World in Conflict – Herní pecka a výkon grafických karet
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 24 září 2007

 

 

World in Conflict -

                   Herní pecka a výkon grafických karet 

Tak je to tu zase. Očekávaná hra a znovu poměřování grafických karet. Tak kterápak grafika je pro očekávanou strategickou hru World in Conflict nejlepší? Na tuto otázku už známe odpověď. Nejdříve se ovšem podívejme na to, o kterou hru vlastně kráčí ...

wic-1

World in conflict je jedna z nejočekávanějších strategických her za poslední dobu. A čím je tak výjimečná? Tak za prvé by to měl být nevídaný mix FPS a RTS. Autoři dokonce mluví o revoluci na poli strategických her. O velkou zábavu a neustálou akci zdá se máme postaráno. Za druhé by se mělo bojovat na světových bojištích a to dokonce přímo ve velkých amerických městech! To vše v aktuální době a s reálnými jednotkami. Počet jednotek by měl být obrovský, protože si zahrajeme za několik světových mocností. A aby toho nebylo málo, tak budeme bojovat na zemi, na vodě, pod vodou i ve vzduchu s velkými (čti obrovskými) formacemi. Ovládat však budete jen malou skupinku, ale kolem vás bude bojovat mnohem více jednotek, se kterými budeme různě spolupracovat, je tedy kladen velký důraz na umělou inteligenci. Budete tedy jen součást, i když jako hráč asi klíčová, velkého soukolí.

( video řekně více než tisíc slov ... )

A zpracování? Samozřejmě jde s dobou a ještě žádná strategická hra nevypadala tak dobře. World in Conflict je vyvíjen na enginu s názvem MassTech, který podle autorů podporuje veškeré vymoženosti DirectX10. Nicméně zoufat prý nemusí ani majitelé starších karet, nastavení DX9 totiž bude k dispozici také. Jak jsem řekl výše, World of konflikt je hra, která je mixem klasické střílečky z pohledu první osoby a klasickou RTS, strategickou hrou z pohledu třetí osoby, nebo řekněme z pohledu „boha na obláčku" ;).

wic-2

   Tomu odpovídá i audiovizuální zpracování, kdy nejenom že můžete obdivovat pěkně ze satelitního pohledu velkou část území, ale stačí si zazoomovat, a můžete si pěkně detailně prohlédnou celé bojující svazy jednotek. A tím samozřejmě nekončíme, protože si můžete přepnout na libovolnou vámi ovládanou jednotku a vychutnat si neskutečnou detailnost, jak se říká, na vlastní kůži z pohledu první - třetí osoby. Ke „standardům" pak patří kompletně zničitelné herní prostředí, tedy mimo létajícího olova a šrapnelů si budete muset dávat také pozor na všechno ostatní, protože v této hře může létat i to, co peří nemá ;).

wic-3

Realističnosti a grafickým orgiím pak ještě přispívají změny počasí, denní doby, plně animovaná obloha, vodní plochy, realistické zpracování dýmu, ohně, výbuchů, či atomových hřibů. S největší pravděpodobností to tedy bude nejen velká zábava, ale i dech-beroucí podívaná, na kterou ovšem bude zapotřebí náležitě vybavit počítač. A tím se odstáváme k jádru celé věci a dnešního článku.      

  • World in Conflict - obrazová kvalita

Server guru3D.com si pro nás připravil zajímavé informace, takže se na ně podívejme. Na následujících obrázcích můžete porovnat rozdíly při nastavení nízké, střední a vysoké detaily (včetně DX10).

WiC-image-1

( převzato z Guru3D.com )

Zatímco na prvních dvou screenech jasně vidíme, že to příliš pokoukání není, tak na posledním vidíme důvod, proč si mnozí jsme ochotni připlatit na drahý hardware a High-endovou grafickou kartu. V plných detailech je to skutečně pastva pro oči a hru si tak vychutnáme se vším všudy.

WiC-image-2

( převzato z Guru3D.com )

Další sada obrázků, tentokrát při pohledu z blízka ukazuje obrovské rozdíly při různých nastaveních. Zatímco první obrázek je na nízkých, druhý na středních detailech a ten třetí je na nejvyšších. Třetí obrázek jasně dokládá, že World of Conflict je hra s dříve nevídaným vizuálním zpracováním u jakékoli strategické hry. Zbývá tedy jen odpovědět na otázku, která se vznáší ve vzruchu. A jak se ta hra hýbe na existujících grafických kartách?

Gigabyte-8800Ultra-17 

I na to nám server guru3D.com našel odpověď.

 

  • World in Conflict - výkony grafických karet

Server guru3D.com otestoval všechny zajímavé grafické karty ve dvou úrovních detailů, střední a vysoké. Zvolená rozlišení jsou také dobře vybrána. A výsledky jsou bohužel nepříliš povzbudivé ...

guru3d-1

V nižších detailech a v nižších rozlišeních slušně zaúřadovala ATI Radeon HD2900XT. Tato karta opět ukazuje svůj potenciál a se slušným náskokem nechala za sebou i GF8800GTX a dokonce GF8800Ultra! Trochu přehlížím výsledky DX9 grafických akcelerátorů, protože guru3D.com testoval DX9 grafiky v DX9 a HD10 grafiky v DX10, takže se to těžko přímo porovnává. Pokud se podíváme na souboj HD2600XT vs 8600GT/S, tak ani nataktované varianty GF8600 nestačí na HD2600XT. Střední detaily, jak je vidět z výsledků, nejsou pro současné grafické karty v běžném rozlišení (1280x1024) velkou výzvou. Podívejme se tedy, co Guru3D.com zjistil při nastavení maximálních detailů ...

guru3d-2

V nastavení ultra vysokých detailů je hra stěží hratelná i na nejvýkonnějších grafických kartách současnosti. Tedy HD2900XT a GF8800GTX/Ultra. Opět ale musíme pochválit zejména výkon HD2900XT 512MB, která při své mnohem nižší ceně více než zdatně sekunduje GF8800GTX, ačkoli je konkurencí GF8800GTS 640MB.

wic-2

Bohužel zklamání přinese tato hra majitelům GF8800GTS 320MB. Tahle grafika absolutně nestačí a není celkem výkonnostní rozdíl mezi ní a 8600GTS. Zde už se jasně projevuje nedostatek této karty v podobě velmi malé paměti, kdy 320MB je prostě dnes již málo. Podívejte se, kde jsou starší 512MB grafické karty, byť v DX9.

wic-3

Sečteno a podtrženo, World in Conflict je audiovizuální paráda, která ovšem vyžaduje odpovídající grafickou kartu. Pokud si chcete užít maximální detaily, tak pro DX10 potřebujete minimálně HD2900XT nebo 8800GTX/Ultra. Na GF8800GTS 320MB si bohužel příliš nezahrajete, chybí paměť a 640MB verze vzhledem k výkonu HD2900XT a GTX také není dobrou volbou, která by vám zajistila ve vysokých detailech hratelnost.

(ultra dlouhý trailer)

(krátké intro)

Celý článek naleznete na již několikrát zmíněném guru3D.com. Příště se určitě podíváme zase na jinou zajímavou hru.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crysis 2007-09-24 10:28:56
avatar
Myslim ze Crysis na maximum bude jeste vetsi vrazda nasich grafickych karet - uz se nemuzu dockat.

World in Conflict jsem zkousel a je to dobra hra ale vadi mi par veci - hlavne nemoznost rozdavat rozkazy pri pauze a to ze nemuzete nektere rozkazi zadat vice jednotkam najednou
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 10:36:35

Koukám, že sem si x1950Pro koupil jenom abych si konečně zahrál pořádně FEAR, Oblivion a TestDrive který mi na X1650Pro nešli moc obstojně. A nový hry budou muset asi počkat, až dodělám školu a budu makat. Protože aby to vypadalo hezky na kartách od 10000 vejš je dost trapný.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 13:11:08
avatar
Hezky to pobezi i na tvoji grafice ale na nastaveni High a Ultra muzes s klidem zapomenout...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 11:01:25
avatar
Bohužel to vypadá, že v každé hře podávají karty výkon pokaždé jinak, takže pokud v jedné hře dominuje jedna, v jiné už to s ní tak slavné není...
Mimochodem v jiném testu - Odkaz
je ten výsledek zcela jiný...možná to bylo vhodné v článku aspoň zmínit... poměrně zajímavé je, že NVidia si vedla mnohem lépe a ATI dopadla katastrofálně, k čemuž vzhledem ke stejným ovladačům nemám vysvětlení... Zřejmě si budeme muset počkat na více testů.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 12:26:34
avatar
odpověď je ale úplně jednoduchá ... na tvém neoseekeru testovali nehotové DEMO té hry! Zatímco na guru3D plnou hotovou verzi hry ;) testovat DEMA her, to je jako testovat auto bez půlky motoru a dvou kol ;)
Navíc v téhle hře se mi nezdá, že by nějaká dominovala ... tedy samozřejmě vzheldem k ceně si zdaleka nejlépe vede HD2900XT, ale o nějaké dominanci nemůže být ani řeč. Tahle hra ale ukazuje to, že bez 512MB paměti na grafice můžete mít co chcete a hratelné to nebude ... GF8800GTS 320MB je k ničemu ...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 12:55:59
avatar
No, neoseeker není můj Jinak se mi nějak nezdá, že na všech ostatních, dejme tomu testovaných na demu, srovnáních, měla 320MB verze GTS aspoň 30FPS, že by hotová verze hry byla hůře optimalizována než demo, to by byla skutečně rarita...ATI si v plné verzi hry polepšilo a NVidia propadla? S tou pamětí částečně souhlasím, ale na druhou stranu, nemyslím si, že by bylo nějak velké procento hráčů, kteří hrají hry v rozlišení nad 1600x1200 včetně, takže pro monitory do 19" je ta paměť pořád dostačující...ten kdo hraje hry na 21" monitoru si jistě nebude pořizovat tomu neodpovídající kartu...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 13:22:06
avatar
No tak asi takhle: DEMO hry se nedá srovnávat většinou s plnou verzí, jednak pro DEMo nemusí ani jedna z grafickcýh společností vydávat a mít hotové ovladače (navíc konrétně tahleta hra používá vlastní engine), takže výkon karet v DEMu hry je víceméně o náhodě ... Hotová hry by ale měla nést všechny optimalizace a hlavně by už o ní měli vědět teamy vyvíjejíccí ovladače pro grafické karty, takže upravy by měly mít poslední ovladače ... netvrdím, že to tak musí být, ale testovat DEMO hry považuji za zvrácenost! Nemusím chodit daleko do historie, kdy DEMO ukázalo úplně něco jiného, než plná hra ... Lost Planet, Fear apod. To že ATI si polepšila a Nvidia propadla je případ třeba právě Lost Planet - zkrátka opět častá chyba, dělat závěry nad prvními neúplnými testy, které se objeví na internetu, pak vzniká FLAME a přitom pravda leží někde jinde ;) ... Neosseker udělal zkrátka test úplně k ničemu ... jen mate lidi.
a k tomu LCD no budeš se možná divit, ale hodně lidí i na integrovaný grafiky pořizuje 21-22" LCD nicméně souhlasím, že 1280x1024 je nejčastější herní rozlišení ...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 13:26:40
avatar
No, každopádně si myslím, že testy hry ještě před vydáním mají stejnou hodnotu jako testování dema, ATI často dolaďuje ovladače až týdny a měsíce po vydání hry a NVidia s tím pomalu začíná taky - viz. Bioshock, takže na opravdu relevantní srovnání bych počkal až tak týden, dva, po vydání hry...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 14:06:12
avatar
Hra je ale vydána novináři i servery mají možnost mít hru mírně s předstihem. Nicméně to samozřejmě neznamená, že se situace nemůže za dva měsíce změnit, ale co si budeme povídat, většinu lidí ta hra zajímavá právě jen ty dva měsíce :/ takže nejdůležitější je právě situace po vydání plné verze a jen u málo her nás situace zajímá stále, protože se stále hrají ... to je bohužel realita dnešních dní ...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-09-24 13:42:16
avatar
No vzhledem ke klesajicim cenam monitoru se mnozstvi lidi s rozlisenim 1680x1050 popr 1600x1200 celkem dost v posledni dobe zvedlo... pritom spousta z nich si poradne neuvedomuje za v tomhle rozliseni je zapotrebi vykonnejsi karta - hlavne pokud chtej kvalitni detaily.
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 14:28:05
avatar
tsss, poradnej clovek ma doma crt, nejakej debilni native ho nezajima a rozliseni jako 1600+ jsou mu sumak.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 14:39:12
avatar
no můj CRT zvládá 2048*1536
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 23:39:31
avatar
no to muj taky, ale kdo na ty mrnky ma pak koukat
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 21:23:38
avatar
No me se moje nativni rozliseni 1920x1200 docela libi a kdyz sem zkousel 1680x1050 tak ten obraz stale vypadal bez problemu asi sem si koupil dobrej monitor .
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 23:40:16
avatar
takze nemas lcd coz dle nativu nesedi nebo ses upsal a chtel si napsat display?
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) tak nevím 2007-09-25 08:35:34
avatar
Mám LCD 1680x1050, NV8800GTS320 a zatím jsem všechno na co jsem narazil (včetně Bioshocku) hrál na max detaily s max filtrováním a FPS se pohybovaly kolem 40 průměrně.

Obvykle mám v průměru tak o 20% lepší FPS než udává tenhle server pro tuto kartu. Někdy je to ale podstatně podstatně víc.

(asus P5B, C2D E6600/2,4, 2GB RAM Kingston)
Simax85 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 11:01:53
avatar
Zatím jsem zkoušel jen demo, ale vypadá to dost dobře, na x1950GT to jede pohodově na full, ale při větší "mele" už by to chtělo něco víc.

Hlavně by mě /jako obvykle/ zajímalo porovnání DX9 a DX10, myslím že i tady nebude přínos nijak extrémní, ikdyž poznat to půjde.
Teď ještě jak bude skutečně vypadat Company of Heroes: Opposing Fronts a zřejmě si začnu vybírat novou GK (po 3 měsících)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 12:24:47
avatar
když se podíváš na screeny, tak ten poslední je vždyky na full DX10 a ty střední by měli být na střední DX9, alespoň tak jsme to pochopil na guru3D v DX10 se mi v téhle hře líbí hlavně efekty světla a kouře, třeba paprsky sluníčka, lepší než ve skutečnosti
mi0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Chyba 2007-09-24 12:47:08
avatar
Malá chyba sa vkradla na stránky - obe videá majú rovnaký odkaz - pravdepodobne to isté krátke intro.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 13:23:24
avatar
jj opravuji pardon ...
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - TO: DDoom... 2007-09-24 13:15:57

Ano pekne vybrany test kde zase vyhravaji oblibene ATiny..
Nicmene jak vysvetlis ze stara 7900GS s 256MB porazi o 100% 8800GTS to nevim..
Podle me je tenhle test o nicem.. Testovat karty v DX9 a zaroven do toho zamichat vysledky z DX10...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 13:24:14
avatar
Jestli to nebude tím, že GTS byla testována v DX10 a 7900GS v DX9...
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 14:00:56

Prave proto rikam, ze testovat jabka a hrusky soucastne je kravina nejvetsiho formatu.. To je jako by se polovina karet testovala v 1280, a druha pulka 1600x1200.. A vse se to zamichalo do jednoho grafu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 14:09:11
avatar
Ale já na to upozornil! Také tvrdím, že to srovnávat nejde, ale upřímně řečeno, test a výsledky to nijak nepoškozuje ... stačí vědět, že to tak je ... navíc to dává smsl, že DX9 grafika může být jen v DX9 a DX10 v DX10 a tohle srovnání mnoho lidí zajímá, takže zase tak mimo to není ... Vybraný test, no dobře tak ukažte mi jiný s plnou verzí téhle hry ... navíc Guru3D je jeden z nejkvalitnějších magazínů, takže myslím, že na výsledky je celkem spoleh ...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :)) 2007-09-25 08:46:39
avatar
DD nezlobte se, ale dávat do jednoho grafu výsledky měření dělaného různou metodikou pro různé karty je s prominutím čuňárna.

Vypovídací hodnota nulová a ještě to mate, protože každý si na první pohled myslí, že GTS je v té hře daleko méně výkonná než gt7900 nebo ati1950, přitom realita je úplně obrácená.

Nehodláte přece úplně rezignovat na serioznost že?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-25 10:13:40
avatar
No v tyhle hre ta karta stoji za houby.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2007-09-25 11:34:40
avatar
To je právě nesmysl, je lepší než 7900 nebo 1950, ale musela by se měřit také v DX9. Nebo se musí dát do grafu 0 k oběma těmto kartám, a srovnávat to s výsledkem 8800GTS v DX10)))) Ať tak nebo tak, je rozhodně v obou DX verzích lepší.

Srovnávat zrychlení osobáku na ploché dráze a formule na tankodromu, taky vyjde osobák podstatně lépe, přestože ve skutečnosti formule je daleko výkonnější )
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-25 11:37:14
avatar
Ja neobhajuju grafy - stejne kazdej kdo si to precet tak vi jak to je...

Kazdopadne 8800GTS 320MB je na tom podobne/stejne i v Crysis - mozna se to zlepsi ale ja pochybuju protoze 320MB pameti je pro takovi hry (hlavne v DX10) proste malo .
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2007-09-25 12:56:23
avatar
Když se to tady stále skloňuje, může někdo seriozní nějak rozumně spočítat jak velkou pamět karta potřebuje na jakém rozlišení? Kdysi jsem měl x1600PRO 512MB a 6600gt se 128MB byla většinou rychlejší.

Mimochodem (nebijte laika kamenem) někde psali, že videopamět je alokovaná dynamicky a přepisovaná neustále dokola, rozdíl mezi 512MB a 320MB je snad jen v tom, že se tam vejde méně textur, takže na stejné kartě je hra o pár procent pomalejší, protože se ty textury mění častěji (řekněme o 30 procent častěji).

Jistě v porovnání s GTX768 to bude rozdíl, ale kromě GTX, GTS 640 a HD2900 neexistuje lepší a rychlejší karta než GTS320. I když by si to ATI i někteří nadšenci jistě velmi přáli.

Mimochodem stejně většina hraje pod XP, takže DX10 je velmi minoritní záležitost. Až bude aspoň 10 procent nativně DX10 her, stejně 8800 už bude na výměnu.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-25 13:06:01
avatar
Zalezi na hre (texturach ktere pouziva)

Rozdil je obrovskej pokud ta hra pri danym nastaveni potrebuje vetsi pamet na grafice nez je schopna karta poskytnout.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2007-09-25 13:48:22
avatar
Zase nejsem o nic moudřejší. Opravdu neexistuje alespoň nějaké měřítko, při jakém rozlišení je jaká pamět adekvátní/potřebná/minimální atd.?
Přece vývojáři když hru píšou, nemohou vědět na jakých kartách poběží, takže hra musí být jakž takž optimalizována na tu nejmenší podporovanou videoram ne?

Např. u této World of Conflict je minimální požadavek na NV 6600GT 128MB RAM, doporučeno 7600GT/256RAM.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-25 14:31:25
avatar
Vseobecne u aktualnich her je v praxi minimum 256MB (toco je na papire jako minimum je obvykle uplne nehratelny) a pokud chces hrat novy hry na high detaily tak 512MB a vic...
Tim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Top grafické karty a dnešní hr 2007-09-24 13:29:23

Ahoj, nevíte proč u běžných dnešních her (to co nabízí herní průmysl teď) top karty za velké peníze nejsou schopny nabídnout jim odpovidajicí výkon (třeba u této hry v rozlišení 1280*1024 jsem čekal více fps), uvažují o gtx, ale zase se mi zdá že až tak brutální výkon za 13000 nemá. Je chyba na straně výrobcu, nebo se hry schválně špatně kodují?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 13:59:11
avatar
no schvalne to asi neni - podle me jsou duvodem ovladace ke kartam a to ze ty nove hry vyuzivaji efekty ktere jsou proste hodne narocne na vykon .
Kupca [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Top grafické karty a dnešn 2007-09-24 14:05:40

Spis to bude tim, ze vyvoj her jde rychleji v pred, nez vyvoj grafickych karet, jen si vzpomente na oblivion, ve sve dobe vydani udelal poradny rozruch, i na dvou kartach jel dost bidne, takze tak to proste je.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 14:10:30
avatar
no tak o optimalizacích by se asi dalo hovořit dlouho na druhou stranu High end karty nikdy neoplývají poměrem cena-výkon, to nejsou prostě produkty, které kupujeme proto že se vyplatí ... takže pláčete na špatném hrobě ...
Tim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-09-24 18:34:36

Ja jsem to myslel jinak, dobře, zaplatím za high end, jde mi o výkon - peníze nechávám stranou, ale chtěl jsem říct to, že pravě ten "špičkový vykon" nestačí ani na hry které se vydávají v době působení high end grafiky, nemluvím ani o budoucích hrách, tedy proč dokonce na high endu ty hry zase tak dobře neběhají?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 19:22:20
avatar
tak horzný to dnes zase není, pamatuji doby, kdy jsme si ani v nižším rozlišení ty plný detaily na nejvýkonějších grafikcáh prostě neužili
Hlavaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nároky na HW 2007-09-24 20:04:43

Hry by klidně mohly být ještě náročnější, ale je v zájmu vývojářů, aby byla hra hratelná na co nejširším spektru PC. Viz např Half-Life 2 ,kde byla po docela dlouhé době vydána mapa Lost Coast, která prezentovala maximální možnosti použitého enginu a to jen kvůli tomu, že HW v době uvedení HL2 nebyl natolik výkonný aby to utáhl. Jako další příklad třeba Flatout 2. Verze na XBOX 360 se skoro nijak neliší od PC verze, jen je zvýšený počet použitých trojúhelníků na model auta a počet zdemolovatelných oběktů na trati.
Spuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 23:00:24

D10 neexistuje,a todle nam to jen dokazalo
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 23:13:01
avatar
Tak se koukni na DX10 video crysis - kdo nepozna rozdil tak je slepej
flanker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-24 23:14:08
avatar
prijemne prekvapila x1950xt...
Neznámý  - Slabé jadrové výbuchy 2007-09-25 10:50:00

Dosť ma na tejto hre sklamali jadrové výbuchy, urobia len veľkú žiaru a veľký hríb ale žiadne fatálne škody prostredia sa nekonajú len som si všimol že sa pohnú trocha stromy a nič viac toto dosť odflákli, aspoň čo som videl videá.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-25 11:45:14
avatar
Je fakt ze atomovky ve WiC nejsou nic moc - jestli chces videt ve hre dobrej nuke tak Tady je docela dobrej ;) Odkaz
Neznámý  - re: 2007-09-25 12:19:30

Tak to už hej tak má vyzerať poriadny výbuch a nie také čo sú vo WiC, alebo sú tam použité neutrónové bomby čo ničia všetko živé ale nerobia škodu.
Neznámý  2007-09-25 20:05:53

Tu niekto použil niekoľko atómoviek na jedno miesto a okrem tých kráterov to s okolím neurobilo skoro nič, až si začínam myslieť že to to atómovky neboliOdkaz
Ale zas tu to vyzerá na poriadny výbuchOdkaz
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-27 17:53:55
avatar
Mimochodem, NVidia vydala nové ovladače, které zlepšují výkon v několika nových hrách, mimo jiné i v této, a dále odstraňují problém s 320MB GTS, který měl spočívat v zahlcení paměti, takže ty grafy už zase neplatí a je to passé...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!