Loňský velký propadák, velmi očekáváná hra No Man’s Sky, která slibovala hodně, ale nedodala vůbec nic a tvůrci nepokrytě lhali, je stále ve vývoji. Za rok se hodně věcí změnilo a do hry se skutečně dostala spousta obsahu, který byl slibován už při vydání. Nyní dostává hra další velký update „Atlas Rises“, který přidává opět hromadu věcí, upravuje grafiku, opravuje chyby. Dokonce přidává velkou příběhovou kampaň a výrazně vylepšuje herní mechanismy včetně rychlého cestování atd. Tak co, ještě jste nad hrou nezlomili hůl? Podle mého bylo největším problémem SONY, které tlačilo na vydání hry, i když nebyla prostě hotová.
Zrovna u Diabla 3 (mam rad všechny tři díly) nevidím moc důvod tohoto porovnání, čím bylo na začátku beta a teď ho dodělali? Aktuální stav je že z příjemné a těžké hry první měsíce udělali nekončící tutoriál pro děti. Kdy i ta největší noobka uhraje vše a HC postava umře jedině při výpadku internetu, 3 den po startu new sezony běhám tam kde jsem skončil v sezoně minulé, v kompletním top setu a s 70% ancient a lovím jen primal ancient... tss to už není Diablo
Ano někomu se nelíbil AH, ale nikdo nikoho nenutil ho používat, obtížnost byla krutá, ale to bylo to kouzlo. To že to málo padalo bylo lepší než teď kdy za 10 min mám inventář stejně shit legendárek jako po vydání (leč tam inventář legendárek trval mnohem a mnohem déle a byli taky nanic.
Error 37 co prudil u spuštění je téměř ekvivalent jakékoliv chyby po spuštění nové hry. (už si nepomatuji hru, kdy by první den bylo vše ok)
Necromancer pack za 15Eur nepřinesl krom postavy nic (vše ostatní bylo součástí patche zdarma), a ta postava je extrémně nevyvážená (ale tak jak to prodat co nejvíce lidem že).
Vím že toto není vlákno o diablu a sry za off topic, ale myslím že na tohle bylo možné vybrat 100 jiných her a sedělo by to lépe. D3 bylo po vydání více diablo než co je to teď.
No Man’s Sky mě velice lákalo a byl jsem rád že jsem počkal na recenze a hru nekoupil, tak snad to dostali alespoň do nějakého stavu a bude to dobrá hra, leč dost pozdě.