Recenze: Dead Rising 2 – masakrování zombíků nikdy nebylo zábavnější (cheatování doporučeno)
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 17 říjen 2010
alt

 

 

 

 

Recenze: Dead Rising 2 – masakrování zombíků

                     nikdy nebylo zábavnější (cheatování doporučeno)

Hned na úvod říkám na rovinu, že nejsem fanda her od Capcomu a to mluvím jako někdo, kdo ty hry opravdu hrál a zná je. Ba dokonce jejich hry shledávám velmi hloupé, nudné a špatně udělané, takže jsem trochu s nedůvěrou přistoupil k dalšímu jejich počinu. Nový, či spíše staronový Dead Rising 2 nese jasný podpis tohoto studia, přesto musím říci, že hra mě v mnoha ohledech příjemně překvapila, i když jsem ji měl chuť po prvních 30 minutách odinstalovat. Dead Rising 2 je remake prvního dílu, který vyšel jen na konzoli Xbox360 a jak asi tušíte, moc se nezměnilo. Pro nás, majitele PC, to ale zase nic moc neznamená, protože druhý díl je pro nás vlastně prvním …

Nebudu chodit kolem horké kaše, a řeknu to na rovinu. Hra je to neuvěřitelně hloupá a stupidní a asi by sloužila odpůrcům herního průmyslu, jako důkazní materiál stupidity a kažení mládeže opravdu dobře. Ale to neznamená, že by to byla špatná hra. Naopak, svou herní tématiku zpracovává velmi dobře a to tak, že nic lepšího na tomto poli asi ani nenajdete. A to pole se jmenuje likvidování zástupů nemrtvých. A tím zástupů myslím skutečně tisíce a tisíce nemrtvých, kteří vás obklopují ze všech stran a neustále.

(Kdo nemá rád davy, není to hra pro něj ...)

Samotná hra se odehrává ve fiktivním městu Fortune City, což je takové malé Las Vegas. Z počátku pohoda, zombie už jsou tu dobře známé a slouží k pobavení živých, jenže věci se vymknou kontrole, či spíše jsou vymknuty kontrole záměrně, a nemrtví zaplní celé zábavní město a proměnní jej v holý boj o život těch několika málo přeživších.

A zde startuje celá hra. Abych pravdu řekl, slušný a hutný příběh bych u této hry opravdu nečekal, ale jsem překvapen, jak moc je dobrý a má zajímavé zvraty i vícero možných konců, i když z počátku rozhodně nepůsobí, že by měl hráče u hry udržet.

(Mrtvolám zmrznul úsměv ...)

  • Pokud se chcete bavit, podvádějte!

Hru jsem začal hrát normálně, ale po 30 minutách jsem zjistil, že místo aby byla zábavná, je značně frustrující. Těžkých her se vůbec nebojím, ba naopak, vyhledávám je, ale tahle je stupidně těžká. Stupidně proto, že hra se ani sama nebere moc vážně, a má hlavně pobavit, to ale nedělá, protože díky systému ukládání, kdy musíte vždycky odběhnout na záchod, kterých v lokacích rozhodně není mnoho, se velmi obtížně neumírá, přičemž je to velmi jednoduché umřít. A pak to musíte opakovat znovu a znovu ….   

(Čas se najde i na golf ...)

Prostě a jednoduše, místo zábavy jsem zažíval jen pocit zmaru. Takže jsem udělal něco, co u her normálně nedělám, a našel jsem si pěkné cheaty (trainer). Zapnul si nesmrtelnost, nezničitelnost zbraní a nekonečně nábojů a rázem se ze hry stala skutečně super zábava, až mě příjemně překvapila. Hra se zkrátka stala tím, čím se tváří … tedy hodně brutální sarkastickou řežbou říznutou zajímavým příběhem.

Hra se odehrává v přesně stanovených časových limitech (což lze také cheaty obejít). Pořád vás něco nutí dělat a stejně máte pocit, že pořád něco nestíháte. A není to jen pocit, je to tak schválně. Hra má jednak hlavní dějovou a úkolovou linii, která je ale prolnutá vedlejšími úkoly (záchranou přeživších) a také doplňujícím úkolem, kdy musíte své herní dceři podávat včas vzácný lék. Vedlejší úkoly i úkoly kolem dcery lze nesplnit, díky čemuž se dočkáte jiného konce i děje na konci.

Hlavní náplní hry je ale likvidace tisíců a tisíců zombíků, kteří se pohybují všude kolem vás a neustále se jejich řady doplňují. A likvidace je zde přítomna ve velkém stylu. Celé „Las Vegas“ je plné nákupních zón a herních zón, takže zbraní je všude dost a dost. Zabíjet lze čímkoliv, třeba i plyšovým medvědem, přejížděním vším možným i nemožným atd.

A pokud by se vám nabídka běžných předmětů nezdála zajímavá, je tu řada možností různé předměty spojovat do improvizovaných až absurdních zbraní. Mezi nejzábavnější patří medvěd zabiják, elektrické kolečkové křeslo s kulomety, či pádlo s motorovými pilami. Samozřejmě ve hře jsou přítomny i klasické střelné zbraně, které se nepřebíjí, ale náboje do nich jsou docela omezeny.

Všechny zbraně se pak velmi rychle opotřebovávají a ničí se a vzhledem k počtu nepřátel je to jedna z velmi frustrujících věcí, pokud hrajete bez cheatů. Já si dal nezničitelnost zbraní a nekonečně nábojů a pak se můžete soustředit jen na tu likvidaci a zábavu a hra je o dost lepší a zajímavější. Samozřejmě není to taková výzva, ale upřímně řečeno, tohle není moc vážná hra, tak nevím, proč bych ji měl brát jako výzvu.

Hra má i nějaké ty RPG prvky. Hra vám nabízí za zabíjení zombíků, záchranu rukojmí a pár dalších věcí jisté body postupu, a celkem je tu na 50 levelů. Každým levelem si vylepšíte buď schopnosti hrdiny, jako že bude rychlejší, silnější apod., nebo že bude mít více života a více místa pro vybavení, anebo dostanete speciální kartu, která vám odemkne možnost zkombinovat další předměty do nějaké speciální zbraně.  Upřímně řečeno, všechno to hraje takový vedlejší smysl, ale je dobře že to tam je, i když rozhodně bych si představoval lepší zpracování a propracování i smysl toho celého. Například váš hrdina vůbec neumí běhat a je neskutečně pomalý na začátku i po vylepšení.

Dostat se na 50 level není až takový problém. Při zabíjení speciálními zbraněmi získáváte i body navíc. Mě osobně se nejvíce líbil luk s dynamitem, kterým berete najednou i 20 nepřátel a čistíte lokace a shluky nepřátel raz dva. Ty jsou téměř okamžitě po otočení zase naplněny. Vždy jsou naplněny při přechodu mezi herními lokacemi. Prostě nepřátel je neustále dost a dost a všude. Regeneruje se i vybavení, takže i když svým postupem vždycky rozmlátíte všechno kolem, s další návštěvou to tam vypadá, jako kdybyste tam nikdy nebyli. A že si celou herní mapu projdete křížem krážem mnohokrát, o tom vás ujišťuji. Velikost lokace se mi přesto zdá více než dostatečná, stejně jako celkové její zpracování i stylizace.  

(Mrtvolky neumí lézt na vyšší překážky ... využijte toho!)

Podívejme se dále ….

 

 

  • Technické zpracování

V čem Dead Rising 2, asi jako všechny Capcom hry totálně selhává, je technické zpracování. Hra má opravdu zastaralé zpracování, a kdyby vyšla před 3 lety, pořád by bylo zastaralé. Samotný hrdina je na tom docela dobře, ale všechno kolem něj je opravdu nedetailní, hranaté, no prostě radost nehledět.

(Nekonečně zombíků všude a pořád ... míření můžete vynechat, není možné se netrefit)

Hra mě naštvala už jen tím, že neumí Eyefinity. Navzdory tomu, co si někteří myslí, podpora zobrazení na více monitorů není záležitostí ovladačů jednoho grafického výrobce, ale podporou ze strany hry a podporou a technologickou úrovní herního enginu a hry samotné. Některé hry s tím nemají problém, protože zobrazení na více monitorů je věc stará téměř jako počítače. Takže třeba stařičký herní engine Source to umí bezvadně, ale třeba U3 engine ve Mass Effect si s více monitory neporadí. Dead Rising je na tom podobně. Hra se jen roztáhne, což není to, jak by to mělo na 5760x1200 ploše vypadat. Nedá se to prostě tak hrát. Takže jsem si musel zvykat na hru v 1920x1200 na jediném monitoru, což je pro mě docela utrpení, že nevidím, co se děje kolem mě.

Takže graficky i efekty je hra šíleně zastaralá, svůj účel sice plní, ale myslím, že by to rozhodně mělo být mnohem lepší, když máme ten rok 2010. Co musím pochválit je kameru, se kterou jsem nezažil vážnější problém. Dokonce se dá se střelnými zbraněmi mířit přímo i za chůze, což jsem téměř neustále používal. Z technického hlediska je nejlepší zvuková stránka. Líbí se mi celé ztvárnění prostředí se vším všudy.

Solidní je návrh úrovní a design prostředí, i když i zde je samozřejmě vidět zoufalá technologická zastaralost. Líbí se mi ale zpracování úkolů, které jsou i vtipné, někteří „bossové“ jsou zajímaví a osudy přeživších také.  

(Hra nás učí, že pomáhat máme každému, i když vypadá divně ... nebo je dokonce z greenpeace ...)

Stejně zajímavé jsou i některé mezihry, na které při hraní hry narazíte. Můžete si zahrát i poker, což je dobrý způsob vydělávání peněz, za které si můžete koupit třeba klíče od vozidel.

(Hra nás učí, že týpek s motorovkou v prasečím oblečku se neuráží ...)

Z grafického hlediska se mi nejvíce líbí ztvárnění zoombíků, ze kterých jde ta správná hrůza, méně už se mi ale líbilo efekty a technologické ztvárnění jejich pozůstatků po likvidaci. Zrovna zde se myslím dalo zapracovat výrazně více, když už je to tou hlavní náplní hry. Pokud jde o umělou inteligenci, vzhledem k tematické náplni hry se jí autoři nemuseli zabývat (moc). A je to také poznat, protože na několik, ve skutečnosti inteligentních nepřátel, během hry přeci jen narazíte. Jenže absence umělé inteligence ve hře způsobí, že jejich likvidace je ještě snazší, než likvidace nemrtvých. Naštěstí to moc nevadí.     

(Hra nás učí, že motorová pila je dobrá nejen na kácení stromů ...)

 Původně jsem chtěl hru otestovat i na výkon CPU a grafiky, ale protože se jedná o konverzi prvního dílu z konzole Xobx360, je jasné, že ze současných technologických možností a výkonu současného PC HW nevyužívá ani malý zlomek. To co vidíte na obrázcích okolo, jsou plné detaily v 1920x1200 se 4AA/16AF a na mé sestavě to ani na chvíli nespadlo pod 60FPS, což je mimochodem také FPSlock této hry.

(Hra nás učí, že chodci přednost rozhodně nemají ...)

Hra je prostě technologicky na úrovni her z roku 2005 a nelze se divit. Je to konzolovka, je to jen remake prvního dílu a ta konzole, pro kterou je určena, je 5 let stará.

(Hra nás učí, že na hodně mrtvol je nejlepší TNT)

A pokud se Capcom diví, proč jeho hry na PC nemají takový úspěch, tak je to z velké části i díky tomu, že současné PC jsou technologicky minimálně o 5 let dál, než hry společnosti Capcom a je to na nich zoufale vidět. A nejde zdaleka jen o grafiku, jde o zpracování herního prostředí, herních funkcí, možností a tak dále. Capcom prostě přestal s vývojem her a jen je vyrábí.

(I po své smrti jsou některá děvčata neodbytná a vrhají se na vás jako za živa ....)

Takže se podívejme na hodnocení

 

 

  • Hodnocení

Jak už jsem napsal v úvodu, hru jsem nakonec dohrál s cheaty (nesmrtelnost apod.). Pokud bych si je nezapnul, hru bych odinstaloval po 30ti minutách a nikdy ji nedohrál a nikdy bych neodhalil skryté přednosti této hry. Pokud bych měl hodnotit hru bez cheatů, tak řeknu na rovinu, že na více než 65% to není a ještě bych ji doporučil jen skalním příznivcům podobných řežeb.

Hra je technicky více než zastaralá, graficky je někdy až hnusná. Bez cheatů je zpočátku dost frustrující, takže to mnohé hráče odrazí už po prvních desítkách minut a je to škoda. Systém ukládání na záchodech je sice vtipný, ale klasické ukládání kdekoliv a kdykoliv by vzhledem k pojetí hry bylo mnohem lepší. Stejně ta hru kazí neustále se rozbíjející zbraně, které kazí a přerušují zábavu a jsou spíše otravným prvkem a hře ubírají.

(Davy a davy nemrtvých všude ... kulomet se doporučuje)

Pokud by to byl surový vážný survivor horor, tak super, ale hra je zjevně o zábavném zabíjení vším možným, takže dost dobře nechápu, proč ten prvek ničení zbraní, je ve hře vůbec přítomný. Trochu dvousečná zbraň je i ta časová tíseň, která je pro celou hru typická. I to by pro survivor horor bylo fajn, ale pro zábavnou sarkastickou hru je to možná trochu zbytečný prvek, přesto nemohu říci, že by byl vyloženě špatný.

(Neštvěte medvěda s kulometem!)

Já si ale zapnul cheaty, nesmrtelnost, nekonečně nábojů, nezničitelnost zbraní a díky tomu jsem se plně mohl soustředit na tupé zabíjení nepřátel čímkoliv a jakkoliv a samotný postup hrou a příběhem. A musím říci, že jsem si tu hru užil o moc moc moc více. Ano je hloupá, stupidní a je to naprostá ztráta času, ale musím říci, že jako odreagovávačka je to s cheaty opravdu paráda. Ostatně mých téměř 60 000 mrtvých zombíků za celou hru jistě mluví samo za sebe. Nikdy bych neřekl, po prvních 30 minutách, co jsem ji hrál bez cheatů, že tu hru dohraju a bude mě nakonec i bavit :).

(59 000 zabitých během jedné FPS hry ... to je asi můj rekord :) )

Co mě ale nakonec úplně nejvíce překvapilo, byl příběh. Ten je až překvapivě hutný, svižný s velmi dobrými zvraty a rozhodně vás nenechá bez reakce. A co více, má i několik možných konců. Prostě na poměry Capcomu i na poměry bláznivé rubačky, je velmi slušný příběh příjemným překvapením a jedním z prvků, který vás u hry bude překvapivě dobře držet.

(Slzák na davy fanoušků? Dynamit je rozežene po okolí mnohém účiněji ...)

DR2 je rozhodně nejlepší hra od Capcom, kterou jsem kdy hrál. Pitomoučký a nudný Devil May Cry, zoufalý, hloupý a špatně udělaný Resident Evil a totální ztráta času jménem Lost Planet 2, to jsou opravdu hodně špatné hry. Dead Rising 2 má s nimi mnoho věcí společného, zejména tu technologickou nedokonalost a zastaralost, přesto je mnohem zábavnější s mnohem lepším příběhem a jako hra tak mnohem hratelnější, než cokoliv, co jsem od Capcom v poslední době hrál.

(Přísahám, že jsem slyšel i ty mrtvoly smát se ...)

I když, jak už jsem napsal, pokud se chcete bavit, tak podvádějte. Bez cheatů ta hra dokonce ani moc zábavná není, nedokonalosti jsou o to větší a viditelnější a proto více než 65% v hodnocení dostat nemůže. I když souhlasím, že je tu i část hráčů, kteří ji zkusí bez cheatů a bude se jim líbit, moc jich ale nebude.

(Žralok? Ale houby, nejnebezpečnější ryba je rozhodně Mečoun ...)

 Pokud bych měl ale hodnotit hru tak, jak jsem ji hrál a tak jak ji hrát vřele doporučuji všem, tkeří by ji jinak po prvních 30ti minutách smazali, tedy s cheaty, tak nic tak stupidně zábavnějšího jsem dlouho nehrál, až se sám divím, že mě to bavilo. Ještě více se ale divím, jak solidní příběh hra nabídla a i herní čas kolem 8-12 hodin je dost slušný a klidně si jej můžete i cheaty protáhnout na 20h, když si čas zastavíte (i to jsem udělal). Zkrátka likvidace zombíků je opravdu překvapivě zábavná a to je to, o co v této hře jde především. Na tomto poli je tak asi tím nejlepším, co můžete pořídit a tak se mé celkové hodnocení dostává až na velmi solidních 83%.

Ale jen pokud budete jako já podvádět, což vám v případě této hry vřele doporučuji …. Pak je to skutečná zábava a je jen škoda, že technologicky Capcom zamrzl se svými hrami u PC platformy někdy na úrovni roku 2004-2005.

Za zapůjčení hry děkujeme společnosti CENEGA

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 00:16:29
avatar
Tahle recenze má u mě dvakrát primát.

A) prvně tu slyším o chválení cheatů
(zní to jako prima relax)

B) prvně souhlasím s vyloženě "otřesnou" grafikou (dost to připomíná Prototype - taky děs/běs)
martyn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 22:11:43
avatar
idem to probnut, moze to byt fajn relax po tazkom dni v praci
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 00:27:57
avatar
Po této recenzi až nebudu mít co dělat to asi zahraju,trainer na cheaty už mám,nesouhlasím s tím že Resident evil je špatnej od capcomu, 5tka mě bavila dost,krásná grafika výborně optimalizovaná (pravda konzolovka) a LP 1 jsem dohrál a taky celkem bavilo,hlavně ti bossové velcí a grafika určitě škaredá nebyla líbila se mě dost 2jku jsem ještě nehrál ale chystám se ale horší je prý o dost jak jednička..
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 01:35:16
avatar
Resident Evil 5 byl hodně dobrej, teda aspoň v našem podání, kdy jsem to hrál jenom coop s kamarádem na koleji a dívali se na nás další tři lidi... to byly super večery
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 23:21:58
avatar
Ano Dubik, Lost Planet mala celkom dobru grafiku a na cas vydania 2007 fakt nezaostavala.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 03:12:07
avatar
A já to dohrál bez nich..

..ne dělam si prdel. Po několika hodinách, jsem po prvním úmrtí na to hodil bobek (sem opatrnej a trpělivej).

Po recenzích jinde jsem čekal něco o dost zábavnějšího a třeba Darksiders to překonává v každém ohledu.

Jinak hry od Capcomu prosím nejsou špatné, Devil May Cry je jedna z nej mlátiček (ostatně Darksiders je dost dobrou kopií téhož).

Ale ne vždy se daří.. tohle je frustrace na druhou, třetí.. dvacátou. Asi to pak taky zkusim s trainerem, pokud se neodhodlam to dohrát fér, což asi bude dobrý peklo.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 06:59:11
avatar
Naopak podle mě je tohle ta nejstupidnější hra od Capcomu, jedničku sem měl pučenou a nějak sem moc nepochopil co je v tom jako ta hra. Navic tenhle dil už neni počinem Capcomu, ale Blue Castle Games, Capcom je pak už jenom vydavatelem. Dál mě zaráżí používání cheatů, přičemž si autor často stěžuje, jak sou dneska ty hry jednoduché, Zřejmě to tak vždycky nebude, doporučuju třeba Blur na hard : ) No nic, z Dead Rising 2 sem hrál akorát Case Zero a to ještě jenom demo a na víc jak 2/10 bych to neviděl, takže sem poměrně překvapen zdejším hodnocením...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 16:45:24
avatar
Jedna věc je přiměřená dávka frustrace způsobená třeba úkoly vyžadující přemýšlení a všímavost (Darksiders), než dávka frustrace způsobená dementním designem hry jako celek.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 17:36:05
avatar
Nemyslim si, že Dead Rising má dementní gamedesign, je to takovej oldschool přístup pro japonské publikum, ačkoliv to dělali angláni. V GTA 2 se to taky ukládalo jenom na jistejch místech a žádny checkpointy nebyly..jenže koukám jakmile tohle někdo udělá dneska, je hned zlynčován za to jak nemoderní to je...
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 08:14:18

Tento rok sa mi zda celkovo zufaly na graficke orgie ved posledne to bolo ak sa dobre pamatam Just cause 2 a ze to bolo sakramentsky davno. Ani nasledujuce tituly ako Fallout NW to iste nezmenia. Jedine Two worlds 2 sa zda ze sa bude dat konecne na co pozerat a pc verzia nebude len odflaknuta konverzia:http://www.pcgameshardware.de/aid,794314/Two-Worlds-2-PCGH-exklusive-Screenshots-beweisen-wunderschoene-Grafik/Rollenspiel-Adventure/Download/bildergalerie/?iid=1446973 Predsalen je to novy engine. Mimochodom Resident evil 5 vyzeral uzasne a bol od Capcomu, ale zial asi jedina hra.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 16:46:46
avatar
DMC4 vypadá taky pěkně. A teď vypadá docela pěkně třeba Arcania: Gothic 4. Neříkam skvěle, ale jsou pěkné..

Nicméně ty lesy v Arcanii.. to je prostě neskutečný.
dynamis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 08:25:29

trosku budem pisat mimo temu, ale...som si naistaloval teraz STALKERA SOC , ktoreho som predtym nemohol dohrat.Na FULL HD tato hra vyzera bozsky, nemozem si pomoct, ale tie textury spolu s bump mappingom su najlepsie, ake som kedy videl. Neskutocne atmosfericky zivy svet, AI - best of the best. Takto by mali vyzerat hry, ked sa do toho neseru amici. Preco vsetky nadejne herne studia sa musia dostat pod kridla zapadnych firiem? a potom stratit svoju originalnost?
Americke hry su robene ako podla nejakej sablony a v hernom svete tu chyba nejaka alternativa a ked sa nahodou objavi tak je zadupana pod zem.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 08:42:30
avatar
Jo taková super oddechovka kde člověk likviduje sto různými způsoby, zajímavé já sice zase takové bezduché masakry nemusím ale proti gustu žádný víte co.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 09:48:46
avatar
nieje nic lepsie ako sa takto zabavit, ja osobne sa tesim na novy postal
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 11:26:07
avatar
ten ma vyjit kdy? posledni zminku o nem si uz ani nepamatuju
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 08:37:31
avatar
povodne mal vyjst v lete, teraz v oktobri niekedy ale presny termin je when it´s done, co mi napadne pripomina duke nukem Odkaz
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 12:24:42
avatar
Fanda PC her se projevil, ta hra je tak jednoduchá, že to zvládnou i konzolisti, stačí se na základně trochu vybavit a pak nemáte problémy, jako hrát to s cheatama to může fakt jen lama

To jsem tak v půlce a neměl jsem problém, chce to jen u hry přemýšlet a ne se jen pouštět do rubání všech rombíků okolo, o tom ta hra není
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 16:47:24
avatar
Tebe to baví? Trošku masochista ne?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 17:57:20
avatar
Spíš jsem nepochopil názor, že to u této hry chce přemýšlet a nerubat všechny zombíky okolo Od čeho tam teda jsou? Ne tak jako třeba to někoho může bavit to hrát "myšlením" a vyhýbat se střetům se zombíky (tak jsem to pochopil), ale prostě když zombíci, tak maso (haleluja slevě na Left for Dead 1 a 2 na Steamu z předminulého týdne )
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 19:57:02
avatar
Když nevíš jak se hraje survival hororová hra, tak nic nepiš
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 22:33:13
avatar
já hraju LfD teď, ale to asi není ten případ tedy. Tam prostě střílím a pak mlátím (když dojdou náboje mimo pistole)...a toto mi přišlo ještě vostřejší, resp. ještě více zombií

No zase já psal, že to někoho může bavit hrát tak, jak se má a né "DD" stylem. Osobně se mi líbí DD styl, ale tak až se k tomu dostanu, třeba se názor změní
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-22 00:05:57
avatar
No, ono je to spíš klasické survival, takže povětšinou se těm zombie je princip spíš vyhnout..
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-05 11:12:14
avatar
Jj. Jsem si L4D 1 a 2 tam taky koupil a teď to každou chvíli hraju na odreagování.
Son Gito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 12:31:16
avatar
už len kvôli tomu bicyklovaniu a strielaniu z luku si to vyskúšam
hajiborojobo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 13:33:59

odkaz na pouzity trainer?našel jsem,ale nezda se mi s tolika moznostma
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 15:27:52
avatar
měl jsem něco s 21+ ale pozor na Windows Live, zlobí hrál jsem s odpojeným netem
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 13:48:34
avatar
no a co lost planet 2,,taky bomba grafika podle me,,a hry od campcomu nejsou vubec spatne,,,treba dino crisis byla super rezba s hutnou atmosferou
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - FPS 2010-10-18 15:25:37

Ach jo Já mám nějaký malý fps vždycky když jsou tam zombíci tak mám okolo 45 fps Jak je to možný nevíte někdo? Powercolor radeon HD5870 pcs+ (900/1225) Phenom x4 965 3,6ghz (57C teplota) A 4gb ram ddr3 kingston....

Ale jinak je to celkem řežba ale opravdu mně to po hodině přestalo bavit
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 16:14:51
avatar
Stačí se podivat na netu a nebo přímo tady:
Odkaz
Ona je hra dost náročná on totiž autor má poněkud zvrácené představy o výkonu konzolí (hlavně CPU)
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-22 00:06:54
avatar
Ony taky konzole maj lépe uzpůsobený HW a SW na tu jednu herní funkci..

Takovej Cell rozhodně neni nějakej béčkovej procesor, obzvlášť když k tomu je patřičnej SW.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-05 11:18:18
avatar
No tak jak jsem viděl na začátku to nVidia ... tak už je mi jasné, proč to na ATI jede špatně. Stejně jako LP 2.
Alphonse800 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 16:19:08
avatar
Pan Stach úplně zapomněl zmínit různé bosse, kteří jsou hlavní příčinou frustrace neboť samotné kosení zombie je opravdu primitivní.Mám na mysli např.pošťáka s brokovnicí do kterého jsem vysřílel 3 pistole po 30 nábojích a měl stále 3/4 života,tlustoprda s motorovkou, který běhá rychleji než vy,Magoři na střechách ve venkovním areálu s M95kama z jichž jsem jednoho zabil ručně a na dalšího zkusil jeho M95 s 20 náboji do HLAVY! a stále měl 1/2 života a on mi na jednu ránu s tou samou zbraní ubral 3 políčka života.S grafickým zpracováním tentokrát souhlasím neboť zobrazit tolik zombie s dx11,tesselací a vším ostatním by kompy asi nezvládly.Jinak dobrá recenze a těšim se na recenzi na Medal of Honor.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-22 00:09:40
avatar
Díky za info.. tak tuhle hru fakt budu hrát s trainerem. Já narazil na jednoho bose, kde sem exnul.. maňas se střepem v ruce.. to ani nebylo vtipný.
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cheaty 2010-10-18 16:20:23
avatar
No počkejte, pane recenzant, takhle hlasitě chválit cheaty/trainer!! Jen co se nadějete, už Vás bude žalovat Blizzard
honzitamichal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 17:27:03
avatar
Jestli to nevadí, tak tady je trainer na dr2 Odkaz
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 20:22:41
avatar
A pod temi zombiky si clovek muze predstavit sve sefy, ucitele a nevim co vsechno. To se to pak likviduje
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 23:19:14
avatar
Tak napr Lost Planet bola jedna z prvych hier ktora podporovala DX10. A graficky bola celkom pekná. To som zvedavy co bude v recenzii na Medal of Honor. SP vyzera doslovne uboho, mna pri pohlade na tu grafiku napina na vracanie.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 23:28:36
avatar
Hele souhlas, viděl sem to u známýho a na to jak to vypadá hnusně tak to je dost náročný...
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 23:41:57
avatar
Tak mne nepride ten MoH SP nejako narocny na mojom PC Athlon II X4 630 (3,3GHz OC) 4 GB RAM a GTX 260 55nm 216 SP to ide uplne v pohode na max Full HD. Je to len UE a ten je fakt nenarocny v kazdej hre. Ale grafika fakt hnus OMG strasne nieco.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-18 23:46:32
avatar
Já sem to viděl na HD5770 a ta ve fullHD nestíhala a procák měl Q8200 + 4GB RAM...takže nevim. Přišla mi ta grafika horší jak v GeoW 1, nehldě na to, že ta hra je tak debilní!!
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-19 08:47:27
avatar
Tak to ma potom asi nejaký problem z PC pri tejto hre. Mne to bezi na 62 FPS ( co je asi aj FPS lock) s obcasnými pádmi na 50 FPS. HD 5770 je sice menej vykonna ako moja GTX 260 ale zas nie az o tolko aby mu tu hru nestíhala. Fakt neviem... Kazdopadne mozem potvrdit ze GK na urovni mojej GTX 260 by tu hru mala stihat v pohode na Full HD pri max nastaveniach. Aj z ohlasov v diskusiach sledujem ze sa hraci na narocnost nestazuju, prave naopak sice nadavaju na slabu grafiku ale pochvaluju si ze im ide hra aj na slabsich strojoch vyborne.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-19 10:40:30
avatar
Má to asi nějaký zkriplený : ) MoH mě stejně mine, takže je mi to jedno, ale fakt, že s tou grafikou sem měl pocit, jako kdybysme se vratili tak o 4 roky dozadu : D
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-22 00:13:35
avatar
MoH je stejně utter-shit .. nestojí za jakoukoliv snahu. Hra jak od nějakýho budgetovýho studia.
Ľubomír [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-19 01:31:44

"To co vidíte na obrázcích okolo, jsou plné detaily v 1920x1200 se 4AA/16AF a na mé sestavě to ani na chvíli nespadlo pod 60FPS, což je mimochodem také FPSlock této hry."

To je celkom zvlastne, nakolko typek s i7 860@4GHz a HD5850 v nizsom (1920*1080) rozliseni padal pod 60fps (so stupajucim poctom zombie) celkom casto, az sa dostal k 18fps (viz. 13:37)

http://www.youtube.com/watch?v=FFkbaWpsz_I

Zvlastne nie (snad to nebude tou grafikou)? : )

// Nevsimol som si, ono uz to video na YT nasiel skor McB, kazdopadne chcelo by to fraps log (po 30min. hrania), nakolko si nejak ten vykonnostny rozdiel neviem vysvetlit : )
M4Touch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-19 15:35:12

Taky nevim, kde autor vzal stálých 60FPS, mě s HD5870, i5 760 @ 2.8GHz, 4GB RAM klesalo při velké hordě zombíků a hlavně na začátku (viz video tady) k 30FPS (1920x1200, vše na MAX, 4xAA/16AF).
Jinak hra je dobrá, dohrál jsem jí bez cheatů, nejvíce frustrujcí byly asi bossové (ale většina se dala zabít, jen chtělo vědět jak na ně), časové omezení (kvůli tomu bych možná nějaký trainer stáhnul) a ukládání, ale s nesmrtelností by mi to připadalo o ničem, možná až tak po dohrání hry si "kosit" zombíky.
Dále nesouhlasím, že ostatní hry od Capcomu stojí za nic, třeba Devil May Cry 4 a Resident Evil 5 byly kvalitní hry a jsem rád, že jsem si je prošel.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-22 00:14:22
avatar
Tak nevim, ale moje sestava jela non-stop na 60 FPS.. absolutně plynulá.
Zarrick19 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cheaty :) 2010-10-19 15:33:01

Niesom priaznivec cheatov, ale chcel by som si ich vyskúšať v Dead Rising 2. Zo začiatku je zabíjanie zombíkov fakt len okrajové keďže zbrane dochádzajú.
Chcel by som poprosiť o hint ako spojazdniť tie cheaty.

Díky.
Ľubomír [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 01:34:00

Jak to teda je? Vo viacerych pripadoch v rovnakom nastaveni su prepady fps vzdy nizsie a idu celkom slusne pod 60fps... Nie je teda informacia v clanku zavadzajuca? Nie je predsa mozne, aby mal niekto v jednom mieste s tou istou kartou 18fps (alebo 30) a druhy 60, za predpokladu pouzitia schopneho procesoru, ktorym i5 760@2,8GHz a i7 860@4GHz rozhodne je! : )
SSLujz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Sračka 2010-10-20 17:09:31

Tak tuto si fakt nenainstaluju,hrát to,uz ted me mrazí capcom kdysy delal spickový hry..Skoda.
Orten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-28 22:00:10

DD, nebud ke grafice tak přísnej je to rok 2007 bečkových her
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!