Megarecenze: Burnout Paradise – ve velkém arkádovém srovnání - propadák ala NFS?
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Neděle, 08 únor 2009
alt

 

 

 

 

 

 

Megarecenze: Burnout Paradise

- ve velkém arkádovém srovnání - propadák ala NFS?

Na tuto hru jsme se na PC dlouho těšili. A nyní už je zde. Jak to s ní dopadlo? Je to skutečně cesta vpřed, či beznadějný případ? Srovnáme tento titul s jeho konkurenty ...

Společnost EA posledními díly zabila sérii NFS, kterou v posledních letech jen sprostě ždímala a doslova rabovala její dávno ztracené pověsti a dobrého jména. Nějaké zájmy, právo či požadavky zákazníků na kvalitní titul a produkt, šli zcela stranou - vydělat za každou cenu každý rok dostalo přednost a naštěstí na tento styl EA začala dojíždět. Samotnou sérii Need For Speed obrovskou rychlostí předjely a daleko za sebou v prachu nechaly například hry Race Driver GIRD, World racing, Test Drive Unlimited či budgetová série FlatOut. Společnost EA se tedy nechala slyšet, že změní svůj přístup, čemuž ovšem věří málokdo, protože podobné sliby jsme jako součást marketingu slyšeli od EA už mnohokrát.

 

ea

Nicméně společnost EA má v držení ještě další silný arkádový závodní titul a značku, kterou může ždímat. Série Burnout je na konzolích dobře známa. Možná z nedostatku konkurenčních kvalitních titulů je na konzolích považována za vynikající a tak jsme se mnozí nechali strhnout nadšením početných konzolových fandů. Mnozí recenzenti rozdávali devítková hodnocení. Upřímně jsme tedy zvědaví, zda je taková hra i ve skutečnosti. PC verze posledního (dle konzolových recesistů) skvělého dílu Burnout Paradise vyšla více než před rokem. Teprve v těchto dnech se dostává na PC a to včetně všech přídavků, které na konzolovou verzi přicházeli postupně ...

  • Lesk a bída herního businessu ...

Ačkoliv se někteří recenzenti snaží nesrovnávat, či k tomu dokonce přímo nabádají, berte to jako ryzí možná přímo objednávku EA a účelovou záležitost, EA jde v současné době opravdu o hodně - skutečně silných titulů nemá dnes mnoho a Burnout je jedním z nejsilnějších. Burnout je jasně ohraničenou a definovanou hrou a má na PC srovnatelnou konkurenci a toho se také budeme držet. Jak totiž uvidíte, konkurence na PC má Burnout Paradise více než dost a EA má důvod, se jí bát ...

 

paradise

Tlak na recenzenty a kladně vyznívající recenze je obrovský. Jak víme, herní business se stává nejvýdělečnější zábavní branží na světě a tak jde o miliardy dolarů. Nicméně jako zákazníci a uživatelé také víme, že 9 z 10 her, které vycházejí, jsou víceméně brak, nestojící za pozornost, čemuž ale jaksi počet kladných recenzí příliš neodpovídá. Síla recenzí je ale značná a tak je to dnes také velký business a to na celém světě bez výjimky. Navíc v situaci, kdy se jedná o hry velkých jmen a značek, které musí dopadnout co nejlépe je tlak o to větší. Pro společnost EA, které v současnosti více než teče do bot, je úspěch Burnout na PC životní nutnost. Tomu odpovídá také tlak mediální aktivita. EA se o něco podobného snažila i v souvislosti se skutečně nekvalitním NFS Undercover, na který dokonce běžela i v naší zemi TV reklama, o placené kladně vyznívající recenze nebyla nouze. Své ovoce to však nepřineslo. EA se tak i u nás snaží s něčím podobný ohledně Burnout Paradise a opět se objevují až nápadně kladné ohlasy vydávané za recenze a podobně. Není se co divit, EA jde skutečně o hodně ... naštěstí stále věřím, že valná většina recenzetů skutečně má svou vlastní hlavu a své vlastní zkušenosti s arkádovými závodními hrami, takže slušné recenze jsou k nalezení třeba i ve spolupráci s EA.

 

logo

Nás uživatele to ale nezajímá, naším zájmem je, abychom za naše peníze dostali maximálně zábavný a kvalitní herní titul, takže se dnes na ryze uživatelskou recenzi očekávaného Burnout Paradise na PC, podíváme ...

 

 

 

 

 

  • Konkurence Burnout Paradise na PC ...

Hru jsme měli k dispozici s lehkým předstihem díky jednomu našemu čtenáři a tak jsme měli opravdu dostatek času se seznámit s touto očekávanou herní novinkou. A protože já sám jsem na závodní hry všeho druhu hodně zatížený, ujal jsem se s chutí této příležitosti osobně. Rozhodně mám s čím srovnávat a porovnávat a také tak učiním. Pro srovnání jsem si vybral řadu skvělých titulů podobného arkádového ražení, které znám jako vlastní boty ....

Konkurence Burnout Paradise ....

  • Test Drive Unlimited

Tento titul je přímou konkurencí Burnout dokonce i na konzolích. Je poslední verze nabízí ohromný reálný svět, kde se můžete volně pohybovat a desítky až stovky licencovaných reálných aut a velice povedený uvěřitelný arkádový jízdní model. Zkrátka ohromná arkádová závodní hra a ohromná zábava. Konkurencí je každým coulem ...

  • World racing (1 i 2)

Starší záležitost, ale má pořád co nabídnout. Zde už také mluvíme o herní sérii a možná až trochu neprávem opomíjené. První díl se zabýval celou historií Mercedesů druhý nabídl také rozsáhlý a zábavný vozový park. Velký různorodý svět reálných silnic, realisticky a uvěřitelný jízdní model a dlouhotrvající zábavu. Opět konkurence k Burnout Paradise i přes svůj věk každým coulem ...

  • Race Driver Grid

Čistě arkádová hra, i když s jiným pojetím než Burnout a další. myslet, že GRID je nějaká simulace, může jen hráč, který nikdy skutečný automobilový simulátor nehrál. GRDI se k simulátoru blíží v podstatě jen na nejtěžší obtížnost s vypnutými asistenci a ani pak to není zdaleka simulace. Chybí řada prvků simulace i v samotných závodech. GRID je to pravá kovaná arkáda nabízející fantastické zpracování, adrenalinu a napětí až na půdu a zkrátka pořádný arkádový závodní zážitek.

  • FlatOut Ultimate Carnage

Za směšnou cenu prodávaná hra, která ovšem strká do kapsy leckteré AA arkádové závodní tituly. Poslední titul je sice jen reinkarnací FlatOut2, ale vypadá fantasticky a ještě lépe se hraje. Jednouchá, neskutečně zábavná, destrukční arkádová zábava, která je rovněž konkurencí Burnout každým svým ryze arkádovým kouskem těla ...

Všechny výše uvedené tituly známe podrobně a jsou tím pravým na srovnání, i když na to mnozí méně znalý recenzenti nějakým zázrakem možná zapomněli. Nicméně já jako velký fanda závodních arkád i simulátorů i kolegové můžeme prostřednictvím našeho serveru přispět svým uživatelským pohledem a dobrou radou, a tak vám dnes můžeme nabídnout kompletní recenzi tohoto očekávaného titulu ...

 

 

 

 

 

  • Burnout Paradise vstupuje na PC ...

Na úvod několik potěšujících skutečností. Tou první je, že hru si můžete zdarma stáhnout z mnoha zdrojů. Ano, slyšíte správně, EA nabízí titul Burnout Paradise „volně" ke stažení. Nicméně samozřejmě její plné užívání úplně zdarma není. Pokud si hru nezaregistrujete, nekoupíte si licenční klíč a právo k užívání, máte hru jen jako časově omezené DEMO. Tento způsob distribuce se nám ale velice líbí - můžete si zdarma hru v plné verzi odzkoušet, a pokud se vám zalíbí, můžete si ji jednoduše pořídit. Doufejme, že tohle bude nová praxe, která se ujme napříč herním businessem ...

burnout-paradise-2

Druhou potěšující skutečností je česká lokalizace a to včetně částečného českého dabingu. Ačkoliv ona lokalizace není v této hře nějak stěžejní záležitostí, jelikož neobsahuje příběh ani děj, kterému byste museli rozumět. Třetí potěšující skutečností je, že PC verze Ultimate BOX obsahuje už v základu všechny bonusy, které byly ke konzolové verzi postupně dodávány včetně několika motocyklů.

  • Svět Burnout Paradise ...

Hned na začátku vás PC verze dostane naprosto zprzněným MENU. To je konzolové, nepřehledné a chvíli vám bude trvat, než se dostanete vůbec k nastavení hry a nastavíte si například volant. Hra se vám sama pochlubí údajně tím, že nic takového jste ještě nikdy nehráli, jak si ale povíme v závěru, je to lež jako věž.

burnout-paradise-11

Hra neobsahuje žádný příběh, nic. Okamžitě vás hodí do ulice, nabídne vám základní vozítko a vysvětlí, co vás ve hře čeká. Toho je popravdě velmi málo. Najdete jen jedno město s několika lokacemi, které není příliš veliké, takže jej rychle projedete. Závody několika tipů, ke kterým se dostaneme, mohou skončit vždy jen na jednom z 8 míst, což je po čase docela okoukaná nuda. Silně připomíná města z NFS, akorát že v tomto případě je o něco členitější s řadou zkratek a odboček a také překážek a skokánků.

burnout-paradise-10

Hra vás nenutí k ničemu a bohužel také nenabízí žádnou velkou motivaci hrát. Peníze ve hře nejsou, auta a všechno máte zadarmo, nic netuníte, nic nevylepšujete prostě žádná motivace proč hrát. Jedinou motivací je vyhrávat závody odemykat nová auta a zlepšovat časy, což ale ve sterilním prostředí z mnoha důvodů rychle omrzí ...

  • Auta a závody jen do počtu?

Tahákem každé arkádové závodní hry jsou auta, jízdní model a pocit z jízdy a rychlosti. Na tomto poli je ale Burnout Paradise chromým koněm v porovnání s veškerou konkurencí. Hra má údajně nabízet 70 automobilů, ale velice brzy zjistíte, že jich je podstatně méně, protože se třeba tentýž model vyskytuje ve 4 provedeních. Jedná se také o hru s nelicencovanými automobily, takže jen vzdáleně připomínají reálné předlohy. Jak vzdáleně je připomínají, tak se také chovají. Jízdní model je jednoduše i na arkádu strašný a nezáživný, a´t už ji ovládáte na volantu nebo klávesnici.

burnout-paradise-12

Zábavný jízdní model to není, auta sice drží jak přilepená, ale neochotně zatáčejí a celkově se chovají hodně nereálně a nevěrohodně. Navíc mezi jednotlivými modely jsou jen minimální rozdíly v chování. Co je asi nejhorší je fakt, že hra je závodní arkádou jen napůl, protože na rozdíl od všech ostatních titulů nenajdete na obrazovce ani tachometr (!), nějaká možnost řazení převodových stupňů či seznámení se s podrobnějšími parametry auta a jejich ovlivnění je naprosto neznámý pojem. Burnout Paradise je v tomto ohledu nějakým špatným vtipem ...

burnout-paradise-19

Samotná auta není možné nijak upravovat, odemykat můžete jen jaksi vylepšené verze (jsou 3 u každého modelu), které se ale chovají dost podobně a protože ani nevíte, kolik vlastně jedete, je to jedno. Peníze ve hře nenajdete, za to najdete opravárenské stanice a čerpací stanice. Při jejich průjezdu vám okamžitě a zdarma bude auto opraveno a natankováno nitro. Na mapě se také nachází několik lakýrnictví, kde můžete podobu svého auta ovlivnit, a také několik šrotišť, kde si sháníte nově odemčená auta. Jednou z náplní her je prý najít všechny tyto lokace. Jako jedna z hlavních náplní her nám to přijde dost málo ...

Podívejme se tedy na hlavní herní náplň a zpracování ...

 

 

 

 

 

  • Burnout Paradise obsah a zpracování

Do zpracování hry musíme započíst i její obsah. Začněme tedy náplní. Samotné město je poměrně slušně zpracované s detaily a vším, co k němu patří, kromě chodců. Není toho ani přehnaně mnoho rozličného, co lze zničit. O velké skoky všeho druhu ale není nouze a město je v tomto ohledu dobře navrženo. Dobře vypadá také zpracování změny denní a noční doby, západ slunce je opravdu pěkný.

burnout-paradise-4

Hra nabízí mnoho závodů několika typů, ke kterým se dostanete jednoduše. Přijedete na nějakou křižovatku se světly a protočíte kola. Na každé vás čeká závod. Ty končí na jednom z 8 míst na mapě, která je ale malá, takže závody jsou velmi krátké a rychle se naučíte prostředí. Volnost pohybu je zde ale poměrně nezvládnuta, protože nemáte ani vyznačenu ideální trasu v navigaci, což například ve stejně volném TDU je. Obtížnost závodů spočívá jen v tom, že se někde ztratíte, špatně zahnete a ostatní vám ujedou ...

burnout-paradise-3

Závodů je několik typů - od klasických závodů, kdy je úkolem dojet z místa A do některého z 8 bodů B, je to i například Zuřivá jízda, kdy je úkolem zlikvidovat několik soupeřů. Tento möd bude připomínat FlatOut. V podání Burnout je to ale spíše parodie na FlatOut. Zlikvidovat sebe nebo soupeře je záležitost několika sekund, a nic se neděje, okamžitě dostáváte vy i soupeř opravené auto a závod pokračuje. Je to jen tupé vrážení do sebe bez nějakého velkého adrenalinu, pocitu možné ztráty či zábavy.

burnout-paradise-17

Dále tu najdeme variaci na mód Zuřivá jízda, kterým je S terčem na zádech. Zde je úkolem dojet na jedno z 8 míst a přežít útoky vašich oponentů. Víceméně je obtížnost hry ale tak nízká, že se vám daří bez potíží ujíždět vašim protivníkům. V neposlední řadě je zde mód s názvem Kaskadérská jízda, kdy využíváním různých zkratek, skoků atd., sbíráte body. Prostě musíte předvést velké divočiny a čím větší jsou, tím více bodů. Nic moc extra zábavného, alespoň ne na dlouhou dobu. O obrovské skoky přes třetinu mapy ale není nouze.

burnout-paradise-20

Jako poslední je zde mód Žhavá jízda. Zde máte za úkol dojet na některé z míst B za určitý čas. To je nastaveno vždy tak aby se to dalo stihnout akorát, ale nesmíte přitom moc bourat a špatně odbočit. Zkrátka musíte jet ideální trasou - to je jediný háček tohoto módu, jinak je to stejně jednoduché jako ostatní náplň hry.

burnout-paradise-18

Zpracování aut je na slušné úrovni, rozhodně jsou dnes k vidění lepší a účelnější modely poškození. Víceméně lze auto poškodit jen dvěma způsoby - lehce vizuálně a nebo při větším karambolu uvidíte animaci zborcení karoserie odtržení kola a konec. Dostáváte hned nové auto, takže žádná ztráta. Velice rychlé ale ujistíte, že model poškození je pořád stejný a animace se opakuje neustále dokola stejná jen z různých úhlů. Na poškození také nemá vliv rychlost, je jedno zda narazíte do překážky ve 100, či 200km/h. Poškození má stejnou úroveň - která ve vyšší rychlosti nepůsobí uvěřitelně a reálně. FlatOut je o několik tříd lepší a to hlavně proto, že zde má demolice skutečně svůj význam a je napínavým prvkem ve hře, nemluvě o její detailnosti a vlivu na jízdní vlastnosti. Například i Race Driver Grid je na tom mnohem lépe. Je fajn, že model poškození v Burnout je a že lze auto rozbít snadno, ale je to bez následků a tak bouráte bez obavy z nějakého postihu, zkrátka nuda ...

(crash video Burnout Paradise PC)

 

Technické zpracování hry odpovídá tomu, že je to vlastně rok stará konzolová hra. Není tedy špičkové je to současný průměr. Nicméně alespoň je dobře optimalizována a nemáte problém ani se starší grafikou typu X1950PRO. Plné detaily si můžete dovolit na ledasčems. Hra nabízí poměrně nedetailní textury, jak je u konzolových her zvykem. Rozhodně doporučuji vypnout tradičně prznící motion blur, který je jak pěst na oko. Každopádně Burnout paradle zaostává zpracováním o třídu až dvě za Grid i FlatOut Carnage, které vypadají podstatně lépe ve všech ohledech a jsou stejně dobře optimalizované. Kladně hodnotíme soundtrack, ovšem ani zde nijak Burnout nepřevyšuje konkurenci. Zajímavá je jen možnost jednoduchého zobrazení hry až na 3 monitory ...

 

 

 

 

 

  • BurnOut paradise - podrobné srovnání s konkurencí

Recenzovaný titul si rozpitvejme v hodnocení opravdu pořádně, protože si o to přímo říká a konkurentů na PC má celou řadu. Burnout paradise nenabízí nic extra zajímavého, stejně jako řada věcí, co se za extra vydávávají, či se tak pojmenovávají. Na PC je řada konkurenčních arkádových závodních titulů, které jej v mnoha ohledech překonávají.

BurnOut se chlubí otevřeným světem, kde můžete cokoliv a nejste ničím moc omezováni. Nicméně ten je malý, závody končí na stejných místech a rychle se okouká a pak je nudný. Díky absenci slušné navigace a alespoň zvýraznění ideální trasy, je orientace o něco obtížnější. V tomto ohledu je svět BurnOut Paradise jen slabým odvarem proti skvělému Test Drive Unlimited a jeho obrovskému otevřenému světu a volnému pohybu, který je po všech stránkách lépe zpracovaný. Jeho navigace má i jak mají autonavigace ve skutečnosti, zvýrazněnu ideální nebo nejrychlejší trasu a také hlasové upozornění na blížící se změnu směru.

burnout-paradise-14

Po nejdůležitější, závodní arkádové stránce, selhává BurnOut Paradise na plné čáře - vozidlový park se opakuje, auta i motorky jsou nudné a jejich chování je nápadně nereálné. V této kategorii ji překonávají všichni arkádoví konkurenti. Například Test Drive Unlimited je úplně jiná třída i co se v současnosti počtu vozidel týká. Pokud jde o chování aut, je Burnout horší než NFS. Arkádová hra má mít uvěřitelný a zábavný jízdní model a v tomto ohledu Burnout předjíždějí všichni - Grid, TDU, World racing i FlatOut. Burnout nemá dokonce ani pitomý tachometr ....

Model poškození je světlejší stránkou Burnout, ovšem i zde jej nějaká konkurence překonává. Rychle totiž zjistíte, že model poškození má do realističnosti daleko, navíc vás sledování stále stejného borcení brzy unudí nemluvě o tom, že model poškození nemá vliv na jízdní vlastnosti, a když auto zničíte, prostě hned dostanete nové, a nic se neděje. Zničení protivníků není výzvou ani nijak obtížné, je to opakovaná záležitost několika sekund. Race Driver Grid je na tom v tomto ohledu o dvě třídy lépe a FlatOut Carnage, jako titul, ve kterém je demolice hlavním prvkem, je lepší o světelný rok. Hlavně v zábavnosti je FlatOut carnage úplně jiná liga.

burnout-paradise-6

Zábavnost a náplň? Tak v tomto ohledu Burnout také selhává. Obsah je veškerý žádný, rádoby motivace hrát dál díky otevřenému světu je zde veškerá žádná. Žádné vydělávání peněz, či potřeba nových a lepších aut, otevírání bonusů apod. Otevřený svět je zde úplně zbytečným prvkem se špatným až spíše žádným využitím. Závody nejsou o nic zábavnější než v ohraničených závodech v jiných titulech, řekl bych že jsou dokonce zábavnější méně než v NFS. Přímou konkurencí Burnout je Test Drive Unlimited, jehož otevřený svět se zdá o dost zábavněji a lépe využit. O celkové zábavnosti až v závěrečném hodnocení ...

 

 

 

 

 

  • Závěrečné hodnocení

Zbývá jen zhodnotit Burnout paradise pro PC. Na tento titul jsme se těšili, nicméně vysoká hodnocení konzolové verze jsou podle mě daná hlavně nedostatkem podobných titulů na konzoli a tedy nedostatkem znalostí a přehledu recenzentů, kteří nevědí, jak kvalitní arkádový titul vlastně vypadá. Na PC ovšem podobně zaměřené tituly máme a s nimi s Burnout nemůže při svých kvalitách poradit.

burnout-paradise-1

Burnout Paradise nenabízí nic, co bychom tu v lepší podobě už neměli, spojuje sice některé prvky, ale výsledek je zoufale nudnou nepříliš nápaditou občasnou zábavou. Konkurenční starší arkádové tituly nabízejí lepší zážitky. Pokud má být Burnout náhradou arkádových NFS, pak žádám utratit ho, než se začne trápit jako série taky. Technické zpracování není špatné, ovšem dojem z jízdy je veškerý žádný, hra sice nabízí volnost, ale ta v jejím podání nudí, závody se rychle okoukají, stejně jako prostředí a výsledkem je, že se budete brzy nudit. Na výběr na PC naštěstí máme řadu lepších arkádových závodních her, které doporučuji spíše než trávit čas u Bournout Paradise, i když možná si jich po zahrání Burnout budete více považovat, protože těch kvalitních moc nevychází ...

burnout-paradise-9

Pokud vám jde o napětí a adrenalin ve skvělém zpracování - Race driver Gird vás jen tak nudit nezačne, pokud vám jde o rychlost, skvělé prostředí a destrukční napínavé závody, je stále absolutním králem arkád FlatOut Carnage. Pokud vám jde o obrovský svět, volnost pohybu a velké množství známých i méně známých aut se skvělým arkádovým jízdním modelem, tak Test Drive Unlimited je skvělá volba, a pokud oželíte otevřený svět, tak něco podobného nabízí i starší Wolrd Racing 1 i 2. Burnout Paradise přichází na PC do konkurence a společnosti podobných arkádových her, aniž by v nějakém ohledu nějakou nápaditě v něčem překonával a jako celek nabízel něco nového a lepšího a dokonce i o vyrovnání se některým je problém hovořit. Dohromady je Burnout Paradise PC naprosto průměrným herním titulem, o který když nezakopnete, tak o nic moc nepřijdete. Zklamáním je hlavně ten jízdní model ....

(GamePlay Burnout Paradise PC - max details)

Pokud si vyzkoušíte DEMO, pak vás upozorňuji na to, že jste si právě vyzkoušeli vše, co hra nabízí. V plné hře už na vás nic dalšího nečeká, jen dlouhé stejně nudné ježdění ve zcela průměrném arkádovém kabátku s mnoha nedostatky ... pro mě osobně velké zklamání, které žánr arkádových závodních her nijak moc neobohacuje a po NFS přichází od EA spíše další přehypovaný, marketingový tahák na peníze. Burnout Paradise ale chválíme za zajímavý distribuční přístup, povedenou a technicky bezproblémovou konverzi a ucházející technické zpracování a taktéž slušný soundtrack, čímž však výčet kladů víceméně končí. Průměrnost je bohužel této hře vlastní, ve srovnání s jinými arkádovými tituly je Burnout Paradise poměrně chudá, pro mě, jako fnadu arkádových závodních her není Burnout takový trhák, jak jsem čekal, což je ale možná právě dáno až nezdravě velkými očekávání, po až příliš kladných konzolových recenzí ...

hodnoceni

+20% pro fandy online hraní

Recenze většiny zmíněných konkurenčních arkádových závodních her najdete na našich stránkách.

 

EDIT by DD: Doplnění Online a MP zkušeností - nějak jsem pozapomněl na tuto stránku hry, která určitě stejně jako u konkurenčního TDU, hraje docela důležitou roli. Laťka, kterou Test Drive Unlimited nastavil v online hraní, je ale hodně vysoko a skutečně si nemyslím, že Burnout paradise ho překonává po této stránce. Nic to ale nemění na tom, že hraní online či v multiplayeru je Burnout docela zábava, osobně se mi ale hodně líbí i arkádový GRID v MP a hlavně FlatOut Ultimate carnage, což je Multiplayerová arkádová desktrukční závodní bomba. Jako online hra ale FlatOut není s Burnout srovnatelný. Burnout je srovnatelný jen s TDU. Vzhledem k rozsáhlé komunitě je online stránka Burnoutu povedená a své fandy si určitě najde. Pokud mezi ně patříte, přidejte si k našim 65% dalších 20% - pořád to ale nic nemění na tom, že jako závodní arkádová hra má Burnout Paradise poměrně řadu nedostatků, kterým jsme se dostatečně věnovali v samotné recenzi. Škoda. Kladnou stránkou ale je, že Burnout je aktivně podporován, tak se možná dočkáme dalších přídavků a zlepšení ...

Druhá recenze od dalších redaktorů DDWorld.cz:

Recenze: Burnout Paradise – arkádová závodní pecka podruhé

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
hornster [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:04:13
avatar
"propadák ala NFS?" Rozhodně ano, spíše ještě větší - jízdní model je naprosto směšný a hlavně kvůli tomu se u mě moc dlouho neohřála. Velká škoda
Neznámý  2009-02-08 23:05:45

Zdar Hornstře, ty jo, ta a to ta, hra nemá a to nemá, ani Tachometr, kde a to kde, to jsme, no, tak, kdyby, a to kdyby, to bylo, na počítači, a to na počítači, Commodore 64, asi tak, a to asi tak, z toho roku 1987, s tím, a to s tím, 1 MHz 8-mi BITovým procesorem, tak, a to tak, to bych to snad, ještě, pochopil, že, tam není Tachometr, třeba, kvůli úspoře, výkonu, ale snad, a to snad, i na Commodore 64, byli a to byli i hry s Tachometry, no hrůza hrůza, tohle, už a to už se děsím, a to už se děsím, co bude, a to co bude, chybět, příště, opravdu a to opravdu, snad, už lepší a to už lepší ta hra Lotus 3: The Ultimate Challenge, asi tak, a to asi tak, z toho roku 1993, a to no, tak, více viz. tady: http://www.youtube.com/watch?v=FomEdJ-gCmY ,tak, si to, třeba, užijte, ne a nebo, ne co?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:16:40
avatar
demo se mi teprv stahuje tak uvidim v noci
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 16:46:18
avatar
Edited by Rebel44: Smazano pro porusovani pravidel.
jan.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 18:34:51

Pane Rebel44, mohl by jste příště napsat, jaké pravidla byla porušena?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 22:37:11
avatar
Nejspíš pravidlo: "Nemít blbé kecy."
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 23:30:47
avatar
Flame
Napadani autora clanku
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cenzúra 2009-02-09 08:05:16

Sloboda slova? Nič? Toto neuznávam. Každý má právo vyjadriť svoj názor, nech je akýkoľvek. Aj rasistický a pod. - veď každý si zodpovedá za vlastné výroky (a môže byť trestene stíhaný), ale právo vyjadriť sa nemôže byť odoprené. Ani pravidlá by nemali byť v rozpore s právom slobodne sa vyjadriť. To skutoče neviete príjsť s lepším riešením?

Na PCT to vyriešili úplne dementne. Schovali takéto príspevky a pridali tam ikonku, pomocou ktorej sa dá cenzurovaný príspevok odkryť. Takže nerobím nič iné iba klikám na tieto ikonky, lebo som zvedavý, kvôli čomu tá cenzúra. Takže docielili opak toho, čo chceli - zbytočne na ne upozornili. Keby príspevok neschovali a nedali tam tú ikonku, tak si ho ani nevšimnem alebo si len pomyslím a čítam ďalej.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 00:00:53
avatar
svobodne si vykrikuj na ulici. kdyz ti nekdo prijde domu a zacne ti nadavat co udelas? nechas ho byt, protoze ma svobodu slova a muze vyjadrit svuj nazor? asi tezko...
Hellion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-14 09:31:57

pokud tu nemá napsáno jméno a adresu tak těžko může být trestně stíhaný
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:17:14
avatar
Posledni dobra zavodni hra (zabavna, eye candy, hratelna) byl(a) Test Drive Unlimited.
chrudosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 16:07:05

souhlasim s tebou lacomme, TDU je naprosto bezkonkurencni hra...
Neznámý  2009-02-08 23:07:51

Zdar CHRUDOSHi, a to zdar, CHRUDOShi, ano ano, přesně, a to, přesně, tak, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Razi3L [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 18:10:11

GRID je podle mě taky hodně solidní závodní hra a stará neni...
Level5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 20:36:55
avatar
Grid jsem hrál jen demo a nebyl špatný ale TDU u mě vede díky obrovském množství volných silnic jen ten multiplayer by mohli opravit a už pár dní jim blbnou servery
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 07:59:54
avatar
tak tak,a je uz celkom lacna,ked skonci skuskove utekam si ju kupit
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:38:31
avatar
No nevim pride mi to takovy....prazdny..proste nikde nic.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:57:11
avatar
Grafika na screenech vypadá teda dost dobře, ale jinak to za moc stát asi nebude. FO:Ultimate Carnage je sice supr hra, ale je to prachsprostá předělávka FO2, já chci sakra nějakou novou dobrou závodní hru...
Ted jsem cetl recenzi na novou Cobru 11, nebude to lepsi kauf nez Tenhle Burnout?
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 00:18:54
avatar
jak se to vezme(grafikou urcite,a ti i prez minimalni pouziti normalmap a se statickou denni dobou!),ale myslim ze cobra je kratsi nez BP,takze si nejdriv zajed kobru a pak tohle. dily na bonusove auto mad cop si najdi na youtube,protoze v PC verzi chybi ukazatele na mape
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - EA 2009-02-08 16:08:43
avatar
EA jakožto obroský moloch nyní již starého světa není ve své velikosti schopen změnit myšlení a přístup k zákazníkům. Poslední záchvěv je tento paskvil který má lepší reklamu než-li obsah. Moje žena u některých filmů říká že trailer je lepší než film samotný. Vše podstatné je v ukázce a zbytek je suchá omáčka neslaná nemastná servírivaná, aby se vyplnil čas mezi 2mi dobrými scénami. A utěchto herních titulů je to jakby smet. Jsou zde dva dobré nápady v záplavě nudy a steretipu. Ještě dnes vspomínám na Duke3D jakožto jeden z mále herních legend spolu s Half-life kdy to člověk jel jednou dvakrát třikrát a pak to hrál v přestáckách ještě dva roky. Dnes je člověk rád, když se prokope záplavou hnusu na konec a oddychne si, že to má za sebou a už lačně kouká na jinou gamesku jako by si chtěl spravit chuť...ale ať veme co veme je to buďto nedodělané nebo spálené a když mám hoodně velké štěstí tak dostane opravdu to co na jídelním lístku bylo a co si objednal...
Když si vemu Stuns nebo jak se to jmenovalo s editorem tratí...bože to byla zábava...jen týden jsem si hrál s tím že udělám takový skokan abych se dostal zkrs stěnu mimo svět a společné závody s bratrem .. lopingy a zpousta sandy ..ale to je pryč...dnes to musí vypadat pěkně a efekty lepší než reálný svět, ale zábavnost se stratil pod prachama...
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 08:06:46
avatar
presne tak,detahmatch v halfe hravam dodnes ( spolu s cod4 a medal of honor allied assault)..a duke stara klasika, nech uz len konecne vyjde ten novy diel lebo uz je 12 rokov co ho vyvijaju zo zavodnych hier za posledne roky za nieco stoji fakt len tedu
skipajz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Stunts 2009-02-10 02:06:53

Aaaa... stunts :-) Tu hru sem miloval když sem byl malý... lopingy, klopené zatáčky, bílé, hnědé a černé cesty Staré dobré časy, to tu hru člověk mohl hrát věčnost, ted? Sem rád když mám ze hry aspon tak 2 hodiny. 8/10 vydaných titulů jsou s dovolením "sračky".
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-13 11:36:22
avatar
naprostej souhlas mam jí i ted a pařim v dosboxu i pod win 7 to je nostalgie jak se přitom vzpominam na svuj první kompik na kterym sem hral první NFS po laplinku a transport tycon byl graficky dokonalou hrou a potřeboval nadupanou mašinu která při hraní ve vice lidech stejně nestíhala dneska až směšnejch 150MHz po přetaktovaní jo kde jsou ty časi tehdy byli ty hry o zabavě a ne jako dnes o grafice
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mapa je blbost jako prase 2009-02-08 17:56:52
avatar
kdes sebral takovou kravinu? ta mapa sahá ve skutečnosti k 2/3 horizontálně a 1/2 vertikálně od levého horního rohu v obou směrech. Ta tvoje je nějaká betaverze nebo s nějakým mapovým přídavkem(vzhledem k chybějícím stávajícím cestám to bude to první)

a kdes vzal 3 verze aut? vždycky jsou jenom 2, a ještě ty screeny z konzolí, už mám ale fakt pocit žes to nikdy nehrál a že tě dezinformovali. a ježdění je taky vedlejší,takhle hra je o bouračkách,zkratkách,skocích a kličkování mezi auty v obrovské rychlosti. Závodění beru spíše jsko prostředek k zisku nových aut a adrenalinových situací (od burnout licence jsou ty auta hrozivě rychlé).
BTW demoliční model karoserie u posledních 2 flatoutů je tak špatný že je snad předdefinovaný(skutečně jsem několikkrát vrakoval v testovací oblasti jedno auto a vždycky vylezlo to samé.),prohne se to MAXIMÁLNĚ o 20cm a pak už s tím nehne ani Godzilla.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 18:32:51
avatar
Podle mě není model poškození u FO2 a UC tak špatný, k dokonalosti má sice daleko, ale nechá se. Spíš nepozoruji změnu jízdních vlastností při zničeném autě (teda dokud mi neupadne kolo :-D). Nejlepsi byl FO1, tam když jste přepálili skoky oddělali jste si tlumiče a to byla teprve jízda . Navíc tam řidič častěji vyletěl z auta, fyzikální model byl realističtější a bonusy (především high jump)mě bavili více...
Neznámý  2009-02-08 23:17:57

Zdar DHATZi, já a to já jsem, v té hře, a to v té hře, Flat Out 2 DEMo, v tom, a to v tom, DESTRUKČním Módu, urazil, a to urazil, i Kolo, takže, a to takže, a pak, a to pak, jsem, jel, jen, na 3 Kolech a to auto, a to auto, na těch 3 Kolech, jelo, a to jelo, nějak nic moc, takže a to takže, ten Destrukční Model, a to ten, Destrukční Model, ve hře Flat Out 2 DEMo, asi nějaká verez EN, není a to není, až tak, špatný, někdy a to někdy, vám, a to vám, snad, musím, a to musím, na-hrát, jak a to jak, ve hře Flat Out 2 DEMo, asi nějaká verze EN, jezdím, protože, já jezdím, ve hře Flat Out 2 DEMO, asi nějaká verze EN, čistě, a to dost, čistě, třeba, a to třeba, i před, skokama, přibrzdím, aby a to aby, se to, auto, na těch skocích, tak, a to tak, moc, nerozpadlo, a i tak, a to i tak, dojedu, a to dojedu, snad, vždycky, a to, snad, vždycky, na prvním, místě, takže, mně a to mně, pak, ten, a to ten, Model poškození, ve hře Flat Out 2 Demo, asi nějaká verze EN, pak, a to, pak, i docela, stačí, když a to když, stejně, moc, nebourám, přes skoky, to já a to já nejezdím, ve hře Flat Out 2 Demo, asi nějaká verze EN, a tak, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 00:21:56
avatar
nerikam ze by byl spatny,jenomze jsou taky hry ktere proste nemaji limit zmuchlani,ikdyz to tak nemusi na prvni pokus vypadat(GTA IV,burnout paradise). samozdrejme ze je realnejsi pristup flatoutu kdy se muzou kola ohnout a viklat se,v GTA se proste nahne cela osa a kolo se toci v sikme porici,v burnoutu se muze kolo viklat jenom pri specialni kamere
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pro koho je tahle hra? 2009-02-08 18:09:43
avatar
já si myslím že jí nikdo kdo všechny srovnávané tituly už zajel,nebo ho omrzely nepohrdne. GRID mám tak přečtený že mě už baví jenom multiplayer,a poslední 2 flatouty mě zklamaly omezeným poškozením, a stále stejným principem, takže překousnu setvačnost zmáčkuntí plynového pedálu, alespoň si odemknu všechny auta a pak se na Paradise City nadobro vykašlu, úplně stejně jako na každou jinou hru.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 18:28:10

no já nevim, ale doporucovat Grid, nebo Flatout, tituly, ktere sou u vetsiny fandu zavodnich her davno dohrany, mi prijde trochu divne. Kamaradi prej mastej Burnout online a je to prej zabava, chvalej hratelnost a prave tu zabavu. Grafika teda prej nic moc, ale o zabavu je prej postarano, takze grafika de stranou. Ja slysel teda chvalu, ikdyz sam nemohu posoudit
Kazdopadne po vsech tech konkurentech, co tu jsou uz nejaky ten patek konecne dalsi alternativa pro zavodniky
PAVEK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 19:16:45
avatar
No teda!! Tahle recenze přímo odhání od hraní Burnoutu Ještě že jsem jej vyzkoušel až po přečtení tohoto článku, jinak bych se na ni asi vyprdl. Znám mininum arkád na PC tak akčních jako je Burnout Paradise! A není tu nic zmíněného o online hraní, myslím že právé v tom spočívá 80% zábavy
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - i pro piraty 2009-02-08 20:57:14
avatar
a navic jde i v RELOADED verzi(to je jim to DRM k něčemu XD)
Neznámý  2009-02-08 23:23:13

Zdar Pablo06, taky, a to taky, si myslím, a to si myslím, že Digital DOOM, hodnotí, a to hodnotí, tuhle, hru a to tuhle, hru až zbytečně, a to, až zbytečně, přísně, ale pro mně, je důležitá, informace, že a to, že tam, není a to že tam, není Tachometr, toto, a to-to, bych prostě, nepřekousl, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No... 2009-02-08 19:35:43
avatar
Opravdu mě docela dostává, že budgetové zavodní tituly, jsou kvalitativně na vyšší úrovni než ty AAA...potom co vyšla poslední Cobra 11: Burning Wheels nenašla soupeře, grafika je řádově lepší než NFS + Burnout dohromady a jízdní model taky 16 000x lepší...to vše za "pár pětek".
Jinak k recenzi, vadí mi neustálé kopání do konzolí, protože vše co vyšlo na PC v závodních titulech vyšlo též na konzolích...navíc řízení na joysticku je řádově lepší než na klávesnici, takže tohle je opravdu mimo a to sem z 80% PC hrač, takže žádný X360/PS3 fanboy. Dále mi nesedí vynášení GRIDu do nebes, ano demo bylo skvělé..prvních pár kol v plné verzi též, ale pak nastopupili závody Le Mans a závody o 20 kolech a to je nuda, se kterou se vážně nemůže měřit ani Burnout Paradise, nezlobte se na mě. Jinak se vším souhlasím, stejně byl Burnout vydán, jen jako takové zkrácení čekání na F.E.A.R. 2 Project Origin
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 21:09:10
avatar
souhlas(prakticky se vším), klávesnice je zastaralá, taky proto mám G25(myslím že všechno kromě GTA a saints row ho v základu podporuje, trik je v přepínači kombinované osy pedálů), a teprve tehdy poznáš jestli je ovládání řešeno dobře. a to u Burnoutu rozhodně není, pustím pedál plynu a auto pořád zabírá, a ani FF není na úrovni ostatních her(rozuměj těch primárně na PC), jelikož se najetí na chodník i s offroadem projeví nedobrovolým vybočením auta z kurzu-a pocit souladu s FF je pryč. U silnějších aut je chování nelogické obzvláště při vyjíždím nahoru na parkoviště, v zatáčkách bych taky čekal něco jiného. (třeba to má simulovat chování aut na vysílačku, jelikož právě to jsou burnout auta XD)
Borecz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 20:41:36
avatar
V tuhle chvíli upřimně nevim, jak tuhle hru hodnotit. Jako příznivec arkádových závodů (což znamená, že jsem až na World Racing podrobně vyzkoušel všechny výše uvedené hry) jsem se na ni, stejně jako velká spousta lidí, docela těšil. Ze začátku se mi i docela líbila: pěkné grafické zpracování, možnost naprostého zničení auta (mluvím pouze o zničení, ne o následcích, ty se totiž nekonají), volnost pohybu apod... Po nějaké době ale všechny tyhle záležitosti omrzí, přesně tak, jak bylo zmíněno. Je škoda, že potenciál, který tato hra bezpochyby má, není patřične využit. Volnost pohybu je sice pěkná, ale v daném kontextu docela bezpředmětná, protože souvisí v podstatě pouze s výběrem závodu. Možnost zničení auta by taky nebyla k zahození, ovšem když člověk sešrotuje svůj nadupaný závoďák a okamžitě nafasuje nový bez jakékoli viditelné penalizace, tak se po nějakém čase začne nudit. Stejně tak omrzí závody typu "odrovnej 10 protivníků", jelikož jedno odrovnání člověku zabere méně než 10 sekund. Po chvíli hraní můžu říct, že jsem od téhle hry čekal víc, protože vyšlo najevo, že již nemá co nabídnout. Obecně tedy nedosahuje kvalit volnosti v TDU ani prosté radosti z destrukce ve FlatOut. Když už doschází na srovnávání, tak Burnout Paradise, ač je svým zaměřením velmi podobná sérii NFS, rozhodně není ničím, co by ji mohlo nahradit, protože se svou kvalitou dřívějším dílům jmenované série ani zdaleka nevyrovná. Netvrdím, že hru hned teď odinstaluju, ještě si ji zahraju, ale rozhodně nepřináší takové potěšení, jaké lze za pořizovací cenu očekávat.
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hm 2009-02-08 21:03:35
avatar
Tak hraju to a je pravda ze to nijak moc neoslni ale neni to spatny. Alespon neco
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - divne 2009-02-08 23:41:24

je to asi divne ale mozno podvedome nemam rad ospevovane "super" hry nechcem sa nikoho dotknut ale TDU bol pre mna silne nezazivny, GRID bola este vacsia nuda a na tejto hre mi vadi len to, ze tam mohol byt lepsi playlist inak nemam vyhrad; ja som autickove hry nikdy nemusel (okrem NFS III pred X rokmi na PS 1) a konecne ma nejake bavili a to preto, bo pri tom nemusim sediet ako tvrde Y a cucat na to ako sa ktore auto sprava tu je to viac-menej jedno ake si vezmete; naburam pri pretekoch? no a auto vyzera ponicene ale funguje ako nove, nemusim byt stresovany aby som o nieco neskrabol lebo hned stratim poziciu a uz by som nemusel vyhrat pretek ala ine "lepsie" hry tohoto druhu a pod. pre mna je Burnout velmi prijemne prekvapenie a skvele hlavne prilezitostnym hracom co inak autickove hry moc nemusia; takze u mna dostava 90 zo 100
+zabava, grafika, pohodove mesto, destrukcne preteky
-hudba a obcas premavka

P.S. Ani vsade vychvalovany Gears of War ma nejako neocaril na mna to skor posobi ako testosteronom napumpovane babkove divadlo pre .... ani neviem koho deti asi nie a dospelych snad uz nie, takze ak mi niekto vysvetli tuto zahadu tejto "super"hry (podla recenzentov) budem len rad
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 23:58:04
avatar
ja mam teda v burnoutu odjezdenou hodinku a pul a ta hra me teda docela hodne zabavila. vcelku s tebou souhlasim...nemusi se nic moc resit a jen zavodis jizdni model mi taky vcelku vyhovuje...je to arkada v ryzim slova smyslu. me podobne hry na trhu docela chybej..jednoduchy odreagovavacky.

a me tedy ale gears of war docela ucaroval jednoducha, skvele vypadajici, perfektne hratelna a atmosferou nabita rezba. nevim jakou by ta hra mela mit zahadu..me to hafo bavilo
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 07:08:42

asi tak... ja osobne "zdejsi recenze" neberiem moc vazne a to z toho dovodu, ze kazdemu sa paci nieco ine a preto kazda recenzia je len subjektivny pohlad na danu hru samotneho autora...

doteraz hravam na odreagovanie na tomto webe tolko zatracovany NFS: Most Wanted - a som s nim maximalne spokojny.. myslim, ze keby som si nainstaloval Prostreet, bude sa mi pacit rovnako...
Borecz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Odreagovačka... 2009-02-10 13:34:34
avatar
Souhlasim s tim, že Burnout Paradise rozhodně neni k zahození, když se člověk chce jen tak projet, odreagovat a nemuset přitom příliš přemejšlet, na druhou stranu si myslim, že za ty peníze, co to stojí, by to měla bejt víc než odreagovačka. Takovej post může zastávat FlatOut s cenou kolem dvou set korun, ale ne tohle za tisícovku
Wlada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 07:22:59

přijde mi že vám u burnout nedošla podstata hry. protože srovnávat je z rd:grid a td:unlimited je trošku uhozené, ještě možná s flatout ale i tak. burnout si drží nastolenou tradici, hrál jsem skoro všechny díly na ps2 a musím říci že poslední díl je opět výborný rosšiřuje hru o další nové věci a lepší grafiku (o to by přeci mnelo jít ne?) . Já osobně to hraju tak 20hodin herního času a pořád oběvuji nějaké skratky, místa, skoky dostávám nová auta takže mi to zas tak nudné nepřijde. no nic toť můj názor
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 07:57:55
avatar
tak to se těš až nadeš všechny billboardy,to fáro je ukrutně rychlé a je celé z karbonu(takže ty následky si asi domyslíš).
copak asi dostanu za 400 smashes( aktuálně 378 ) a všechny jumpy?(42/50)
každopádně vám hodím nějaké mapy(nejsou moje)
http://picasaweb.google.com/evild70
street names jsou WIP,ale to nevadí protože když ve hře přepnete typ mapy na numpadu tak vám je to taky ukáže. ukázky smases jsou nedokončené(buď WIP bebo to přestal autor považovat za důležité)
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 10:42:35

som na tom podobne akurat ta hrehna doba je u mna niekde okolo 12 hodin a musim povedat, ze ma to zatial bavi rovnako ako nazaciatku co sa o omnohych hrach co som za posledny rok hral povedat neda
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 12:16:04

Od NFS MostWanted mi veškerá tvorba EA přijde nějak přehip-hopovaná. Po vizuální, leckdy i hudební stráce. Hnus. Tohle nebudu ani zkoušet, škoda si na tom vytěžovat net.
PAVEK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 12:59:58
avatar
Děláš chybu
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 07:36:52
avatar
to spíše se od té doby posrali,s hip popem to nemá už dlouho nic společného. s HYPEm ale všechno.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 21:01:37
avatar
ach jo takových zhovadilých arkádovek, které dokážou pobavit na pár hodin (v tom lepším případě) vychází kotel, ale aby někdo udělal pořádný závodní simulátor to ne.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 22:05:07

ja ti nevim ale tych "zhovadilych arkadoviek" co by ma pobavili aspon na par hodin som teda na PC nevidel moc, konkretne ziadnu Burnout je konecne hra, ktoru si moze zahrat hocikto a nie len typci mastiaci brko nad volantom a tym ze zabiju 3 hodiny vyberom spravnych pneumatik a nastavovanim aut do isteho pocasia, ci je den alebo noc, alebo odliv sposobeny mesiacom
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 07:38:58
avatar
tak to si zahraj něco od simbinu. a arkádovek je jenom to co vyjmenoval DD a ještě cobra 11 burning wheels.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 17:39:55
avatar
jistěže simbin znám (ještě z dob kdy dělali modifikace na F1 2002) jsou to taky jediní co dělají skutečné závodní hry, jen by to chtělo nějakou konkurenci. Pokud vím tak simbin za poslední rok nevydal žádnou novou hru jen udělal další verzi série Race STCC - The Game.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 20:25:21
avatar
nekolik (pry nejdulezitejsich) vyvojaru ze simbinu ale maka na novym nfs
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-11 16:52:59
avatar
oj to by se nám mohlo schylovat k reinkarnaci serie NFS
onlavu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hodnocení 2009-02-10 20:12:18

docela to ale fakt nechapu. tak vsude na znamych ceskych sajtach opravdu tato hra ziskava 90% hodnoceni jen to hviznde, chvali ji a tady ji maji za sedy prumer. jen chvili jsem hral tu hru a musim souhlasit s ddworldem, ze asi maj pravdu. ale jinak to proste nechapu ty recenzetnty
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 20:26:21
avatar
ja nahral asi 10 hodin a priklanim se spise k 8/10 a to sem to jeste nehral online...
barokar1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 23:25:26

uplně pecka hra konečně mám co hrát
drgw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nevim jak vy 2009-02-13 00:37:56
avatar
Burnout Paradise sem sledoval dlouho před vydánim, hodně sem se na něj těšil a myslim že po 30 hodinách zábavy ho můžu zařadit do toho nejlepšího co sem kdy hrál. Grafika supr, i když mi trchu dělalo problém zapnout anisotropic, to že nemá tachometr? no dovolte... má to bejt vo rychlosti, obvykle se naplno nedá stíhat ani sledovat nitro natož eště koukat na 3 celkem zbytečný čísílka nebo jejich analogovou obdobu - jestli potřebujete k pocitu rychlosti vidět na tachometru 300+, tak nevim pak co děláte v běžnym provozu. soundtrack se mi zatim neoposlouchal, možná až na titulní song (ten ale ke hře patří ) a líbí se mi v něm víc songů než za poslední (nejmíň) troje nfs dohromady. Hra je nádherně zoptimalizovaná, třeba je to tim že se v ní prakticky skoro nic neděje (dokud to někam nenapálíte), ale vo tom to má taky bejt, po několika tejdnech hraní gta 4 s trafikem naplno mi paradise silnice přišly vo dost průjezdnější, když je chci vyplnit dám si show a hned je co rozmlátit...

btw kdyby to byl řekněme první díl nebo tak něco, ale burnoutů už tu bylo sakra hodně, tak proč někoho překvapuje, že maj auta stejný jízdní vlastnosti jako v minulejch dílech a že tam neni "pitomý tachometr"? autor ani jeden burnout viditelně nehrál...

přidám nějaký věci co bych hře vytknul
-možnejch cílů závodů by mohlo bejt malinko víc
-lampy nevrhaj světlo, v porovnání s gta neni tak efektní je srážet v noci
-hra nemá takovou volnost pohybu jak by se mohlo na první pohled zdát, ale aspoň se autoři vyhli nutnýmu bindu na reset auta za případu, že by někdo vylít mimo trať a chtěl se vrátit, snad to dopříště nějak domyslej

tolik můj názor, recenzi sem bohužel ani nedočet do konce. Opravdu mě zklamala a taky ta gramatika...
Hellion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-14 09:39:40

Tak nevím , nevím,jak to tady čtu, má to cenu stahovat?
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-17 00:27:45

He zaujimave ze si este nikto nevsimol reklamu, ktoru ma NVIDIA priamo v hre
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - REVOLT 2009-02-19 12:01:26
avatar
Vzpomínáte si někdo na Revolt?
Věčná škoda že už to dnes neběží ani v kompatibilním módu...
Tyhle nové vyhypované supersra*ky jako i recenzovaná hra se můžou jít zahrabat...
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-28 11:46:41
avatar
Souhlasím s hodnocením, tuhle hru sem hrál a je to děs. V menu sem nenašel ani ovládání, ono tam asi ani není, a ani sem nepřišel na to jak hru vypnout! :-D leda alt+F4.
Hrozná hra
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!