Recenze: Splinter Cell: Conviction přináší změnu - ústup ze slávy nebo vylepšení slavné série?
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Monday, 10 May 2010
altNejnovější díl Splinter Cell: Convistion je poněkud rozporuplnou hrou, který ukazuje i stávající směr herního průmyslu.

 

 

 

 

 

Recenze: Splinter Cell: Conviction  přináší změnu -

ústup ze slávy nebo vylepšení slavné série?

Nejnovější díl Splinter Cell: Convistion je poněkud rozporuplnou hrou, který ukazuje i stávající směr herního průmyslu.

Po prvních exkluzivních recenzích, které tradičně přinesly některé velké magazíny, se zdálo, že nový Splinter Cell: Conviction je jedním z vrcholů letošní herní sezóny. Hodnocení 9,0 až 9,5/10 musí přeci získat jen výjimečná hra, která je téměř dokonalá. Hra, která má nejnovější technologické vychytávky a obsahuje dech beroucí příběh a do detailů propracovanou herní náplň a je mistrem ve svém žánru a oboru. Bohužel se opět potvrdilo, že velké herní magazíny na nějaké objektivní hodnocení a recenzování dávno kašlou. Překáží jim totiž ve vydělávání peněz. Za exkluzivitu a pořádný balík za reklamu dají hře hodnocení, jaké si vydavatel žádá, bez ohledu na čtenáře a skutečné kvality hry. Čtenář, tedy zákazník je ostatně jen dojná kráva. Tak o co jde ….

(Stealth akce roku?)

Po počátečním nadšení se ale hra nevyhnutelně dostala k ostatním magazínům a hlavně samotným hráčům a výsledek? Větší rozpor mezi prvními exkluzivními recenzemi se snad u žádné hry ještě neobjevil. Hodnocení okamžitě padala z 9,0-9,5/10 k 7-8/10 a to je opravdu velký rozdíl, pokud jde o hodnocení i kvalitu hry samotné. Naštěstí už nemusíte pátrat, jak se věci mají ve skutečnosti, protože na DDWorldu nemáme žádný problém s tím, říci výrobci objektivně a nestranně, co si o jeho produktu myslíme. A nejinak tomu bude i dnes. Takže jaký je nový Splinter Cell od společnosti Ubisoft ve skutečnosti?

  • Úvodem

Jako obvykle budeme hru testovat na maximum možného, co nabízí a inzeruje. Bohužel na mě čekalo nemilé překvapení. UBISOFT sice oficiálně v nejnovějším patchi podporuje přímo systém ATI Eyefinity, který používám u každé nové hry, a tedy hra by měla vypadat stejně, jako třeba Assassin´s Creed 2 od této společnosti, ale z nějakého neznámého důvodu Eyefinity ve hře nefungovalo a obraz se po stranách nedoplnil:

(5760x1200, Eyefinity aktivní a podporováno ale nic ...)

To samozřejmě hratelnosti poněkud ubírá, zvlášť když jste na tento systém už dávno zvyklí. Hlavní výtkou ale je, proč Ubisoft inzeruje podporu něčeho, co jeho hra ani po prvním patchi neumí, ale umět by měla. Neměl jsem ovšem čas dumat nad tím, proč to nefunguje, a pustil jsem se do hraní ve stylu tažného koně s klapkami po straně očí, jak si v tomto hraní na jediném monitoru po navyknutí na Eyefinity a systém 3 monitorů připadáte. Bez legrace, tak velký ten rozdíl skutečně je a z hraní her dělá úplně jiný zážitek.  

Tradiční testovací sestava, která nijak neomezuje hru na detailech a dává tedy možnost hře ukázat, co nabízí a podporuje, je přítomna. S tímto vybavením a v tomto nastavení se tedy pouštím do hraní. Přirozeně jediné herní nastavení, které přichází z nabídky tří do úvahy, je nejtěžší obtížnost.

 
  • Splinter Cell: Conviction

Nejnovější díl z poměrně dlouhé série Stealth akční hry, se zcela vymyká tomu, co jsme z původních dílů znali. Pokud čekáte návaznost na starší díly, tak je příběhová, ale styl hry je zcela rozdílný. V podstatě se nejedná o stealth akci, protože ta vypadá opravdu úplně jinak.

(Zlý Sam si pořídil novou bouchačku ...)

Nový Splinter Cell Conviction je udělán pro masové publikum, ne pro omezený okruh fandů stealth akcí. Tomu odpovídá hra svým stylem moderních akčních detektivek ala 24 hodin, celkové zjednodušení, vypuštění většiny stealth prvků a důraz na jednoduchý akční ráz hry s ovládáním, které zvládne i cvičený šimpanz. Tedy střílečku, kdy i když jste sami, jste ustavičně v přesile a máte dojem nesmrtelnosti. Hlavě když je akce. Je samozřejmě otázka, zda je to krok zpět a ukazuje to úpadek her, anebo je to nové a tedy lepší. Na to si dnes odpovíme. Vezměme to pěkně popořadě …

  • Sam Fisher je zpět

Nad čím rozhodně lamentovat nebudeme, je hlavní hrdina. Ten je na rozdíl od jiných her skutečně hlavní postavou hry a to se vším všudy. Není to zkrátka jen nějaká vaše anonymní prodloužená ruka, která ve hře drží zbraň. V nejnovějším dílu Splinter Cell je navíc Sam opravdu zlý, hodně zlý. Nemám ani nic proti novince, kdy se objevují po zdech nápisy toho, jak se hrdina cítí a na co zrovna myslí. Je to zajímavé. Čímž neříkám, že bych to nutně musel někde vidět znovu.  

Tentokrát se dostanete zcela neoddiskutovatelně do skutečné pozice osamělého mstitele. Navíc o vás všichni dobře vědí a hodně se vás obávají. Vydáváte se totiž bez ohledu na následky po stopách vraha vaší dcery a stojíte v podstatě proti všem. Hra nabízí několik herních režimů. Nás tradičně nejvíce zajímá singlplayer. Pak se nám tu nabízí možnost multiplayerové kooperace, která je povedená a ta nabízí několik dalších zajímavých herních módů. První a hlavní složkou hry je ale příběhový singlplayer.  

 

 
  • Splinter Cell: Conviction – Hra

Celá hra je udělána ve stylu moderních kriminálek, s třesoucí se kamerou a flashbacky do minulosti. Protože jsem osobně předchozí díl nehrál, a hra na něj příběhově hodně odkazuje, mohu potvrdit, že to pro pochopení celé věci není problém a do děje se dostanete, i když asi ne tak dokonale, jako když předchozí díl znáte. Starší díly Splinter Cell znám ale dobře.

(nový dark system ...)

Zároveň nejsem nadšeným příznivcem herního stylu, tzv. nucené stealth akce, když nemáte na výběr. Ačkoliv se jí nebráním, mám rád volnost a v tomto ohledu se mi hodně líbil podle mě stále nepřekonaný HITMAN, co by skutečného etalonu univerzální akční stealth akce. Nový díl Splinter Cell se mu stylově opravdu hodně podobá a je to znát v mnoha ohledech.

Osobně mi tedy vůbec nevadí nová moderní akčnost hry a fakt, že když nechci, tak se nemusím schovávat. Do stylu hry i příběhu to poměrně pěkně zapadá. Jenže aby akční styl hry měl nějakou úroveň, musí tomu odpovídat i nepřátelé a tedy samotná akce. Zde ale Splinter Cell selhává na plné čáře a ačkoliv se nový díl hodně podobá starší sérii Hitman, prohrává s ní herně na celé čáře.

Pokud půjdete jako Rambo, zjistíte, že jste stále v přesile, ať je proti vám 5 nebo 10 sebesilnějších protivníků. Ti jsou totiž úplně tupí a jediné na co se zmůžou, je křik: „myslíš si, že jsme tak hloupí?“! Odpovídáte jim jednou kulkou mezi oči, nebo dárečkem v podobě granátu, zatímco si jdete pohodovým krokem okolo. Hru jsem hrál na maximální obtížnost, ale myslím, že slovo lehká nevystihuje přesně dojem z celé hry. Slovo triviální je už mnohem blíže. Protivníci se sice kryjí, ale je jim to úplně k ničemu, prostě jen běžíte, vlítnete do místnosti, kde jsou většinou protivníci pěkně v hloučku, takže hodíte pohybovou minu na jednu stranu a na druhou stranu, pak doprostřed hodíte granát (a to hodně plýtvám materiálem) a místnost vyčištěna a jde se dál. To si opravdu nevymýšlím, ani nepřeháním. A takhle postupuje v každé části mapy.

Pokud už dojde na střílení, díky cviku s myší rozdáváte headshoty, jak dětem bonbóny a na jeden zásobník vystřílíte 10-20 nepřátel, jen to lítá. Abych jen nekritizoval, líbí se mi celkový systém krytí, který patří k tomu nejlepšímu, co jsem kdy kde v tomto smyslu viděl. Bohužel v akčním ladění hry v podstatě nedojte využití. S jednou jedinou výjimkou.

(Konečně nějaká stealth akce)

Tou je mise, kde je určeno, že musí proběhnout stealth a tedy, že vás nesmí vůbec spatřit. Ta je poměrně rušivým elementem, i když jakmile přijdete na věc, jde to. Také jsem se s ní poměrně vydováděl, když jsem se snažil ji celou vyčistit. Bohužel tato stealth mise odhalila poměrně vážný nedostatek, který tento díl má. Z nějakého nepochopitelného důvodu autoři odstranili možnost odklízet a ukrývat těla. Tato možnost chybí jak v porovnání se staršími díly, tak proti podobně akčně laděnému Hitmanovi. A chybí citelně, takže se v podstatě ani plnohodnotně nový Splinter Cell, jako Stealth akce, hrát nedá. Kromě ukrývání těl nemůžete ani páčit zámky a chybí jakákoliv slušná interakce s prostředím.

(3 granáty a 3 miny a je po armádě ...)

A to ani nemluvím o velkém vylepšení, kdy jakmile se dostanete do tmy, takže nejste vidět, hrajete černobílou hru. Osobně mi změna obrazu tohoto druhu problémy nedělala a svůj smysl to samozřejmě má, ale není to dokonalé, co se pozorování okolí týká, kdy i věci ve světle jsou pak černobílé, což nedává smysl. Takže tohle by chtělo ještě doladit.

("Interakce" s prostředím ala Conviction)

Místo nějakého solidního vylepšení, při všech těch zjednodušeních, se objevilo stupidní mačkání kláves, jak jsme u poslední „módních“ her, určených asi pro výcvik opic, zvyklí. Čas od času se dostanete k určité postavě, od které je nutné zjistit nějaké ty informace. A tak vás u každého čeká trojí zmáčknutí klávesy C pro spuštění jednotlivých fází výslechu za vydatné likvidace fasády dotyčného. Pokaždé přitom držíte budoucího nebožtíka pod krkem, a můžete s ním „tancovat“ na omezeném prostoru a umístit ho k některým předmětům, se kterými pak proběhne výslechová interakce. Takže s jeho hlavou rozbijete monitory, zrcadlo a tak podobně. Je to poměrně toporné, nudné a zbytečné – opět tedy věc ve stylu moderních akčních kriminálek a špionážních filmů a cíleno na masy, které nadšením kvílí, když lítá krev a vybavení místnosti všude okolo …

(Malé zbraně ... pro děti)

O co není nouze, jsou zbraně a vybavení všeho druhu. U sebe můžete mít dvě zbraně, pistoli a pak větší zbraň. Ty si můžete vybrat a také vylepšit dle libosti, což se doporučuje. K vylepšení ale musíte mít body za splněné úkoly a cíle, což však není problém, nakonec si stejně vylepšíte jen základní zbraň a jednu z hlavních zbraní a rozdíl to určitě je. Nejsilnější zbraní jsou samozřejmě granáty, miny a podobná zařízení. Těch máte hromady a občas si je můžete během boje chodit doplňovat. A protože nepřátel není mnoho, stačí vám 3-4 na vyřešení větší části mapy.

(Velké zbraně ... pro větší děti)

Samozřejmě můžete používat i ruce, a to když chcete mít pak možnost označit nepřátele a sejmout jich pistolí najednou několik, stiskem jednoho tlačítka. Tuto možnost si ale musíte „zasloužit“ ručním zabitím nějakého nepřítele. V části jedné mapy ji dostanete instantní, takže to jen lítá. Je to ale velké zjednodušení hry, díky minimu nepřátel je to poměrně zbytečné.

(Sam vypustil ducha ... :) )

Podívejme se ještě na technickou stránku hry.

 

 
  • Splinter Cell: Conviction – technické zpracování

Tahle hra je dělána evidentně více pro konzole, tudíž z toho vyplývá, že technologická pokročilost bude nevalná a také to tak je. Herní engine využívá prastarý Unreal 2.5, který použil letos třeba ještě BIOSHOCK2. Nutno ovšem autory docela pochválit. Implementovali do něj totiž několik novějších technologií a mnoho detailů, takže je to asi nejhezčí ukázka na Unreal 2.5 enginu vůbec. Vedle Conviction je Bioshock 2 vyloženě hnusný a bez detailů.

(Unreal 2.5 engine? Nevypadá to tak špatně, jak to zní ...)

Takže technologicky to sice není moderní hra, ale autoři udělali maximum a pořádně ten starý engine vyšperkovali, takže to v maximálních detailech nevypadá vůbec, ale vůbec špatně. Vynikající stínování díky Ambient Oclusion a hra světel díky pokročilým HDR efektům.

(zdroj: PCGH.de)

Nicméně všechno se zachránit nedalo. Takže vyloženě nepovedené a hodně zastaralé jsou některé modely. Auta nevypadají dobře a v některých scénách se chovají vyloženě směšně. Modely stromů, křoví atd. jsou 2D, což je opravdu ošklivé. A pak jsou tady zastaralé efekty střelby, ohně, výbuchů, které zkrátka postrádají moderní prvky DX10/11. Na druhou stranu sklo a jeho rozbíjení nevypadá špatně. Trochu mě tedy zaráží, že když vystřelím na světlo, vidím letící kulku, a světlo zhasne v okamžiku výstřelu, i když je kulka ještě na cestě. Takže fyzika v téhle hře totálně chybí, což poznáte i na letu granátů, protože kam namíříte, tam to letí a nějaká balistika se může jít bodnout.

(zdroj: PCGH.de)

Pokud jde o náročnost, testy jsem nedělal, nějak mě testovat zastaralé hry nebaví :/. Fraps jsem měl puštěný a v nastaveném rozlišení 5760x1200 na plné detaily s 8AA/16AF a se vším všudy, to jelo na 40FPS na HD 5870. Takže opravdu tahle hra nemůže dělat žádné větší problémy. Problémy nebyly ani technického rázu, ovladače držely, žádné pády ani nějaké vady v obrazu. Hru jsme zkoušeli i na grafické kartě GTX 470 a ačkoliv nejsou oficiálně podporovány, kromě drobných problémů s artefakty v obraze, vinou nedostatečného chlazení v běžné skříni, to také fungovalo. Podle mých informací by zatím neměly fungovat SLI a CrossFire systémy, ale nějak vám to dělat problémy nebude.

(Zdroj: PCGH.de)

Pochválit můžeme hudební doprovod, který dokresluje atmosféru moderní špionážní filmové akce. Nadabování je špičkové, takže také kladné body. Horší už je to s filmovými sekvencemi. Zatímco v nových hrách jsme zvyklí, že filmové sekvence berou dech a jsou o třídu kvalitativně lepší, než samotná hra, zde jsou filmové sekvence poněkud bídné kvality, mám pocit, že jsou snad dělané v rozlišení 800x600. K tomu musíme bohužel připočíst zastaralost enginu, což se nejvíce projevuje v pohybu postav a vůbec všech předmětů, které jsou maximálně toporné a je to hodně vidět, i když se autoři snažili, jak to šlo, aby nebylo. Prostě to není ono a bohužel to kazí dojem.

(2D modely v roce 2010 a v dobách DX11 a tesselace? Ehm .... )

Zmínit bych se snad měl ještě o ovládání. Hra podporuje Xbox ovladač a je cítit, že je udělána maximálně jednoduše tak, aby se to právě na gamepadu dalo v pohodě hrát. To ovšem příliš zjednodušuje hraní na myši a klávesnici, kdy jste výrazně přesnější a rychlejší a podle toho pak vypadají ty souboje a bitky. Ale ovládání je zvládnuto jinak technicky bez chyb. Podívejme se tedy na hodnocení a závěr …

 

 
  • Splinter Cell: Conviction – Hodnocení

Dostáváme se k samotnému závěru. Z celého článku asi už cítíte, že Splinter Cell je poněkud rozporuplnou hrou, která rozhodně mohla a měla být mnohem lepší. Jednoznačně nejlepší složkou hry je příběh, ten je sice klasicky Hollywoodsky a konspiračně kýčovitý, ale je dobře podávám. Ovšem je otázkou, zda celková prezentace hry je tím pravým ořechovým.

(Vrtulník s kulometem? Bez šance .... pro vrtulník ;) )

Splinter Cell byla vždy stealth akce a se vší úctou, Conviction stealth akcí v podstatě není. Proč autoři odebrali tolik možností interakce, je záhadou. Čekali byste, že když někde uberou, tak jinde přidají. Ale to se nestalo. Větší důraz na akci naráží na naprostou absenci umělé inteligence, kterou nevyváží ani počet nepřátel, kterých tu je na akční hru velmi málo. Nepřátelé jsou hloupí, nic nevydrží a nepředstavují absolutně žádnou výzvu. V celé hře není jediný, který by byl nějak obtížnější. Většina bitek vám v ideálním případě zabere pár desítek sekund, někdy i méně. Samozřejmě můžete to zkoušet nepozorovaně, ale protože vám chybí důležité možnost interakce, v podstatě to tak hrát nejde.

(Celá nabídka singlplayeru)

V této rovině, když si vzpomenu na hodně podobného staršího HITMAN, je Conviction výrazně horší a nedosahuje jeho kvalit a herních možností ani hratelnosti, což je na pováženou vzhledem k tomu, jak starý HITMAN je.

Spinter Cell Conviction je hra, která se snaží být pro masy a fandy série nechává na holičkách. Rádoby moderní prvky akčních špionážních krimi ala 24 hodin ze hry přímo vystupují, a pokud jste tím přesyceni, je to problém. Vlastně nic více zajímavého, mimo příběhu, hra nenabízí. I na nejtěžší obtížnost, která je ale pro běžně herně zkušeného hráče vyloženě triviální, je příběhová kampaň otázkou 5-6 hodin. Trochu zachraňují situaci další herní módy a další herní náplň speciálních misí. Takže si dalších pár hodin přidejte a pak nevyhnutelně hra letí do kouta. Splinter Cell Conviction je bohužel jen spotřební zboží. Není to žádné herní veledílo, na které byste vzpomínali a vraceli se k němu. V porovnání se staršími díly je to ne jeden krok, ale několik skoků zpět. Herně je chudší, méně realistický, celkově extrémně jednoduchý a všechno je jen na efekt aby se to dobře prodávalo. Žádná snaha o skutečné inovace, o skutečný technologický pokrok ani nic jiného. Škoda. Možná se to z hlediska financí a prodejů hry UBISOFTU vyplatí, ale z hlediska kvalitní hry je to rozhodně špatný směr.

Celkově je tedy Splinter Cell Conviction typickým spotřebním herním produktem, cíleným na masové publikum a je z toho cítit přehnaná hra na jistý výdělek s lacinou brutalitou a krví všude okolo. Atmosféra, stealth prvky a vůbec celá hratelnost starých dílů je zcela pryč. Hra má působit hlavně hodně cool, což některým bude dost vadit, zvlášť když masy a stáda nemají o tom, co je skutečně cool vůbec ponětí. Celkově naladění směrem k akční střílečce selhává na provedení, hlouposti nepřátel a jednoduchosti hry. Navíc v podstatě úplně to samé nabízela poměrně stará série her HITMAN a to v celkově lepším herním provedení. Technicky to také není úplně nejlepší, ze zastaralého engine vyklepali autoři maximum, klobouk smekáme, ale něco už ani tuny make-upu nezamaskují a to je špatné.

(Menu hry a "udávaná plná podpora" Eyefinity ala Ubisoft v praxi :/ )

Splinter Cell Conviction je hra, která dobře na pár hodin zabaví, a docela zábavná je i v kooperaci. Nicméně chybí tomu to, co ze Splinter Cell dělalo Splinter Cell. Všechno je tak nějak na půl hotové, jen aby to vypadalo Cool, což nevypadá a mnoho dobrých věcí padlo za oběť zjednodušení. Hlavně si ale hra si hraje na něco, na co nemá, a to na akční střílečku, kde ji převálcují jiné tituly. Co naplat, věkový průměr hráčů sice atakuje hranici 30let (těch platících určitě), přesto si autoři her a vydavatelé myslí, že to hrají malé děti, co nezvládnou víc jak 2 knoflíky, na křižovatce s dvěma odbočkami začnou bezmocně běhat v kruhu a kam odtáhnout tělo aby nebudilo pozornost, by jim zabralo celý den. Takže ve výsledku je záhadou, jak může tenhle přinejmenším rozporuplný produkt někde dostat hodnocení 9/10 a autor to myslet vážně.  Se vší úctou, více než 73% tomu nemůžu dát a neshodit přitom kvality jiných her ani sám sebe. Snad nás v budoucnu čeká nějaké skutečně nový díl Splinter Cell Stealth akce, tenhle bude pro mnoho z fandů série herně velkým zklamáním. Škoda.

 
 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 02:27:26
avatar
Takže, aj ja pripájam svoj názor na Conviction.
Dnes budeš mať DD radosť, žiadna kritika na tvoju adresu, ale k veci.
Chválim po dlhej dobe vcelku objektívny a nezaujatý text. Musím dať za pravdu Honzíkovi, že Conviction je pre fandov série naozaj trpkým sklamaním. Za tých 73/100 môže byť vďačný.
Dnes som dohral PC "demo verziu" a pred tým ako som čítal Honzov text som v duchu udelil 7/10.
Takže čo ma sklamalo?
Conviction nieje stealth hra! Je to len velmi priemrná strielačka s malými náznakmi stealth.
Za najväčšiu tragédiu považujem to, že hra nepozná tmu. A to je v "stealth" hre vskutku na zaplakanie. Prechod do černobiela je nepresvedčivý a rušivý. V hre vôbec nieje cítiť výzva sa schovávať. Veď načo aj, keď je všade ako vo dne ako na pravé poludnie. Vďaka tomu trpí aj inak podarená grafika, ktorá je nekontrastná a neustále akoby sivá. Koľkorazy som si počas hrania povedal, do riti, prečo to museli takto zdrbať, aké to mohlo byť pekné...
Druhá rovnako tragická vec je odobratie stealth ovládania.
Panák sa dokáže "bohovo " kryť, dokáže kráčať alebo bežať, alebo sa skrčiť. Geniálne plynulé menenie rýchlosti pohybu pomocou koliečka myši sa odporúčalo do zabudnutia. Schovávanie mŕtvol je už len klinec do truhly.
Tiež pestrosť lokácií je dosť malá a hra je krátka.
Ešte doplním že ma značne iritovali nápisi tipu "preskoč stlačením medzerníka". Keby mi to nepísali na každej strane každého stola, asi tam stojím do teraz......

Vo výsledku sa jedná o hru, z ktorej by bol /ak si odmyslím mohutnú reklamu/ vcelkom slušný akčný budget za 500Sk.
Avšak za cenu AAA hry a ešte s Ubidementnou "ochranou" radím jednoznačne nekupovať. Fanúšikovia série budú sklamaní. Presne ako písal DD, Conviction je produkt, ktorí bolo potrebné vyrobiť aby boli bubáky. Doplním že najviac prachov bude z USA, preto treba vytvoriť produkt "zlehka priblblý" a "cool" a aby som nezabudol na xbox...
Vo vedlajšom slede Conviction strieda DoubleAgent na poste najhoršej časti série.

Pre hnidopichov, vlastním originály všetkých časti Splintera.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 06:30:03
avatar
Přesně tak.
Díky té černobílé trapnosti se ze hry úplně vytratila hra světla a stínu, která grafiku celé série tak provázela. Sam zapomněl spoustu pohybů a celkově mu hrubě ubylo možností, ale naučil se běhat a šplhat po římsách jako opička. Super.
Hra celkově je strašně plytká a krátká. Jediné co mě u ní ještě jakž takž udrželo byl příběh. Moje hodnocení: 5.5/10, v porovnání s jinými 3D akcemi je to krátká nuda a Stealth Akce to rozhodně není.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 13:01:04
avatar
Ještě teda dovolim si dodat, ež Splinter Série začinala na originální xboxu, takže to byla vždy konzolová série, neni to tak, že teď by se to vrhlo na konzole tak by se to zjednodušilo, to ne. Jednoduše to chtěli udělat vývojáři jinak a to jestli se to mělo jmenovat Splinter Cell, toť otázka : )
---
Pro angličtináře velmi humorná recenze:
Odkaz
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 19:17:19
avatar
Citace:
jestli se to mělo jmenovat Splinter Cell, toť otázka

podle mě ne, jakmile série změní žánr, měl by se změnit i název. Je to můj názor, možná jsem trošku extrémista
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 20:46:08
avatar
Súhlasím s Tebou, extrémista...
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 21:08:54
avatar
Budiž je možné, že začínala na xboxe, ale pravda je tá, že posledný diel je sprznený kvôli americkým konzolovým hráčom. Takže nič to nemení na veci.

No, skôr si myslím, že nie vývojári chceli urobiť inú hru, ale vydavateľ chcel zarobiť o pár miliónov viacej. Nechce sa mi veriť, že rovnakí vývojári ktorí vyrobili Chaos Theory by dobrovolne vyrobili aj takúto podobu Conviction.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 21:20:46
avatar
To konzolový bych jednduše vynechal, když je to od prvopočátku konzolový titul, jednoduše hráči nechtěj sloitý hry. Diť stačí se třeba podivat na novej C&C..zatlačil sem slzu, když sem to viděl : (
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 22:08:59
avatar
vydavatele chteli urobit jinou hru, podle toho co psaly by to byl paskvil, kde se Sam schovaval po vsech certech a vypadal jako bezdomovec. Jediny plus by melo byt to, ze mel pouzivat vsechny predmety ve hre, jako stul, zidle atd, melo to byt pry interaktivni. Ale to by byl totalni odklon od serie, tohle je jeste na ceste, sice miri jinym (akcnim) smerem, ale je tam videt porad starej dobrej Splinter Cell.
neox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 08:31:42
avatar
jak muze takovej shit ala moorhuhn dostat 73/100 lol. predchozim dilum nesaha ani po kotniky. Ujete hodnoceni. zajimalo by me,jak by vypadala prumerna hra, ktera by si zaslouzila 5/10.Jedine bod za to,ze to vydal ubisoft a dalsi bod za protipiratskou ochranu : -)
PS:grafika je taky otresna, kam si dal oci .-)
koukam na jine ceske recenze a hra dostala 92 a 90%, takze se obavam, ze to nebude piratstvi, ktere zabiji herni prumysl, ale podobne recenze, jenz vychovavaji herni analfabety.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 08:17:24
avatar
Co člověk to názor co hráč to názor.Znám lepší ale zase taková trága to není a jednou jsi to v klidu projdu.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 09:50:49
avatar
nic proti ale je to pro me asi nejzabavnejsi hra roku,,dyz to clovek hraje na nejtežsi obtiznost je to docela vyzva a na xbox gamepadu se to hraje samo,,az na textury v dalce ty jsou hnusny,, pro me jasnych 9/10 a navic davat pomer- zabava 65% je blbost protoze je tu dobra znovuhratelnost a skvelej coop.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 10:00:17
avatar
No právě. Hraje se to samo. Mark & Execute hovoří za vše.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 18:46:44
avatar
Mark & Execute je super vec, nejde o to ze se to hraje samo, jde o to, ze to pridava akcni prvek. Prokopnes dvere, chytis protivnika pod krk , v rychlosti (nebo pred vstupem do mistonosti) oznacis nepratele a pak odkliknes a kochas se. Je to neco jako bullet time, i kdyz ne tak okaty.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 19:18:36
avatar
a myslíš, že ve stealth akci má takový herní prvek své místo? Podle mě by to byla super featurka pro hru typu Gears of War. Ale u Sama Fishera tohle nechci.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 22:06:53
avatar
jasne, ma, tohle tootiz neni plnokrevna stealth akce jako minule dily, nehraje si na ni, je to akcnejsi stealth ala MGS.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-11 07:21:53
avatar
v tom případě je stealth i každá hra, kde tě nepřítel nevidí ve tmě. To je totiž jediný stealth prvek, který ve hře zůstal...
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-11 14:26:54
avatar
to je ale hlavni prvek Stealth znamena prece neviden.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 10:08:55
avatar
S recenzí až tak nesouhlasim, ale je poměrně pěkne napsaná a i 7/10 se mi zdá poměrně slušný na to, že je tak trochu zázrak, že po 5ti letech hra vůbec vyšla : ) Jinak autor je zřejmě opravdový "Hitman" protože mě Sam vydržel jednu kulku a zvlášť v těch částech, které už se nedali dělat jinak než střílením, sem dostával dost na prdel, takže typický rambo styl podle mě nejde použít (teda minimálně umě : D ). Na grafiku mám dost smíšený názor, jednak se mi hrozně líbí to promítání úkolů, myšlenkek, flashbacků na stěny, to je prostě pecka, na druhou stranu zastaralý engine je už dost vidět. Co mě oslovilo nejvíc je coop a podání příběhu v single kampani, které mi přišlo opravdu parádní a někteří filmaři by se mohli učit. Já osobně nikdy neměl rád stealth, Splinter Cella sem v minulosti rád neměl a ani MGS mě nenadchnul, Hitmana:BM i Thiefa (několik dílů) sem dohrál, ale nijak odvařenej sem z toho nebyl. Za mě pro tohodle Sama predátora 8/10 : ) A jinak pěkná recenze : )
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 10:38:13
avatar
Celý problém je v tom, že Conviction je zneužitie značky SplinterCell. Budem sa opakovať, ale ak by sa hra volala FireCell Conviction, nepoviem ani slovo. Jednalo by sa o priemernú, aj keď reálne vzato až podpriemernú strielačku.
Súčasný stav však jasne ukazuje ako chcú vydavatelia vytrieskať prachy zo známej značky za každú cenu. A to aj za tú cenu, že z pôvodnej nosnej myšlienky hry urobia úplne odlišnú.
SplinterCell Conviction je taký mačkopes, nieje ani poriadnou strieľačkou a už vôbec nieje stealth. Vo výsledku sa však bude výborne predávať, pretože marketingové peniaze na bakšiše recenzentom sa postarali o vysoké hodnotenia. Krásna degenerácia PC hier. Niečo musí byť zlé, keď namiesto toho, aby sa séria zlepšovala, stoja dve posledné časti za hovno. Splinter je umňa zaťial pochovaný a dočasne hybernovaný v Chaos Theory, ktorý aktuálne dohrávam už asi po šiesty krát. Už sa len bojím čo urobia páni na prachy s novým Hitmanom, a hylavne s mojim milovaným Thiefom.

Ešte dodám, že ak hrám štýlom, ktorý si vysnívali tvorcovia, tak ani na realistic nieje hra výzvou. Jedinou výzvou je autosave, táto hovadina z konzol. Aj takto sa dá predlžovať herná doba.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 18:48:54
avatar
Conviction je plnohodnotny nastupce, sam uz ho mam dohranej a ted hraju na nejtezsi obtiznost a nevsimam si, ze by to bylo trivialni... Rambo styl nefunguje a clovek musi hodne planovat a hodne se schovavat, takze zadna akcni strilecka.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 19:20:06
avatar
asi jsme hráli dvě různé hry. Ty akční pasáže, kde se ani schovat nejde, si zjevně přeskočil
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 20:28:11
avatar
jsou tam, je to akce, ale neni jich tam tolik, aby to kazilo zazitek ze hry.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 20:49:23
avatar
Tak to si dovolím nesúhlasiť, hru som prešiel na realistic bez akýchkoľvek problémov a dá sa hrať aj rambo štýlom v pohode. Nechcem rýpať, ale asi je to o tom povestnom "skille". Ale ja si viem vychutnať aj akciu aj stealth, ale nie priemernu akciu co sa tvari ze ma nieco spolocne so stealthom.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 22:05:46
avatar
to bych rad videl, protoze na realistic dostane Sam 2 kulky a je hotovo. Spoustakrat se mi stalo, ze jsem nestacil ani prebehnout z jednoho ukrytu na druhy, vzdaleny asi 3 metry aniz bych nelezel v krvi. A to jsem teprvv iraku, jsem zvedavej jak zvladnu bily dum, kde po Samovy jdou SpliterCellove.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 10:41:12
avatar
A ešte jeden dodatok. Vždy keď si začínam myslieť, že je Honza objektívny, vždy si spomeniem na recenziu MW2. Hra ako taká úplný odpad, s čím DD súhlasil, ale aj tak jej udelil neprimerane vysoké hodnotenie, myslím 93/100?. V čom je háčik?
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 11:27:52
avatar
Taky na to neblaze vzpomínám, ale nešlo by to tak nějak vklínit pomocí editu do jednoho přízpěvku? : )
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 11:34:36
avatar
To my ušlo, malo to byť ako edit. Ale nevadí, aspoň to vynikne a DD sa pozrie svojej "temnej minulosti" do tváre
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 11:31:39
avatar
co mas proti MW2? Na ty hre me neurazilo vubec nic.Naopak jsem se kralovsky bavil, kdyz si muj kamarad sedl u me ke kompu a rikal, tak mi ukaz ten tvuj hardcore(hral to doma na normal). Vybral si vezeni. Kdyz asi po 15ty hebnul do 20s po pristani, tak to vzdal. Pak jsem pochopil, ze to vlastne pro "bezneho" hrace neni tak easy. Jen vy moc smazite pratele...
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 11:46:26
avatar
No s tým smažením máš asi pravdu, ale predsa... ono tak nejde o to, ci je to easy alebo hard. /každý dokáže poslať tony zázračných nepriatelov/
Ide o rozpor medzi skutočnými kvalitami a zaplatenými hodnoteniami.
Grafika - zastaralá, ale na priemer to ešte dotiahne, Hrateľnosť - pre mňa osobne nula bodov - čistý Morhun. To môžem hrať ruskú "konzolovku" kde vlk chytá vajcia do košíčku a budem na tom podobne. No a príbeh? Ten je v MW2 asi najhorší čo som kedy videl. Je to špička v americkoizraelskej propagande. No proste hnoj. Nápad žiadny, patos jak prase, Ami wins! No proste odpad.
CODMW2 je náborová hra pre tupú zmes rôznych národností, etník a náboženstiev zvaných američania.
No a pre tieto veci, ktoré som vymenoval si zaslúži MW2 tak 5/10.
Ale inak áno, asi fakt moc smažime
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 12:37:38
avatar
to je prave co nechapu. tuny nepratel tam nebyly, zazracny uz vubec ne, proste tak akorat. koupis jednu, dve/tri, chcipnes. nepritel chytne hlavu a jde. to mi prijde akorat, zadny zastupy ktery porad kostis, viz nektery casti treba metra. grafika mi prisla akorat. nevim kde byla zastarala, respektive v ktery hre ty doby byla lepsi. pribeh u strilecky? hmm, na ten jsem uz davno rezignoval. vzdy me dokaze aspon prekvapit, ze tam neco jako pribeh je. jako bys hledal pribeh ve filmech s arnoldem nebo silvestrem porad je to to samy, jak film tak hry. jsou i lepsi kousky, treba MW1, ale me osobne to bavilo vic nez jine strilecky.
pro me je treba nechopitelny jak nekdo vyzvedava stalkera jako strilecku, kdyz model strelby je dan absolutni haluzi a nasoben nahodnym cislem. i proto chapu, ze muze nekdo hre udelit 93/100, je to jeho subjektivni nazor .]

p.s. splinter cell a rb6 byl pro me vzdy jednou z nej serii. bohuzel rb6 uz je tam kde je a splinter jak ctu taky. skoda. stealth akce jsou nejzabavnejsi "strileckou" co znam
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 12:52:01
avatar
háček je v tom že MW2 bylo přesně takové, jaké mělo být, nic víc, nic míň na nic si nehrálo .... takže bylo hodnoceno podle toho .... to co nabízelo, chtělo nabízet, to prostě nebaídlo a perfektně, že se nám to ve všech směrech nezdá, je sice pěkné, ale hodnotíme objektivně a pak prostě ano, MW2 náleží vysoké hodnocení .... doufám, že je to pochopitelné
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 13:20:15
avatar
Nechápem... /a to sa inak považujem za rozhľadeného človeka/

Veď sám hovoríš neustále o objektivite. Takže objektívne vzato môžme hodnotiť grafiku, hrateľnosť, príbeh, hraciu dobu a podobne. A keď sumárum tohoto všetkého nám ukazuje nanajvíš priemernú známku, ako to "objektívne" môže dostať známku špičkovú?
To že hra bola taká aká mala byť, to mi príde ako ťažká barlička a alibizmus. To by aj hociktorá budgetovka za 500Sk mala povinne dostávať 95/100. Aj keď sú síce budgetovky väčšinou naprd, za tú cenu v podstate ponúkajú presne to, čo od nich očakávame, nič viac nič menej. Tak prečo dostávajú 5/10??? Kde je rozdiel? Kde je ten dvojitý meter? V podstate aj Conviction ponúkol to, čo autori slubovali, výborne sa predáva, tak prečo 73/100?
No, myslím, že toto Honzo neobkecáš, trošku si si dal mat. Jako to vraví ten váš Dr.Uzel? Zatloukat, zatloukat?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 15:32:58
avatar
objektivne na hre nemuzes hodnotit nic. kdyz sem to ddmu zduvodnoval proc nelze hodnotit objektivne cokoli od grafiky az po herni dobu tak na to neodpovedel, ale furt si mele to svoje. objektivni hodnoceni her neexistuje...
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 20:56:35
avatar
No bohuzial nesúhlasím. Hra sa dá do istej miery zhodnotiť objektívne. Samozrejme jemné nuancie nie, tie sú ťažko subjektívne, ale každý napríklad vidí, či je textúra ostrá a či rozmazaná. S takýmto fatalistickým prístupom by potom nemalo cenu hodnotiť absolútne nič. Ale ak chceš tvrdiť, že napríklad film Prciprciprcicky má rovnakú hodnotu ako Prelet nad kukučkiným hniezdom alebo podobne, tak to potom nieje o čom.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 18:51:09
avatar
vzdyt i Conviction nabizi co ma nabizet a na nic si nehraje. Akci a detektivku, Sam se proste nasral a jde je vystrilet, podle me je pribeh a navaznost na ostatni splintercelly (hlavne na Double Agent - mozna skoda, ze jste ho nedohral, treba byste tomu pak dal o par bodu vic) je perfektni.
Anonymní  - Problém 2010-05-10 11:31:21

Tak si říkám, jsem jediný, kdo bojuje ve spoustě nových her s akcelerací myši? Namátkou Assassin2, JustCause2, episody do GTA4, a nakonec i tenhle Splinter Cell.

DD píše něco o headshotech, ale sakra, vy ste schopni něco ve splinter cellu trefit? Blbě se objektivně popisuje můj vlastní 'skill', ale řekněme, že jsem pravověrný a dlouholetý quaker, hraju online Q3, QLive, v singlu mám obtížnost nightmare jako běžné rozcvičení... Ale v SC nebo JC2 mi nervy tečou když mám vůbec něco trefit, a podařilo se mi umřít i na obtížnost Normal.

Zkusil jsem MarkC mouse fix, v ovladačích myši(Razer Imperator) i ve windows mám všechny formy akcelerace vypnuté, ale nic nepomáhá.

Tak co mám dělat, abych dosáhnul absolutně lineárního pohybu, tak jako ve Quaku, tak jako na ploše?!
Anonymní  2010-05-10 11:46:06

Ten anonym, to budu já. Nějak mi DDWorld blbne.
Foxnec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 14:57:49
avatar
ups, tak ještě jednou, Opera Mobile 10 si s DDWorldem nějak nerozumí, a jako anonym psát nebudu
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 11:49:20
avatar
Niesi jediný, naposledy som takto bojoval s ResidentEvil5. Len neviem, či je to kvôli przneniu konzolami, alebo je to úmysel, aby ovládanie vyzeralo "reálnejšie", kedže kde v skutočnosti nájdeš absolútne lineárny a plynulý pohyb? Ale skôr sa prikláňam ku tým konzolám.
Foxnec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 15:13:40
avatar
Někde jsem četl, že to má co dočinění s prachbídnou konverzí ovládání z X360 controlleru na klávesnici a myš. Takže my, počítačoví hráči, trpíme za to, že mají konzolisti na těch svých vercích osm tlačítek.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 12:49:35
avatar
já mám akceleraci myši nastavenou trvale hodně vysoko, takže s tím problém nemám ...
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 13:09:16
avatar
No neviem neviem, niekedy človek naozaj skúša všetky možné nastavenia, ale výsledok ujde len tak tak. Stále tam tá myška akoby plávala...
Foxnec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 15:11:04
avatar
Mě to teda neskutečně štve, když pohnu myší pomalu o 5cm, a posunu se o 100px, a pak pohnu myší rychle o tu samou vzdálenost, a urazí třeba 1000px...

V praxi to totiž musí znamenat, že vedle toho, abys měl v ruce cit pro to kterým směrem a jakou vzdálenost máš myší pohnout, musíš mít ještě smysl pro to, jakou rychlostí musíš myší pohnout, aby ses posunul o požadovanou vzdálenost na obrazovce. To je pro mne nepředstavitelné a takové hráče bych asi měl obdivovat, i když mi to připadá, že si akorát přidělávají práci.


Ale tak evidentně někteří takto hrát umí
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 15:38:30
avatar
jo tohle me taky u spousty her dost stve, ale da se rict ze sem si na to pomalu uz i zvyknul. jen to neni porad ono a kdyz je k dispozici fix kterej akceleraci odstrani tak ho hned aplikuju.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 12:59:35
avatar
"Celá hra je udělána ve stylu moderních kriminálek, s třesoucí se kamerou a flashbacky do minulosti."

blé blé blé, jen to slyším už mě nadavuje... Hrůza!!! Jdu si ulevit k BF-BC2, ty si šetřím a každou akci si vychutnávám. Taky to není bůhvíco, ale oproti tomuto...

Ježíší Kriste kde je ten nový MechWarrior!!!
Sajmoska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 14:59:07
avatar
Nejlepší hra, co sem za poslední dobu hrál... Starší Splintry sem hrál taky a vůbec mi to nepřijde jako pokles série, spíš naopak. Pro mě 9,5/10 vedle Batman AA, MW2, Bayonetta, Forza 3, Metro 2033 atd. Pro mě prostě špica!!!
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 18:52:31
avatar
souhlas, taky jsem dlouho nehral hru, ktera se dala takhle vychutnat a byla filmova a ne stereotypni. Taky bych ji dal 9,5/10
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 15:05:52
avatar
K hodnoceni se vyjadrovat nebudu, protoze pro me nema zadnou cenu a myslim ze je nerealny objektivne hodnotit hru. Proste kazdy ma rad neco jineho a podobne bodove hodnoceni je dle meho nazoru nesmysl. Nicmene vubec nechapu kde autor dosel k porovnani s HITMANem. Zanrove je to prece uplne jina hra, ktera sa da opravdu projit bez zbytecneho krveproliti(krome cilu vrazdy samozrejme). U noveho Sama me naopak spise napadlo srovnani s Batmanem AA, tedy jeho jednou casti a to postupne likvidovani nepratelu rozmistenych v urcite lokaci. Taky nechapu jak si muze stezovat na nejvyssi obtiznost. Jako rambo jsem si urcite nepripadal a staci jedna-dve kulky a je po me. Navic pokud clovek chce muze hru hrat i standardne potichu i kdyz urcite pasaze vas nuti k vystrileni. Kdyz to tak ctu tak mam chut se vratit k zatim asi nejlepsimu dilu Chaos Theory. Double agent me uz asi potreti znechutil bugama, kde se zaseknou nepratele a ja nemuzu level projit bez alarmu. Cili pro me zustava nejhorsi Double agent. Conviction alespon zabavi kdyz uz nic.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 20:59:44
avatar
Chaos Theory ostane asi navždy neprekonaný.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 22:02:59
avatar
presne tak, chaos theory je zatim asi nejlepsi. I kdyz pribehove je to konspiracni slatanina ala Tom Clancy, v tom je Conviction vice privetivejsi.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 15:41:21
avatar
Naprosto se vším souhlasím, víc jak 7/10 si hra nezaslouží, pro mě taky dost zklamání, a k té fyzice, je jedna z nejhorších v poslední době co jsem viděl
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-11 13:22:28
avatar
tam žádná fyzika neni
Kastan42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 17:16:07
avatar
Chtěl bych se zeptat, proč hru testujete v rozlišení na 3 monitory, když na těch dvou je jen černá barva. Počítá GPU i snímky na ty 2 monitory, tj. ubírá to na výkonu?

Jinak velké zklamání, mnohem lépe bych ocenil stealth only akci, kde 100% dokončení mohu dostat jen za minimum zabitých, kde se vždy rozmýšlím zda někoho ochromit nebo ho zkusit nějak obejít/podlézt/nadlézt/odlákat a zabít jen v nejhorším případě. Odklízení těl? Vždyť to je i v AC2 !
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 18:54:52
avatar
proc si zde vybirat zda nekoho zabit/ochromit, kdyz to neni kalsicka infiltrace a exfiltrace? Sam je chce vystrilet, jde mu o pomstu a ne o podlezeni a tak
Kastan42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-11 17:16:57
avatar
Me je jedno o co jde Samovi. Me jde o stealth a podlézání
janakulka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 18:35:33
avatar
Ja som predošlé diely nehral, ale keď prídem po 18 hodinách z práce tak sa na tomto pekne pobavím. A že je to lineárne mi vôbec nevadí, proste je to pohodička, takže u mňa palec hore.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-11 22:03:09
avatar
To s Eyefinity je zaujimave. ma to podporovat a nepodporuje? Hmm..super Ubisoft fakt Super.
Araya [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-11 19:02:02
avatar
Pujcil jsem si to od kamose a po dvou hodinach jsem nerozchodil ani jednu ze 4 klavesnic ve hre,takze jsem se nemohl hybat ve hre tak jsem to smazal
MikeB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - sklamání 2010-05-12 00:49:59

Pamatuju se, že Ubisoft odložil vydaní Conviction ještě v době příchodu Assassins Creeed 1 proto, že si hry měly být podobné(rohodně dnes žádnou podobnost nevidím). Takový dlouhý vývoj a nakonec je tady "jen" tohle? Bohužel jsem sklamaný. Pro mě zatím jako hra roku jasně vede Metro 2033.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-19 21:03:39
avatar
podobnost s původním konceptem Conviction tam byla, mrkni na první trailery.
MajkD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-12 10:39:40
avatar
Já se u této hry bavím a nemůžu si stěžovat. Každému se líbí něco jiného, mě prostě Conviction padl do noty a přijde mi ubohý označovat (ač nepřímo) hráče cvičenými opicemi. Interakce, kde se mačká tlačítko mi přijde lepší než jen tupě koukat na video. Ale jak už jsem psal každý má svůj názor a vyhovuje mu něco jiného.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-12 18:42:22
avatar
Dobra recenze a zrejme i hra. Posoudit zatim nemuzu, jeste jsem nehral
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-15 23:20:59

Eyefinity nefunguje , protoze ubisoft ponekud zapomel na svoji ochranu a hra se mu tudiz vratila obratem zpet k odstraneni toho svinstva ......
Stefan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Sklamanie 2010-05-24 18:34:40

No teda som s toho sklamaný.Inak super recenzia!!!
Už som si ju chcel objednať, ale 35 eur za xboxové ovládanie teda nedám.Hral som všetky časti. No je to škoda.
Ale aj tak vyskúšam demo a uvidím. Za pol roka bude stáť 15 eur a potom sa rozhodnem.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-24 20:29:35
avatar
Zajímavé pojetí stealth akce pro lamy Všude nápisy, Tohle preskoč, Tady to znič, Toho teď sejmi, Tady počkej OMG co to jééééééé, to je hra pro konzolové retardy a ne pro PC hráče, zlatý Chaos Theory, to byla hra
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-24 21:48:53
avatar
vsechny splinter celly ale vychazeli primarne na konzole
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!