Recenze hry: Prince of Persie: Zapomenuté písky – klasika, která neohromí, ani nezklame?
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 21 červen 2010
altJak se povedl nejnovější herní díl jedné z nejslavnějších a nejstarších herních sérií?

 

 

 

 

Recenze hry: Prince of Persie: Zapomenuté písky

– klasika, která neohromí, ani nezklame?

Kdo nikdy neslyšel o herní sérii Prince of Persia a říká si herní nadšenec, ten by se měl vrátit do školy. Starší ročníky jistě pamatují i první díly, které patřily k tomu nejlepšímu, co tehdy na naše počítače vycházelo. Příznivci starého prince of Persia by měli zpozornět, protože nejnovější díl je v podstatě přesně to, na co jsme byli zvyklí. Jen je to samozřejmě v moderním provedení. Co konkrétně nejnovější díl přináší, na to se podíváme v dnešní recenzi …

  • Prince of Persia – Zapomenuté písky

Hru testujeme na PC a v plné české lokalizaci včetně dabingu, který zařídil český vydavatel hry, společnost Playman. Samozřejmě jako vždy je cílem kromě samotné hry, otestovat i její maximální technické možnosti. Takže opět přijde do akce ATI Eyefinity systém a rozlišení 5760x1200 na 3x27“ LCD.

Nemá smysl dělat nějaký dlouhý úvod, protože samotná hra je hodně přímočará a velmi jednoduchá, co se náplně týká. Pokud jde o příběh, je velmi prostý. Ve stručnosti, Prince cestuje navštívit svého bratra Malika, který vládne v nedalekém království a městě. To je ovšem napadeno a Prince přijíždí do situace, kdy už je v podstatě město ztraceno. Bratr se ale nechce jen tak vzdát a neuváženě vypustí dlouho spící Písečnou armádu. Ta výrazně změní scénu hry a úkolem Prince je Písečnou Armádu a jejího démonického velitele zase pěkně zpacifikovat. Na jeho výpravě jej provází „Džinka“. Do detailů zabíhat moc nebudu, protože bych víceméně vyzradil vše.

Pokud jde o herní styl, tak je to samozřejmě tzv. Skákačka – mlátička (dobrodružná arkáda) s několika „trochu“ logickými hádankami – na ty najdete řešení asi během 2s. Tedy v podstatě to kopíruje styl prvních dílů Prince of Persia 2D, jen je to samozřejmě v moderním prostorovém provedení. Rovnou také řeknu, že nějakou nápaditost, či snahu o inovaci u tohoto dílu moc nehledejte. Hra je herní náplní velmi jednoduchá. Prostě se v dané lokalizaci máte někam dostat za použití předem definované cesty při užití akrobatických prvků.

Je to tedy opět hlavně o koordinaci prstů na klávesnici a myši a oka. Sem tam se ale dočkáte i nějakého toho bojování. Tentokrát vás nečeká moc silných protivníků, ale naopak hromady slabých. Takže likvidujete zástupy příšerek klidně po pěti. Čas od času ale na nějaké to odolnější monstrum nerazíte. Není to ale žádný problém, prostě potřebujete o 3-5 úderů více.

Kdybych kategoricky tvrdil, že hra neobsahuje žádné nápadité věci, tak bych neříkal pravdu. Minimálně dvě věci zajímavé jsou. První z nich je možnost zmrazit vodu. To je prvek, který budete často používat, protože si tak vytvoříte opěrné body pro vaši akrobacii. Zároveň je to asi jediný prvek, který dokáže hru udělat těžkou.

Druhým prvkem je pak lehké užití RPG prvků. Za zabíjení monster máte zkušenosti a v podstatě si levelujete hrdinu. Za každý dosažení level si pak můžete „koupit“ nějaké vylepšení schopnosti. Zajímavé a rozhodně je to ve hře poznat. Na druhou stranu, dá se to dohrát i bez toho.

Teď ale nechme hodnocení hry po herní stránce a podívejme se na technické zpracování.

 

 

  • Prince of Persia: Zapomenuté písky – Technické zpracování

Na DDWorld.cz jako na technologickém magazínu nás samozřejmě zajímá i technologická stránka hry. Kvalitní hra musí být nejen jako produkt kvalitní po herní stránce, ale musí mít i stejně kvalitní a důstojné zpracování. A jak je na tom Prince of Persia?

Upřímně řečeno, je to další hra, u které nestojí za to dělat nějaké testy grafik, nebo CPU. Je to spotřební záležitost, kterou po první dohrání odložíte. Kromě toho je to multiplatformní hra, dělaná hlavně pro konzole a podle toho vypadá. PC verze vypadá samozřejmě o dvě třídy lépe než jakákoliv konzolová verze. Má podporu mnohem vyšších HD rozlišení, včetně ATI Eyefinity. Má mnohem lepší textury, má podporu AF a AA. Nicméně základ hry je prostě stejný a ten je dělaný tak, aby to zvládly i dnes velmi zastaralé herní konzole, kde je cílem mít 30FPS.

Na jediném ATI Radeon HD 5870 (OC edice) v 5760x1200 s 8AA/16AF neměla hra s touto hranicí žádný problém. Takže v nižších rozlišeních si prostě s touhle hrou poradí jakákoliv slušná grafická karta. Hra je technologicky zaostalá. Nepodporuje ani DirectX10 natož DirectX11. Podporu vícejádrových CPU (více než dvou jader), ne že by jí k něčemu byla, také nemá. Jinými slovy, technologická úroveň hry neodpovídá současným možnostem byť průměrného herního PC a dokonale koresponduje se situací PC vs herní konzole.

Graficky hra nijak neohromí, spíše naopak. Je to jako výprava o pár let zpět. Nelíbí se mi ani interakce Prince s prostředím, mám trochu pocit, jako by tam prostě nepatřil. Situaci zachraňuje jen grafický návrh a živoucí zpracování některých lokací, nicméně nic, z čeho by vám čelist spadla na zem. Textury mají i v nejlepším případě na PC děsivě nízké rozlišení, efekty všeho jsou zastaralé, nebo rovnou chybí a chybí i hromady moderních funkcí a efektů, na které jsme z jiných her zvyklí, a které obsahují až DX10/11. Je to sice koukatelné, ale nijak to neohromí, což je na spotřebně orientovaný titul poměrně nevýhoda. Trochu mi to přijde, že UBISOFT zcela rezignoval na jakýkoliv technologický vývoj u svých her. Assassin´s Creed 1 byl technicky lepší než druhý díl, byl DX10.1, ale dočkal se patchem Downgrade na DX10.0/9. Druhý díl pro jistotu vyšel jen jako DX9 a Prince of Persia, což je v některých prvcích podobná hra, vychází zase jen DX9 a je ještě zastaralejší. Co se to děje?

Pokud jde o zvuk a v tomto případě i plnou českou lokalizaci, včetně dabingu, je to přesně to, co čekáte. Řemeslně dobře odvedená práce, která nijak nezklame ani nijak nenadchne. Dabing se docela povedl, i když si občas všimnete, že hlas nesedí s řečí postav, které jsou samozřejmě namluveny a vyrobeny v originále anglicky. Nicméně tyhle drobné nedostatky jsou odpustitelné a pochopitelné. Celá hra je vlastně hrou tří herních postav, takže dabing byla triviální záležitost, navíc, když děj je striktně lineární a hráč nemůže sejít z cesty nebo se zeptat jinak atd. Prostě je to film. Hlasy jsou vybrány dobře. Asi nejvíce se autorům dabingu povedla Džinka.

Pokud jde o ovládání a kameru, která je u podobných akcí to nejdůležitější. Ovládání je konzolové, ale na klávesnici a myši se to po přemapování tlačítek dá hrát bez problémů. Pokud jde o kameru, až na několik slabších chvilek nedělá problémy. Bohužel tedy ani tato hra se nevyvarovala některých situací, kde vám horké chvilky přidělá ve hře, při překonávání nějaké překážky, hlavně kamera.

Hra je také vybavena systémem pro nutné internetové připojení po celou dobu hry. Během testování jsem s ním nezaznamenal jediný problém. Nutnost stálého připojení k Internetu je normální u konzolí, na PC si na něj teprve zvykáme, ale zkoušel jsem to i přes CDMA a nedělá to žádné problémy. Bohužel, ochranou funkci už ztratilo, protože Ubisoft ve své lenosti nepoužívá ochranu stahováním dílčích částí hry z Internetu tak, jak by člověk předpokládal. Ale to nechme na jinou diskusi.

Pojďme si tedy dojmy z nejnovějšího dílu dát pěkně dohromady a udělat si nějaký ten závěr ….

 
  • Prince of Persia: Zapomenuté písky – Hodnocení

Dostáváme se k závěru článku. Teď si tedy řekneme, jaká ta hra vlastně je. Popsal jsem vám jednotlivé složky hry a teď vám prozradím, jak to funguje dohromady.

V první řadě je z celé hry cítit snaha zůstat u klasiky za každou cenu, nevymýšlet novinky a hlavně celou hru udělat levně, jednoduše a rychle tak aby se vydání co možná nejvíce krylo s příchodem stejnojmenného filmu do kin. Předchozí díl přinesl nové prvky i zpracování a nedopadl podle představ vydavatele. Nový díl se tedy co možná nejvíce drží osvědčených věcí. Bohužel myslím si, že nedopadne z pohledu vydavatele o nic moc lépe. Hodnotit tuhle hru musíte ze dvou pohledů. Buď jste fanda série, nebo jen hráč, co jde okolo.

Jak si vede hra jako celek, pokud jde o hratelnost? V první řadě, pokud znáte starší díly, tak máte pocit, že už jste to celé někde viděli a hráli. Pokud neznáte sérii Prince of Persia, tak ten pocit budete mít taky. Místo Prince si představte prsatou Laru Crosft z bouchačkami u pasu a máte to samé s tím, že na Laru je takhle zezadu hezčí pohled. Zkrátka to skákání, ty pasti a ty situace, to je hodně klišé. Samotný vydavatel to dává najevo, že dělá hry dost podobné. Máte totiž možnost si v Menu v položce bonusy „převléknout“ hrdinu. Místo Prince můžete ve hře pobíhat jako Desmond z Assassin´s Creed – já bych tedy na místě Ubisoftu na to dělání her podobným stylem jako přes kopírák se změnou kulis, moc neupozorňoval …

Z hlediska skákání a akrobacie tedy nic moc nového. Zajímavý prvek se zmrazením vody na povel dělá hru v některých okamžicích těžkou a frustrující, ale dá se to překonat. Z pohledů soubojů a boje není moc o čem psát. Zkrátka jste spíše v roli kombajnu, děláte efektivní triky. Z nejnovějšího dílu až na hlavního padoucha, zmizeli všichni bossové. O nějaké inteligenci nepřátel se nedá hovořit. Prostě je kosíte jak obilí. Poměrně nezajímavé, leč na konci hry v zajímavých pohyblivých kulisách, kdy ale zase na plné čáře zklame finálový souboj, který snad větší nudu a klišé přinést už nemohl.

Pokud jde o příběh hry, tak celá hra má jen tři postavy. Příběh, kde je hodně zmiňován král Šalamoun, má ovšem značné trhliny a narazíte na řadu nelogičností, kterých si všimne každý, s IQ nad 100. To je jednoznačně vada, kterou bych autorům vytkl hodně. Celé to totiž působí, jako že prostě nevěděli, co chtějí dělat, a celý Prince of Persia přešlapuje na místě. S tím souvisí i herní náplň a celková herní doba. Ta je nějakých 6 hodin, v závislosti na vaší šikovnosti. Nicméně i tak si často všimnete okatého natahování hry ze strany autorů, kdy se v podstatě stejné lokace i úkony opakují do zblbnutí.

  • Hodnocení

Co tedy říci na závěr? Prince of Persia – Zapomenuté písky, jsou důstojným přírůstkem do série a nádechem klasiky. Bohužel jako čistě spotřební záležitost ničím nepřekvapí, nenadchne, ale ani nezklame. Asi jsem ještě nehrál tak nemastnou neslanou hru, o které se prostě nedá napsat nějaký jednoznačnější závěr. Prostě si 6 hodin odskáčete v zajímavých lokacích a mečem přesejete haldu písku (doslova). Graficky to nijak nenadchne a rozhodně hra neodpovídá technickým možnostem současného, byť jen průměrného herní DX10/11 PC. Ale zase to funguje, jinými slovy je to řemeslně zvládnuté. Příběh hry, který je také nemastný a neslaný, tak nějak proplyne kolem vás a za pár hodin je konec. Pak si ještě vyzkoušíte během čtvrthodinky bonusové disciplíny: mlácení monster za čas a mlácení monster na čas a máte hotovo – a za hodinu poté už ani nevíte, že jste něco hráli. To celé za doporučenou cenu 1200 korun včetně DPH.

Hře dám hodnocení 69% a doporučení pro fandy série, kteří si ji náležitě užijí. Ostatním bude chybět i ta příběhová návaznost a z náplně hry tak budou mít ještě menší zážitek. Zbytku tedy doporučím si většinou za méně než 200 korun zajít na nový film Prince of Persia do kina. Nemá naštěstí s letos vydanou hrou, kromě jména filmu, nic společného. Příběhově je mnohem zajímavější a celkově bych řekl jako audiovizuální dílo je i lepší – a má i lepší poměr cena-zábava. Pro letošní rok mohou být fandové Prince of Persia poměrně spokojeni, i když mnozí budou oprávněně hudrovat, že tohle už někdy někde hráli. Nové hráče letošní díl moc neuchvátí. Pro příští rok si tedy UBISOFT z podobnou klasikou a přešlapováním na místě už nevystačí ani u fandů série. Uvidíme, zda Prince nabere nějaký nový zajímavý směr, nebo skončí v těch zapomenutých pískách …

 
     

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 01:48:22
avatar
Citace:
Nutnost stálého připojení k Internetu je normální u konzolí, na PC si na něj teprve zvykáme


Na konzolích pokud vím nic takového běžné není. Na konzolích totiž není tolik pirátů (dobře v čechách na X360 ano, na PS3 oproti tomu vůbec). Moc lidí by asi na konzolích nehrálo kdyby je museli připojovat k internetu. Konzolisti jsou rádi když připojí HDMI do televize a dají DVD do mechaniky, další kabel už by mohl být problém
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 10:18:23
avatar
No je to zvláštní, když spousta lidi, který vlastní konzoli ji ani nemaj připojenou k netu a stejně můžou (originální) hry hrát. Kde tohle autor vytáh, moh by mi sdělit?
---
I když pokud se nepletu nějaká stahovatelná hříčka(ano takže bez netu stejně nedosažitelná hra) na PS3 od Capcomu tohle má, ale to je hodně minortiní záležitost proti Ubisoft DRM.
---
Jinak k recenzi, je dobrá a Ubisoftu se podle mě třeab engine HAWX dost poved, i když hra to nebyla bůhví jaká : )
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nevím 2010-06-21 06:16:47
avatar
Hru jsem nehrál a ani to v plánu nemám. Ale voda se v poušti vyloučit nedá. (nevím jak velké plochy to v poušti byly) Ale voda v poušti je, oazy, jsou i místa, kde se čas od času z podpovrchových vod něco utrhne a vytvoří se menší louže atd. Ale záleží jak velké jsou to plochy.
Jinak hra tedy náročná není? ani na grafiku a ani na hru? což to si kupovat nemusím.
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 06:42:28
avatar
No podle mě byla poslední nejlepší hra Far Cry 2 .
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 10:21:24
avatar
To byla dle mého úsudku napak ta nejhorší "hra". Vlatně byl to takovej bechmark, kde byla možnost pochybovat se po mapě a střílet neustále se respawnující nepřátele. Fakt super zábava...Nechápu proč se to menovalo Far Cry, to i ten film vod Uweho byl lepší, když nic jinýho aspoň byl vtipnej...
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 13:19:31
avatar
To souhlas, hra byla neskutečně nudná, chyběl jí nějaký prvek, který by hráče nutil pokračovat: silný příběh nebo třeba RPG prvky. A co se týče grafiky to taky nebylo moc extra. Hořící tráva omrzela po pár pokusech
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 15:54:39
avatar
Plný súhlas...FarCry2: nuda, nuda, nuda a grafika ďaleko pod očakávaniami!!!
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 16:27:44
avatar
To teda nevím, co jsi očekával, ale podle mě byla grafika luxusní.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 16:26:57
avatar
K tomu respawnu mám logický vysvětlení: když budeš mít hlídkový stanoviště a někdo ti ho vymlátí, necháš ho jenom tak opuštěný nebo ho znovu obsadíš?
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 18:28:53
avatar
Jo, to je sice pravda, ale aby se člověk po pár metrech otočil a byly tam zase, tak to prosím ne...
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 19:36:46
avatar
5x denně obnovili stavy na všech stanovištích To, že tam je respawn, nikomu nevadí. Ono taky u sand boxové hry by to byla po pár hodinách bez respawnu trochu nuda. Ale vadí mi, že je to tak rychlé.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 19:58:53
avatar
HLavně, že Borci měli stejný auto, ale pod jejich velenim jezdilo nějak rychlejc, tka pak člověk musel utahovat chladič : D
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 14:58:53
avatar
Utahování chladiče ráčnou, to je jediný, co si z tý hry pamatuju. Mohli tam zavíst mise v autoopravně, kde by jsi dostával diamanty za utahování šroubu a nemusel ses lopotit přez půl mapy zabít nějakýho blbce uprostřed pouště.
Michal3D [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 21:05:38
avatar
V skutocnosti by IMHO v tak silno okupovanom uzemii prisli posily este skor, nez by si z toho stanoviska odisiel...

Cely problem a ta kritiky na Far Cry 2 je podla mna sposobena tym, ze vela ludi od nej cakal trochu iny zaner, nez v skutocnosti je.
To je ako napriklad, keby sa nejakou nahodou dostal hrac, ktory si nevie vynachvalit NFS (ano ma tam kopec motivujucich veciciek, ako tuning, nalepky, neony, atd. co maju motivovat k hraniu) k hre ako RACE 07/rFactor/a pod. a zacal by plkat, jak je to o nicom, jak ma vsetky auta/trate hned spristupnene a tak nema motivaciu, preco to dalej hrat, a o problemoch so samotnym jazdenim ani nehovorim...proste si priznajte, ze vam zaner hry, do ktoreho patri Far Cry 2 nesedi a nechaj tu hru napokoj...
SeriousGeorge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 08:22:05
avatar
Zdravím,

já jsem veliký fanda Prince, všechno orig, všechny díly mnohokrát dohraný. Tohle jsem hrál asi hodinu na xboxu, přiznám se, stáhnul jsem si to, abych vedel jaký to bude, protože jsem tomu od začátku nevěřil, jestli to bude takový jak jsem si myslel, prostě pod psa a taky že jo. Je to to dělaný prostě pro "kindrsáky" ten bojový systém je k smíchu, vlastně stačí jen mačkat jedno tlačítko... Příběh taky stoji za prd, aspon kdyby to herní nápln vyvážila, ale to se nedeje. Graficky bych to tak jako DD nehrotil i na konzoli to bylo celkem dobře koukatelný, pc verze bude v pohodě i když fakt zamrzí hrátky se světlem DX10 aspon, ale co jsem zvyklí

První díl Prince, který si fakt nekoupim, placka z xboxu, letela oknem...
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Herní bída 2010-06-21 08:35:20
avatar
já byl vždy herní fanda...jak říkaly jiní závislák...a tak nějak bylo vždy co hrát...byly tu pecky co na mojem HW rozjet skoro nešli, nebo jen při opravdu nízkém rozlišení. Byly tu hry co člověka chytli a nepustily 3 měsíce a když skončil, musel vybírat na kterou hru skočí a kterou si nechá na potom.

Dnes?? Dnes naopak nevím co bych si nainstaloval, protože není z čeho vybírat. Ještě že mám na steamu ARMA2 a lze to hrát on-line, protože fakt nevím. Z posledních her mne bavil Assassin 2, ARMA2, Dragon Age, Crysis a samo Half-Life a CSko jinak pusto prázdno...na herní videa a recenze koukám a čtu, ale vše už tu bylo, vše jsem někde vyděl a vše jsem někdy hrál...a o to opravdu nemám zájem to radší ten čas strávím se ženou

PS: Portal byl super, stahl jsem ho na steamu jak byl zadara...a bezva nápad...a u te písničky na konci jsem chcal smíchy...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 10:15:48
avatar
Zkoušel si Mass Effect (jedno jakej díl), Bad Company 2, Settlers 7 (ty poslední), Stalker (opět jedno jakej díl), Fallout 3, Riddick Assault on Dark Athena, Resident Evil 5, Left 4 Dead atd?
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:19:43
avatar
Settelrs jsem hrál...ale radši stavím než-li bojuji. Stalker fajn hra... F3 bomba..na ten jsem zapoměl...RE5 nehral a nechcu děkuji, L4D hraju po netu...ale prostě není tu ta kupa her co by člověk hrál a když už člověk něco najde tak ej to hned pryč jako METRO
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 08:58:17

Skor by som povedal ze posledne hry ktore vyzerali perfektne boli AC1 a Far cry 2 a odvtedy nic. AC2 bol uplny grc, mi to prislo ako lepsia ps2 hra. Ale po zhliadnuti single playeroveho dema na e3 sa mi zda ze grafika by mohla byt konecne dostojna na sucasnu dobu,minimalne taka ako v jednotke.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 09:45:44
avatar
Když to tak pročítám tak se nemůžu malinko ubránit tomu že se tu dost propírá grafika této hry.Já nejsem zrovna typ kterého by tato hra nadchla ale mám kámoše a ten je sní odvařený.Myslím tím co člověk tak názor a jestli se někomu libý a někomu ne je jen na daném jedinci.Za mě tedy verdikt zní viděl jsem a hlavně znám mnohem horší
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 11:03:13
avatar
Problém je, že když chce někdo za 6 hodin hry 1200, tak má alespoň pořádně vypadat ;)
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 06:51:26
avatar
Nebo by to mělo aspoň chvíli vydržet a ne vyhodit 1200 za jedno odpoledne. Já si teda hry radši kupuju, ale to jsou jenom tituly jako ME, Stalker, koupim si Mafii a New Vegas, díky času co u tady těch her strávím, nemam ani zapotřebí ani čas hrát ukradený hry na jedno odpoledne.
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-05 14:55:34

Problém nevyužití DX10/11 není jen kvůli konzolím, zatím se je, ani čistě jen na PC nevyplatí využívat. Stejné výstupy jdou vytvořit s DirectX 9.0c(rok 2004), navíc se ušetří velké náklady při vývoji. U Assassin´s Creed dostal jen UBISOFT rozum, technologický vývoj by neměl být slepý. Dokud nebude "CryENGINE 3" a "Unreal Engine 4" co vyřeší spoustu problému, je mnohem lepší ignorovat celé DX10/11.
SeriousGeorge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 11:36:00
avatar
ta hra sice nestojí 1200 ale 999, ale jinak souhlas
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 11:42:31
avatar
cena na stránkách distributora - Playman je 1199
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 12:49:11

Dá se to v pohodě koupit i za 925,- ale i to je moc za takovou hru. Ty předchozí byli mnohem levnější, a tato hra mi nepříjde o moc lepší je to jen pokračování za drahý peníz...
SeriousGeorge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 13:14:51
avatar
jo stávali 899kč, no hold hrabou no. cena za tuhle hru bych videl tak za 299kč
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 13:26:40

Za 299,- jsem kupoval ty předešlé, no počkám až ji sleví a pak možná jestli ji budu ještě chtít tak ji koupím. Ale za tyto peníze ne jsou lepší hry do kterých investovat..
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:50:11
avatar
Tahle gamesa nic pro me a kord za tu cenu. Vetsina si stejne chvili pocka a pak koupi za levnejsi peniz.
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 23:33:16

Nenávidím priamočiare hry .
Zabíja to predstavivosť a je to nuda pretože to prejde aj dement s jednou rukou a s tou druhou za chrbtom :-/
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 12:59:41
avatar
Opravdu NENÁVIDÍŠ nějaké hry?
A jak bys popsal pocit k nějakému člověku který by třeba ublížil tobě nebo tvému blízkému? Co je na tvojí škále nad "nenávidím" ?
Nebo nedej bože dokážeš pociťovat stejné pocity vůči pár jedničkám a nulám v plechovém blbci závislém na 220V, jako vůči reálnému světu?
To pak bacha, to by ses do něho mohl taky třeba zamilovat...
freek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Prince of Persia (1) 2010-06-22 12:35:02
avatar
Shodou okolností jsem si včera se slzou v oku chvíli hrál úplně prvního Prince. Dostal jsem se do 3.levlu a pak už to nešlo... tenkrát jako malej kluk sem se sotva dostal do druhýho kola a byl jsem happy, víc na hodině počítačů s úžasnými 286kami a monochromatickým oranžovým monitorem nešlo stihnout...
Ještě z tý doby pamatuju na civilizaci,sopa,budokana,red barona (ten se sekal) a další "pecky"
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 13:00:52
avatar
X-Wing, Duna... Zas osmrkám celou klávesnici...
Hiki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-23 12:26:29

Najde se tu někdo,kdo mi poradí,jak tuto hru rezehrát vícekrát.Jsme doma 3,kteří by si chtěli tuto hru zahrát,ale při new game se nevytvoří žádný nový save a pouze začneš od začátku,s čímž jsem se ještě v životě u žádné hry nesetkal i v nových Settlerech 7 máme uložení kdo kolik chce.
Dotazoval jsem se i Playmana a odpověď byla,že ve hře jde použít pouze jeden profil.Pod profilem se ale přihlašuješ na úplném začátku,ale v každé hře bývá možnost si hru uložit pod svým jménem a pak v ní pokračovat.I na prehistorické PS 1 má každá hra min.3 pozice na uložení.
Čekat na to až jeden dohraje do konce,aby mohl začít druhý(to byla odpověď od Playmana)se mi zdá být trošku divné,ale museli jsme to tak udělat.Snad si nebudeme muset koupit 3 originály za 3 litry,abychom se nehádali.Hovořím samozřejmě o verzi na PC
freek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-24 15:38:51
avatar
no je to bordel no
Tomáš [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-03 20:04:53
avatar
Bohužel to nejde, když to autoři udělali pouze na jeden profil, tak se s tím nedá nic dělat. Jen kdyby si tu hru nainštaloval 3x do počítače s originála a pak tři krát cracknl , tohle je mnohem lepší řešení. Pak by ti jela hra bez DVD, a mněl bys ji odloženou v polici.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-03 20:46:49
avatar
Ty si pekný schizofrenik, tu píšeš po Česky a v blogoch o reprákoch Genius po Slovensky.
Nie žeby mi to nejako vadilo ...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-04 11:06:10
avatar
Ahá, už mi je to jasné Tomáš a Hrobař 2 sú jedna a tá istá osoba.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!