SONY rozpoutala válku s Hackery, ti ji to vracejí v otevřené válce – vše kvůli prolomení PS3
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 07 duben 2011
altSpolečnost SONY těžce nese prolomení PS3 a mstí se jeho autorovi. Ten má na své straně Legii.

 

 

 

SONY nese kompletní prolomení ochrany své konzole PS3 velmi nelibě. Ta je v současnosti naprosto otevřená a lze si na ní za pomocí odhaleného masterklíče přehrávat libovolně software, ať už je koupený legálně nebo ne. SONY nemá žádnou páku, jak tomu zabránit. A tak kope kolem sebe a útočí na toho, kdo ochranu prolomil. Ten má za sebou celou řádku podobných úspěchů, nicméně až doposud se většina obešla bez podobných gest. SONY to však vzala jako osobní pomstu a dokonce uspěla u úřadů, které nařídili zabavení vybavení dotyčného hackera a vyšetřování. To zvedlo mohutnou vlnu nevole, kvůli zneužití práva a osobních informací, ze kterého tímto postupem aliance hackerů i dalších lidí, Sony viní.

Radikálnější jádro hackerů, jež zůstává v anonymitě, však vyhlásilo protiofenzívu. Na útoky SONY reagovalo ostrou protiofenzívou. Úder byl velmi dobře koordinovaný a velmi ostrý. Hackeři vyřadili oficiální stránky PlayStation.com, PCstore a PSN. Další vlna útoku byla namířena na konkrétní představitele SONY, na které pořádají doslova hony a zasypávají internet odkazy na erotických stránkách s odkazy na lidi ze SONY a podobné věci.

Ve třetí vlně pak SONY schytalo přímou odpověď na svůj první útok. Hackeři uveřejnili kompletní a velmi podrobné údaje, adresy, kontakty a další záznamy šéfů Sony i jejich rodin a vše vystavili na různé weby. SONY se pak může těšit na další vlnu útoků. Dá se předpokládat, že to nejlepší si hackeři schovávají. V ohrožení se tak mohou ocitnout klíčové systémy a produkty SONY. Skupina Anonymous, která za celou věcí údajně stojí, poslal SONY videovzkaz:

Jak tohle celé dopadne? Upřímně nepředpokládám, že by zde byla šance nějak Hackery zastavit a to i kdyby se SONY a třeba i oficiální úřady o něco pokusily. Takže vidím dva scénáře. Buď SONY přestane pronásledovat autora průlomu a smíří se s tím, že každý uživatel má právo si se zakoupenou věcí dělat, co chce, protože je jeho. A nebo bude ve svém pronásledování pokračovat a pak bych nechtěl být v kůži vedoucích představitelů SONY. Každopádně skupina Anonymous, jež se identifikuje populárním, a všeříkajícím We are Legion, se zdá velmi odhodlaná celou věc dotáhnout.   

Na čí straně stát? Já si dovolím pozici třetí strany. Osobně nemohu souhlasit s politikou SONY v žádném ohledu. Samotnou konzoli PS3 vnímám jako zbytečné a velmi neužitečné zařízení, které je jen marketingovou záležitostí, kde SONY nabízí uživatelům za plnou cenu jen vybrané a velmi omezené funkce jinak velmi zastaralého zařízení, které jinak nabídne běžný PC. Navrch si SONY myslí, že koupě=pronájmu. Při selském rozumu nemůžete prostě považovat prolomení systému PS3, které si udělá majitel poctivě zakoupeného přístroje, čímž se automaticky stává neomezeným vlastníkem toho zařízení, za něco co zasahuje do práv výrobce toho zařízení. Kdyby to byl pronájem, tak neřeknu. Navíc za prolomení PS3 si může SONY sama. PS3 uváděla s Linuxem a s možnostmi využití mimo herní segment, jenže od uvedení PS3 jeho možnosti systematicky odsekává, až odsekla i ten Linux a to byla ta jiskra, která zažehla ten současný požár. SONY navíc na prolomení zareagovalo velmi špatně a kope kolem sebe, jako malé dítě, místo aby zastaralou PS3 nahradila něčím novým. Takže stát na straně SONY? Slušnost a zdravý rozum to nedovolí.

Slušnost ale rozhodně nedovolí stát ani na straně skupiny Anonymous. Jakkoliv souhlasím, že počínání SONY není v pořádku a že „občanská“ neposlušnost je na místě, nemohu souhlasit se stylem. Zveřejňování osobních dat a to dokonce členů rodiny ale rozhodně není v pořádku. To pak není skupina Anonymous o nic lepší, než SONY. Celkově to považuji za poměrně hloupý spor zbytečně a neprozíravě vyvolaný SONY o hloupé neužitečné zařízení bez budoucnosti.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 00:12:15
avatar
Ať si to kravaťáci užijou. Nechutné na celé věci je, jak vzali uživatelům funkce, za které si zaplatili (třeba Linux).

Už vidím, jak by byly pánové nadšení, kdyby k nim do garáží vtrhli technici od BMV, Mercedesu a spol. a z aut jim vymontovali převodovky a dveře s odůvodněním :"zaplatili jste si za to, ale od teď to nebudete používat, protože my to nechceme" ...
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Anonymous 2011-04-07 01:08:55
avatar
A poďme do nich! To je ako keby mi niekto zakázal hrať na Radeon grafike hru bez loga Gaming Evolved.
Inak, už by niekto mohol konečne zakročiť proti tej demagódií, ktorá sa na tejto stránke šíri zo stĺpčeka napravo, príhodne nazvaného "ZING.cz - herní magazín"... Stačí si prečítať diskusiu pod konkrétnym článkom a je jasné, na čo narážam.
Odkaz
Nie, nedá mi, aby som si to neprečítal, je to až príliš zábavné.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 01:45:54
avatar
Bohužel s tím co předvedli právníci SONY(spolu se soudcem) jim to celkem i přeju, protože kromě toho že se s geohotem soudí tak je jim ještě svoboda jednotlivce u zádele. Ale můj názor je ten že SONY na tomhle škaredě pohoří, protože tihle lidé co jim slíbili pomstu jim můžou hodně zatopit pod kotlem.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pche, slušnost 2011-04-07 06:03:06

"Slušnost ale rozhodně nedovolí stát ani na straně skupiny Anonymous"

bohužel slušnost se zkorumpovanými vládami a firmami nic neudělá, bo oni VYTVÁŘEJÍ zákony sobě prospěšné lobismem (korupcí)......opravdu je TŘEBA otevřeně bojovat proti "modernímu" pojetí světa takzvanými vládci, kteří zadlužují, korumpují, kradou, ...

NEHRAJME SI NA KOREKTNOST!!! tak by obyvatelé Egypta, Sýrie či Libye nikdy nic nedokázali!
mites [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Presne tak 2011-04-07 09:29:42

Slusnost =/= Blbost !
Navic v tomto a podobnych pripadech je slusnost postavit se za sva prava a to treba i proti spatnym zakonum!
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 11:06:12
avatar
Tak tak, když se vede válka, slušnost musí jít stranou. Vyhrává ten, kdo je více zákeřný a úskočný, kdo dokáže pošpinit a znásilnit nejenom pěšáka nebo generála, ale i jeho nejbližší rodinu.
Kraah [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 07:08:57

Která firma kdy v minulosti vyhrála válku s vlastními zákazníky? Možná jenom Český Telecom, když ještě existoval, a jak dopadl ...
DOBRMAN96 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 07:09:14

Je tahle diskuze o sony nebo politice ??
sirgarfield [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 07:11:13

jsem rád za to ze se jim pomstili, preju jim kto - to co udelala sony je pekna SVIŇÁRNA
takze at si to ted pekne sezerou
CZRaptor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 07:38:51
avatar
jak bylo řečeno v jednom filmu hackerum stačí jeden jazyk
"10111011000111"
a připraví je v dnešní době o všechno
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 07:47:44

Kedy uz konecne tieto velke firmy pochopia, ze s piratmi sa bojovat neda, iba ich netreba drazdit ako v tomto pripade. Namiesto toho aby aby sa snazili prijst s niecim novym tak oni radsej budu brzdit cely herny svet s ich fosiliou.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 07:48:30
avatar
To je sice všechno fajn co tady řikáte, ale zatimco to co činil geohot mě nijak neomezilo (samozřejmě stál a stojim na jeho straně), tak co prováděj Anonymous, mě už omezuje solidně, protože nejde PSN. Takže jako pokud vytáhnou nějaký osobní informace ze Sony je mi těžce jedno, ale pokud kvůli nim nejde něco za co sem vlastně zaplatil, tak to už mi jedno bejt nemůže. Navíc mohli chvíli počkat, přece jenom teď je to v Japonsku všelijaký a mimo se přes PSN vybralo už asi 1.4m$ na pomoc řešení následků po přírodní katastrofě. Takže geohot ANO, Anonymous NE...
Phil [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 09:14:57

To je nevyhnutelná reakce. Příliš to tlačili na jednu stranu. Teď se to pouze vyvážilo. Buďme rádi, že ne všichni jsou pod pantoflem těchto megakorporací a jejich "práv".
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 11:27:12
avatar
Když se kácí les, létají třísky.
Igoreso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Drzim jim palce 2011-04-07 09:00:37

Držím jim palce klukům
Po tom co Sony předvádí za prasárny jsem se rozhodl že mi nesmí nic od této firmičky do domu!
Někdy jen tak pro zábavu zajdu do obchodu Sony a ptám se jestli už konzoli prodávají,ze o pronájem nemam zájem Máte vidět ty ksichty prodejců
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 13:03:50
avatar
Dobre ty!
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-09 21:23:22
avatar
to bych chtel videt ten tvuj Vis, oni jsou ti nejmensi kdo za to muzou, takze se krasne predvadis To je jak rvat na pokladni (a pri nejlepsim jet enrigadnici) v tesku za to, ze maj drahy mliko
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 09:12:38

[quote..]automaticky stává neomezeným vlastníkem toho zařízení..[/quote]S tím tak úplně souhlasit. Zařízení se skládá ze dvou částí, Hardware a Software. Ty jsi vlastníkem HW, na SW máš licenci, s kterou souhlasíš při koupi. Neznám přesné znění, ale určitě to mají právně ošetřené, jako např. :Budeš užívat pouze originální výrobky fy. SONY atd. To samé je když si kupuješ originál DVD s filmem. Taky kupuješ nosič, ale na film máš licenci s omezením užití. ALE na druhou stranu máš právo si pořídit kopii pro případ poškození. ALE nesmím porušit ochranu! A teď se z toho po...
SONY si to udělala sama, vyrábí výrobek, který je za výrobní cenu neprodejný. Proto prodává předražený SW. Navíc je to technicky zastaralá, nemá to tu co dělat. Měl to dávno řešit nějaký Antimonopolní úřad - prodává to za dumpingové ceny a tím brání v rozvoji firem vyrábějící lepší zařízení za férovou cenu. Něco podobného kdysi udělal Intel, když nabízel své horší procesory zákazníkům (přes výrobce jako je HP, DELL...) v rozporu se zákony. Tím potlačil AMD které se nemohlo rozvíjet a zbrzdil jeho vývoj. Teď za to platil pokuty. Bulldozer a Lliano by byli dříve.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 16:39:37

ten tvůj příměr s Intelem nesedí.

intel prodával procesory levněji výrobcům (distributorů) a ti pak nenabízeli konkurenční značku. Zákazník platil plnou cenu. Sony nabízí zařízení levně už zákazníkovi a je jen na něm jestli koupí PS nebo se poohlédne jinde. Bojovat cenou je normální tržní tah. Konkurenční boj v ttomto případě není nikterak dotčen. Aby to bylo jak s Intelem, tak by sony muselo obcházet elektroworldy a kdovíkde se to vlastně prodává a jim prodávat PS levně s tím, že tam nebudou prodávat Wii. A zákazník by tak měl přístup jen k PS...

další příklad - tiskárny se taky prodávají hluboce pod cenou a výrobci se hojí na spotřebáku. A dělají to tak všichni. Epson rozhodně nežaluje HP za to, že HP má multifunkci za pět stovek. Prostě ji nabídne taky levněji a taky se hojí na barvě...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 17:37:42

S tiskárnama máš pravdu. Ale dělají to všichni
Intel nešel pod výrobní cenu, ale tlsačil jinak. Výsledek stejný-omezení konkurence.
SONY jediná prodává pod cenou. A to je ten rozdíl. Např XboX by se prodával více, čímž by mohla klesnout jeho cena, prodalo by se více her, čímž by mohlo vyjít více titulů a levněji. Žádný zázrak by to nebyl, ale každá kačka dobrá. Na trhu by se uvolnilo místo pro nového výrobce. Mohlo by přijít něco nového. Lepšího.
UPC koupil kdysi jednu českou firmu, název si nemohu vzpomenout, poskytující kabelovou televizi. Konkurenci překonala nízkou cenou. Dostal se do finančních problémů. Koupil jí UPC a zdražil služby. Antimonopolní úřad proto zahájil řízení. Kvůli zdražování. Výsledek? Postup UPC byl shledán v pořádku. Pokutu dostala předchozí česká firma. Důvod? Nízké ceny, která jí přivedla na pokraj bankrotu. Zákazník má právo na stabilní, dlouhodobé služby. Investoval peníze do zařízení, které mu bylo za krátký čas k ničemu. Poškodil zákazníka.
sonoluca [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-08 02:06:31
avatar
Sony sice prodává/prodávalo pod cenou, ALE je na trhu pořád nejdražší, proto se ptám, co brání zákazníkovi koupit si levnější 360? U konzolí je více faktorů, které určují velikost poptávky a cena není stěžejní - viz. prodeje Wii nebo situace Kinect vs Move.
TheDuck [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 10:23:41
avatar
DD ty jsi si proste musel rict to svoje o PS3 ... Pro lidi co mely PS2 je ps3 vlastne skoro jako neco povinnost..
fox of fire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 14:54:22
avatar
no jo... kde jsou ty casy, kdy se delaly hry zvlast pro konzole a zvlast pro PC a vsichni byli spokojeni.
Dneska je sice vetsina her multiplatformnich, ale porad jeste jsou zajimave PC a konzolove exkluzivity. Nekomu vyhovuje PC, nekomu konzole, nekomu oboji. Ja mam rad STALKERa i Metal Gear Solid, FarCry 2 i MOH:Frontline(PS2). V dnesni dobe (pokud na to mam cas ) vyhledavam hry s originalni hratelnosti, na grafiku skoro nehledim.

Grafika soucasnych her je takova jaka je - ne kvuli konzolim, ale protoze udelat dneska dobrou grafiku je tak nakladne, ze se to proste pro tak malo lidi s vykonnymi PC nevyplati.
Bohuzel, stejne tak hratelnost byva u spousty her stupidne zjednodusena a koridorova, protoze vetsina hracu je obcasnych, a presne takovou hratelnost vyzaduje.
Na hardwarovem webu to mozna spousta lidi nechape, ale nekoho proste nebavi kazdou chvili kupovat nove PC aby mohl hrat nove hry.

Praktiky Sony samozrejme neuznavam, ale davat neustale za vinu konzolim "upadek" her je slepe.
I kdyby Sony a M$ zkrachovali, prijde nekdo jiny, kdo nahradi jejich misto a situace zustane porad stejna.
Ale lidi jsou lidi a jak ukazala historie, maji takovou vlastnost, ze kdyz je neco spatne, musi to dat nekomu za vinu a pak je jim proste lip, protoze se maji na koho vyvztekat.
DD prikladanim sveho osobniho nazoru akorat rozdmychava ohen.
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 16:27:52
avatar
Ja mel ps one, ps 2 ale ps 3 uz ne a nejak me to netrapi. V dobe kdy byla PS one, to bylo fakt peckovni, pac PC nebylo az tak dostupny a ty hry byly proste neco, pak prislo ps 2 a to byl teprv masakr, ale jak uz sou pocitace nekolik let na urovni a dostupny pro vsechny, navic kdyz PS 3 je stara jak metuzalem, tak bych to uz pomalu zakazal prodavat. Nejvic me dostavaji lidi, kteri se semnou hadaji, jak si chcou ted koupit PS 3, ze ta grafika je bozi a ze je lepsi jak na PC.. Sony maj to co si zaslouzi. Tak to dopada, kdyz je na trhu neco opravdu dlouho.
TheDuck [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 21:50:34
avatar
Mam jeste skore s 96 roku kde je stranka s rreklamou na PS one , ale to sem paril DUke Nukem 3D
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 22:35:20
avatar
a zachvilu prejdes na forever,a budes sa citit ako keby si omladol o desat rokov,
TheDuck [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 22:37:11
avatar
no sem na nej zvedavej, ale urcite to naplni ocekavani nas vsech
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 11:16:44
avatar
Osobně praktiky Sony mi jsou hodně proti srsti. Rád bych připomenul nedávnou kauzu s DRM rootkitem. To bylo taky pošušňání.
A když se vede válka, slušnost musí jít stranou. Když Sony může bojovat s využitím všech chvatů a hmatů i za hranicí slušnosti a nárokovat si všechno, včetně toho, co mu nepatří, proč by Anonymous jako mnoho malých Davidů nemohli udolávat Goliáše házením kamení. Mnoha kamenů. Však tisíckrát vržený kamen zabije i tu SONYdru (hydru).
Libb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - slušnost 2011-04-07 13:40:49
avatar
protože Anonymous hází kameny i po lidech, kteří s tím nemají nic společného. Za prvé těžko věřit, že by všichni ředitelé v Sony byli zajedno, za druhé jejich rodiny s tím nemají společného už vůbec nic, tak proč je do toho tahají? Zveřejnilo snad Sony osobní informace někoho z rodiny toho hackera?
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-09 22:07:45
avatar
a za druhy, zkuste se vzit do sony, vam by bypo po srsti kdyby vam nekdo zprovoznil na vasem zarizeni, na kterem mate uz takhle male zisky, program, aby si mohly lidi hrat piratske hry?
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 12:27:28
avatar
Kdybych navrhnul a vyráběl zařízení, které bych musel ještě po pěti letech dotovat, tak bych šel na kobereček k majiteli a spáchal bych seppuku.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 21:38:52
avatar
jo, nepovedla se jim politika, s PS2 to ale vyhraly, a to byla tak ykonzole. Projeli to o rok s xboxem, jejich minus. To na tom nic ale nemeni.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 11:21:42
avatar
nakonec to odnesou zase obyčejní lidé
Anonymní  2011-04-07 12:33:21

Ano ako inak.Vcetne obycajnych ludi pracujucich pre SONY.
RizeCZek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Sony a lide 2011-04-07 11:44:19
avatar
Jestli Sony porusila prava cloveka narusenim jeho soukromi a zabavenim jeho veci, nemuze se divit, ze se tak bude dit i jim. A odpovednost at si vyvozuji sami u sebe. A pokud v tom pokracuje, necht pokracuje i opozice v podobe hackeru. Na hruby pytel, hruba zaplata.
Predrazeny a beznadejne zastaraly stroj PS3 - misto aby Sony bylo rado, ze se da vyuzivat i jinak a i to by mohl byt duvod pro koupeni, orezava funkce a tim i tresta kupujici. Tady neni cely pristroj "za polovic" jak by mohl znit nejaky reklamni slogan, tady je pul pristroje za plnou cenu.
braqela [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - morální hledisko 2011-04-07 13:01:11

V tomto případě bych hackery neodsuzoval. Nabourali se do něčeho, co si každý zaplatil a nemohl to použít jak by chtěl. Tedy se nedopustili nějaké kriminální činnosti, ale tentokrát pomohli postiženým řádně zaplacenou věc řádně používat. A kravaťáci SONY použili, či spíše zneužili státní moc k naprostému existenčnímu zničení člověka na začátku života.
Spíš bych řekl, že jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá a v tomto případě z vyššího principu mravního nelze k postupu hackerů ničeho namítati.
Jacek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - SONY 2011-04-07 13:14:08

At SONY diky sve politice u PS3 klidne zkrachuje, pak se na trhu uvolni misto pro nekoho jineho a treba vznikne neco noveho/zajimaveho. Mne ty hry na konzolich nelakaji.
Libb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 13:43:27
avatar
souhlas - osobně nekupuju věci od Sony právě z toho důvodu, že většinou jsou nějak hodně okleštěné, mají proprietární konektory, nekompatibilní karty apod. Takže i když třeba ta věc od nich je v něčem lepší, než konkurence, tohle je důvod, proč raději koupím něco jiného.
A to je IMHO nejlepší způsob, jak jim dát vědět.
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 14:54:00

Citace:
Samotnou konzoli PS3 vnímám jako zbytečné a velmi neužitečné zařízení, které je jen marketingovou záležitostí, kde SONY nabízí uživatelům za plnou cenu jen vybrané a velmi omezené funkce jinak velmi zastaralého zařízení, které jinak nabídne běžný PC


Díky téhle politice se z toho takové zařízení stane, nejdřív dali pryč hry z PS2, potom odstranili Linux, tím si akorát hážou klacky pod nohy protože hodně lidí si díky procesoru Cell dělaly z PS 3 server, například armáda která si z nich udělala sueprpočítač zajímalo by mě co odstraní příště, typuju to na odstranění možnosti připojit vlasní hardidsk
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 17:12:56
avatar
Jsem moc rád že tohle nemusím řešit jelikož Konzole jdou mimo mne a asi i nadále půjdou.
fero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 19:49:02

a to si sony myslelo že náká konzole vydrží neprolomená až do konce světa, všem muselo být jasné že se to jednou stane, tak nevim o co jim ted vlastne jde..
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 20:21:08
avatar
fero .... to je jinak Kdyby chytraci uz vydali PS4, tak nemuseli tohle resit
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 21:49:47
avatar
Obávám se, že jejich ztráta by byla ještě mnohem větší, než teď. Když si vemu jak moc prodělávala PS3, ještě pár let po vydání. Az potom co přišla Slim, tak to přestali dotovat...
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-07 20:50:37

Proc by měli vydávat PS 4, výkon Cellu ještě není nijak využit, je pravda že když je ta hra multiplatformí tak vypadá na PS3 nejhůř ale když je PS3 exkluzivní tak vypadá nádherně
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-08 07:10:04
avatar
na jednu stranu más pravdu nikdo zatím pořádně procesor CELL neprověřil a mul .hrách se nikdy výkon ps3 neprojeví
Ganimoth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-08 08:08:37
avatar
Výkon vlastního procesoru možná stále stačí, ale grafika už stárne. A víc paměti by také neškodilo
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-08 09:12:02
avatar
to je ale pořád je cell výkonější než celý xbox 360
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-08 11:45:50
avatar
Tak ať si ten cell procesor nechají a udělají konzoli s lepší grafikou, která by se dala třeba i jednoduše vyměnit...
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-09 22:10:24
avatar
A pak by to byl uz PC, dekuju, nechci
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-08 18:02:15
avatar
laughing man se blíží.
Hyrlo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-09 00:31:42
avatar
V PS3 ta grafika nehraje velkou roli, tam to pocita procesor.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-09 08:17:16
avatar
přesně jak říkáš grafickímu čipu hodně pomáhá právě cell
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-09 22:15:36
avatar
No nic hosi, porad se tu jen divim, ze vsichni nadavaj na SONY...zkuste se do ni vzit, jak byste se zachovali, kdyby vam na vasem stroji nejakej namachrovanej floutek z dlouhy chvile udelal root a umoznil dalsim uhrovitejm floutkum hrat po vecerech palenky a vy jste prisly o zisk z neceho na cem jste pracovali a co jste dotovaly? Kdyby se necpaly do hackingu, tak by se nemusel ni davat pryc linux...takze ne sony, ale nenechavy ruce hackru, kdyby se to nepokousely hacknout, tak mate linux, takhle mate zas palenky. Vyberete si. Ale to jsou proste lidi, tak kdyz to uz delate, tak na to alepson nenadavejte
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!