Xbox 360 zlevňuje – další boj herních konzolí o zmenšující se píseček
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 27 August 2009
altMicrosoft oznámil další zlevnění svých konzolí a tlačí na konkurenci.

 

 

 

Už nějakou tu dobu proti sobě stojí trojice konzolí – Nintendo Wii, který je zatím překvapivým vítězem souboje nextgen konzolí, přesto že se jim výkonem rovnat nemůže. Na druhém místě je Xbox360 a na třetím SONY PS3. Právě Sony v minulých dnech uvedla na trh SLIM verzi své konzole a snížila cenu na 299 dolarů. Od toho si slibuje zvýšení prodejů a hlavně zájmu o svou platformu, který se od vydání PS3 snížil. Cena PS3 je stále nejvyšší a stojí minimálně právě 299 dolarů/euro. Druhou nejdražší konzolí je kupodivu Wii, které stojí 249 dolarů. Až do poloviny letošního roku se mu vedlo prodejně skvěle a drtilo prodeje jak Xbox360 tak PS3, jenže také se jí týkal největší pokles poté, co letos herní trh prudce oslabil. Kupodivu nejlépe z této trojice si vede Xbox360.

Ten se ve verzi Arkade prodává za 199 dolarů, nově se Microsoft rozhodl zlevnit verzi ELITE o 100 dolarů na 299 dolarů. Zároveň oznámil, že střední verze Pro se již objevovat dále nebude. Xbox360 je jedinou konzolí, jejíž prodeje s poklesem celého herního trhu neklesly. Microsoft si dokonce v USA polepšil o 17%. Analytici to připisují tomu, že herní společnosti šetří na vývoji her, většina her vychází multiplatformě a vývoj her pro Xbox360 je levný a jednoduchý, jelikož je ze současných konzolí nejblíže PC. Existuje pro něj také větší počet her a celkově vychází levněji. To vše je v současné situaci rozhodující. Snížení ceny verze Elite tak bude mít pravděpodobně na prodeje této konzole pozitivní dopad, zatímco u nové PS3 SLIM mnozí varují před velkými očekáváními. Přesto je jednoznačně vítězem v této situaci konzolový uživatel.

Bohužel kvalitních her obecně ubývá a nůžky mezi průměrným PC a současnými herními konzolemi z hlediska výkonu a možností se rozevírají stále více. V uplynulých týdnech jsme z mnoha stran mohli slyšet kritiku směrovanou na herní vývojáře, kteří nevyužívají možností současného PC HW. Bohužel právě herní konzole jsou jedna z věcí, které je k tomu ani nijak zvlášť nemotivují. Zatímco PC hardware se mění každý rok a stále vylepšuje, HW současných herních konzolí rychle zastarává a jako takový se samozřejmě změnit nemůže. Těžko věřit, že by tu s námi Xbox360 nebo PS3 byli ve stávající podobně ještě dalších minimálně 5 let, jak nás o tom někteří přesvědčují …

Zdroj: DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Marska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tak třeba... 2009-08-27 15:33:53
avatar
levný pc + usb Xbox controller = opravdová nextgen konzole
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 15:46:23
avatar
gamepad k PC není žádná novika
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:05:21
avatar
a kdo tu mluvil o novince? Pokud vim podle tebe DD je nojhorsi periferie pro hry prave gamepad. Nechapu proc, na arkadove zavodni hry je jednoznacne nesrovnatelne lepsi nez klavesnice.

Marska: Next gen konzole to nebude, konzolisti maji docela dost exkluzivnich titulu, kterych se nechteji vzdat
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:22:11

Gamepad k Xboxu je hodně dobrej, mam doma ke kompu Logitech WingMan Cordless Rumblepad II a kam se na Xbox ovladač hrabe.

Problem bude že ne konzolích jsou na Gamepad dělané všechny hry, kdežto na PC jsem si na gamepadu zahrál tak závodní a sportovní hry.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 16:00:29

Neviete nahodou ako spojazdnit naraz 2 USB herne zariadenia na ovladanie 1 hry ? Napriklad v automobilovej volant + joystick. Alebo v leteckom simulatore pedale od volantu a joystick ?Nemyslim pre 2 hracov ale pre 1.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 16:03:37
avatar
dvě najednou pro jednoho hráče hra většinou nepodporuje ... můžeš si připojit zařízení kolik chceš ale hra podporuje jen jedno pro jendoho hráče, nebo když je na to udělaná tak dvě třeba u MAFIA 1 šlo hrát s klávesnicí a myší a auta sem ovládal volantem ... zkrátka pokud na to hra není připravená, tak to nezprovozníš
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:08:30
avatar
jo hrat mafii s volantem jsem taky zkousel, ale je pak docela problem strilet z auta
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:36:27
avatar
to sem zvládal levou zadní
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:43:18

Já jsem raději nestřílel
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 22:20:47

Jo presne o tom hovorim.V Mafii to bolo fajn a k dokonalosti chybalo rucne radinie do H prave joystickom.Ked funguje mys+nieco tak by mohlo aj nieco1+nieco2.Mozno by slo emulovat emulovat yoistickom mys.
sedlja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:02:52
avatar
Já tak lítám v Battlefieldech 2...tam to funguje (volant MS sidewinder nebo jak se ten werk menuje a Logitech wingman wireless..jednoduše připojím obě a namapuju jednu a druhou...
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 00:00:22

Diky moc za tip.Konecne 1 hra kde mi to funguje.V BF2 ma to nikdy nenapadlo vyskusat.Len som mal namapovany joy na heli a air.Teraz pekne smerove kormidlo s pedalmi.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 16:18:25
avatar
No tak třeba zrovna Dirt 2 mě v demu na X360 moc nepřesvědčil o tom, že by graficky konzole příliš zaostávali : ) Myslim, že všechno tohle je hlavně o vývojářích, doporučuju si přečíst tento článek:
http://www.bit-tech.net/gaming/2009/08/18/the-problem-with-porting-games/1
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 16:52:34
avatar
když se koukneš na textury a další efekty a dáš to velde průměrného PC nebo dokonce i výkonějším PC které zvládne HD 1920x1200 s AA/AF tak rozdíl jasně vynikne ...
suchac500 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:20:06

to sice vynikne... ale za 5k opravdu nepostavis pc ktery ti to v tomdle rozjede....
mozna mi konzolisti mame horsi grafiku (coz nas opravdu hrozne trapi ..) ale zase mame o X her navic ktery za to stoji... (fable 2,forza,PGR,battlefield 1943 (bad company...) a muzu pokracovat..., sporty sou taky o 2 tridy vejs... ) vim ze pc ma taky miliony titulu... ale 8 z 10 je o nicem...
je to na flame... konzole vs pc... ted se na me sespite pcckari
btw > pokazdy kdyz se zminujes o konzolich, tak se zminujes i svym zbusobem o tom jak sou k nicemu ... (mozna ti to nepride xD ale je to tak..)

navic ne kazdej je tester aby dostaval kaazdej mesic - 14 dni novou grafiku na testy...
a nebo ne kazdej chce vrazet jen do grafiky to sami co do cely konzole ... (4890 apod.), a to nepocitam to ostatni jako je kvalitni zdroj kdyz uz chces mit takovoudle grafiku tak si to nedas na nejakej 400w EC
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:33:57
avatar
Kdyz zapocitas i cenovej rozdil ve hrach a prislusenstvi tak na tom kozole nejsou az tak dobre jak se tvarej - je u nich nizka pocatecni cena ale vse ostatni je citelne drazsi.
suchac500 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:37:18

rebel no ... vzhledem k tomu ze konzolovy hry beru pres aukro ... a vyjde me jedna hra na 300-500kc... tak sem na tom furt lip nez kdybych kupoval hry na pc ;)
kdyz uz nejaka novinka tak obcas i 700kc...
a nejsem limitovanej kdo zrovna puuziva muj cdkey...
kdyz uz sme u toho tak piractvi na konzoli existuje taky ;) a abych se netvaril jako nevinatko obcas taky neco stahnu...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:39:15
avatar
PC hry se taky dají brát z druhé roky a jsou i takové, co nové stojí 299 a rozhodně zabaví
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:26:45

Bych řek že cenový rozdíl není zas tak velký, pokud hry přímo nekradete.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:27:59

No na Alze hry dost zlevnily a mimo to je tu aukro. Příslušenství, no já toho zas tolik nepotřebuji. Xbox mě vyšel na 4700... za to mam tak ATI 4890.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:35:36
avatar
jenoměže i to PC za 5000 zvládne víc než jen hraní her ;) ... a za 10 000 zvládne i to hraní her ve vyšších detailech. Navíc her na PC je ozhodně více co za něco stojí, a´t už mluvíme o internetových flash hrách nebo o závodních, strategickcýh nebo střílečkách.

Navíc stejně jako Xbox360 nemusíš ani PC upgradovat a pojede ti na tom všechno stejně, zatímco ale nákpem konzole se o možnost levného a výhodného upgradu připravíš zcela, u PC máš volný prostor prodat starou komponentu a za příplatek pořídit něco nového ....
suchac500 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:43:35

no tak to sorry ale v zavodnich hrach nemuze pc konzolym konkurovat (GT5,forza,pgr... proste furt to sami.. ;) posledni zavodni hra na pc ktera stala za to byl grid.. - nicmene kazdej ma rad jinej zanr... )
a sice pc za 5k zvladne i neco jinyho nez hry(spis jen neco jinyho nez hry...) protoze pc za 5k opravdu na hry neni pouzitelny(bavim-li se o novejch hrach... ) a slusnej zaklad z neho nikdy mit nebudes takze ta investice bude dycky vyssi nez u drazsiho pc... kde staci treba vymenit jen grafika ... a u tohodle pc budes muset treba dokoupit zdroj,grafiku... nebo ramky a grafiku atd... proste ma to taky svojem mouchy
no muzes upgradovat... ale co ? budes do toho furt vrazet prachy konzole ti vydrzi 3-5 let bez upgradu... a furt na ni vsechno jede plynule kdyz budu chtit nemusim do ni (do HW ) vrazit ani korunu... a ze neslouzi i na neco jinyho ?? ... to me netrapi.. na net a flash hry mi staci nejakej jednoduchej celer, s 512ramky a xpckama... proste pc jen a net, praci... konzole hry filmy apod.
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 18:25:30
avatar
Ty to bereš z pohledu člověka, kterýho zajímají jenom hry. Potom pro tebe opravdu počítač smysl nemá, pořiď si jednoúčelovou konzoli, která nic jinýho neumí. Na všechno ostatní je tu počítač. Tím pádem se tyhle dvě platformy ani srovnávat nedají, protože počítač může nahradit konzoli, konzolí počítač nikdy nenahradíš.
suchac500 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 18:56:35

no internet apod. me zajima taky ale na to mi staci obycejny pc za par kacek na hry si koupim konzoli a mam vystarano takle to mam ja... na pc hraju jenom strategie a il2 sturmovik
btw >co se ps3 tyka tak si myslim ze bez problemu nahradi pc ... (sice ne tak dobre... ale nahradi.. ) (nepocitaje teda konvert filmu apod. coz sem stejne v zivote nedelal ;) )
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:03:50
avatar
Citace:
co se ps3 tyka tak si myslim ze bez problemu nahradi pc


Tak až si na PS3 vytvoříš stránku, napíšeš program, upravíš hudbu/fotky, napíšeš seminárku, atd., atd. tak dej vědět . Pokud někdo nevyužije možností, který mu PC nabízí, tak to automaticky neznamená, že je PC k ničemu.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:34:40

Jistě že ne, ale na stačí opravdu pc za pár korun, nebo nějaké staré na kterém novou hru nespustíte. Jistě PC je dál, ale já si víc odpočinu u Xboxu. Nemám ho dlouho do těď jsem byl PC hráč.
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:45:24
avatar
Pro hráče může být výhodnější konzole, na tom se shodneme. Pro ty, co chtějí kromě her dělat i něco smysluplnějšího, je výhodnější PC. Argumentovat cenou se nedá, protože když konzole umí zlomek toho co PC, tak bude taky logicky levnější.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:54:47

Tak si k tomu připočtu starší PC za 3000 na práci a jsem na 8000. Na PC za 8000 si stejně nezahrajete plynule. Ale máte pravdu, protože jsem byl donedávna PC hráč vím co tím myslíte.

PC na práci mám, byl přede mnou problém, koupit si nový PC na hry, nebo konzoly? Zvolil jsem nejlevnější řešení, upgrade by mě přišel na mnohem víc. Ale myslím že podobné spory jsou nesmyslné. Nevím proč to tu omíláme dokola
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 01:51:11
avatar
a narozdiel od konzoly, si vie pocitac na seba aj zarobit...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 03:21:12
avatar
vsak taky narozdil od konzole bylo pc primarne vyvinuto k praci. proto ma treba standartne odjakziva klavesnici a ne nejake herni zarizeni na kterem by se hralo mnohem pohodlneji. a mys take nebyla vyvinuta kvuli tomu, ze se s ni da dobre mirit v fpskach..na to prisla az bethesda o par let pozdeji v tenkrat revolucnim terminatorovi. je blbost porovnavat pc a konzole po strance kolik veci umi a delat tohle muze akorat idiot. konzole jsou odjakziva urceny jenom ke hrani a postupne k tomu pribrali funkci chytrejsiho dvd prehravace (dnes i blu ray) s pristupem na internet. to je proste a jednoduse vse jenze problemem posledni doby je to, ze spousta her vychazi prave jen na ty konzole a kdyz se naka dostane i na pc tak je to s 6-12 mesicnim zpozdenim a polovina z nich jeste doplati na zprasenou konverzi. ze konzole nabizi vice a kvalitnejsich/zabavnejsich her je proste fakt. vsak kolik opravdu dobrych her vyslo zatim letos na pc?podle me akorat zatim novej batman, zpoloviny remake riddicka, opravdu spickova strategie men of war, mirrors edge a jeste drakensang, kteryho sem ale zatim nehral protoze cekam na cestinu od farflama. pak se par her dalo jeste hrat (treba fear 2, burnout, hawx a mensi hry jako bionic commando rearmed a jiz nekde zminovany trine) jinak prumer az odpad. tedka si budu muset kupovat stejne notebook kvuli praci, tak to nejspis vidim tak, ze se stolniho pc zbavim a na vanoce si dopreju x360 s fable 2 a gow2.
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 04:03:50
avatar
Citace:
je blbost porovnavat pc a konzole po strance kolik veci umi a delat tohle muze akorat idiot


Zato porovnávat konzoli s počítačem primárně určeným na práci podle počtu a kvality her může tak akorát inteligent . Označovat někoho za idiota jenom proto, že má jiný názor, je rovněž velice na úrovni. Tady šlo hlavně o to, že někdo psal něco ve stylu, že počítač za x,- nerozběhne hru, co konzole za y,- a proto se PC nevyplatí. Tak mu bylo vysvětleno, za co si to u PC vlastně připlácí. Kdyby sis přečetl víc, než jen poslední příspěvek, tak bys na to přišel a nemusel bys nikoho urážet.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 12:47:12
avatar
tohle porovnavat muzu, protoze pc plnohodnotne pribralo funkci herniho zarizeni a dovolim si tvrdit, ze vetsina lidi ma pc primarne na hry. myslim ze sem docela srozumitelne napsal co konzole dokaze..podle toho by melo byt jasny ze pc nikdy nahradit nemuze. konzole se muze porovnavat jen z hernim pc a to ti dokaze plne nahradit. nejakej notebook nebo starsi pc na ostatni veci je nutnost. ze se pc jako herni platforma uz nevyplati je pravda..jen ne kvuli cene, ale kvuli samotnym hram.
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 13:56:02
avatar
Kdybys předtím napsal něco jako "porovnávat to tímhle způsobem je nesmysl" a odpustil si ty idioty, tak bych se ani neobtěžoval na to reagovat. Jinak většina PC rozhodně neslouží jenom na hry, ale teď když si upřesnil, že srovnáváš s herním PC, tak se dá souhlasit, že to opravdu konzole nahradit může(v podstatě to samý už jsem psal nahoře v prvním příspěvku).
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 15:45:13

No většina jistě ne, ale ta většina nás tu nezajímá (kancly a další věci Bavily jsme se tu o kvalitě textur a o tom že za 5000 herní PC nepostavíš, a někteří tu začali říkat že PC slouží ke spoustě jinejm věcem, ale to přeci víme. Pod tímto článkem se ale bavíme o hrách a ne o psaní ve wordu
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 15:42:32

Tak tak, bavíme se tu o hrách.
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 16:41:23
avatar
1) Tys asi vůbec nepochopil, o co mi šlo.
2) Vešlo by se ti to i do jednoho příspěvku.
3) Tahle zbytečná diskuze už mě nezajímá.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 17:13:14

1) To asi nikdo
2) Odpovídal jsem různým lidem nevím proč je to pod sebou, ale máš pravdu
3) Diskuze je o ničem, stejně jako každá jiná pod konzolemi na tomto webu, stále to samé dokola.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:32:36

PC za 5000 rozhodně nezvládně nové tituly, tak aby vypadaly aspon jako na xboxu a aby jely plynule, to rozhodně ne a jsem si jistý že to víš.

Já do toho nechci neustále vrážet prachy. At zůstane grafika stejná, k čemu báječnou grafiku. Nedávno jsem dohrál Crysis, grafika nádherná, hra naprostá blbost.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:17:43
avatar
Rozdíl jasně vynikne Jasně hlavně ten cenovej!!!!No a já v Dirt moc času na koukání nemám...Ty se ale určitě všude zastavuješ a koukáš na ty texturky
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 17:37:14
avatar
Ano, koukám mám velký monitor s 1920x1200, sedím od toho 1m, takžke chci pořádný textury ...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:37:26

Hmm no já se spíš věnuji hře než prohlížení textur Ale je fakt že na PC to vypadá líp. Když si ale někdo koupí pořádnou LCD Televizy dá jí na zeď, lehne si na gauč a paří hezky z pohodlíčka, tak se to s krčením u monitoru (1m) nedá srovnat.
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 01:53:05
avatar
a kde je problem napojit pc na TV??
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 02:49:47
avatar
Přesně tak. Já mám PC připojený zároveň k TV i k monitoru. Na monitoru pracuju a na TV si při tom většinou pustím nějakej film. Když si občas zahraju, tak sice koukám na TV, ale sedím u počítače, protože hraju většinou jenom FPS nebo adventury a to se s gamepadem dost dobře nedá. Není nad myš s pořádným rozlišením.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 15:46:15

Problém v tom není, ale s myší a klávesnicí přece jenom nemůžete tak pohodlně ležet a s gamepadem k PC si zase nezahrajete moc her.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 20:18:53
avatar
taktiez mam velky monitor mam natom dokonca napojene aj xko a v rychlosti cca 200km/h som si vazne nestihal vsimat textury v dirt2 a suhlasim ze strielacky natom vyzeraju hrozne ale racingovky, sporty, hopsacky a podobne vyzeraju nadherne..
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 20:30:33
avatar
Já monitor nemám mám LCD TV
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 18:00:02
avatar
No právě, že vynikne. Vypadá to totiž líp než jednička na plný detaily s 4xAA/16xAF na 24" PC monitoru (Na televizi ze cca tří metru, se mě otec ptal na to kdo v tý rally vede) : D. Takže PC verze Dirtu 2 bude asi jedna z nejlíp graficky vypadajicích her. Nedělám nikomu PR, samotnýho mě to trochu "šokovalo" jak to vypadá....

EDIT:
Nějaký zařízení na nahrávání z HDMI, je asi hodně drahý co? : )
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:45:44

Z HDMI nevim, ale jestli to hraješ na PC jak jsem pochopil, tak to nahraj normálně Frapsem, v plný velikosti, jestli to utáhneš.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 20:24:29
avatar
No ne právě, že bych nahrál oboje aby měli lidi co nemaj konzoli porovnání : )
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 15:46:56

Jo takle
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 19:49:43

Pěkný článek! Otázka je co chceme víc, aby se investovalo do lepší grafiky, nebo do scénáristů a do hratelnosti her. Já chci kvalitní herní titul, ne graficky úžasnou podívanou, která je o ničem. Chtěl bych hry které si opravdu užiji, graficky nádherná hra mě sice chvilku baví, než mě ta grafická slast přejde, ale mnohdy zbyde jenom nenápaditá kravina.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 20:33:50
avatar
U PC jde to prvni (grafika apod.) vzdy vylepsit s tim jak se vylepsuje HW, na konzolich to nejde. Originalita je na tom stejne (mizerne) na obou platformach s tou vyjimkou ze na PC muzu pouzivat spousty modu od ostatnich hracu ktere ty hry vyrazne vylepsuji a prodluzuji hratelnost.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 15:49:10

jj modifikace jsou skvělá věc. No jistě že "Originalita je na tom stejne (mizerne) na obou platformach" to mě právě štve. Mě by stačila xbox grafika, ale jde mi spíš o obsah. Nepotřebuju aby studia investovali do grafiky a hnaly vývoj dál, já chci kvalitní hru, at investují do obsahu, ne do obálky.
PIRAEUs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-27 20:37:47

ja sem zarity pc hrac a z konzoli jsem mel jenom ps1...ted mam novy herni pc za 30k a jsem velmi spokojen,koupil bych si PS3??ANO,penize na porizeni konzole mam a poradnou televizi s reprama mam taky,ale proc si konzoli asi nikdy nekoupim?protoze hry sou na ne 2x (nektere temer ano)drazsi a pri mnozstvi her ktere bych si na ni chtel koupit by me to prislo skoro na stejne jak ten novy pc(na kterej si kupuju akorat hry s dobrym multiplayrem)
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 09:34:41

tak podme postavit novu konzolu.. a zarobime na tom tazke prachy.. budeme to volat DDho pomsta..
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 15:50:09

To by nám asi moc nepomohlo, i ta by zestárla.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Super 2009-08-28 18:33:43
avatar
Ja tieto články autora žeriem. Jednoznačná podpora
PC by nemalo dalej trpiet vdaka týmto konzolám! Odkedy sa objavili len kazia PC hranie nič viac
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-28 19:34:07
avatar
az na to ze tu konzole byli driv nez se objevilo nejake pc...
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Sorka 2009-08-28 21:29:45
avatar
myslel som súčasnu generáciu. Predtým to bolo v poriadku. Konzolky sa nehrali na PC ale teraz. Nam konzolky simuluju PC
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!