Největší komunitně vyvíjená hra už vybrala 150 milionů dolarů, což je rozpočet, který už patří mezi extrémně vysoké i v rámci velkých AAA her. Není také divu, že hra poněkud nabobtnala. Někteří už ale začínají být otráveni dlouhým vývojem, kdy to nevypadá, že by se hra blížila k vydání. Osobně však říkám, čekal jsem to. Vzhledem k tomu, kdo za hrou stojí, kdy perfekcionalizmus nevystihuje to, o co se tvůrci snaží, nedalo se čekat nic jiného. Tady se díváme na hru, které staví kvalitu úplně na jiný level. Každý aspekt hry, každé prostředí je detailněji zpracováno, než jakákoliv hry v historii. Jedna lokace má více detailů a více práce a všeho, než většina AAA her jako celek. Všechno je děláno ručně a poctivě a je to vidět. Tvůrci zveřejňují další a další videa a brada nám z toho padá na zem hned několikrát. Tvůrci rozšiřují stále hru, hlavně kampaň o nové postavy, hrané velmi známými herci a všechno vypadá prostě neuvěřitelně dobře. V polovině roku se dočkáme nové Alpha 3.0.0, kdy přinejlepším se letos na konci roku dočkáme beta verze a optimisticky na konci roku 2018 vydání. Ale znovu říkám, vzhledem k tomu, o jaké veledílo a jakou nevídanou kvalitu a velikost všeho se tvůrci snaží, tohle je megaprojekt. Ale prostě vypadá fenomenálně, doufejme, že na to budeme mít grafiky, protože tahle hra je stavěna na high end PC a konstantně upgradována:
Trefně řečeno,kdyby hru vydali a v průběhu hraní přidávali obsah a vylepšovali udělali by mnohem lépe,takhle si myslím,že mnoho lidí přispělo v začátku,teď bude znechuceno věčným čekáním a sliby Dle mého nakickstarteru by mělo být v podmínkách,že uvedeš produkt do určitého data jinak vrátíš peníze
Když by hru vydali v rozdělaném stavu, pak by se mohlo stát něco podobného jako v případě DayZ, hra je pořád nedokončená a lidé jsou akorát naštvaní. Updaty podle někoho přicházeli rychle, podle jiných pomalu. Přidávat nový obsah v podobě oděvů, zbraní apod. je jinak náročný zásah do hry, než craftování, stavění základen a jiné podobné záležitosti. Star Citizen sice nějak moc nesleduju, ale myslím si, že podobné obří projekty jsou hodně složité a hráči by rádi viděli podobné hry tak do 2 až 3 let na trhu od ohlášení. Ale ten vývoj bude o dost delší. Ani bych se nedivil kdyby to natáhli na 7 až 8 let.
Tak DayZ byl jenom tahák na peníze, aby si autoři bokem něco vydělali a měli v klidu rozpočet na Armu. Jestli někdo ještě po těch letech věří, že DayZ někdy vyjde jako hotová hra, tak je naprostý blázen.
Nevím nevím, ale mě ta grafika zase tak skvělá nepřijde za tu dobu co to dělají. Místy to vypadá podobně jak nový DOOM, to je asi čistě subjektivní, ale nemůžu si pomoct.
graficky to vypadá parádně.
jen co se uz par dni koukam na videa tak mi tam v tom hrani porad neco chybí, jo uz vim zivot, hrac lod a nejaka konstrukce ve vesmiru, ale v tom vesmiru kolem tech stanic moc zivo jinak neni, stanice funguje jako ground arena, z pribehove casti sem zatim nechytnul nic, coz je asi taky skoda, patrne by me zajimala vic nez behani po stanici a strileni se s nejakejma dalsima hracema porad dokola, an to je preci CSko ne? ale porad lepsi nez elite dangerous kde se z lodi vylezt neda.