Games DDNews: Co nového v herním světě aktuálně a přehledně
Napsal Marek "Marucs" Škácha a Jan "DD" Stach   
Sunday, 01 November 2009
altTýden už je zase pryč a tak tu máme opět prostor na náš oblíbený souhrn herního dění.

 

 

Letošní rok je opravdu herně hodně chudý a bohužel se to odráží i na hodnocení některých jinak průměrných herních titulů, které ale sbírají hodnocení. Ale na toto téma připravujeme podrobnější článeček … Nás a hlavně samozřejmě Vás, asi teď hlavně zajímá dění kolem očekávaných herních novinek, které se na nás řítí a které nám snad spraví chuť …

  • Star Wars The Force Unleashed Ultimate Sith Edition PC

Už je tady. Je to bohužel opět konzolová předělávka, ale tradičně PC verze dostala lepší grafické zpracování, i když bacha hra je zamčena na pouhých 30FPS! Parádní příběh, skvělá hratelnost ale jsou její doménou. Hra také využívá hodně fyziky a prověří vaše procesory (HAVOK). Také si ukousne hned 25GB z vašeho disku! Nicméně už ji paříme a brzy vám na tuhle zajímavou hru přineseme recenzi i s testem grafik a procesorů.

  • Call of Duty MW2: Budeme vraždit konečně civilisty?

Kolem nového dílu COD je hodně rušno. Na veřejnost se dostalo video, které zachycuje střílení do civilistů v chystaném akčním hitu. Samozřejmě ochránci a mravokárci bijí na poplach. Osobně jsem toho názoru, že ve skutečném světě se podobná zvěrstva dějí dnes a denně a nelze před nimi zavírat oči a souhlasím s tím, že tohle je způsob jak lidem ukázat, že se před podobnými věcmi nesmí zavírat oči a musí se proti nim aktivně bojovat. Zatímco v některých zemích světa se děti učí od mala bojovat, na západě se snaží dětem oči před realitou zakrývat a pak když se v dospělosti střetnou s realitou je to samozřejmě velká rána. Neříkám, že je to samozřejmě skvělé, ale je to realita a nelze před ní zavírat oči, nebo to bude za pár let konec pro celou západní civilizaci a víte, kdo bude první volat o pomoc, protože půjdou na řadu jako první? Mravokárci a pacifisté … Samozřejmě ale jen hraním her nic moc nezachráníme …. No zatím si nenechme kazit náladu a na nový díl arkádové akce Call of Duty se samozřejmě těšíme. Jednu perličku na závěr. Nový díly se bohužel přizpůsobuje konzolovosti a ve hře by měl být i prvek, který z podobných dříve dobrých akčních her dělá nerealistické blbiny a tedy pohled z třetí osoby …

  • Bioshock2 se blíží

Na nový díl se samozřejmě těšíme. Bioshock nepřinesl jako akční hra nic nového, ale jako takový je povedený svým neotřelým prostředím a zpracováním, takže má v našem srdci své místo. Od nového dílu se nečeká žádná revoluce a zkrátka regulérní pokračování akční hry. Hra bude spoléhat i na lákadlo v podobě Multiplayeru. Dočkáme se jej pravděpodobně v příštím roce, pravděpodobně včetně DirectX11 vylepšení (první díl byl první hrou s DX10 a tvůrci budou chtít držet krok se špičkou i nadále).

  • Příští rok i s Wii 2?

Mysleli jste si, že se nějaké nové „velké“ konzole dočkáme až za nějaké 3-4 roky? Tak to asi nebude, protože před pár dny unikly informace o Wii 2, které by mělo dorazit do obchodů již ve třetím čtvrtletí roku 2010. Přesné hardware specifikace jednotlivých komponentů samozřejmě ještě nemáme, ale zajímavostí je ve výčtu celkem dost. Druhé Wiičko by mělo obsahovat blu ray mechaniku, a to nejenom kvůli hrám a filmům, ale také kvůli tomu, aby se pokusilo zmírnit pirátství, podpora 1080P je tak samozřejmostí. Jestliže vlastníte Nintndo Wii a na jeho druhou generaci si také brousíte zuby, nemusíte hned začít šetřit. Dle uniklých informací by mělo být možno vyměnit jedno za druhé a k tomu ještě doplatí nějaký ten menší poplatek. Poslední zajímavá zpráva je ta, že by Wii 2 mělo vyjít pro všechny velké regiony zároveň v jeden den. Nic víc jsme se zatím nedozvěděli, ale i tak to bylo více než zajímavé.

  • Grand Theft Auto V v Londýně nebo v Paříži?

GTA IV sklidilo všude, krom PC, zasloužené ovace. Ale zdá se, že Liberty City potažmo celé USA je už kompletně využito a Rockstar se na toto pole už nevrátí. Proto se začínají rojit zajímavé spekulace, kde by se páté GTA mohlo odehrávat. Mezi horké favority patří hlavně Londýn a Paříž. Na poslední stránce manuálu k Episodes From Liberty City, což je disková verze stahovatelných přídavků do GTA IV, je zajímavá stránečka právě o tom, jak bude celá série pokračovat. Na ní je několik důležitých věcí. "Theatre Seagull" – slavné divadlo v Londýně a malý vousatý chlapík, nápadně podobný tomu ze hry Monopoly. S Paříží se později vyrojily podobné spekulace, kdy hlavní obrázek zobrazující puklé srdce a obrysy budov na něm jsou nápadně podobné jednomu francouzskému filmu. Co tedy bude dál zatím nevíme, jediné, co je jisté, že GTA se do Liberty City asi už nepodívá.

Podívejme se dále ...

 

  • Demoverze na Assasins Creed 2 ne, na Bad Company 2 možná ano

Každý správný hráč videoher se na obě zmíněné hry po právu těší. Assassins Creed přinesl originální prostředí a zajímavě udělanou hratelnost. Bad Company vyšel jen na konzole, ale i tak si získal velké množství fanoušků, hlavně díky skvělému multiplayeru. Druhý díl Assasins Creed vyjde již za několik dní pro konzole, začátkem příštího roku pak i pro PC. Pokud jste si chtěli hru vyzkoušet, před eventuální koupí, pak vás musíme ujistit, že tvůrci s demoverzí nepočítají a plně se soustředí na hlavní hru. U Bad Company 2 je situace příznivější. Producent hry Gordon Van Dyke k této otázce uvedl, ať hráči sledují blog Bad Company 2 či twitter, protože právě na nich se odpověď určitě v nejbližších dnech dozvíte.

  • Assasins Creed 2 hra vs. realita

Druhý díl už nám klepe na dveře, a tak si můžeme z následujícího videa udělat obrázek o tom, jakou práci si dali grafici s přepracováním italských památek do hry. Podobnost je zřejmá na první pohled.

  • Rock Band v South Parku!

Výborná scénka ve které hlavní roli sehrál populární Rock Band se odehrála v oblíbeném seriálu South Park. Kenny, Cartman a Kyle paří Poker Face od Lady Gaga v tom na scénu vtrhne Stan s tím, že by se mělo něco udělat se zabíjením delfínů v Japonsku. Jak to vše nakonec dopadne, to si už zjistěte sami.

  • Metro 2033 – nadějný akční titul

Opravdu nadějně vypadá chystaný akční postapokalyptický akční hra Metro 2033, která už je nějakou dobu ve vývoji. Hra je na motivy knihy Dmitry Glukhovského a nabídne velmi tísnivou atmosféru zničeného a nebezpečného světa, kdy poslední zbytky lidí přežívají v podzemí. Hra vychází na začátku roku 2010 a to exkluzivně pro PC a Xbox360.

  • Just Cause 2 se blíží

Pokračování hodně akční střílečky ala GTA. Just Cause nabídne obří ostrov s několika různými prostředími, velkou volnost a samozřejmě hodně akce a jízdu a ničení téměř všeho. Co k tomu dodat? Snad jen že od prvního dílu se až na grafiku a pokračování příběhu, nic moc nezmění.

  • Krátké zprávy
Assassins Creed 2 si na PS3 uzme 2 GB.

Uncharted 2 se ve 2 týdnech prodalo na 1 mil. kopií, což je poměrně očekávané číslo.

Splinter Cell zůstane exkluzivně pro Xbox 360, potvrdil to ředitel Ubisoft Montreal. Conviction nebude poslední díl v sérii, potvrdil Ubisoft.

Bethesda prý koupí Valve! Odvážná spekulace, která zatím ale zůstává jen spekulací, nicméně prý se na tomto poli opravdu chystá velká změna.

 

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 20:31:52
avatar
Mohu se zeptat kde je ke koupi Star Wars Force Unleashed?
-----
Tak testovací verzi, nějak zmizel ten přízpěvek pode mnou. A zkoušeli ste to s nějakym dvoujádrem/tříjádrem?
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 20:40:13
avatar
hledal sem to na netu, ke stahnuti (ke koupi) to zatim neni, od 3. listopadu by se to melo prodavat, zatim se da sehnat jenom piratska verze (opet par dni pred oficialnim vypustenim), ale melo by to stat jenom 700, to je hodne malo. ale vypada to hodne dobre na pc, jen se bojim aby to nebylo moc lehky. jk2 a jk3 sou uz prece jenom dost stary. co sem videl tak mi tam chyby usekavani ruk, hlav apod., snad to pujde nejak zapnout, vypadalo by to pak ponekud realisticteji.
Pool44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Je to blbost 2009-11-15 01:21:15
avatar
Star Wars sem hrál před týdnem asi hodinu a pak to smázl, protože je to neskonalá blbost. Furt tam člověk pobíhá jak blbej a kde nic tu nic. Ta velikost, to je další šílenost, musel sem to kupovat skoro 3,5 hodiny a pak to stejně letělo do koše.
CoD MW2 to je jinší nářez, ta mě docela baví, maj to dobře udělaný
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 20:42:42
avatar
jestli bethesda koupi valve, tak by mohli neco udelat s tema cenama na steamu (myslim ceny v eurech), dneska se uz novinky na steamu vubec nevyplati.
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:53:24
avatar
Podle mě se už na steamu nevyplatí ani starší hry, ceny stagnujou a ještě přešli na euro. Jejich smůla, to už raději koupím krabicovou verzi a i s poštovnym to vyjde levněji.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 02:29:02
avatar
1/ Ceny vyssinez v obchodech je vina distributoru ne Velve takze kdyby je vlastnila jina spolecnost tak se na to urcite nic nezmeni.

2/ Pri vikendove akci jsou ty hry na Steamu o hodne levnejsi nez u konkurence.

3/Odpoved na ten drb je tady: http://img18.yfrog.com/img18/9139/lolgabe.png
SeriousGeorge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 10:20:17
avatar
Hlavně se mi dere na povrch otázka, kde by na to sakra vzali, za svůj život udali pár her, viz Oblivion a její serie, fallout 3 a naposlet WET. Valve by musel být kurevsky drahej, kdyby ho chtěl někdo koupit, protože nejen značka Half-Life co vyvíjejí je jedna z největších tech nejvyšších co na herním poli je. Gabe Newell by to nedopustil jen přes jeho mrtvolu...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 20:58:36
avatar
jj testovací verze ... ještě jsme neměli čas to proměřit, ale je to dost náročný ... i když ta hra má lock dokonce ne na 60 ale jen na 30FPS!
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:43:18
avatar
30Fps, pokud je stabilních podle mě bohatě stačí, bylo to vidět třeba v Crysis, případně většina konzolovejch her má cap na 30fps a nikdy sem neměl problém, ale...
Prej se nedá nastavit ani detaily u grafiky, jenom rozlišení, to je další konverze pomocí "xbox to PC v1.01" ne?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 23:01:20
avatar
jj nedá se nastavit nic kromě rozlišení .... jinak mě 30FPS stačí konzole jsou normálně omezený na 30FPS ... jen se mi to nepodařilo vypnout! takže nějak nemůžu otestovat grafiky protože většina má 30 FPS
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 23:17:17
avatar
skor test cpu by sa viac hodil ta fyzika mu dava brutalne zabrat
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 23:37:35
avatar
Taky bych se spíš přikláněl použít tuhle hru na test CPU, protože je jasný, že kdyby to lo odemknout, tak by jednak byla hra limitovaná výkone CPU a to třeba i CORE i7 na 5Ghz a kdyby ne dosahoval by frame rate myslim dosti závratných výšin, které stejně myslim nikoho nezajímají : )
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 20:50:15
avatar
Bioshock 2 Dočkáme se jej pravděpodobně v příštím roce, pravděpodobně včetně DirectX11 vylepšení

Chtělo by to trochu méně pravděpodobností. Bioshock 2 má již nějaký čas pevně stanovené datum vydání na 9.2.2010 (již je v předprodeji) a na DX11 bude tato hra stěží. První díl běžel na UT3 enginu a druhý díl by mněl běžet také na tomto enginu v modernizované podobě (tedy v podobě jako např. u Batmanu).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 20:59:13
avatar
proč některé DX11 vylepšení autoři do hry zakomponovat mohou, optimalizaci pro vícejádrová CPU, vylepšené stínování atd.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 21:37:02
avatar
to by museli překopat celý UT3 engine (který má mimochodem jako jeden z jediných enginů výbornou optimalizaci pro vícejádrové CPU) a navíc hra vyjde za chvilku (snad i dřív než AvP) a takový tahák jako podporu DX11 by určitě do teď neutajili.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 21:52:43

klidně přidat podporu DX 11 mohou ale nebude ve hře prakticky viditelná ...Tesselaci totiž určitě nevyužijí ..spíš pár efektů ..jako měkčí stínování apod. ..nic víc.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:22:18
avatar
neboli aby se vlk nažral a koza zůstala celá
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:35:47
avatar
prvni bioshock nam vyuzil jednu dve featurky dx10 (pry lepsi stiny a lepsi casticove efekty). kdyz k tomu bioshock 2 prida jednu dve featurky z dx11 tak muzem byt radi
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:59:52
avatar
jo to si pamatuju screeny Bioshocku DX10 versus DX9. Prý se to lišilo lepší vodou, já nevím mě ty screenshoty přišly skoro stejný. Unreal 3 se na Bioshock hodí i bez DX11, dokáže totiž udělat perfektní temnou atmosféru
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:52:08
avatar
Zrovna "přidat" tesselaci by nebyl problém.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:58:28
avatar
U3 taky není DX10 a Bioshock DX10 měl navíc to byla snad vůbec první U3 hra
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 00:17:35
avatar
ale UT3 má oficiální podporu DX10, to že to vývojáři využili jen v několika málo hrách je jiná věc.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 20:53:47
avatar
a batman byl super, i kdyz dd to nejak nemuze pochopit
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 20:57:53
avatar
Batman je typická konzolová hra, která nemá na PC co dělat
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 21:07:30
avatar
no lol, jak nema co delat, herni rasismus? nekterym lidem se libi i na pc, nevim proc, ale me bavila moc, a to je hlavni, nekdo zase opevuje posledni fallout, ale me nudiiiiil, nazor na hry je ponekud subjektivni.....
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 21:42:02
avatar
Já přímo neříkám že hra je špatná (i když si to myslím), ale jde o typickou konzolovku stejně jako třeba ghostbusters, resident evil 5 a další. Hry které by normálně na PC ani nevyšli, ale využívají situace kdy je na PC nedostatek kvalitních her.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 23:02:40
avatar
Gears of War je taky konzolovka a bavila mě na PC dost. V dnešní době multiplatformních her tohle dělení nemá moc cenu.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 23:44:07
avatar
Mě sice Batman opravdu nebaví a nemám taky vůbec rád ani jeden z filmů o něm, ale řikat o tom, že je to tipická konzolová hra...no nevim pánové. Myslim, že když to nemá na PC co dělat, že kdyby to nevyšlo, tak spousta lidi příde o kvalitní zážitek, protože znám spoustu lidí který to považujou za hru roku a hráli to na PC. Taže 100 lidí, 100 chutí....
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 12:18:16

Jj přijde mi divné říkat že nějaká hra na PC nemá co dělat. Já si Batmana plánuju zahrát jen co to bude možné Stejně tak se mi líbí Gears of war,reziden evil 5 bude taky zajímaej. S ghostbusterem může být sranda, ale moc po něm netoužim. Já osobně bych rád i hry jako je Gran Turismo, nebo Forza, Takken atd
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 13:07:08
avatar
no mohli by hodit aspon to fable 2 na pc...prvni dil bylo jedno z nejlepsich novodobych rpg, ktery sem hral. a nepochybuju o tom ze fable 2 by bylo nejlepsi...a gow2 by se taky siklo.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-03 07:36:46

JJ Gears of war 2 by se hodilo, ale i takový Army of two a jeho pokračování.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 13:05:33
avatar
Nebyť pár exkluziv PC titulov tak tento rok nie je čo hrať. Tie multiplatformové blbůstky nestoja ani za reč.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 11:53:49
avatar
akorat zak zavidis
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 17:21:27
avatar
tak sem nedockave vyzkousel force unleashed (orig. verzi si teprve obednam) a to je teprve konzolovka , grafika pekna, ale procesor core2duo na 2,8 GHz absolutne nestiha, grafika se primo flaka, vytizeni tak na pul, je dokonce jedno jestli ji podtaktuju (a to hodne). sem zvedavej jak to pojede ostatnim na dvoujadru, ale u me teda zatim dost bida. skoda ze nejde tu fyziku pocitat pres grafiku, pac ta se flaka. dojmy mam z toho dost divny, jk2 a jk3 od ravenu mi sedeli mnohem vic....
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 23:46:34
avatar
Jo jo toho sem se přesně obával, že to bude hodně náročný na procesor...tam doteď maj konzole navrh. Sice ano nejsou tak variabilní jako PC CPU, ale vzhledem k tomu, že nikdo od nich neche aby počítali při hraní ještě převod videa, tak dokážou "nakopat říť" i dnešním nejvýkonejším Core i7 procesorům...ano co se her týče, aby to zas někdo nepřekroutil...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-03 00:33:48
avatar
tak pri hrani na pc snad nikdo nekonvertuje video, ale ten windows to je nejvetsi zrout vykonu...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-03 11:52:51
avatar
No ale smysl sem snad vystih dobře, může to bejt cokoliv jinýho, převod videa byl takovej extremni přiklad : )
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mno 2009-11-01 21:48:54
avatar
Nic moc nového se neděje... Škoda, že je opomíjeno třeba uvedení super české adventury Machinarium, která by si to jistě zasloužila!
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 21:50:56

Docela mě zaujalo Metro 2033 ale vzhledem k tomu, že to vyvíjejí kluci v Rusku tak bych nadšení krotil, aby to nakonec nedopadlo jako s většinou věcí, které kdy dělali - viz. např. Cryostasis, či jak se jmenovala ta hra v ledoborci.

Jinak DD ta mise v MW2 na letišti má být celá nascriptovaná ...takže zase moralistický dementi vyhráli ..

Ohledně DX 11 v Bioshocku jsem taky skeptický ..budeme rádi na DX 10 ..a i kdyby implementovali DX 11 tak si toho rozdílu ani nevšimneme protože tutově nevyužijí Tesselaci ..to je to hlavní, co je na DX 11 vidět.

Jinak AMD prý spolupracuje cca na 20 titulech s plnou podporou DX 11 ..jen, aby to nedopadlo jako s tvrzením Nvidie, že letos budeme mít řadu AAA her s PhysX - viz. rozhovor s panem Staňkem na PCT (snad tedy v AMD nebudou tolik lhát jako pan Staněk před rokem).
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:06:54
avatar
No Cryostasis nie je prave najlepsi priklad,sice naprd optimalizacia (resp. ziadna) ale hra skvela ... Z Metra 2033 mam velmi dobry pocit a zda sa mi ze to bude dalsie prekvapenie, ako kedysi Stalker
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 23:53:11

snad to tak bude...v Rusku je velká zásobárna schopných programátorů ...jen jim chyběla větší podpora ze strany vydavatelů. Např. Crytek má řadu špičkových programátorů právě z Ruska...

Jinak doufám, že Stalker bude překonán ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 23:00:02
avatar
u DX11 tomu můžeme věřit ... her s DX11 se vyvjíjí orpavdu dost a prostože nikdo jiný než ATI DX11 Hardware zatím nemá jaksi výrobci her nemají na výběr s kým spolupracovat
GeorgeGI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:20:03
avatar
Jinak Call Of Duty Modern Warfare 2 pro Xbox360 už se ''rozlézá'' po warezech ... na to že to má vyjít tuším až 10. listpadu tak vcelku mela
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:24:35
avatar
co z toho když nevyužiješ jedinou aspoň trochu dobrou věc celé série CoD - multiplayer
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:26:00
avatar
Taktiez aj Dragon Age No,pomalicky nam uz aj Xbox dobehne PC v piratsve,zaostava PS3 ,ako inak
GeorgeGI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:43:45
avatar
Doufám že tak do hodinky už budu mít nain. Star Wars The Force Unleashed Ultimate Sith Edition a sám jsem zvědavej jak mi to pojede... kdyžtak pak ještě pisnu
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:54:24
avatar
GTA IV nesklidilo na PC ovace? Nevím proč by tomu tak mělo být, vždyť je to graficky dokonalejší verze té konzolové, není v ničem horší . Snad náročnost na procesor, jinak je to pecka. Někteří nadávali na protipirátskou ochranu. Já s ní neměl žádný problém, stačí jen přepsat klíč kliknout a aktivuje se sama. Multiplayer jsem rozchodit nezkoušel, to bude asi tvrdší oříšek...

Nevíte někdo jak jsou na tom prodeje PC verze GTA IV? Snad si nás to koupilo dost na to aby i další díl vyšel na PC...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 11:55:10
avatar
nas vas ne, vy jste to ukradli
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 22:59:00
avatar
to ani nezaspim po pozreti videa z cod, to bude zase dokonaly pribeh a akcny masaker,uz nech vyjde
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-01 23:41:38
avatar
no konecne SNAD vyjde Metro 2033,prvne pred vydanim prvniho STALKERa kdyz to vypadalo ze nevijde,tak se tym rostrch a vznikli 2 projekty(STALKER a METRO)podle prognos mel stalker padnout a metro vyjit nakonec je vsemu jinak a po vydani STALKERa2 jsem uz myslel ze Metro 2033 nevijde nastesti to vyjde a snad to bude taky tak dobre jako STALKER Hosi z vychodniho bloku umi jen jim dat sanci jako dostala Mafia ci Arma(Operace flashpoint)
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 09:03:12
avatar
Videl jsem video z Bioshosku2 a prijde mi to tezce v duchu jednicky. Mohla by to byt dobra hra, bez novinek. Proste starej dobrej Bioshock. Z tohoto clanku asi jedina hra, ktera me doopravdy zaujala. Na to SW jsem zvedavy, ale pockam az jak to dopadne.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 13:08:16
avatar
jedinou podstatnou novinkou tam je ten big daddy. prvni dil me hodne nadchnul, dvojka o moc horsi byt ani nemuze
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 13:12:41
avatar
Snad mas pravdu chlape . Me bude stacit, kdyz to bude stejne zabavne jako jednicka. I kdyby to mel byt "datadisk".
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 12:52:53
avatar
Všímáte na tom videu z COD ty naprosto šalené nepřirozené pohyby postavy a aiming :-D ? Pohyb v horizontální ose x, vzzzz, to né, to je moc, vzzzz kousek zpátky, pohled nahoru v ose Y ala Číslo 5, vzzz, kousek v ose x doleva vzzzz.... To je to konzoloidní "super vychytaný, přirozený a návykový ovládání gamepadem"?!
Díky bohu za myš!!!
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 11:57:35
avatar
staci si na pad zvyknout a pak ti priroste k srdci vic nez mys. Udelat ovladani na mys umi kazdej blbec. Ale udelat ho na ad tak ze se hra hraje stejne dobre jako s mysi, to uz je umeni.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - WTMF?! 2009-11-02 13:03:01
avatar
Star Wars Force Unleashed čo to je? Tak toto považujem za najhoršiu hovadinu čo som na PC za posledné mesiace videl. Nemožnosť nič nastaviť A ešte lock na 30 FPS? Hmm...fakt sračka! Tato hra v takejto podobe nemá čo na PC robyť! Neobjavý sa nejaký patch ktorý odomkne framerate a prida par nastavení?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 13:10:17
avatar
ze nejde nic nastavit mi vadit nebude, pokud to bude plynuly. ale tech 30fps vidim jako dost velky problem ale star wars her je malo, tak aspon neco. hlavne aby to slo hrat a bavilo to...
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 17:23:48
avatar
jestli mas 4jadro tak ti to snad pojede, mne to na dvoujadru nejede mnohdy ani tech 30 fps, biida, jak ktera mise. a kvuli jedny hre se mi 4jadro kupovat teda nechce
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 20:42:19
avatar
hra by to mela byt vic nes dobra a 30FPS mi nepripada jako problem pokud to pojede jako na konzolich tam to je bezne a nic nepoznas(ale tam to neklesne,u PC verze bez CPU z 3 jadry a vic asi jo )

PS:pri prichodu 3,4jadrovich CPU se porad dyskutovalo ze tolik jader vyuzije jen par her(SW) a proto nema cenu kupovat novy CPU no a tet kdyz jich zacina byt vic(kvuli vyuziti fyziky pres CPU a DX11)se to malokomu liby

PPS:zajimalo by me jestli je v Star Wars-U...jen jeden druch textur nebo hra sama vybere detaily,protoze potom to bude pro mnoho lidi co delaj OC omezeni kdyz 98% her mi vybere vetsinou mensi detaily nez muj PC zvladne jen protoze ma doporucene nasteveni pro urcity druch CPU a GPU a nebere vpotaz OC.Navic u mnoho her si radeji pridam detaily,rozliseni adt. a ozelim mit FPS nat 100,kdyz mi staci jen aby to nekleslo pod 30FPS
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 18:26:02
avatar
nejaké super hodnotenia ta hra neziskava. A 30 FPS je dosť trapné snáď na konzolách je to v pohode ale na PC?! A všedko podčiarkuje nemožnosť nastaviť ani prd. Nič sa ti automaticky nenastavý, tam žiadne nastavenia nie su. Tato hra je to iste ako keby si to hral na emulátore. Po technickej stránke total odpad! V takejto podobe sa to ani na PC nemalo objaviť...som znechutený
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 22:08:56

boze ty kreten....
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-03 07:44:08

Však to hrát nemusíš, a my lozeři co jim stačí 30 FPS pokud pod to pod tuto hranici nebude padat si zahrajem.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-06 15:57:35

Chcel by som sa spytat ci si vobec hral tu hru...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 11:59:21
avatar
tak bud znechuceny a tu hru smaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 18:52:22
avatar
už jsem za polovinou ... 30FPS problém není, hra se ani jednou necukla. Hra jako taková je klasická konzolová hopsačka mlátička ala batman bohužel z pohledu třetí osoby jako obvykle. Nicméně je tam hodně zničitelné prostředí a fyziku musíte používat při hraní ... je to takový nástupce straších SW her Jedi Academy apod, má to podobné ražení, ale tenhle nový díl má mnohem lepší příběh ... fakt špica. graficky je to slušný, design úrovní aprádní, ale bohužel konzolová hra má svá přísná omezení, takžke koridorovost atd ... celkově to vidím na 80% příběh, hratelnost, fyzika super konzolovitost tomu ale kazí strašně dojem a ovlivňuje hodně věcí ... jasně říkám, že na tohle si zvykat nehodlám a pokud herní tvůrci říkají, že na PC hrách se nevydělá, tak tohle je ten důvod, předkládat nám konzolově zpracovanou hru na PC je nejlepší způsob jak nevydělat ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 19:00:55
avatar
pro tyhle hry je pohled 3. osoby nutnosti. uz v jedi knight 2 sem na souboje s meci mel mnohem radsi pohled 3. osoby i kdyz byl pohled 1. osoby volitelnej. z toho 3. pohledu sem se mohl kochat aspon krasnymi komby a byl mnohem prehlednejsi, at uz pro souboje nebo vyuzivani sily jako skoku atd. v jedi academy pak prvni pohled pri zvolenem meci nebyl...

na pc hrach se poradne nevydela, proto pak takove hry vznikaji a ne naopak...
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 19:29:52
avatar
no,ak to bude ako jedi knight 2 s lepsim pribehom tak to bude spica, jedi knight je klasika Som nato zvedavy ale moc ma to video nenadchlo,ked uz star wars tak za dobru stranu
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 20:19:04
avatar
bohuzel, force unleashed se hraje dost jinak nez jedi outcast , i kdyz je z 3. osoby tak to fakt pusobi hodne jak kdybys hral na nakym automatu, prehlednost a ladnost co mel jk2 to nema. a nektery souboje vidis postavicku uplne malou, kamera se pri tom skoro nehybe, nastesti jen obcas s nakymi bosy. je to pekny, ale radsi bych videl jk4 od raven software.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 21:45:43
avatar
Poriadne PC hry ktoré priniesli niečo nové alebo len boli dobre prispôsobené PC zarobili vždy! STALKER obidve diely, Crysis+ Crysis warhead, EMPIRE: total war, Dawn of war 2...proste hádzať to všetko na nízke predaje hier na PC nejde...ono je to začarovaný kruh....vždy sa najde nejaká hra ktorá sa jednoducho nepredáva...a na počudovanie aj na konzolách to čo predvádzal Killzone 2 v predajnosti je tiež zaujimavé A som presvedčený že za túto hru nedá žiadn PC hráč plnú sumu....to čo seješ budeš aj žať....pristup k PC hráčom je v pripade tejto hry viac než otrasný! Za nejakých 600 Kč by sa dalo o kúpe uvažovať. Dufam že už máme jasno. Nech sa autory nečudujú ak bude mať táto "PC hra" nízke predaje....za odvedenú prácu si autori od PC hráčov ani nič iné nezaslúžia.
Szajter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 17:48:37
avatar
No to mě po*er pán si tu stěžuje na pirátskou verzi hry, vy si fakt myslíte že to tak má být? xD Kupte si to nebo si počkejte na nějakou pirátskou opravu/patch
Samozřejmě to taky hraju, a ta grafika se dá tolerovat není to sice crysis, ale já hry nehraju kvůli grafice...hratelnost je opravdu výborná, a konečně se uplatnilo mé 4jádro
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 20:42:17
avatar
Call of Duty: Modern Warfare 2: Tk na tuhle se těžce těším, ej to sice arkáda, ale všechny díly CoD mě bavily, jen škoda, že dokud nedostanu alespoň 2-jádro, nezahraju si.. No jo no, co se dá dělat..

BioShock 2: Jendičku jsem viděl, nehrál, sice tam byla taková kreslenější grafika, což mi třeba u Fable I děsně vadilo, ale tady to bylo nádherné .. DirectX 11, mno nevím, byl bych rád, kdyby tam byl, nicménně budu rád i za DX 10

SW:Force Unleashed: Neskutečná kravina, konzolovost jako sviňa a potom, co jsem si tady přečetl (a hodnocení jsem si nečetl jen tady ) to fakt neci ani vidět

Metro: Zajímavá hra, pokud to bude trošku podobný STALKERovi, bude to sranda.. Ale nesouhlasím s hodnocením Cryostasis, je to skvělá hra (nehrál jsem plnou, jen demo, ale stejně ).....
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-02 22:08:00

mozno FU je konzolovost ale je to STAR WARS a to je hlavne
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2009-11-04 16:24:25
avatar
Docela sem překvapen, že není tady nic napsané kolem Borderlands... protože hra vypadá, na překvapení roku.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-06 15:54:58

Tesim sa na recenziu Star Wars. Uz aby to bolo.

South Park som videl. Cartman to fakt dobre spieva.

EDIT: Mimochodom video zo SP uz nie je k dispozicii.
PadoIntanialiet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-27 00:25:27

[b][u][URL=http://www.realvideofree.org/7x3kU1qh43.html]
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!