Výroba Apple iPhone4 stojí 187 dolarů, bílá verze později – iPhone4 kupují z 80% majitelé iPhone3G!
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 29 červen 2010
altApple prodal za první tři dny už 1,7 milionu iPhone4 a je tu pár zajímavých čísel …

 

 

 

Protože někteří čtou jen to, co se jim hodí (hlavně na to reagují), raději to napíši výrazněji a hned na úvod. Nemám absolutně nic pro Apple, protože těžko můžete mít něco proti značce. Je to neživá věc. Apple mi nikdy nic neudělal. Jejich produkty považuji za funkční stylovky, za což si ale na můj vkus účtuje Apple příliš, takže o Apple se zajímám jen jako o zajímavou věc, ale až na pár testování mě nikdy ničím nepřesvědčil. To platí i o iPhone4, který považuji za mnohem lepší telefon než 3G, je to rozhodně velmi dobrý SmartPhone, ale platforma a hlavní funkce zůstávají logicky stejné se vším všudy. O Apple tedy píši s odstupem jako technologický nadšenec, Apple je pro mě prostě výrobce jako kterýkoliv jiný.

Co mi ovšem vadí a na co upozorňuji (nejen já) je ten fanatismus některých jeho uživatelů. Kteří jsou dosti otravní a hlavně pokud nesdílíte jejich názor, nemáte Apple, jste automaticky póvl a neobjektivní. Že se opravdu nedá normálně vysvětlit, proč by měl dnes stát člověk ve frontě na telefon, je prostě fakt. Pozastavuji se nad tímhle, ne nad Apple samotným. Takže to jen pro pořádek, aby se opět někteří nerozpoutali flame na téma: „DD nemá rád Apple, nemá Apple, a proto o něm nesmí psát a podobné nesmysly …

Pokud jde o Apple iPhone 4 samotný, tak po třech dnech má Apple na kontě úctyhodných 1,7 milionů prodaných mobilů, ale zájem poněkud opadá, když se po prvním dnu prodalo na 1 milion kusů. Kromě uspokojení front za to může i zpoždění bílé verze, na kterou si řada lidí brousila zuby. Apple totiž přiznal, že bílá verze mu dělá problémy při výrobě a tak bude zhruba o měsíc zpožděna proti plánu. Při prodeji iPhone4 se sledují i nejrůznější statistiky.

Když šel iPhone4 na trh, tak jsem předpovídal, že hlavní cílovou skupinou jsou uživatelé iPhone3G. Podle průzkumů, které byly prováděny mezi nakupujícími, jsou skutečně mezi zákazníky a zájemci, kteří si koupili iPhone4 v drtivé většině „recidivisté“ - majitelé předchozího iPhone modelu. Tvoří téměř 80% majitelů iPhone4. Z prodejního úspěchu Apple telefonů si tak vlastně nemusí konkurence dělat hlavu, protože jen 6% zákazníků přešlo na iPhone4 z BlackBerry, 3% z Android telefonů a 2% z Nokia. Mnozí majitelé iPhone4 mají také již zakoupený, iPad (28%) nebo jej plánují pořídit (39%). Jinými slovy Apple iPhone4 opět kupují hlavně Apple nadšenci.

A o iPhone4 ještě jedna zajímavost. Analytické firmy měly čas spočítat cenu jednotlivých součástek, ze kterých je iPhone4 sestaven. Opravdu každé součástky. Nejdražší je dle očekávání opravdu povedený display od LG, který ale stojí pouze 28,5 dolarů. Použitý ARM procesor Apple pak stojí jen 10,75 dolarů. Celkově se vším všudy stojí 16GB model na součástkách 187 dolarů. Při oficiální (dotované) prodejní ceně 199 dolarů to nezní špatně. Normálně se nedotovaný prodává za 500 dolarů. Bohužel ani s takovou cenou u nás počítat nemůžeme. U nás se pravděpodobně bude iPhone4 prodávat, kromě ceny 499 dolarů=499 euro pro evropské zákazníky, ještě dále navýšené o 20% DPH a navíc se bude prodávat opět asi přes operátory, kteří k němu dají „výhodný“ tarif a vysokohorskou přirážku. Zkrátka Apple si rozhodně při prodeji iPhone4 přijde na své a s ním se sveze i řada dalších. Minimálně 80% stálých zákazníků Apple vyšší ceny nevadí a předpokládám, že podobné to bude i po uvedení iPhone4 na dalších trzích …

Zdroj: Fudzilla.com, Computerbase.de, DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 11:37:59
avatar
Dobře napsané ale již předešlí článek mi byl úplně jasný.Tak nějak souhlasím s tím že cena u nás bude úplně o ničem jiném a jsem jenom rád že mé nároky nesměřují tak vysoko.Stále zastávám názor a i mám tu zkušenost že spousta smrtelníku nedokáže ani zdaleka využít potenciál fonu.Jako modní doplněk to neberu vážně.
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 12:30:57
avatar
iPhone je pro mnoho lidí spíše vyjádření socíálního statutu, ne jejich potřeb co se využívání telefonu týče. Apple to moc dobře ví a proto neslevní -
a) by přišel o kus výstřednosti a "aury nedosažitelnosti"
b) spousta movitějších uživatelů, kteří pak hodně utrácejí i za aplikace by se na telefon "pro masy" ani nekouklo

GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 13:23:41
avatar
V tom je ten paradox. Majitelé Apple si myslí, že jsou něco víc, že ten telefon je nějak odlišuje, že jsou něčím vyjímečným, ale neuvědomují si, že ho má dnes tolik lidí, že jsou stejně masovou skupinou nevyjímečných ovcí, a že ho dnes už má i kdejaká socka.
Kael [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 11:39:15
avatar
Zdroj DDWorld tzn. ze sis to vycucal z prstu!
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 12:47:07

ano, uvést zdroj ddworld je pro tebe, zřejmě apple ofci, kompromitující, ale jaxi ti (už z povahy applovství a jejich snížené schopnosti uvažovat) uniká, že zdroj ddworld značí, že tam zmínil svůj článek.....ale vzhledem k tomu, že zdroje má 3 a svůj je až třetí, tak tvůj závěr je, že si to celé vymyslel......tipuju, že jsi ne pouze apple ofce, ale ještě k tomu typická apple ofce omezená
nebo seš naivní prudič, ale to také odpovídá ofci omezené....ovšem já jsem se v tom případě nachytal
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 13:18:23
avatar
Napsat 4x v jednom krátkém příspěvku "apple ofce" o tobě taky ledacos vypovídá
A na to, že se tady pořádně nepíšou zdroje k článkům, si tu stěžuje kde kdo, asi to jsou všichni "apple ofce".
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 13:29:44

co máš proti standardně užívanému termínu?
já mám něco proti uvádění či neuvádění zdrojů? pokud vím, on jen řekl totální blost, která se netýkala stížnosti, že jsou nebo nejsou uváděny zdroje, on si jen vybral jeden (poslední) zdroj a dle toho hodnotil celý článek
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 13:49:04
avatar
Užívaný termín? Mezi kým? Primitivy jako ty? Na tohle jsem prostě alergickej.
Nevím přesně, na co Kael reagoval a ty taky ne, články na uvedených zdrojích jsem nečetl.
EDIT: Vím, že ty určitě žádná ovce nejsi a do žádného stáda nepatříš. Chodíš oblíkanej v igelitu.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 18:13:35

fíha, to jsou tvoje sexuální představy?
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 12:10:35
avatar
když je zákazník spokojen s předchozí verzí nic mu nebrání si pořídit novou, aneb kvalita prodává
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 06:42:13

ono to ze je nekdo s necim spokojen jeste neznamena ze je to kvalitni, uvedu priklad "parky" kilo za 39,90 (slozeni, sul, separat, mouka, atd.), zakaznici jsou spokojeni, ke kvalite to ma ale daleko.
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 12:58:00

preco nikto neuverejni kolko stoji vyroba u nokii alebo htc?tiez by ma to zaujimalo....lebo ked niekto povie A tak by mal povedat aj B......len ked nieco porovnavas s nicim, tak to nema ziadnu vypovednu hodnotu
Keby sa u nas predaval za 499 dolarov = 404 eur, to ze nestoji ani 499 eur, a este ovela viac ....otazka je u koho ostane ten rozdiel???
Staci pozriet na ceny
http://www.t-mobile.de/shop/allehandys/0,7150,10189-_3-0--0-50-,00.html
a zistime, ze sme 100 rokov za opicami
julo9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 16:51:41

no neviem kto je 100 rokov za opicami, ale za tuto srandu zaplatis za celu dobu viazanosti 1564 € co je cca 41 000Kc
pri najnizsom pausali ty opica, myslis ze v Reichu sa on potrhaju pri priemernom plate 1700€
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 03:13:06
avatar
jenze to neplatis za mobil ale za sluzby operatora...tady zalezi kolik provolas a podle toho vybrat tarif. kdyz provolas hodne tak mas mobil levneji, kdyz provolas malo tak mas mobil drazsi. a tohle se nepraktikuje jen u iphonu, ale u vsech mobilu, ktery ten operator prodava. jinymy slovu napsal si peknu hovadinu ty opica
julo9 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 06:11:17

hovadinu si napisal ty a velku, skoda reagovat nauc sa ratat, trochu uvazovat a hlavne po nemecky. A potom sa dozvies ake je tam vyhodne uviazat si na krk jeden z ponukanych pausalov
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 08:42:17

ide o to ze za aky pausal co dostanes tam a tu na to som chcel poukazat....ze u nas dostanes za rovnaku cenu iphone 3GS a tam apple 4G, ze tie telefony su drahe len u nas .....si pozri aj ine telefony....nielen apple
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 16:03:20
avatar
jenom idiot se bude vazat na pausal, kterej je 4x drazsi nez on potrebuje. tohle plati vsude, nevim v cem by mel byt v nemecku rozdil.
Candys.SLR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vylepšní =) 2010-06-29 12:47:50
avatar
Hoj DD, měl by sis napsat před některý články něco jako RH:

Citace:
Upozornění: pokud z nějakého důvodu trpíte komplexem z mého názoru, tak tento článek nečtěte.


myslím že by se pár jedinců uklidnilo
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 13:00:42
avatar
Apple je Apple a vetsina vi jak to chodi a do budoucna se to asi nezmeni
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 13:27:59

Výzva pro autora:
Prosím o laskavé a okamžité smazání mého účtu na zdejším webu. Protože na osobní konverzaci nereaguješ, řeším to touto veřejnou formou. A tentokrát to myslím vážně, ušetři mi, prosím, práci se spamováním diskuze a sobě s mazáním mých příspěvků. Děkuju.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 13:46:42
avatar
A sakra to je to tak vážné že chceš odejít s tohoto webu.Já myslím že to není jen a jen o jednom člověku a spousta nás souhlasí či nesouhlasí s jednotlivými příspěvky a proto je to veřejná debata.Nevím a nechci se do vašeho problému míchat ale asi bych nešel tak do krajností.Ale to je jen můj názor.
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 13:50:51

o verejnej debate tu tazko hovorit....
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 13:58:18
avatar
Už vidím ten titulok: Fanúšik si kvôli novému iPhone nechal zrušiť účet na IT webe! Teda za predpokladu, že to je kvôli tomu telefónu.
Veď tu nejde o nejaké vierovyznanie, to je len telefón... Niektorí sa chovajú horšie, ako svedkovia Jehovovi.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 15:07:06

Ale kdepak, psal jsem mu to už v půli dubna a nic.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 22:10:36
avatar
No tak asi je to s tým zmazaním účtu trošku problém, lebo skoro všetky akcie tu na webe niečo ovplyvňujú... ale to samozrejme vieš... Videl som tu pozakazované kontá... Keď sa ale pozerám na tvoj profil, nevidím v tom zmysel, máš mnoho bodíkov, komentárov... Teda ty určite dôvod máš, prečo chceš ísť hed, ale ...
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 14:11:29
avatar
DD zase tam máš napísanu blbost iphone 4 sa da kupit v USA jedine NA ZMLUVU a to za 199 respektíve 299USD!!!Tych tvojích 500USD si si vymislel alebo?Jedine ak ho chceš normalne kupit v USA musíš podpísat uvazek na 2 roky zaplatíš dotovanu sumu 199/299USD a nasledne vypovieš zmluvu a zaplatíš zmluvnu pokutu inak sa to v USA neda!!!!!V iních krajinách sa da kupit aj nedotovaný napríklad v nemecku tam stojí 1100€ alebo anglicku kde stojí nejakých 800€,Inak potom aj napíš že výroba ATI HD5970 stojí par šutru,a som zvedavý či si do tej ceny započítal aj vyrobné naklady Apple,distribučné naklady a pod.Ale aj keby stala vyroba jedneho iPhone 4 5USD tak to nič nemení natom že je z kvalitných materialov(oproti tým plastovým vrzavím HTC a nokiam čo posobia že stojá par drobných)a iphone na prvý pohlad posoby luxusne a kvalitne a pripada ako mobil ktorí by sa mohol zrovnavat z Vertu a pod!Pre istotu si to zazalohujem ak to vymažež zase aby sa ludia nedozvedely pravdu už som ta asi 3x opravoval v tvojich mylních info o apple
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 22:02:37
avatar
normálne si pravopis nevšímam, ale ty by si si mal fakt vychodiť základku ešte raz..
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 14:04:05
avatar
Takže mám tomu rozumět když zde se k něčemu vyjadřuji a nebo něco sděluji a popřípadě se ptám na nějaký problém tak to není veřejné?Vždyť to tu není jenom o DD ale nás všech kteří se k daným příspěvkům vyjadřují a jestli jsou od DD a nebo od jiného člověka na tom snad tolik nezáleží.Ale možná že mi něco uniklo.Nechám se poučit.
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 14:14:27

verejne to je, ale debata tazko.....uz som to napisal lepsie? Neviem ci sa da k niecom rozumnemu dopracovat asi nie.....ze by sa vecne rozoberali veci, ked tu polozi clovek nejaku otazku tak sa nic nedozvie... Mam pocit, co clanok tak to uz plati ako "fakt", tak by sa pri nich mala zakazat akakolvek diskusia
Jirka Navrátil Gocek.Tigr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 14:10:42
avatar
no ta přirážka applu je fakt moc ale tak co se dá dělat No hlavně se chcu zeptat jak to bude s tím testem na některý z notebooků od Applu,jestli vubec nějaký bude
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 14:15:38
avatar
Tu radšej nech ani neni lebo z nejakého MacBooku čo ma špičkovu koštrukciu hlinikovu,luxusný vzhlad,pevný nič nevrže napíše že mu to pripada ako nejaký plastový Asus nie je to nič lepšie a konkurencia ma kvalitnejšie spracovanie čo je po mesiaci doškrkaný a vrzavý len preto že asus má ATI mobility 5870,nech sa tento web venuje tomu na čo ma dobre kontakty a info a bude určite kvalitnejší ako takto spísny članok znetu bez overenia za par minut.Nehovorím len o tomto članku
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 14:33:09
avatar
To máš sice tak trochu pravdu ale já to co se tu z dělí tak jako fakt dogma neberu a projíždím pokut tedy mám čas s postu různých webů a musím konstatovat že tento patří rozhodně mezi ty lepší.A opravdu to neříkám z důvodu toho že jsem zaujatý pro DD a nebo kohokoli jiného.Ale jestli ty máš tem pocit že to tu stojí za....Tak samozřejmě na to máš plné právo.
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 14:41:56

Apllismus je nabozenstvi a podle toho je nutno k nemu přistupovat.Nic vic, nic min.
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 14:57:07
avatar
To netvrdím DD world je jeden z mojich najoblubenejších web PC magazínov a vždy sa tu dozviem niečo nové ohladne chystaným GPU,ake plany ma inel a pod,velmi ocenuj takto overené a presné info a roky ako sledujem DDworld tak vždy mal nové info medzi prvými ale ako začal písat o Apple,tak to tam je bez overeních info a neobjektívne,niečo ako ked kritizovali DDho od dob G80 že obhajuje len ATI a je zaujatý do ATI a len na nVidiu nadava a pod.
fox of fire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 15:28:37
avatar
taky si myslim ze na DDworldu je spousta zajimavych informaci, ale bohuzel DD casto vklada do clanku osobni nazor a poklada ho za fakt.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 22:17:10
avatar
Ale čo by ste tam chceli? Aby pri každej aktualite bol odstavček s upozornením: "DDho osobný názor! Flamers, toto prosím preskočte..." ??
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 15:36:53
avatar
Pochybuju,
MikeKup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 18:05:25

Vždy, když si čtu diskuze pod podobnými články, tak si říkám: iPhone? Apple? Co to je?
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 19:59:14

ako na papiery ten Iphone 4 vyzera dobre a napriklad ja som nekritizoval ani to ze by DD pisal proti Apple ale skor mi vadilo to oznacenie ze telefon je priemer co si myslim ze stale neni.

Kazdopadne potom ako sa apple zacal predavat objavilo sa zopar problemov .
Antena :
Ta super antena po obvode je sice zaujimava ale ak telefon drzite zo spodu antenu uzemnite a vypadne vam signal

Tvrdene sklo a dizajn :
telefon nema tzv vystuzene a jemne vystupujuce hrany a uz pri 3tom pade na zem sa zvykne rozbit

Cena:
to je masaker , Apple same nie tak davno ohlasilo cenu za sim-free iphony v UK .
499 Libier - za 16GB model
599 Libier - za 32GB model

Dolar vs euro 1:1 ? Skor libra vs euro 1:1 , a to za telefon ktory nevydrzi ani pad z 1 metra na beton.
http://www.gadgetsdna.com/iphone-4-is-not-so-strong-failed-in-first-crash-test-video/4206/
Jirka Navrátil Gocek.Tigr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 20:18:17
avatar
podle mě přijde nějaká revize iphonu..nějak jinak udělaná antena atd
pcwifi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 21:55:11
avatar
urcite ale jiste v tichosti a pripadne s tvrzenim kouknuteho jabka, ze i predchozi revize byla zcela OK bla bla bla jabko kdyz neco podela,tak zatlouka jak malej véna...udesny,otresny,nechcu to ani zadarmo
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 22:01:43
avatar
qmox to že sa rozbije je normalne čo si čakal?Zober iní mobil a spraví to iste ten kdo sa o mobil stará sa mu také nič nestane,Inak ktej antene už raz som to v jednom članku vysvetloval a chcel som aby ludia vedeli ako to doopravdy je ale DD mi to zmazal tak to tu vysvetlím znovu,V amerike je iphone len na siete ATT a ta je zo svojou povestou jedna z najhorších sieti na svete!Apple sa podarilo rapidne novému iPhonu zlepšit prijem signálu!Tým že dali antenu do bokov samotneho ramu,je tam aj antena na wifi a GPS a dost to pomohlo ale teraz to hlavné to že im vypadava signál ak ho tak držia NIE JE CHYBA IPHONU TEDA KONšTRUKCNA CHYBA ALE CHYBA SOFTWAROVA-je to problém basebandu v iphone že je zle nakalibrovaný,je to chyba ktora je riešitelná,ako dokaz použijem nasledujuci príklad-Majitelia iPhonu 3GS v USA(najnekvalitnejsia siet ATT hlavne pretažená kde kazdodenne vypadavaju hovori aj na blackberri a nokiach a pod)mali na starom SW 3.1.3 dobrí signal a neklesal,ale ako nahle updatovaly na nový SW iOS 4.0 tak im začal robit problém že ak chytili cely telefon padal signal,tak že evidentne je chbya v novom sw ked to robý aj na iPhone 3G,viac menej je to problém len USA(siet ATT) ludia čo maju iPhone 4 v europe tak ani z chybným sw iOS 4.0 nemaju problem a pri akomkolvek držaní sa signal ani nehne potvrdilo to viac ludí,su tu kvalitnejsie site ale apple slubil že čo najskor vydá update ktorí tento problém bude riešit,pre istotu tu dam vyjadrenie samotneho apple nič neobvikle to nie je
“Chytnutí jakéhokoli mobilního telefonu do ruky vyústí v pokles výkonu antény. Pokles může být vyšší nebo nižší podle umístění antény v telefonu. Toto je životní fakt pro každé bezdrátové zařízení" další redaktor napísal “Blokování antény iPhone 4 zabíjí příjem signálu. Blokování mikrofonu zabíjí hlas a po zakrytí obrazovky není možné vidět Retina displej.”
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 22:22:42
avatar
Odkaz
Odkaz
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 08:51:53

tak stranka www.telegraph.co.uk stoji za velky prd, mi to pripada ako Novy cas na Slovensku
Najviac ma pobavil clanok 10 dovodov preco nekupit apple 4G
pcwifi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 22:19:33
avatar
zklamu te béďo,i v britanii v siti O2 ten samy problem u hryz jabka 4 a ted tu poleti luftem spatna kvalita site kyslik v GB,kdo vi...
Sw!tch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 11:23:38

No v tomhle ma pravdu..sam muzu potvrdit divne chovani na 3G u iOS4. Vypada to, ze diky nejake chybe o opravdu spatne ukazuje silu singalu. Tedy pokud ho naopak neukazuje ted spravne D
Hurikan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 22:31:14

Čísla mluví jasně!!!
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 22:33:07
avatar
A čo mi povieš na toto že to robí aj na starom iphone 3G??a zaujímavé že len z novým SW!A už traja ludia v česku aj na slovnensku potvrdili že sa u nás nič take nedeje!!!Nezavadzajte ludí je to problém len USA a plný internet je toho že čo to robí ale nevedia OKOLNOSTI!Ale ked to dojde na SR a CR tak už bude ticho okolo toho lebo dovtedy vyjde aj update SW nato a aj tak tu tu nerobý!!Ani nebude sak sami uvidite

http://www.youtube.com/watch?v=AN6265QQwhU&feature=player_embedded#!
pcwifi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 23:09:16
avatar
ja se ti priznam, ze nepovim na to skoro nic pokud to dela SW,je kousnute jabko blbec,ze vubec neco takove vypustilo ven,co si budem rikat...ale to je sumak platny,co je od jabka,jde na dracku,jake pak cavyky,kdyby to bylo "pomazany lejnem",uveri nejake ovce,ze je to vylepseni,od jabka cool design a koupi to i tak...u uzivatelu jabka se nesmi hledat rozumne duvody,proc to kupuji,ony totiz rozumne nikdy nejsou
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 23:20:46
avatar
nezavid že si nemožeš dovolit dat 20 000 za kvalitný mobil Ale radsej budes trepat okolo toho aby ten tvoj nevyzeral popri iPhone až tak zle Inak ked ste všetci tak mudri tak viete kdo prví na svete vymislel PC?Ak sa nemýlim tak prave Apple!!!Tak že mu ešte podakujte zato čo teraz doma mate!
Drakenux [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 00:49:46

Teď to neber jako že se do tebe mermomocí chci navážet, ale proč tě to vlastně tak tankuje? Platí ti Apple ze to že ho tady tak vehementně obahajuješ, nebo bereš nějaký prémie když díky tobě se lidi "dozví pravdu" a poěží si ten telefon hned koupit? Pokud sis ho koupil a seš s ním spokojenej, dobře pro tebe. Každej aspoň trochu inteligentní člověk si udělá názor sám, popřípadě nečte jenom jeden web a bezvýhradně tomu nevěří...a pokud jo, tak to podle mě není inteligentní člověk a nezajímá mě. Kdo se v tom orientuje tak ví jak to je a kdo ne, tak si to stejně koupí kvůli značce, tak o co jde...a tyhle řeči o závisti sou už trošku obehraný, dost lidí(včetně mě) iPhone4 nepovažuje za dobrou investici, tak si ho prostě nekoupí. Stejně tak sou lidi, kterým se líbí a koupí si ho...vždycky to tak bylo a bude.
pcwifi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-29 23:33:24
avatar
jajaj az budu zavidet ze si nemuzu dovolit jabko 4 za 20 000,- tak si prozenu kulku hlavou...naproti tomu,kvalitni mobil za 20 000,- jsem jeste nevidel,vsecko pomerem cena:vykon je proti jabku daleko levnejsi,takze ani nebudu muset teoreticky sahat az tak hluboko do kapsy

ono se jabko podilelo nejak na tom,ze mam nyni v PC svoje 3jadro od AMD ? jestli diky jejich napadu vznikl retez napadu,tak fajn,ale spojitost je tady v podstate nulova,spis jen impuls...
Jano952 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 10:39:45

lol nebyt intelu by nemal mikroprocesor, nemal by ani apple
Kadli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 07:05:46

Plně ve všem souhlasím s DD! Jinak nechápu proč lidi utrácejí tolik za telefon, kterej umí to co většina telefonů za poloviční i nižší cenu! Za 20 000 nebo kolik tahle kravinka stojí se dají koupit rozhodně lepší věci...
Jano952 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 10:39:13

mne staci moj srot SE C510... ja mam mobil na telefonovanie a sem tam neaka fotka, na to staci akykolvek mobil dat 20 000 za mobil si radsej kupim notebook
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-01 11:00:10

Člověče, z NB bych v terénu nechtěl dolovat pozici na mapě nehledě na to, že např. na kolo mi přijde poměrně veliký?
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 12:09:39
avatar
nemyslim si ze by bol i-phone nejak extra zly telefon...to ze stoji neskutocne vela je uz ina vec...treba si len uvedomit ze ked to kupuje tolko ludi, tak v tom fakt musi nieco byt a nemyslim, ze len zalezitost imidzu...
DD a trosku viac objektivity do tych clankov, zachvilu sa bude tento web premenovavat na anitapllenvidiaweb (ja viem je to tvoj web :-))
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 13:27:03

No někdo prostě potřebuje mít svoji sbírku šmejdů kompletní.

Jo ten šmejd - to navazuji na ten problém se ztrátou signálu vlivem špatného držení.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 13:31:06

recidivista = osoba dopouštějící se opětovného spáchání trestného činu stejné povahy

Ale jo, na obranu DDho musím říci, že to v podstatě trestný čin hlouposti je.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-30 17:00:27

"...ale zájem poněkud opadá, když se po prvním dnu prodalo na 1 milion kusů..." to mě pobavilo, aby ne, když bylo vyprodáno
Velký počet recidivistů se rekrutuje z končících 2 letých závazcích, kdy operátoři dokonce upřednostňovali současné zákazníky před novými, na které dojde až v druhé vlně dodávek. Proto takové procento "recidivistů". Noví uživatelé začnou přibývat po prvních recenzích iOS4 a dostatku kusů v prodeji, takže se konkurenci ještě přitíží, o tom nepochybuji.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ůspěch iPhone 2010-06-30 17:07:05

Stojí samozřejmě za tím či oním, co rádi lidi nemající iPhone haní. Osobně vidím důvod trochu jinde (pro velkou část uživatelů)..... prostě funguje. Má generace již začíná plodit děti, priority se přesouvají. Z mého okolí ubývá nadšenců z ladění registrů, rootování, certifikování apod., prostě chtějí něco funkčního, umí ocenit práci jiných a mají peníze, proto chtějí krmivo do mašinky jednoduše "kliknout a stáhnout". To vše iPhone pohodlně nabízí. Appstore v placené verzi funguje, je doslova nabušený kvalitními (po chvilce hledání) aplikacemi/hrami a cesta k nim je neuvěřitelně jednoduchá.
Již jsem prakticky poslední solitér s dinosaurem Windows Mobile, poslední funkční Palm OS bude vbrzku nahrazen (iPhonem), tak jako vytlačil Symbian mobily.
Nikdo nepodlehl davovému šílenství, marketingu (jakému v ČR) ani nehoní triko před ostatními.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!