Recenze: Homefront – extrémně nadějná akční hra s velkým nápadem je jedním ze zklamání roku
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 30 květen 2011
alt

 

 

 

 

 

Recenze: Homefront – extrémně nadějná akční hra s velkým nápadem

je jedním ze zklamání roku

Mnoho her neznámých značek dokázalo v minulosti příjemně překvapit a stát se legendami. Homefront mohl být jednou z nich, protože v době všeobecně nudných a stereotypy prolezlých stříleček přišel s velmi odvážným námětem s potenciálem více než obrovským. Jenže snad všechno, co se zkazit dalo, autoři také pokazili. Osobně mám navíc pocit, že hra z počátku nebyla vyvíjena směrem a do podoby, ve které skončila, ale úspěch posledního Call of Duty, který je po všech stránkách špatnou hrou a kde autoři investovali mnohonásobně více do marketingu než do hry samotné, povzbudil autory a vydavatele hry Homefront přesně směrem posledního Call of Duty.

  • Originální a neotřelý námět

Mnoho akčních her nabízí příběh, kdy technologicky vyspělé západní státy bojují proti teroristům, či v zemích různých autoritářských režimů a je to jak střílení veverek. Samozřejmě jsou tu i hry, kde bojujeme proti invazi vetřelců z vesmíru a tak dále. Homefront přišel s námětem, co kdyby Severní Korea v dalších letech obrátila zcela situaci, získala vliv na úkor oslabujících a v problémech zmítaných USA. A postupně získala takovou sílu, že úspěšně zaútočila a porazila kdysi nejsilnější stát na světě. Stát by se tak mělo zhruba za 15 let. Jinými slovy se ocitáme v situaci, kterou náš západní svět v podstatě nezná a nepřipouští si ji. Nejen ve hrách, ale i ve filmech je podobný scénář poměrně vzácný. Ale řeknu to na rovinu. Homefront není originální. V podstatě identickou situaci (v dobovém pohledu) představil film Rudý úsvit (Red Dawn) z roku 1984. Mimochodem na tento film byla i přímo narážka v Call of Duty 2: MW!

HomeFront nás tedy uvádí do situace poraženého státu, jehož obyvatelé jsou vyhlazování komunistickou vládou Severní Koreje, která v té době ovládá značnou část světa. Podle plánů by HomeFront neměla být jedna hra, ale celá série. Podání celého příběhu je dost naturalistické, zejména úvodní část hry je rozhodně hodně drsným, na druhou stranu bohužel ne tak nereálným obrazem možných věcí budoucích.

Na druhou stranu se nechce moc věřit, že by se podobná věc mohla stát tak rychle. Je bohužel pravdou, že Západní svět si žije nad poměry a místo do vzdělání, armády a technologií utrácí za sociální „jistoty“. Důsledkem toho jsou dluhy, krize a tak dále a to vede k oslabování pozic ve světě, právě s ohledem na růst Asie, kam západ přesunul v podstatě veškerou výrobu. USA se dnes potýkají s podobnými problémy, které povedou k oslabení vojenské síly, což v konečném důsledku může znamenat vážná rizika a příležitost, jejíž využití by mohlo vést k důsledkům, jak je prezentuje HomeFront. Obecný úpadek zájmu o obranu demokracie a pacifistické sklony jsou velmi nebezpečné, protože to budou právě tito pacifisté, kteří budou jako první volat o pomoc, až někdo, kdo ve stejné hodnoty nevěří, využije situace a chopí se příležitosti. HomeFront názorně, i když utopisticky a ne úplně realisticky ukazuje, jak by náš svět a Euroatlantická kultura mohla dopadnout.

Bohužel zajímavý námět je to jediné, kde HomeFront boduje. Všechno ostatní je jedna velká katastrofa ….

 

 

  • HomeFront – gameplay a zpracování

Hra, která měla ambice být jedním z vrcholů nejen letošního herního roku všechno zkazila už na začátku. Technické zpracování je jedním slovem strašné! Zastaralý grafický engine je snad ještě o kus horší, než ta hrůza, kterou předvádí poslední Call of Duty. Píše se rok 2011, v počítačích máme šestijádrový procesory a supervýkonné DX11 grafiky a autoři HomeFront nám předloží tohle …

Hra vypadá, jako by o 5 let zaspala vydání. Hranaté, nedetailní a hnusné modely celého prostředí. K tomu toporné nerealistické postavy a naprostá absence umělé inteligence. Celé to korunuje herní fyzika prostředí realizována skrze PhysX, která je snad nejhorší ukázkou herní fyziky v historii a je velkou chybou, že PhysX nebylo pohřebeno už s koncem firmy AgeiaX před několika lety. Fyzika ve většině akčních her stojí za starou belu, ale to, co předvádí PhysX v této hře, z toho by se chtělo brečet. Fyzika v této hře nefunguje, což je bohužel hodně vidět a v některých případech to zasahuje i do hratelnosti. Upřímně řečeno, skriptovaná fyzika v Battlefield Bad Company 2 a tamní zničitelné prostředí je jako z jiné planety a dovolit si vydat hru bez něčeho srovnatelného, tomu se nedá již říkat ani odvaha.

A aby toho nebylo málo, tak samozřejmě je celá hra postavená na skriptech, ne nepodobných Call of Duty. Zde je to však s tím rozdílem, že ty skripty nefungují moc dobře, postavy se zasekávají, vojáci se teleportují za vaše záda a všude v lokacích jsou skříně a další pitomosti, které vám vždy váš doprovod musí odstrčit, čímž se vaše hra posune. Prostě děs a hrůza. Přitom některé akční momenty a scény nejsou zase tak špatné, ale bohužel se z nich povede jen několik minut, poté však následuje kolaps a nějaká naprosto idiotská nerealistická událost, která celou scénu zdegraduje.

Například silná scéna je, když se musíte ukrýt do masového hrobu na basebalovém hřišti, načež nepřátelští vojáci do vás vysypou v podstatě celý zásobník a nic se nestane. Pak třeba perfektní scéna s nepříliš podařeným útokem na zásobovací depo, jež se následně zvrhne na nerealistické sestřelování ve skupinkách přibíhajících vojáků vždy na stejné místo. A tak bychom mohli pokračovat. Celá hra je skript na skriptu, žádná AI není přítomna. Vojáci mají určitý bod, kam mají doběhnout a tam jsou, dokud je neodstřelíte a nepřiběhne tam hned náhrada, která se teleportuje za plot, který musí přelézt. A když jej sundáte už na tom plotě, tak voják po vašem zásahu nejdříve dokončí přelezení, následně se postaví a až potom se skácí k zemi. Následuje hned další voják a můžete je střílet jak slepice, dokud máte náboje.

A tím se dostáváme ke zbraním. Inspirace u Call of Duty snad nemůže být viditelnější. Bohužel to celá hra okopírovala se všemi chybami. Zbraní je hromada, všechny ale střílí víceméně stejně účinně a hlavně neskutečně přesně na jakoukoliv vzdálenost. Nic realistického nehledejte. Na PC díky přesnosti myši rozdáváte headshoty kulometem, jak bombóny. Místo ostřelovací pušky používejte klidně pistoly, na půl kilometru je stejně přesná a jen o málo účinnější. Nepřátelé příliš dobrou mušku nemají, i když samozřejmě na nejvyšší obtížnost vás nesmí trefit vůbec, protože nic nevydržíte. Uzdravujete se opět pomocí ukrytí se a vyčkáním, než začervenalá a udýchaná obrazovka zmizí. Děs běs a hrůza. Zvuky v celé hře jsou nerealisticky tiché a vůbec nepříliš vyvedené.   

Design úrovní má několik silných momentů. Povedená, tedy s přivřenýma očima nad skripty, je například vrtulníková mise a závěrečná zhruba hodina hry boje o Golden Bridge. Jenže nepovedených momentů a úrovní je ve hře výrazně více. Celá americká armáda, proti vašim dobrovolníkům, vypadá jak banda idiotů, kteří poprvé drží zbraň. Mnohé úrovně jsou vyloženě stupidní. Dost pobaví, což ale rozhodně neměla, scéna v internačním-utečeneckém táboře umístěným na stadionu. Všichni tam nosí stejnokroj, ale vy ne, vy tam napochodujete ve vlastním vybavení a požadavek na nenápadnost je tak vyloženě směšný, když uprostřed hnědých kombinéz vaše skupinka v bojovém vybavení svítí, jak Vánoční stromeček. A takových nelogických scén je tam hned několik.

Podívejme se tedy na závěr …

 

 

  • HomeFront – Hodnocení

Při vší úctě k autorům, tahle hra, to je tedy dílo. Snaha svést se s neuvěřitelně marketingově tlačeném, ale herně mizerném Call of Duty, řve z celé hry na všechny strany. Homefront je tedy Call of Duty tak podobný, že by to klidně mohl být spin-off. Bohužel obsahuje všechny jeho chyby a nedostatky a některé ještě znásobuje.

Neuvěřitelně nadějný a silný námět je pohřben zpackaným zpracováním. Kromě příběhu hra totiž nenabízí nic originálního, ani nějak dobře udělaného. Hlavně působí ještě stupidněji, než poslední Call of Duty. Když tedy přistoupíme na utopistickou myšlenku, že blbci v našich zemích získali převahu a EuroAtlantická civilizace tak zdegenerovala do podoby, že kvůli sociálním výdobytkům a starostí o sebe samé, ztratila nejen vedoucí mocenské postavení ve světě za několik málo let, ale ještě nejsilnější stát na světě byl v podstatě celý obsazen Severní Korejí (která ovládla značnou část Asie a tichomoří), díky kvalitě zpracování celé hry to působí ještě směšněji, než jak to zní.

Vaše malá odbojářská skupinka kosí těžce vyzbrojené a letectvem i těžkou technikou podporované okupanty po stovkách! Díky tomu se opravdu nedá věřit tomu, že by tahle armáda dokázala porazit USA! Tedy za předpokladu, že nejste nadlidi, což tak trochu působí, protože závěrečná hra se odehrává už s přímou účastí armády USA na vaší straně. Ti vedle vás padají jako mouchy, zatímco vy běžíte vpřed a kropíte těžce obrněné jednotky nepřítele s kulometem v jedné ruce, přitom stíháte házet granáty druhou rukou a ještě navádět řízené střely, či ostřelovat. A když náhodou osedláte nějakou tu techniku, tak se s vámi na palubě stává nezničitelnou a zatímco vy s její pomocí kosíte nepřátele i jejich tanky jako na střelnici, oni se svými zbraněmi, vám tak akorát poškrábou lak.

Graficky je hra naprosto hnusná a zastaralá. Funkčnost Eyefinity si člověk musí doprogramovat. Textury mají nízké rozlišení, všechno je hranaté s minimem polygonů. Moderní efekty v podstatě chybí a celé to korunuje asi nejhorší herní fyzika, která se kdy v poslední době u akční hry objevila. Člověk si skoro říká, že autoři této hry musí PhysX hodně nenávidět, když ho takhle ztrapňují.

5 hodiny herní doby je další výsměch. Situaci trochu zachraňuje MP, který se ale silně opět opičí po Call of Duty. A upřímně vzato, pokud dnes hrát MP nějakou akční hru, tak Battlefield Bad Company 2 je se svým zpracováním jediná hra, která snad přichází dnes do úvahy. Tedy s výjimkou stále populárního hraní si na četníky a zloděje (Counter-Strike).

  • Závěr

Viděl jsem hodnocení, ve kterých recenzenti tvrdili, že Homefront je poctivě odvedenou prací. Tohle opravdu nesouvisí se subjektivním názorem, ale prostým smyslem pro soudnost. Tvrdit, že je tahle hra povedená a poctivě odvedenou prací, to je skoro na zbavení svéprávnosti a je to urážka všech povedených a poctivě zpracovaných her – jestli tahle hra je povedená, co je pak Half Life nebo Battlefield. S výjimkou neotřelého námětu, který ale autoři převzali (viz. úvod článku) a slušného multiplayeru, tahle hra jen kopíruje všechno, co na současných hrách nesnášíme a ještě celkově o stupeň hůře. HomeFront názorně prezentuje situaci, jak lze pokazit všechno, co se pokazit dalo. Marketing dokázal prodat této hry přes 2 miliony kopií, musel to být marketing, protože kvalita to rozhodně nebyla. Jsem opravdu zklamán a o to více mě děsí, že by mělo následovat pokračování. Pokud autoři nevymění celý herní engine za něco minimálně srovnatelného s Battlefield3, pokud nevyrazí většinu grafiků a toho, kdo dělal fyziku a skripty, obávám se, že pokračování, které rozhodně má opět gigantický příběhový a obsahový potenciál, dopadne podobně tragicky.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 08:04:21

A tohle jsou presne ti vyvojari kteri budou rvat jak je pirati okradli aby meli na koho svest svoji neschopnost. Pak budou tvrdit ze od te doby co delaji jen pro konzole a PC je pro ne okrajova zalezitost tak diky tomu prezili. Kdyz ctu tvoji recenzi tak vidim ze jsem rozhodl dobre se tomuhle vyhnout.
mikaloupeznik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 13:12:46
avatar
Podle mě to vůbec nestojí ani za to stažení.Takže bych potencionální neúspěch téhle hry pirátům na účet rozhodně nepřipisoval.
Ale je pravda, že na někoho se to svést musí
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 13:20:19

Pritom ta myslenka te hry me totalne nadchnula. Takovehle scenare se mi libi. Podobne je staveny HL2 na okupaci a je videt ze kdyz dva delaji totez neni to totez. HL2 ctyrikrat dohrany.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 14:55:42
avatar
Bohužel Homefrontu se prodal až moc : (
Odkaz
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-31 05:38:43
avatar
Ty lidi musí mít v hlavně na*ráno. Přes 1 mega prodaných kusů jen na Xbox 360? Omg..
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-01 14:33:19
avatar
Hmm spíš to vidim tak, že si to kupovali kvůli MP, kterej je údajně dobrej. Nicméně i tak souhlas...
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 09:05:06
avatar
Hra při hraní budila dojem pre-Alpha verze. Navíc je celá laděná do Béčkové atmosféry. Škoda potenciál zde byl.
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 10:27:38

Naprostý souhlas - tahle hra je děs běs.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 11:03:26
avatar
Hru sem nehrál, protože už od začátku to vypadalo na pořádnej propadák. Upřímně ten koncept toho, mi přišel dost na hlavu a když sem pak ještě viděl jak hra vypadá tak mě přešla chuť uplně. Škoro bych se nebál říct, že Frontlines: Fuel of War od stejného studia vypadalo líp...
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 12:08:04

to rozhodně - Frontlines je podle mě o několik stupňů lepší hra, než tenhle paskvil.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 13:22:53
avatar
Je sice pravda, že hra már pár dobrých "kulervoucích" scén, ale to je asi tak všechno, v čem se odlišuje od Call of Duty. Většinou skripty v koridorech, grafika není moc lepší než ta z Call of Duty, a herní doba ještě kratší.

PS: Ty obrázky z Eyefinity jsou hrozné, obraz u postraních monitorů je nátáhlý jako když hrajete NFS při 300km/h
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 15:58:25
avatar
Při hraní si toho možná ani nevšimneš. Ale ty titulky, jak jsou úplně nalevo, to je pěkný, to bych si ukroutil hlavu
tycho1979 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zklamání 2011-05-30 13:16:15
avatar
Dohrál jsem a byl jsem velmi zklamán. Začátek vypadal docela slušně, ale pak se to jenom zhoršovalo. Obzvlášť konec byl totálně o ničem. Zkoušel jsem sbírat noviny různě po mapách, ale našel jsem jich málo a přestalo mě to bavit. Znova už to hrát fakt nebudu. Palec dolů.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 13:24:43
avatar
Zial to je dnes cesta akou sa "tvoria" hry. A teraz ma mozno ukamenujete, ale nevyhlo sa to ani hre Battlefield: BC2. Bol som rad ze sa mi ju podarilo kupit na Steame za necelych 7 libier a tesil som sa ako si zahram. Som ale totalne sklamany, je to jeden velky hracov zly sen. Opat ako aj v pripade napr. Metro 2033 alebo Medal Of Honor (ten posledny), jedna sa o hru v ktorej ste len statista, hra sa "hra" sama pomocou skriptov a tupych otravnych filmov ktore su tam kazdych prejdenych par stoviek metrov a kym sa dostanete k akcii, vasi kumpani uz davno podstatnu cast prace urobili. A to uz nehovorim o uplne bestialnej primitivnosti niektorych "nahanaciek", horsie ako akcne sceny s Bruce Willisom ktory tancoval na chvoste prudoveho lietadla. Samozrejem su tam aj silne akcne chvilky, zial hned ako sa vam to zacne "zamlouvat", pride cut-scena a sme opat kde? V riti priatelia. Som totalne sklamany a dohram to len z povinnosti. Jedina super vec je grafika, ta ale hru nezachrani. Pred par dnami som dohral Singularity ktora ma stary Unreal engine, ale ta atmosfera vazeni. Skoda ze dnes sa za dobru akcnu hru povazuje nieco, co ani sami neovladate :-(.

P.S.: hodnotim iba single player, multi player je urcite ina liga, ja ale preferujem SP hry.
Michal3D [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 13:55:03
avatar
Suhlas. Ja som kupil BC2 za nejakych 25 EUR, a nie som sklamany, ale to len preto, ze som to kupoval len a vyhradne kvoli multiplayeru. Hned ako som to nainstaloval tak som spustil rovno MP. SP som spustil az po niekolkych desiatkach hodin hrania MP, ked raz nesli servery tak som to vyskusal a ten SP je total o nicom, presne ako pises, proste tu hru defacto ani neovladas, resp. pocitac by ju mohol hrat sam, to je vlastne taka hra pre pocitac
Podla videii to vyzera, ze takymto sposobom funguje vacsina dnesnych SP linearnych strielaciek (napr. aj tolko vychvalovany COD). Fakt asi jedine novsie poriadne SP strielacky su Far Cry 2 a S.T.A.L.K.E.R. To je uplne o niecom inom, ked si vo Far Cry 2 sam najdes idealne miesto na odstrelovanie a sam sa rozhodnes podla situacie, kedy a na koho vystrelis, rovnako tak trafit dvoch jednou gulkou (na co je v BC2 "krasny" skript, ktory asi ani nejde pokazit) chce skill a trpezlivost vo Far Cry 2...
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 14:04:41
avatar
Presne ako hovoris, Far Cry 2 a seria STALKER su old-school akcne hry s volnostou pohybu a vyberu taktiky, hras si to sam za seba a dej ta uplne vtiahne. Do tejto dvojky este musim doplnit Crysis a Crysis: Warhead, podla mna k nim tiez patri. Celkom som si uzil Operation Flashpoint: Dragon Rising a uz sa tesim na Armu 2, to su podla mna akcne hry. CoD, MoH a BF single player hry su naozaj ako pre osemrocnych.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 16:33:26

Stalker je skvely hral jsem vsechny tri ale Far Cry 2 to nemuzes myslet vazne. Jak uz nekdo psal je to somarina a ja mohu potvrdit. Prvni Far Cry ovsem je jina liga. A samozrejme nemluvim o grafice
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 18:46:18
avatar
Tak ano, na Far Cry 2 su dva nazory, bud to mas rad alebo nie. Ja patrim k tej prvej skupine a myslim si ze to nebola zla hra, aj ked mozno trochu nudna pre niekoho. Este som zabudol v prispevku vyssie spomenut klasiku F.E.A.R. prvy diel aj s dvoma datadiskami.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Battlefielf BC 2 2011-05-31 14:38:45

Mám v tom chaos. V slovenskom e-shope som nasiel BC2 za 18€ a na steame sa predáva za 30€. Je viac verzií tejto hry, alebo je rozdiel len v cene?
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 15:23:07
avatar
Taky mi vadí ty screenshoty, opět je na nich vidět prd.
alesv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 20:11:45
avatar
zakoupil jsem odehral a psokojeny, zadnou bomba hru jsem od toho necekla, ale atmosfera celkem prima, a mp i zabavny, teda od aplikace posledniho velkeho patche jsem nezapinal, nebot byl velky rozruch se stabilitou hry. jedine co bylo je ta kratsi doba ale jinak sem nevidel az na par zaseku postav nic co by bylo tak tragicke, pribeh i lepsi bez v poslednim cod, a podani na stejne urovni. ja mslim ze ta hra si urco zaslouzi pozornost, nebot kazda nova znacka ma problem se probit mezi veterany, jejich PR kecy rikaji, jak je to bomba a dalsi dil bude jeste lepsi, az se to zacina znechucovat. jewslti me chcete za to ukamenovat tak si posluzte, ale vecne prosim. at neboli kazda blbost
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 21:09:57

Nevidim duvod te kamenovat kazdemu se libi neco jineho Ja treba nesnasim Bioshock prestoze vsichni tvrdi jak je skvely a vsechny recenze vysli super ale me se to proste nelibi. Mozna je to proto ze nesnasim takovou tu starou atmosferu kterou ta hra ma a navic do toho takove ty bizarni klaunovsko cirkusacke elementy. Pro me hnus pro druhe super.
Nikde se treba nezminuje hra Dark Messiah of Might and Magic. Je to hra z doby HL2 postavena na stejnem enginu a je to takove akcni RPG trochu podobne prvnimu Whitcherovi ale mene RPGovske. Pro me naprosta skvela hra ale zapadla moc se o tom nevi.
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-01 19:01:43

jj Dark Messiah je skvělej, jedna z mála fantasy kde je plně funkční telekineze
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-30 21:50:30
avatar
Kdybych se nekdy opravdu nudil, tak bych si to mozna zahral
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-31 14:52:28
avatar
A koli takymto hrám si kupujeme hardware za tisíce uro aby naám to šlo na 500 FPS fakt by som čakal že v roku 2011 z príchodom 2 generácie dx11 graických kariet sa budú vydávať hry nielen na vysokej technickej úrovni ale aj tá hrateľnosť bude trochu o inom
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-31 17:26:59
avatar
Já jsem to nedávno dohrál a vcelku dobrý sice krátké a někdy trošku tupé ale profrčel jsem to nandal klukům s KLDR pokut se nepletu a nazdar.
simik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Eyefinity, cena 2011-06-01 14:48:37

Jak jsi doprogramoval Eyefinity?
Kolik vlastně ta hra stojí?
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-01 15:19:31

Čakal som kedy bude recenzia na túto hru aby som si porovnal moj názor s vaším. Zistil som ,že to neni len mojim vkusom , tá hra je proste strašná, keby to aspoň nebolo tak nascriptované by sa to ešte celkom dalo aj hrať,ale aj tak som to po hodine hrania vypol ( aj to som to hral pri najvačšej nude )... Keď to pojde takto dalej ,tak za chvílu naozaj prestanem hrať nové hry a ostanem pri starom dobrom CoD2 a a
drom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MP 2011-06-17 00:27:29

Hru jsem si koupil kvůli multiplayeru a sem spokojenej. SP jsem chvilku hrál, ale to mě už u her nějak nebere preferuju výhradně MP a ten je v homefronu dobrej. Po grafický stránce to neni špatný, hraju na 23" fullHD rozlišení na plný detaily a sem spokojenej a rozhodně me baví MP víc než třeba u CoD:Black Ops. Jinak se to hodně podobá Frontlines: Fuel of War, který je taky od Kaos studios. Já jsem spokojenej a určitě mi hra zpříjemní čekání na BF3 .
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!