Recenze a test: Dead Island – překvapivě pořádná zombie akce, kterou si nenechte ujít!
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Neděle, 25 září 2011
alt

  • Recenze a test: Dead Island

                – překvapivě pořádná zombie akce, kterou si nenechte ujít!

Originálních akčních her, zejména neotřelou hratelností, je v současné době zoufale málo. U mnoha z nich máte prostě pocit, že už jste to někde hráli. Nový Dead Island je ale akční hrou, která nám udělal velkou radost. Je totiž rozhodně herním zážitkem originální a velmi příjemné, i když ne zcela dokonalé rozptýlení. Zejména pro milovníky zombie akcí je však tohle jednoznačně událost roku.

 

  • Dead Island – spolu a mrtvě

Normálně se u recenze her snažím pokud možno neprozrazovat mnoho z příběhu, ale u Dead Island je to jedno, protože příběh je jedna z věcí, které se na hře moc nepovedly. Ale ne, že by to nějak výrazně vadilo, protože hra je o něčem jiném, avšak přeci jen spousta nelogičností a úplně tupé a omezené příběhové dialogy, které jsou i tak velmi stručné, kazí trochu dojem. No prostě se to dalo rozhodně udělat lépe.

Příběh sám originalitou zrovna neoplývá, takže se prostě ocitáte na ostrově Banoi, kde se nějakými podivnými událostmi rozmohla nákaza dělající z lidí zombie, které pak samozřejmě útočí na lidi a nakazí je. Vy jako jeden z přeživších jste záhadným způsobem imunní a musíte se z ostrova dostat.

Během vašeho putování budete narážet na další přeživší a kromě hlavní dějové linie budete pro přeživší plnit různé úkoly. K čemu je to dobré? Celá hra je totiž vlastně akční RPG rubačka z pohledu první osoby. Za zabití máte zkušenosti, za splnění úkolů máte zkušenosti a hlavně peníze, sbíráte také zbraně, můžete je upravovat pomocí dalších předmětů, které sbíráte atd.

Zkušenosti vám slouží k postupu na vyšší úroveň, což vám odemkne klasicky možnost naučit se nějakou dovednost, či posílit nějakou schopnost. Všechno je to jednoduché, funkční a osvědčené. A prostě to baví. Na úvod hry máte na výběr ze 4 hratelných postav, z nichž každá je orientována na jiný způsob boje a má trochu jiný (pořadím schopností ve stromu i přítomností unikátních schopností) strom dovedností.

A ten výběr ze 4 postav není samoúčelný. Hra je totiž navržena na kooperační režim, takže můžete hrát přes internet až čtyři najednou pěkně spolu, a to jak se svými kamarády, tak prostě s náhodnými lidmi, které vám PC vybere, že jsou vaší úrovni a postupu ve vašem příběhu nejblíže. S tím souvisí i obtížnost hry. Řeknu to asi takhle, Dead island je v osamoceném režimu hraní proklatě těžká hra, hlavně na vyšších levelech, protože nemrtví se levelují s vámi a podle toho jim přibývá života. Zbraně ale zas tak moc účinnosti nezískávají. Hrát se to ale dá oběma způsoby a rozdíl je hlavně v délce trvání hry.  

A jak že se to celé hraje a stojí to za pořízení? Podívejme se …

 

 

  • Dead Island – gameplay

Jak už jsem řekl, tahle hra je mixem RPG a FPS a je to prostě akční RPG :). Žádný prvek není sám o sobě originální, ale jako celek i v rámci prostředí a jeho zpracování je to rozhodně docela originální a neokoukaná hra. A jestli je to zábavné? No jéje.

Nemrtví jsou všude a hlavně se obnovují. Takže stačí opustit nějakou oblast mimo dohled a nemrtví se vám tam nastěhují znovu. Je to trochu hloupé, že prostě žádnou oblast nemůžete vyčistit, ale na druhou stranu by tam jinak nebylo, co za chvíli dělat. Likvidace nemrtvých je hlavní náplní hry. K dispozici máte širokou škálu různých zbraní, které navíc můžete vylepšovat, posléze pomocí návodů a nasbíraných různých věcí inovovat a dělat z nich více smrtící a nebezpečné zbraně. V polovině hry se dostanete i k použitelným střelným zbraním, které v dalším hraní budou rozhodně potřeba. I ty lze vylepšit a inovovat.

Zbraně, s výjimkou střelných, pro které ale zase musíte shánět střelivo, mají omezenou životnost. A zde je to trochu frustrující, protože i věci, které byste neřekli, že se dají snadno rozbít, se celkem snadno, po pár úderech a zabitých zombí, zničí. Je potřeba tedy draho opravovat, zejména u speciálních předmětů. Na to jsou potřeba peníze, kterých je ale všude kolem celkem dost, jsou u zabitých nepřátel, v taškách a dostáváte je i za plnění úkolů. Zde je však vidět, že hra je dělaná hlavně pro hraní v kooperaci. Pak jste totiž na stejný počet nepřátel až 4 a díky tomu vám ty zbraně vydrží déle, než když hrajete sami.

S tím souvisí i různý způsob hraní. Hra má jedinou obtížnost a při osamoceném hraní musíte využívat různých vyvýšených míst, kam na vás nemrtví nemůžou a kosit je z bezpečí. Při hraní ve více lidech si klidně můžete dovolit jít na nemrtvé přímo. Ve hře je i několik super nepřátel, které jedinému hráči dají docela zabrat. Jak jsem již řekl, levelový systém dělá, že vy postupujete a vaši nepřátelé taky. Zhruba kolem 40 levelu ale mají hodně života a vaše zbraně, i když také získávají ve statistikách na nebezpečnosti, zdaleka tak rychle nepostupují. A hlavně třeba granát, nebo molotov má na začátku hry stejné poškození, jako na konci, což je problém, protože na supernemrtvé už po 40 levelu moc dobře nepůsobí, a jsou to trochu nervy je udolat.

Hratelnosti rozhodně ale napomáhá pěkné prostředí a lokace. První vás uvítá luxusní turistické pobytové středisko, takže pláže, hotel apod. Nutno říci, že ve hře se mnohem více budete pohybovat ve vnějších prostorách relativně otevřeného světa. Druhá oblast je městečko, kde se budete pohybovat i kanalizačním systémem. Třetí oblastí je džungle, čtvrtou pak výzkumný ústav v džungli a pátou je vězení. Každá oblast nabízí trochu jinou hratelnost, danou nutností, pokud to hrajete sami, přizpůsobit svůj herní styl. Jak už jsem ale nakousl, bohužel autorům se podařilo zpracovat kvalitně jen vnější lokace. Ty vnitřní stojí za starou belu, a z otevřených vnějších lokací se najednou dostanete do koridoru, kde vás autoři okatě vedou jedinou cestou, která se skládá z nejdelší možné trasy v jinak nepříliš rozlehlých prostorách. Vzhledem k systému znovuobjevování nepřátel, je to asi nejnepovedenější část hry, protože sotva pracně vyčistíte jednu polovinu většího sálu, a dostanete se požadovanou cestou k cíli, najednou musíte zase zpět a všichni nepřátelé jsou tam znovu v původní síle …

Ale na poměry studia Techland je tohle hodně povedený titul a opravdu to zabaví. Není to sice tedy zcela originální, ale téma zoombie není moc časté, natož takhle dobře a zábavně zpracované. Všechno je to funkční, zábavné ve slušném prostředí a prostě to funguje. Není to složitá hra, ale ani si na ní nehraje.

Podívejme se na technické zpracování a náročnost na naše počítače ...

 

 

 

  • Dead Island – technické zpracování a testy grafik - procesorů

 Tahle hra vznikala hlavně pro konzole a s tím je spojena řada negativ a omezení, které jsou na PC velmi vidět. V první řadě bylo pro mě nutné funkčně zprovoznit Eyefinity, na jehož jednoduchou optimalizaci se tvůrci stejně jako na další věci u PC verze, prostě vykašlali. Naštěstí díky nadšencům do Eyefinity hraní, se rychle potřebné úpravy podařilo dodělat a odprogramovat, a lze to tedy díky nim hrát a funguje to v Eyefinity normálně.

Na první pohled vypadá grafika velmi dobře, jenže když se začnete pohybovat, všimnete si toho, co autoři museli udělat, aby to na zastaralých konzolích šlo. Do pěti metrů kolem vás, vše relativně v pořádku, sice nízké rozlišení textur a celkově poněkud zastaralé, ale ujde to, jenže s přibývající vzdáleností přestávají být vykreslovány různé detaily i celé předměty a tak dále. V delším dohledu už je v podstatě okolí tvořeno jen nejjednoduššími modely, čárami s jednoduchými jednobarevnými plochami. Už si ani nevzpomínám, kde jsem tohle viděl takhle extrémně použité naposledy. Prostě aby to konzole s omezenou grafickou i operační pamětí byly schopné vykreslovat, udělali to autoři hry takhle a pro PC platformu a její paměťové neomezení tohle bohužel nebylo zpětně upraveno – to je jednoznačně fail.

(typická ukázka výše uvedeného problému s vykreslováním)

Přitom postavy a zoombíci jsou zpracovány opravdu dobře. Zoombie jsou správně děsivé, mají různé zásahové zóny a reakci na poškození. Opravdu dobré. Lidští protivníci už jsou trochu horší, sice se umějí ukrýt, ale často tak, že jim kouká hlava akorát na headshot. Navíc systém znovuobjevování platí i pro ně, a tak sotva poodejdete v oblasti o 20 metrů, už je máte občas skoro v zádech. Zkrátka něco, jako AI v této hře naprosto není. U zombií ale není potřeba a u lidských protivníků v této hře taky moc ne. Takže to vlastně ani nevadí.

Ve hře se toho také na grafice nedá mnoho nastavit. Prostředí je až na vybuchující sudy neinteraktivní. Model zničitelnosti tu nehledejte. Jen u těch zbraní. Na druhou stranu není moc důvodů se jím zabývat, likvidace nepřátel zabírá všechnu pozornost. Jednoznačně plus jsou auta, kterými se můžete vozit a kosit jimi nepřátele a jsou celkem dobře udělaná a jízda s nimi zábavná. Ale některé lokace s nimi moc nepočítají.

Ozvučení jako takové je velmi slušné, hra má skvělou atmosféru. Namluvení postav a jejich rozhovory, to už je bída. Hra je opatřena českými titulky, ale moc textů ve hře není. Většinou jen jednoduché věty a příběh není ani nijak zajímavý, tak čeština není moc nutná. Ale je tam, i když trochu mi přijde, že ji snad někdo udělal přes nějaký translátor. Překlady jako „zlomyslný nůž, zlomyslná pálka“ apod., docela vtipný :).

Ovládání hry je ideální, klávesnice a myš fungují dobře, v tomto směru žádný problém. Menu hry a takové věci jsou jednoduché, přehledné a funkční. Obchodování, vyrábění, opravování, nemám prostě co vyčítat. Hra samozřejmě je udělána předně na gamepad, takže proto to musí být jednoduché.

 

  • HW náročnost

Vzhledem ke konzolovému zacílení hry asi uhodnete, že technicky není žádný skvost a pro současné grafiky a procesory rozhodně žádná výzva ani soupeř. Jinými slovy, zahrajete si to snad na všem. Doporučené požadavky jsou Core 2 Quad 2,66GHz, 4GB RAM, 9600GT či Radeon HD 3850 a lepší. A jaká je náročnost konkrétně?

Jak jsem řekl a teď i testem dokázal, žádná výzva. S běžnými herními grafikami se můžete pohybovat na 100FPS a více. Kolem 60FPS mají i ty nižší běžné současné grafické modely. A to se bavíme o plných detailech v 1920x1200 rozlišení.

Celkem mě hra zaujala a v Eyefinity je to vážně super atmosférická rubací věc a pokud vás zajímá jak náročné je to v 5760x1920, tak jsem to pro vás taky otestoval.

Stejně jako hra není náročná na grafiku, není ani náročná na procesor. Slušnější dvoujádra by neměla mít problém. Hra je ale optimalizována na 4 jádra celkem dobře. S větším počtem jader jde výkon také ještě trochu výše, ale už to není žádné drama.

Podívejme se na závěr

 

 

  • Dead Island – hodnocení a závěr

Společnost Techland je známa spíše budgetovými tituly. I tento své kořeny nezapře. Ale přeci jen na něm bylo zapracováno poněkud více. Jako celek je to překvapivě slušná hra. Hlavně zábavná, i když chyb má jako maku a originalitou rozhodně nepřetéká a stereotyp v moha věcech je nepřehlédnutelný. Vlastní otevřené a pěkné prostředí, funkční RPG systém a zpracování nepřátel z ní ale dělá jednu z nejlepších zoombie her vůbec. Že se však autoři více než inspirovali u L4D, je okatě vidět. Ale zase, proč ne.

Hra mě překvapivě bavila, i více než mnohé top AAA tituly letošního i loňského roku. Bohužel posledních zhruba 10% hry autoři příliš nezvládli. Závěr hry vypadá, jako kdyby byl dělaný narychlo, a okatě hraní uměle a hlavně nezábavně protahuje. Poslední část hry jsem si tak říkal, už aby byl konec. Nemluvě o tom, jak je přehnaně těžká pro jednoho je poslední část a prostě neumřít se nedá. Škoda tedy toho závěru. Do té doby opravdu zábavná hra. Herní doba záleží na tom, zda to hrajete sami, nebo v kooperaci.

Většinu času jsem hrál sám, ale pralesní lokaci jsem prošel v kooperaci se 3 dalšími hráči. A řeknu to asi takhle, pokud levelujete, sbíráte věci a plníte všechny úkoly, tak vám to samotnému zabere tak minimálně 3x delší čas než v té kooperaci. Celá hra se v kooperaci dá dohrát do 10 hodin luxusně. Samotnému mě to trvalo s postupem někam na 42 level, celých 30 hodin.

 

  • Hodnocení

Dead Island je slušná hra, které rozhodně není tuctová. Stále nijak neokoukané a nepříliš časté Zombie téma zpracovává velmi dobře a je nutností pro každého, kdo si boje s hordami nemrtvých rád užívá. Nechybí slušná atmosféra a funkční akční RPG systém. Nicméně dokonalá není ani náhodou. Příběh stupidní, technické provedení sice neurazí, ale na PC přímo bijí do očí ústupky pro konzole a mizení detailů kazí hodně dojem.

Musím však říci, že hra mě prostě skoro až do konce bavila. Ten se autorům nepovedl, ale 90% hry bylo skvělých. I když je hra jinak naprosto stereotypní, byla to prostě zábava. A o tom to má být především. Škoda, že Techland výrazně nepřekročil stín budgetu a odflákl příběhovou, grafickou i technickou stránku věci, což vynikne zejména na PC, kde se s optimalizací a využitím možností autoři nijak neobtěžovali. Tahle hra vás buď chytne, nebo vůbec. Nic mezi tím. Za sebe ji ale rozhodně doporučit můžu. Zombie jsou tu správně ohavné a nebezpečné a zamořují váš životní prostor, který je třeba vyčistit všemi prostředky :).    

 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Tom007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 23:35:23

"klávesnice a myš fungují dobře, v tomto směru žádný problém" ???

Hra nepodporuje, nebo podporuje velmi omezeně přídavné tlačítka na myších .. takže napsat, že není žádný problém .. nevím nevím.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 23:48:51
avatar
no já nevím k čemu by ta tlačítka měla být tady dobrá ... úplně mi stačila tři (pravé, levé a kolečko) a klávesnice ... a ovládáalo se to normálně a v klidu
Maor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 23:42:37

Mám chuť to zkusit na notesu. Pojede to na k625(Turion II 1,6GHz dvoujádro) + HD4225?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 23:50:20
avatar
eh .... ta grafika je integrovaná, nevim nevim ale pokud ano, tak nečekjte zázraky ... fakt nevim, takhle slabé konfigurace nemám v malíku (i když mám NB podobné konfigurace, ale nehraji na něm).
smejky92 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :( 2011-09-25 23:50:34

Pařil jsem to asi 2 hodinky v kuse a neustále sem se snažil najít něco čim by mě to zaujalo bohužel ničím jen jsem promarnil 2hodinky Zlatý L4D 2 tam je aspoň pořádná akce.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 06:27:46
avatar
Taky sem si říkal, ale pak mi došlo, že L4D 1+2 prostě jě "něco" jiného. Tam je to pořád stejné, tady je to chvilku jiné, než to člověk hraje delší dobu. Zabíjet můžeš mnoho druhy zbraní . Ale je pravda, že L4D bylo trošku předloha .
limec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 19:48:32

strasna nuda totok
smejky92 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RE: MAOR 2011-09-25 23:53:28

Měl jsem kdysi notebook se stejnou konfigurací ( Toshiba ) a s bídou jsem vyzkoušel COD4 na LOW v 800x600.. nepočítal bych stim že ti DI pojede. Ani bych to neinstaloval ta grafika je opravdu marná....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 23:56:04
avatar
používej tlačítko odpovědět ;) thx.
smejky92 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 00:00:33

Ok. Nějak sem ho překoukl ;)
Maor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 00:06:18

já jel na min i COD6 s průměrem 23FPS
smejky92 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 00:13:23

Jasný, ale DI má vyšší minimální nároky a to docela o dost oproti COD MW2 ..proto si myslím že to bude nehratelné na tvém ntb.
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-27 07:50:17
avatar
23 fps na CoD a ještě v průměru je podle tebe v pohodě? S takovou fps se už cukal i Crysis a ten byl na nízké fps optimalizován....
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 00:01:41
avatar
Grafika vypadá skvěle, pokud to porovnáš s Call of Juarez Cartel, který běží na stejném enginu, tak Dead Island vypadá o třídu lépe. Je vidět, že Techland dostal z enginu maximum, tím ale netvrdím, že to nešlo udělat lépe. Hranatá jablka nejsou pro rok 2011 moc koukatelná
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 00:03:45
avatar
no něco je lepší tam něco tam ... celkově zastaralý obojí ... bohužel ... ale u DI alespoň nebyly vyloženě chyby, které by otravovali hraní ... u CoJ3 bohužel jo
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 00:29:34
avatar
Jde to ,já sice nevím zda mi na ní zbude čas ale možná si ji stáhnu až bude za dobrý peníz v akci.
TomKocuR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 06:11:33

Odkedy sa v zombie píšu dve o?
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 06:29:29
avatar
Od té doby, co to hnidopichové rozebírají, aby to bylo více "cool" .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 09:54:28
avatar
jo to nevim už jsem to opravil, pardon
ulver [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 07:26:29
avatar
Ja neviem, snazil som sa to hrat. So zombikmi sa tvorcovia pekne vyhrali, nemam co vytknut. Pouzivanie roznych veci na kilovanie z blizka tiez OK. Pohyb dopredu-dozadu je svizny. Ale ked potrebujem urobit par krokov do strany (vlavo,vpravo) a hybe sa to, ako keby som mal nohy v sude s betonom, tak to nie je v poriadku. Tiez mi vadi "nerozbytnost" prostredia. Uz to chce naozaj novu generaciu konzol aby sa hry pohli dopredu, lebo mna stareho PC fanusika asi porazi.

Tiez ma neskutocne stve, ze novy Mortal Kombat nie je na PC !
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 07:23:33
avatar
DD umí PC verze splitscreen, nebo dá se to nějak ručně nastavit?? Když je to děláno na kooperaci, tak to musí jít i na PC .. L4D jde nastavit pro dva na gamepadech
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 09:40:00
avatar
podle mě neumí ale nezkoušel jsem
lulinak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vcera dohrano 2011-09-26 08:41:09

a to podruhem, jednou za cernocha podruhy za belosku, v zasade je to fajn rezba co tu nejaky cas chybela, jen par negativ:

- rozdily mezi postavami nejsou bohuzel nikterak velke a to je skoda, mala padesatikilova holka se ohani kyjem jako prd atd., zde mely byt vyraznejsi rozdily respektujici umyslny vyber zamereni hracem...
- AI liskych protivniku - ragedie, nic jineho, stoji a stoji nez jim to nasijte do palice
- vydrz zbrani nic moc, melo by se to uz v zakladu prostahnout na jednou tolik jinak je to opruz
- ukoly kdy mam v dzungli odvest tu mulatku nekam, tohle je obecne opruz, nechce se jim uzikat a v mistech, kde je nekonecne mnoho zombii co vybihaji kazdych 5 vterin a ona se tam nahore jaxi zasekla je mega opruz...

ale jinak spokojenost, par dobrych napadu tam je a borec ve sveraci kazajce je vylozene mazlik... :-)
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 09:26:11

Mne sa to cele zda totalne rozmazane a neostre, ta grafika je tak zastarala, ze ma to vobec nedokazalo vtiahnut do deja. Esteze za par dni je tu Rage.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 09:39:03
avatar
tohle je jedna z her, která v pohybu vypadá o dost líp než takhle na obrázcích .... na statickém obrázku prostě vynikne ta zaostalost všeho no
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 12:11:27

Hral som to asi dve hodky ale aj tak som tomu nedosiel na chut. Este sa chcem spytat, mozno trochu od veci, k tomu Rage. Je to hra na OpenGl takze by ma zaujimalo ci takymi modernymi efektami akymi disponuje dx11, mozu disponovat aj hry vytvarane touto technologiou, teda v tomto pripade Rage.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 14:55:30
avatar
no určitě bude mít ve výsledku podobné technologie .... takže klidně mohou, jen na to půjdou jinak.
BoredSeal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 09:46:28

Já bych přidal mínus vysokou obtížnost pro jednoho hráče a bez updatů má hra technické chyby. Koupil jsem hru přes Steam a s prvním updatem se mi stalo, že se mi prostě v první fázi po splnění úkolu hra "zbláznila" a vymazala mi pozice. Podruhé se mi to samé stalo ve městě, sprostě jsem nadával a přísahal, že to hrát nebudu. Teprve od třetího update to jede fajn (opomenu li obtížnost). Originální mi hra moc nepřijde, střílení zombíků je poměrně časté.

Hrozná věc v té recenzi je špatně napsané slovo "zoombie". Proboha, zombíci nemají nic společného se zoomem a ta trapná česká dívčí kapela se dvěma hitama to měla napsaný takhle debilně naschvál. Okamžitě vyhoď jazykového korektora nebo vem mě.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 09:56:24
avatar
Jo ty Updaty máš pravdu, já už to naštětí hrál rovnou s tím třetím ...

už jsem to opravil, nevím proč jsem tam psal to druhé o

Ta obtížnost až na několik momentů mi nevadila, alespoň to bylo trochu bojim bojim
BoredSeal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-27 09:44:06

Mě otravuje to město, kde se v podstatě na mě chrlí odevšaď level 22 zombíci a pokud je nemlátím při útěku, nemám šanci. Peklo je ta karanténa, kde člověk v úzkých uličkách pomalu ani neprojde k žebříku a jen smutně sleduje, jak mu hra odečítá sumy za smrt.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 15:54:06
avatar
Zoombie? Dívčí kapela? Hmmm, to slyším poprvé. Možná to bude tím, že takové sra... neposlouchám.
BoredSeal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-27 09:42:13

Shitózní dívčí kapela Zoombie, zapadlá záležitost české popmusic. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=SkVZ_cC0ze4

Jo, já toho neposlouchám spousta, ale nedá se utéct před šikanou hudebního průjmu, kterej člověk musí podstoupit, pokud v práci kolegové vyžadujou puštěný rádio.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - stabilita multiplayeru.... 2011-09-26 13:26:30
avatar
DD, a jak se ti zdálo stabilní hraní v coopu? zkoušeli jsme s kámošema a řekněme rovnou že žádná sláva, co pět minut odpojení jednoho nebo druhého... a to sme si to spešl kvůli coopu všichni koupili....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 14:54:16
avatar
u mě bez problémů ...
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 18:48:21
avatar
divné, čoveče, divné. protože jak říkám, nedalo se stabilně hrát 5 minut v kuse bez odpojení někoho z kámošů... no ale ještě to asi otestujeme.....

jinak co mě ještě štve na coopu, pořádně nemáš co vraždit protože už na 3 hráče mi přišlo málo cílů, respektive jeden nebo dva vraždí a ten třetí chodí s křížkem po funuse....
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 14:44:30
avatar
Zajimava gamesa ...jen misto zombiku by to chtelo stahnout nase politiky
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 16:08:36
avatar
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 18:13:05
avatar
"Krutý Dřevěný Obušek" a pěkně v modrým provedení.

Diablo 2.5
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 18:13:17
avatar
Tak od Techlandu snad bylo nejlepší první CoJ kdy podporovali i DX10, bylo to dobré techdemo a od té doby se na nic lepšího nezmohli. V tom DI mě nejvíc prudí to levelování protivníků a neustálé obnovování nepřátel, to je tak dobrý v Serious Samovi a i tam to občas prudí když se nepřátelé teleportují za prdel

Osobně se nejvíc těším na nového Serious Sama a má ještě letos být remake Duke3D na posledním Unreal enginu - jestli to udělají pořádně tak to bude bomba
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 18:49:49
avatar
remake duka 3D na posledním U enginu? ehm nepleteš si to s Duke Nukem Forever?
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 19:58:59
avatar
Jo, zdá se že to před dvěma dny pozastavili, bohužel:
http://www.dukenukemreloaded.com/
a vypadalo to nadějně... Ten Duke je snad zakletý
Michga [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-27 06:44:21

Vzdy me fascinuji ty testy grafik a cpu..

jako ja su vysmatej ja mam 8800gt 512mb a e6750@3.2 a vse si smazim na ful max plynule.. hraju pri rozl. 1680x1050.. a podle grafu bych si to asi tak dobre nedaval
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-27 07:45:44
avatar
slideshow
Záleží na tom co smažíš
Stalker, Crysis, Anno 1701 či 1404, AvP z minulýho roku či poslední GTA a vše na max
Markacek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-27 09:16:10

tak jsem to taky dohral, a je treba rict ze na single to bylo celkem v pohode. koncil jsem jako level 43 a je nutno rict, ze od levelu 30 uz byli uberzombici trochu problem, nastesti vzdy fungoval molotov nebo postupne umlaceni nebo prejeti. Zbrane jsem nasel az tak v 80 procentech pribehu(vubec jsem nenasel brokovnici krome konce). Obecne na me hra pusobila kladne, ale nejvetsi problem je inteligence zombiku, ktera je hrozna... L4D bylo podle me lepe udelane na interakci hracu a zombiku.
simik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-27 09:26:38

Inteligence zombíku? To je nějakej renonc ne? Ti byli odjakživa takový tupí a šli jenom po mase :-)
Zdeno81 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-10-17 19:27:55

LoL, jak v poslednom case pozeram tie recky, ta DD asi jediny, kto normalne hodnoti hry v poslednom case az na par excesov z minulosti, ako napr. MW2.

Inac dobra hra, ale plna bugov jak prasa, kvoli tomu som ju ani nedohral a cakam na patche stale a potom dohram. Taka kvalitna 8 hra, ale kvoli bugom by som tomu dal 7 z 10...V poslednom case sa neoplati predobjednavat hry.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!