Roky problematicky vyvíjená hra se zajímavým konceptem nakonec tedy vyšla. Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 však dopadla, jak se mnozí báli. Zajímavé základy, nápady, potenciál, který se topí v tom, že různé kusy této hry dělaly různé teamy v různé době, přehazovalo se to mezi nimi, a nakonec to do funkčního celku dolepila parta najatých čínských vývojářů, kteří nic podobného nikdy nedělali. Výsledek? Původně temné upírské rozsáhlé příběhové akční RPG, kde vaše rozhodnutí měla mít váhu a živoucí atmosférický svět ovlivňovat, trpí značnou krizí identity. Prakticky žádný prvek není dotažen, obsahově je to takové mdlé, příběhově slabé, technické mix a prostě není to moc ucelené. A potenciál nevyužívá ani vzdáleně. Úplná katastrofa to sice nakonec není, jako hra to alespoň funguje na rozdíl od jiných, ale ve výsledku moc nepobaví, rozhodně zklame fandy značky i žánru a všechny, kteří čekali, co bylo původně slíbeno. Takže největším úspěchem je, že to vlastně v docela hratelné podobě vůbec vyšlo.