Recenze: Assassin´s Creed: BrotherHood – do třetice všeho nejlepšího
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 26 březen 2011
alt

 

 

 

 

 

 

Recenze: Assassin´s Creed: BrotherHood – do třetice všeho nejlepšího

Na konzole přišla tato hra krátce po vydání druhého dílu, na PC jsme si museli počkat do března 2011. Ale je tu, tak se podívejme, jak to dopadlo.

Většinou, když vyjde nějaké herní pokračování krátce po předchozím díle, většinou je z toho slabý datadisk nebo DLC. Assassin´s Creed Brotherhood je ale podle mého názoru nefalšovaný třetí díl, který přímo navazuje na dění v díle druhém. Je to prostě jak druhá epizoda seriálu.

Hrál jsem oba předchozí díly. Hned na úvod musím říci, že Assassin´s Creed představuje jednu z mála současných TOP AAA her, která je skutečně originální, v originálním zpracování a velmi originálním příběhem. Prostě s ničím jiným si jí nespletete a hlavně nemáte ten pocit, že už jste to někde hrály, jenom se to jinak jmenovalo. Samozřejmě jisté prvky, které jsou použity, tak úplně nové nejsou. AC kombinuje vlastně Prince of Persia s Hitmanem, ale v mnohem zajímavějších kulisách a s velmi zajímavým příběhovým a dějovým podkresem a hlavně poněkud rozdílnou hratelností.

Druhý díl ještě mnozí máme v živé paměti. Pokud ne, tak je tu má recenze:

Recenze: Assassin's Creed 2 PC – Příběhově velkolepé dílo se zbytečně nevyužitým potenciálem

Každopádně BrotherHood se sice nevydává za třetí díl, ale podle mého názoru všechny aspekty pokračování a konkrétně třetího dílu splňuje. Zdaleka to není žádný malý přídavek typu DLC a ani datadisk. Tohle je samostatné, regulérní pokračování a nebudu chodit kolem horké kaše a řeknu, že ze všech tří AC her, je tahle zatím suverénně nejlepší. Je vidět, že autoři přidávají nové věci a vylepšují některé funkce, což je pravý opak toho, čeho jsme dnes u některých RPG her svědky. AC je takové akční skoro RPG, které ale primárně RPG být nemá. Je to příběhový epos, ve kterém ale máte skutečně zajímavé možnosti herního vyžití a ne jen šestihodinové chození v koridorech a likvidaci tupých nepřátel.

  • Assassin´s Creed: BrotherHood

Pokud jste nehráli druhý díl, budete přeci jen trochu v nevýhodě, stejně jako když jste nehráli první díl, protože všechny díly na sebe příběhově navazují. Ale nebojte, autoři na to mysleli a do hry zařadili úvodní příběhové schnutí, něco jako na začátku seriálů bývá: „V minulých dílech jste viděli …“.

Takže hraní předchozích dílů není podmínkou, podstatné se dozvíte, i když osobně myslím, že přeci jen je lepší mít ten druhý díl zahraný. Přiznám se, že první díl jsem nehrál, protože mě nudil. Ale ve druhém díle se herní možnosti i prostředí výrazně vylepšilo a hra byla skutečně velmi dobrá a příběh vynikající. Na BrotherHood jsem se tedy těšil a jak už jsem řekl v úvodu, podle mě posouvá kvalitativní příčku ještě výše a tahle hra mě velmi příjemně překvapila.

Opět se tedy dostáváte do role Ezia, který je členem tajného řádu Assassinů, kteří ovlivňují politické dění nejen v Itálii, ale v tomto díle už po celém světě. Hra se odehrává z části v současnosti a samozřejmě z největší části v minulosti. Je to takové trochu Scifi. Nebudu prozrazovat více, jen řeknu, že příběh je skutečně velkolepý, spletitý, zejména pokud jde o události na jejichž pozadí se odehrává.

Události prožíváte jakoby zpětně a tentokrát se ocitáte v Římě a jeho okolí kolem roku 1500. Čeká vás obrovské realistické dobové prostředí Říma za časů Leonarda Da Vinci. S tím se konec konců ve hře budete potkávat často a vyzkoušíte si některé z jeho vynálezů, které o minimálně 400 let předběhly svou dobu. Musím říci, že tahle část hry na mě zapůsobila opravdu nejvíce. Zajezdíte si v tanku, zalétáte si na bombardéru, vyzkoušíte si kanóny a také dělovou gondolu :). K využití dostanete také padáky, které se stanou součástí vaší výbavy.

Samozřejmě vynikající je celé prostředí hry, nádherně zpracovaný dobový Řím se všemi aspekty i známými památkami. Po všem navíc lezete, takže si všechno krásně prohlédnete. Není to tak rozsáhlé, jako Benátky ve druhém díle, ale působí to mnohem živěji.

Jak se to tedy hraje a jak to vypadá?

 

 

 

  • Assassin´s Creed: BrotherHood – gameplay a zpracování

Z herního pohledu jde o mix akce, RPG prvků, Stealth akce. Je to ale trochu jinak a podle mě lépe namícháno, než v předchozích dílech. Zejména ubylo frustrujícího lezení, tentokrát je to jednodušší, akčnější a některé honičky jsou velmi efektní. V tomto ohledu je myslím ACB jasný krok vpřed proti předchozím dílům.

Přibylo ale také RPG prvků. Většího smyslu dostala renovace města, obchodů a vůbec celý ekonomický systém. Přibyly úkoly obchodů, investice a další věci. Nicméně stále je co zlepšovat, ale základ je myslím velmi dobrý a rozhodně ve hře vítané zpestření. Další novinkou je možnost vytvořit vlastní team Assassinů, kteří vám mohou pomáhat při plnění úkolů v pozdějších fázích hry a tak je můžete posílat na mise po celé Evropě a ovlivňovat tak dění a hlavně získávat peníze a předměty.

V samotné hře samozřejmě je několik dějových linek. Hlavní dějová linie a několik vedlejších, včetně bonusových jako pátrání po tajemství a tak dále. Všechny jsou myslím hodně dobré. Opět je zde i několik misí, které vedou k získání pokladu, v tomto případě speciálního Brutova brnění, které mám na sobě, což můžete vidět na některých záběrech.

Sbírat můžete poklady, bonusové předměty, za to většinou pak získáte nějaký předmět a možnost změnu vzhledu. Plníte také úkoly pro několik frakcí, které s vámi spolupracují. Některé úkoly musíte splnit neodhaleni, jiné lze plnit akčně. Většinou je to tak, že abyste úkol splnili na 100%, musíte se opravdu snažit, jinak dostanete jen 50% hodnocení. Tím je hra rozhodně znovuhratelná. Po skončení hlavní dějové linky, která naprosto jednoznačně dopadá ve stylu „To be continued“, si pak můžete v Římě užívat dál a splnit všechno vedlejší.    

  • Zpracování

Pokud jde o zpracování hry, tak už je znát, že engine začíná mít svá léta. Jak bohužel víme, technologicky byla jednička dál, než oba dva další díly. AC1 totiž vyšel jako DX10.1 hra, následně byla kvůli jistému výrobci grafických karet, kterému dělalo problém se přizpůsobit, protože jeho grafiky DX10.1 nepodporovaly, downgradována až na základní DX9 a to zůstalo i u druhého dílu. Ten byl navíc díky úplně absenci HDR, posprocesing efektů a tak dále, graficky značně sterilní.

Dobrá zpráva, PC verze BrotherHood je na tom lépe. Pořád to sice nevyužívá možnosti posledních verzí DirectX, ale přibyly nějaké ty efekty a už to není zdaleka tak sterilní a jsou tam paprsky, záře, ve vzduchu poletují věci, prostě působí to mnohem lepším dojmem. Zejména v některých později dodělávaných speciálním lokacích, kam se dostanete v rámci plnění některých úkolů, je technologický a grafický posun výrazně vidět. Většina hry ale staví v podstatě na základu druhého dílu a změnili se jen kulisy.   

Pěkné je opět změna noční a denní doby. Efekty počasí zcela chybí, až na jedinou misi, kde prší, ale právě proto pochopíte, proč se autoři počasí vyhýbají. Jak hra nemá ty poslední DX vymoženosti, tak tím prostě maskuje tyto nedostatky a zpracování vody a tedy nějakých efektů s tím spojení, to je děs a hrůza. Celkově ale musím říci, že se mi graficky a zpracováním líbí BrotherHood mnohem více, modely jsou detailnější, prostředí působí lepe, stejně jako lidí v něm. Samozřejmě protože se ale píše rok 2011, je to technologicky zastaralé a bude to chtít do dalšího dílu už výrazně větší vylepšení.

Ale svůj účel to plní skvěle, je to hezké a ocenit musím mnohem lepší optimalizace na více monitorů. Skutečně ukázkově udělané a některé jiné velké herní tituly by se mohly učit. Pokud jde o HW náročnost, tak v plných detailech v 5760x1200 to HD 6970 2GB hatelně nedá (ne s 8AA, v sync) ale když snížím na 2AA, tak se po nahrání všech textur do paměti (u této hry oceníte 2GB paměti na grafice), hra drží bez problémů mezi 35-40FPS! To znamená, že pokud máte 1920x1080 rozlišení, že si to zahrajete snad na všem v plných detailech. Problém je procesor. Hra je skvěle optimalizována na QuadCore procesory a je tam jasný rozdíl mezi CPU s nižším počtem jader. Zkoušel jsem vypnout dvě jádra na svém procesoru a pokles výkonu byl dost značný. Nicméně s běžným čtyřjádrem na frekvenci kolem 3GHz nebudete mít žádný problém.  

Ocenit musíme i celkové ozvučení a dabing hry. Česká lokalizace je formou titulků a rozhodně za ni může být český hráč vděčný. Vynikající je ale celkové namluvení a vynikající je i hudební podkres. Stejně jako design některých úrovní a originální grafické zpracování, byť je omezené omezenými technologickými schopnostmi použitého engine.

PC verze je vyladěná i pro ovládání klávesnicí a myší, až na dvě mise, kde strašně zlobila kamera, protože se vám nakláněla do podivného úhlu a nutila vás skákat šikmo, což se dost špatně ovládá, zejména když jde o vypjatý moment, nebyl z hlediska ovládání hry problém. Jediným frustrujícím momentem tak byla honička v lomu, kde by opravdu tvůrce kamery měl dostat do zubů. Skutečně nechápu, proč se zrovna tam musela začít chovat ta kamera jinak než v celé hře a skutečně zkazit celý dojem.

 

 

  • Assassin´s Creed: BrotherHood – hodnocení

Do třetice a opět o něco lepší než předchůdce. Ze všech tří her mě tahle bavila zdaleka nejvíce. Herní doba je na akční hru na současné poměry neskutečná a zabere 30 hodin jako nic! Atmosféra hry je skvělá a originální. Příběh je stále lepší a lepší a také dospělejší. Za největší negativa považuji konzolovost hry, kterou se ale PC verze ACB snažila co nejvíce omezit. Nicméně některé prvky zůstávají, například i mé „oblíbené“ cvičení pro opice, spočívající v mačkání určitého tlačítka v jistý moment.

Novinkou je také multiplayer, ve kterém se proti sobě utkáváte se vším vybavením. Je to velmi zajímavé musím říci a stojí za vyzkoušení. Opět je to něco zcela jiného, než jsme kdy kde mohli vidět, i když si nemyslím, že by se stal populárním jako klasické FPS.

Nicméně až na dva momenty s frustrující pozicí kamery hra neměla absolutně žádný problém. Při hraní jsem nenarazil na nic, co by se mi nelíbilo. Naopak, všechno bylo tak akorát, skákání a lezení je jednodušší a není ho tolik, možnosti akčního řádění a zabíjení jsou díky skvěle propracovaným zbraním a mechanismům zábavné. Vynikající je rovněž celkové prostředí hry, které opravdu patří k nejzdařilejším, co vůbec kdy která hra nabídla.

Graficky se hra dočkala vylepšení, které z ní dělají lepší podívanou, než u druhého dílu, ale už jsou prostě vidět technologická omezení. Nicméně ocenit musíme zároveň relativně nízké HW nároky a majitelé 3 monitorů si budou hraní doslova užívat díky skutečně bravurní optimalizaci na Eyefinity-Surround systémy.

  • Závěr

Pokud se vám předchozí díly líbily, tak vám garantuji, že BrotherHood se vám bude líbit ještě více. Skutečně vynikající hra. Velká originální akční hra s originální zápletkou v originálních kulisách i zpracováním s herní dobou čítající dobrých 25-30 hodin! Je regulérně lepší, než oba předchozí díly a jasně a zřetelně připravuje půdu pro tedy oficiální třetí díl (který ale fakticky bude čtvrtým). Nutno ale říci, že autoři si nastavili laťku hodně vysoko a očekávání hráčů budou značná.

Pro tuto chvíli ale říkám, že Assassin´s Creed BrotherHood je zatím nejlepší akční hra letošního roku na platformě PC. Pro další díly to ale bude chtít hodně zapracovat ne herním enginu a použitých technologiích, které zaostávají za možnostmi a příběhem, jež tahle stále originální hra má. To je asi jediná výtka, kterou lze k BrotherHood mít. Vynikající hra.

 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-26 16:20:18

Super recenze a souhlasím, Brotherhood je hra na kterou budu ještě dlouho vzpomínat, je to vskutku velkolepé dílo
Son Gito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-26 16:30:47
avatar
to stojí za "zahranie si"
urby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-26 16:53:27

krasa jenom se mi DD zdá že máš levej monitor moc přesvícenej nebo to jenom zkresluje ta kamera ? jinak ta hra je super a to eyefinity je boží
superja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-26 17:04:55
avatar
Taky souhlasím, zatim Brotherhood to nejlepsi co v tomto roce vyslo, oproti Crysis 2 me to bavi tak 3x vice...(a to vyrazne preferuji first person akce pred third person a navic jsem trochu blazen do strelnych zbrani). Zajimave je taky to, ze to je na me X6@3,5GHz + HD6850 v 1680x1050 i narocnejsi, nez Crysis 2..
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-26 17:55:39
avatar
Je zajimave ze obe hry jak crysis 2 a AC:B2 jsou skvele optimalizovane na moji 9800GT((xD nj jeste ju mam) to jede plynule ac na maxx a crysis na pokrocily ve 1920*1080
žemla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-26 18:31:29
avatar
výborná hra, ale ta kamera...
(nejvíc mě stejně bavil první díl, byl chudší ale víc se mi líbil Jeruzalám atd..)
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-26 18:36:37
avatar
Záleží na člověku no, mě se prostě nelíbil ani jeden díl. Ale každému jde do oka něco jiného :o)
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-26 18:48:46
avatar
Presne, zalezi na cloveku. Ja zrovna taky nemusim tento styl, ale recenzi si rad prectu
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-26 19:15:56

Po tolkych prijmoch ktore Ubisoftu vsetky tri diely vyprodukovali tak by nebolo od veci keby sa im uracilo investovat minimalne do poriadneho upgradu ich enginu.
Brano77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-28 12:20:13
avatar
tak potom co povies na call of duty? od CoD 2 neurobili vela zmien
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-26 23:10:04
avatar
ACB se mi libilo a to moc. Ta technicka nedokonalost mi vubec nevadi, ani bych nerekl ze je to nedokonale, nevim co byste chteli.Pro me je hlavni plus ze jeto jedna z mala serii co maji v dnesni dobe neco noveho, super pribeh, akci a hratelnost s kapkou tajemna.
Brano77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-28 12:22:48
avatar
presne tak. V hrach predsa nejde o grafiku. Taky Crysis 2, graficky akoze najlepsia hra, ale pribeh uplne o nicom. Jedine plus tej hry ze hlavnu znelku robil znamy umelec. Ide o atmosferu v hre a pribeh a assassin to vsetko ma. Zive mesto plne ludi ktory robia rozne cinnosti. + Je to urobene na niektorych historickych faktoch, co len umocnuje ten dobry dojem z hry.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-27 00:46:55
avatar
ACB je dobra hra, ale nak sem se moc neorientoval v pribehu, 2 se mi zdala lepsi, benatky byli hezci, ale oproti crysis 2 je to naprosto ultra AAA+ hra, crysis je pro me neuveritelny zklamani, crysis 1 byla dobra hra ale postupem casu to zabili jako napriklad konec, ale 2 to je blbost od zacatku, nepratele totalne no brain umele zvysovana obtiznost blbostma. nepratele ktery se objevuji jak se jim zachce. jeste horsi nez v call of duty dokad se nepohnes tak porad chodi a chodi dalsi. proste blbost v CoDu mi to tak trapny neprislo. ale z5 k ACB za me 85% kvuli lepsimu systemu boje nez v predchozich dilech, a defacto nulovemu stereotypu.
Brano77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-28 12:24:14
avatar
hej hej, super vymysleli misie, aj ked v principe islo mozno o tu istu vec, ale nemal som tam jedinu misiu 2x. Aspon mam ten pocit, nespozoroval som to. !
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-27 10:36:17
avatar
Je to skvělá hra která se každým dílem zlepšuje akorát bych trošku pokročil s gráfou jinak super.
vl.m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Multiplayer 2011-03-27 10:48:34

Hra vypadá skvěle, recenze taky dobrá, akorát si se mohl více zmínit o multiplayeru. Celkem mě zajímá jak to tam probíhá a jak to funguje.
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-27 11:14:13

Altaira sem měl stejně radši. Tu atmosféru křížovejch výprav
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-27 12:13:35
avatar
Osobně se mi tenhle díl líbil míň než dvojka a to z několika důvodů. Řím tady vypadá jako chudé předměstí měst v minulých dílech, příběh je tady mnohem slabší než ve dvojce. Dál potom nemohu nezmínit naprosto trapnou obtížnost. Stačí někoho zaříznout a pak mačkat tlačítko na střelbu z pistole na ruce a už všichni padaj jako hrušky. Kdyby náhodou tohle bylo moc, stisknout tlačítko na přivolání Assassinů a rázem je jakejkoliv boj vyhranej. Mám trochu obavy z toho, že odešel hlavní designér prvních dvou dílů hry a to Patrice Desiléts. Pokud bych dal dvojce 10/10 tak AC:B by bylo tka na 6tku...
Kastan42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-27 18:11:11
avatar
Takže opět stupidně lehké souboje? Ve 2 jsem si nekoupil ani jedno brnění, a stejně jsem byl s jakoukoli zbraní nesmrtelný.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-28 00:43:08
avatar
Je to ještě lehčí : )
Brano77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-28 12:26:48
avatar
Tak ale tu si Majster Assassin, takze kebyze ti kazdy nepriatel robi problemy, neviem ako by to posobilo nie? A boje a exekucie boli premakane !

Video tu : Odkaz

A to ze si mozes zavolat svojich assassinov aby si sa nemusel zaoberat strazami je tiez dobre.

+pribeh. Hral si misie s Cristinou? To bolo nieco tak genialne tam dat ! Retrospektiva s romantikou FTW
bacik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-27 12:34:41
avatar
Hral som obidva predchádzajúce diely a tento si tiež nenechám újsť. Super hra.
Tyrael888 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-27 23:51:25
avatar
no ak mám pravdu povedať čakal som niečo úplne iné ale že to bude až takéto (super) som nečakal :-D
kúpil som si novú mašinu aby som mohol hrávať všetky novinky na full ale pri tejto hre ma nejaký starý engine netrápil :-)
hra má perfektný a pútavý príbeh a nebiť toho sprostého konca tak by som povedal že ten najlepší :-) pravdaže po mafiji 1 a všetkých dieloch fallout :-D ale aj tak ma hra zaujala natoľko že som kvôli tomu zaspával do práce celé 2 týždne kým som hru nedohral :-D
hru som mal stiahnutu z netu ale už mám objednané origo a som zvedaví na multiplayer takže ste ho tu mohli trochu viac popísať nech viem do čoho idem :-D
Brano77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-28 12:27:41
avatar
Pokud jde o zpracování hry, tak už je znát, že engine začíná mít svá léta. Jak bohužel víme, technologicky byla jednička dál, než oba dva další díly. AC1 totiž vyšel jako DX10.1 hra, následně byla kvůli jistému výrobci grafických karet, kterému dělalo problém se přizpůsobit, protože jeho grafiky DX10.1 nepodporovaly, downgradována až na základní DX9 a to zůstalo i u druhého dílu. Ten byl navíc díky úplně absenci HDR, posprocesing efektů a tak dále, graficky značně sterilní.

Som zvedavý čo napíšeš na hru SHOGUN 2,kde na tom pracuje AMD. Mal tam byť použitý "AMD-DX11" a svete sa div je tam trapný zastaralý DX 9.
done [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-29 07:12:28
avatar
Singleplayer je parádní a při hraní sem si i párkrát vzpomněl na Uncharted 2. ..a k tomu ještě zábavný MP, který zas prodlouží herní dobu. Je to pro mě zatím letos jednička na trhu (a i graficky se mi líbí[a to je co říct] lol). Kam se hrabe Crysis 2 - kde grafika je downgrade, postava naprosto tupá ovce-která vám za celý příběh neřekne ani bů, o AI raději nemluvit a o tom obrovském MP fail-to je neskutečnej průser, co tu min.od doby MW2 nebyl. Jak je možný, že Warezáci si vesele hrajou Multiplayer Crysis 2 i s cheaty? ..kdyby raději zabezpečili připojení, když při uniklé betě již hráli warezáci přes LAN. No tímhle si u mě EA s CryTekem zas nadělalo. A člověk, který si hru legálně koupí si do dnešního dne ještě ani nezahrál-z důvodu již použitého klíče, nebo neschopnosti navázat vůbec s nějakým serverem spojení. Nebo Vás to během 10sekund úplně odhlásí z účtu. OMG ..proč to vždy musí odskákat kupující zákazník?????? FAIL
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-29 20:38:40
avatar
Tak to je trefa do rudého ...

Ale na obranu Shoguna musím říct, že grafiku má naprosto epesní. Tady je vidět že Direct 10 - 10.1 i 11 jsou jen marketingový podvod na hráče (ještě na nich nevyšla ŽÁDNÁ HRA, co by mě donutila tvrdit opak). Pokud se nepletu, tak původní premisa všech nových a nových directů byla poskytnout hráčům lepší grafiku (textury atd.), která bude na těchto nových DX podstatně lépe optimalizovaná. Zatím je to všechno jeden velký výsměch. Většina her, která je udělaná v DX 9 vypadá mnohem lépe než marketingová vymývačka 10 - 11 . (Tak šup šup, hned mi vražte políček, nastavím vám druhou tvář )
MAR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Eyefinity 2011-03-29 07:10:37

Mě Eyefinity nedělá vůbec dobře a špatně se mi na to kouká. Pustil jsem si gameplay a po chvilce koukání mě neskutečně páleli oči a motala se mi hlava. To bych nechtěl ani zadarmo. U 3D bych asi zkolaboval.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-29 21:57:25
avatar
jak ti to nemůže dělat dobře, když se na to díváš na 1 monitoru???
MAR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-30 09:01:34

Ten periferní pohled mi nějak nesedí. Koukám sice na jeden, ale stejně pošilhávám po těch postraních a to mi nesedí.
rookie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-30 10:48:22

uvolni sa pri tom, skus pouzivaj zrak prirodzene ako ked riadis auto
DOBRMAN96 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 13:45:26

vypada to velice dobre zatim sem nemel moznost zahrat si ani jeden dil ale co nejdriv to vyskousim,
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!