Need for Speed: ProStreet DEMO! – mírné zklamání
Napsal Jan "DD" Stach   
Saturday, 03 November 2007

 

 

 

  • Need for Speed: ProStreet DEMO!

                                        - mírné zklamání

Tak je to tady, PC DEMO nového Need for Speed je venku. Vzhledem k tomu, že jsem velký fanda závodních her, okamžitě jsem se pustil do hraní a tady jsou dojmy z DEMO verze Nového NFS ...

NFS-proStreet-17

Po překonání problémů se stažením DEMA dostanete do počítače plných 800MB dat, což dnes není na DEMO verzi nijak uchvacující velikost. Demo obsahuje dvě tratě. Závod v Nevadské poušti a konkrétně se jedná o oblíbený speed trap. Druhý závod je klasický závod na dvě kola na takovém městském-dálničním okruhu. V Nevadě si závod zajedete v BMW E3 a na okruhu se projedete ve zbrusu novém Nissanu GT-R. Rozhodně pěkná ochutnávka, která určitě zvládne ukázat a prokázat kvalitu hry ...

NFS-proStreet-7

   Na nové NFS jsme čekali celý rok. Po zpackaných předchozích dílech, kdy ten poslední byl skutečně výsměch fanouškům celé série (hlavně pátého dílu), jsou očekávání od nového dílu veliká. Autoři je podpořili hned několika tvrzeními o hře: po letech se vracíme opět na světlo denní a navíc vyjíždíme z města na venkov. Autoři do hry zařadili i rozbitelnost auta! Hurá sláva ... A jaká je realita těchto slibů zachycená v DEMU?  

NFS-proStreet-9b

   Mnozí uživatelé hlásili chybu, že jim DEMO nešlo rozbalit a kdesi cosi. Mě se naštěstí tyto problémy vyhnuly a všechno šlo jako po drátkách. Tvůrci hlásají minimální doporučenou konfiguraci v podobě Procesoru na 2,8GHz, 1GB DDR operační paměti a 128MB grafickou kartou. Já jsem si DEMO zkusil na testovací sestavě:

 

Model

Zapůjčil

Procesor

AMD Athlon64 X2 6000+ (3,0GHz, s AM2)

AMD-logo

Chlazení

Ninja Scythe +

 

 

Základní deska

Gigabyte GA-590SLI S5 sAM2

gigabyte-logo

RAM

2x1GB DDR2 800Mhz cl4

 

 

Grafická karta

ASUS GeForce8800GTX

asus-logo

Pevný disk

Western Digital Raptor

74GB 10 000ot/min

western-digital-logo

Zdroj

Thermaltake Toughpower 750W

 

 

OS

Windows Vista Ultimate 32-bit

 

 

Co se týká technického zpracování DEMA, tak vše funguje jak má, musím pochválit podporu volantu. Svoji 6-kvaltovou řadící páku využiji, včetně třetího pedálu - spojka. Hra toto všechno podporuje. Menu je pro mě osobně poněkud až příliš konzolové, vzpomenu-li si na krásně provedené menu například v prvním z dílů Toca Race driver, tak je menu proStreet hrozně zaostalé, ale je to DEMO a ledacos se v plné hře může změnit, neviděl jsem ještě MENU úprav auta, nastavení auta atd. Zbývá nastavit grafiku, dávám samozřejmě plné detaily se vším všudy - okolní screeny ze hry jsou z mé sestavy a hry. Dobře, jdeme závodit ...

NFS-proStreet-10

Jako první si dávám Nevadu, kterou dobře známe z videí. A zde to přijde. Nastavení obtížnosti: 3 možnosti, první je pro děti do 3 let, auto samo brzdí atd., druhá možnost je pro děti do 4 let a třetí možnost by mohla být pro i ty starší - KING zní fajn, podle popisku auto řídíme skutečně sami.

NFS-proStreet-8 

Vypnuty jsou takové serepetičky pro dětičky, jako automatické brzdění, ukazatele směru, ukazatele ideální stopy apod. Samozřejmě dávám manuální převodovku se spojkou a chopím se svého volantu a H-řadící páky a jdeme na to ...

 

  • Dojmy z DEMA ...

    Grafiku mám v plných detailech a dojem z grafického zpracování? Na zadek rozhodně neposadí. Detailnost nic moc, textury okolí v dnešní době k smíchu tráva vypadá jak 2D, listy na stromech, hlína apod. hrůza, zachraňují to budovy a transparenty. Efekty jako kouř, prach, jiskry jsou také nic moc. Když si vzpomenu na perfektní grafické zpracování hry FlatOut2, mám takový pocit, že v EA nemají na schopné grafiky - chudáčci, asi jim po nákupech konkurenčních studií nezbylo na výplaty. No nic, ve 300km/h je mi krajina trochu jedno. 3-2-1-Start ...

NFS-proStreet-11

TC kontrola nejde vypnout a kecá mi do práce s plynem, achjo. Nastavuji kameru a chybka - auto nemá interiér. Nechápu, jak je možné neudělat v dnešní době u takové hry pohled z interiéru! Už NFS5 ho mělo perfektní. No tak dávám pohled z nárazníku. Zrychlujeme na 320km/h - auto drží jak přilepené, silnice se nám vlní, plný plyn, jak jsme pěkně v NFS zvyklí, přichází první skok a .....

NFS-proStreet-12

.... Prásk ho! Třikrát přes střechu a konec závodu, rozmlátil jsem auto. Jsem štěstím bez sebe a to nemyslím ironicky. Konečně! Do EA se doneslo, že skoky s autem taky něco udělají, a že zkrátka nelze skákat 300m do dálky a takováhle bouračka rozhodně autu neprospěje. Je tedy možné auto zničit a ztratit tak závod. Ale má to háček. Model poškození - nevím, jestli náhodou v DEMU není nějak nehotový či nedokonalý, ale zkusil jsem pár karambolů včetně nárazu do zdi, do auta, dostal jsem náraz do boku atd.

NFS-proStreet-15b 

Plechy se sice mačkají i odlétávají, to jo, ale vážnější náraz zdaleka nemá takové následky, jak jsem viděl na jednom videu. Navíc ten model poškození, jak můžete vidět z okolních obrázků, je poněkud technologicky zaostalý. Vzpomenu-li si pět na budgetový FlatOut2, je model poškození patrný na autě v nejnovějším NFS:ProStreet spíše k smíchu. No snad je to tím, že je to zatím jen DEMO a na modelu se usilovně pracuje ...

NFS-proStreet-3b

   Dobře, už vím, že na plný plyn stále to tentokrát nepůjde. Tak znovu. Dojem z rychlosti je, jak už to u NFS bývá, perfektní. Mám pocit, že skutečně jedu rychle. Horší je to s jízdními vlastnostmi auta. Na maximální obtížnost auto drží jak přilepené a ve 300km/h odpustí hodně, včetně výletů do krajnice - s reálným chováním auta nemá tohle vůbec nic společného - snad jenom to vrčení motoru. Nechápu, jak hrubou chybu bych musel udělat, abych se vymlátil! A zde přichází čas na slovo o inteligenci soupeřů - jejich schopnost řídit odhaduji tak něco mezi první a druhou hodinou v autoškole. Soupeři brzdí na nesmyslných místech, zdaleka nevyužívají celou šířku tratě, nechávají tolik místa na předjetí, že bych kolem nich projel i bokem napřed. Navíc jsou schopni se vysekat i na rovince - podotýkám, že bez cizího zavinění ;).

NFS-proStreet-13

NFS-proStreet-6

Vyhrát závod v Nevadě byla hračka, můj výsledek vidíte na obrázku. Začínám mít zlé tušení. Pouštím tedy závod na okruhu. Startuji s Nissanem GT-R (to auto se mi hodně líbí) asi z 8 pozice. 3-2-1-Start ... První zatáčka, jsem druhý, druhá zatáčka jsem první, třetí zatáčka mám 6 sekund náskok. Bez doteku, bez přílišné snahy.... Dojíždím ve dvoukolovém okruhu s jednou rukou na volantu, na druhé seznámení s okruhem a novou hrou, s náskokem více jak půlminuty na druhého v pořadí. A to vše na maximální obtížnost s manuálním řazením jednotlivých stupňů na H řadičce a s manuální spojkou ... Více DEMO nenabízí, vypínám ho a píšu tyhle první dojmy. A ty jsou:

NFS-proStreet-16b 

Grafické zpracování - na dnešní dobu celkem zaostalé, málo detailů, celková rozmazanost, efekty nereálné, DX10 je sice podceňovaná blbost, ale alespoň dobře vypadá - tady o takových efektech tvůrci ani nezaslechli.  

Zvukové zpracování - skvělé! Super zvuk motoru, hudební doprovod super, ale zvuk byl vždycky u NFS světlým bodem zpracování.

Chování auta a destrukční model - absolutní arkáda, na plný plyn sice už všechno neprojedete, do zdí a soupeřů se ale už moc neopírejte. Přesto 90% trati na plný plyn stále zvládnete. Auto i bez všech asistentů má do chování auta zatraceně daleko. Destrukční model v DEMU je toužebně očekávaný a nové NFS přeci jen dělá těžší. Ale celkově je jeho zpracování v DEMU proti jiným hrám dost nedokonalé až směšné, možná není úplně hotové.  

NFS-proStreet-14

Na nové Need For Speed jsem se celkem těšil. I když po zklamáních z předchozích dílů byla očekávání nižší, přeci jen ProStreet a prohlášení o návratu k závodění a destrukčnímu modelu má očekávání zdvihla. DEMO je však srazilo. Po grafické stránce žádná sláva, tak dva roky zpátky by to mohlo někoho ohromit.  Absolutní zklamání je z celkové obtížnosti. Hra je ohodnocena v přístupnosti pro děti od 10-ti let, ale to je také hranice pro ty, kteří by s dohráním této hry mohli mít nějaký problém. EA si opět neuvědomila, že průměrný věk počítačového hráče je dnes přes 20 let a o řízení auta už něco vědí.

NFS-proStreet-5b 

Demo nového Need for Speed ProStreet napovídá, že máme před sebou sice pokus o návrat ke kořenům, ale poněkud uspěchaný. Snad plná verze bude lepší, i když se obávám, že udělat něco s modelem poškození, grafikou a obtížností bude více než na opravný patch, i když by se mohlo přeci jen hodně změnit. Prezentované DEMo by měla být jen Beta verze DEMA, takže nehotových věcí pár bude. DEMO můžete stahovat třeba odtud ... Ještě neházejme ale flintu do žita, tvůrci mají ještě před sebou finální zkoušku a to plnou verzi, tam třeba může být mnohé jinak. ...

Informace ze světa Need for speed na www.nfsgame.net

nfs-prostreet

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Teď jsem ho taky zkusil 2007-11-03 14:20:11

a je mi do breku. Příjde mi to úplně stejné jako MostWanted a Carbon, čili dva díly, kvůli kterým jsem NFS zatratil.

Je to prostě konzolová hra. Menu je strašné, nepřehledné, barevné, snaží se být cool a ztrací na svém smyslu.

Nemám volat, jen klávesnici, ale ProStreet není o autech, to jsou totiž lodě. Alespoň podle chování. Člověk zmáčkne šipku doprava a chvili se nic neděje, auto jede rovno a pak najednou otočí čumák až moc a než zareaguje šipka doleva, abych směr zkoridoval, tak jsem mimo cestu. Opravdu mi to chování silně připomíná chování lodí z GTA San Andreas.

Taky nechápu, proč se od Most Wanted tak epilepticky třese kamera. To má jako simulovat rychlost nebo co? A ještě jedna věc, která mi vadila i na TDU. Proč se kamera od auta oddaluje v závislosti na rychlosti? Resp ok, ať to dělá, ale ať mi dá možnost to vypnout. Prostě když chci mít kameru za autem CLOSE, tak ať je blízko a ne ať mi auto od monitoru odcestuje a já opět nevidím, co se děje předemnou. Ještě v NFS U2 zůstala pověšená tam, kde si ji člověk nastavil.

Prostě je to ostuda. Poslední díl, který se mi líbil, bylo undergroud 2, ale vůči NFS5 jsou ty nové díly absolutní ostuda.

Prostě komerční sračky. Hlavně ať to vypadá cool, aby uhrovití američtí nadržení teenageri měli nad čím onanovat.

Jsem z toho smutný, hodně smutný.
hajczus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-03 14:33:41

NFS pro me skoncilo patym dilem. Po nem sem presel na FlatOuty a nejspis to tak i zustane nadale. Na prostreet sem se celkem tesil, ale bohuzel sliby se rozplynuly jak hrnec nad parou
Neznámý  - Pro street=carbon 2007-11-03 14:47:04

Těšil sem se na něj,teď když mam rychlejší net začal sem víc sledovat videa...nic moc...krajina se nesmyslně rozmázává(1. věc jako v carbonech)..grafika nic moc(sme tam zas) a podle toho co čtu..chování a další věci asi taky nic moc chjo...závodní mam rád,nfs sem pařil vod rána do večera...pak přišli MW...po nich carbony..teď todle..myslim že jestli s tim něco neudělaj už se na nfs vybodnu jednou pro vždy.Todle je to samý jak Carbon a carbon je to samý jak MW
Onecar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Odporné 2007-11-03 14:52:05
avatar
Nehrál jsem to a asi ani nebudu. Už jen z těch screenů je mi zle - to byly fakt high detajly? Medium bych ti možná věřil..
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - EA Obecně 2007-11-03 15:15:24

To co jsem psal o NFS ale v poslední době platí obecně o hrách od EA. Jsou to prostě předražené komerční, většinou sra*ky.

Dost zklamán jsem byl i z C&C3. Prostě hry jen aby měli peníze, hráč je nepodstatný. Divím se, že si to lidi kupujou. No co už, je to tak se vším.
ONdr3j [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hrozne 2007-11-03 15:46:35
avatar
s totoznujem sa s clankom, grafika nic moc, ovladanie hrozne, poskodenie strasne (to ho radsej ani nemali davat), proste dalsi brak,
posledne co bolo dobre bolo MW (neviem preco nan nadavate), to ma este bavilo ale carbona som vypol pocas pretekov, hned vykopol z disku
ak to bude takto dalej trvat tak s EA nic dobry nevynde (bodaj by som sa mylil)
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-03 16:15:32
avatar
moje řeč
berny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-03 17:02:40
avatar
no to ovládání na klávesnici je teda hrůza! a grafika taky
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - NFS 2007-11-03 17:09:29
avatar
Ja jsem prakticky zavodny hry nikde nehral.... hral sem strategie, FPSka ale zavodny hry ne. Ale jednou na LANce kluci vyrokovali s tim ze si dem zahrat FlatOuty2. A muzu rict ze je to best hra u hodne map sme si prosli ruzne tridy aut, postupne sme se to ucili... fakt sranda. A ty destraction derby taky pobavy (flatmobil 4 ever ). Hadam ze tohle je pro takovy ty deticky co jim nerika nic jako neco umet (skill) jen je proste pritahuje to ze muzou neco hrat, neco v cem budou nejlepsi...
PSYLOCIBIn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ohromne zklamani 2007-11-03 19:06:42

Sem velkej fanda NFS hlavne dilu 2,3,5 a tohle je asi pro mne nejvetsi zklamani... auta vypadaj celkem slusne ale model poskozeni strasny furt jedno a to samy nic originalniho....okoli trati a silnice to je ten nejvetsi hnus kterej vypada jak z NFS2 ktery sem hral na Pentiu 2ce a nebylo to tak narocny....fakt zklamani...
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmm..:(((( 2007-11-03 19:09:51
avatar
tak jsem stahl, nainstaloval a spustil mno a nastavil vse potrebne a ze jeedu.,..tak hned prvni co me udivilo bylo jak se to auto divne klepe a ma divny zvuk.no nic rekl jsem si tak ze uz pojedu ...mno a ono nic...jasny nereagovalo to na nastaveny klavesy..tak jsem to prenastavil na jiny a...nic...tak po nekolika neuspesnych pokusech jsem rezignoval a dal automat...bleee-...mno a jak radi to me tda dostalo..jako prase...model destrukcee je na hodne nizky urovni..zvlast kdyz jsem predtim hral jeste crysis....ovladani bylo taky na dost tragicky urovni a opravdu me nenapada nejaky to pozitivni...:-/
thno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mírné zklamání? 2007-11-03 20:09:04
avatar
Sakra lituju těch 800MB Fakt sem se moc snažil a hledal alespoň něco co by se mi na tom líbílo...ale skoro bych řekl že i ty NfS:Carbon byly lepší...nemluvě o enginu kterej se mi seká i na nejnižší detaily na 2800+1,5GB RAM a x1650Pro (předpokládám že podporu jednojadrového CPU už chlapci z EA vypustili)...Ale nebojte na max sem to hrál taky u známého a grafika tomu stejně nepomohla (ona taky za nic nestojí,že). Prostě kam se to hrabe na FlatOut...btw: Myslel sem že poslouchám vše ale ten soundtrack mi taky nevoní xD Pro mě jednoznačné (a sakra velké) zklámání...
KnOx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: mírné zklamání? 2007-11-04 00:05:46

souhlasim s tebou...taky lituju ze sem to vubec stahoval..
jako tak sem byl natesenej na novy NFS a oni zase udelaj takovej nic moc
sice po graficky strance me to prijde lepsi nez carbon, mozna to tak neni, ale taky to neni zadna slava...a ze by to bylo optimalizovany na starsi VGA to se taky rict neda, hold kazdej nema 8800GTX jediny co me na tom potesilo je par pisnicek v soundtracku nejakej ten drum@bass co tam hraje...ale jinak fakt propadak...
Sw!tch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2007-11-03 20:16:08

No ja sem kdysi hraval NFS2..jako multiplayer paradka. Pak se mi i libilo NFSU1 a 2.. pak to slo do haje. Jeste ty MW celkem "ujdou",ale carbon to uz je fakt moc. Tak sem se tesil na tohle demo a abych pravdu rekl, nedojel sem ani jednu trat. Mel sem pres 40fps a mel sem pocit takovyho divnyho trhani,auto vubec nereagovalo na to co sem mackal..teda reagovalo..obcas..za par vterin. No proste sem to vydrzel jen chvilicku a pryc stim..sem moc zklamanej. Flatout2 nema konkurenci
MartinCZ80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - čim dál tim horší 2007-11-03 20:23:34
avatar
Pardon ze to říkám ale at žije Gran Turismo na playstation nic proti pc ale zatím jsem se s lepší závodní hrou nesetkal ale každý ma svůj nazor
PSYLOCIBIn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - shit 2007-11-03 20:35:58

prostreet by sem orig. asi nekoupil estek dyz tomu daj cenu 1300,- a radsi by sem to vrazil do nejaky blbosti do kompu....moc me zklamali, rek bych,ze NFS se blizi do svyho finishe....bohuzel upadaji...
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cena 2007-11-04 00:48:00
avatar
Tak dle toho dema mi pom,alu připadá drahá i za prázdný medium ikdyž pokud je todle nějaká beta verze tak uvidime jak bude vypadat final ale celkem pochybuju že nějak razantní zlešení nastane fakt zlatej FLATik 2 toddle mi připomíná ultimu(hlavně ta první trat) a jeji grafiku až na detajlnost aut je to stejný pomalu po grafický stránce mi příjde nevyvážený na jedný straně dke jakej flek na autě a zbytek drobet odfláklej netvrdim že bych dokazal lepší to určitě ne ale od toho tam mají hromadu grafiků aby něco udělali pořádně
Neznámý  - Recenze 2007-11-04 00:35:42

2 DD-Za tudle recenzi si dostal na nfsgame.net seřváno teda až některé co pochopili že to vážně neni vrchol a sledujou něco jiného než nfs.Například jak tam někdo říkal že když říkáš že to je špatná grafika aby sis zkusil jí udělat mě dostala
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-04 00:47:48
avatar
nevim no, ale next gen grafika podle mě vypadá torchu jinak a když se podívám na takový rok a něco starý flatout2, tak vypadá mnohem lépe ... jak pak máme srovnávat tohle nFS s grafikou z Crysis nebo UT3 enginy ? ...
Onecar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - K Flatoutu 2007-11-04 11:51:08
avatar
Flatout2 vypadá mimořádně luxusně a je to jedna z her, které rád zapařím. Jede mi v 1280x1024 na absolutní maximální detajly spolu s 8xQ AA a 8x AF 45+ FPS (8800GTS 320MB). Auta vypadají výborně, model poškození mi příjde dobrý (i když je to už dost stará hra), jenom je to dost lehká hra (závodní hry mě odjakživa velmi bavily a troufám si tvrdit, že je hrát umím - vyhrát ve FlatOutu2 je dost snadné, když se naučíte, co dělat máte a nemáte).
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nfsgame.net 2007-11-04 01:50:58
avatar
ad TD40
pokud bys byl trochu korektni, tak bys take podotknul, ze ty lidi na nfsgame.net se tak tesili na nove NFS, ze jejich ocekavani a cerstve demo prebilo strizlivy pohled, navic ve valne vetsine jsou to mladi kluci
ti trochu rozumnejsi se "zastali" autorova pohledu alespon v dulezitych vecech
co koneckoncu ocekavat od arkady typu NFS, neni to Dirt, TDU ani Forza, takze oba pohledy na hru(tedy zatim na Demo) maji svou "pravdu" .-)
Foxnec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zlé... 2007-11-04 01:07:22
avatar
...grafika není opravdu nic překotného, raději si zahraji DiRT na plné detaily, který mi narozdíl od tohohle běží plynule!
Mno a nechápu, proč mi flatout 2 jel na plný deatily na GeForce 6600@GT, a PS mi nejde plynule na X1950GT@Pro
Optimalizace opět žádná, plynulost bídná! To se prostě nedá hrát, a to si myslím, že mám stále docela výkonný stroj. Další věc je, že na můj druhý start v této hře dostali na speedtrapu na nejtěžší obtížnost 200km, a na závodu čtvrt kola...bída. A to i přesto, že mám z jakéhosi důvodu, známého jen EA, plynulostní výkyvy, šílený fyzikální model a volant se mi válí ve skříni. Destrukční model taky nic moc...ale chválím že tam vůbec je.
Tenhle článek mě donutil se tu zaregistrovat, abych tu mohl vyjádřit svůj názor.
Jinak DDmu přeju úspěchy do budoucna, a teď když sem zaregistrovanej, taky začnu přispívat do diskusí ;)
speedsnail [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - EA sh*t 2007-11-04 01:52:16
avatar
NFS5 Porsche, Flatout 2 na zábavnou projíždku bez toho, aby člověk blil nad zrcadlovým EA asfaltem nebo nad jejich motion blur "asi sem se sfetoval nebo letim stihackou". Cílová skupina kolem 10let.

Vzal bych engine z NFS5 (stále hraji, imho nejlepší závodní hra všech dob) a nahodil dnešní textury, auta, tratě. Boha to by byla zas skvělá hra.
PSYLOCIBIn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - moje rec 2007-11-04 08:04:21

NFS5 byly fakt bomba a taky je jeste ted hraju na svou dobu opravdu paradni grafika, promysleny poskozeni ktery vas omezovalo v zavode a ne jako tohle
Johnny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Názor 2007-11-04 09:10:53

Cus,hele mam takovy vysvetleni proc jsme v demu vzdycky 1. ! Mozna je to tim ze mame rychly auta ! Ale je to jen muj vlastni nazor
KnOx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-04 14:39:47

spiš to bude hratelnosti...
zvladne to aji mimino a to nechcu nikoho podcenovat a tim ze mas rychly auto to asi vazne nebude
PUNXAC [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-04 09:12:48

Uznavam že to ide zo seriou NFS dole vodou ale aj tak sa mi zdá že si voči nej strasne zaujatý.
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zákoník EA 2007-11-04 10:52:40
avatar
Moje představa toho čím se v EA řídí.
1. Pravidlo EA: každé nové NFS musí být alespoň 2x náročnější než ty předchozí.

2. Pravidlo EA: Na grafice nezáleží dožene to hratelnost.

3. Pravidlo EA: Na hratelnosti nezáleží dožene to grafika.
Jestli vidite konflitk v pravidlech nemýlíte se. A tak podle mě je jediná vydařená več ve hře efekt kouře který stejně vyvynula nVidia takže letos to EA prostě nevyšlo.
Eso Rimmer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tragédie 2007-11-04 11:06:18
avatar
Náhodou jsem si pustil zrovna včera s kámošem demo NFS na Xbox 360 a jsem znechucen. Grafika je taková nějaká nemastná neslaná (navíc se nějak divně třepe kamera - asi jakože pro zvýšení pocitu rychlosti, mě to ale otravovalo), ovládání dost podivné (auto jede nějak moc rovně) no a co dodat k těm třem "obtížnostem"? Suma sumárum, nepochybuji o tom, že v USA z toho bude hit. Takže čím dál víc mám pocit, že nic lepšího než Project Gotham Racing 4 v této kategorii není.
smaz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-04 14:24:01

zlaty casy nfs 2 a 3 od ty doby to stoji za hovno fu EA a ty vase posr. super hry typu nhl fifa atd
Eso Rimmer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-11-04 15:51:09
avatar
Náhodou NHL08 se povedlo. Myslím samozřejmě X360 verzi.

Nejlepší NFS byly stejně NFS 1, protože byly první. Líbilo se mi jak tam byly ukázkové videa a fotky těch aut se stručným popisem a parametry. Nechápu proč to pak už v dalších dílech nedávali. Podle mě to bylo zajímavé a člověk si aspoň mohl poslechnout jak to auto zní ve skutečnosti.
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-04 15:51:14

Pro me NFS skoncilo s Undergroundem 1.. Ten sem jeste hral ..Dvojka byla jen kopie jednicky a uz nebyla tak dobra jako jednicka ..a Od te doby se jim nic nepovedlo ... Tvurci techto her zapominaji na to nejdulezitejsi ,coz je hratelnost ,to opravdu v techdle novych hrach chybi ...
PSYLOCIBIn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pauza 2007-11-04 16:00:11

meli by zacit novi dily vydavat jednou za2 roky, aby to poradne vychytali
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: pauza 2007-11-04 19:09:01
avatar
PSYLOCIBIn napsal:
meli by zacit novi dily vydavat jednou za2 roky, aby to poradne vychytali
Oni nemusi, staci kdyz to udelaj takhle, daj to za premrstenou cenu (normalne se da spousta DOBRYCH her sehnat treba za 500,-) oni to vydaj za minimalne 1000,- a dycky si to nekdo koupi a oni rejzujou. Proc teda delat neco vychytanyho a dlouho? Ztrata casu, usly zisky...
Simax85 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pro street 2007-11-05 14:38:10
avatar
No tak na jednu stranu je to zklamání, na druhou stranu po "tuzingové sérii" zakončené Carbonem sem nečekal nic zvláštního, ikdyž sem předpokládal, že grafika už bude někde jinde.

Zatím doma ještě nemám ani demo, ale myšlenku na plnou a legální verzi jsem už zahnal.

Poprvé jsem cca před 10ti lety (kua toto letí) hrál NFS2 a byl jsem nadšen, na split-screenu jsme tehdá ztrávili stovky hodin. Trojka poté nechytla, ale další pecka bylo NFS4 - závody skateboardista X škoda felicia X Ferrari F1 X Titanic byly zárukou zábavy.
Vyvrcholením série bylo jednoznačně NFS 5, na svou dobu úžasná grafika, která ani v dnešní době neurazí, historické i nové vozy no fajn. Model zničení sice nebyl ideální, ale byla to jedna z mála her, kde sem nenadával na "nespravedlnost" a přílišnou obtížnost a prostě jsem věděl, že když se na začátku připletu do nějaké "šťuchanice" budu muset zbytek závodu sakra makat, abych auto udržel na silnici. Tedy model se mi nezdál super reálný, ale takový, jaký si ho ve hrách představuju - kompromis mezi realitou a hratelností.
Další série už byly jen zoufalství a těžení z dobrého jména "NFS".

V dnešní době, kdy jsem si jako vrchol reality pořídil GT Legends a volant, se opravdu můžu jen podivovat nad rozdílností některých her (NFS PS nebo třeba Flatout2) Jojo, čím víc proužků, tím víc adidas.
drHouse. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nemůžeme mít všechno 2007-12-01 17:10:29

nfs pro street bože?! cože?! na co si pánové v EA hrají? to tam vyměnili team za C00L 1N 14-leté frajírky, co objevují virtuální počítačový svět a s pomocí vulgarismů ho popisují jak není SQJELEJ? jsem opravdu zklamán s tím, jak se předvedli uvedením posledního titulu nfs. nejnovější díl z továrny EA je prostě sXXčka nějvětší. vývojáři v životě neseděli v autě a jestli jo tak jenom na sedadle spolujezdce a dosud sní o nějakém lepším silnějším fáru, ve kterým stejně pojedou se svým tatínkem a nebudou ho řídit sami. to samé platí o graficích, je pro změnu naverbovali odněkud z ulice nebo přinejlepším z nádraží, kde si jistou činností alá sprejováním vagonů, utvrzovali svá ega. dodnes nechápu, že je to stále baví sázet spíše na komerční stránku, kde věří na lákavější upoutávací reklamy a videa na známých internetových portálech. vůbec, když si to celé shrnem, dojdeme k závěru, že mistři se nejen utli, ale doslova si uřezali končetiny, protože tak sprostě odfláklou hratelnost u nfs dokáží jenom u EA.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!