Prodej způsobem zaplať kolik můžeš, se v ČR zatím neosvědčil – může za to ale kvalita zboží
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 02 únor 2010
altDobrý nápad, ale se špatným zbožím …

 

 

Společnost CINEMAX nabízí možnost získat českou adventuru Daemonica za cenu, jakou chcete. Poměrně běžný způsob prodeje v zahraničí u nás není příliš rozšířen. A samotné první výsledky neukazují na to, že by se jím dalo uživit. Systém pracuje s platebním systémem pay pal. Přes 38% uživatelů zaplatilo za hru méně než 10 korun, což znamená, že z ní neměl tvůrce ani korunu a pay pal celou částku spolkl. Jen 3% lidí zaplatila více ne 131 korun. Aktuálně se hra prodává v obchodech za 199 korun a vycházela za 999 korun.

Dobrá zpráva je, že prodej tímto způsobem bude dále pokračovat. Upřímně si ale osobně myslím, že by to chtělo kvalitnější produkt, při vší úctě k autorům hry, těch 100 korun bohužel odpovídá kvalitě hry. Na druhou stranu upřímně pochybuji, že by se tímto dalo v ČR uživit a vydělat více než klasickým prodejem hry za pevnou cenu. Ale držíme palce, protože by bylo určitě pěkné, kdyby to takhle mohlo fungovat - třeba nás český zákazník překvapí.

Zdroj: cinemax

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
dej.vid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 13:59:22
avatar
Dobrá zpráva je, že prodej tímto způsobem bude dále pokračovat
možná že dobrá zpráva pro nás ale podle těch výsledků rozhodně ne pro autory hry
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 15:37:26

Deamonika? Tohle by chtělo vyzkoušet u hry která stojí za to, kde by lidi platily autorům které chtějí podpořit za kvalitní produkt, ale takovouhle hru, nevim nevim.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 13:36:13

Každá věc má svoji cenu. A trh určí za kolik je to prodejné.
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:24:51
avatar
mali by nastavit limit pre predaj - minimalne 2 € - maximalne , to uz je na vas.
zalezi aj na hre.
peli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:27:23

Nemáte někdo na prodej desku se socketem 754 a agp slotem? pokud ano koupím díky..
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 14:55:36
avatar
mam, skladom, ale pre teba bude lepsie asi tuto_

http://www.alza.cz/asrock-k8nf3-vsta-d132784.htm
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 15:29:38
avatar
To je hustý, co se ještě běžně prodává
krispin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 15:41:56
avatar
A ta cena je taky luxusní
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 20:32:34
avatar
No asrock nic moc, ale do starej masiny za dobru cenu myslim. Mate to v cz cca o 5% lacnejsie ako u nas. osobne som len jednu asrock-u riesil, tiez do upgradu, a musim povedat ze zatial slape. Je tomu rok zatial. Takze zakaznik spokojny, a to je dôležité pre mna.
peli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 16:18:53

pokud máš napiš soukromou zprávu na Pelikos1@centrum.cz
randomofamber [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jenom kvalita za to nemůže 2010-02-02 14:42:06
avatar
Češi (v průměru) jsou prostě stále ještě škudlilové (mě nevyjímaje). Ještě stále nedokážeme ocenit práci druhého kterou sami využíváme. Pořád jsme ve vleku socialistického myšlení svých předků, kdy bylo normální heslo "kdo neokrádá stát/podnik/..., okrádá rodinu). Snad se to změní, ale je teprve málo přes 20 let po revoluci a minimálně ještě 20 let než se změní další generace lidí...

Taky nemám rád respektive nepoužívám placení přes pay-pal a podobné instituce. Nevím proč platit prostředníka, když lze převést peníze přímo z účtu na účet...
mamlasos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 15:39:29
avatar
Přesně tak, ten PayPal mi tam nesedí, co brání bankám zavést stejný potvrzovací systém pro internetové platby jako má PP ?
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 07:44:39
avatar
No jak kdo.Já mám zkušenost že největší lakomci jsou lidé majetní a dala by se použít úměra čím bohatší tím větší lakota.Setkával jsem se s tím každou chvíli.člověk dělá pro zazobanýho pracháče pomalu celý den na kompu a on mi pak třese pravicí dlouze a upřímě se mi dívá do očí a přitom vede ke dveřím ale k placení se nemá. Dnes se tomu již směji ale tehdá mě tihle lidé fakt dokázali vytočit(dnes už pro tyto lidi nehnu prstem) .Človek byl naštvaný o to více že když jsem přišel k lidem kde jsem byl za hodinku hotov i s kafem a oni mi cpali peníze s tím že by je to stálo třeba v Losanu daleko více.Přitom mi bylo trapně a často jsem ty peníze odmítl zvláště když jsem znal příjmy těchto lidí a věděl jsem že musí sakra počítat každou korunu.
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 12:27:28

Souhlas, vlastní zkušenost stejná.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 13:43:31
avatar
Taky stejné zkušenosti.
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 16:05:47
avatar
podobne u mna, tiez som sa na tych ludi vyprdol
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 17:41:30
avatar
no u takovych lidi se musite chovat jako profici, vymyslet si nejaky problemy a pak hazet treba nejaky nesmyslny castky (zvlast kdyz tomu dotycnej zazobanec prd rozumy) a pak "usmlouvat" takovou rozumnou cenu, ze vam da vic nez je bezne. nejidealnejsi treba rict, ze u nej to nespravite a musite si vzit pocitac domu (i kdyz se jedna treba o hloupej reinstal windows) a takle i toho lakomyho bohace muzete pekne obrat
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 10:14:37

No, neřekl bych tomu také BEZ prostředníka. Jeho banka, tvoje banka - už jsou dva. Ale souhlas, při vnitrostátních platbách Paypal je často zbytečností.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to není tím 2010-02-03 11:39:17
avatar
Hry jsou předražené ve srovnání s platy v ČR, kdyby bych němec a měl 5x takový plat tak si hry kupuji, až budu mít 50 tisíc tak 500 za hru klidně dám, do té doby jedu torrenty
MRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 12:29:26

Hry jdou furt dolů. Dnes není problém koupit hru jen pár měsíců starou za 200 a co máš dnes za 200.
Ten Němec má sice větší plat, ale taky větší výdaje, ikdyž je na tom samozřejmě líp.
S tímto přístupem budeš stahovat vždy, protože pořád si můžeš říkat, že to je drahé a v porovnání s torrentem to bude drahé stále
Na nejnovější grafiku a procák, ale peníze určitě najdeš
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Na nejnovější grafiku a procák 2010-02-03 13:32:39
avatar
Prostě zajde do obchodu, procák a grafiku si vezme a bude argumentovat tím, že je to drahé, že on nemá takový plat jako němec a že tedy má právo na to, aby si to odnesl bez placení, že?
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 13:50:26
avatar
Je to otazka zadelenia. Klasika je -> radsej vrazit viac penazi do hw, aby ti lepsie fachcil sw. Mno a na sw to potom nevyda.

Inak vela hier stoji pod 200, ale velakrat nestoja ani za 20.

Ja hry nehravam, no predsa ma styri (4), ktore ma chtili, obcas ich hravam a preto som si ich aj kupil, teda az na jednu, ktora je free (W-ET)
MRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 15:47:20

No to je taky fakt, většinu her bych nehrál ani zadarmo. Škoda času.
To taky nechápu, kde na to ti warezáci berou čas, když stahujou tolik her.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 17:24:03
avatar
jo jo, my cechackove asi vice penez nemame, kdyz je ta krize jinak zajimavej zpusob
Marcel19751 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - orientačně 2010-02-02 18:36:19

Ano dobrý nápad.Novinky většinou nekupuji,ale kdyby stála 300kč( např Mass efekt co teď vyšel)tak ji koupím.Já mám svůj strop právě tam.Já si když tak počkám ,až na další vydání,kdy,už to bude třeba rok stará hra..
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 19:52:11
avatar
Tak to jsme na tom stejně, já mám tedy strop na 500 a pořád koukám kdy už mi tu hru za ty peníze dají :-)
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 13:50:12
avatar
Mám taky strop 300,- ale jsem ochotný u opravdu kvalitní hry udělat vyjímku a navýšit to až na 500,- Ale těch 300,- jako maximum mi přijde jako rozumné, podle mě je vcelku blbost, za zbytečnosti měsíčně utratit více než 500,- a za to můžu mít 2 hry a budu spokojený. K životu je nepotřebuju, tak proč do toho valit peníze, když to je k tomu i nevratná investice?
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-02 23:33:26
avatar
Já to řeším nákupem hry ze zahraničí, třeba přes ebay.

U průměrné hry, nakupuji též kolem 300,- u trháku do 500,-
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 09:05:42
avatar
Já nijak pevně daný strop nemám, ale starší hry kupuji rád proto, že jsou pohromadě se všemi patchi, datadisky, doplňky a tak. Jedna z nejlepších "her", co jsem poslední dobou koupil je Command & Conquer: The First Decade, sice tam nejsou nejnovější C&C, ale je jich tam dost a v takové podobě, že bez problémů fungují i pod 64bit Vistou:-)
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 00:39:54
avatar
Kde su tie casy, ked hry vychadzali ako prilohy k pocitacovym casopisom (vid Fallouty a pod.)...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 10:16:39

A to už nefunguje? V létě jsem ještě kupoval. Myslím, časopisy se hrou.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 06:09:02
avatar
český spotřebitel nepřekvapí...bude kupovat vše za 10kč a bude to...proč by měl platit více když nemusí

Já osobně bych za hru míň než 50,- kč nedal přijde mi to trapné...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 10:19:37

Kdyby ty prostředníci nežráli přespřílíš, tak i dolar za nějakou malou hru - není špatně.
Škoda, že to peněžité zprostředkování nedělají poskytovatele internetu.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 10:54:12
avatar
toto se bohužel netýká jen herního, ale celého zábavního průmyslu...
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 12:56:58
avatar
Myslim, ze to celko nepasuje. Urcite mas nejake stare srdcovky a verim tomu, ze keby sa dali kupit za 10Kc tak by si ich bral vsetkymi desiatimi.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 12:30:19
avatar
to se musí zkoušet s velkýma titulama.
fox of fire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 14:41:24
avatar
myslim ze i s velkymi tituly (treba za tisicovku) by tohle neuspelo kvuli skvele ceske povaze .
Ja, kdyz vim, ze moje penize pomuzou vyvojarum a umozni vydani treba dalsiho dilu, tak s radosti zaplatim vysokou castku - ale uvazuji takhle i ostatni?
Mesi2017 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-03 23:23:38
avatar
Me by opravdu hodne zajimalo, za kolik money vyrobci her prodavaj hry distributorum/prodejcum, kteri nam to pekne osolej a prodavaj predrazene jen diky reklame a aby si namastili kapsu, viz novinky.

Cekam ze se nekdo ozve, ze hry predrazene nejsou, ale kdybych mel prumernej plat, kterej je stejne prumernej jen na papire a ne ve skutecnosti, tak bych si ty hry taky kupoval - zjednodusene receno, snad to pochopite.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-04 00:09:11
avatar
hry nikdo nevyrabi, ale vyviji a vyvojarska studia vetsinou patri pod distributory nebo s nima maji smlouvu a distributor vyvoj hry financuje + stara se o propagaci a prodej. nebo to sis myslel, ze vyvojarske studio je parta nadsencu, kteri delaji 3 roky na vyvojy hry zadarmo nebo ze to sefik vsechno plati sam, jak technologie tak i zamestnance?

a ne nechapu to. kdyz na to nemas tak hrat nemusis. nikdo te snad do toho nenuti. a novinky mas drahe vzdycky a vsude v jakymkoli odvetvi. vetsina her do toho roka slevni na nebo pod tech 500, coz je urcite uz dobra cena. nebo ono pak uz neni cool hrat stary hry? skoda ze nejde vsechno krast tak jednoduse jako hry...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!