!
Jsem neskutečně vytočený!!!!
Lítám online v Il2 1946 a potom co se půl hodiny někam snažím dostat, nakonec se tam probojuju a když jsem takovýhle kousíček od nádherného killu, tak se to restartuje, protože OVLADAČ GRAFICKÉ KARTY ATI SE RESTARTOVAL!!! ZABIJU!!!
TOlik k Ati...
A herní sucho? Jakože začíná? No já nevím jak vy, ale já mám pocit, že trvá už hezky dlouho... Jediné hry na které se těším je předělávka prvního HL do nového kabátku a nový Wolfenstein, jinak je to PC konzolový děs běs!!! Spor o to, jestli je na hry lepší PC nebo konzole už dávno nemá význam, protože na obojí vycházejí stejné sra*ky, dobré tak pro chovatele psů AIbo...
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-21 15:54:33
avatar
Nový Wolfenstein??? Zrovna nedávno jsem na RTCW s láskou vzpomínal, jak úžasná to byla hra. A ony najednou dobré zprávy o sequelu .
Snad to nebude jenom další Doom 3, ale hezky starý dobrý Wolfík v novém kabátku
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-21 16:26:59
avatar
jojo, uvidíme...
http://games.tiscali.cz/previews/wolfenstein/index.asp

Já chci zase nějaké normální mydlení nácků, búúú, nějaké normální dobývání pevnůstek/bunkrů patro po patru, búúú, JÁ CHCI JEDNODUCHÝ DĚJ (třeba ve stylu MOH Airborn) BEZ ROZPITVÁVÁNÍ HRDINOVY OSOBNOSTI A ODKRÝVÁNÍ "TEMNÉHO POZADÍ CELÉ PRAVDY", búúú, já NECHCI pohled třetí osoby s "fakt cool systémem komb krytí a kotrmelců voe", búúú!!!
TO chci toho tolik!!!???
Rudo_r [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-22 20:55:44

Konečne niekto kto hrá hru, zatiaľ neprekonanú (IL 2). Keby sa v tejto hre (alebo Olegom slubovanej BOB) podarilo odľahčiť CPU-výpočtom trebárs GPU-PhysX, to by boli iné "Dogfight".
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-01-21 16:29:28
avatar
no tak uz sem teda fakt hodne zvedavej na tu mafiu 2...podle videi a recenzi to bude fakt supa!!!!!
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MAFIA II 2009-01-21 20:36:40

uz som to pisal davnejsie ale musim to napisat znova, ja nechapem ako moze niekto porovnavat koncept Mafie a GTA; to ze su oba uspesne a ze su v oboch charakteri, s ktorymi sa da behat po uliaciach a vozit v autickach nerobi z tychto hier konkurentov ani nahodou; pouzijem trosku extremny priklad ale na mna to posoby ako by chcel niekto porovnavat Foresta Gumpa a Godfathera I, ze ktory z tychto filmov je lepsi, to predsa nejde oba su skvele, ale kazdy z inych pricin a pri Mafii a GTa je to to iste
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - BurnOut Paradise 2009-02-01 22:49:10

DD,to prece nemuzes myslet vazne.To ma byt ocekavani 95 procent?Mas pravdu ze NFS je porad horsi a dnes je to uz katastrofa.Ale pokud si uz na NFS stezujes mrkni na ten trailer.A nerikej prosim ze to ma cokoli spolecneho s fyzikou.To auto je nasrot ale porad se cpe dal dopredu.Znat tak princip jeho setrvacnosti postavim perpetum mobile i ja.To co tam predvadi nedokaze ani tank
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!