NVIDIA GTX 275 se prodává špatně – několik důvodů
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 14 duben 2009
altNVIDIA doufala v oživení prodejů uvedením modelů GTX 275, stal se ale téměř pravý opak.

 

Mnozí včetně společnosti NVIDIA doufali, že uvedení GTX 275 přinese nový stimul na skomírající grafický trh. Dnes už víme, že se tomu tak nestalo. Ani zvyšující se dostupnost nemá na prodeje karty GTX 275 větší pozitivní vliv a karta se prodává poměrně sporadicky. Proč?

Prvním a nejdůležitějším důvodem je situace na trhu. GTX 275 nijak poptávku neoživila, nestalo se totiž v této oblasti jejím vydáním vůbec, ale vůbec nic. Na trhu s grafikami je v současnosti situace stejná (ne-li ještě horší) než v jiných segmentech IT. Navíc výkonné grafické karty to dnes mají o to těžší, že je vlastně nikdo ani moc nepotřebujeme a dva roky staré 8800GTS, či ATI 3800 stále není důvod měnit. A tak je okruh potencionálních zákazníků snížen hned dvojnásobně.

Druhým důvodem proč se GTX 275 moc neprodává, je konkurenční ATI Radeon HD 4890. Ten na už tak omezeném trhu dokázal značnou část lidí přesvědčit, hlavně kvůli své dostupnosti a ceně. Že se HD 4890 prodává několikrát lépe je prostě fakt, vyplývající ale z logiky věci – přes 50 000 karet v den vydání vs pár tisíc na straně konkurenční NVIDIA. K tomu ještě rychlé snížení ceny HD 4890, která je ve výsledku stejně výkonná jako GTX 275. Výsledkem toho je, že HD 4890 prostě ukousnul ze zmenšeného trhu docela dost. Samozřejmě ani on se neprodává tak, jak firmy byly u podobných atraktivních modelů v uplynulých letech zvyklé. Krize poptávky tu prostě je. A to z důvodů toho, že výkon karet je prostě stěží upotřebitelný a majitelé HD 3000/4000 grafik prostě nemají důvod měnit.

No a třetím důvodem je model GTX 260. A to jednak proto, že mezi GTX 260 a GTX 275 zase není tak podstatný výkonový rozdíl a mnozí zákazníci radši 1000 korun ušetří. Ale i mnoho firem není z GTX 275 vůbec nadšeno. GTX 285 už odepsali všichni, ale mnozí teprve nyní dokončili vlastní nereferenční edice GTX 260 OC, které chtějí prodávat za stejné ceny, jako má stát oficiálně GTX 275. Tajemství nedostupnosti GTX 275 tak má dva důvody a jedním z nich je i nechuť některých výrobců GTX 275 vyrábět. Nápadně to připomíná situaci při vydání GTX 260 216SP, kterou mnozí výrobci také odmítli vyrábět.

Každopádně vydání GTX 275 žádné oživení prodejů nepřineslo. Naopak NVIDIA definitivně podtrhla židli GTX 285, z čehož mnozí výrobci, které je mají na skladech, radost nemají. Takže výsledkem je, že GTX 275 prodejům nijak nepomohla, navíc konkurence zvládla vydání svého modelu lépe a na krizí poptávky zmítaném trhu se zkrátka dražším grafikám nedaří obecně. Osobně bych ještě k výše uvedeným důvodům dodal čekání na DX11, které přeci jen je za dveřmi a mnozí si tak určitě řekli, že když už to vydrželi se svou grafikou doposud, tak to ještě nějaký ten měsíc do vydání DX11 generace vydrží.

Zdroj: en.expreview.com, DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Golo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 01:30:31
avatar
nj ani neviem ze preco vobec nv vidala gtx275 ked podla mna jej stacilo zlacnit gtx 285 alebo dat daku akciu na gtx260 a mala by po starostiach....ale no aj ked niesom zastanca nv ani ati tak vidno ze nv zatial nestiha s rv770(790) a nv sa riadi podla ati
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 04:24:39
avatar
GTX 275 je tak nějak teoreticky levnější na výrobu než dělat levnou 285. A nejspíš i levnější než GTX 260.. Ale já tomu moc nerozumim, já dělam do včel..
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 14:40:25
avatar
ja tiez nie,ja zase dělam do zien
prutik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-15 09:14:12

A já do holubov
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 06:37:36
avatar
Když jsem se kolegy co dělá v jedné nejmenovaném IT velkoobchodě na GTX275 jen se usmál. A co se týče prodeje potvrdil mi to co tady píše DD...že Nvidi je akorát slibotechna, že jejich prezentace jsou spíše vymíváním mozků(kamoš použil přesně tohle označení) a že ATI jde dobře na odbit. Ale celkově to je hodně slabé...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:01:23
avatar
Můžu potvrdit. Taky jsem už něco podobného od lidí co prodávají velkoobchodně slyšel. No a už i lidi co za mnou chodí, že chtějí novou grafárnu a nebo nové PC, tak už to prakticky všichni chtějí s grafárnama ATI s tím, že slyšeli, že dostanou vyšší výkon za nižší cenu než nV. Sice občas chtějí modely u kterých to zrovna tak úplně pravda není, ale já už je usměrním na ty pravé.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:02:30

Co muzes potvrdit?
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 14:49:34
avatar
To, že o GTX275 není zrovna extra zájem, a že lidi chtějí spíše HD 4890/70/50.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:16:24

Hloupost. Tohle nemuzes myslet vazne. Ze souboje GTX275 vs HD4890 za ceny, ktere jsou nasazene, vychazi lepe GTX275. Mozna by jsi mel ty lidi, kterym stavis ci doporucujes poucit o tom, ze diky cenove valce uz zadny jasny vitez pomer cena/vykon neni. Respektive rozdily jsou natolik minimalni, ze uz jde dnes ciste o preferenci. Pokud by jsi bral ciste vykon pak: GTX275>HD4890, GTX260(216)>HD4870 1GB, HD4850>GTS250. Pak ti staci pouze projit ceny a razem uvidis, ze doba kdy se o ATi dalo rict to, co slyseli tvy znamy, je pryc. Nvidie nasadila hodne agresivni cenovou politiku, a ve vsech segmentech krome HD4850, ATi dotahla ci prekonala. A co se tyce te prodejnosti GTX275 vs HD4890 tak bych rekl, ze je zatim natolik malo dat, ze se to jednoznacne tvrdit neda. Jde spis o to, ze lidi radeji koupi starsi verze od obou nez novou. Ale prodej bude asi celkove spatny prave z duvodu velkych slev GTX260 ci HD4870. Je to proste vyhodnejsi koupit starsi verzi nez s par procenty navic novou a jeste kdyz ty ceny sli tak dolu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:41:58
avatar
hloupost dat je dostatek abychm mohli tvrdit co uvádějí zahraniční zdroje ... Za ceny které jsou na HD 4890 a GTX 275 nasazené je HD 4890 o chlup lepší volba ...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:47:26

Neni... Pokud uz vezmu jen procentuelni rozvrzeni, pak GTX275 je cca o 3-5% lepsi nez HD4890, cenovy rozdil mezi nimi je jen 100 Kc, coz je cca 1,5%. Takze pomer cena vykon vychazi o 1.5% lepe pro GTX275... Jedoduche kramarske pocty a beru nejnizsi vykonovy naskok GTX275. Ovsem je nutne podoktnout, ze pokud chcete 8xAA razem se nam pomer obraci a tam je HD4890 lepsi volba. Pro Nvidia zase pak mluvi PhysX ci CUDA. Proto rikam, ze jde o preference. ALe cisty vykon je na strane GTX275 a za soucasne ceny je i lepsi pomer cena/vykon.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 11:01:51
avatar
nikoli procentuálně jsou HD 4890 a GTX 275 stejně výkonné bráno tam, kde má smysl o rozdílech výkonu mluvit, ale HD 4890 je o 200 korun levnější

BTW: ale mluvíme o minimalních rozdílech, takže když je HD 4890 levnější než GTX 275 je výhodnější, když ej to naopak je výhodnější GTX 275 ...
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 11:04:34
avatar
Dohadovat sa o percentach,tak malych je uplny nezmysel ... Obidve firmy maju dobru nabidku ( ani zaboha som nevedel najst slovenske slovo )v kazdej cenovej kategorii a preto zalezi cisto od preferencii uzivatela ... Alebo rozhoduju veci ako Physx vs Dx 10.1 ... Osobne keby som teraz kupoval kartu tak radcej by som isiel do NV,hlavne preto ze mam ATI a chcel by som skusit aj NV,ale menit 4870 je zbytocne ... Mozno ju vymenim za gtx 260 216,ak sa zmesti do skrine...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 13:34:28

Jiste mas pravdu. Tady jde o to, ze se nam pomer sil na celem trhu meni. To co platilo uplynulych 10-11 mesicu (ATi = cena/vykon) je zkratka minulost a dnes je nutne brat do uvahy dalsi parametry. To procentove rozdeleni jsem udelal, aby bylo videt ze ciste v pomeru cena/vykon je proste dnes lepsi GTX275 nez HD4890. To je cele. Ovsem proti GTX275 mluvi napriklad kupodivu chlazeni, ktere Gainward zvolil - je hlucnejsi nez na HD4890. Proti te levne Sapphirce zase to, ze se jedna pravdepodobne z velke vetsiny o jadra, ktere se nedostanou na onen magicky 1GHz.

Jo a je to "ponuka"...
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cz - sk 2009-04-14 13:35:57
avatar
nabidka = ponuka, ale tiez som chvilu vahal :-).
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 14:53:17
avatar
No už jsem viděl levnější i o víc. Ale ono se to teď každý týden mění, ale pořád srovnatelná ATI je nejméně o těch 200 levnější.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 15:19:35

Podle vyhledavace Jyxo nejlevnejsi HD4890 5752,-- Kc (na dotaz). Nejlevnejsi GTX275 6005,-- Kc (na dotaz). Pokud porovnam dostupne modely - GTX275 6071,-- Alfacomp skladem, HD4890 - 5823,-- KC na asus.cd. Rozdil 250 Kc. V tomhle pripade uz jsou srovnatelne. A HD4890 je asi mirne lepsi volba. Ja bral v potaz rozdil z czc, kde je to 100Kc.
Head [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 07:26:37
avatar
No ono zpočátku to vypadalo že Nvidia vydáním gtx275 zatluče gtx 285 a 260, ale teď mi to spíš připadá že gtx260 to strašně pomohlo, cena krásná, výkonu až až. Já si jít dneska pro grafiku, tak jednoznačně GTX260 OC! (nebo možná HD4870 1GB )
N1Killer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 09:44:17
avatar
GTX260 je vynikajúca karta (ale len 216SP), skôr by som však už počkal na nejakú GTX360
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 14:51:02
avatar
ako myslis ze pockas kym ju premenuju?
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 09:53:59

A k tomu vnitrní konkurence dlouhodobě nedovoluje firmě zahnít a tak ji prospívá.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 08:34:44

Zajimavy novinarsky pristup. Vzit newsku, prekopat ji, kompletne zmenit duvody proc doslo k cemu doslo, uverejnit to a jeste k tomu dodat odkaz na zdroj. U tohohle mel byt zdroj DDworld, nikoliv en.expreview, kde dosly k uplne jinemu zaveru.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 13:48:05
avatar
V slušných kruzích se tomuhle říká lhaní

http://en.expreview.com/2009/04/13/geforce-gtx275-sell-poorly-due-to-gtx260.html

EDIT by DD: lhaní je, když někdo říká něc, co není pravda, ale jak můj tak en.expreview článek říkají, že prodeje GTX 275 jsou izerné a uvádějí přesně stejné důvoy, já jsem to rozšířil a upřesnil.

EDIT by Bennie: myslím, že zdroji by se vůbec nelíbilo, že jsi je takhle nehezky a nepřesně a navíc bez dovolení "přeložil", dokonce si myslím, že zdroj by se s tebou velmi rád soudil, kdyby to věděl
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:04:42
avatar
No tak ale ve finále je to tak, že se GTX275 opravdu prodává špatně, jen ty důvody jsou trochu jiné. Jak tu napsal už někdo výše, teď má gtx260 krásnou cenu.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:20:32

Jiste ze ano, ale nejde o to, jak je to ve finale, jde o to jake kroky k tomu pravdepodobne vedou. Pokud uz prebiram zdrojovy clanek a chci si ho nasledne upravit je nutne na to v textu upozornit. Napr. en.exprewiev dosel k tomuto zaveru, ale ja a bych se spise klonil k ...... Takhle to nema se zdrojem nic spolecneho, doslo k prekrouceni informace v neco jineho nez zdroj uvadi.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:24:45
avatar
to je tu bezne..viz i g300 v cervnu
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:07:12
avatar
Ještě že tu velká část lidí neumí po anglicky, jinak by to bylo opravdu lhani
Takhle tomu řikam jen lehce doplněná verze (dopsání 2 hlavních duvodu a ten 3. originalní jentak nakonec, aby tam vubec neco zustalo ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:45:10
avatar
teď lžete vy ... přeložte si ten zdrojový článek a zjistíte, že důvody které jsem uvedl jsou tytéž, co uvádí en.expre, já to jen upřesnil!
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 11:27:18
avatar
No já nevim ale třeba větu "We don’t think it’s HD 4890" sme si asi přeložili každej jinak, ja v tom prostě čtu, že si nemyslej že ten duvod je HD4890
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 13:20:51
avatar
s tím já se neztotožňuji, protože 50 000 grafik ve stejné cenové kategorii rozhdoně část důvodu je, ale souhlasím s tím že není zdaleka jediný tím hlavním důvodem je prostě krize poptávky po grafikcáh obecně ... taky jsem to do článku tka napsal.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-15 12:21:19
avatar
Well, what has resulted in the poor sale of GTX275? We don’t think it’s HD 4890. However, GTX260 should be the major reason. tolik zroj
Druhým důvodem proč se GTX 275 moc neprodává, je konkurenční ATI Radeon HD 4890. tolik DD
DD, doufám, že trochu umíš anglicky...předpokládám, že ano
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-15 13:23:31
avatar
tak jo vysvětlím to potřetí pro ty méně chápavé a pomalejší - já články a azharniční droje nikdy doslova nepřekádám, ale beru si z nich to hlavní a to hlavní je i v tomto článku, jen jsem ty infroamce en-expre doplnil, protože je nemá přesné ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:44:06
avatar
Jaké kompletně změnit důvody? pokud umíš anglicky tak jsme je vůbec nezměnil, ale jen upřesnil!
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:56:24

HD4890 na en.exprewiev jako duvod mensiho prodeje zavrhuji, jak sami pisi, nelze dostatecne porovnavat launch realny s castecnym papirovym. Jako hlavni duvod uvadeji GTX260 a jeji slevneni, pak dodavaji, ze celkove zpomaleni ekonomiky v tom muze hrat roli rovnez. Pokud tohle neni zmena duvodu, ktere vedou k mensimu prodeji GTX275, pak co? Klidne si to takhle pis, ale dej si tam zdroj DDworld.
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:46:15
avatar
Prosim ta o com teraz hovoris ? zdroj znamena z coho cerpal. T.j. ze on nemusel cerpat z clanku ale mohol ho len nadpis nakopnut. neni to uplne jednoznacne ale z polovice mas pravdu. Je le na kazdom ako to pochopi...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 09:49:58

"sporadicky" znamená "občasně". Toto slovo tam vůbec nesedí. Nemělo by se používat slovo, význam kterého neznáme. :-)
dr_who [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:54:44
avatar
Zato ta tvoje druha veta nejak postrada smysl.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 16:18:59

"Toto slovo tam vůbec nesedí." ?
Promiň, nejsem původem čech, nevidím, co je na té větě špatného. Ukazovat na chyby je správně. A děkuji za to. Ale k čemu mně bude taková "korekce"? Mohl bys také říci, KDE je chyba, prosím?
Předem děkuji.
dr_who [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 16:50:42
avatar
Tak ti tedy odpovim. Nemyslel jsem to zle. Ten slovosled. Asi by to melo byt "Nemělo by se používat slovo, kterého význam neznáme." Vetsinou do diskuzi nepisi ale toto mi pripadlo dost divne. Chvili jsem uvazoval jestli reagovat, ale proste mi to nedalo. Nic ve zlem.
QueenCze [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GTX275 2009-04-14 10:29:30

Jsem majitelem ASUS 8800GTS 512, (748@1720@2100), opravdu nemám potřebu měnit , to co nVidia předvádí poslední rok je k smíchu. počkám si na na 300 řadu (uvidíme s čím vylezou) a nebo nové HD 5000.
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 10:44:47
avatar
Taky jsem jí ještě nedávno měl v PC a můžu potvrdit, že je to opravdu dobrá grafika(zvlášť po nataktování). Ovšem jednu podstatnou chybičku má, a to nezanedbatelné propady výkonu při AA. Na 22" vypadá scéna bez AA docela hnusně, proto jsem jí prohodil za 4850. Ale nebýt toho, tak bych taky neměl potřebu měnit.
CNN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 8xAA 2009-04-14 10:53:14
avatar
Skuste niekto najnovsie 185.xx beta ovladace od Nvidie, velmi ma prijemne prekvapili skoro dvojnasobnym vykonom 8xAA vo World of Warcraft 2560x1600 na GTX280 3SLI konfiguracii tak teraz len cakam ci ide o nejake globalne vylepsenie 8xAA, alebo len specificky fix pre tuto hru, sam som sa potom nepidil.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 13:36:24

Zrovna WoW je hra na kterou potřebuješ obrovskou spoustu výkonu Ale každé procento výkonu se někdy může hodit, takže chválím nové ovladače
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 13:41:04

Tady jde spis o skalovani vykonu nez o 8xAA jako celek. Nvidia ma s 8xAA problem a ten je skryt v architekture jako takove, to ovladacema asi moc nevylepsi.

EDIT:// sry, to bylo na CNN, spatne jsem kliknul...
Black_Arrow_CZE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mazání pokračuje 2009-04-14 13:43:30

Dnes ráno jsem opět reagoval, vůbec né vulgárně a přesto jsem byl smazán, protože se to někomu nehodí do krámu,že jo?Už si uvědom ty indiáne z větrova, že to co děláš není ku prospěchu tohoto webu a skonči s tím vymýšlením článku a "nezaujatých" recenzí. Však na konkurenčních webech už máš jistou nálepku, kterou postojem který máš jen tak neslepíš.

Ale ono to je vcelku jedno, hlavně že sem chodí lidi a peníze z reklamy se sypou ;)
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 14:56:48

Lidi maji vlastni rozum. Nalepky me vubec nezajimaji. DD obcas keca,ale obcas to rekne na plnou hubu jak to je. Nutno podotknout,ze vetsinou jako jediny IT web v CR. Nejenom ty,ale i treba PCT nebo EH krouti hlavou nad tim,proc sem ti lidi tolik lezou. Mozna hledaji neco,ceho je v ceskem IT rybnicku jako safranu. Tento web neni dokonaly,ale velka spousta lidi se s nim stotoznuje,tak se z toho prosim te nep*ser.
Martteen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 15:10:12

Plný souhlas. DD není neomylný, ale pokud se člověk v IT trochu orientuje tak si to své najde. A a vo vo votom to snad je
Nightik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 15:53:36

Proč lidi kupují Blesk i když v drtivé většině jsou to jen bludy - prostě normální bulvár? Aby se pobavili, takže pokud někdo chce se dozvědět opravdu něco objektivního, tak jde na web, kde se mu to opravdu dostane. Pokud chce někdo se pobavit, co zase se urodilo na poli, tak jde jinam. To, že autor něco řekne na "plnou" hubu bohužel z autora nedělá dobrého autora a z webu nedělá dobrý web.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 16:02:34
avatar
to je pravda,zalezi co povie autor na plnu hubu, ci pravdu alebo nejaku somarinu ako na slovensku reprezentuje novy cas, kde sa dozvies z celych novin hovno ja osobne chodim na DD world aby som sa dozvedel co noveho sa udialo vo svete IT predlozene svojskym stylom
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-15 12:28:13
avatar
S tím bleskem to je přesné, když se chci pobavit, zjistit nějaké drby, jdu k DD. Pokud vychází test grafik, pak věřím PCT nebo EHW.
Navíc tady je super diskuze - kdyby nebylo Zerogrounda nebo Bennieho (ať vyjmenuji alespoň část ) tak by to tu byla nuda...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 16:29:50
avatar
Souhlas. DD občas hrozně uletí, ale jiné články zase stojí za to.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 15:13:57
avatar
1, Peníze z reklamy se sypou? těžko, to bych asi nebalancoval na hraně, řeknu to asi takhle kdybych to měl dělat pro peníze, tak to nedělám, protože se mi to prostě nevyplatí, naopak balancuji na hraně přežití ... protože zkrátka marketing a reklama u mě není na prvním místě.

2, Konkurenční Weby? Žádný neznám. Ukaž mi stejně velký web, s minimálními příjmy, který obhospodařuje jediný člověk na plno a zbytek jsou jen neplacení dobrovolníci ...

3, Nepotřebuji nic lepit, co si myslí někde na nějakých webíčcích hrajících si na profesiopnály mě vůbec, ale vůbec nezajímá ... a přesvědčovat pár zaujatých a do sebe zahleděných pitomců, kteří roznášejí ty drby o DDWorldu? Nevidím k tomu důvod ... nestojí mi za to se tím vůbec zabývat. Raději napíšu pěkný článek pro 1000 běžných lidí, než přesvědčit 5 brouků pytlíků o tom, že jejich dogmata jsou nesmysl ...

4, Já nejsem žádný Indián z větrova, říkám věci tak jak jsou a na plnou hubu a to se nikdy nezmění! Jinak mám právo mazat příspěvky, které nejsou ku prospěchu čtenářům tohoto webu což jsou příspěvky těch pár chudáků, kteří si myslí, že ví všechno nejlíp ...

5, Nedělám to co dělám pro peníze, kdyby ano, vypadá to tady úplně jinak ...

6, já si alespoň nehraji na profesionála a na to, že všemu nejlíp rozumím a jen můj názor je ten jediný správný, jak to mají ve zvyku na některých pseudoprofiwebech ... já prostě říkám tak jak to je, tak jak si myslím jak to je a tak jak mám ty nejlepší možné informace k danému tématu, nic víc, nic míň ...
Black_Arrow_CZE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 16:32:03

Já to všechno velice dobře chápu, taky sem lezu, protože tady občas najdu to, co někde jinde ne, ale proč proboha mažeš všechno co tady kdo napíše a není namířeno proti tobě, není to vulgární, jen je to zaměřeno proti článku samotnému, či webu jako takovému? Ale přece kritika je k věci, nutí lidi myslet jinak a často onu kritizovanou věc motivují a nakonec dovedou k lepším výsledkům, nebo se mýlim?

Ale nechme to plavat. Nebyl jsem jediný komu se článek ráno nelíbil (mám na mysli zdroj: en.expreview - později ještě přibylo DDworld.cz - což mělo být dle smyslu článku hned od napsáni toho článku).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 19:45:47
avatar
řekněme že někteří si vlastními komentáři, které pak rozšířují na ostatní weby sledují vlastní cíle, cílem je poškodit DDWorld, copa jste si nevšimli, že 99% pomluv DDWorld o jeho zaujatosti atd, pohcází od pořád stejných lidí? Proto zde prostě nebudu tolerovat jakýkoliv náznak, že DDWorld je v něčem zaujatý, už jsme to vysvětlil tolikrát, že to prostě není pravda, že mě to nebaví mít to pořád na talíři. Mé vysvětlení máte horem spodem a ze všech stran rozebrané, více nemám, co bych dodával ...
Mentor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hele 2009-04-14 16:36:39

kteří to jsou ty poloprofi weby? nejsou to náhodou ti o kterých jsi psal hanlivě v tom mailu co jsi poslal jednomu výrobci hardware když jsi chtěl spolupráci? ten mail teď chodí webem já ho dostal včera a je to luxusní počtení. Třeba ta pasáž o panu polívkovi ze světuhardware je dobrá.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 19:41:21
avatar
V první řadě, ty si známá firma a raději bys měl šoupat nohama.

jinak si klidně počti vzheldem k tomu, že email může pocházet od jediného člověka kterému nelze nic věřit, není důvod ten email brát vůbec vážně. Pokud jej dotyčný v nějaké podobě pustil a máš jej v ruce, beru to jako špinavost z jeho strany a zcela evidetní prokázání, proč s ním nelze spolupracovat ...

Vzhledem k tomu, že z 20 oslovených výrobců (mimochodem většina oslovila mě a ne já je), je spolupráce mizerná jen s jediným a ostatní si naší spolupráce váží a spolupráce jen kvete, je mě to poměrně jasné co komu na tom vadí.

Samozřejmě pokud se to ke mě dostane a budu to pokládat za pozornosti hodné, zveřejním to v plné míře, tak jak to bylo, a bude to jen další důkaz toho co dávno tvrdím a za čím si stojím ... takže prosím jen pokračujte já to využiji k prospěchu našich dalších spoluprací, které to může jen posílit.
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 16:44:06
avatar
"Raději napíšu pěkný článek pro 1000 běžných lidí, než přesvědčit 5 brouků pytlíků o tom, že jejich dogmata jsou nesmysl" moc toho nepíšu do komentářů, ale tohle mě pobavilo! Pro ostatní: osobně nechápu, co lidi mají za tendenci, soudit druhé… to si pořád musí někdo masírovat EGO v komentářích? Pokud se mi něco „fakt“ nezdá, tak to musím hned hrubě zkritizovat a urážet? Nešlo by to podat ve formě např. slušné otázky? (=slušná odpověď) Taky je pravda, že se tady mnohokrát některé téma opakují, až je to únava číst, ale například mohl někdo novinku buď přehlídnout, protože neměl přístup na interNET, anebo je na tomhle WEBu nový a takhle zestylizovanou newsku ještě nečetl, takže přirovnáním s ostatníma WEBama, si může utvořit svůj vlastní názor. Osobně taky nesouhlasím se vším, co tady píše, ale popravdě… souhlasíte taky se vším, co vám přítelkyně/přítel řekne? Určitě na ni/něho hned štěkáte jak tady co? Emoce se dají říct a taky napsat v plném rozsahu pocitů, takže pokud chcete být kritický, tak civilizovaně, a ne jak buran z hospody!
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 17:59:05

Hm, to je pěkný, jenže to by se tak musela chovat i druhá strana. Tento web je tu už několik let a lže se tu víc a víc i když je na to autor opakovaně upozorňován. Píše o věcech o kterých vůbec nic neví a když mu napíšeš do komentáře kritiku, tak tě okamžitě smaže. S takovým demagogem a manipulátorem se prostě slušně bavit nedá! Obzvlášť pokud je podpořen tisícihlavým davem prosťáčků, kterým říká co chtějí slyšet a oni ho za to bezmezně milují.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 18:57:26

Klasický případ diskutujícího, který už mnohokrát prokázal jakdokáže být sprostý. Ale lži? Můžeš je jmenovat? Jaké lži se tu prohlašují?
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 21:27:24
avatar
Prosim ta ... Tak si zaloz ty web ! No tak do toho ! Ked budes ty adminom mozes si ho urobit tvarovat komunitu tak ako sa ti to paci. Ale zato na EHW nie su vobec zaujati ze ? napr. v testoch supnu Mirrors edge s PhysX a testuju tam aj ATi. Tak toto je uz vazna blbost. To jedine kkt hento moze spravit ! A hlavne ze ked by sa malo testovat 8xAA tak hovori ze je to zbytocne. To vobec neni manipulacia ze ?
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 21:43:20

Jenze je tam take uveden vysledek, kde je PhysX pres GPU vypnuto. Takze je sice testovano s PhysX, ale jako bous navic, coz by jsi jiste zjistil sam, kdyby jsi si test pozorne prostudoval. Na celkovy verdikt se pouziti PhysX nevztahuje. Stejne tak je tam deleno zvlast 8xAA a 4xAA, coz by jsi take jiste zjistil, kdyby jsi si to poradne prostuodoval. Takze kde je ta manipulace dle tveho?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 23:05:51
avatar
8xAA tam u high-end karet testuji..ale zameruji se na 4xAA protoze podle ankety na jejich webu 8xAA pouziva minimum lidi..to co ty predvadis zase hranici s demenci. pomlouvas neco o cem vis s prominutim hovno.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 19:43:00
avatar
víte jde o to, že kdyby to byli třeba pokaždé jiní lidé, je to samozřejmě chyba na mé straně a odstranitelná, jenže když se jedná pořád o ty samé lidi, jejichž zájmy jsou bůhví kde, po dvou letech neustálého vysvětlování a dohadování zjistíte, že vlastně jim o vysvětleční vůbec nejde, oni to prostě vědí nejlíp ...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 21:46:09

Tohle ale urcite neni argument. To ze jsou to stale dokola ti sami lide neznamena ze chyba neni na tve strane. 90% prispevku zde se vyznacuji fundovanosti zabiho lejna, vykriky do tmy. Rozlisoval bych invektivy na tvou osobu a vecne podotky k tematu. A s argumentaci a obhajobou sveho nazoru musis pocitat, pokud davas svuj nazor verejnosti v plen.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 21:49:18
avatar
s tím já počítám, také tak činím, nebo jsem se alespoň v uplynulých 3 letech snažil ze všech sil. Nicméně zůstala tu malá skupina lidí, která skutečně dělá, to co říkám a o žádné vysvětlení vlastně ani nestojí ....
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 22:05:40

Jasne, ale to budes mit u vseho. Pokud se jedna o nadavky, nepodstatne napadani, je plne v tve moci tomu zamezit a ony lidi zabanovat. Toho se nezbavis nikdy. Delas tenhle web dost kontraverzne, takze tyhle reakce musis ocekavat. Tezko ti radit, jak to delat, je to tvuj web. Ale rikam, ze s timhle musis pocita i u mnohem mene konfliktnich temat nez si vybiras ty.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-15 08:13:29
avatar
S tímhle musím souhlasit. Zdejší newsky i články obsahují řádově mnohem víc bulváru a neověřených spekulací než faktů a podložených závěrů (ty tedy aby člověk hledal lupou).

Výsledkem je, že si to vysloveně říká o flame wars v diskuzích a jsem přesvědčený, že to je pravým záměrem provozovatele, přestože se naoko tváří jako absolutní objektivita sama.

Jako pobavení a la myego.cz či fudzilla.com to ujde, ale seriozní informace bych tady nehledal.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-15 12:38:51
avatar
Tak, tak, skoro mi to připadá jako by některé články byly psány s tím, aby se to v diskuzi pěkně rozflamovalo (sorry za ten výraz) -nechápu to. Možná to potom vypadá lépe ve statistikách návštěvnosti, že lidi na stránkách zůstanou 15 min a ne třeba 2 min...
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 15:00:15

tiez mam pocit, ze cakanie na DX11 karty je cim dalej zavaznejsi dovod na nekupovanie terajsich generacii kariet..
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 16:31:50
avatar
minule jsem za tento názor (navíc podpořený argumenty) dostal "- body"
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 15:56:39
avatar
Citace:
No a třetím důvodem je model GTX 260. A to jednak proto, že mezi GTX 260 a GTX 275 zase není tak podstatný výkonový rozdíl a mnozí zákazníci radši 1000 korun ušetří.

No ale mezi HD 4890 a HD 4870 je to stejné. A přitom lze se tu dočíst že HAWX lze hrát plynule jen na HD4890 a HD 4870X2
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 22:10:13
avatar
HAW-X rozjedu na 8500GT s rozlišením 1680x1200 nebo jak to je s 8x AA a full detilama ( až na dohled ) uplně krááááásně
na 9600GT to jede nádherně už ve full ..jen s 4x AA
nevím jak to nemuže nějaká grafika vubec stíhat
Crysis warhead na ,,gamer,, s 1280x1024 s 4xAA uplně plynule s 9600GT
borec má 9600GT OC od ASUSu na nějakým taktu 700Mhz místo 650
a jede v 1024x768 na ,,FANATIK,, ( ultra ) s 4x AA na direct 10 taky užasně
a nevšiml sem si rozdílu mezi 1280x1024 0AA a 1024x768 4xAA
v tomdle rozlišení si myslím hraje většina lidí v ČR...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 22:16:17

1280x1024 na 17" ma jeden z nejjemnejsich rastru vubec. AA prakticky potreba neni. Ovsem na 19" ve stejnem rozliseni je to diametralne jina kava, tam je AA zase potreba a hodne. Takze pokud jsi pozoroval rozdil mezi 15" a 17" LCD mohlo ti to tak klidne prijit. Docela by me zajimalo jake mas panely.
CNN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - WoW je narocna hra 2009-04-14 17:55:29
avatar
Ver tomu, ze potrebujes, WoW v 2560x1600 8xAA na plnych detailoch i na 3SLI GTX 280 niekedy klesa pod 20 fps (skus si v tomto nastaveni napriklad letiet dzunglou v Scholazar Basin). WoW je hrou co moze mat naroky ako minimalne tak i skutocne vysoke, zalezi len na rozliseni a nastaveni.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-04-14 22:13:14
avatar
WoW je něco jako GTA IV
grafika na ,,prd,, a náročnost masivní
neříkám že ve WOW nejsou detaily hezký, a vím že je to starší hra
ale i tak na tu dobu to nemohla dávat žádná grafika i na střední
CNN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - sigh 2009-04-14 17:56:55
avatar
DD neviem preco, ale ked sem prispievam z kompu za proxy prispevky mi neradi tam kde patria [iow. pod toho na koho som reagoval :-(]. Skus to pls. opravit.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!