TEST: Cooler Master Storm Scout – revoluční skříň pro hráče za slušnou cenu?
Napsal Jiří “Mescalamba“ Zachariev a Jan "DD" Stach   
Středa, 07 říjen 2009
alt

 

 

 

TEST: Cooler Master Storm Scout

– revoluční skříň pro hráče za slušnou cenu?

Dnes se podíváme na malou recenzi zajímavé počítačové skříně, která nabízí slušný poměr cena-výkon i kvalitu. Před delší dobou jsem sháněl novou skříň, protože má již nevyhovovala požadavkům.

Kritéria byly následující: přenosná, kvalitní a dobře vypadající. Podle nich jsem vybral CoolerMaster STORM Scout. Což by měla být relativně malá, snadno přenosná a kvalitní skříň. Tak se jí dnes půjdeme podívat na zoubek.

Společnost CoolerMaster si asi nějak podrobněji představovat nemusíme, protože tuhle firmu asi mnozí z vás dobře znají, a když nemají nějaké ten její produkt přímo doma, určitě při výběru nějaké té komponenty o některý zavadili. CoolerMaster vyrábí řadu věcí, nejznámější jsou asi právě počítačové skříně, které se vyznačují vynikajícím poměrem cena-výkon a cena-kvalita. Známé jsou i chladiče této firmy a také napájecí zdroje. V poslední době se CM pouští i do dalšího PC příslušenství.

Dnes se podíváme na hodně zajímavou počítačovou skříň od této firmy. Ta se jmenuje STORM Scout a je to jedna z novinek tohoto roku. Skříň je navržena pro počítačové hráče s důrazem na inteligentní a dostupné ovládání a bezpečnou přenositelnost. Parametry skříně pak jsou následující:

A teď se podívejme na samotnou skříň, a jak dorazí k vám domů …

  • CM Storm Scout – balení

V jakém stavu vám dorazí skříň domů, záleží na tom, kdo vám ji transportuje. Ukážeme vám tedy spíše to, jak by vám v ideálním případě dorazit domů měla a jak je zabalena od výrobce.

Krabice je to slušná, a že jste za své peníze nic nedostali, určitě mít pocit nebudete. Krabice je jinak klasicky kartónová a velice pěknou grafickou úpravou.

Ta vás nenechá na pochybách, co si to domů nesete a co vám tahle skříňka nabízí. Skříň je zabalená uvnitř v igelitu a zabezpečená polystyrenem.

Jako příslušenství nečekejte zázraky. Klasicky nechybí manuál a samozřejmě hromada upínacího materiálu, instalační kolejnice a další důležité příslušenství, aby vše uvnitř skříně bylo tam, kde má být a bylo tak, jak má být.

Ale nás určitě nejvíce zajímá to, co ukrývá ochranný igelit …

  • CM Storm Scout - Case

První co mě po vyjmutí skříně z obalu zaujalo je, že ačkoliv je stejně velká jako moje bývalá ASUS TA-982, tak váží stejně jako když je ta ASUS skříň plná, ačkoliv byla prázdná.

Design je opravdu povedený, zvenku vše v černé. Ať už jde o plasty, nebo plech. Zepředu je mřížka z perforovaného plechu přes celé čelo, což je pro mě dost nepochopitelná věc, která se objevuje na čím dál tím víc skříních. Jediné co to způsobuje je více prachu uvnitř a více hluku venku. Ve spodní části čela skříně má mřížka samozřejmě své opodstatnění, neb je za ní schovaný 140mm ventilátor s červeným LED podsvícením.

Bočnice jsou jedna plná plechová (na straně, kde je zadní část základní desky) a druhá s oknem z lehce tónovaného (do černa jak jinak) akrylu. Plechy jsou upravené nejspíše práškovým lakováním, tudíž velice odolný povrch. Akrylová část v sobě má též dvě mřížky a možnost upevnění dvou 120mm ventilátorů. Mimochodem zcela zbytečné a navrch by určitě působilo estetičteji, kdyby byl povrch akrylového okna neporušen. Plus to zcela logicky narušuje průchod vzduchu ve skříni. Ale k tomu později.

Horní část je plechová, stejně jako bočnice a na ní je našroubována plastová část včetně madel. V zadní části nahoře je umístěn další 140mm ventilátor, tentokrát bez LED. V přední části nahoře je panel s tlačítkem na zapnutí, restart PC a speciální tlačítko, které umožňuje zapnout a vypnout LED podsvícení ventilátorů. Moc hezká schopnost, pokud by někomu vadilo ono podsvícení. Dále pak jeden eSATA konektor, který prostě zapojíte do SATA na základní desce pomocí přiloženého kabelu, pak 4 USB porty a po jednom na mikrofon a sluchátka. Plus jsou zde dvě malé LED signalizující provoz HDD a zapnutí PC. Panel vypadá, že je z leštěného hliníku, nebo prostě jen z obyčejného vyleštěného plechu, těžké říci, ale vypadá to pěkně.

Zadní část skříně je v podstatě standardní, je zde místo na jeden 120mm ventilátor (též součástí balení a s LED).

Podívejme se, co si pro nás CM chovává pod kapotáží …

 

  • CM Storm Scout – interiér

Interiér skříně je docela zajímavě řešený. Celý práškově nalakovaný na černou barvu, kromě zadních záslepek a zadní části, ta je zřejmě lakována normálně. Na desce držící základní desku je výřez určený k usnadnění výměny chladiče procesoru, tedy pokud máte ten typ co je natolik přístupný aby šel vyměnit bez vyndání desky. Zadní část má na sobě též malé úchyty k usnadnění managementu kabelů. Tedy za předpokladu, že se vám tam kabely vejdou.

Zdroj je umístněn trošku méně tradičně na spodku skříně, lze ho upevnit jak ventilátorem nahoru, tak dolu. Pod zdrojem je otvor a protiprachový filtr. Toto hodnotím jako plus, protože zdroj tak nenatahuje zbytečně horký vzduch z case a nahoře na jeho obvyklém umístění, a je možnost natočit chladič procesoru tak, aby šel horký vzduch rovnou směrem vzhůru a ven ze skříně, což je přirozený pohyb horkého vzduchu.

Upevnění harddisků je řešeno přes lehce nasaditelné lyžinky, systém funguje velice snadno a dobře. Z důvodu tohoto upevnění jsou zřejmě HDD otočené o 90° horizontálně. Mínusem je, že přední větráček tak trošku pozbývá smyslu, i když je ta část s HDD docela slušně děravá. Ale HDD se nepřehřívá, takže je to vcelku v pořádku.

Horší je to s upevněním 5,25" mechanik a podobných věcí. Coolermaster se rozhodl použít zaklapávací systém nahrazující šrouby z jedné strany a z druhé strany obyčejné šrouby. Hloupější systém jsem myslím ještě neviděl. A důvod je mi naprostou záhadou, protože u této skříně rozhodně nelze mluvit o instalaci bez použití nářadí. Problém není ani tak při upevňování mechanik DVD/CD či BR, ale při upevňování čehokoliv jiného. Třeba můj chladící box HDD tam v podstatě visí na šroubech z jedné strany a je velice lehce podepřen oním zaklapávacím systémem z druhé strany. Stačí do toho lehce ťuknout a visí opět jen na šroubech.

O nějakém kontroleru větráčků ani nemluvě, to pravděpodobně nebude ani možné z jedné strany upevnit, neb onen zaklapávací systém je vymyšlen čistě na dva otvory v mechanikách. Opravdu nepochopitelné, obzvlášť v kontrastu s použitím šroubů na druhé straně, působí to tak trochu zvláštně, když na jedné straně je to jakoby instalace bez nářadí a na druhé straně máte bez šroubováku smůlu. Přitom by stačilo udělat ten zaklapávací systém prostě s možností odmontovat ho a nahradit šrouby.

To samé platí pro zadní část case, místo kde se standardně přišroubovávají karty do PCIe či PCI (případně stařičkého AGP). Lze je "zajistit" též zaklapávacím systémem, který je z plastu a prakticky není schopen nějakou těžší grafiku udržet v místě, kde by měla být. Naštěstí zde je možnost použít místo toho šrouby – což doporučujeme a je to rozhodně jistější.

Víceméně je to vše k popisu skříně, ještě malá poznámka, že před předním ventilátorem je též protiprachový filtr. S nic moc efektivitou, ale ona ani moc velká být nemůže, když je celé čelo perforované a navíc protiprachový filtr co by nepropouštěl žádný prach, by pravděpodobně nepropouštěl ani moc vzduchu. Užitečnost je minimálně diskutabilní, ale to není jen případ této skříně a je to standardní záležitost u většiny CM skříní současnosti i u jiných podobně vyvedených modelů konkurence.

A ještě vzadu je možno místo PCI záslepky namontovat speciální záslepku, skrze kterou můžete provléknout kabely od myši a klávesnice, aby vám je nikdo na LAN party neukradl. Zajímavá věc, ale asi bych nejezdil na LAN party, kde by mi hrozilo okradení.

 

  • CM Storm Scout - Praxe a hodnocení

Vnější design skříně lze hodnotit jako vyloženě povedený, černá je barva, která obvykle ničemu neuškodí a platí to i o této skříni. Jediné malé mínus je zbytečně perforovaná bočnice.

Vnitřní design skříně je na tom na pohled dobře, na bližší pohled už hůře. Díky perforaci v boku a kompletně perforovanému čelu je nějaká starost o tok vzduchu uvnitř v podstatě zbytečná, tudíž nejjednodušší je starat se jen o to, aby ten horký vzduch šel ven. Otočená klec s HDD je z montážního hlediska nápad příjemný, z hlediska toku vzduchu už méně. Upevňovací systémy bez použití nářadí jsou vyloženě mínus, protože rozhodně nějak dobře nefungují. Navíc jsou zde díky své funkčnosti spíše na oko a šroubováku se rozhodně nevyhnete.

Četnost perforací má za následek samozřejmě slušnou hlučnost PC a nějaký ten prach uvnitř. Plusem je, že díky možnosti natočení chladiče procesoru, lze horký vzduch velice efektivně vyfukovat směrem vzhůru. A že uvnitř skříně opravdu není nouze o čerstvý vzduch.

Zajímavé je, že navzdory množství perforací je skříň včetně HW opravdu dost těžká a o nějaké snadné přenositelnosti může být řeč, jen pokud vám všechny svaly neutekly vysedáváním před počítačem. Zřejmě je to kvalitou použitých plechů, které jsou opravdu solidní. Jen mi to přijde trošku nelogické vzhledem k tomu, že skříň vypadá jako určená k přenášení. Nicméně ty madla použít jde a lze za ně skříň držet. Možná by to bylo vhodné na posilování ve chvílích nudy a nemůžeme říci, že by bylo na škodu, když nám výrobce vahou skříně naznačuje, že pohyb je taky žádoucí. Ostatně poslední novinky zejména kolem obezity populace rozhodně nejsou zprávy nijak dobré a svůj podíl na neutěšeném stavu má i mobilita, snadná ovladatelnost moderních přístrojů a snadná komunikace a zařizování věcí aniž byste museli vyvinout nějakou náročnější činnost, než ohýbání prstů a pár pohybů rukama. Váha skříně je navíc ku prospěchu kvalitě materiálů a celkové pevnosti.

Ve skříni je celkově opravdu minimum místa, stačí větší chladič na procesor a budete mít problém nainstalovat základní desku. Použití zdroje bez modulární kabeláže je skoro nemožné. O nějakém managementu kabelů si též můžete nechat zdát, není je moc kam dát. Prostě, je to malé. Ale zase je to dáno velikostí skříně, a pokud chcete mít ve skříni prostor, tak si koupíte big tower a ne middle.

Pár pozitivních věcí je, že LED podsvícení ventilátorů lze vypnout a zapnout (stejně svítí tak málo, že je to jedno). Bočnice jsou na šrouby, co lze zašroubovat pouze prsty. Těch je ke skříni dodáváno vcelku dost, takže tak lze upevnit i zdroj. Ventilátory jsou rozumně výkonné a vcelku tiché. Vzhledem k "děravosti" skříně ani nemají moc práce a co se hlučnosti týká, tak je to jedno, protože hluk uniká úspěšně ven tak jako tak. Nějaký modding skříně je na hranici možností, šlo by jí upravit do nějaké lepší podoby, ale zrovna snadné to díky velikosti nebude. Umístění vodního chlazení je prakticky nemožné, nicméně to by od takové skříně asi nikdo ani nečekal. Skříň se prodává za cenu okolo 2.000,- CZK, což je slušná cena.

  • Hodnocení

Celkově mám ze skříně tak trochu smíšené pocity, některé věci jsou hodně dobré, jiné dobré a pár detailů opravdu nedomyšlených. Rozhodně by to šlo lépe a jako celek to mohlo dopadnout lépe. Nicméně může většině běžným nebo méně náročným uživatelům vyhovovat a za danou cenu nabízí vynikající poměr cena-kvalita i vysokou funkčnost.

Škoda těch pár drobností. Za danou cenu je to ale kus kvalitní pevné skříně, kterou se nebojíte vzít do ruky, že by se vám rozpadla. Design je zajímavý, i když to je asi otázka vkusu. Takže celkem za nás 85/100 bodů.

 

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 22:55:43
avatar
Podle mě je dokonalou skříní pro hráče Lancool K62. Sice má taky nějaké mouchy, ale za 2300Kč je to opravdu kvalita. Ale v našich luzích a hájích se pořád všude podstrkává jen Coller Master. Sice to jsou taky TOP skříně, ale jsou i jiné značky. Třeba Lancool je vlastně Lian-Li v ocelovém provedení-takže kvalita tam asi je. Nebo NZXT-to jsou zas opravdu levné skříně, i když plechy jsou už docela tenké, ale za ty peníze nelze očekávat zázraky.
Jinak recenzovaná skříň je docela malá a hodí se díky snadnému přenášení spíš pro lan-party...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 22:54:18
avatar
řekněme si na rovinu, že každá 100 hraje na kvalitě skříně roli a záleží také v jak početních sériích se dělají ;)
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 22:59:08
avatar
Určitě každá stovka hraje roli. Ale nějaké 2-3 se myslím vyplatí připlatit-rozdíly jsou někdy větší, než to na první pohled vypadá. Ale já to myslel taky jako téma pro případnou recenzi Nějaká ta Lancool nebo NZXT by se mi v recenzi líbila...případně nějaká levnější Lian-Li
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 23:06:56
avatar
Něco bude, podle toho co za 1) někdo pučí a za 2) si koupim místo téhle.. pokud se mi jí podaří prodat.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 12:16:21

No, mně se docela libí skříně s odvodem tepla přes heatpipe od hřejívých komponentů na povrch skříně. Jen ta cena kolem 15K kč ...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 23:01:45
avatar
Lancool jako divize špičkového Lian-Li je na tom vcelku dobře, ale co sem koukal na recenze některých posledních, cpou tam trošku moc plastu, aby to bylo levnější. Na druhou stranu, od toho ta divize je..

Osobně bych taky upřednostnil Lancool před CM.. a samo Lian-Li nebo Silverstone před tim zbytkem.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Case z recenze na prodej.. 2009-11-10 17:44:29
avatar
Jojo, už to tak je, dejte 1400,- zaplaťte poštovné.. a je Vaše.

Aktuální stav je viditelnej na poslední stránce recenze, ty fotky s obsahem skříně (accelero etc.).

A je se všim všudy a v origoš krabici. A zárukou u alfacompu.

Edit: Prodáno.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - K recenzi.. 2009-10-07 23:05:24
avatar
..DD to trošku přeoral, ale v víceméně si nemam co stěžovat. Jen vězte, že moje osobní hodnocení neni tak hezké jako tohle. Ale je fakt, že já sem perfekcionista a za tu cenu ta case neni špatná..

Jinak, neni problém, že není připravená na vodní chlazení.. spíš je problém, že se tam nevejde bez seriozního moddingu. Ono by to šlo, ale musel by mít někdo hodně šikovný ruce..

Jo a ten akryl na boku by měl jít bez potíží vyměnit..
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 12:12:21
avatar
a jake si mel hodnoceni ty? me tech 85 bodu prijde dost nadhodnocene. hlavne za neexistujici cable management, malo mista uvnitr a zbytecne velkou perforaci (hlavne ta bocni) bych dal tak max 70. a jeste navic bych odhadnul, ze budou velke problemy s osazenim dlouhe karty. i jestli je ten box na disky odnimatelny, tak si pak musis dokoupit ramecek do 5.25" pozice, kde jsou pak ale zase problemy s uchytnym mechanismem. skrinka je to sice pekna, ale myslim ze dost nepromyslena.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 12:36:33
avatar
měl 7/10 ... jenže zase já ty skříně kolem 2000 znám taky a kolega má tuhle Scout a za tu kvalitu nám těch 7/10 přišlo hodně málo ... není dokonalá ale v dané cenové třídě je možná to nej když se sanžíš stojí najdeš i za 1950,- takhle bytelnou a kvalitní case za to neseženeš tak 85/100 proto
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 14:18:10
avatar
a mnohem lepsi skrin o 5-6 stovek drazsi pak ziska stejne hodnoceni?mozna je bytelna ale ty chyby ktery sem vypsal sou podle me dost vazne nedostatky a to vysoke hodnoceni je opravdu neadekvatni. a omlouvat malo mista a neexistujici cable management tim, ze je to middletower je taky dost velka blbost..i v middletoweru muze byt dost mista jak nam ukazuji i jini vyrobci...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 18:45:54
avatar
no kdyby byla o něco dořešenější tak získá více ... hodnocení je adekvátní a vyjadřuje i vztak k dostupné konkurenci ...
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 20:57:40
avatar
no, myslím že se s ní může směle rovnat moje Cooler Master 690 Dominator... de facto skoro ta samá skříň, jen jinej design, trochu vychytávek jinak ale neměl bych teda důvod měnit :-D
DarkRiddick [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 23:06:19

mě se docela líbí.občas na lanpárty zajedu a určitě bych měl dobrej pocit kdybych tam přijel s touhle skříní...možná si nadělím k Vánocům
Dr.Kusa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 00:09:45
avatar
to mas pravdu je to dobry pocit ale svoju vytunenu coolermaster ammo553 bednicku by som nedal ani za svet a podla mna je ajtak moja lepsia ...pls toto berte s humorom
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 23:16:40

Osobně nedám dopustit na CM Cosmos. Sice je to velikostí trochu jiná kategorie než recenzovaný model, stejně tak cenou, ale kvalitou zpracování mne jednoznačně přesvědčila, že v této oblasti se každá utracená koruna navíc projeví. Po roce užívání není uvnitř ani vrstvička prachu. Všude jsou prachové filtry, zdroj tahá vzduch zvenčí přes prachový filtr a ven ho zase vyfukuje. Sada ventilátorů je tichá, místa je spousta a disky jsou uložené v antivibračních kójích, takže o nich taky nevim. K tomu odhlučnění na bočnicích a spousta portů na čelním panelu. Sice mne to stálo víc jak půlroční přemlouvání, ale asi bych si levnější a menší case už nekoupil, protože vim, že tohle mi vydrží opravdu na dlouho.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 23:18:42
avatar
Cosmos je dost jiná třída a hodně kvalitní.. obzvlášť pokud máš tu první verzi co má čelo pevné ne perforované..
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 12:21:58

No jo, ale kolík lidí potřebují BigTower? Poradí někdo tichou a bezprašnou middle skříň?
A je mi divné, proč většina skříní má absolutně blbě navržený tok vzduchu. Ty díry zboku, chybějící přetlak atd. Spousta drahých a blbých řešení.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 12:35:11
avatar
Já taky nemám rád perforovaný předek a bok (hluk a narušený proudění), takže jsem koukal na Akasu Eclipse (jenže je to velká kráva). Middle skříň - Antec P183, Antec Sonata Elite,NZXT HUSH (nějaký díry jen vpředu) - ty sou myslím bez perforace, ale nevím co myslíš tím "bezprašnou". I bez perforace se tam vždycky něco dostane - musí pokud nemáš filtry, který maj zas jiný nevýhody.
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 12:39:59
avatar
Puvodne jsem taky pokukoval po Cosmosu, ale bohuzel jsem byl nucenej sahnout po nejakem mensim midtoweru, z duvodu mensiho mista v loznici. Pak jsem nastesti narazil na zminovanej Lancool (K6) a prekvapilo me ze tyhle skrine nejsou tak propagovany jako ostatni. Po roce uzivani jsem maximalne spokojenej. Trochu prachu se tam sice dostalo, ale klidne by vydrzela dalsi rok bez cisteni. Pokud tedy nekdo hleda mensi skrin, bez zbytecnych perforaci, sikovne resenym cable managementem, velmi nizkou hlucnosti a s jednoduchym a konzervativnim designem mohu doporucit Lancool.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 09:24:06
avatar
no vypadá celkom celkom pekne, ale to je asi všetko za svojho Armora by som ju určite nevymenil Odkaz
bakua [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 09:51:03

souhlasím, sice mám Armor jr. ale myslím si že pořád je lepší než tato CM... například to že lze vzít ta krabička na HDD a celá přemístit do pozic pro mechaniky a k tomu všemu lze na ní našroubovat chladič... takže máte jeden chladič dole který fouká ničím nerušený vzduch přímo ke grafice a pak další chladič co ochlazuje hdd. Avšak pro někoho může být nevýhoda to že usb a konektory pro mikrofon atd jsou nahoře
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 10:19:31

osobně preferuji také skříně od Coolemasteru ...nabídku nemají sice moc širokou ale vedle Lian-Li jsou jedním z posledním kvalitních výrobců (Thermaltake už tam nepočítám). Mám doma CoolerMaster Stacker 831 SE Silver ...řekl bych nej. skříň v poměru cena/výkon ..opravdová lahůdka od nich je pak Cosmos S - ta bude pravděpodobně základem mého nového PC.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 12:17:28
avatar
Akasa, Antec, Arctic Cooling, Silentmaxx, Chieftec, SilverStone a další. Výrobců kvalitních skříní je docela dost - jen si musíš připlatit. Já se jen zatím neodvážil koupit nějakou se zdrojem dole - přijde mi to jako horší řešení, ale vzhledem k tomu, že to dělá můj oblíbenej Arctic Cooling tak to asi někdy risknu.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 12:25:52
avatar
antec, lianli, chieftec, silverstone, cooler master, nzxt. nic moc vic bych do toho uz netahal..
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 12:33:57
avatar
Samozřejmě, že do toho netahám levný Akasy (třeba zen), ale ty drahý ... To samý silentmaxx (ten levnej case se moc nepovedl, ale ST11 je vyjímečnej.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 21:20:33
avatar
No jo, ale vysvětluj lidem ať si na ty dražší připlatí, že to za to stojí... setkal jsem se s mnoha lidma co na mě čučeli jak na blázna když jsem se zmínil že mám skříň za "pouhé" 2 tisíce a riziko že by koupili dražší jak 1000 bylo velmi nízké
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 21:25:18
avatar
No mluvíme o fajnšmekrech. Prodat drahý case normálnímu člověku - to radši eskymákům led.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-08 15:50:14

Skříně od AC nemůžu příliš doporučit z pohledu uživatele. Zdroj mají vždy kvalitní, zpracování je na úrovni a odpovídá ceně, ale co jim absolutně chybí je vnitřní prostor. Měl jsem celkem 3 jejich skříně AC T1, první verzi s 350W zdrojem i pozdější s 500W zdrojem. Za danou cenu máte jistotu, že budete mít vcelku kvalitní skřín, s dobrým chlazením(kvalitní vetráky AC s regulací), kvalitním zdrojem (který ale nemůžete vyměnit a v 500W verzi byl hlučnější). Ale místa je v nich sakra málo, míň než v klasickym middletoweru a občas to nebyla sranda když jsem chtěl instalovat novou desku s rozměrnějším chlazením CPU. Ono totiž instalovat chladič když je deska uvnitř bylo o prsty a zkoušet tam dát desku už s instalovanym chladičem bylo jako soukat slona do trabantu. Krom toho způsob uchycení disků byl velmi omezující. Přílišnou kvalitou pak neoplývaly zobáčky předního panelu, které se rády odlamovaly, plus chyběly prachové filtry a systém, který měl za úkol přidržovat přídavné karty místo šroubků byl občas k vzteku.
XTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Antec 2009-10-10 22:19:54

Zase Antec, jeezis. Vnitrek prozmenu Centurion s otocenym HDD boxem. Skrin to asi ale bude dobra, jenom by to chtelo trochu vic napaditosti, alespon co se exterieru tyce.
Klamath [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nelibi se mi 2009-10-11 11:09:37
avatar
Ahoj DD. Me osobne se vubec nelibi. Nedavno (mozna pred rokem) sem od tebe cetl clanek kterej zmenil muj pohled na casy. A tenhle case rozhodne nezapada do my predstavy dobryho casu
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-15 12:32:41
avatar
Tam sa musi pekne uskladnovat prach.
Middle Tower by som si nekupil ani v najhorsom sne
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 17:31:24
avatar
Kupodivu ani ne, mam tam takovej průvan, že už se prach ani nechytá. Také má svá plus..
Orbb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-15 18:43:45
avatar
No já mám veteránskou skříň Cool Master Elite 330 a nemůžu si na nic stěžovat, určitě jsou i lepší skříně, ale tahle podle mi stačí vpohodě a myslim si že náročnější uživatelé by si tohole scouta nekoupili, ale sáhli by po něčem lepším
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!