AMD Radeon Barts (HD 6700?) – nový grafický mainstream jako kat GTX 460 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 11 září 2010
altUvedení nových grafik AMD Radeon se rychle blíží.

 

 

 

Na veřejnost se dostaly fotografie asi vůbec nejočekávanějšího a vzhledem k tomu, do jakých cenových relací míří, pravděpodobně nového bestselleru, grafické karty s kódovým označením BARTS.

A z obrázků je vidět, že předchozí informace nelhaly. AMD podle všeho připravuje mezi čipy „RV970“ a „RV940“ ještě jeden čip, který právě najde uplatnění na grafických kartách kolem 200 dolarů. Zde byla u stávající generace AMD díra, ať už schválně vytvořená nebo ne. Každopádně to vypadá, že u nové generace grafik bude situace kolem 200 dolarů úplně jiná, než u HD 5000, kde žádný samostatný model karty AMD nemělo.

Uniknuté snímky referenční testovací verze grafické karty BARTS ukazuje hodně zajímavé. V první řadě se zcela určitě nejedná o finální verzi karty a bude určitě na trhu vypadat úplně jinak, včetně jiného chlazení. Ale zajímavostí je nasazení napájení na přední část karty, zatímco dnes je běžné jej mít vzadu. Rozhodně je to dobrý krok směrem k chlazení a také případně možnost ke zkrácení grafiky.

To hlavní, co nás však zajímá, jsou parametry. Na první pohled je jasné, že karta má mnohem více společného s HD 5800 než HD 5700 grafikou. Jinými slovy, podle mého názoru nenahrazuje ani jednu řadu a myslím si, že by se klidně skutečně mohly grafiky s jádry „RV970“ jmenovat HD 6990/6970/6950 (modely Antilles a Cayman) a modely s tímhle jádrem (Barts) by mohly nést označení HD 6870/6850.

Karta má na první pohled zcela určitě 256bit sběrnici, to je 2x tolik co HD 5700 a stejně jako HD 5800. Samotné jádro vypadá velikostně něco mezi RV840 a RV870, což by bylo logické. Osobně si myslím, že se díváme na kata grafických karet NVIDIA GTX 460. Nové BARTS modely podle mě nabídnou minimálně výkon současných HD 5850/5870 za cenu kolem 200 dolarů s TDP kolem 160W, čímž odrovnají právě GTX 460 modely.

Samozřejmě ve výbavě nebude chybět nová verze technologie UVD (3) s přímou podporou 3D BR, dále vylepšením kolem fungování Eyefinity a další věci. Nemyslím si, že by finální grafiky měly mít jen jeden CrossFire konektor, i když kdo ví, i zde by se možná dalo zapracovat a místo dvou by karty mohly mít jen jeden. Dvojici napájecích konektorů by měl mít vyšší model a v jeho případě téměř nepochybuji o tom, že bude mít výkon skoro jako HD 5870. Jen to celé bude vyladěné a optimalizované, aby se to dalo vyrábět levněji a prodávat za cenu kolem 200 dolarů.

Jak víte, první HD 6000 grafiky dorazí v říjnu a první dodávky do obchodů lze očekávat kolem 25.10.2010. Něco mi říká, že by právě BARTS modely mohly jít vet právě jako první.

Zdroj: Chiphell.com, DDWorld.cz

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-11 23:17:56
avatar
A to UVD 3.0 je novinka v řadě HD6xxx ? HD5xxx má ještě 2.0 ?
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 08:35:19
avatar
Ano, HD5000 ma UVD 2.0 Inac zaujimavy clanok o Intel Sandy Bridge a CUDA Odkaz
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 07:32:25

sandy bridge možná, ale proč cuda, koho to zde na ddword zajímá?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 08:38:29
avatar
Nějak nechápu tvou otázku se smajlíkem nakonec Podle mě má HD5000 verzi 2 a právě tyto nové budou mít verzi 3, co je na tom tak zvláštního?
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 08:41:51
avatar
Už aby byl v obchodech a potom u mě v PC
adun [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 09:52:19

napodobne
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 08:56:31

200 dolarů + DPH + Lakotné prodejců, cena 5500 kč? Co potom s HD5870/5850? O nVidii nemluvě?
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 09:29:24
avatar
Čo s HD 5800? Nič, prestane sa vyrábať.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 09:32:45

Ale když se potkají v regálu?
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 09:53:57
avatar
budou výprodeje nějaká hd5870 za 4500 by nebyla špatná

Myslim že se bude oprakovat situace jako u HD5850/70 že na začátku bude cena pěkná, ale za chvíli bude zase růst. Nevidím důvod proč by měli prodávat grafiku o výkonu hd5870 za cenu gtx460?
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 11:24:50
avatar
Jen bych rád připomněl, že oni "nenasytní" prodejci/distributoři musí držet záruky minimálně 2 roky, což např. v USA neplatí. Taky mi vadí, že ceny jsou takové jaké jsou, ale je třeba v nich vidět i rozdíly v prodávané službě (do které dvouletá záruka neodmyslitelně patří).
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 14:42:48
avatar
Presne tak. Vela ludi nadava na predajcov, no nevedia o com rozpravaju.... Zaruka 2 roky je draha zalezitost, vecsina reklamacii aj tak je neopravnena no do dvoch rokov sa riesi stale zadarmo kedze vecsinou nedokazatelna... Dlha zaruka je v neprospech jak obchodnikov tak zakaznikov, lebo ty co nereklamuju tak prispievaju na tych co zaruku zneuzivaju a vyrobok je predrazeny..... , ja nevravim skratit zaruku, no skratit zakonom stanoveny povinny zaruku na 1 rok a dalsia zaruka nech je na vyrobcoch kto aku da naviac, nech sa pretekaju..... Dobry priklad USA, maju kratsiu zaruku a lacnejsie vyrobky....., podla mna je to vyhodne, nie stale no je to vyhodnejsie.... Ja napriklad nepotrebujem na vecisnu veci velku zaruku nakolko aj tak mi ta vec vecsinou zostarne, kupin novu a pod..... A stratenie zaruky neznamena zhorsenie kvality....
Matess [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zaruka 2010-09-12 20:20:51

ja bych povinou zaruku zrusil uplne a zavedl bych zaruku za priplatek na dobou jakou clovek sam chce.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 07:34:54

povinná záruka je tu proto, aby se výrobci snažili nedávat šmejdy......stejně by to dopadlo tak, že někteří by dávali sami od sebe, aby jim lidé důvěřovali, takže prašť jako uhoď....každopádně 2 roky jsou podle mě optimum, rok je málo
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 09:42:00
avatar
Ano, mal by si na vyber, bud kupit lacnejsie a mozno horsiu kvalitu alebo od dobreho vyrobcu ktory by daval rozsirenu zaruku aj 3 roky.... A taktiez si myslis ze pre USA kde je kratsia zaruka vyrabaju ine vyrobky ako pre europu? smejdy? pouzivaju horsie komponenty? viac sa tam veci kazia? Ked tebe nevadi ze si za ten luxus priplacas potom OK, no mne to vadi ze doplacam hlavne na spekulantov so zarukou..., poznam vela ludi co znicia vec pred koncom zaruky a uz reklamuju a tak dookola..... a ja na toto sa nechcem skladat. A ked ti vec vydrzi rok bezat dobre tak si myslim, ze je dostatocne kvalitna....., pre mna optimum je zakonna 1 rok + moznost od vyrobcov rozsirenie zaruky.....
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 13:36:57
avatar
Citace:
ked ti vec vydrzi rok bezat dobre tak si myslim, ze je dostatocne kvalitna...

rok mi bez problemu slapal mobil SE K800i. v tom druhym roce sem ho musel kvuli ruznym problemum reklamovat 3x a uplne se dodelal asi 2 mesice po skonceni zaruky. tohle rozhodne dostatecna kvalita neni a zvlast ne za 12000kc. taky uz si sony ericsson nikdy nekoupim. a kdyz tak nad tim ted premyslim, tak u vsech veci co sem reklamoval, krome jednoho mp3 prehravace, to bylo az v druhym roce. by se mi ta kratsi zarucni doba pekne prodrazila, to si za ty dva roky radsi fakt neco priplatim.
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 19:53:07
avatar
Ano, super, nik ti neberie ze si chces priplatit za dlhsiu zaruku. Mne iba vadi ze ja ju nechcem a musim si priplatit. Ved to pisem, zakonna rok + moznost od vyrobcov rozsirenie zaruky.....
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 15:00:33
avatar
dvouletá záruka je výborná věc (ale musela by platit ve větší části světa aby se produkty nedělaly nadoraz), už několikrát se mi stalo že hw odešel pár dní před koncem záruky a nejveselejší to je když se reklamovaný výrobek už nevyrábí, takže buď dají novější a výkonnější typ nebo vrátí peníze (obojí už se mi stalo).
A k těm cenám - u nás je už zvykem vyšší přirážka a bohužel prodejci jednají dost koordinovaně a málokdo se odváží vybočit
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 15:28:44

Tou "LAKOTOU" jsem neměl namysli tvorbu ceny průměrné s "příplatkem" za 2 roky záruky. Ale ceny novinky, kde se "hojí" za výprodejní ceny téže karty na konci své životnosti.
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HDxxxx 2010-09-12 10:21:54

200 doláčů je moc.... to je cca 4,5-5 tisíc Kč s DPH. V tomto segmentu se moc prodejní objemy trhat nebudou. Spíš mě zajímá segment 125-150 dolarů, tj. cena mezi 2500-3000 Kč s DPH.
Za tuto cenu (cca 2500 Kč s DPH) se dnes doprodávají HD4850 s 1GB-DDR3, čemuž bohužel za stejnou cenu dnes postavená HD5670, nesahá výkonem ani po kotníky, HD4850 má pořád výkonově o 40-50% více...

No a největší perla je, že jsem v červnu 2009 (před 15 měsíci!) kupoval HD4830 (nejnovější revize s 800SP, defacto jen dolů přeznačená HD4850) s 512MB DDR3 za 2140,- s DPH. Od tý doby se ceny dolů prakticky výrazněji nepohnuly.
Jóóó, tenkrát to byl výprodejní MASAKR, možná nyní bude zas...
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 14:32:02
avatar
to já tu HD 4830 kupoval na jaře a stála 1800 i s dovozem
free.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 14:46:52

Já jsem teď uvažoval o prodeji 4850 (upgrade na 5770), tak jsem si napsal inzerát, že je ještě rok v záruce atd. a za 1800 Kč, sleva možná. Tolik lidí mi napsalo jaký jsem idiot Ale jako prodávat 4850 za 1000 Kč když je ještě v záruce nevím, jakou cenu byste typli vy?
Je to Sapphire verze 1GB, rok v záruce v Alfacomp.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 15:00:12

4850 se nevyplatí za pakatel prodávat.
To co výkonově nabízí, je litr fakt k smíchu.
Těm idiotům se vysměj a 5770 nekupuj, o kolik by sis asi výkonem pomohl 5-10% ?
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 11:15:36
avatar
Taky bych ti poradil, že si tu HD 4850 nech a HD 5770 nekupuj. Ten nárůst výkonu opravdu za to nestojí. Pro majitele HD 4850/70 je rozumný přechod až na HD5850(v budoucnu asi AH6770), na nižší nemá cenu. Proto bych už teď počkal, jestli se HD 5850 nezačnou vyprodávat za pěkné ceny, případně bych si počkal na to, za kolik budou HD 6770. Pak sice ta HD 4850 asi za moc nepůjde za moc prodat, ale asi za zhruba stejný doplatek jako dnes na HD 5770 si budeš moct koupit možná i tu HD 5850.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 15:08:42
avatar
tak to jsi dopadl hůř jak já , dal jsem cenu za nereferenční HD 4830 512MB solidně taktovatelnou přes rok a půl ještě v záruce 1600Kč i s poštovným a vůbec nikdo se neozval. Za pakatel rozhodně prodávat nehodlam Než jí dát za pár stovek tak jí radši hodim ze skály
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 13:23:26
avatar
200 dolaru, to je ta magicka hranice. Pokud jim to vyjde, bude jen rad
free.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 14:22:23

Citace:
Nové BARTS modely podle mě nabídnou minimálně výkon současných HD 5850/5870 za cenu kolem 200 dolarů.

Cože to jako fakt? 5750/5770 bych typl, ale pokud ses neupsal, tak to bude luxusní
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 15:15:48
avatar
Nové Radeonky vypadají dobře, ještě kdyby se jejich ovladače zbavily závislosti na .Net frameworku a dostaly možnost profilů pro jednotlivé hry tak by to bylo super

AMD dobře ví proč tak rychle vydávat novou generaci, jednak kvůli udržení a dalšímu zvyšování podílu a hlavně na vybudování dobré pověsti protože s HD 7000 přijde nová architektura a tam není zdaleka jisté jak se vydaří, začátky nových architektur bývají většinou u obou výrobců dost krušné (R600 a nyní GF100) a NV půjde do boje už jen s optimalizováním stávající což je nesporně výhoda proti úplně novému rozjezdu
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 16:49:47
avatar
čiste teoreticky: HD 6xxx už budú využívať prvky NI, ak to už nie sú priamo oni, len na 40nm. Výkon nemôže byť nižší ako HD 5xxx, z toho vyplýva, že budú na míle ďaleko pred Fermi I (v efektivite, výkone, spotrebe). Z toho vyplýva, že ak by boli HD 7k pre AMD fiasko, a mali výkon vyšší trebárs len o 10-20% od HD 6k, na 28nm Fermi II by to s prehľadom stačilo. Z histórie ATI ale možno pozorovať, že jediný krok vedľa spravilo bývalé ATi len pri R600 a to hlavne kvôli výr. procesu (ničo ako Thermi na 40nm) a jednak aj kvôli chybe v návrhu jadra (prepady s AA atď).

Osobne očakávam, že NI zadupú nvidiu načisto do zeme. K tomu prispieva aj fakt, že čipy už bude produkovať Globalfoundries, teda AMD nebude ničím obmedzené (ako je teraz).

Problém nvidie nie je ani tak výkon, či cena, či dokonca spotreba ich čipov, ale zlá efektivita. AMD s RV870 s veľkosťou 330mm2 konkuruje GF100 s 530 mm2 a GF104 s 360mm2 nemá výkonom na RV870. "RV9xx" tento rozdiel len prehĺbia. Fermi II v efektivite toho moc opäť nezmôže, keďže vychádza z GF100/104. Podľa zákulisných info, sa ale nvidia už viac krát nemieni popáliť a ďalšia generácia čipov (teda nástupca Fermi) sa už konečne bude orientovať aj na efektivitu čipu, teda čo v čom sú Thermi I tak strašne pozadu za Radeonmi...
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 16:59:14
avatar
jde hlavně o to aby se dařila výroba a ta půjde čím dál hůř jak se budou blížit limitům materiálu. Výborná architektura automaticky nezaručí úspěch pokud je výroba ve srabu
A o zadupání bych nemluvil, G80 taky R600 zprvu zadupávalo a po odladění dává solidní výkon. Jediná chyba NV byla že šla spíš s představou boje s výpočetní architekturou Intelu ale ta se nekonala. Rozhodně nepochybuj že to bude dál AMD takhle usnadňovat, nyní se stalo jen to že AMD načapalo NV s kalhotama dole a to už se opakovat nebude.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 19:42:54

Netreba zabudat na to, ze Globalfoundries este nemusi mat dostatok kapacit a par rokov v tomto smere nebude moct konkurovat TSMC.

Co sa tyka 28nm vyrobneho procesu tak sa ocakava minimalne zdvojnasobenie vykonu oproti terajsim kartam na oboch stranach. Ocakavanie, ze 20% nad HD6xxx ma v pohode stacit na Fermi II, nema realny zaklad.

Efetivita cipu sa na zaklade velkosti porovnavat neda. Fermi ma casti, ktore konkurencne jadro nema pretoze od zaciatku bolo navrhovane na vypocty a nie iba na hernu grafiku. A aj tieto casti prispeli k zvysenej spotrebe, ktoru ale eliminuje nizsi vyrobny proces. Pokial samozrejme nebude zly samotny navrh cipu. Na to si ale po Fermi I urcite daju pozor. Nevyhlasoval by som rok dopredu kto koho zakope do zeme.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 22:16:31
avatar
Citace:
Fermi ma casti, ktore konkurencne jadro nema pretoze od zaciatku bolo navrhovane na vypocty a nie iba na hernu grafiku.
Nesúhlasím. GF104 je orezané o všetky "cGPU" časti (cache atď), je to teda herné GPU. Má cca 360mm2, viac ako RV870. žerie (336SP) ako spomínané RV870. Je väčšie a ani v 384SP konfigurácii na 99% neprekoná RV870. Pritom už spotreba narastie výrazne nad HD 5870.
Citace:
Co sa tyka 28nm vyrobneho procesu tak sa ocakava minimalne zdvojnasobenie vykonu
opäť nesúhlasím. Zdvojnásobenie výkonu ? Kde je to napísané ? Argumenty ? Terajšie GF100 žerie viac ako HD 5970. 28nm výroba umožní stlačiť spotrebu/výťažnosť jadier z wafferu aspoň na solídnu úroveň. Ak by mal výkon narásť o 200%, muselo by sa jadro zväčšiť o viac ako 200% a TDP so spotrebou by bolo zas tam kde je teraz GF100 @ 40nm. Viac ako Die-shrink s drobnými úpravami od Fermi II ako pokračovateľa úplne novej architektúry neočakávam..
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 22:34:34

GF104 ma stale cGPU casti aj L2 cache(akurat je mensia ako u GF100). A co sa tyka 28nm vyrobneho procesu tak by mal ponukat o polovicu mensiu spotrebu ako je to u 40nm. Kdesi som to uz davnejsie cital. Moze aj nemusi to byt pravda. O rok uvidime ako sa s tym NV vysporiada. A hlavne co prinesie AMD s novou architekturou.

EDIT: Inak som sa zle vyjadril k narastu vykonu. Nemyslel som 200% narast ale 100%.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 22:41:34
avatar
k %. Ja počítam ako základ 100% (napr. RV870). Percentuálne vyjadrenie teoretického výkonu 28nm jadra je 200% výkonu 40nm. To len aby sme sa rozumeli..
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 22:18:06
avatar
je vidět že toho moc nepamauješ těch kroku vedle bylo povícero třebas ati rage fury maxx kde se ati nepovedlo udělat ovladače pro win NT base system Odkaz
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 22:53:53
avatar
len dodám, že som počítal éru Radeonov. Fury Maxx bol len zlepenec dvoch Rage Pro aby konkurovali GF 256. Skutočná (úspešná) éra pre ATi sa začala až uvedením Radeonu
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 11:19:54
avatar
To já to spíše vidím na to, aby měli něco obstojného na trhu, když by s novou generací byly třeba nějaké nečekané průtahy. Aby holt měli případně více času na odladění nové generace.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 16:01:18
avatar
Za ty prachy fakt super,já sice jsi počkám na našlapanější model ale věřím že NV pěkně pocuchá nervy.
Strelec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 18:20:02

Jj, mame tu novy bestseller, len skoda, ze DD doteraz tvrdil, ze karty v cenovej relacii gtx 460 sa predavaju paradoxne najmenej, resp. maju velmi maly podiel na predaji a ze najviac sa predavaju karty v cenovej rezii hd 5770. Esteze pride tato karta, ktora prinuti zmenit ludi spravanie.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 21:21:29
avatar
to budu tvrdit dál ... na tom vydání těchto karet nic nemění ...
Drzka CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :-/ 2010-09-12 20:38:23

200 dolaru za vykon HD 5870 to se mi moc nezda... to by pak bejvala HD 6870 s vykonem 30% nad HD 5870 stala skoro 2x tolik...
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-12 22:50:51
avatar
Hlavne nech je siroka a kvalitna ponuka do tych 200-250€. Do tejto sumy su ludia ochotny investovat dalej uz je highend ten nech kludne stoji aj 500€ pre vyvolenych ale my chceme kralovsky pomer cena/vykon
lambo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GF 102 2010-09-13 07:46:29

Na obrázku vypadá pekně, mně by hlavně zajímal výkon ... no uvidime jak si poradí s FERMI GF 102
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 08:54:30
avatar
GF102? Nikto okrem bOBRa o takom jadre nič nevie A keď poviem, že HD 7xxx bude mať DX11.1 bude to uveritelnejšie ako ti jeho zvratky čo píše (myslím len novinky)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 09:08:37

JJ. GF102 spominal iba Obr. NVIDIA musi nieco vymysliet na HD6xxx. Ci uz to bude GF102 alebo neico ine. To sa uvidi. Nova revizia GF100 je mozna ale nejaky iny cip ako to popisoval Obr... Tomu tiez velmi neverim.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 11:57:20
avatar
Protože o GF102 nevím nic já ani mé zdroje, tak bych řekl, že nV v nejbližší době opravdu nic takového nechystá. Obr zase peče kachny.
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 09:41:10
avatar
Naprostá nádhera.
Kdyby tahle grafika vyšla před gtx 460, tak nevim, co by Nvidia dělala
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 12:02:34
avatar
No, to by asi nV i ušetřila, protože by nespustila ani výrobu GF104 a rovnou by se už vrhla na vývoj nástupce Fermi Podle mě je to dobře mířené. nV prostě teď vyrobí něco, co nebude moct prodat, a nebo na tom bude více tratit, než když by to nevyráběla. A vyrábět to i musí, aby náhodou i TSMC nevyužité kapacity nepřepustila AMD.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-13 10:06:28

takze tu pomaly mame dalsiu generaciu.. tesim sa..
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 622x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1546x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1234x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1912x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1165x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1913x
Komentářů: 3