První skoro test ATI HD2900XT a velké překvapení
Napsal Jan "DD" Stach   
Wednesday, 09 May 2007
ikona-3  Na internetu odedneška koluje další test nové HD2900XT, bohužel má jednu malou vadu. Podívejme se tedy na něj blíže a povězme si něco o chystaném překvápku ...

 

 

 

Skorotest HD2900XT ... 

Na serveru it review se objevil jakýsi test HD2900XT. Nad jeho pravostí tentokrát asi nelze již pochybovat, karty HD2900XT jsou již připraveny k distribuci, takže mít dnes HD2900XT v ruce není skutečně žádný problém ... Co je však problém, jsou ty správné ovladače k testování a bohužel testeři na tomto serveru je viditelně neměli.

HD2900XT-karta-2

Právě ony ovladače je to důležité - sbelepší kus HW bez ovladačů je prostě na nic. U nového HW jsou ovladače vždy problém. NDA končí až 14.tého května (v pondělí) a netýká se jenom ATI HD2900XT. Redakce serveru it review, která test zveřejnila, určitě NDA nedodržuje, tudíž ani nemohla mít ty správné ovladače, které lze získat výhradně od ATI(AMD) právě za příslib dodržení termínu 14.května.

manik-s-2900XT

Nejvtipnější fotografie, kterou jsem v IT za dlouhou dobu viděl. Onen člověk má skutečně nefalšovanou radost z těch karet :).

vykon-1280x1024-8-16

Z testů vybírám dvě nastavení. První je na rozlišení 1280x1024 na plné optimalizace, i když možnosti R600 jsou poněkud vyšší (24xAA? :) )

vykon-1280x1024

Druhá série testů je na rozlišení 2560x1600 opět s maximem ...

Jak asi vidíte z grafů, tak s výkonem R600 v testech nebude vše v pořádku. Právě nedoladěnost ovladačů je opravdu hodně vidět, zejména Stalker apod. Na druhou stranu jsou i vyjímky, například Company of Heroes si Nvidia za rámeček asi nedá. ATI s nedodělanými ovladači před 8800? Navíc když HD2900XT je konkurencí pro GTS, nikoliv GTX! Že by ovladače Nvidia taky potřebovaly mírně doladit? ... Celkově však asi těžko předpokládat, že při svých parametrech by R600 podávala poloviční výkony proti 8800, jak nám to ukazují mnohé testy. Jedno však i tak testy ukazují a to fakt, že 512bit sběrnice skutečně umožňuje vysoká rozlišení s AA s minimálními ztrátami na výkonu. V nejvyšších rozlišeních HD2900XT překonává 8800GTX, i když rozlišení 2560x1600 asi pro mnohé není to aktuální.

HD2900XT-MSI-9

Test prý vznikl za během tří dnů, bohužel autoři sami moc neprozradili k ovladačům, ale dle výsledků se lze skutečně domnívat, že mají staré beta ovladače. Nové ovladače lze dostat jen přímo od AMD, ATI. Dá se předpokládat, že spolu s příchodem HD2900XT toto pondělí na trh, přijdou v zápětí oficiální Catalyst 7.5 s podporou HD2900. Na těch budeme testovat i u nás. K výše uvedenému testu a výsledkům lze jen dodat, že autoři si dali zbytečnou práci, nedodělané staré ovladače nám příliš neřeknou. Skutečně jen ti, co mají odpovídající vybavení, vám do pondělí 14.května nic blíže neprozradí ... takže skutečné výkony HD2900 zůstávají stále skryty.

AMD chystá další překvapení ?

Cosi ;) už se mluví o tom, že v pondělí 14.května nebude hlavním tématem jen ATI HD2900. Také se hodně spekuluje nad tím, co nám AMD nabídne k balení dvou HD2900XT. Není již tajemstvím, že balení dvou HD2900XT bude o 100 dolarů levnější, než kdybyste pořizovali karty jednotlivě. Na stránkách AMD ATi se však nově objevila zajímavost Viz. http://ati.amd.com/online/getall3/

amd-ati-nabidka

Z uvedeného lze předpokládat, že AMD pro nás chystá ještě nějakou zajímavou akci ... že by dvě grafiky + nový procesor K10 + desku s novou čipovou sadou AMD RD790? AMD má viditelně zájem hodně prodávat a uvidíme, jaké zajímavé ceny nasadí, ostatně konkurece už je třeba. Jsme určitě zvědaví, co se toho 14.tého května všechno objeví za informace. Prozatím to vypadá, že v pondělí bude pro AMD-ATI skutečně VELKÝ den ..., jsem zvědav, zda i pro nás. 

OC

Na závěr se na internetu objevila HD2900XT na které bylo dosaženo právě taktu 1GHz na jádře. Kupodivu autor testu ne použil ani dusík, ba dokonce ani vodu. Stačilo jen pořádné vzduchové chlazení. Tohle vypadá skutečně hodně nadějně pro skutečný Unreal overclockig, co nám předvede v pondělí v testu právě vr-zone ;), ze kterého daná fotografie pochází, dá se předpokládat, že právě na této grafice probíhaly testy ...

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
OmeGa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - BIG day 2007-05-10 00:31:55
avatar
naozaj to vyzera na velky den pre amd. verim ze to odkladanie za to stalo, kazdy je totiz poriadne nedockavy. dufam ze to bude stat za to. (mr DD uz ma urcite jednu cervenu karkulku na testovanie, vsak? :p )
]mh[ Virtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jen aby 2007-05-10 06:39:58

vsichni se modlime aby to tak bylo, nebot ceny teda EE EEE a ja potrebuju novou nVIDIA kartu :grin
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Company of Heroes 2007-05-10 10:32:06

Bože, že ti to není trapné. Prý že si to NV za rámeček nedá, to je teda slávy 7 měsíců po G80 ji trumfnout, no hurá ati je prostě best, že ze sebe po tolika měsících vyplivne o 15 fps více (nepočítám 2560x1600, to snad v čr nemá skoro nikdo). Aby ses z té ati neposral.

//EDIT by DD: ne, skutečně mi to není trapné, HD2900XT není konkurencí pro 8800GTX. Vysledky v otmto testu se nedají brát, autoři neměli přístup k novým ovladačům, test CoH je skutečně s podivem, proto jsem na něj upozornil.
Rainmaker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to drnoha 2007-05-10 08:06:01

stfu nvidiote
Cliff [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - omg 2007-05-10 08:08:24

klid neproživej to tolik at nechytíš infarkt co ti zas vadí ? že ATI nuže byt lepší ? no a co ? však to je dobře, že se pořád předhanějí !
Maissi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - omg 2007-05-10 08:09:25

neprořivej to tolik
dcDoDo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ATI 2007-05-10 08:35:14

Jenom že to je samozřejmost, že je teďka ATi rychlejší, jen idiot by čekal, že nebude. Ale laskavě by si měl DD uvědomit, že vzhledem ke zpoždění R600 se už ani nedá považovat za PŘÍMÉHO konkurenta pro G80.

Mi je úpně jedno jak rychlá nová ATI bude, já si kupuju grafiky za 3000 Kč, mě jenom dostal ten kec, že si to NV do rámečku nedá. Ale to, že to měla teďka v rámečku 7 měsíců, to už nikdo nezmíní.

dcDoDo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HD2600XT bude? 2007-05-10 10:30:13

Vsade sa píše o HD2900XT, ale mňa zaujíma 2600XT, bude na trh uvedená spolu z 2900XT? Na tu to otázku som sa nikde nic nedočítal. Už som našiel obchod kde maju v ponuke 2900XT ale 2600XT ee. :upset :sigh
null Ak ma niekto odpoveď, sem sňou. Ťeším sa zvami.

//EDIT by DD: Kdyby jste nás četl pořádně, tak jsem vám to napsal v Úterý ;) viz.http://www.ddworld.cz/aktuality/ati-hd2000-modely-novinky-a-podrobne-fotografie.html
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to chce klid 2007-05-10 09:00:07
avatar
drnoha tvrdi, ze na 9600 nejde dx9c, takze myslim, ze jeho vnimani ati je nekde mimo realitu
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - : oyza 2007-05-10 09:26:29

A to má znamenat co? Chceš mi snad tvrdit, že 9600 podporuje Shader Model 3 jo?
Markus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - omg 2007-05-10 10:32:40

Vždyť R600 pokud by nebyly potíže s výrobním procesem měla bejt vydaná už přčd půl rokem tak to v ATI půl roku spali a nedělali ovladače ??? Jinak ty komentáře pod grafy sou opravdu úsměvné : Company of Heroes si Nvidia za rámeček asi nedá ATI s nedodělanými ovladači před 8800, že by ovladače Nvidia taky potřebovali doladit? ....... Pokud je karta která vyjde skoro s třičtvrtěročním zpožděním a ve VĚTŠINĚ testů je pomalejší než GTS tak to pro mě je propadák. A řeči že ATI ani nechce mít nejvýkonější grafiku na trhu atd. jsou fakt úsměvné. V posledních týdnech sem se přesvědčil jednu zajímavou vlastnost fanatiků : Každý test nebo zprávu o R600 dokáží interpretovat jako výtězství naší milované ATI nad tou zlou Nvidií.
flanker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - konkurence 8800gtx 2007-05-10 10:35:53
avatar
Urcite to nepovazujme za primeho a rovnoceneho konkuretna g80,ale to stejne neslo,kdyz NVDiari po vydani 8800 porad se vychloubali v testech ve srovnani s x1950xtx, to je ejste vetsi skok....!
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Konkurence 2007-05-10 10:45:52

to drnoha:

Nechapu logiku toho,ze kdyz neco prijde pozdeji,nemuze to byt konkurence ,zijeme asi kazdy v jinem svete.

Dle meho nazoru ati zaspalo,ale jde o valku.A budemeli 7 mesicu spozdeni povazovat za prohranou bitvu,ma ati naslapnuto ke krvave odvete ;)
A tesim se na ten "krvavy masakr" pze na tom muzeme vydelat jedine my,zakaznici
Takze at krev tece proudem a strika vsude kolem :p

A vy, kteri se tu hadate o tom, ktera znacka je lepsi bavite ty,kteri jen cekaji na lepsi nabidku bez ohledu na tvar a barvu loga na karte ;)

Amen.

P.S. DD drz se a kasli na tyhle kids war
QueenCze [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hmm 2007-05-10 11:43:02

když jsem před 3 rokama kupoval X800XT tak ovladače jako bída pač v té době byly catalyst 5.11( 3dmark 05 - 4080 bodů ), nicméně jsem musel čekat na catalyst 6.2 ( 3dmark05 - 6017 bodů ), který všechny problémy teprve vyřešil. Jenže mezi 5.11 catalystem a 6.2 je ještě několik catalystů takže jsem čekal cca 5-7 měsíců, než vůbec byla 6.2 verze. Tady to bude ten samý problém, prostě ATI jsou dobré karty ale ty ovladače hold až časem no. Myslím si, že až 8mičková řada catalystů vyřeší nemoce HD2900XT, jenže to už tu bude G90.
Hanzy *HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-05-10 11:54:53

přesně tak, v tom je právě zakopaný pes, přísloví že ATI karty zrají jak víno je toho ukázkou ;)
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Saki 2007-05-10 12:32:05

Nepochopil jsi mě, možná jako více lidí.
R600 tu jsou 7 měsíců PO G80, já osobně jsem věřil, že po vydání se ATI chopí vedoucí pozice na trhu s grafikami, bylo by to logické, protože za pár měsíců to zase bude NV, která příjde s novou půlgenerací a ATi bude zase druhá, dokud zase neuvede svou půlgeneraci a podobně.

Ale nějak tady prohlašovat, že si něco NV nedá za rámeček a podobně je absolutní nesmysl. To že je v tom testu ATI rychlejší není absolutně žádná výhra, to bylo prostě něco, co se stát muselo. Stejně jako C2D muselo být rychlejší než A64, protože vyšlo podstatně později. Stejně jako to bylo s GF6, pak X1800, pak GF7, pak X1900, atd. Teď je na řadě ati, aby zase vedla.

Jenže DD to vždycky podá tak, že ATI je prostě nejlepší a že NV teďka bude zadupaná do země, že si to nedá za rámeček, pomalu aby balila kufry a mizela z trhu. Píše nesmysly o podpoře té a té technologie u NV, jeho grafy mnohdy vycházejí úplně jinak než na zahraničních webech, na fórech a jiných webech se projevuje jako arogantní fanatik a podobně. Příjde mi, že je to drojče Hulána, které se vydalo na opačnou cestu.
Hanzy *HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - drnoha 2007-05-10 13:46:13

koukám že čteš více mezi řádky :grin Drž se reality a vy*er se na dojmy
Hanzy *HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - úsměvné 2007-05-10 14:02:53

Souhlasim s tim,ze Ati hodne,hodne(hodne moc) zaspalo.Ale ac se to lidem (i me) libi nebo ne,Ati tim zadnou zasadnejsi ranu nedostala. Jakz takz rozumejsi grafiky jsi mel moznost koupit az ted,par mesicu pred vydanim R600,tema kartama myslim GTS 320MB v rozmezi 7000,- az 8000,-
Do ted Ati bojovala se svymi 1950pro. A nutno rici,ze vic nez obstojne. Ted prichazi s kartou,ktera se dejme tomu za 8000,- az 10000,- bude zuby nehty drzet GTX a GTS by mela (snad,uvidime pristi tyden) prekonavat. Kde vidis nejaky rozumny naskok NV nad Ati ? V mem segmentu (grafiky kolem 4000,- az 6000,- ) vidim porad naskok o generaci starsich 1950 nad 8600 ,to se na me nezlob. Pokud by prisla NV za rozumnou cenu s 8800GS pred pul rokem,teklo by Ati do bot,takhle se Ati nenecha od drahym 8800 a silne nevyhodnych 8600 vubec rozladit ;)
Tim ze 8600 umi DX10 snad zadny rozumny clovek argumentovat nebude,ta karta na to,aby ty hry nejak rozumne rozhybala nema ...

A nesmet napsat,ze ten ci onen vyrobce CEHOKOLIV !!! dostal na prdel od jineho vyrobce jen proto,ze se svym vyrobkem prisel o XYZ mesicu na trh pozdej,mi prijde postavene na hlavu.

A zaverem chci rict,ze je mi naprosto(a to tak ze UPLNE) jedno,jestli ten ci onen kus zeleze nese logo Ati(AMD) intel nebo NV
Kdyz bude mit NV o neco lepsi pomer cena/vykon,po Ati se ani neohlednu,mam v pazi nejake loga ... ;)
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to drnoha 2007-05-10 14:06:26
avatar
Akorát tu tvořís naprosto zbytečný flame :/ Vidíme, že se nVidie chceš zastat, jak jen to jde, ale to, co píšeš, všichni víme a počítáme s tím (teda alespoň ti znalí určitě), žádné novinky. A navíc, nikdo jí tu neničí a ani nechce ničit, ani DD, neb u každého článku máš alespoň jednou, že je dobře, že je to bude tak vyrovnané, je to dobré pro nás, kupce.
A arogantni fanatik? To tu právě předvádíš ty. Ano, čteš dobře, takto na mě působíš v tom, co píšeš. Snaha o vypsání tvého nitra byla úspěšná, všichni jsme to pochopili, díky. Now stay cool!
Sobik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 Oyza and drnoha 2007-05-10 14:20:51

Radeon 9600pro je zrovna ted vedle mne v pocitaci a mohu smele rict, ze DirectX 9.0c nepodporuje, pouze verzi 9.0b tusim.

To DD: Muzute mi rict, zda a popripade kdy uverejnite test 65nm AMD procesoru (X2 4000+,4400+,4800+,5000+)? Na czc jsem cetl, ze napriklad model 4000+ sel s 2.1 az na 3.2-3.4Ghz a v testech tak porazil i C2D E6700. Byl bych rad, kdyby jste udelali test a nejak se k tomu vyjadrili. Dekuji.
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DD WORLD MA R600 2007-05-10 14:28:37
avatar
verim tomu ze ddworld ma opravdu R600 v redakci.... ;) ;) :eek :grin pac by tu nemlufil tak jiste o tom jak ta R600 v tom testu jede ze starejma ovladacema ;) :p no jo.asi uz ma R600+NOVE OVLADACE a asi radkovy pratele se budou moci jit zahrabat s G80 :p :p ne konec srandy ale asi opravdu ta karta bude nadupana nabidka v pomeru cena/vykon a snad aji jen v pomeru---vykon
dcDoDo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - NV&AMD/ATI 2007-05-10 14:30:15

Ako som uz pred časom písal, do nedávna som fungoval na VGA od NV a nikdy pred tím som nemal ATI, možem povedať že ATI ma láka už nejaky ten čas cca od ATI9800Pro, už od vtedy si všímam ako na to ide ATI. NV sí podľa mňa získavala zájem ľudí svojim hrubým výkonom v 3DMarkoch a ATI sa svojim priaznivcom odvďačovala svojov kvalitov v obraze+vyrovnanejším výkonom ktorý nestárol tak skoro ako u NV. Tým som chcel povedať čo už každy kdo vlastní ATI vie, pokial NV vydávala ďalšie rýchlejšie karty, ATI odlaďovala ovladače na stávajucich VGA a tým zvyšovala výkon. V závere chcem zhrnuť svoje poznatky a to takto, z dlhodobého hľadiska sa vyplatí kúpiť ATI pre obyčajného smrťelníka z dvovodu dlhodobejšej investicie, karta zo svojim zvyšujúcim výkon po každom update ovládačov je lepšia než každý rok kupovať niečo nové od NV. Kdo má podobný názor dajte vedieť. Čaute a píšťe naďalej a vyňechajťe tie žabomyšie hádky, ztých sa prd dozviem. ;)
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Prinejmin usmevne 2007-05-10 15:02:47
avatar
Ctu ctu ctu... obas ctu clanek o NV obcas o ATI... vzdycky nekdo zacne ripat do ceho se da at uz je to NVidiot ci fanATIk. To ze si to Nvidia do ramecku neda znamena, ze se timto testem chlubit asi nebude... Stejne jako sa AMD vytahuje s 64bitem (Opravnene!!) tak proste je to tak, ze kazdy ukazuje to lepsi.

Takze DD jen tak dal, (nv)idoti se tu nejdou vzdycky. G80 krytyzovala taky sposta sousta fanATIků!

BTW: Ten obrazek je hustej!! :p
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-05-10 15:03:44

Intel brzo začne vyrábět svoje herní VGA a nebudetze se muset směšně dohadovat jestli je lepší amd nebo nVidia,a bude konečně klid.
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dcDoDo 2007-05-10 16:14:14
avatar
dcdodo:souhlasim stebou :grin
master [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-05-10 16:19:00

furt se dočítám jak je ati ubohá když porovnává 7měsíců starší gf8800 s R600 ....ale asi zapoměli jak vítězni spamovali že gf8800 porazilo x1950xtx která byla o cc9 měsíců starčí (vlasně x1900xtx s jinejma pamětěma)..... asi to nemá smyslis řešit ale příště nekřičte jak je ubohá ATi nebo NV
Neznámý  - K10 2007-05-10 16:26:18

Ja by som už rád v pondelok videl aj skutočné testy K10 procesorov, ako na tom skutočne sú.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ach jo 2007-05-10 17:54:54
avatar
Bohužel je pravda, že v testu G80 se věty jako "tohle si ATI za rámeček nedá" nevyskytovaly... Co se mluví o vydání nové generace od ATI tak je to jenom samé jak bude úžasná a jak NVidia spláče a obávám se, že pokud i 14.5. 2007 budou výsledky slabé, tak se to bude omlouvat ovladači...
Výkony musí být lepší (po 7 měsících zpoždění), budou se s vychytáváním chyb v ovladačích ještě zlepšovat, ale ty věčné narážky na NVidii mi přijdou zbytečné, na to je možná místo v diskuzi, ale v samotném článku to snižuje jeho hodnotu.
A pro diskutující,
krishke [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-05-10 18:23:48

uvedomte si ale, ze karta v tom testu byla jen XT a ne XTX, neni tedy to nejvykonejsi, co ATi nabidne...jenomze na XTX si jeste chvilku pockame, ja doufam ze vyjde 28.10 avsichni cesi narozeni v tomto dnu dostanou jednu jako darecek
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nechte toho!!!!!!!! :-/ 2007-05-10 18:29:41
avatar
jo pravda!tady furt nekdo nadava na nvidii a na ati nechte toho dyt kde by sme byly my hraci bez nich?????kazda firma ma sva pro a proti.....JE TO UPLNE JEDNO JESTLY MATE V PC ATI NEBO NVIDII POSLOUZI VAM TO TEMER STEJNE DOBRE TAK NENADAVEJTE TU NA NE!DYT SOU TU PRO VAS!VYRABEJI VGA PRO VAS A VY JIM TAKHLE NADAVATE :grin :eek .no a co ze R600 vyjde s brutalnim spozdenim?bude za dobrej peniz a to se pocita!
Sw!tch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .. 2007-05-10 18:57:43

Ja mel karty jak od ati tak od nVidie..a priznavam sympaticka mi byla vic Ati,ale uz tomu tolik neni..neni to kuli vykonu. Je to diyk tomu jaka medialni masaz a jakym stylem se pise o Ati a nVidie. Masaz o tom jak je Ati uzasna a nejlepsi i bez toho aby vuebc byla a prodavala se uz an me byla tolik dlouha a na vsech serverech pomalu nekolikrat tydne,ze mi to nazev Ati znechutilo.. cim vic vidim jaka bude Ati uzasna a jaka je nvidie po pul roce shit tim vic sem znechucen. Znechucen neustalym pul roku dlouhym predpovidanim rozdupani nVidie stim,ze v posledni dobe se ukazuje,ze vlastne Atina nema nic cim porazit nejsilnejsi nVidi ani po takove dobe..a to bylo reci Ne moje reakce neni o fanatizmu ,ale o znechuceni takovymhle dlouhotrvajicim "marketingem". Kamenujteme jak chcete,ale uz se tesim az bude zase chvili klid a budou venku jen informace, ktere jsou pravdive a nevycucane a halvne podlozene..uz se mi to snad blizi :-)
Elbrus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2007-05-10 19:15:39
avatar
no uz se tesim az vyjde docela bych o ni uvazoval do new kompu ( jestli ten pomer cena/vykon bude tak dobrej ) btw k tem hadkam ktera znacka je lepsi atd ... mel sem jednu atinu a 2 nvidie ( 9200SE , 6200 a ted 7600gs ) v ty dobe mi ten radeon hrozne sral komp pac nak nefachcil spravne s deskou a kuli tomu sem nesnasel ati ( byl sem malej smrad kterej tomu nerozumel :p :grin ) ale po letech nvidiotovani sem si zacal zas oblibovat ati ... sice mam nvidii ale jako znacka je mi blizsi ati ... nerikam ze sem nakej fanatik , to rozhodne ne , kartu dycky kupuju podle toho ktera je vyhodnejsi ... stejne je nejlepsi 3dfx voodoo 2 : :grin
Neznámý  - SUPER 2007-05-10 19:36:29

mno tak uz aby bylo pondeli!!!!!!!!!!!!!!!!!! sice mam new pc asi pul roku, ale kdo vi ..treba bych zneuzil nabidky all in one a koupil vsechny 3 veci najednou a muj pc prodal..hmmm......zajmavy idea
ät uz je PONDELI!!!!!!!!!!!!!!§ a DD uz ji asi ma..tipoval bych to taky jako i nekteri ostatni lidi;) vy tajnustkari z DD;)
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to elbrus 2007-05-10 19:59:59
avatar
no sme na tom tak stejne mam take rad obe znacky ale vice se mi libi ati-co se tyce grafik co sem mel tak jedina ati co sem kdy v pc mel byla ATI RAGE PRO 128TURBO -jo to byl stroj pak nejake ty ruzne vecicky tyypu voodu gf2 atd.a v "novedobe dobe"jsem mel:gf5200,6800ultra,7800gtx TOP,a tedka mam 8800..co se tyce ati rady 9 tak kamosi a bratr mely 9600,9250,9200,9500,9550 a 9600byla bombovni karta na svou dobu-rekl bych az "prelomova :grin :grin :p :p ale ty ostatni jo!to byly sumtky nechutnej shit-co se tyce toho baleni K10+MONTHRBOARD+R600-pred ctvrtrokemsem si koupil core duo 6600 4giga ram 680i sli zakladku a 8800 ale kdyby ten balik byl za dobrej peniz tak do 15 000kc tak bych asi take o tom uvazoval ale to by musel ten K10 jit taktnout nad muj 6600-tak-ze minimalne na 4,5ghz.a zakladka by musela bejt take uplne vymazlena-co se tyce R600-tak asi ji casem vymenim za GF8 pac verim ze ovladacema ta karta "dozraje" :grin ale kdyz R600 tak pravdepodobne az 65nm.verzu :eek ;)
Yngwie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Lolec 2007-05-10 20:12:37

DDworld a mit R600?Prosimte wake up nema a jeste dlouho mit nebude. S takovymto webik se vubec PR AMD/nVidie nezabyvaji :p . Navic ty snusky hovadin co se tu clovek docte...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 Yngwie 2007-05-10 21:03:04
avatar
Takproc sem chodis??? :roll
izerS18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmmm 2007-05-10 21:03:28

http://www.techpowerup.com/img/07-05-09/MSI2900XT-21.JPG

http://www.techpowerup.com/img/07-05-09/MSI2900XT-22.JPG

http://www.techpowerup.com/img/07-05-09/MSI2900XT-23.JPG

podle porovnaných čísel z catalystu 7.4 jde o nový catalyst 7.5,

na tomto odkazu je vsechno

http://www.techpowerup.com/index.php?30864
dcDoDo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Helee Lolec 2007-05-10 21:08:53

keď sa ti tu nepáči tak tu nelez, inač ak si tak múdry tak mi daj dobrý link na české/slovenské stránky kde je to podstatne lepšie. Poněvač chodím na osvedčené stránky na ktorých som sa dozveďel tak 25% ztoho čo tuna k tej to téme. Držím palce tvorcom týchto stránok aby im nedošiel dych a pracovali min. ako doteraz. ;) ;) :p
myzrael [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-05-10 21:31:48

Tyto testy vypadají pro novou Ati docela dobře, to jsem ani nečekal, hlavně to vysoký rozlišení, ztrácí méně výkonu orproti nvidii. Taky to může být zase vymyšlený. Příští týden se všechno dozvíme.

Škoda že nevyjdou rovnou v tom menším 0,65 procesu, jak se všude zaručeně psalo. Bude mít teplotu dost vysokou a kvůli tomu bych do toho nešel, Nvidia 8800 gtx na tom asi neni o moc líp.
Chargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ATI vs. nVidia 2007-05-10 23:24:46
avatar
jako vždy - jedna část lidí jsou fanatici a druhá nvidioti a ten zbytek který nezapadá ani do jedné kategorie zase pije gambrihnus :grin
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - C2D 2007-05-11 11:15:35
avatar
Podle jedinyho testu co sem zatim videl tak K10 ma na stejnym taktu vykon vyzsi ve celosiselnych vypoctech o 33%, v plovoucich 66%.... a to ma barcelona takt 2,5 a proti ni stal C2Q na 3ghz...
Hele dokonce sem nasel link na to ;) Odkaz
Razer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Plaminky :D 2007-05-11 14:00:17
avatar
No, sem zvedavej, jestli bude nejaka verze s tema plaminkama, to je mnohem hezci, nez ten robot u MSI :grin
btw. proc se u nas neprodavaj karty primo od ATi?
martt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jsou už karty v ČR? 2007-05-11 15:08:54

Karty tady bezpochyby již jsou, ať již tady na DD, PCT atd. Čeká se totiž až na pondělí, kdy se budou moci stáhnout poslední ovladače, které chybí k důkladným testům. Na co je totiž recenzentům kus kurvakvalitního železa bez ovladačů...
A třeba na 100mega pro velkoobchodní zákazníky už je hezkých pár dnů Sapphire Radeon HD 2900XT 512MB DDR3 za 8 066,- bez daně...
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - r600 vs. g80 2007-05-12 11:13:23
avatar
tohle číst je fakt utrpení. hádáte se tu o pár blbejch fps, k tomu většina z vás používá lcd panely který fakt vyspký rozlišení neumí....... tyhle karty maj bejt určeny pro dx10. tam se bude lámat chleba. ale bohužel žádnej takovej test není tak nevím co řešíte.
DavidT69 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - že by 65nm??? 2007-05-12 16:36:06

V Alfe prodavaji HD 2900XT a mají napsano 65nm. Tak teda nevim :?
Hanzy *HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 80nm 2007-05-12 16:52:51

Ja tam 65nm nevidim, je tam 80nm, což odpovídá a je tam i redukce na zdroj, takže asi nebude potřeba zdroj s 8pinem Hurááá
DavidT69 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - škoda 2007-05-12 17:29:20

Tak to na Alfe už opravili, protože tam opravdu měli 65nm. Škoda a ja ze nas ATI překvapí :roll
Hanzy *HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - neva 2007-05-12 17:44:34

střední třída bude v 65nm, pořád je vyrobena pokročileji než nV 80vs90nm, myslim že překvapí i tak, mam radost z tý redukce co je přibalena v balení ;)
argar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ach jo 2007-05-13 03:20:54

Jsem ATifanatik. Mam doma Gf4-mx440, Gf6100, Gf7600go, od ATi nemam ani jednu kartu nikdy jsem nemel pouze jsem hral na x1600 a jen jsem slintal. Mit zapnuty AA a HRD bylo neco uzasneho. Skoda ze to Gf6-7 neumi.
Stejne je to s Gf8 je to nejvykonejsi reseni pro hry pod Dx9, ale co pod Dx10? Nekde jsem cetl (CDR.cz) ze karta nepodporuje plne Dx10. Tipl bych si ze Dx10 podporuje jako podporovala Gf6-7 Dx9c(sm3.0). Je mi uplne jedno jestli bude lepsi Gf8800ultra hyper maxi o 10%vykonejsi nez HD2950XXXTTXX kdyz budou obe karty stat pres 20 000 kc. Ja budu mit na konci prazdnin 5 000 ktere si vydelam a utratim je za grafiku ktera bude v te dobe nejlepsi.
K ovladacum asi tolik pro Nvidii uz by mohli byt odladeni prece je na svete nejakych 7mecicu nebo jak dlouho a o kolik procet se zvysil vykon jestli tak o 5-10% tak bych rek ze uz jsou hotove, uz jim nepomuze i svecena. Pockam si na pondeli a pak na hry podporujici Dx10 a pak bude jasno. Jestli vyhori Gf8. vsude budou tytulky G8 odezva na X1950xtx, 2x vice tranzistoru o 50% sirsi zbernice, par let vyvojo spozdeni 9mesicu na porazeni stare generace ktera odchazi a nastupuji hry v HD rozliseni s filmovou grafikou.
P.S. V textu je hodne hrubek to je pro ty stourali kteri, maji radeji svoji znacku a nesnesou kritiku. Aby si mohli zanadavat(ulevi se vam :grin ) Ac nerad musim poblahoprat DD a tymu za zvysujici se kvalitu. Obcas vam neco ujede. Stane se. Chci vam poprat jen tak dal. Doufam ze nepolevite. GL
Libich [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Rozhodně grafika ATI má zpoždě 2007-09-01 15:27:00

ATI má opravdu zpoždění a to je hlavní nevýhoda. Na druhou stranu X1950 dlouho držely krok, i když na 8800 GTX/GTS úplně nemají. DX10 navíc zatím nemá moc využití. Kdo si počkal, ten se možná dočká, než přijde odpověď NVidie a to nebude dlouho trvat.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!