Games DDNews – Události v kostce na poli počítačových her
Napsal Marek "Marucs" Škácha a Jan "DD" Stach   
Pondělí, 16 listopad 2009
alt

 

 

 

V současnosti si na herní sucho, které panovalo po většinu letošního roku, už stěžovat nemůžeme a můžeme si dokonce i mezi povedenými hrami vybírat.

  • Call of Duty: Modern Warfare 2 je tu

Už je tady a marketingové šílenství kolem této hry se tvůrcům vyplatilo. COD6 překonalo všechny rekordy, když se jej během jednoho dne prodalo na 4,7 milionu kusů jen v USA a Anglii. Za vším stojí pravděpodobně chytrý tah s převodem hry pod STEAM a omezením multiplayeru právě na STEAM. Bohužel je otázka, zda je samotná hra natolik kvalitní, že si tento úspěch zaslouží, grafická stránka hry je zastaralá, koncepčně nic nového nepřináší a hlavně délka hlavní kampaně je něco kolem slabých 6 hodin. Vysoká hodnocení přes 90% se nám nezdají úplně na místě a COD6 je spíše důkazem současné bídy, která v herním průmyslu panuje kolem vývoje a kvality samotných her, ale také kolem nároků samotných hráčů. Čekali jsme trochu více … v porovnání s rychle se blížícím BattleField: Bad Company 2 s DirectX11 vypadá COD6 poněkud omšele i pokud vám jde jen čistě o multiplayer … nemyslím si, že 9/10 je odpovídající hodnocení pro COD6, spíše je odpovídající herní nudě letošního roku.

  • Dostane Ghost svoji hru?

Ještě doplnění …. Modern Warfare 2 je skvělé, co si budeme povídat. Výborně se prodává a také hodnocení v recenzích šplhají do závratných výšin. Proto se už začíná šuškat o pokračování, ve kterém by mohl hlavní roli hrát váš parťák Ghost. Jeho dabér, Graig Fairbrass, totiž prokecl, že bude brzy pracovat na nějaké hře, ve které bude znovu tuto postavu namlouvat. Mohlo by to dopadnout podobně jako u Crysis Warhead, kdy jsme hráli za Psycha. Samozřejmě se stále mluví o Modern Warfare 2, hlavně kvůli prodejím. MW 2 se v první den prodalo jen v USA a VB přes 4.7 mil. kopií, celosvětově to pak dělá 7 milionů kusů, což z něj dělá titul s největším prodejem v první den.

Dragon Age: Origins – jednoznačně hra roku

Práce na recenzi této hry pokračují, ale vzhledem k rozsáhlosti a komplexnímu zpracování se to trochu vleče. Dragon Age je dalším důkazem současné bídy, která v herním průmyslu panuje kolem vývoje a kvality samotných her, ale také kolem nároků samotných hráčů. Nicméně na rozdíl od COD6 podává důkaz, že většina recenzentů i dnešních hráčů již není schopna docenit kvalit skutečně propracované hry a velký problém dělá u her trochu přemýšlet. Tvůrci hry dokonce museli vydat opravný patch, který hru zjednodušuje na prvních dvou obtížností. Mnozí současní hráči nezažili éru skutečných počítačových her, které byly výzvou a nedokáží se vypořádat se situací, když nejsou ve hře v podstatě nesmrtelní s regenerujícím zdravím a nemohou kosit kliknutím myši nepřátele po stovkách. Propracovanost hry je opravdu extrémní a zachytit všechny aspekty hry bude těžké a 90% recenzentů se to zatím nepovedlo. Snad budeme lepší ….

  • Alan Wake v novém videu

Microsoft na tuhle hru dost sází a není ani divu, v posledních videích vypadá hodně dobře. V tom nejnovějším sice není tolik akce, ale znovu se je na co dívat. Je to skriptované, je to lineární ale zatím to na nás působí hodně nadějně. A konečně snad také víme datum vydání, které bylo častokrát odkládáno. Alan Wake by na Xbox 360 měl vyjít v květnu příštího roku. Alan Wake měl být původně výstavní hrou na PC využívající nejnovější technologie, ale vývoj se protáhl a udělat Alan Wake technologicky pokročilý bude vyžadovat přepracování hry pod DirectX11 minimálně a zatím tak PC verze nepůjde na trh. PC verze prý ale stále nebyla definitivně odpískána ...

  • Battlefield Bad Company 2 s podporou DirectX 11!

Tak se nám ta kolonie DX 11 her pěkně rozrůstá. Nejnověji podporu ohlásilo EA se svým Bad Company 2, samozřejmě, že jen na PC. Můžeme se tak těšit na ještě lepší destrukci budov, hezčí nasvícení a další podobné grafické vymoženosti. Konzole si budou muset počkat na další generaci, protože ty stávající zvládají jen DX 9. A jaké hry to nyní umožňují?

 

  • BattleForge
  • S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat
  • DiRT2: 1. prosince
  • Battlefield: Bad Company 2: 1. čtvrtletí 2010
  • Aliens vs. Predator: 1. čtvrtletí 2010
  • Lord of the Rings Online: 1. čtvrtletí 2010
  • Dungeons and Dragons Online: Eberron Unlimited: 2010
  • Genghis Khan MMO: 2010

 

A přijde řada dalších ….

 

  • DiRT 2 DirectX 11 odtajnil své HW požadavky

Druhý díl rally závodů DiRT již mohou hrát majitelé Xboxu 360 a PS3. Hráči na PC si musí ještě 14 dní počkat, protože vývojáři dolaďují věci ohledně podpory DX 11. I kvůli tomu jsou nároky trochu vyšší, než bychom od závodní hry čekali, ale zase ne tak vysoké, aby to dnes nezvládl průměrný nový počítač.

Doporučeno (pro DirectX 11)

 

  • OS: Windows 7
  • Procesor: Intel Core i7 nebo AMD Phenom II
  • Paměť: 3GB
  • Místo na disku: 10GB
  • Grafická karta: ATi Radeon HD 5700 Series

 

Minimum obecně (DX9):

 

  • OS: Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
  • Procesor: Intel Pentium 4 3.0Ghz, AMD Athlon 64 3400+
  • Paměť: 1GB (2Gb pro Windows Vista)
  • Místo na disku: 10GB
  • Grafická karta: ATI Radeon X1500, NVIDIA GeForce 6800
 

 

(technologické demo, neukazuje finální podobu hry)

 

  • Gran Turismo 5 i s motorkami?

Proč by série Gran Turismo měla zůstat jen u závodních automobilů? Série Gotham Racing i Burnout motorky má, tak proč by GT mělo zůstat stranou. To si patrně řekl i Kasunori Yamauchi, hlavní vývojář série a nad touto variantou budou v Polyphony Digital uvažovat. „Pokud je hráči opravdu chtějí, nemyslím si, že by to byl nějaký větší problém je přidat. Nebo uděláme Tourist Trophy 2.“

Podívejme se na další novinky ...

 

  • The Saboteur - GTA v 2svv

Tahle hra byla zprvu prezentována jako realistická stealth akce z 2svv. Postupem času a uveřejňováním nových záběrů už takový dojem rozhodně nebudí a spíše budí dojem další klasické hopsačky s téměř nesmrtelným hrdinou v hlavní roli, prostě v podstatě GTA. Mnoho věcí je doslova ultranerealistických a v2svv nemožných a celá hra se nám poněkud přestává líbit. Takže bohužel spíše než stealth akce s atmosférou 2svv, nás čeká něco jako GTA, snad to nebude tak nudný, jako GTA4.

(aktivovaná nesmrtelnost)

 

  • Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

V roce 2010 vyjde avizovaný poslední díl PC RTS série. Uzavření děje kolem Kane se blíží. Hra samozřejmě nabídne opět vše, na co jsou fandové této série zvyklí + ještě něco na vrh. Zatím vám to nemohu prozradit na 100%, ale hra by měla mít také DirectX11 a tedy opravdu parádní audiovizuální zpracování. Po 15 letech, kdy se objevil první díl, se nám tedy konečně celá příběhová linie uzavře.

  • Mass Effect 2

Dalších pár záběrů z chystaného druhého dílu veleočekávané hry, která nás v podstatě zabaví krátce po dohrání Dragon Age. Mass Effect 2 vychází na konci ledna exkluzivně pro PC a Xbox360 a přinese proti prvnímu dílu pár novinek. Těšíme se ale hlavně na velkolepé pokračování příběhu a nemlžeme se dočkat …

 

  • Cursed Mountain – budeme se bát i na PC

Tahle hra vyšla jen na Wii, ale tvůrci se rozhodli, že zapracují na konverzi pro PC. Na Wii měla tahle hororová hra slušný úspěch, jak to bude na PC je otázka, bojíme se přeci jen o to, jak se konverze povede, protože udělat tuhle hru na ovládání pomoví myši a klávesnice bude trochu oříšek, nemluvě o grafice, protože Wii je výrazně slabší než průměrný nový herní PC s DirectX11 grafikou. Tak uvidíme.

  • Krátké novinky

Facebook potvrzen i pro PS3. Majitelé této konzole se tak budou moci do koloběhu této největší sociální sítě na světě.

Nový Prince of Persia se pravděpodobně objeví v příštím roce. Nejenom, že je to ta správná doba, ale hlavně vyjde i filmové zpracování, ve kterém hlavní roli ztvární Jake Gyllenhaal.

Need for Speed Shift dosáhlo 2.5 milionu prodaných kusů. Na čistě závodní hru, poměrně dost realistickou, je to velmi pěkný výsledek. Další díl mají na starost tvůrci Burnout, z čehož máme trochu strach, protože ten letošní díl na PC zrovna moc zábavností a propracovaností závodní hry neoplýval.

Microsoft NATAL až v listopadu 2010 – pohybový snímač společnosti Microsoft bude stát prý 2000 korun, ale vyjde až za rok.

StarCraft II – Betatest se opět nekoná. Letos se jej nedočkáme. Celá rha vyjde na tři díly a to by se první z nich měl objevit už v Q2 2010.

Diablo 3 vyjde až v roce 2011 (nejdříve). Tak bohužel se D3 jen tak nedočkáme, co nás ale straší je příšerně zastaralé grafické zpracování, které zastarale působí již dnes, je ale možné, že si právě vydání v roce 2011 vyžádaly nutné úpravy v herním engine, který bude nutné zmodernizovat.

Medal of Honor se vrátí! Slavná série jako konkurence k Call of Duty se vrátí, slibuje EA, které samozřejmě úspěch COD nedá spát. Jednoznačně tleskáme a už aby to bylo ….

A to by bylo z herních novinek pro tento týden zatím vše ….

 

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 13:34:23

Pro mě byl nový díl naprostym zklamanim.Naprosto domršena grafika, dokonce se nesrali ani s převodem textur do HD rozlišení (pro konzole se děla menší).Člověk by čekal, že po par letech bude grafika aspoň na D10 ,ale nic se nestalo, stale přešlapujem s grafikou na místě.Nejvíc mě dostalo že sem vyčistil místnost a když jsem šel agresivně kupředu, tak se zahy za zadama oběvil nový nepřítel co do mě šel okamžitě pažbou, nehledě na to že za mnou stalo celí komando co mě mělo krýt, ale nechali mě zabít aniž by jednou vystřelili. Takže kooperace nulova, nehledě na to že sami nedokazali ani trefit nepřítele natož ho zabít.

CoD 6 jen dokazuje, že kupovat nový HW nema apsolutně smysl(většinu her zvladne i 2 roky starý stroj na vysoké detaijli), ubohost herních titulu a jediný učel- vyždímat z lidí prachy!

Hodnocení CoD 4 bylo u mě kolem 90 % , nový díl si u mě získal 25 % o multiplayeru ani neuvažuju.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 14:02:10
avatar
ten nepriatel sa neobjavuje ale dokaze si otvarat predtym zavrete dvere ktore hrac nevie otvorit to ma asi najviac dostalo a to ze spolubojovnici prdia nato a su nesmrtelny je tiez usmevne ale nato som si zvykol z cod2
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 14:23:30
avatar
spolubojovníci v CoD6 nejsou nesmrtelní, ale když jsou zabiti, automaticky se odněkud objeví noví. Působí to docela divně když jdete 4, 2 zabijí a za chvilku jste zase 4 nicméně pokud se na podobné věci nesoustředíte, ve víru akce si jich nevšimnete. . Ale podle mě není modern warfare 2 špatná hra, je taky propracovaná. Všimněte si lidí na letišti, nebo co dělají vojáci... Modern Warfare je prostě hra pro masy - efektní propracovaná akce, podobně jako nejdražší velkofilmy.

Zkrátka masy lidí nebudou desítky hodin pronikat do složité hry, nemají na to čas, hraní je pro ně odreagování na večer.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 14:40:39
avatar
ako ktory alebo potom je daco spatne ked po rane do hlavy z rpg padol na zem postavil sa a utekal dalej tusim ze len hlave postavy su imortal ako napr price,soap,ghost..dalej je dost usmevne ked vas po misii na letisku zabije 1rana z pistole
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 15:46:14
avatar
N otak to je pochopitelné že tou hlavní postavy nesmrtelené.. mno pochopitelné, tak to asi ne, spíš to není nijak překvapující. A vše není jen o grafice, tady šlo hlavně o hratelnost, akci a zábavu. A coop taky není špatný nápad sic mohl byt použitelný i na kampan ale budiž. MP nekomentuji ten je pro mě dead. Ale v singlu zaznamenávám posun k lepšímu oproti minulému dílu od IW (cod4). SP a Coop bych zhodnotil na 8/10. Hra své očekávání splnila a kdo čekal víc byl IMHO naivní.
Ikdyž přirovnání SP jako k delšímu filmu není nijak daleko od pravdy.

Toť můj "skromný" názor
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 17:17:40
avatar
s tou posledni vetou uplne souhlasim. sice sem novy codko otocil za dva vecery, ale bavilo me hodne. horsi grafika me nevadi, protoze atmosfera je opet excelentni a o tu tady jde predevsim. staci se jen nechat tou hrou pohltit coz mi nedela zadny problem. pak se od toho jen velmi tezko stava a jedete jednu misi za druhou a multiplayer sem zkousel jenom tak hodinku a taky vypada dost dobre...az dojedu dragon age, tak se k nemu zase vratim a verim, ze na par desitek hodin me urcite zabavi.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 18:46:48

Heh no popravde ja som si to ozivovanie ani nestihol vsimnut.Ani to nejak nevadilo lebo mi v podstate spolubojovnici nijak vyrazne nepomahali.Su tam len ako krovi. Grafika mi na taku hru pride celkom v poho.Aspon ze mi to slape na vyssie FPS ako predosly diel.MP som este neskusal.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 14:37:00
avatar
Ano nezbývá mi než souhlasit. Když Bad Comapany 1 vypadá líp na konzoli než MW2 naplno na PC, je asi něco ne uplně dobře. Navíc ta hra je něco jako CoD meets Painkiller, protože ty davy debilních NPC, to sem v singlu ještě nezažil, připomělo mi to Horde mod v Gears of War 2, kterej v mulťáku je dobrá zábava, ale singlu? Provar roku 1/10! Teď už jistě nikdo nepochybuje, o kolik tříd bude Bad Company 2 lepší....
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-17 13:16:22
avatar
tak třeba v recenzi na gametrailers tvrdí že na konzolích je MW2 nejlépe vypadající multiplatformní hra...
Strogg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 13:43:25

COD:MW2 je pro mě hra, která nestojí povšimnutí. Je to ubohá předělávka COD4. Jestli vedle sebe položíte screenshoty s COD4 a COD6 nepoznáte co je co .

Progamingová scéna s největší pravděpodobností zůstává u COD4. Proto je pro mě jasná volba Battlefield:Bad company 2. Nic lepšího v dohledu nevidím.
wireless [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 14:08:53
avatar
Doufám že si nový COD MW2 alespoň hrál, pač soudit hru podle videí a názorů jinčích je blbost ...
už sem psal jinde, odsuzoval sem ..vyzkoušel sem .. a líbí se mi ;-) někdy to mělo až užasnou atmosféru (mise s EMPraketou) a grafickej engine, ačkoli starší stále dokáže oslnit a ukázat co v něm je x) na to že je to DX9hra smekám
ale o BF BC2 nepochybuji, bude to skvělá hra která CoD ve mnoha případech zesměšní
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 14:15:50

Hru sem hral a grafika je skutečně naprosto schodna s CoD 4 , jen tam přidali trochu víc odrazů.Hra je pro mě letos největší zklamaní ze všech.
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 14:36:15
avatar
MW2 mám napaříno pár desítek hodin a musím uznat, že CoD4 byl/je lepší Zásadní chyba = malý maximální počet hráčů na mapě, např. 12 pro HQ, no kde to sme ? Nejsou dedikované servry, no kde to sme Mám level 52, není to zlé, ale až to dohraju, budu častěji pařit CoD 4
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-17 10:00:51
avatar
Tak grafika v MW2 je dostačující.Je to dobrá hra,protože se odložily tituly jako bioshock 2,Max Payne 3,Mafie 2 a další.Ale level v Riu je jednoznačně Luxusní.
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-17 10:00:33

praveže v zom riu sa mi to nepači....ideš sam asi proti celemu riu...trošku Rambo štyl ale inak dobra hra a mám Orifinalku
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 15:52:48
avatar
Hmmm.. nestojí za povšimnutí... záleží jak se na to díveš. Na SP se musíš dívat jak na delší film, tam jde o zážitek a né o grafiku. Navíc srovnávat hru dle screenu... to už si jak DD a jediné o co ti jde je grafika. Já od SP čekal onen "film" který si pustím jen jednou a sem spokojený (né že bych hru kupoval ale...).

Jinak u progamingu je to jisté že nepřejde...
Rorschach [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-19 19:55:29
avatar
Souhlasím s tebou ve všem, ale MP je udělán lépe než ve 4kách co se perků a zbraní týče.
jarod [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 14:18:39

A tak som sa tešil na Diablo 3 už na budúci rok. No nič hádam to bude rovnako geniálne ako D2. Tej grafiky sa až tak nebojím, ak spravia geniálny príbeh.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 14:25:34
avatar
no ze by d2 malo zrovna genialny pribeh sa neda povedat takze nic necakam ani v d3 zato tak genialnu hru a zavislacinu ako prave d2 som este nehral tak dufam ze d3 ho prekona az dakedy vide
weir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 14:52:13
avatar
Pokud čekáš od diabla geniální příběh tak se asi opravdu nedočkáš. To já zase doufám že bude stejně návykové jako d2 a že bude mít dobrou grafiku. Přeci jen grafika d2 byla zastaralá už v době svého vydání a dnes na velkých monitorech působí dost směšně.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 15:42:50

Každá hra Blizzardu je v době vydání de facto technologicky zastaralá, protože taková je jejich strategie: aby to fungovalo na 95% strojů. Jejich zákazníci nemusí řešit, jestli jim hra pojede. Prostě koupí, nainstalují a hrajou.
A příběh je v Diablovkách naprosto podružná věc. Ve zkratce: nicka z vidlákova zachraňuje celý svět před zkázou...
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 16:07:22
avatar
na zmenu grafiky zapomente, zustane takova jaka je ted, to samy bylo u dvojky, uz v dobe vyvoje se psalo ze pusobi zastarale, a nikomu to nevadilo, a dokonce i ja sem byl schopnej to rozjet na P1 188mhz s 64mb ram(v software renderingu ofc). jak rika weir Blizzu de hlavne o to aby to mohl hrat kazdej i na starym PC. a na rok vydani 2011 taky zapomente, ja bych to videl nejdriv 2013. Diablo3 je ted v ranny fazi, zatim maj jen dva acty, a to buh vi jestli jeste dokonceny, navic na blizzconu rekli ze na dalsim blizzconu predstavej dalsi charakter + dalsi zonu, vzhledem k tomu ze D3 ma mit 4zony stejne jako D2 tak ani 2012 neni rokem vydani...
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 16:09:39

2013 ? nestraš
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 16:16:25
avatar
radsi se smirim s rokem 2013 a pak kdyz to vyjde driv budu prijemne prekvapenej, nez ocekavat 2011 a pak opet zklamane cekat na dalsi rok a doufat
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 16:27:52

S Blizzem je to těžké, no. Ale zase máme garanci, že za své peníze dostaneme odladěnou hru. Doufám, že už v roce 2011 bude D3 na světě.
No a k těm postavám - další bude lukostřelec, to je myslím jasné. Otázka je, jaké budou v datadisku... Btw. mně by vyhovovalo, kdyby bylo Diablo s postavama z WoWka. Vím, že se to do toho světa nehodí, ale takový warlock a priest...
Zatím to nějak vydržíme s Torchlightem, co?
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 16:59:32
avatar
torchlight je prekvapive uzasnej... akorat ta obtiznost je dakova divna... dokud se nepriblizim k nepratelum moc blizko tak je kosim na jednu ranu, jakmile se dostanu bliz, tak nejslabsi mob me sunda na jednu ranu ale jinak uzasna diablovka, pripomina mi svyho casu Noxe trochu
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 17:05:41

Jojo, Torchlight je vzpomínka na moje mládí. Ale hlavne mám pocit, ze mele-damage je neskutečně imba. 50 procent mobů mám na jednu ránu. Navíc když na 70 lvl naběhnu do skupiny a dám ten swing (název nevím) a critne to, tak na jednu ránu udělám i 150 000 damage, což je přehnaný v porovnání s ostatním dvěma postavama.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 17:22:06
avatar
ja mam takovej pocit, ze zamestnanci blizzardu chodi do prace jen podle toho jak se vyspi a jestli se jim bude rano (rozumej v 10-12 hodin) chtit tam jit a vetsinu pracovni doby jeste musej stejne prochlastat jinak neni mozny, ze jim ten vyvoj trva tak strasne dlouho. oni maj obrovsky prijmy zaruceny uz wowkem, tak je nic moc jinyho zatim trapit nemusi.
Cajzl.z.Praglu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 17:33:27

Jj, píšu to už poněkolikáté, že 99% programátorů jsou líné vši, všechno je problém, ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 17:56:14
avatar
takle sem to nemyslel...mluvim jenom o blizzardu. programovani jako takove je velmi tezke a optimalizace kodu, tak aby bezel co nejrychleji je jeste tezsi a v zadnym pripade nejsou programatori line vsi. u toho ale hlavne musis hodne premyslet a nekdy vymyslet nakej pouzitelnej kod da hodne zabrat. nakej rok sem v programoval v cecku, takze vim o cem mluvim. samotne psani kodu tvori tak 20% casu programatora. nejtezsi je ten kod vymyslet a pak testovat a ladit. ja kdyz sem programoval, tak sem zacal treba hodne kourit..me to uklidnovalo kdyz sem mel nervi a lip se mi pri tom premyslelo. cigeraty a kava byly mymi nejlepsimi spolecniky jenze v blizzardu asi pracujou opravdu jen jak se jim zachce, protoze u nich je doba vyvoje extremni, ale oni si to diky wowku muzou dovolit.
Cajzl.z.Praglu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 18:09:26

Já samozřejmě s těmi 99% přeháněl. Ale z vlastní zkušenosti vím že se tak někteří chovají. Hlavně záleží na tom, jak moc do toho "svítí" nadřízený. Pokud ne až tak moc, tak jsou to samé výmluvy, nářky že to nejde a tak podobně. No a co třeba 2 roky byl nepřekonatelný problém se vyřešilo s novým programátorem.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 18:33:47
avatar
ale tak to byva. programovani se neda nikde naucit. naucit se musis akorat syntaxi toho jazyka...zbytek musis proste vymyslet a nekdo na to nemusi prijit, zatimco jinyho to napadne hned. na to clovek musi mit hlavu, programovat nemuze kazdej. ja sem nakou chvilu programoval, ale hlavu na to nemam a protoze sem dostal hodne dobrou nabidku na spravce siti pres jednoho znamyho, tak delam spravce siti. to je oproti tomu uplne zlata prace, dobre placena a vicemene opravdova flakarna
Cajzl.z.Praglu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 18:47:10

Ok. Ale já píšu o tom, že se záměrně tvrdí, že to nejde. A ten nadřízený není bohužel schopen říci, ty mě "lžeš". Sám jsem to zažil, když v jiném týmu pořád tvrdili, že jejich super hyper giga software může jet jen na XP SP1. Já jsem při různých příležitostech (nejsem součástí toho týmu) vždy tvrdil, že je to blbost. No a hle, při příležitosti rozšíření aktivit a tím i rozšíření týmu přišlo pár lidí a po 1/4 roce najednou byla verze která už chodila na SP3.

A takovýchto zkušeností z různých firem s kterýma něco děláme mám více.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:19:20
avatar
jak je to moudro? mnozi moudri lide vedi ze nektere veci nejdou, pak se ale objevi nejakej debil, ktery nevi ze to nejde, jde a udela to
Cajzl.z.Praglu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:28:42

Jj, tak s tím to taky souhlas. U nás tomu říkáme vyřešit něco laickým pohledem na věc. Jinak jsme to tu řešili u Hydry. Že jak je možné, že někdo kdo nedělá vůbec grafiky vymyslí jejich spojení lépe než výrobci. Tedy zatím to neplatí, ale snad bude.
weir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 17:34:59
avatar
I diablo 2 trvalo dlouho, ale pořád lepší je si počkat na vyladěný produkt než za krátkou dobu dostat polotovar.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:21:41
avatar
raigor: pokud jsi koukal na blizzcon 09, tak tam presne popisovali, jak dochazi k vyvoji ruznejch abilit, kazda abilita musi projit asi 12ti castma vyvoje, a pokud jedna z tech 12ti casti nesedi, tak se muze, a dost dobre taky zmeni celej spell... je to hodne narocny a blizzard si fakt na takovejchle detailech dava hodne zalezet, ale diky tomu nam pak dava kvalitni produkty
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:57:17
avatar
a co myslis, ze resej u toho piva? ber to trochu s nadsazkou, oni tam urcite taky pracujou, ale myslim ze jejich doba vyvoje je opravdu az extremni.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 15:19:36
avatar
Alan Wake vypadá dokonale, ani se mi nechce věřit že to běhá na zastaralém X360. Na Gametrailers jsou spousty in-game zaberu, hra vypadá hotová (aby ne po těch 4 letech ) takže je docela škoda že vyjde až v květnu. Vypadá to zatím na výborný horor. Doufám že PC verze vyjde zároveň s konzolovou, ať se na přepracovávání pod DX11 vykašlou, kdo u skvělé hry potřebuje DX11... Spíš se bojím že si MS udělá z téhle hry další tahák na X360 a my PCčkáři budem mít smůlu
r.mrazik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - COD 2009-11-16 15:19:56

nevim cim to je,ale me se novej COD seka...sestavu mam slusnou,ale proste v nekterych momentech se to trha jak prase...a podle toho,co jsem cetl na tom nejsem sam...jinak grafika ATI
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Diablo III 2009-11-16 16:29:00

Neeeeee, to uz si snad delaj srandu, kdyz ted rekli 2011 tak pocitejte minimalne s rokem 2012 viz StarCraft II...
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 17:04:16
avatar
Joooj
Moje ocakavania na buduci rok - BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 , MAFIA 2.
A ta najoriginalnejsia hra - GEARS OF WAR 2 !
SOm niekde cital , ze EPIC vyda GEARS OF WAR 3 az na NEW X-BOX , co je az za 3-4 roky.
Logicky mi doslo , ze PC verzia GEARS 2 by mohla byt na buduci rok na PC aj s DLC ktore boli pre X-box
Ved co budu predavat pocas 3 rokov ?
PEVNE VERIM !
UNREAL TOURNAMENT 4 si mozu strcit. ( AK bude )
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 20:55:43
avatar
Na Unreala mně nešahej. Ale s novým dílem to teda zatím nevypadá. Bude určitě až s novým Unreal enginem stejně jako třeba jmenované Gears of War 3 a tento Engine je zatím v nedohlednu.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 17:39:55
avatar
dragon age hra roku? no pro me tedy urcite ne...tesil sem se na ni jak maly dite, ale ted mam odehranych nakych 30 hodin a je to pro me cim dal vetsi zklamani. cekal sem od toho asi trochu neco jineho, jenze bioware si drzi porad stejny styl od kotoru, jade empire i mass effectu. ale vsechny tyhle jejich predchozi hry me bavili teda vice (krome prozkoumavani tech ruznych planet v ME). stejne tak me i neverwinter nights 2 bavil mnohem vic. dragon age mel byt duchovnim nastupcem baldurs gate, ale tomu nesaha ani po kotniky. snad pak vice prekvapi drakensang na kterej se chystam...vic se o dragon age rozepisu asi az po ty recenzi, kterou chystas, ale zatim na me ta hra pusobi stejne jako fallout 3. s tim rozdilem, ze fallout 3 mel stupidnejsi pribeh a po 20 hodinach se uz nedal hrat, protoze z hrace byl buh, mel si tam uz nejlepsi itemy a vsechno si bez problemu zabijel. zatim bych dal dragon age hodnoceni tak 7/10 s tim, ze ta hra me jeste bavi, ale musim prekousnout spoustu nedostatku a obsahuje i dost velky mnozstvi bugu, z nichz zvlast ty, ktery se tykaj ukolu sou dost otravny.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 18:03:13
avatar
určitě mi o těch bugech napiš, protože už to slyším od durhého člověka, ale na to že hraji tu hru pocitvě a hledám i sebebezvýznamnjší veldejší quast, jsem na žádný BUG nenarazil! má odehráno 40 hodin a jsem ve 20% hry ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 18:28:57
avatar
no zatim mam dva nedokonceny questy. jeden v denerimu. presvedcil sem ty zoldaky v perle, aby odesly samy a pak sem na ne ve meste narazil a pobil je. u toho velitele, ale ukol nejde oznamit jako splnenej a porad mi rika at je v perle zmlatim. druhej nedokoncenej quest mam u trpasliku. hral sem ten kraluv quest chvilu na obe strany. po souboji v arene sem se k vartagovi prihlasil jako speh u toho howargena nebo jak se jmenuje.ale nakonec sem howargena nespehoval a zvolil ho jako krale. jak sem pak potkal vartaga, tak na me ve jmenu behlena zautocil a zabil jsem ho. jeho ukol se ale nenapsal do nesplnenych, protoze zemrel, ale stale zustava otevrenej. dalsi vec co me nastvala byla v tom tabore elfu..jsem tam vykradal truhli a lanaya se na me nastvala a rikala ze me napraska tomu zahandirovi a ze sem je zradil a takovy veci, ale pak se nic neresilo a vsichni delali jako by nic.

dalsi co se tyka souboju, tak treba u flemeth. hru hraju na harda sel sem flemeth zabit. promenila se na draka, po chvily zabila me, alistera i tu zlodejku (leiana nebo tak nak) a zbyla mi jenom wynne. drak mel asi polovinu hp a s wynne samotnou sem ho jednoduse porazil jen kdyz sem stal na ceste a palil to do nej. kdyz me drak k sobe pritahl opet stacilo jen odbehnout na cestu (byl trochu niz na zemi nez ten drak) a hodit si jeden heal. jeho ohen na me nedosahl nebo co a proste me nedokazal zabit. nechapu. celkove ai nepratel je tristni, maji problemy se schodama nebo dverma (stejne tak i moje postavy ovladany ai). souboje celkove jsou i na hard hodne jednoduchy, jedinej problem je nekdy pocet nepratel nebo kouzelnik. dalsi co me nastvalo byl treba ten unik ve vezi magu. napred byl dost tezkej a byla to docela vyzva (hlavne magove), ale podoba golema tezce unbalanced. mel by byt pry hodne zranitelny kouzly, ale on je i tak nesmrtelnej. sice ma malou sanci na uspesnej utok, ale ty jeho specialni utoky to vynahrazujou. zemetreseni a ten hod sutrem a vsichni nepratele mrtvi...a uplne nejhorsi je, ze ta zlodejka leiana se se mnou nechce vyspat i kdyz ji mam na 100, splnenej jeji quest a darku od te andrisany jak nasranych
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:00:51

Jo musím se přidat. Nevím jak tobě, ale mě v elfově nešlo nabrat qst od Camena Což mě štve, protože puntičkář aaa!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:43:04
avatar
ten mi zrovna sel
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:22:11

No ty woe, takové starosti
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:33:17
avatar
mno, tak souboje mi oproti BG prijdou o dost tezsi i na normal obtiznost, ale je fakt ze BG jsem naposledy hral pred osmi lety, takze je dost dobre mozny, ze jsem na taktizovani dost zlenivel, ale zase jsem nedavno hral NVN2 a tam mi ty boje prisli taky lehci nez tady... tak nevim
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:54:28
avatar
baldurs gate nebo icewind dale byly urcite tezsi. tam slo nekdy dost o taktiku, hodne si musel vyuzivat hromadny spelly apod. tady staci ctrl+a zautocit na nejsilnejsiho, prepnout na healera trochu to supportovat obcas zapauzovat naklikat specialni schopnosti nebo hodit nakej lektvar a pokracujem dal. ze zacatku me stvalo ze nejde naklikat vic schopnosti za sebou (treba jak v kotor aspon 3). pak sem zjistil ze to neni vubec potreba. nejtezsi obtiznost je pak ale naopak prehnana a uz je to nehratelny, nebo je hratelny, ale strasne frustrujici. hodne mi pak vadi taky kamera, protoze ten izometrickej pohled je nepouzitelnej pro normalni hrani..vidis strasne malo dopredu a naklonit kamera nejde. v nwn2 byla vyresena o hodne lepe. takle musim hrat na nejvic oddalenym 3rd person pohledu a chodit pomoci klavesnice, protoze ovladani jenom mysi je hodne nepohodlny. ale moc bych to tu uz nerozebiral a nechal to spis na tu recenzi..tam to bude vhodnejsi.
sysel2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-19 15:43:27

abys dostal lelianu do postele tak nejenom ze musis mit 100% ale musis s ni mit i vztah, takze pri rozhovorech s ni musis odpovidat ne co si myslis, ale to co ona ceka ze reknes (podoba s realem asi ciste nahodna :-)

jinak se musim pochlubit, me se podarilo spat s obema zaroven, i kdyz teda do trojky jit nechtely, zakladem je bavit se snima, davat jim darky, zapirat vztah ke druhe, kdyz je nejhur tak te, se kterou se zrovna bavis slibit vernost (a pak rychle upalovat ke druhe a vyzehlit si to s ni)

nejvic me rozesmal rozhovor s lelian:
lelian: nejak moc casu travis kolem morrigan, mas s ni neco?
ja(lzu):ne
lelian: vcera v noci jsem z jejiho stanu slysela nejake podezrele zvuky
ja: to muselo byt nejake zvire
(smichem sem malem spad ze zidle)
sysel2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-19 15:31:44

tak drakensang neprekvapi, stylem je to temer to same jako dragon age, akorat zpracovani je o uroven niz(je videt ze nemeli tolik casu a penez)
na bugy v DA jsem taky nenarazil, akorat mi jednou zustal viset quest u trpasliku, kdyz jsem si vybral druhou stranu
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 18:45:15

Citace:
Dragon Age je dalším důkazem současné bídy, která v herním průmyslu panuje kolem vývoje a kvality samotných her, ale také kolem nároků samotných hráčů.
Tohle bylo myšleno jak? Prosím vysvětlit.

Citace:
snad to nebude tak nudný, jako GTA4.
Eh, všechno možný klidně, ale nudný .. wtf?

Citace:
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight
hra by měla mít také DirectX11 a tedy opravdu parádní audiovizuální zpracování.
Tak to teda netuším, jestli jsme koukali oba na stejný gp videjo. Všechno je hnusný, zastaralý (na což sere pes) a najednou dx11, tak je to nádherný i když to vypadá ještě hůř než CoD?

Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:12:32
avatar
Pár Her co vyjde mne zajíma..jinak nic!!!Ale mám vejtku k Diablo 3...Ohledně Grafiky...Tato hra není o Grafice ale o hratelnosti!!Nevím jestli si pamatuješ(asi ne CO?) ale když vyšlo Diablo 2 tak Grafika se rovnala opravdu nepěkným Hrám...ale ta hratelnost Myslím že se řadíš do Skupiny těch Lidí co hodnotí Hry podle Grafiky..už to sleduji delší dobu ...ale to je myslím nemoc dnešních Hráčů...Spustí hru a první co je zajímá je Grafika
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-16 19:16:58
avatar
To je asi profesionální deformace. Já mít na testy ty nejvýkonnější grafiky a CPU tak si toho asi taky víc všímám. PS : Já taky nedávno ze sentimentu dohrál Half Life 1 a hnusná grafika mě vadila jen občas.
Lopik498 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-17 00:07:17

Tak když si čtu požadavky na CPU u Dirt2, tak přemýšlím, jestli to na mé sestavě s C2Q9650@3,6GHz a HD5870 vůbec půjde na plný detaily. Přece jenom zatím mi přijde zbytečný socket775 měnit.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-17 12:55:19

C2Q9650 predci vatsinu modelov(ak nie vsetky) AMD Phenom II takze sa naozaj bat nemusis. Obzvlast ked ho mas nataktovany na 3.6GHz tak uplna pohodicka. A s takou GPU ako mas neviem preco sa bojis ze by ti to neslo na full detaily.....
mira89 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-17 13:34:47
avatar
Mohl by jsi prosím uvést z čeho máš strach že nebude stačit a hned napiš jakou alternativu by jsi si představoval
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-17 16:02:03
avatar
no neviem ci ten command and conquer nejde doprdele, nevidim tam uz ziadny pokrok, ale tak pozrem si to.

JA CAKAM NA BATTLEFIELD 3!!!
MaDoKu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-17 22:25:56
avatar
Co se Dragon Age Origins tyce, tak pro me jedna z nejlepsich her co sem kdy hral a v mem osobnim zebricku je hodne vysoko a to se hrani na PC venuji temer 15 let. Pokud mel DD tou vetou o nepochopeni ze strany recenzentu na mysli napriklad "recenzi" na bonuswebu, od retardovaneho blba DAVIDA SILLMENA, ktery hru prosvistel za 25h (a to kdovi jestli, on pise 5 recenzi tydne) a da hre 80%, tak souhlasim. Jinak jsem vetsinou s hodnocenim spokojen. Gamerankings pres 91% , a duvod patche docela chapu hra je/byla misty velice nevyvazena a rozdil mezi easy a normal obtiznosti je/byl propastny.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-18 22:22:29
avatar
ta hra je tezka na normal jenom kdyz nevyuzivas pauzu, lektvary a ty specialni techniky a kdyz kouzlis boure a podobne spelly s aoe efektem i mezi svy bojovniky, kterym to na lehkou obtiznost nic neubira a hrajes to jak diablo nebo podobnou rychloklikacku. jak si obcas hru zapauzujes, rozdas manualne prikazy, zkousis aspon nejakou primitivni taktiku a vyuzijes i pasti nebo jedu a tech masti na odolnost, tak je ta hra primitivni i na hard. bohuzel ale na nejtezsi obtiznost to je uz ve velkych bitvach snad nemozne uhrat. ja to dohral za nakejch 43 hodin, bavilo me to, ale vic jak 7/10 bych tomu opravdu nedal. celkove to je dobra hra, ale v ramci zanru v nicem nevynika.
MaDoKu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-19 08:07:08
avatar
100 lidi 100 chuti, do meho vkusu se trefila dokonale. Tri tydny jsem nespustil jinou hru. Zminujes se o soubojich a to je jen cast hry. Asi nejsou dokonale ale zabavne rozhodne ANO. Nastesti kvalitni RPG nedelaji jen souboje, vime?
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-19 09:10:40

zasa hry.. pracuje vobec niekto?
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-27 13:30:45
avatar
Posledni dobou me prekvapilo torchlight..
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tiberian Twilight 2009-11-29 01:33:39

po zhlednuti videa s Tiberian Twilight, asi jedinej duvod proc si to zahraju bude z nostalgie, momentalne me chytnul supreme commander tak jako me drive chytla totalni anihilace, ale co se cactt tyce tak co se ui tyce budu hadat ze se to moc nikam neposunulo, graficky sou z toho vice omalovanky, a tak to na me pusobi asi tak jako plastova motorka pro dedi od tri do peti let z totalitni ery v porovnani se supreme commandrem.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!