RECENZE: Call of Duty: GHOST - Koupí této hry podpoříte lenost vývojářů a stagnaci herního vývoje!
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Neděle, 24 listopad 2013
alt

 

 

 

 

  • RECENZE: Call of Duty: GHOST

    - Koupí této hry podpoříte lenost vývojářů a stagnaci herního vývoje!

 Recyklace na druhou, technické chyby, zastaralé technické zpracování a velké lži o next-genu.

Tvůrci Call of Duty, kdy už ovšem nemluvíme o původních autorech, kteří už od hry dávno dali ruce pryč, sami cítí, že každoroční recyklace leze velké skupině hráčů krkem. Takže se snažili nám na letošek přislíbit větší změny a to už od základu, kdy konečně po letech od Call of duty 4 Modern Warfare (2007) nám byl slíben nový herní engine, který by využil moderní vychytávky DirectX11 a aktuální CPU i GPU PC možnosti.

Měl to být skutečný "NEXTGEN", čemuž také odpovídaly HW požadavky, kdy mnozí hráči narazili u požadavku na 6GB paměti (dnes už stačí 4GB). Bohužel, avšak zcela podle očekávání, vše zůstalo jen a jen u slibů!

  • Call of Duty: GHOST - aneb po šesté v téže hře!

Je to neuvěřitelné, ale od roku 2007, s jedinou výjimkou v podobě odbočky k původní myšlence hry, CoD: World at War, hrajeme stále stejnou hru ve stejné grafice, ve stejném provedení. Ačkoliv se často říká, že dvakrát nevstoupíš do stejné vody, vydavatel Call of Duty nás úspěšně přesvědčuje o opaku. Nejen, že stojíme ve stejné vodě znovu, ale dokonce už po šesté! Kdyby u Activision neměnili názvy, tak se klidně GHOST mohlo jmenovat MODERN WARFARE 6. A tím je myslím řečeno vše ...

Všechno, co nám tvůrci slibovali, že tohle bude nové Call of Duty, všechno jsou to lži. Ale nejen že tvůrci lhali, oni i podváděli. To se týká hlavně HW požadavků, kdy majitelé PC s méně jak 6GB paměti měli prostě smůlu. Ihned po vydání hry se ale zjistilo, že hra nevyužívá ani 2GB paměti a je to zkrátka umělý požadavek, aby jim lež o NEXT-GEN hře vyšla. Nyní už dokonce vyšel patch, který požadavek 6GB ke spuštění hry odstranil zcela.

Co se týká příběhu, vše je při starém. Skákat bude z jedné mise do druhé po různých částech světa (dokonce i mimo svět), přičemž vše je přísně nalajnováno v úzké koridoru, kde budou na vás vyskakovat nepřátelé (bez jakékoliv AI) a budou chodit tak dlouho, dokud neprotnete další začátek skriptu. No a to je všechno. Ve stejném duchu rádoby změn je i multiplayer ...

Takže to vezměme stručně ...

 

  • Gameplay - recyklace na druhou

Opravdu bych vám rád řekl, že CoD GHOST přináší něco nového, ale nemůžu. Snad jediným osvěžením v celé hře je pes, který nahrazuje malý dron, ale působí poněkud nerealistickým dojmem. No a to je tak všechno z novinek.

Jinak vše při starém, vezměte si CoD MW1 z roku 2007, představte si trochu jiné kulisy (některé jsou si hodně podobné a recyklované) a máte to. Dokonce některé prvky hry jsou ještě starší, například když vás dostanou a umíráte, tak do vaší mrtvoly neustále střílí nepřátelský voják nad vámi. Nebylo to náhodou už v původním CoD z roku 2003?! A i některé mise a jejich kulisy jsou nápadně shodné s tím, co už jsme viděli a kde přesně jsme se pohybovali ve starších dílech. Často si budete říkat: "Sakra, tady už jsem stál".

Celý gameplay nového CoD více než názorně předvádí, co všechno je na současných akčních FPS špatně a používá všechno, co nemáme rádi. Úzký koridor, malé mapy ze kterých nemůžete uhnout, a předem přichystané okaté skripty, kdy na vás nabíhají v nekonečných počtech nepřátelé (nejlépe po jednom) dokud vy jako hráč neuděláte pohyb vpřed a nepřekročíte neviditelnou hranici skriptu. Nepřátele postrádají jakoukoliv AI, prostě na vás jen střílí a předstírají občas krytí. Počítač samozřejmě podvádí, protože ač jste sebenenápadnější, všichni nepřátelé stále přesně vědí, kde jste a většina palby bez ohledu na to kolik sebou máte parťáků, směřuje na vás a vy jich také musíte postřílet drtivou většinu, abyste se ve hře někam dostali. Celý tenhle válečný nerealismus se opravdu silně začíná zajídat.

K dispozici máte přitom neuvěřitelnou škálu zbraní s různými doplňky, ale stejně zjistíte, že na tuto hru jsou nejlepší lehké kulomety s velkými zásobníky a prostě postupujete vpřed. Během hraní si vyzkoušíte i různé zbraňové systémy, tanky, helikoptéru, jinými slovy všechno, na co jste u CoD zvyklí a co už jsme hráli snad milionkrát. Jedinou novinkou je ovládání "zabijáckého" psa, kterého ale ovládáte vlastně stejně jako malý průzkumný dron ve starších dílech.

Co tvůrcům CoD GHOST na rozdíl od tvůrců Battlefield 4 musíme přiznat je, že jejich skripty a jejich akční výbušné momenty alespoň fungují. Jinými slovy, musíte se občas krýt a neprojdete celou hru vzpřímeně jen s headshoty. Nicméně CoD silně ztrácí v technickém zpracování a hlavně absence jakékoliv fyziky se značně negativně podepisuje na hratelnosti.

"Nové" Call of Duty: GHOST je technická vykopávka a parodie na next-gen ...

 

  • Technické zpracování - chyby a zastaralost

Žádný ze slibů tvůrců nebyl splněn. NEXTGEN titul? No to ani náhodou! Hra používá stejný engine jako mělo původní COD MW z roku 2007! Ano některé prvky se snažili tvůrci učesat a vylepšit a nutno říci, že třeba mise ve vesmíru a pod vodou vypadají celkem slušně a neokoukaně. Bohužel zbytek je hrůza.

Hra nemá žádné DX11 vychytávky, chybí obrovská spousta technologií a efektů na které jsem prostě zvyklí. Tvůrci se snažili zamaskovat stáří engine tím, že u některých prvků použili vyšší rozlišení textur. Ale to je všechno. Zbytek vypadá nuzně, nerealisticky a prostě zastarale. Možná by to bylo akceptovatelné na Béčkový titul, ale ne na herní sérii s miliardovými obraty.  

Co nám asi nejvíce vadí je absence jakékoliv Fyziky. Nejde jen o to, že destrukce a zničení třeba i obyčejného monitoru je nemožné, ale i chování tanků a dalších věci je z hlediska fyziky vyloženě směšné. Zvlášť když všechny tyhle věci srovnáte s tím, co předvádí a obsahuje konkurenční Battlefield 4! Sorry, ale jakmile jednou okusíme hru se zničitelným prostředím, kde se opravdu nemůžete schovávat za neprůstřelnou dřevěnou krabicí, plotem nebo obyčejným monitorem, už to nejde jinak. Tvůrci CoD navíc měli roky a roky na to udělat nový engine a posunout herní zážitek dál ...

Jak už bylo řečeno, ve hře chybí jakákoli AI, což chybí i u konkurenčního BF4, takže tady remíza a další výtka herním vývojářům. Kde ale ještě dostává CoD GHOST těžce na frak, je zvuková stránka. Ta je otřesná!  Všechny zbraně zní stejně, tedy hrozně, nerealisticky a jako vzduchové pistolky. Všechny zvukové efekty jsou ale mdlé a když to porovnáte s Battlefield 4, no úplně jiná liga.

A to jsme se nedostali ještě k ohromné spoustě technických a grafických chyb. Hra dokonce ani neumí Eyefinity/Surround rozlišení na3 monitory!!! Některé mise se před vámi neustále ve vzduchu objevují levitující předměty, nepřátelští vojáci padají minuto poté, co dostanou zásah a tak dále a tak dále.

Podívejme se ještě na multiplayer a závěr ...

 

  • Multiplayer a závěr

Hra více hráčů je ve stejném duchu jako celá kampaň pro jednoho hráče. Recyklace starých dílů, stejná hratelnost, stejné prostředí, stejné zbraně, nuzné technické zpracování a hromada chyb k tomu. Tvůrci se snažili MP ozvláštnit přidáním některých nových režimů, ale rychle zjistíte, že stojí za starou belu a pokračujete ve hraní těch starých.

Možná překvapím, že MP u CoD mě baví o něco více než u Battlefield 4, přestože je u BF4 o několik tříd lépe zpracovaný a lepším zážitkem. Možná je to právě stářím hry a recyklací, ale MP u CoD GHOST je správně "oldschool" hráč proti hráči :). Ale to je asi tak vše, co lze o něm říci. Bohužel neexistuje žádný důvod, proč GHOST vůbec hrát a kupovat, je to stejná hra jako pět starších dílů "Modern Warfare".  

  • Závěr

Battlefield 4 hodně zklamal, místo nové hry jsme dostali přečíslovaný předchozí BF3 ze změnami a vylepšeními, na které by stačilo DLC. Nic nového v žádném ohledu a i to technické zpracování mohlo být lepší. Jinými slovy BF4 rozhodně není nic, co by se nedalo po všech stránkách překonat, zvlášť když tvůrce a vydavatele Call of Duty rozhodně nemůžeme podezírat, že by na to neměli prostředky (i vzhledem k výdělkům minulých dílů CoD). I v tomto ohledu je Call of Duty: GHOTS nejvýmluvnějším důkazem úpadku herního vývoje a průmyslu. Ještě větším problémem ale je, že tohle opravdu jsou schopni někteří lidi a hráči koupit. Každý, kdo takovou hru kupuje se přímo podílí na tom, že herní průmysl je tam kde je.

Call of Duty: GHOST je to samé, jako "pět" dílů Modern Warfare před tím. Nulový vývoj jakýkomkoliv směrem, stejné provedení, stejné chyby a stejná hra, ovšem za další nemalé peníze. Vzhledem k velikosti a významu vydavatele a jeho možnostem by zasloužil za tenhle výsledek pár facek. Nejde jen o tu absenci jakéhokoliv vývoje a o to, že hra je zastaralá, graficky v mnoha případech vyloženě hnusná, plná chyb a totálně zrecyklovaná už poněkolikáté, jde o to, že vydavatel nepokrytě a plánovaně lhal o nextgenu a vyloženě se nás snažil obelhat.  

  • Hodnocení

Call of Duty reprezentuje úpadek herního průmyslu a vývoje, ale i morální úpadek - dělá ostudu skutečným herním tvůrcům, kteří mají na prvním místě snahu o vývoj věcí a co nejlepší výsledek pro hráče. Tohle nekupujte za žádnou cenu, protože koupí této hry jen podporujete současný neutěšený stav věcí. Ačkoliv nás BattleField4 v mnoha ohledech zklamal, Call of Duty GHOST je ve většině ohledech ještě o třídu až několik tříd horší hrou i produktem. Snad jediná věc, kde CoDG překonává BF4, je lepší funkčnost skriptů v singlplayeru, ale jako hra je to mnohem větší ohraná nuda plná chyb. Jedna z nejhorších AAA her a neuvěřitelná ukázka, jak současní vývojáři a vydavatelé TOP AAA produktů vyloženě kálí hráčům na hlavy a ti jim za to ještě platí. Upřímně mnohem víc než na vývojáře a vydavatele jsem naštvaný na ty hráče, kteří za tenhle odpad platí a kvůli nimž nám tyhle odpadky ve stále horší a horší verzi servírují herní studia rok co rok ...

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Vojtaci [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-24 20:28:04

Děti se ve škole učí, jak je důležitá recyklace... a někteří recyklují papír, plast... no a někdo začal i s hrami...
Jerrow [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 09:27:56
avatar
Tak ono už v téhle době není vůbec jednoduché vymyslet originální hru a hlavně dobrou.
Teď snad jen to Watch Dogs bude originální, jinak jsou to všechno recykláty a směsky všeho možného. Viz posledních pár dílů NfS (jakýsi klon Burnautu)...
Anonymní  - názov 2013-12-11 18:10:31

Aj tak to stým nadpisom DD prehnal) .Ako za komunistov spomenúť 68 rok.
Tiež si myslím že to jednoduché prísť na niečo nove .Možno Japonci prídu z Fukušima stalkerom aj to nebude nove .Nieje vôbec jednoduché vymyslieť samotný motív o čom by daná hra mohla byt co tu ešte nebolo .Nehovoriac o hrateľnosťi a grafike
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-24 21:18:14
avatar
Nehrál jsem to, ale nejhorší hrou roku to být nemůže. NFS Rivals nemá konkurenci.

Citace:
Možná překvapím, že MP u CoD mě baví o něco více než u Battlefield 4
Ano, překvapil jsi.
EuMatBa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-24 21:27:19

Pokud mu to každou 2.-3. hru nespadne nebo ho nestřílejí permanentně přes zeď, tak mu to věřím. Lepší stabilní střep než nablýskané nefunkční pozlátko.
Jerrow [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 07:01:34
avatar
To mám asi stejný problém, protože kdykoliv Bf4, všechny servery lagují, pořád to padá a pořád mě někdo nesmyslně střílí skrz zdi a skály.
To u Ghosts nemám žádný problém, je to pořád to staré dobře se hrající CoD. Ikdyž by se to dalo jako Bf4 nazvat velkým DLC, je to pořád lepší hra, jak v SP, tak v MP než BF4(až na tu grafiku, to je asi jediná lepší věc v BF)...
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 08:53:35

No to střílení přes zeď ve skutečnosti není bug. Vtip je v tom, že pmalý netcode než řekne tvému klientovi že jsi mrtví tak kolikrát stihneš uběhnout několik metrů :-).

Jinak Call of duty vývoj se zastavil v momentě kdy začal hodně vydělávat, ukázalo se to jako dobrý obchodní model a ted ho prostě sají dokud to dává, ale úplně stejně to přece dopadlo i s BF, udělala se trojka s obchodním modelem a on dobře vydělává, udělalo se BF 3.1 a nasadil se stejný model, no to je celkem jasný ukazatel kam vydavatel plánuje hru posouvat.... nikam :-D. Oni jako pár vylepšení udělali např. chování tekutin, určitě je vylepšený i destrukční model, nicméně nutnost zničení všech stěn pro zboření budovy je úsměvné :-D. No ale to jsou všechno banality, to co hru pálí nejvíc a bylo by náročné to vyřešit např. jak už jsem napsal "netcode" Je to opravdu vtipné když máte vedle sebe dva kompíky a dáte si stejnou mapu, tak se např. kryju za betonovým blokem ale kamarád mě vidí těsně vedle bloku a světe div se hituje mě :-D Něco takového prostě u call of duty neexistuje, protože v MW 1 byl nasazen perfektně odladěný netcode, který se používá do dnes a to dělá hru lépe hratelnou, protože opravdu záleží na skillu hráče. Míval jsem tam běžně skore 350 ku 10 proto se dá MP cod hrát na profi úrovní u BFka to nikdy profi být nemůže, protože hru hrozně moc ovlivnuje haluz faktor a proto vždy vítězství dobrého týmu bude o náhodě...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 16:12:58
avatar
To s tím haluz faktorem je dost trefné.

S hraním CoD:Ghosts pokud je netcode stejný jako v prvním MW (tedy mé milované CoD4) souhlasím, protože i když to není úplně benchmark kvalitní MP střílečky, tak je to vážně dost dobré.

BF4 vypadá hezky, má docela pěkné zbraně, techniku atd. ale taky je to recyklát jak sfiňa. A narozdíl od Ghosts, je to z větší části nefunkční recyklát.

Jinak vina je na EA Games, která jako obvykle tlačila DICE aby to vydali co nejdřív. Hra měla být ve vývoji a dolaďovací fázi ještě cca půl roku či rok.
GeoTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-24 21:31:33

Niekedy mam pocit ze cim viac hra zarobi tym menej sa potom z toho vrati ako investicia do vyvoja noveho dielu. Preco aj ked im to ludia a hlavne konzolisti kupuju jedna radost. Ale toto sa skutocne moze stat iba na trhu kde velku cast dopytu tvoria nerozmyslajuci neplnolety ci vyslovene deti.
NavratilJirka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-24 21:44:16
avatar
ale menu to má pěkné
Abushrek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-24 22:14:10
avatar
To je asi tak jediné, co je na tom "pěkné", hral jsem 30minut a stačilo mi zlatý BATTLEFIELD 3 Multiplayer. Ta zničitelnost prostředí nemá konkurenci a co všichni co si o tom myslí něco (bugfield, betafield), tak si udělejte lepší hru a chci vidět tu vaši hru.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-24 23:07:10
avatar
Haha, takú istú grafiku (miestami lepšiu) mal Unreal 2 pred 10 rokmi
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-26 18:07:53
avatar
Tak Q3 je současník Unreal 1.5 enginu (tedy toho v UT99). A to už je nějaká doba (přesněji 14 let).

Taky zhruba 14 let od doby kdy vyšla poslední kvalitní FPS MP střílečka.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-28 02:32:36
avatar
Nezostáva iné len súhlasiť, UT99 a Q3 boli naozaj posledné špičkové nesmrteľné MP strieľačky ktoré nielenže prežili éru lanparty (časy dial down internetu) ale celkom slušne sa im darilo aj za čias DSL a 2,4 Ghz Wifi.
Terajší odpad typu Kolík do Dupy či Batlešit už nestojí ani za vyskúšanie.
bacik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-24 23:53:05
avatar
Po prečítaní mám normálne chuť vyhodiť celé PC z okna.
A to som sa niekedy tešil na každú novú hru.
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 08:59:23

Klidně vyhoď, ten tvůj střep by stejně nic pořádně nepustil
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-26 08:56:40
avatar
Koukám, že mínusáři nechápou ironii
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-28 02:33:47
avatar
Len aby náhodou jeho črep nevydržal omnoho dlhšie než tvoj
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 00:11:13
avatar
"Nové Call of Duty: GHOST je technická vykopávka a parodie na next-gen"

Taky si myslím. :-)

"Počítač samozřejmě podvádí, protože ač jste sebenenápadnější, všichni nepřátelé stále přesně vědí, kde jste a většina palby bez ohledu na to kolik sebou máte parťáků, směřuje na vás a vy jich také musíte postřílet drtivou většinu, abyste se ve hře někam dostali."

Tak tohle je už tady od dob Call of Duty 2, když si dáte nejtěžší obtížnost, tak prostě celé bojiště se obrátí proti Vám s 99% přesností. Proto Call of Duty sem hrával jen na střední obtížnost. Popravdě... ani tam není o co stát. Celá hra je jeden VELKÝ blivajz který nemá ani hlavu, ani patu.

Snad jediný důvod je jen ten Multiplayer, ale... aby recyklovali ty stejné techniky, stejné klišé, stejný Engin, identické zvuky, a to pořád dokola za tuny peněz?!? Ať si dají dobrovolně padáka a věnuji výdělek sirotčincům. Rozhodně by takhle byly fakt všichni tam k něčemu.
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 07:50:02

Souhlasím s DD, toto není ani tak ukázka lenosti vývojářů, ale spíše ukázka lenosti hráčů. Dokud se dál za dílem stává trhačem rekordů v prodenosti a zisku, nemůžeme očekávat změnu.
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 08:17:20
avatar
Co čekat, když ty díly chrlí jak na běžícím pásu. Pokud byla hra ve vývoji kolem toho roku(ASI), tak se nikdo nemůže divit, že to dopadá jak to dopadá. Zase mají prostředky = hodně lidí .
O těch nadnesených požadavcích jsem slyšel... Jestli jsem to ale správně pochopil, tak když nemám 6GB hru nespustím? WoW. Alespoň, že to už opravili a není to moc náročné . Ty skripty jsou na dnešní dobu hodně "tupoidní" ale 24%, že by to byla až taková hrůza. Každopádně ty dvě mise vypadají dobře.

Ps: DD plánuješ někdy v budoucnu test "nových" 280X? Toxic a Matrix už byly. Jestli třeba MSI nebo nižší verze Asusu/Sapphire.

PS2: Bude někdy v budoucnu možnost přidat uživatelské recenze her + text a nejáké tabulkové hodnocení? Před nějákým časem jsem se na to už ptal, ale tehdá to moc dobře nevypadalo.
Předem díky za info.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 11:04:46
avatar
Ahoj ...

jj další 280X/270X/270 budou neboj

to další souvisí s dalším vylepšením systému, bohužel stávající systém bude chtít větší změny a zatím na ně nemám lidi ani peníze ...
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 11:00:41
avatar
Další z letošních her, která spadá do kategorie "Nestojí ani za ukradení"
shasler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 13:02:52
avatar
Tak jsem začal hrát MMOFPS Planetside 2 (PC). V jednoduchosti je krása, ale hlavně je to zábava... Absolutně volný svět, kde vás nikdo nikam netlačí. No a co se grafiky týká, ano, je v porovnání s BF4 jednoduchá, ale opravdu je u takovýchto her nutné vidět žilky na listech u stromů? No a dále pak vývojáři hru neustále aktualizují.

Jestli se mám rozhodnout pro F2P Planetside 2 a kupovanou BF4 případně CoD:Ghost, pak u mě osobně PS2 vítězí...
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 13:22:06
avatar
Zkus CSGO. O Vánocích to bude za 2-3 eura, navíc když budeš prodávat itemy tak to máš defacto F2P.
shasler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dík za tip 2013-11-25 14:19:52
avatar
Dík za tip, ale PS2 jsem začal teď hrát a "chvíli" potrvá než mě omrzí... Určitě mě to vydrží minimálně 3/4 roku.

U PS2 se mi líbí, že když se vám nechce bojovat, tak nemusíte a přesto můžete pomáhat, třeba opravováním základny, vozidla... Takže pokud prostě jenom nestojíte můžete být užitečný, hrát a přesto nemusíte bojovat. V neposlední řadě se mi moc líbí obrovská spojitá mapa, respektive tři mapy. Tahle hra mě moc chytla a pár dní jsem teď šel spát hodně po půlnoci... no co, dospím to v hrobě
Zvirek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2013-11-25 13:16:21

Ještě větším problémem ale je, že tohle opravdu jsou schopni někteří lidi a hráči koupit. Každý, kdo takovou hru kupuje se přímo podílí na tom, že herní průmysl je tam kde je.

A proto pořád říkám: HW se kupuje v obchodě, SW se kupuje na ulož.to.


Btw. DD, nevíš jak to bude s těmi hrami k R9 kartám ( R9 280X), které byly koupeny bez těchto poukazů na hru ? Bude něco dodatečně ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 13:49:36
avatar
nevím o tom nic
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-25 16:21:32
avatar
Při čtení recenze jsem se bavil , na každém dalším řádku jsem očekával, že rupnou nervy a objeví se nějaký ten vulgarismus na adresu hry, ostatně hra by si to zasloužila. Díky těmto s...kám ale lidé začali financovat projekty na kickstartru atd, takže možná brzy dojde ke zkvalitnění i nákladných titulů. Některé projekty na kickstarteru vybrali milióny, za to snad už půjde stvořit něco konkurenceschopného. Jak tak sleduju herní průmysl, poslední vydaná hratelná hra byl pro mě bioshock. Teď čekám na plants vs zombies, očekávám netradiční grafiku, srandu atd, navíc na nejnovějším frostbite enginu, podporován bude i mantl. Uvidíme. Jinak crysis 3, který byl přijat recenzemi dobře, je podle mě s..čka taky, ani jsem ho nedohrál. Zas další vojáček tentokrát v dementním ohozu, vojáčci co všechno kolem sebe vystřílí mi nějak nepřipadnou cool. Přitom válečná tématika by šla zpracovat i originálně - např. hra ze zákulisí odbojářů z 2.sv války, mohly by tam být i strategické prvky jako shánění zásob, nedostatek munice, nemoce atd, prostě něco lepšího než tunel se určitě vymyslet dá.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-27 17:02:37
avatar
...mě by ke spokojenosti stačil třeba MOH Airborn v nové grafice a s Oculus Rift... Nebo Terminator Future Shock...
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-27 21:25:33
avatar
No ani jsem to nečet ale určitě s tím souhlasím.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - maska 2013-11-27 22:43:28

Nevíte někdo, kde sehnat tu pěknou masku co mají přes obličej?
http://www.ddworld.cz/images/stories/herni%20sekce/recenze/CoD%20GHOST/CoD-GHOST-18.jpg
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!