Top 10 najväčších herných sklamaní dekády
Napsal Jozef "elancer" Bobek   
Čtvrtek, 11 březen 2010
altZnámy server GameTrailers.com zverejnil rebríček 10 najväčších herných sklamaní krížom všetky platformy za posledných 10 rokov. Daikatana od Johna Romera nevyhrala! PS. Oplatí sa počúvať komentár so zdôvodnením...

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 20:14:08
avatar
Doom 3 a Fable jsem dohrál a jsou to skvělé hry, existují daleko horší hry........
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 20:42:03
avatar
s tim doomem souhlasim...me taky dost zklamal, byla to proste jen obycejna strilecka, ale to v dobe kdy vychazelo i half life 2, far cry nebo o neco pozdeji fear bylo sakra malo. fable ale patri mezi jedno z mych nejoblibenejsich rpg a bavilo me rozhodne vic nez treba cokoli od bethesdy...
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-12 09:53:37
avatar
doom možná nenaplnil všechny očekávání, která prostě byla extrémní, ale rozhodně bylo mnohem více tragických her než právě Doom3. Navíc třeba práce se světlem/tmou zde byla super a málo co se tomu vyrovnalo
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 22:54:51
avatar
ale mussi uznat ze nektere koncepty z prvniho levelu(a.k.a. nez se dostanes do akce) by si zaslouzily okopirovat do jinych her. bohuzel vecna skoda ze v hernim prumyslu se kopiruje bud malo nebo vubec.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 21:22:51
avatar
Doom 3 ? To sou tragédi...
Dokonalý nebyl, ale svoji roli splnil perfektně.

Edit kvůli Dentonovi : Doom má být "obyčejnou" střílečkou a doom3 měl ve své době navíc bezkonkurenční grafiku a atmosféru, takže mise splněna. Mínusy v podobě některého chování nepřátel z něj rozhodně nedělají adepta na nominaci mezi 10 největších zklamání. Dokonalost neexistuje a někdo asi od dooma dokonalost čekal a pak byl zklamaný i když to byla slušná hra.
S halfem ho srovnávat nehodlám. Fear a far cry mám rád asi stejně jako Doom3 - každá má své.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 22:49:44
avatar
bezkonkurencni grafiku tedy v zadnem pripade nemel. modely sice byly pekny a detailni, ale vetsina hry byla proste ve tme. vedle paradni dzungle ve far cry nebo dost realisticky vypadajiciho hl2 s krasnou alyx, velkymi exteriery i detailnimi interiery a s hodne dobre vypadajici fyzikou mi grafika a cele technicke zpracovani doom 3 nijak zvlast vyborne teda neprislo (az na zvuky, ktery mel zas podle me vyborne). a doom je legenda, myslim teda ze vetsina lidi ocekavala vic nez jen slusnou hru...reputaci mu u me napravil az datadisk ressurection of evil, kterej je narozdil od puvodni hry opravdu paradni. a to stacilo jen zrusit to trapne neustale teleportovani nepratel do zad, zkopirovat gravity gun a pridat pekne srdicko
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 22:54:01
avatar
Samozřejmě, že grafika byla z části skrytá ve tmě, ale o její "hightechčnosti" pochybuje málokdo. No jo, už rozumím jak si to myslel a z části souhlasím.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-12 09:42:46
avatar
aj tak nema co v tom zozname hladat... atmosferu aku som zail v tych casoch v doome zazivam dnes v AvP 2 takze pre mna je to jedna z kultovych hier, a takto ju okydat, ze vobec zaradit do tohto zoznamu je fakt dost divne ... kto vlasne hlasoval v tejto ankete ? nejaky samozvany kritik ?
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 21:54:37
avatar
Sem myslel že sklamání je o tom jaká ta hra měla být a nebyla. A ne o tom jestli je dobrá nebo ne.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 22:01:00
avatar
Tak jestli myslíš doom3 tak u něj se vědělo, že se vydá jiným směrem než původní doom. Vynikající atmosférická-horrorová akce Doom3 byl a menší zklamání z inteligence protivníků ta atmosféra často úplně zakryla. No a graficky se o zklamání nedá mluvit. Ono je taky dost často těžký definovat "jaká ta hra měla být" jelikož si každý do prohlášení, obrázků a videi doplňuje svoje představy.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 22:03:40
avatar
S Devil May Cry 2 naprosto nesouhlasim. Je v mnoha ohledech lepsi nez trojka a jednicce se vyrovnava. Je totiz jina, neni to jen "datadisk". Spravna rezba, super pohyby danteho, dva charaktery a uzasni bossove...DMC2 neni zadny zklamani.

A MGS2 taky ne! Zklamani je mozna nedostatecne vyladena
konverze pro PC, hra jako takova ne. Jsem fanda serie a tohle je do nebe volajici nesmysl. Sam jsem u nej stravil cca 300 hodin a zklaman jsem nebyl ani trochu. Vedle, GameTrailers.

Ten kdo delal ten zebricek by zaslouzil vyhodit.

A No.1? GT PSP. To bylo hodne velky zklamani, de facto hratelne to bylo jen pro fanousky. A mela to plnohodnotna hra. Stacilo by jen priodat karieru. To bylo zklamani, kdyz hra misto 10/10 coz se od ni cekalo dostavama 5-6/10, max 7/10.

Takze to je zebricek na prd.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-12 00:06:00
avatar
No myslím, že práve ten Metal Gear 2 je tam neprávom. Tiež som sa pri oboch PC dieloch kráľovsky bavil, Snake bol v trochu inej úlohe, ale veď za Solida Snakea si hráči "skutočne" zahrali iba v prvom a štvrtom diely (ak sa nemýlim)... Nechápem, čo im na Raidenovi tak vadí...
Ja by som tam asi doplnil Splinter Cell 4: Double Agent, lebo verzia na PC bola dosť odfláknutá. Dokonca tú hru robili dva tímy, ale paradoxne verzia pre starší Xbox a PS2 dopadla výborne (Ubi Montreal) a nextgen Xbox360, PS3 aj PC boli miestami dosť rozporuplné (herne aj technicky - Ubi Shanghai). Nehovorím, že to bola zlá hra, bola dobrá, ale po nadupaných prvých troch dieloch pôsobil Double Agent ako nevydarený experiment...
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-12 12:12:37
avatar
presne tak, Splinter Cella DA mam v obou verzich (PS2/PS2) a je to pravda, na PS2 je o dost lepsi. Na PS3 uz je to jen graficke WOW, ale jiank nic moc (a to se mi dostala do rukou Xbox360 verze a i ta je lepsi nez PS3 - po strelach se delaji diry ve zdi atd, to u PS3 verze nesmyslne chybi).
MGS2 byl super, taky nevim proc vsichni nadavaji na Raidena. Snake v nem mel genialni ulohu, bylo to suprove vymysleny, byl to proste "frajer" kterej pomahal, proste velka ikona, clovek z toho mel pak pocit, ze kdyz na nej nekde natrefil, tak si rekl "to je sam velkej Snake a pomaha mi ostrelovat atd"...Kojima z nej udelal sice vedlejsi postavu, ale s takovym efektem, ze mu to muze zavidet kdejaka jina hra. Je to jako vedlejsi slavna role,kde mate tu cest bojovat po boku nejvetsiho hrdiny vsech dob.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 23:42:52
avatar
trochu divny rebricek a kde je far cry2? assassins creed1,resident evil 4,5 pre pc(boli bez gamepadu nehratelne) alebo sklamanie 1000rocia DN 4ever ktory sice nevisiel ale rozhodne je sklamanie ze ani nikdy nevide
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-12 08:58:41
avatar
nikdy nehovor nikdy, duke je nesmrtelny
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 23:41:54
avatar
Doom3 bolo sklamanie a naozaj poriadne AI protivníkov na najvyššej obtiažnosti vyvolávala kyslý úsmev, na 90 percent hry stačilo po každom vypnutí svetla či zaručania potvory hodiť dopredu granát, otočiť sa o 180 stupňov a párkrát vystreliť z brokovnice.
Grafika bola dobrá ale ani zďaleka nevyužívala naplno potenciál enginu, celé to bolo dosť nevyladené a zbytočne to zaťažovalo komp, iné hry na tom istom engine bez problémov chodili plynule aj na slabších zostavách.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 23:53:00
avatar
neviem aku inteligenciu by si ocaval od priser a zombikov aby sa kryli a ultra presne hadzali ohnive gule? takze podla mna to bolo v poho s AI narocnost tak tiez...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-12 00:03:01
avatar
ktere jine hry ted myslis?ten doom 3 engine pouziva jen par her (snad jen quake 4, quake wars a prey - a to se tenkrat carmack chvastal, ze pry doom 3 engine v pouzivanosti dalece prekona quake3 ) a me teda jak doom 3 tak i pozdejsi quake 4 jeli na radeonu 9500(prakticky 9700) uplne bez problemu. ja si myslim prave ze doom 3 nijak extremne HW narocny nebyl (far cry mi bezelo teda pomaleji), protoze tvurci stejne vetsinu hry schovali do tmy, kde se toho moc pocitat nemuselo...
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-12 18:17:05
avatar
pokud si dobře pamatuji, Doom3 byl hodně náročnej na procesor, protože měl vysoce komprimované textury. Podle návodů na netu se daly rozbalit a hra se potom dala hrát skoro na čemkoliv (ale zabírala o něco víc). Taky mám ten dojem že 512MB RAM mi na dooma tenkrát už nestačilo, i když HL2 běhal krásně.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 14:52:53
avatar
tak to nevim..ja mel tenkrat myslim athlon xp 2600+ a pamet sem upgradoval na 1GB uz pred doomem 3 kvuli far cry.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 14:45:21
avatar
Co clovek, to nazor. Takze kazdy by urcite sestavil svou top 10. Na peti se shodne vetsina a dalsich pet ma kazdy jine.
samil1976 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 18:44:24

Šmánkote muj milovanej DOOm 3 jak se sem dostal? Pro mě 85 ze 100.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-15 20:06:03
avatar
Tiež som pozeral, o čo im ide. Myslím, že asi kvôli tomu, že toľko ľudí čakalo geniálnu hru (niečo v štýle, čo predviedol Half-Life 2 neskôr), ale hrali sme "len strielačku". Síce poctivo urobenú, atmosferickú, ale čakalo sa vtedy viac. Inak pre mňa aj po dohraní Resurrection of Evil kľudne 90 zo 100...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!