Aktuality – 8600 vydány malé/velké preview Tisk E-mail
Napsal Rebel44 a Jan "DD" Stach   
Středa, 18 duben 2007
ikona  Tak je to tady, včera byly oficiálně vypuštěny do světa nové mainstreamové nVidie. A testy na sebe nenechaly dlouho čekat, podívejme se tedy před plánovaným naším redakčním testem na to, jak si vedou dle dostupných recenzí ...

 

 

Vzhledem k současnému stavu dostupnosti 8600 ani není s recenzí kam moc spěchat. S největší pravděpodobností se pořádné recenze 8600 dočkáte na našem serveru v pondělí 30.Dubna. Nicméně tápat nad tím, jak na tom vlastně nové mainstreamové modely jsou, vás nenecháme. Podívejme se tedy na malé preview. 

GeForce 8600 je tu!

To na co mnozí čekali je tady. Nová generace karet dostupná a zajímavá pro daleko větší část uživatelů než jsou karty řady 8800. Samozřejmě karty řady 8600 disponují jádry přímo odvozenými od technologie a návrhu čipu G80, který je přítomen na 8800. V tabulce máte parametry pro porovnání:

Parametry nových karet a porovnání s 8800GTS:

parametry-8600

Parametry jsou velice důležité. Již ve starší novince jsem nastínil parametry nových 8600 a jsem rád, že jsem se nezmýlil. Tedy rád ... jak se to vezme. Podívejme se na ceny, které se zatím v našich obchodech objevily - na rozdíl od karet samotných.

8600gt

Nejlevnější varianta je 8600GT. Ta se zatím v nástřelech cen objevuje přibližně od 3500 korun s DPH až do zhruba 4200 korun. To na první pohled vypadá na celkem rozumnou cenu, ovšem při pohledu na parametry a současnou konkurenci bych radil nadšení mírnit. 8600GT je trochu mimo zvyk slabším modelem z řady 8600.

8600gts

Tím silnějším modelem je dnes 8600GTS. Ta je vlastně jen více taktovanou 8600GT, žádný jiný rozdíl nehledejte. Za to ovšem je na ní náležitý příplatek. V nástřelu cen se v obchodech tato karta momentálně nabízí v rozmezí 5500 - 6200 korun s daní. A teď se podívejme, za co tyto karty stojí .... Tedy reálné testy. Ihned po vydání se samozřejmě objevily oficiální testy na několika renomovaných zahraničních serverech. Nejedná se tedy o žádné spekulace ani pochybné testy, ale o skutečné výsledky a změřené schopnosti ...

3dmark-06

Tak začněme u 3DMarku 06. Tak pokud by byla realita taková, jako ukazuje tento test, byl by důvod k radosti. Bohužel 3DMark06 nemá se skutečností vůbec, ale vůbec nic společného. Slouží jen pro pobavení informované části uživatelů a na druhou stranu k matení té méně informované. V žádném případě grafickou kartu podle 3Dmarku, nebo chcete-li NVMarku, grafickou kartu nevybírejte! Zapláčete ;).

cod2

prey

riddick

Mohl bych vás zasypat grafy s výkonem v jednotlivých hrách, ale myslím, že jako ukázka tři postačí. Computerbase.de, ze kterého grafy pocházejí, poté totiž vše zakalkuloval do celkových grafů, takže ty jsou mnohem zajímavější. Ostatně naše recenze vždy disponují podobným závěrem ...

vykon-1

Pokud se budeme bavit o výkonu bez vyhlazování a optimalizací obrazu, pak je 8600 jasným zklamáním.

vykon-2

Při zapnutých optimalizacích se sice rozdíly zmenší, ale stále je 8600 na pozicích, kde bychom ji asi moc nečekali.

Hodnocení ...

Tak začněme tou lepší zprávou ... 8600GT za ceny kolem 4000 korun je rozhodně mnohem lepší, než 7600GT a to na výkonu o propastných 20 - 30%. To je určitě dobrá zpráva. Dobrou zprávou je i spotřeba, kterou se podařilo u všech modelů 8600 udržet na přijatelných mezích. Sice je o něco vyšší než u 7600, ale pohybuje se na úrovni 7900 a X1950, takže přijatelné. Horší je to o něco s teplotami, ale pořád je lze označit za dobrou zprávu, i když se zdaleka nepodařilo udržet chlad na úrovni 7600. V klidu ano, v zátěži ani omylem. No a to je bohužel konec dobrých zpráv ....

7600GT

Teď k těm špatným zprávám. Pokud se podíváme na to, jak si karty vedou výkonem, pak je to jednoznačně pro některé studená sprcha. Nicméně já musím znovu říci -  a co jste čekali?! Už když se začaly objevovat první detailní spekulace o parametrech, tak mnohým bylo jasné, že 8600 nemá proti současnému mainstreamu nejmenší šanci. A bohužel se dá očekávat, že nové mainstreamové ATI na tom nebudou o moc lépe. Tak tedy výkon 8600GT, která stojí kolem 4000 lze označit za slušnou nabídku nicméně nedostatečnou. Za 3800 korun můžete mít například X1950GT 512MB a ta je parametrově zcela někde jinde a nebohou 8600GT zadupe do země, kdy se jí zachce. DX10 nic nezachrání a ani nemůže. X1950GT je jen o trochu podtaktovaný X1950PRO a lehce jde dotaktovat, navíc 256bit sběrnici doplňuje 512MB paměti a to je prostě na 8600GT silný kafe.

x1950_logo

Silnější 8600GTS to je průser v pravém slova smyslu. Za neskutečných 6000 korun nám je servírována karta, která má možná všechno, jen ne ten výkon. Pokud se zahledíme do ceníků, pak na 3800 korunách je X1950GT, která je výkonnější! X1950GT totiž ztrácí nějakých 10% výkonu na X1950PRO, jenomže 8600GTS ztrácí na X1950PRO, který se prodává kolem 4500 korun, přibližně 20%! Za celých 6000 korun také dnes můžete pořídit například 7950GT nebo X1950XT 256MB. V případě 7950GT je ztráta 8600GTS nějakých 0-20% v závislosti na situaci. Na X1950XT 256MB ztrácí 8600GTS neskutečných 36-50%!!!

8800GTS-1

Nicméně to stále není všechno ... na trhu je za nějakých 8000 korun ještě 8800GTS 320MB. Ta tedy stojí o nějakých 2000 korun více, což může vypadat hodně, ale už jen při pohledu do první tabulky na parametry je jasné, že ty 2000 tak moc zase nejsou. Rozdíl ceny je 25%, jenomže 8800GTS je 2x výkonnější (+100% výkonu 8600GTS k výkonu 8600GTS)!

dx10

V současnosti nemá 8600GT ani GTS za současných podmínek žádnou šanci. Jediným lákadlem pro neznalé je DX10, nicméně tyto karty stejně nemají sílu nějaké dx10 využít, takže je to lákání neinformovaných. Navíc neexistuje dx10 hra a ještě dlouho budou dx9 hry drtivě převládat, takže myslet si, že koupí 8600 ,,investujete" do budoucnosti je holý nesmysl, navíc když je jasné, že ještě tento rok uvidíme GF9. K dx10 taky potřebujete Windows Vista. Majitelé Radeonů X1950 si tedy mohou spokojeně mnout ruce a ti co o nějaké nové kartě uvažují bych doporučil rychle pro nějaký ten X1950GT/PRO běžet. Za daný peníz tu taková karta dlouho nebude. DX10 jsou vlastně jen DX9 s pár efekty navíc a zpracovávány tak aby byly méně náročné, takže vlastně rozdíl mezi dx9 a dx10 v reálu houby poznáte. Navíc se bavíme o kartách kolem 4000-5000 korun a ty, jako teď neumí dx9 na maximum, tak nebudou umět ani dx10 na solidní detaily, navíc když neumí na solidní detaily ani dx9. 8600 je teda rozhodně zklamání na druhou stranu se to tak trochu dalo čekat a v případě konkurenční ATI se obáváme podobné situace. Samozřejmě jak jsem řekl v úvodu, tak si karty u nás důkladně prověříme v našem testu.            

Z dalších novinek a aktualit dne ...

 

Vyšší FSB pro QX6800

Intel připravuje na 3. čtvrtletí novou verzi svého nedávno uvedeného procesoru QX6800 která by se měla jmenovat QX6850. Rozdíl mezi novou a starou verzí bude v FSB a frekvenci. Původní model má 1066MHz FSB a nová verze má mít 1333MHz a frekvence bude navýšena z 2,93GHz na 3GHz.

Větší disk pro PS3

Mluvčí společnosti Sony oznámil, že v blízké budoucnosti bude uvedena na trh nová verze PS3 která by měla mít větší pevný disk než současných 60GB - spekuluje se že by mělo jít o nebo 120GB disk od společnosti Seagate ale tato informace nebyla zatím ze strany Sony ani potvrzena ani vyvrácena. Motivací pro tento krok je nejspíš to, že 29. dubna bude uvedena nová verze Xboxu která bude mít HDMI a 120GB disk - a z konkurence vždycky nejvíc vytěžíme my zákazníci :) .

Routery ve vesmíru?

Americké ministerstvo obrany zveřejnilo své plány pro vypuštění komunikačních satelitů které by fungovaly jako obrovské routery v roce 2009. Tyto satelity umožní vojákům na bojišti vzájemnou hlasovou a video komunikaci - systém by měl mít pokrytí v Americe, Evropě, Africe ana Středním východě. Na tomto projektu budou pracovat Cisco které bude mít nastarosti samotný router a Intelsat který se má postarat o vypuštění na oběžnou dráhu. Uvažuje se nad tím že by se systém po čase uvolnil pro civilní použití stejně jako se tak stalo s GPS.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
iivanovic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: X1950 2007-04-18 08:27:04
avatar
Takže som sa znova presvedčil, že som kúpou X1950PRO nespravil chybu. Vďaka. Už sa teším na HD2900 a hlavne na jeho deriváty a hlavne na "nástupcu 1950PRO". Ňou si ATI urobila dobrú reklamu a boli by hlúpi aby v tom trende nepokračovali. Na druhej strane sa evidentne NV nepodarilo pokračovať v trende 6600GT, len dúfam že sa z toho ATI poučila.
AgentWC40 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - X1950 2007-04-18 09:11:00
avatar
moc pěkný článek, který i mě utvrdil v tom že jsem koupí X1950GT neudělal chybu...vždycky jsem se jenom smál názorům "že 8600 zadupe ten váš Radeon 1950 do země" ale co čert nechtěl - je to právě naopak
jardik2003 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - x1950 2007-04-18 09:46:08

No ja bych pomlcel. Tak 8600 neni zxase tak vykonna, ale je levna. Hlavne ze cenu kolem 6000 se uz da sehnat 8800 gts 320 a za 7300 8800 gts. Ktere uz x1950 zabijaci. A mam modernejsi kartu, vykonejsi. No me osobne lowend jako 8600 a x1950 nezajima.
AgentWC40 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RE:x1950 2007-04-18 11:26:26
avatar
No nevím ale ani 3500 Kč bych za takový šrot nedal, navíc když si uvědomím že např. v Alfacompu dostaneš X1950GT za 3 567,20 Kč. Ale je možné že cena 8600 poklesne, přeci jenom je to novinka, i když si dovolím tvrdit jestli cena nepujde na nejakých 2500 Kč tak asi bude mít NV problém. A ještě jedna poznamka: low end bych označil spíš 7300 nebo X1300, 8600 a X1950 je spíš nižší mainstream - ale tebe to vlastně zajímá jen 8800 :-))
Neznámý  - mno jo 2007-04-18 12:05:58

no jo co se taky dalo od tech 8600 ceekat s 128bit sbeernici ze? kdyby tam dali aspon 256bit sbernici tak vby to bylo lepsi ale takhle je to fakt propadak.jeste ze mam 1950pro a sem za ni fakt stastnej;) uz se teesim na karty od ATIny...
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LOL 2007-04-18 12:26:46
avatar
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LOL 2007-04-18 12:29:25
avatar
"G80 jsou uplne super, maji dobre vyhlazovani obrazu a ATI na ne nenachazi odpoved.. Az NVidie vyda svuj mainstream, tak zadupe ATI do zeme i tu jeji X1950pro... Doufam ze s tim ATI neco udela, protoze by pak NVdie prisla o svoji jedinou konkurenci!!"

Lol tak ktery NVidiak mi tohle rekne jeste dneska :p ... nejsem fanATIk, ale smejsu se NVidiotum jako Radek Hulán atd, ktery placaji same nesmysly
_Mx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 Kacab10 2007-04-18 12:48:14

naprostej souhlas
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - NV to tentokrat riadne posr**a 2007-04-18 13:09:01

Toto maly dat ako LOWEND radu ala 8300...
8600 pekne na 64 shadrov 12 ROPS + 256 bit zbernica.Hned by to bolo o inom.
Mozno sa dockame takej 8600 GTX ultra :grin ;)
OmeGa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: LOL 2007-04-18 14:14:36
avatar
JJ,už se těším jak bude Hulán psát o tom jak jsou 8600 úžasné karty.. :grin :grin
petrovic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nové karty 2007-04-18 14:59:44

No vidíte,původně jsem chtěl počkat na novou generaci karet,ale nakonec jsem nevydržel a jsem šťastným majitelem 1950GT,jen jsem se přesvědčil že čekání v tomto případě němělo cenu...
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2007-04-18 15:06:27
avatar
Nerekl bych, ze je duvod zvat radu 8600 pru**rem, mohou treba o dost zlevnit, nebo se prokazat dobre v pretaktovani, ale na to ze prijdou o nekolik mesicu pozdeji nez rada X1950, jsou drazsi a min vykonne to je zatim velmi spatne. A rad bych vedel, kdo X1950 a 8600 rika lowend :grin :grin -viz par prispevku nahoru... Jinak vysledky X1950 vs 8600 se mi opravdu libi...
Hanzy *HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-04-18 15:58:56

je to škoda že 8.6-ovou řadu takto ošidili v parametrech,zaráží mě,že s tím NV vůbec vylezla,asi spoléhá na zaryté NV-zákazníky co koupěj vždy jen geforce,nehledě na poměr cena/výkon a že jich je dost,pochybuju že ovladače něco zmůžou,prostě NV zklamala
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Objektivni pan DDoom.. 2007-04-18 17:00:46

Ono samozdrejme na tomto servru neservru musely dostat nove 8600 na zadek. Duvodem je neutuchajici naklonnost jednoho pana co tady pise k ATi kartam, ktera se nese az od flamu na diskuzich zive.cz.. Mnohokrat mu bylo vycitano ze pokud si chce vest vlastni platek, mel pridat hlavne na objektivite.

8600GTS opravdu pecka neni, ale na GT nevidim nic spatneho. Za ty penize nema problem. Mozna kdyby DDoom jen peclive nevybiral grafy kde 8600 dostava na frak a radeji vybral neco z novejsich enginu jako je ten v Oblivionu nebo Stalkerovi, zjistil by, ze ty karty nejsou zas tak mimo. Projevi se az za cas ne vecech jako je Crysis atd. Podobne na tom byla pred casem i X1600XT.
Hanzy *HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-04-18 17:32:45

vždyt DD uvádí,že příplatek 2k se může zdát dost na 8800GTS,ale že výkon je snad dvojnásobný,tudíž doporučuje spíše GTS 320mb.Jako zaujatost bych to určitě nebral,ale jistá náklonost k ATI je zřejmá,ani ne v tomto článku jako obecně.Vždyt si stačí pročíst diskuzi a je to jen o majitelích ATI karet,prostě jednostrané,to už něco napovídá,možná taky to,že ATI má prostě nej mainstrem a lidi se dost poučili co vybrat a k tomu jim taky možná dopomohl tento server,zacož mu dík
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ATi vs. nVidia 2007-04-18 18:11:10
avatar
Souhlasim. Tento server opravdu je zatizeny k ATi, ale protekce to podle me neni, v zadnem pripade ne takova, jakou jsem slysel na pana Radka Hulana. A nevim nic o jinych grafech, ale z vetsiny tech co tady jsou, jasne vyplyva ze X1950Pro (a tim padem i GT) jsou nekde srovnatelne a nekde opravdu o hodne lepsi nez rada 8600, to cele navic za mensi cenu. 8600GT stoji pry 4000,-. X1950GT stoji 3600,- a je vetsinou silnejsi. To mluvi za dost.
jardik2003 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - x1950 lowend 8600 too 2007-04-18 18:56:35

Tak pro me to je lowend, doma mam od listopadu 8800 gtx a spokojenost. Pred tim jsem si koupil i 1950 xtx no nebylo to spatne, nasel jsem dost chyb ktere to dela ve hrach. I ve fearu je treba misto kde se to trha acx zde neni nic co by tu kartu zatizilo ani nove ovladace neresi. Osobne dnes vidim jako ideal 8800 gts, za par korun hoodne vykonu. Ale ted je vazne lepsi pockat na nou ati a jak ona zahybe s cenami. Jeste jsem zvedav na 8800 Ultra s gddr4 jak se popere s r600. No musim rict r600 je poradna obluda, ktera mi pripomina prichod FX 5800.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-04-18 19:21:16
avatar
hmmm tak nazvat x1950pro lowendom tak to uz je dost aha http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=519&model2=607&chart=205 co stvara low end s high endom pred prichodom g80..a to nesom atinak ani nvidiak...pritom doma mam staru dobru gf 4200 Ti
Tim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ja bych chtel DigitalDooma zas 2007-04-18 19:59:33

Tento web uz nejakou dobu sleduju, ale s tim pravym znackovym flamem jsem se tu nesetkal, jedinou naklonosti kterou DD ma, je naklonost ke kvalitnim vyrobkum. A z toho ze se tu propaguje opravdu vyhodna Ati 1950gt/pro mam jedine radost, jinde na inetu nebo v pc jsou casto doporucovany ne az tak dobre z hlediska pomeru/vykon karty Nvidie,napr. 7600, zase nerikam ze tyto jsou bad, ale pokud se neuvadi alternativa, ktera nabizi vic ve stejne cenove kategorii, pak je omezeny pohled.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Objektivita 2007-04-18 20:20:39
avatar
Na tom clanku sem se podilel a zaobjektivitou si stojim muzetese kouknout navysledky trebyna anandtech.com nebo jinejch serverech - pise se tam v hodnoceni +- to sami
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ati01950? Spokojenost... 2007-04-18 20:49:37
avatar
Před dvěma týdny jsem koupil Ati1950 a musím tedy říct, že tím výkonem, který jsem získal za "drobné" jsem vskutku nadšen. Paráda. Šilhal jsem i po 8800GTS, dokonce už byla v košíku, ale protože jedu na Vistách64, tak těch neprůhledných problémů ala DX9-DX10 a různých funkčností-nefunkčností pod Vistama na můj vkus až příliš. ATIna s posledními Katalysty (jiné jsem ani nezkoušel :-) ) bez problémů. Co mě štve, tak je nulová podpora ATI pro 3D brýle. Teď jsem jedny koupil a musím je vrátit. NA ATI nepoužitelné... Na Nvidii paráda. To aby mě někdo nepodezíral, že jsem Atifašista! Jinak pro zajímavost, mám na druhé partition i XP64 a starý dobrý Z2, který chodí ve Vistách 1600x1200 cca 75 FPS, chodí na stejném nastavení v XP skoro stovku FPS. Tak nevím, kde udělali soudruzi z NDR chybu...?
goro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 1950 je lowend! 2007-04-18 21:18:42

Pche, takový šunt, 1950GT/Pro je lowend největšího rázu! To mi doma tiká Radeonek 9200 SE (ano, to byla odlehčená varianta 9200)
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - objektivita 2007-04-18 21:57:59
avatar
objektivita je dobrá. sice se může zdát že malinko pokulhává do červena, ale proč taky ne když má červená navrch(teba alespoň v mainstreamu).
a teď něco k novým grafárnám: no low end dobrej ikdyž s cenama se trochu netrefili. docela by mě zajímalo s čím příde ati, jestli taky vydá jen highend a lowend a na mainstream zapomene... :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to _DAVE_ 2007-04-19 09:41:43
avatar
Vidíte. A já, když jsem toto preview četl, tak jsem došel k závěru, že DD vybral právě hry (CoD2, ChoR) a testy (3DMark), které jsou ušité na míru nVidii. Pokaždé, když spustím CoD2, tak na mě vyběhne krátká znělka o tom, že hru podporuje společnost nVidia. U 3DMarku je to také již široké veřejnosti jasné, jak je to s podporou této firmy. To jsou tři testy jasně pro nVidia. Mohu se zeptat, kde je Vaše objektivnost?
jardik2003 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - for rEbel 44 2007-04-19 10:21:22

Rikam ze pro ME je cokoli pod 8800 lowend to je rozdil. Naucte se chapat vety a nazory. Pro me to je neco jako socialni trida karet .
jardik2003 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 8600 objektvni test na novych 2007-04-19 10:22:15

http://www.tomshardware.com/2007/04/17/geforce_8600/page4.html

Juknete a mrkejte x1950 pro zde dostava celekm na prdylku
Dawe2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - For: Holoway 2007-04-19 11:09:15

Ty jsi 3D Mark asi v životě neviděl, projeď si 05, 06 - SM 2.0, SM 3.0 - potom si zkus udělat průměr z několika her a bude to přesně odpovídat, žádné zvýhodnění nVidia tam není.
For "DD": Bude dobře, když se 3D Mark 05 a 06 s rozepsáním na PS2.0 a PS3.0 bude i nadále používat ... alespoň pro nás, co mu věříme a nejsme paranoičtí ... na PCT od toho upouštějí, což je škoda.
joshua [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 Jardik2003 2007-04-19 11:32:47

ten prispevek psal nekdo jinej a kvuli chybe je to s mim jmenem - podle me je taky vsechno pod 8800GTS 320MB slabi ;)
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - bude bitkaaaaaaaa 2007-04-19 13:02:02
avatar
hele Dawe2, jeste mam dotaz, z kterejch her ma udelat ten test, kdyz skoro kazda hra ma na zacatku reklamu nvidie?

btw nevim o co vam jde. tyhle testy jsou z computer base, takze nevim proc do toho zatahujete dedeho.

to joshua... mozna slabi, ale slaby ne .) nicmene, nevadi ti, ze 8800GTS 320Mb je slaba proti full 8800? to uz asi ne vid...
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RE: holoway 2007-04-19 16:31:36

DDoom vybral hry hlavne na starsich enginech ktere jsou vetsinou psany pod mrtvym OGL kde momentalne kraluje Ati s radou X1xxx..
V Oblivionu a jinych "shaderove" narocnych hrach se 8600GT vyrovna X1950PRO. Navic ma jeste zcela evidentne spatne ovladace.
Znelky nVidie nejsou o tom jak jaky vykon jaky vykon ve hre jeji karty maji, ale o reklame. Proste maji rict zakaznikovi ze jeji karty jsou "best"..
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ach ta ATI 2007-04-19 20:25:23
avatar
Proc se tu porad mluvi o ATI? Mluvilo se o G80, mluvi se ted o R600... Tento server je nestrany, DOOPRAVDY nevim co by mnel autor z toho ze by nadrzaoval ATI.... Jinak X1950PRO neni lowend, ja mam doma GF7600GT a hraju na tom 96% spokojene, ale o prechodu na X1950pro ci na RV610 neco (nebo mozna neco lepsiho? :p ) uz uvazuju.
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-04-22 11:50:19

Tyhle stránky už sleduju nějakou dobu a to jak se tady propaguje ATI je vážně nechutné. Autor naschvál předražuje karty NVIDIA a u karet ATI uvádí ty nejmenší ceny, co se na českých e-shopech dají najít. Dále slovní útoky typu "průser", "zadupe do země" jsou jak vystřižené z trapných flame diskuzí. Nakonec Vám všem doporučí abyste si běželi rychle koupit 1950PRO, prý že "za tyhle peníze už karty dlouho nebudou". To je snad vtip, né? Dneska když ceny klesají doporučuje rychlý nákup něčeho co na 100% ještě zlevní. :-) Jediný co je mi líto, že tomuhle serveru dělám návštěvnost.
Libich [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ATI vs. Nvidia 2007-07-28 22:20:12

Je jasné, že NVidia má trumf zatím jen v 8800, 8600 jako novinka zatím neobstojí, ale marketing NVidie funguje a tak se prodá i tak. 8600 není špatná, 7600 nahradí bez problémů, ale je to zklamání od těch, co čekali u ní lepší parametry. 32 stream procesorů, 128 bit sběrnice jsou velké omezení. Není divu, že staré X1950 s 256 bity většinou vedou. Také mám X1950 Pro a výkon má docela dobrý.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 203x
Komentářů: 1
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 422x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1137x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1045x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1823x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1933x
Komentářů: 3