Dnes už můžeme říci, že Starfield rozhodně vyšel předčasně. A to ho chtěla Bethesda vydat ještě o rok dříve, čemuž naštěstí její v té době nový vlastník Microsoft zabránil a donutil Bethesda hru alespoň technicky dodělat. Stále tak jde o nejlépe fungující a dotaženou hru při jejím vydání v historii Bethesda. Ovšem po obsahové stránce se asi všichni shodneme, že hotová ani vzdáleně není. Využití celého potenciálu zůstalo na půl cesty, většině hry chybí jakékoliv inovace a propracování, to nejlepší jsou lodě, jejichž využití ale není. Planety jsou sice obří a můžete je nekonečně prozkoumávat, ale rychle se to omrzí, protože je to generované a opakující se. Asi největší otrava je ale v tom, že od začátku musíte všude jen běhat. Fakt že v budoucnosti nemají na planetách žádná vozidla, byl od počátku divný. Bethesda tak v rámci nové bezplatné aktualizace přidala konečně vozidlo. REV-8 vypadá překvapivě slušně, ale měl být ve hře prostě od samého počátku. Současně s tím také bylo oznámeno to první velké příběhové DLC Shattered Space, které vyjde 30.9.2024. Bude tedy mít smysl se ke hře vrátit? Zatím asi ne. Osobně i počkám na několik dalších aktualizací a DLC, než se do hry znovu pustím, protože prostě není hotová. Ale potenciál prostě má a velký. Chtělo to ale další 2 roky nejméně ve vývoji, ovšem vypadá to, že ten stále běží, tak snad se to za další rok dva dotáhne: