AMD: Ve 3D věříme, ale ještě nedozrálo, neomezujeme potencionální standardy a nové technologie Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 21 červen 2010
altAMD-ATI nechalo nahlédnout do svého podnikání, přístupu a plánům …

 

 

 

 

Na serveru Xbitlabs se objevil velmi zajímavý, podrobný a obsáhlý rozhovor s čelními představiteli AMD a mluvilo se podrobně o nejzajímavějších tématech.

Nemůžeme popřít, že v poslední době je AMD-ATI velice aktivní na grafickém poli. Kromě toho, že nabízí bez debat už půl roku nejlepší, nejvýkonnější a technologicky nejpokročilejší herní grafiky, snaží se i na poli ovladačů. AMD se prý snaží rozvíjet i svůj program podpory herních vývojářů. AMD má v úmyslu mnohem více než v minulosti být s vývojáři v kontaktu a být vidět, což je pro nás hráče rozhodně velmi dobrá zpráva. Snad to nezůstane jen u slov …

AMD se také nechalo slyšet, že hodně tlačí na vývojáře, aby používali moderní technologie v čele s DX11, stejně tak pracují s vývojáři, aby nové tituly podporovali třeba i ATI Eyefinity. Z vlastní zkušenosti musím říci, že téměř všechny nové hry Eyefinity podporují a úroveň této podpory se stále zlepšuje – ve smyslu, že hry počítají se 3 monitory i pokud jde o různá herní menu atd.

AMD ale rozhodně vedle DX11 nechce nechat ležet ladem i otevřené standardy jako OpenGL a OpenCL k jejiž podpoře se také hrdě hlásí. Stejně tak se hlásí k vývoji nových technologií, které ale (a teď cituji) „na rozdíl od některých konkurentů neomezuje a nesnaží se omezit přístup k novým technologiím“ AMD to dokládá třeba Tessellací, se kterou dlouhodobě koketuje a nakonec se Tessellace prosadila jako jeden z hlavních prvků do DX11. AMD si také od spolupráce s vývojáři pod svým novým programem PC Gaming Evolved slibuje udržení kompatibility HW a omezení možných problémů tohoto rázu. Stejně tak podporuje GPU akceleraci a to jak přes Microsoft DirectCompute, tak prostřednictvím OpenCL skrze ATI STREAM. Cílem je nabídnout maximum možností vývojům a ty si pak mohou vybírat v závislosti na platformě i na dalších věcech.

Rozhovor se stočil i na dnes tak populární (hlavně mezi výrobci TV) 3D. Víme, že AMD plně podporuje nový Blu Ray 3D standard a tak si 120Hz 3D můžete užít i s ATI. Stejně tak ATI podporuje i další způsoby 3D. Nicméně AMD se k 3D staví tak, že ano, s jeho podporou nemá problém, zároveň jej však nepovažuje za úplně aktuální. Problém vidí hlavně v nutnosti používat a kupovat drahé brýle pro 3D, což je pro mnoho uživatelů nepřekonatelná překážka. Pokud jde o 3D ve hrách, AMD už má podobnou technologii vyvinutou a má prý vše potřebné k podpoře 120Hz 3D ve hrách. Na letošním GDC v březnu AMD vyhlásilo svou Open Stereo 3D iniciativu o vytvoření normované podpory 3D. Osobně si myslím, že tohle je jediný správný způsob, jak se ke 3D postavit. Je totiž nesmysl, aby výrobce grafiky ladil ovladače pro vlastní 3D podporu u každé hry zvlášť, když ta na to není připravena. Mnohem jednodušší je zavést podporu obecného 3D standardu přímo do hry a fungovat to bude s libovolnou grafikou, monitorem a brýlemi splňující technické požadavky. Iniciativa AMD se podle všeho zatím dočkala velmi kladného přijetí ze strany herních vývojářů.

AMD dále ujistilo všechny, že PC hraní má budoucnost, a soustředí se jako HW vývojář kromě vývoje nových technologií a podporu nových standardů i na výkon, který je prý stále na prvním místě. To vše tak, aby si i méně movitý zákazník užil nových technologií, čímž AMD zdůrazňuje svou stále aktuální politiku ohledu na co nejlepší poměr cena-výkon.   

Celý rozhovor najdete na stránkách XbitLabs.com. Nutno říci, že PC hráče naplňují slova AMD optimismem a poslouchá se to celé o podpoře nových standardů včetně otevřených a podpoře herních PC vývojářů velmi pěkně, škoda jen, že AMD není na trhu samo, aby třeba jako v politice mohlo samo tyhle myšlenky uvést v realitu. Takhle jsou tu další početně i větší hráči, kteří to třeba vidí jinak. Bohužel nějakou tu vzpruhu by to na PC platformě chtělo, protože co si budeme nalhávat, herní vývoj je v krizi. V těžké krizi. Hry jsou až na vzácné výjimky nudné, bez nápadu a inovací a navíc ještě většina stále staví na prehistorických technologiích kolem překonaného DX9 a na nové možnosti většina ani nesáhla. Opravdu těžko se tak pro zákazníky hledají důvod, proč si koupit nové DX11 grafiky a 6 jádrová CPU, když většina her jsou zastaralé DX9 tituly s podporou dvou procesorových jader.

I některé letos nejočekávanější herní tituly to technologicky moc nezlepší. Očekávaná MAFIA2 nebo Fallout New Vegas, či Medal of Honor či Call of Duty opravdu nejsou důvodem pro koupi nové DX11 grafiky, protože jsou to stále jen DX9 hry! Že na současné krizi má vliv i marketingová orientace herních firem na rychlý a jednoduchý ziska ze zastaralých snadno prodejných konzolí, je jasné. Toho dokladem je i hraní a předvádění rádoby konzolových verzí očekávaného Crysis2 na PC! EA totiž nutí Crytek aby to tak dělal, a pak se snaží video, které na celý trik poukázalo, stáhnout z Internetu. Ale jako hráči si za to můžeme sami, akceptováním zastaralých, nevýkoných zařízení zvládajícíh HD hru s obtížemi ve špatných detailech s přemrštěnou cenou her a ještě to někteří omlouvají, že stejně sedí od velké TV daleko. Bohužel o kvalitě her dnes vypovídají jen prodejní čísla a ne kvalita hry samotná včetně kvality technologické. Obávám se, že AMD nemá samo dost sil, na tom něco změnit, i když stojí přesně tam, kde ten, kdo by něco chtěl změnit, stát má. Není však tržně dost veliké, snad se objeví nějací „koaliční partneři“, které podobné myšlenky podpoří. V úvahu připadají jen dvě firmy, kde jedna zatím s novou generací grafik hodila PC hráče přes palubu a ty držící se záchranného zeleného kruhu kope do obličeje už půl roku a dává jím 100 a jeden důvod zachránit se na lodi konkurence, a druhá firma si kope svou vlastní vyšší ligu a vliv má jen na poli CPU (zato rozhodující) …

Zdroj: Xbilabs.com, DDWorld.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
fero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 16:30:36

"I některé letos nejočekávanější herní tituly to technologicky moc nezlepší."...... a v 75% můžeme poděkovat společnosti nVidia tím že protlačila do her pissX a neschopnost vyrobit kvalitní dx11 gpu.
opravdu nechápu proč má tahle firma tak velké slovo.
z physX udelala pouze marketingový nástroj, nechápu proč se nadále používá, vždyt Havok umí to samé a mnohem víc a je zadarmo.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 16:36:57
avatar
Havok není zdarma ani na PC ani pro konzole, zdarma jej mají jen někteří partneři Intelu ... ale jinak ano, Havok umí to samé mnohé věci i lépe ale pro většinu vývojářů je drahý ...

PhysX je zdarma jen pro PC konzolové verze se tvrdě platí ...

Plně zdarma je jen Bullet OpenCL

I tak má spousta engine vlastní fyzikální systémy, kromě toho fyzika není jedinou složkou hry a třeba Battlefield BC2 nám tak jak je úplně stačí ...

NVIDIA má tak velké slovo proto, že vyrábí přes 60% diskrétních grafik ....
Cest Mistr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 06:34:15

Jo to je pravda, ten Intel Havok, je v té hře, Wolfenstein 2009, hodně, solidní, a to, že jede, na Plné detaily, bez vyhlazování, úplně plynule, alespoň, v DEMu, té hry Wolfenstein 2009, jse se tady, s plnými Detaily, pod 30 Snímků zta Vteřinmu, nedostal, na 7 Let Starém procesoru, Intel Pentium IV., s Jádrem NortHwood, na Frekvenci, asi tak 3 GHz, a na Frekvenci sběrnice, asi tak 800 MHz, (FSB, tohohle, procesoru Intel Pentium IV., s Jádrem NortHwood, do SOCKETu 478, a u Grafické Karty ATI Radeon HD4650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu PCI-E 16x, a s asi tak 512 MegaBajty DDR3-RAMky, na Frekvenci, asi tak 1 400 MHz, (Efektivně, tak to je, vážně, něco, tedy. a že tedy, píšou, u hry Wolfenstein 2009, Minimální požadavky, Intel PEntium IV., na Frekvenci, asi tak 3,2 GHz, a na hru DOOMa 3, asi nějaká Částečná verze CZ+Většinová verze PL, píšou Minimum, asi tak 1,5 GHz Procesor, třeba, Intel Pentium IV., když hra DOOm 3, asi nějaká verze EN, byť, plná verze, mi občas, spadne, asi tak na 27 Snímků za Vteřinu, a hra Wolfenstein 2009, mi nikdy, pod 30 Snímků za Vteřinu nespadne, tak nemělo, by to být, obráceně, s těmi Hardwarovými nároky, spíše, třeba a nebo, jak co?
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 07:11:25

fuj, nečtu
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 16:35:05
avatar
Citace:
z physX udelala pouze marketingový nástroj, nechápu proč se nadále používá, vždyt Havok umí to samé a mnohem víc a je zadarmo.

vtip ironie nebo co?
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:33:58
avatar
Tiež pozerám. Aby Intel niečo dával zadarmo? Ja som ešte nepočul o Intel v spojení so slovom Free
KoHHHnA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 18:14:46
avatar
To já jo...víte co jste intelu?? Úplně free.. (pak znám ještě sprostou verzi ;-))
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 18:45:07

Cest Mistr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 06:39:13

Zdar Kohno, tak to máš, pravdu, ty jsi, ale Vtipálek, tedy.
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 16:32:09
avatar
dle meho je na 3D krapet brzo. aspon mam ten pocit, neni to presne to prave orechove. ale chvalim iniciativu AMD ze podporuje herni vyvojare v tak velkem meritku. a cim vice ji bude videt tim vice budou o ni i BFu vedet. a jo, s tema konzolema, je to na prd...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 16:38:01
avatar
brzo na to neni...lidi na 3D slysi a kdyz to budou kupovat a bude 3D vydelavat, tak je jedno jestli ta technologie je dokonala nebo ne.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 08:43:14

Nechme masy ať si kupují současné 3D technologie a počkejme si na 3D s UltraHD rozlišením a polarizačními brýlemi.

Mimochodem: neví někdo jak Nintendo dokázalo na své přenosné konzoli udělat 3D bez brýlí? Nebude ten trik v tom druhém displayi?
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 15:30:59
avatar
Nene, ten 3D efekt závisí na tom, že když se na displej podíváš z jiného úhlu, vidíš jiný obraz. Takže jsou schopni udělat pro každé oko jiný. Problém je v tom, že když displej natočíš, nebo ho nemáš ve správné vzdálenosti od oka, 3D efekt se zbortí.
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 16:51:54
avatar
I když to v původním článku vůbec neni, stejně sis do těch konzolí musí kopnout. Podle mě to je zbytečný, protože všichni co tenhle web sledujou pravidelně, znají DD tvůj názor konzole a i to, že podle tebe jsou konzole hlavní příčinou úpadku herního průmyslu...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 16:54:12
avatar
Kopání by to bylo, kdyby to nebyla pravda ... já jen uvádím souvislosti, proč o tom co se děje mlčet a dávat k tomu souhlas a podporovat to??? Zatím nikdo neuvedl jediný pádý argument, že konzole typu PS3 a Xbox360 nejsou jedním z hlavních důvodů současné neutěšené situace ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:38:00
avatar
ani nikdo neuved jediny padny argument ze jsou jednim z tech hlavnich duvode...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:46:32
avatar
to kecáš - už jen to že se HW konzolí, které jsou tak masivně marketingem herních společností tlačeny, nevyvíjí je dost pádný argument
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 18:38:47
avatar
a co to je za argument?proc by herni pc scenu mel zajimat nejakej HW konzoli?ty duvody te soucasne neutesene situace by se meli spis hledat u nas na pc trhu a ne u konzoli. kdyby ten pc trh byl tak skvely a v tolika vecech lepsi nez konzoli, tak proc se vyvojari na ty konzole nevykaslou a nejdou delat hry jen na pc?proc je to presne naopak ze i puvodne ciste pc vyvojari zacinaji i s vyvojem na konzole?no jo ono je jednodusi to vsechno hodit na ty blbe konzole nez hledat chyby u sebe...
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 08:35:09
avatar
Dentone ... to sa ti musi vsetko dookola opakovat aby si too uz konecne pochopil ??? Pc trh je skvely jedine tak pre koncoveho uzivatela, nie pre vyvojara, koncovy uzivatel ma variabilitu, perfektne detaily, za menej penazi... vyvojar musi hru prerabat z konzolovych verzii, vysperkovat aby sa na to dalo pozerat, a este k tomu predavat za nizsi peniaz...
Je snad na to nieco nejasne ? ake chyby mame hladat u seba ? to ze mame piratov ? hech je tych piratov aj miliadra, ale stale sa preda dostatocne mnozstvo, na tie pomery ake su, t.j. otrepanost a zastaralost hier... Prosim Ta vysvetli ake chyby mam ja ako Pc hrac u seba ? poznam iba jedinu - je nas malo, ale za to nemozem zrovna koli nazorom ako mas ty
carterkrieg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 22:05:14
avatar
co se týče názor na potřebu výkoných systému pro skvělou grafiku - zkus hru Dwarf fortress 2010 a pochopíš, že grafika je až to úplně poslední podstatné ...
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 06:14:15
avatar
Kdyby to nevydělávalo, tak se to nedělá.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:05:58
avatar
jj DD je opravdu nemá rád ale má k tomu důvod. Na jednu stranu i hry na DX9c vypadají velmi dobře (U3 engine,Cry) tak přece už mají svá léta za sebou a je čas se někam pohnout. Sony se zatim staví tvrdě proti a rozhodující bude jak se k tomu postaví MS - když by vydal novou konzoli s HD6000 čipem tak by to postavením Sony dost otřáslo a museli by se dát taky do práce. Když nastupovalo DX10 tak se hodně mluvilo že se sníží režie a výkonu bude víc na samotnou hru ale je vidět že se upřesňuje neoptimalizace a tím pádem je náročnost vyšší jak u předchozího DX a ještě se tím propaguje nákup silnějšího hw ze kterého se akorát využijí jeho silové parametry ale nikoli už optimalizace na vyšší DX.
Dle mého tyto přístroje PS3 a Xbox jen fušují do pc řemesla, konzole má být na odreagování a na zábavu ne na fotorealistickou grafiku - úspěch Wii svědčí že dost lidí podobně smýšlí. Ale dokud budou lidi tyhle hybridy kupovat a hlavně předražené hry do nich tak tu budou stále
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:11:43
avatar
já zastávám názor, že hratelnost je u her mnohem důležitější než grafika. To, že drtivá většina současných her nestojí ani za stáhnutí, natož za koupení, není chyba grafický stránky nebo technologickýho zpracování ale toho, že hratelnost je mizerná. Nádherná grafika tě nepřinutí utratit 1200 za hru, když to bude ptákovina. Jen proto, že to hezky vypadá, si to znova asi nezahraješ. Ale to, když tě hra bude bavit, bude to mít nápad a bude to třeba i v něčem originální, tak ti ve výsledku bude naprosto ukradený, že to jede na DX9 a není tam tesselace, hw akcelerovaná fyzika atd. a nebo že to je jen na konzoli...
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:18:45
avatar
hratelnost je nejdůležitější, vždyť i dnes si zahraju SW Kotor a jakou má otřesnou grafiku na dnešní dobu a taky je důležitá délka hry - byť je dobře hratelná ale po 6hodinách je konec a stojí na PC tisíc a na konzoli 1500 i víc tak to za ty prachy nestojí. Nechápu že tohle konzolisti žerou dávat takový nehorázný prachy za jednak krátký hry a jednak graficky o kus níže než na PC. A nejhorší jsou rychlý porty z konzole na pc kde zůstávájí ještě popisky pro gamepad - už jsou prostě líný to i trochu upravit
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:47:55
avatar
jenže když si někdo nevyhraje s grafikou hry, je na tom většinou herní stránka hry stejně ... prostě hry se dělali dříve hlavně z nadšení pro hry, dnes se dělají z nadšení pro peníze ... neříkám že všechny, ale většina a je to na nich vidět ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 18:28:04
avatar
Citace:
jenže když si někdo nevyhraje s grafikou hry, je na tom většinou herní stránka hry stejně ...

hovadina. nejvetsi hovadina kterou si kdy tady napsal. ted si jenom dokazal ze si presne ten typ hrace kvuli, kteremu pc platforma zkomira. bohuzel je takovych prilis moc...jak hra nema dobrou grafiku tak je cela na hovno...jak nema dobrou grafiku tak se o ni nezajimaji a ani ji nekoupi...

u crysis si hodne vyhrali s grafikou (a taky je to stalo hodne milionu), ale herni stranka hry stejne ... nezavysli avernum 6 ma dnes prisernou a zastaralou grafiku, ale po herni strance je to jedno z nejlepsich rpg co sem hral a muzu ho klidne zaradit po bok legend jako fallout, baldurs gate nebo i wizardry a realms of arkania. tvurci avernum 6 delali tu hru z nadsenim pro vec, tak jak se driv hry delali, ale jak dopadli?zna ji jen par lidi, kteri se o nezavisle hry zajimaji, protoze nemaji finance na propagaci a hraje ji jen par fanousku rpg, protoze ti bezni dnesni hraci nad grafikou a technickym zpracovanim ohrnou nos, protoze jeji vyvojari nemaji miliony na tvorbu dokonale grafiky...

driv se hry delali s nadseni pro vec, protoze to tenkrat nestalo miliony a miliony dolaru. drive se uzivilo studio samo, dneska vyvoj her musi financovat vydavetelske spolecnosti, protoze vyvoj te dokonale grafiky (ktera je podle tebe jak si ted potvrdil primarnim duvodem k zajmu o hru) a take propagace te hry je neuveritelne draha a vyvojari sami na nej nemaji. to neni o tom, ze by to vyvojari delali z nadseni pro penize, oni to pro ty penize museji delat. bez nich proste uspesnou hru nelze udelat...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 18:47:25
avatar
Avernum 6 neznám, si místo bití za technicky méně zdařilé hry a kritizování podařené Crysis+Crysis Warhead mohl už napsat 5x recenzi . Většina hráčů není jako DD jelikož doma nemají HD5970 a tudíž chtějí tu grafickou stránku hry s kompromisy. Takový pokrok v mezích zákona.

Osobně mně přijde taky dost blbý např. udělat první díl hry s prvky DX10 a druhý DX9 i když to DX9 "stačí". Taky mi přijde blbý dnes ignorovat DX10/DX11. Vývoj musí být. Hraju taky graficky strašný hry a můžu ti říct, že pokud si ty občas nepovzdychneš nad tím, že když by to bylo trochu hezčí, to by byla nádhera, tak asi blbě vidíš. Chci grafiku i hratelnost najednou a nevím proč bych v dnešní době nemohl chtít více rozšířené alespoň to DX10. Všeho s mírou - grafický asketismus je blbost a jen koukání na grafiku je taky blbost.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 19:12:44
avatar
nemohl sem napsat protoze ho jeste nemam dohrany...ale uz se ke konci blizim zatim to hraju vicemene neco pres dva mesice, pres tyden malo pres vikendy vic, herni doba 200 hodin urcite...

ja ve hre lepsi grafiku uvitam, to jo, ale kdyz je to dobra a zabavna hra, tak ji nebudu zbytecne srazet tim, ze ma nedokonalou nebo spatnou grafiku nebo ze nepodporuje dx11. a vyroky typu jenže když si někdo nevyhraje s grafikou hry, je na tom většinou herní stránka hry stejně ... jsou trochu moc. clovek, ktery se trochu ve hrach vyzna takovouhle blbost napsat nemuze...

btw ignorovat dx10/dx11 muze byt blby, ale co kdyz ani nic moc oproti dx9 neprinasi? mezi dx10 a dx9 sem v zadne hre zadnej znatelnej rozdil nevidel a dx11 je na tom hodne podobne. akorat dx11 podporuje navic i tesselaci a displacement mapping, jenze na pouziti tohodle ve vetsi mire dnesni karty nemaji vykon. a kdyz se to pouzije v maly mire tak je to opet "najdi 5 rozdilu" styl jako v aliens versus predator, kde si taky nesel poznat rozdil mezi tesselovanym a normalnim vetrelcem.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 19:24:30
avatar
Já ti nevím. S každou novou verzí DX se zmiňuje zlehčení práce vývojářů, takže v tom zase vidím ty konzole a paralelní vývoj PC/konzole. DX11 je teprv na začátku, takže uvidíme. Už jsem o tom dřív psal, že je čím dál těžší udělat hru ze které se graficky posadíme na zadek, protože např. rozdíl mezi postavou udělanou z 50 polygonů před 10 lety a postavou složenou ze 100 polygonů udělanou před 5 lety je větší rozdíl než u dnešní z 200 polygonů při porovnání s tou 100 polygonovou. Ta čísla a léta jsou jen pro vysvětlení.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 19:22:37
avatar
ani DD ale nemá HD 5970 ...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 19:27:30
avatar
I kdyby "jen" 5870 s třemi LCD . Ber to tak, že máš nadprůměrný hardware.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 19:22:22
avatar
no sorry Fallout3 ani Dragon Age zrovna graficky neexcelují a podle mě jsou to nejlepší hry co kdy vyšly ... podle toho o nich také píši, takže celý tenhle příspěvek proti mě je žvást ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 19:39:41
avatar
Citace:
jenže když si někdo nevyhraje s grafikou hry, je na tom většinou herní stránka hry stejně ...

reaguju na tohle...tady jasne podle graficke stranky soudis ze i zbytek hry stoji vetsinou za tri tecky...

dragon age a fallout 3 nejlepsi hry co kdy vysli?ehm no k tomu asi nema smysl nic dodavat
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 18:02:18

Že by na na konzolích byly dobré hry nemůžu říct, je to spíš tím že samo hraní na konzolích je otřesné.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:24:54
avatar
Konzole su totalna blbost a jednoznacne mozu za ubohu uroven hier nie len na PC ale za uroven hier ako takych. Ja osobne nechapem ludi co su schopni za hru na konzolu vysolit 40 - 50 euro.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:18:32
avatar
Co se týče 3D myslím že ano lidé na to slyší a opravdu je to cesta dopředu,však kdo na to má a komu s toho není malinko šoufl.Já myslím že to chce ještě hodně doladit a když AMD přijde zněčím kde nebude třeba zapotřebí brýlí a člověk to bude dobře snášet tak jenom dobře,však to jsem malinko odbočil.Hlavně ať smysluplný vývoj jede dál a mi se máme na co těšit
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 17:37:33
avatar
Jo, AMD se mi libi, uz leta hlasa otevrene standardy a stale se jich drzi, za to palec hore.

PS: Bez toho rypnuti do konzoli by to nebylo ono
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 18:41:22

A zevraj AMD PR nefunguje. Cinia sa celkom pekne. Clovek moze nadobudnut pocit, ze zachvilu budu vyrabat zadarmo pre dobry pocit zo stastia zakaznikov.

(brat s nadsazkou)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 19:21:12
avatar
kde někdo z AMD nebo jinej tvrdí, že AMD něco vyrábí nebo nabízí zadarmo???

(sorry brát s nadsázkou se to nedá, AMD není žádná humanitární organizace, je to firma, jejíž strategií je mít hold dobrý poměr cena-výkon u svých produktů. Jiné firmy mají zase jinou strategii. Cílem je vydělat peníze, někdo si pod slušným ziskem představí pár milionů, jinému nestačí ani miliardy .... to už je každého věc. nezapomínej ale, že firmy řídí lidé a ti jsou různí ...)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 20:47:50

Citace:
kde někdo z AMD nebo jinej tvrdí, že AMD něco vyrábí nebo nabízí zadarmo


Tak to niekedy vyzera z vyhlaseni samotnej AMD. Ich strategia iba kopiruje ich situaciu na trhu. V procesoroch nemaju ako inak konkurovat intelu a v GPU potrebuju co najviac vyuzit obdobie kedy maju navrh aby si ukusli cast trhu pre seba. Co samozrejme nie je zle. Tazit z toho mozu hlavne zakaznici. Ale ani toto nebude trvat vacne. Neverim tomu, ze ti ludia sa uspokoja so ziskom par milionov ked mozu mat ovela viac. Ludia lahko pocuvaju na pekne reci o podpore standardov a sustredeni sa dobry pomer cen/vykon. Ale to je vsetko iba obchod. Nic viac za tym nevidim. Byt na mieste intelu alebo NV spravaju sa prinajlepsom podobne. Nie je na tom totiz nic spatne.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 08:50:14

DD, ty děláš z AMD nějakého mecenáše. AMD musí vydělávat. Cenovou politikou se snaží pouze konkurovat Intelu.
Ale je otázka zda si tím spíše neškodí. Pokud vyrábím kvalitní produkt, tak bych měl za něj chtít kvalitní peníze. Jinak to může u lidí budit dojem: to je tak levné? aby to bylo také dobré!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 11:52:26
avatar
kde z něj dělám mecenáše???? píšu že je to firma, která chce vydělat .... jde o to jakým způsobem a koleik komu stačí to snad chápeš že firmy jsou různé protože lidi jsou různí ...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 17:41:19

Citace:
de o to jakým způsobem a koleik komu stačí


Podla teba AMD robi sucasnu cenovu politiku preto, lebo im staci terajsi zisk pretoze v ich vedeni su proste taki ludia? Nie je to skor o tom, ze nemaju na trhu taku poziciu ako ich konkurenti a preto nemozu moc "vyskakovat"?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 19:29:54
avatar
tak si i ty ale uvedom ze vyvojarska studia jsou stejne jako amd take firmy a ne nejake humanitarni organizace
Dixie_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-06-21 19:45:30
avatar
"DD" jízda v tanku ti moc nejde @MoH
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-21 23:17:20
avatar
sem to zrovna nainstaloval a pustil takže se rozkoukávam
Dixie_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-06-21 23:45:32
avatar
chvilku jsem ti dělal kulometčíka v tom tanku či co to je docela náhoda že jsem tě tam potkal
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 11:51:15
avatar
no ten takn je tam vyloženě navíc, hodí se maximálně k upoutání pozornosti, moc s nim nikam nemůžeš a je děsně zranitelněj, zato jeho dělem nezabiješ ani mouchu :/
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 08:17:14

Myslim, ze sme prilis narocni v narokoch na nove hry.Problem moze byt v tom, ze su chrlene vo velkych poctoch, a uz pomaly "kazdy" moze vydat nejaku hru, tak ako pomaly hocikto pise a vydava knihy. Herne tituly su chrlene v 10tkach za rok a tak to aj vyzera.
kazdy by bol rad za vacsiu podporu DX11, ale ako sa ukazuje tak sucasne grafiky nemaju dostatocny vykon na tieto funkcie, tak zbytocne sa tu rozculovat.
Co sa tyka podpory viac CPU tak sem-tam sa ukaze nejaka hra, ale za toto urcit nemoze vyvoj hier pre konzole, ktore su tiez viac CPU takze neviem o com sa tu bavime......
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 09:57:05
avatar
Assasin creed 1...DX10.1 a grafika super, Assassins Creed 2 DX9 a grafika ještě lepší takže mě je to celkem jedno jestli DX9, 10, 11. Jo a DD kde jsi zjistil, že Mafia 2 je DX9 hra ? Já mam takový tušení, že informace na jakých technologiích Mafia2 vlastně běží se dost tajej a to máme 2 měsíce do vydání :-P
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 11:50:16
avatar
od autorů hry ...
drgw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pro zamyšlení 2010-06-22 15:24:34
avatar
Na jednu stranu je tu celkem hodně článků poukazujících na hw zastaralost konzolí, odrazujících od jejich koupě a na stranu druhou zase plno fňukání, že na PC nevychází dost kvalitních titulů. Neni ono nakonec lepší bejt na obou stranách (místní) barikády a neřešit to? Osobně teď hraju vynikající Red Dead Redemption a o výše zmíněnejch věcech si myslim svý.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-22 15:32:13
avatar
Otázka je, proč není Red Dead Redemption už na PC??? čemu tím prospívá?
drgw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-06-24 10:16:01
avatar
Určitě hlavně nižší míře pirátství.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 954x
Komentářů: 3
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1478x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1107x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1184x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3765x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1461x
Komentářů: 0