Recenze: Burnout Paradise – arkádová závodní pecka podruhé Tisk E-mail
Recenze: Burnout Paradise – arkádová závodní pecka podruhé
Závody, online, zábavnost
Auta, destrukce, rychlost
Zpracování, závěr a hodnocení

• Recenze: Burnout Paradise – arkádová závodní pecka podruhé

Co člověk to názor, dnes se podíváme na tuto novou závodní hru na našem webu již podruhé a tentokrát s lehce obměněným teamem recenzentů. První recenze zde:

Před nějakou dobou jste si mohli přečíst velké arkádové srovnání. Dvojice autorů „DD“ a Karel Macek se vcelku shodla na hodnocení, které novou hru poměrně hodně rozpitvalo a srovnalo s konkurencí. A protože ne každý měl čas hru dohrát, nemohli se hodnocení hry účastnit všichni zástupci redakce, kteří arkádové závodní hry milují. Jelikož co člověk to názor, vydupali si někteří členové vlastní recenzi a tak je zde Burnout Paradise na DDWorldu již podruhé …

Dnes to tedy bude v režii jiných autorů. Jeden tedy zůstává stejný a jako největšího fandu závodních her v redakci jej zkrátka nelze vynechat (pozn. by DD: to se mluví o mě ;), krom toho někdo tomu taky musí dát nějakou slohovou formu, takže mě nelze vynechat z více důvodů). Aalší část teamu dnes místo našeho „Macíka“ (pozn. by DD: Karel Macek – další fanda závodních her a hlavní tester grafik), tvoří Ondra Lapka a Pavel Novák (Pozn. by DD: Testeři grafik, CPU, desek a dalšího harampádí, co se tu povaluje a občasní hráči). Dnes to tedy bude pohled na Burnout dvou občasných hráčů závodních her a snad trochu jiný pohled než byl ten minulý, který měli na svědomí dva pravověrní příznivci závodních her.
  • Burnout Paradise PC

S čím se v redakci rozhodně shodneme je fakt, že EA rozhodně ohledně herní série NFS zrovna dvakrát neválí. Proto nás také potěšila informace o tom, že EA se rozhodla udělat konverzi vždy konzolového Burnout i pro PC. Bohužel v nás také rašily nemalé obavy z toho, že to zase nedopadne. A jak to dopadlo, už víme a dnes si to tedy ujasníme. Že má EA velký zájem, aby hra dopadla dobře, se rozhodně shodneme a myslíme, že pokud bude mít hra skutečně kvality, které by mít měla, tak nevidíme problém v tom, proč by uspět nebyla. Pravdou ale je, že od EA jsme v poslední době viděli řadu zklamání a tak máme lehké obavy.

Burnout není nějaká novinka posledních dní, tedy na PC platformě ano, ale na konzolích rozhodně ne. Předchozí díly byly velice úspěšné a poslední díl, kterým je právě Paradise, sklidil na konzolích vysoká hodnocení. Jenže vyšel už před rokem a na PC se dostává až nyní. Konkurence rozhodně na PC není málo a už v minulém článku byla jasně nastíněna. Za velkého konkurenta, co se samotné koncepce týká, lze rozhodně na prvním místě jmenovat Test Drive Unlimited, které je v mnoha ohledech hrou velice podobnou, včetně silné on-line stránky. Jako arkáda má rozhodně také konkurenci v Rase Driver Grid a určitě FlatOut Carnage Ultimate i dalších.

Věnujeme se ale už samotnému Burnout Paradise …

Spuštěno: 1058x