Zadělává se nám možná na první zklamání roku 2013. Nový Bioshock jde cestou mnoha herních zjednodušení a cestou hromady skriptů. Výsledkem je tak podle prvních dojmů nudná sterilní střílečka a první Bioshock je svými propracovanými mechanismy, kde člověk musel a mohl sejít z cesty a mohl se rozhodovat o zbraních atd., nedostižný. A moc dobře nevypadá ani zpracováním, zejména v kontextu toho, co předvedou jiné hry v roce 2013. V březnu se přesvědčíme, jestli Bioshock dopadne tak špatně, jak to zatím vypadá.
DD děláš závěry o technickém zpracování na základě xboxové verze...
Netvrdím, že PC verze bude technický zázrak, ale tvé závěry se mi zkrátka zdají předčasné. Jasně je to tvůj názor, ale já si myslím, že minimálně z pohledu atmosféry to nebude špatná hra. A atmosféra, příběh jsou základ hratelnosti...
-1
Aj u mnohých mojich hier sú vidno xboxové ikony... Zrejme si si ešte nikdy nevšimol tej rozsiahlej podpory gamepadov u väčšiny dnešných hier na PC? Na Steame si už podľa tohto kritéria môžeš aj hry v obchode filtrovať, napríklad...
V Irrational games mají asi úchylku na majáky, určitě si vzpomenete na úvod původního Bioshocku 1 - taky maják. Akorát místo ponorky směrem dolů nás čeká vystřelení raketovou židlí do létajícího města. DD jsi mimo. Pokud ti přijde vystřelení raketovou židlí příliš lineární, o co méně lineární bylo povinné potopení se ponorkou do města Rapture? Pokud jsi to nepochopil, je to jen úvod. Naprosto zbytečný článek tedy. Co je ale pravda, tak asi i engine zůstal z původního Bioshocku, takže je dnes starý. Což mi třeba nevadí, protože vím, že si to zahraji i na mém počítači. Na svou dobu si vzpomínám, že byl ale pokrokový - DX10 atd, takže to není taková hrůza. Jsou i horší případy co se technického zpracování týče (např. Diablo 3)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!