Far Cry 2 – oprava ovladačů ATI a NVIDIA s DX10.1? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 21 říjen 2008
altFar Cry 2 je nejočekávanější hra roku, není divu, že ATI i NVIDIA zbrojí. Objevila se také údajně uniknutivší PC verze hry …

 

 

 

Už jen dny nás dělí od vypuštění téhle letošní pecky. Výrobci grafických karet finišují s doladěním svých ovladačů. Zpozornět by měli zejména majitelé grafických karet značky AMD-ATI. Společnost totiž vydala hotfix, který je určen pro zlepšení výkonu jejích grafických karet v této hře a to jak pod DX9, tak pod DX10:

  • - Improves performance for the DirectX 9 version of Far Cry 2 on CrossFireTM compatible systems
  • - Improves performance for the DirectX 10 version of Far Cry 2 on both single and CrossFireTM compatible systems

Kladete si otázku, jak moc nový hotfix pomůže? Server PCGH, který nedávno udělal první benchmarky grafických karet v této hře, otestoval s novou verzí ovladačů v současnosti nejvýkonnější grafický model ATI Radeon HD 4870 X2. V některých případech je zlepšení skutečně enormní a jediná grafická karta ATI Radeon překoná dvě grafické karty konkurenční NVIDIA. Velké zlepšení nastalo pod DX9 i DX10:

1680x1050dx9-hf
1680x1050dx10-hf

   DX10 je ve vyšším rozlišení náročnější než DX9 ve stejném nastavení. V rozlišení HD 1920x1080 je zlepšení Radeonu HD 4870 X2 skutečně extrémní, hlavně v DX9, kde výrazně překonává i SLI GTX 260. Hra je tak na této grafické kartě plně hratelná i ve vysokém rozlišení, to žádná jiná grafická karta dnes nenabídne, pokud si jich tedy nespojíte více dohromady, jako to vidíme na příkladu dvou karet NVIDIA GTX 260 v SLI.

1920-dx9-hf

1920-dx10-hf 

  A to není všechno, k dispozici jsou i další beta verze ovladačů ATI, kdy u některých má přijít skutečně extrémní zlepšení výkonu pod UT3 hrami a to ve vysokém rozlišení. Údajně má jít podle některých testerů až o 40% zlepšení! Jak nás poučila historie, grafické karty ATI doslova zrají jako víno, bylo to tak vždy, ale 40% zlepšení v situaci, kdy už tak je výkon perfektní? Jo ledažeby do této doby byla půlka karty vypnutá :). Berme to tedy s rezervou, není to z oficiálních zdrojů a uvidíme, jak to nakonec u Catalyst 8.11, která by všechny betaverze a všechny hotfixy měla obsahovat, dopadne, ale na to si ještě skoro měsíc počkáme. Zpět k Far Cry 2 ....

dx10.1  

  Malá přestřelka se strhla kolem podpory DX10.1 se kterým tato hra přijde. Jak totiž víme, toto nejmodernější rozhraní podporují jenom grafické karty ATI (a VIA). NVIDIA vědoma si toho, že podpora DX10.1 v tolika očekávaném titulu by mohla znamenat problémy pro už tak dost zkoušené GeForce grafické karty, které dnes technologicky zaostávají, přišla se zajímavým prohlášením. Do této doby DX10.1 zcela zavrhovala a nazvala ho zbytečný, přesně podle hesla, když něco neumíme, je to zbytečné. Nicméně aby uklidnila situaci, přišla s prohlášením, že DX10.1 prvky, použité ve Far Cry 2, umí GeForce karty taky. U DX10.1 jde kromě několika funkcí hlavně o to, že přistupuje trochu jinak k práci s AA, které při stejné grafice není tak náročné na výkon karty. NVIDIA dnes tvrdí, že to samé umí i její karty, akorát to dělají jinak než přes DX10.1. Samozřejmě je to celé nesmysl, buď podporujete DX10.1 nebo ne a NVIDIA grafické karty jej nemají, NVIDIA kvůli jedné hře určitě nezmění dosavadní fungování svých karet pod AA (jak by také mohla), navíc kdyby to skutečně uměly, tak to tvrdí a používají už dávno, protože od vydání G80 před dvěma lety se v této oblasti na grafikách NVIDIA nic nezměnilo. NVIDIA grafické karty mají podporu jen staršího rozhraní DX10 bez funkcí DX10.1, NVIDIA se sice může pokusit napodobit některé efekty, ale pod DX10 to bude mít jen ten efekt, že to bude náročnější na výpočetní výkon. V DX10.1 jde totiž hlavně o to, že při stejné kvalitě efektů snižuje náročnost na výkon. NVIDIA se tak tímto prohlášením snaží uklidnit majitele grafických karet NVIDIA + získat nové a přesvědčit se, že koupě technologicky zastaralé karty není špatná investice - vždyť to má výkon pořád slušný a za slušnou cenu. To už ať si ale rozhodne každý sám. Jak však dobře víme, velcí herní vydavatelé již oznámili, že her s podporou DX10.1 se bude objevovat stále více. NVIDIA se tedy bude snažit změnit politiku, a z tvrzení o zbytečnosti DX10.1 udělá tvrzení o tom, že vlastně její DX10 grafické karty umí všechno (nejlépe díky CUDA), tudíž vlastně efekty DX10.1 umí taky i bez podpory DX10.1. Možná nás také začne přesvědčovat, že její grafické karty umí i létat, či vlastně už umí i DX12, jen to NVIDIA moc neventiluje, aby nechala neschopné konkurenci nějaký prostor k přežití. Samozřejmě, doufám, že to berete jako vtip, věc se má totiž tak, že grafické karty buď mají podporu DX10.1 nebo nemají, nic mezi tím neexistuje.

dx10.1

(DX10.1)

  NVIDIA tak nemůže využívat efekty a přínosy nabízející DX10.1 rozhraní. Samozřejmě majitelé grafických karet NVIDIA si nové hry také zahrají, protože hry mají podporu DX9 a DX10 karet. Avšak výhod DX10.1 zkrátka využít nebudou moci. To je jako byste chtěli na sněžném skůtru jezdit po vodě. Na sněhu to jde, na písku taky, ale na vodě prostě ne. DX10.1 tak zůstává vyhrazeno pouze pro grafické karty ATI Radeon a VIA S3, které podporou DX10.1 disponují, samozřejmě na rovinu řečeno, přínos nemusí být zase tak značný, jak víme ze zkušeností z Assassins Creed, tak u ATI to dělá pod AA zhruba 10-20% výkonu, což bude hrát roli zejména u slabších modelů ATI, kdy připomeňme, že DX10.1 již podporují i ATI Radeon HD 3000. U silnějších karet a ve vyšších rozlišeních to tolik nevadí, protože výhody optimalizací obrazu AA se s rostoucí úhlopříčkou smazávají.

  Ještě pár informací k samotné hře. Far Cry 2 vychází již za pár dní a údajně se podle některých zdrojů objevila pirátská verze hry. Musím však všechny zklamat, podle všeho se nejedná o finální verzi hry. Hra zatím sbírá v exkluzivních recenzích hodnocení vyšší jak 90%, což dává tušit, že se asi povedla. Tak sem s ní.

Zdroj: En.Expreview.com, pcgh.de

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Abraxas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 15:16:21
avatar
Už aby to tu bylo. Jen aby se neopakovala velká slabost posledních titulů - délka hry. Crysis bylo tak na 8 hodin, CoD4 na 5,5 . A to nemluvím o Warhead(to jsem sice nehrál, ale četl, že je to tak na jedno odpoledne)
MiKE.p [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 18:22:48

S crysis souhlasím, původní i warhead sem dohrál za dvě odpoledne a to sem vždycky zabil všechny co sem našel a plnil všechny úkoly

CoD4 jsem tedy hrál podstatně, několikanásobně déle

a právě u Far Cry 2 to mají být desítky hodin, které vždy budou jiné, takže se moc teším
_dumb0_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 22:00:32
avatar
chcete dlhu hraciu dobu? hrajte mass effect alebo oblivion , ak chcete krasnu grafiku a scenerie hrajte crysis... mimochodom by nebolo zle nake rpg v cryengine snad far cry uz spoji aj grafiku aj hratelnost a dobu
kidd.hombre [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 18:47:05

kdyz vim, ze dobry single fps akce byvaj kratky, jeste kdyz to pisou vsude, tak si lupnu od zacatku tezsi obtiznost a hned se hra protahne. Ale kazdej si rekne, ze napoprvy si to da na normal, ale uz stejne vi, ze si to jen nalhava, protoze bude pak hromada dalsich fps, ktery bude chtit taky jen dohrat.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 20:52:30
avatar
Nikdy sem nepochopil lidi kteří dokazou behem nekolika hodin proletet celou hru a pak si stezovat. Kdyz uz neco hraju tak si to uzivam prece, zkoumam prostredi, vychutnavam a ne celou hrou jen probehnout a potom se na forech predhanet kdo ze ji dokazal dohrat za kratsi cas.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 23:23:39
avatar
no treba v codku moc co ke zkoumani neni
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 08:57:06
avatar
ale je tam co skumat ... tak napriklad ked velitel zahlasi "tich, hliadka" tak vyskoc a zacni strielat ze co to spravi
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 09:50:37
avatar
siddhi, to je tim ze si tu hru nechcou užít. Ja si hry nastavuju vetsinou na heroické obtížnosti a pak máš většinou řádově až dvojnásobek klasické herní doby. To že to někdo zalamí za 40minut na easyka ,to je jeho problém ,já si hru prstě vychutnávám ....
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-23 16:05:16
avatar
ale prosimte..samozrejme ze si tu hru uzivam ale me jde o ten zazitek a atmosferu..a ty se hodne kazi tim ze zkoumam kazdou blbost kdyz na tom ta hra neni postavena. treba u hitmana nebo deus ex me bavilo zkoumat vsechno protoze tam to opravdu melo vyznam. u codka jde o tu atmosferu a je to proste rychla akce a na tom ta hra stavi..jdes porad dopredu a strilis a strilis
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 20:50:22
avatar
singlplayer CoD nepovazuji za hru ale za spatny vtip
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-23 16:07:27
avatar
prvni cod + uo a cod4 maji vyborne singly. tam je to o te atmosfere a cod4 singl je rozhodne tedy mnohem zabavnejsi nez 90% ostatnich fps vcetne slavnyho crysis. jen u ty dvojky byl singl maximalne odflaklej ale ta nemela i multiplayer o moc lepsi oproti jednicce holt je to ale nakej rok zpatky a dneska jsou trosku jine naroky a o dost nizsi.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No. 2008-10-21 15:17:19
avatar
Možná i půjdu do nákupu HD48xx. Měl jsem v plánu si už počkat až na HD5xxx, ale jestli tahle hra bude opravdu stát za to, tak jsem ochotný své plány přehodnotit.
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 15:17:47
avatar
V dnešnej dobe si len blázon kúpi grafiku na hranie od nvidie. Žial AMD im vytrela zrak. Nvidia sa až moc spoliehala na finančné problémy AMD a zaspali na vavrínoch. Ale oni sa preberú a verím, že zase sa budú tĺcť o najvýkonnejšie grafické riešenie.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 15:47:43
avatar
No akorát teda v tom článku se vezme téma a třikrát se to zopakuje jinak...já bych počkal na většinu recenzí grafik pod DX10 i 10.1 a pak teprve soudil, zda to bude mít vliv na výkonu či nebude. Tohle je akorát velká teorie. Protože teoreticky to má dát výkon, teoreticky to má snížit výkon a kde nic tu nic...hra ještě nevyšla, tak bych zatím neuvažoval, že bude právě kvůli DX10.1 a super patchy na jednu hru ATI lepší.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-10-21 15:56:04
avatar
DD fakt jsem se dobře bavil s tou DX12 viditelně tě to rozhořčilo do nepříčetna ale maš recht lidi co maj trochu rozumu tak musí vědět že DX10 neudělá to co DX10.1 stejně jako DX7 neumí vše co DX10 ....dík za článek
Ochi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 15:56:51

Jeste ze mam xp a tyhle veci nemusim resit
Vim, jsem technologicky zaostaly.....
Ricki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 20:59:23
avatar
já taky!
ale jinak nevim proč by nebyla hra při 1920x1080 na GTX260 nehratelná s minimem 26 obrázků/s - to je nádhera
plno hráčů by za to dalo kdoví co (včetně mě )
United55 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 15:57:56

Na internete je piratska verzia uz zopar dni ale nepoznam dovod preco by to mala byt beta verzia. Neviem co chce DD s tym dosiahnut, zeby chcel znizit pocet stahnutych piratskyh verzii.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 united55 2008-10-21 16:21:14
avatar
Vazne veris ze to nekdy bude fungovat? podle vyjadreni ubisoftu je tohle naschval vypustenej editor - ostatne velikost 3.2gb hovori za vse, aneb kdo si myslite ze bude mit FC2 dohromady po instalaci 3.2gb?
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 20:57:34
avatar
presne tak piratska kopie na xbox ma zhruba 6.5 giga takze je logicke ze verze na PC musi mit jeste vic. Ale ona udajna plna piratska verze na pc ma jen 3.2GB. Je to ve skutecnosti jen plne funkcni editor.
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 3.2GB je docela dost 2008-10-22 09:56:17
avatar
Když se podíváte na sérii her penumbra, tak se divíte ,že hra co má bezmála 300MB může mít příběh na 7 hodin hraní... a ještě se u teho strachy po...... . což u takovýchto hloupých stříleček nehrozí. 3.2GB je až až .... hry prostě trpí portem s z konzolí. A je to škoda.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-23 16:09:03
avatar
no myslim ze diky konzolim tu mame porad jeste hry co se vlezou na jedno dvouvrstvi dvd, protoze ta kapacita u konzoli je velmi omezujici kdyz pominu novy ps3.
Milhaus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 16:09:17
avatar
S tím že NVIDIA potřebuje přitáhnout lidi, aby si koupily její zaostalé grafické karty máš pravdu. Jen je smutné, že NVIDIA zašla až tak daleko, že prohlašuje tyto nesmysly. Skoro mi to přijde jako taktika Intelu, který dokáže z předraženého obyčejného čtyřjádrového procesoru svým marketingem udělat prodejní trhák, přestože konkurence o třetinu levnější jej překonává, viz tvůj předchozí článek

Jinak, původně jsem plánoval počkat s koupí nového počítače na příští rok, kdy by měly být venku nové procesory, základní i grafické karty s DX11, ale nevím nevím.

Jen takovej offtopic, nevíte kdy vyjde USB 3.0 a jestli se na něj vyplatí čekat?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 16:19:38
avatar
Tak 45nm Intel procesory jsou sice dobré, ale co si budeme povídat, přínos procesoru za 300 a více dolarů 99% z nás nikdy nepochopí o to jde.

USB 3.0 se objeví nejdříve příští rok, čekal bych ho až u desek P55
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 18:48:02

poprosil by som nejaky odkaz na seriozny web, kde mi dokazes tvrdenie, kde 4-jadrove AMD /o tretinu lacnejsie/ prekonava 4jadrove intel procesory ... dakujem..

dovolim si tvrdit, ze v sucasnosti "dědeček" Q6600 stale v pohode stiha a to nehovorim o tom, ze pokial je uzivatel trosku "schopnejsi" a dokaze mu pridat aspon na 3,4 - 3,6 GHz - tak ukaze celemu AMD "záda" a vysmeje sa mu priamo do oci !!

pokial si myslel Daneb vs Nehalem - myslim ze je este zbytocne polemizovat o tom, co bude vykonnejsie.. az budu oba procesory na trhu a budu aj nezavisle testy - potom sa mozeme bavit o tom, kto je za aku cenu vykonnejsi a kto nie...
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LOL 2008-10-22 10:10:45
avatar
To je sice možné že Intel CPU ukáže cpu od AMD záda,ale za jakou cenu ? Jde tu o to že tam kde ceny nejdražších AMD končí (cca 4000,-Kč) ,tam někde začíná střední třída intelu ..... A za mrtě peněz, např aktuálně za Intel Extreme Core i7-965 dát 23 320,- za tu trochu výkonu navíc ... To se vážně neoplatí ..... A navíc by mě teda zajmalo jestli někdo své stávající CPU využije aspoň z 5% ? Pochybuju o tom. K čemu ti je proboha 3,6GHz a 4 jádrový procesor ??? kdž ani není aplikace co by to pořádně využila. A kdž určitě jedeš na 32 bit OS ... prostě mrhání výpočetního potenciálu stále výkonějších cpu mi připadá jako pěkná zhovadilost ...... Nemluvě ještě o tom že se nedoplatíte za elektřinu
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 20:09:16
avatar
Nepros a podívej se na výsledky na běžných webech v bežných testech. Podle mého testování jsou aktuální čtyřjádra AMD asi tak o 100-200MHz horší než Intel Core 2 Quad na 45nm. Záleží na aplikaci. Nemluvím třeba o přímo výpočtovém výkonu třeba SuperPI apod, páč třeba tam je to neporovnatelné, ale zase AMD má lepší výsledky práce s pamětí. Pokud bychom ale brali třeba hry, tak ten můj výsledek je reálný. Musíš to vzít tak, že si koupíš Intel Q6600 na 2.4GHz za 4500,- aktuálně a AMD 9950BE na 2.6GHz za 4000,-. No a v těch nejpoužívanějších aplikacích je o chlup lepší AMD, takže v tomto poměru rozhodně vede. Ne každý taktuje, i hodně uživatelů zde netaktuje (třeba já nemám nataktováno, protože to prostě nepotřebuji). A i pokud ano, s 790GX se dostane Phenom také na 3.4GHz se vzduchovým chladičem. Tka nevím, podle mě se nikdo nikomu nevyměje do očí. Je to přehnané
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-25 20:12:09

ok.. tvoje postrehy a pripomienky beriem... viem, ze sucasne 45nm amd zaostava oproti intelu o par percent... /ale stale zaostava !!/ ale pokial si vsimnes, narazal som na na tvrdenie, ze amd je o tretinu lacnejsie a pritom podava vacsi vykon ako intel - co samozrejme nie je pravda ani nahodou !!!
je mi jasne, ze nemozem "skatulkovat" ludi, ale ja patrim prave do tej kategorie, co mi na nejakej tej korune az tak nezalezi a radsej si o nieco priplatim a mam zaruceny vykon, nizsiu spotrebu a OC... Q6600 v novej revizii mam rok a som max. spokojny...
to AceBob: k comu potrebujem 4jadro na 3,6GHz ??? tak predovsetkym cas su peniaze a je rozdiel nieco konvertovat/renderovat 15min alebo 50 min !!!! ja mozno patrim k tym ludom na tomto serveri, co pocitac vyuzivaju aj trosku inak ako len na surfovanie po nete a 5 hodin hrania, ked pridu zo skoly domov... potom je jasne, ze ziadny vykon navyse nepotrebujeme, kedze nam na vsetko staci hocijake AMD X2...

//edit: to AceBob - zabudol som este povedat, ze 32bit OS som mal naposledy pred rokom a pol a boli to XP.. odvtedy len 64bit - ci to bola vista alebo linux...
co sa tyka tej spotreby - myslim, ze som stale na tom lepsie s pretaktovanym Q6600 ako by som mal mat amd 6000+ na default !!! a okrem toho - na lepsich doskach existuje nieco take, ako OC profile v biose - takze keby uz islo o to, tak ked clovek nepotrebuje zrovna extremny vykon - nie je problem to za par sekund prestavit na default...
btw: neviem, preco by mal clovek zrovna kupovat intel procesor za 20tis, ked ho moze mat za 4tis a dotaktovat si ho podla potreby... a pokial to ten dotycny dokaze, tak sa vykonom na mile vzdiali amd !! a to dobre viem o com rozpravam !! clock-to-clock sa priblizuju intelu len nove 45nm phenomy.... pokial ide o OC - tak "zatial" amd nema ziadnu sancu... nuz, taka je realita...
a Nehalem by som do toho fakt este netahal... az tu budu mainstreamove procesory Nehalem /cca 2Q 2009/, isto budu atakovat ceny amd... potom sa mozeme pobavit o vykone... a moze sa este stat, ze nakoniec sa vyplati nejaky intel Quad na 45nm ako Nehalem... pripadne moze byt vykonnejsie AMD.. vsetko je mozne... preto by som este vobec neprirovnaval cenu Core i7, kedze je to hlavne highend od intelu a samozrejme za strasne velku cenu.. myslim, ze do serveru bude vyborny a vela spolocnosti zaplatia aj taku vysoku cenu.. nas to vsak trapit nemusi...
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - j 2008-10-21 16:26:21
avatar
Ja na tech screenech HD3870 a 8800GT nevidim zadne rozdily. ne ze bych zlechcoval ucinnost directX 10.1 ale rozdily z techto dvou obrazku videt nejsou.
pepek.namornik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 16:46:23
avatar
tiez by ma zaujimali tie rozdiely. ale asi som slepy
vidi ich tam niekto?
revilo2707 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 16:55:27
avatar
Kukni sa na ten modrý oblúk, či čo to je... hrany sú pri HD3870 krajšie ako pri NVidii...to je práve vplyv DX10.1 okrem toho že trochu zvyšuje výkon.
falcon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 16:59:00
avatar
Je to nejaky divny, ten modry oblouk je u ATI o dost jemnejsi, naopak hrany te kontrukce mi prijdou trosku lepsi na nV..
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 19:04:04

Přesně tak. Je to hodně divný. To, že má nV tu hranu tak výrazně zubatou určitě není vlivem nepřítomnosti DX 10.1.
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 11:15:59

Tahle kostrbatost modrého oblouku je opravdu vidět. Obraz na nVidii je v Assassins Creed trošku horší co se týče hran (8800GT), na HD3850 jsou hrany vyhlazenější. Na druhou stranu, při hraní to není moc vidět a nepůsobí to rušivě. Takže je to opravdu jedno. A není to podle mě rozdílem v DX10 a 10.1, je to prostě trošku jiným přístupem grafiky k detekci a vyhlazení hran. Jak vidno, na nVidii to v menu nevyhlazuje vůbec.
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 18:28:32
avatar
Bohužial, obrázok je dosť skomprimované jpgčko, takže tam rozdiel fakt nerozoznáš...
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 19:02:03

Jo, jste oba slepí. Podívejte se na hranu té modré oblasti, u nVidie je viditelně zubatější.
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 10:15:08
avatar
Bojím se že jde o přidaný kus modrého podkladu pro to písmo a jedná se tedy pouze o grafiku pod tím balastem.... Myslím že jak již bylo nastíňěno obraz bude stejný ale pod DX 10.1 to pojede svižněji. zas tolik funkcí navíc to dx10.1 oproti dx 10 nemá.... Akorát líp pracuje s výkonem karty pomocí nějakých optimalizací .....
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 16:58:07
avatar
rozdil tam je akorat na tom stitu..prostredi uz je ok moc vypovidajici obrazek to neni a pri hre si toho ani nevsimnes..nebo aspon ja si takovych veci nevsimam..kdyz hraju vnimam grafiku hry jak celek a nezkoumam kazdou hranu
Neznámý  2008-10-21 17:32:28

Myslim ze to je screen z Assassina a v clanku s apise ze unho je rozdiel v DX9 a DX10(10.1) velmi mali..
Anonymní  - pořád dokola. 2008-10-21 17:09:41

Reči o tom, jak je nVIdia pozadu s DX tady čtu již přes rok. Přitom her s DX10 natož pak s DX10.1 je stále minimum
mnm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 17:31:10

a her co si nezahrajem bez physx je milion vid?
vecnej flame dx 10.1 vs physx
ja teda vidim malinkou vyhodu na strane vyssiho api

ale taky proti DD tahle veta me fakt pobavila
V některých případech je zlepšení skutečně enormní a jediná grafická karta ATI Radeon překoná dvě grafické karty konkurenční NVIDIA.
aby ne, kdyz ta jedna karta je slepenec a vlastne to sami jako reseni nvidie akorat na jednom tistaku
i cena odpovida
to je teda narez ze je rychlejsi o nejaky to procento
pomalu sem prestavam chodit, ze zacatku sem se u takle psanejch clanku bavil, ale ceho je moc
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 19:33:11
avatar
a jeste je rychlejsi o to procento jen pod dx9..chci videt kdo by s 4870X2 provozoval jeste winxp a z hlediska minimalnich fps je na tom nvidia o dost lepe..to je myslim dulezitejsi nez o 1fps vyssi prumerny framerate..
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - za ty samé prachy 2008-10-22 10:18:15
avatar
Když to stojí stejně tak proč to nesrovnávat ? Mě je luft že sou tam 2 čipy , které i tak jsou plochou téměř menčí než jeden čip nvidie .....
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: mnm 2008-10-22 12:23:08
avatar
Pravda, nekdy to skladani slov ve vete DDmu nevyjde Ja to ale pochopil tak, ze to enormni zvyseni se jedna ohledne zlepseni tech novych ovladacu oproti tem starsim a pak uz proste dovetek, ze jedna karta(4870x2) prekona SLI 260tek od nVidie. Kdyby ty vety byli zvlast, zrejme by se nad tim ani nikdo nepozastavil.
mnm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 16:14:17

jasny sou to malickosti, ale davaji facku obektivnosti serveru
veci jako ze 5% rozdil ve prospech AMD je fenomenalni a nedostizny a 5% ve prospech NVIDIA je vlastne stejny vykon jako reseni od AMD tenhle server srazej
libiva ctivost ano, ale v ramci mezi

a pro ty co me chtej skatulkovat tak mam X2 4800+ a 1950Pro
koukam ze mi uz minusy naskakuji, chleba levnejsi nebude tak co uz

abych nenadaval jen na ddworld tak na extra me zas hodne vadi ze kdyz se tam na foru nekdo zepta jakou grafiku tak vsichni priklusou a hned nvidia nvidia kuli physx
videl nekdo gpu aplikaci co by nezvladl radeon a byla k necemu? navic protezovat physx, kdyz ma bejt havok v dx11
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-23 16:12:59
avatar
havok v dx11 bude tezko..spis to bude vlastni fyzikalni engine microsoftu. a nvidia preskocila dx10.1 kvuli tomu ze se rovnou zameruje na podporu dx11 takze asi tak
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to: 0 0 to: dd.joke 2008-10-21 19:46:49

chlape, teba obdivujem, ze mas este trpezlivost vobec oponovat...
niektore veci som uz vzdal.. a jedna z nich ma fakt fascinuje - a to, ake ma NV nekonkurencie schopne katry... a pritom by som strasne rad vedel, o co je napr. horsia GTX260 od 4870.. to, ze nema DX10.1 ?? nuz - nema.. to je pravda.. ze su rovnako vykonne - to je tiez pravda... a pravda je aj to, ze VN je chladnejsia a tichsia... ano, ati a seria 4xxx su vyborne karty, ale aby VN az ak zaostavala - tak to mi teda na tomto serveri stale vyvolava usmev na tvari....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 20:28:13
avatar
prosímtě o čem to pořád mluvíš ?
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 23:22:06

ja nechapem... nevies citat ???
pamatam si, ze si tu prehlasoval, ze GTX260 je o nicom a ze NV je jednoducho sracka.... a ja som pisal, ze pokial bude GTX260 a ATI4870 na rovnakej cene - co myslis, ktoru kartu si kupia v zahranici ??
a chcel som povedat to, ze ATI 4870 je sice dobra karta, ale na tomto webe je az prehnane vyzdvihovana.. pritom GTX260 nie je o moc horsia !!! a to nehovorim o chladeni a hlucnosti.. len ty to vidis stale nejako inak.. :-D
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 23:44:51
avatar
kterou si koupí? no samozřejmě že tu lepší (v idealním světě) v našem světě si koupí tu s lepším marketingem v zádech ....
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 23:56:54

NV si robi marketing sama a nakolko sa AMD/ATI moc do marketingu nehrnie, tak im to v CZ/SK robi DD

DD skutocne nema konkurenciu, nakolko neexistuje asi nikto, kto by tak vehementne obhajoval jednu farbu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 00:30:47
avatar
no to těžko ... já obhajuji jen a vždy to lepší a výhodnější, nic víc
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 06:30:32
avatar
Tak to je 100% kompatibilní. Tedy s AMD, že?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 09:11:55
avatar
rozhhodně ne ve 100%
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HEH 2008-10-22 10:24:05
avatar
Podívejte se třeba na PC Tuning a neunikne vám všeobecný názor že AMD je na kkt a že by si jej kupoval jen debil a že integrované grafiky intel ovládají trh. Pak se podívejte na DD Word a poznáte že DD není zdaleka tak zaujatý a vesměs píše podle toho co říká - to co je výhodnější pro koncového zákazníka. Jen tak dál.....

Trochu si rýpnu do inteláků :AMD-ATI RULEZZZZZZ
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 07:25:45
avatar
Problem je ,ze keby nnebolo tej hlucnej a topiacej 4870 tak by si ludia kupovali svoju gtx 260 za 10 litrov s vykonom ktory vobec nieje taky,aky bol slubovany,tzn. je to sklamanie,nic viac nic menej ... To ze NV isla s cenami dolu je pochopitelne i ked od nich uz v poslednej dobe fakt neviem co mam cakat ... Radcej takisto kupim 4850 ako 8800 gtx ... pardon 9800 gtx,alebo to bolo + ?? ci gt1xx ?
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 18:23:15

GTX260 není o moc horší karta, souhlasím stebou, ale nikdy sní nebudeš mít větší výkon než GTX280, zatímco s 4870 ano...
Jinak neustále narážky na objektivitu DDW mě už unavujou, když se tu někomu nelíbí to co tu DD píše, tak ať si jde na nějakej jinej IT web... Problém v tom nevidím...
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 20:19:04

jj, spis nez minimum tak zadna (zadna neni primarne pro DX 10)
Neuge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Uniknutá verze hry 2008-10-21 17:16:51
avatar
Nevim jak ted, ale predevcirem sem si stahl editor FC2 a mužu rici, že to je mazec...opravdu krasa, bohužel se jedná jen o editor MP map, doufam, že s finalní verzí hry se objeví i Sp editor protože kdyby ne, byla by to obrovská škoda....
Take jsem se pokusil udelat jedno videjko z mapy co sem v editoru vytvořil:
http://www.youtube.com/watch?v=oI4_THeVnNw

PS: pro všechny, kdo by se rádi naváželi do toho, jaký to jsem pirát apod., vzkazuji, že jsem si stáhl použe editor s enginem, bez SP nebo MP čimž vyrobce nijak nepoškoškozuji, jelikož tyto veci jsou ke hře přidávány zdarma...tot vše.. )
Comby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 17:34:37

Nazdar, podľa videa vidím, že máš ten istý procesor ako ja? Koľko doňho dávaš voltov pri 3,2GHz? Ja 1,5V.
Neuge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 18:52:21
avatar
ja davam 1,45V
Neznámý  2008-10-21 17:36:57

lol no teda, pekna retazova reakcia
Neuge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 18:54:35
avatar
Nj nemel sem co delat )
BTW takže editor bude pouze na MP mapy, ubi tvrdi že uvolnit cely SDK pro takto novy engine pry nehodla(Ale že třeba CryEngine 2 ho ma zdarma to me stve)...každopádně škoda
Neznámý  - AI v FC2 2008-10-21 17:38:36

Inak cital som ze vraj AI v hre je na velmi nizkej urovni.. dufam ze to nebude pravda.
A keby aj tak myslim ze pozitok zo scenerie to vynahradi
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 17:45:46

FarCry 2 reads from a multisampled depth buffer to speed up antialiasing performance.
This feature is fully implemented on GeForce GPUs via NVAPI. Radeon GPUs implement
an equivalent path via DirectX 10.1. There is no image quality or performance difference
between the two implementations.
Gero88 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Matuus 2008-10-21 17:55:38

Tj pekny cos tu napsal,ale mohl by jsi pridat i zdroj?Clovek si muze napsat cokoliv,stejne tak naziskovej web,me ale vzdy zajimaji podlozene informace.Takze bych rad videl zdroj,diky.
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 18:09:57

Zdroj NVIDIA
Kazdopadne to ma rovnaku vypovedajucu hodnotu ako DD-ho vymyslene predpoklady ktore pisal s riadne horucou hlavou (ako si to len ta skareda NVIDIA dovolila podporovat niektore funkcie z DX10.1???)

Nazov tohto webu treba zmenit na ATI World

Pripadne expreview:

First,the DX10.1 features are reading in Multi sampled Depth Z-buffer to lead the better performance of Anti Aliasing. Then, it need the accelerated of hardware, GeForce support it as well as the ATI Radeon.

Second, the function needs a software to control. AMD and NVIDIA are in different way: ATI Radeon utilizes DX10.1 API, but NVIDIA cards can accomplish exact the same effect within DX10.
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Comby [profil] 2008-10-21 18:10:27

Já mám 5400+ 2,8Ghz BE, 3,2Ghz při 1,3750 ale moc sem to neladil ,myslím že 3,4Ghz bych při 1,45V dostal.
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to uz se nedalo vydrzet 2008-10-21 18:57:22

Chodim sem uz delsi dobu (vetsinou se pobavit), ale ted jsem to nevydrzel a zaregistroval se. Kdyz uz DD napise A (super zlepseni ATI s hotfixem), mel by napsat i B (nove nVidia ovladace 180.42 se zlepsenim ve FC2) a hodit do clanku aktualni grafy. A teorie, ze kdyz nVidia nepodporuje DX10.1, tak nemuze zvladat nic nad ramec DX10 je pekna blbost. Specifikace udava mimo jine i jakesi minimalni pozadavky, aby produkt mohl mit logo DX10 Compatible. Kdyz jsou prekroceny, tak to nevadi. A o tom mluvili lide z nVidie - naplno vyuzili schopnosti, ktere GTX 2x0 umi nad ramec DX10, i kdyz to neni zrovna DX10.1.
Opravdu by to chtelo trochu min zaujaty pohled. Osobne nestranim nikomu - domaci stroje mam jak Intel/AMD tak i nVidia/ATI...
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 19:16:53

Teda DD tys měl dělat spisovatele ..to co jinde stačí říct pár slovy ty popíšeš na stránku ..možná bys mohl s tímto talentem zkusit i politiku. Bohatě stačilo napsat, že jsou nové ovladače pro Ati i Nvidii ..že u Ati slušný nárůst výkonu a u Nvidie zatím nevíme protože to ještě nikdo nestihl testnout, neboť vylítly před chvilkou na web. Ati umí DX 10.1 ..tak fajn ..Nvidia jen DX 10 ale vizuálně natom budou nastejno ...to myslím je to co běžného uživatele (kterým se pořád oháníš) zajímá nejvíce.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 19:47:11

Ještě doplním, že na PCGH už jsou i testy doplněny o výsledky Nvidie GTX 280 s drivery 180.42 ..tohle je verdikt ..Geforce GTX 280 erreicht im DX10-Modus gar 84 Prozent der Performance einer Radeon HD 4870 X2, ohne Mikroruckler wohlgemerkt. Doufám, že nikoho neurazím, když to přeložím ..sice "GTX 280 pod DX 10 je výkonnostně na 84% HD 4870X2 bez viditelného microstutteringu (to chápu jako výhodu GTX 280 oproti HD4870X2). V praxi je to takto: v nastavení 1920x1080, 4xFSAA dosahuje GTX 280 v průměru 51 FPS (average) a 42 FPS je minimum. Pak je mi už úplně jedno, že HD4870X2 je o nějakých 10% výkonnější v tomto nastavení!!! (HD4870X2 má průměr 61 FPS a min. 39 a to je to prosím dvoujádrová karta vs jednojádro) ..navíc má větší propad v minimálních FPS..v pohodě si to totiž zahraji na obou kartách. DD s tímhle článkem jsi mě hodně zklamal, čekal jsem nějakou profesionalitu ..tj., že počkáš minimálně na výsledky Nvidie a pokusíš se aspoň o trochu nestrannosti. Měl bys to vzít a podle toho článek opravit. GTX 280 mě zatím vychází pro FC2 jako o něco lepší volba.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 20:27:24
avatar
o tom testu NVIDIA jsem v době psaná tohoto článku nevěděl! Nebyl tam!
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 21:03:29

v pořádku ..tak bys ho mohl nyní updatovat, aby tady byla objektivní informace. Jinak na PCgames.de už vyšla podrobná recenze PC verze - 89%. Ke grafické stránce hry autor píše, že milníkem ve vývoji PC grafiky se stal Crysis a že na tento mantinel narazil i FC2 ...ale zároveň píše, že grafickou úrovní je Crysisu hodně blízko. Doslova píšou .."je prostě nádherná". Takže přátelé bláboly, které se někde objevily absolutně neplatí ..na tuhle sajtu chodím dlouho a patří dle mého názoru k objektivním. Píšou, že AI je místy skvělá ale místy také nevysvětlitelné výpadky - hlavně v autech. Sem tam nějaký bug. Ale jinak podle nich fantastický otevřený svět a kdo má rád střílečky tak je to prý povinnost ...FC 2 nás prý rozhodně chytne a na několik dní nepustí. Jsem rád, že se to vyjasnilo jak je to s PC verzí. Pravdu měl Cevat Yerly (šéf Cryteku), když na Games convention 2008 prohlásil, že příští tři roky bude PC grafika +- stejná jako je dnes Crysis ...že se dočkáme jen dílčích vylepšení třeba u AI apod. ...ale i tak to bohatě stačí ..hlavně, aby byla skvělá hratelnost a ta správně chytlavá atmosféra.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 21:14:29
avatar
už se na tom pracuje, mám jen dvě ruce ;)
Tedmen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 21:25:56

Tohle už není normální pořád se tenhle web točí kolem Ati Nvidia.Já si myslím že DD Ati nijak nezvýrazňuje.On nemůže za to že Ati má teďka 4870X2.Před tím byla zase Nvidia 8800gt.
TAkže je to Ok.A s tím DX 10,1 to nvidia přehání sice může mít vymáklej Dx 10 Ale nemusí lákat zákazníky nějakejma kecama že jejich GK uměj taky Dx 10,1 zrovna před vydáním Far Cry 2!!
Tedmen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 21:27:38

Jo chtěl jsem říct že byla Nv 8800gtx a ne 8800gt.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 08:00:06

Vím, že už je novější článek (četl jsem), nicméně se chci zeptat, kde bereš Honzo tu 100% jistotu, že GeForce nemají žádné funkce nad rámec DX10? To ses ani trochu nepoučil z historie, kdy prakticky každá grafika má nějaké funkce přesahující aktuální verzi DX a které se objeví až ve verzi další, nebo se neobjeví vůbec (viz první Radeony a Pixel Shader 1.0)?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 09:15:00
avatar
kdyby je totiž měly, tak na to halasně NVIDIA uozorňuje už dávno a netvrdí že DX10.1 je zbytečnost a v době, kdy hry tuhle "zbytečnost" najednou začnou používat, NVIDIA připsěchá s prohlášením, že vlastně hlavní přínos DX10.1 umí taky i bez podpory DX10.1 ...
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 10:23:43

Akorát že Nvidia vždycky odsuzovala DX10.1 jako celek, nikdy (pokud vím) se nevyjadřovala jen k jednotlivým funkcím. Jasně v tabulce vidíš 9 bodů, které tvoří rozdíl mezi 10 a 10.1. Proč by se nvidia měla chvástat funkcí A, když tomu málo kdo rozumí, ale všichni hledají DX10.1. To je lepší strategie proti celému rozhraní bojovat než se snažit spotřebiteli vysvětlit jednotlivé dílčí body tvořící DX10.1.

No myslím, že na dost zahraničních zdrojích dá dohledat, že onen "multisampled depth buffer" má i NV řešený jiným způsobem než DX10.1. Pokud tomu stále odmítáš věřit, je to tvá hloupost. Osobně nevidím důvod, proč by to neměla být pravda (tedy důvod mě napadá jen jeden a sice že ATI samozřejmě podporuje všechny funkce i funkce budoucí, ale NV samozřejmě nikdy a nikdy ani nebude, ani nesmí, že).
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - manipulace 2008-10-22 10:42:29
avatar
Nvidia poslední dobou manipuluje s fakty a čísly a všeci jim to baští a neptají se Trochu mi to připomíná praktiky intelu. Měli by raději urychlit miniaturizaci výrobních postupů , protože jim pomalu začíná ujíždět vlak. AMD-ATi má za chvíli novou generaci karet a nvidia žehlí žehlí....... a nic se neděje
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - testy na guru3d 2008-10-22 11:53:02
avatar
ted vysly testy far cry 2 na guru3d a tam jsou jiny cisla v 1920/1200 to vychazi GTX260 50fps a HD4870 36fps
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 16:39:48
avatar
no guru má tradičně divný výsledky které se liší od všech ostatních, uvidíte, že pokud se objeví testy na Computerbase, Anandtech atd, tak potvrdí čísla z PCGH.de, testum guru3D, se bohužel dlouhodbě nedá moc věřit, vždycky jsou absolutně jiné a to nemluvím o konrkténích číslech ale o pozicicích karách vůči sobě ... takže berze Guru3D s velkou rezervou ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-23 16:16:33
avatar
nic proti ale tobe casto take vychazi jine vysledky nez jinde v poslednim testu rozdily mezi hd38xx a 8800gt/9600gt byli take jine nez bezne vychazeji
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - testy FC2 na 9600GT 2008-10-23 13:14:27
avatar
Mam AMD64 X2 4000+ (OC 2.8GHz), 9600GT 512 MB, 2048 MB a jede mi FC2 na ULTRA HIGH detailech s minimalnim 25FPS ve WinXP v 1280x1024,ale v 99% mi to jede minimalne pres 35FPS. Prekvapilo mne jak je ta hra nenarocna. Akorat pri uvodni jizde jeepem mne to kleslo v urcite casti az na 19 PFS( v prumeru ta uvodni jizda mi jela kolem 24FPS), ale samotna hra zatim je mnohem mene narocna. A mam i fyziku na max. Proste vse na max krome vyhlazovani. Nevim proc, ale s antialiasingem je to nehratelne. Pri 8x mi dokonce hra spadne, asi malo pameti a vice ani neni k dispozici. Mam forceware 180.xx, ale nejak neni videt rozdil kdyz jsem puvodne 177.xx.
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DD bloguje 2008-10-22 13:49:04
avatar
Tuhle jsi se tu rozplakal jak nemas cas a kdesi cosi a proto nejsou zadne nove clanky.
A ze kdyz bys chudak tusil do ceho to lezes zustal by jsi u blogu.

Co se clanku tyce radeji nez tohle dneska , nech tam jenom reklamu. Jelikoz hodnata tohoto clanku je opravdu o hov.. .

Pokud chces opravdu nekoho informovat jasne a nezaujate tak si mas nejdrive zjistit vice informaci a pokud mozno z od vice stran a z nekolika zdroju.

A tohle to uz zde neni amatersky web ale profi blog s RH pozitivnim faktorem do cervena

Vim timto jsem se navazl do autora a jeho webu a nebude to telerovano. Ale proc mi ctenari si musime nechat sr.t na hlavu to nevim. A o spec. DX si neco precti kazdy vyrobce AMD i nV vetsinou maji cisi nad ramec pozadovaneho minima a to uz radu let v radach DX. Ale nekdo uz to tady psal
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 15:48:24
avatar
Ked sa ti nepacia DDho clanky a cely web (blog ? ) tak naco sem chodis ??? Naco citas tie nehodnotne clanky a potom pises svoje hodnotne prispevky ako sme vsetci klamany,ako DD robi reklamu ATi ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-22 20:18:53
avatar
tohle se snad ani nedá brát vážne ...

PS: víš co mě na popularitě DDworldu a mé osoby díky tomu štve nejvíce? To neopodstatněné škatulkování zejména od lidí z jisté škatulky a ta cena, kterou platím za svůj názor ... život a pozice čtenáře diskutéra je mnohem jednoduší - občas až s láskou vzpomínám na ty časy, kdy jsem byl jen čtenářem a diskutujícím
muso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-24 19:31:20

Nazdar!

AMD-ATI Hotfix pre Far Cry 2 môžete sťahovať tu: Odkaz

Ak to tu už náhodou je tak sa vopred ospravedlňujem.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-25 14:48:50
avatar
Už jste někdo hrál Far cry 2?Nevím,kde udělali kluci chybu,ale hra se i při 60 FPS jemně pokousavá.Na ultra při 1680x1050 mam mezi 50-70 fps.Jinak graficky se mi líbí více Crysis,který šlape plynule od 25fps.Po zapnutí V-sync se to zlepšilo FPS se drží na 60,ale čekal bych teda mnohem lepší optimalizaci.Ale je to kvalitní a graficky povedená hra.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-25 21:16:52
avatar
zkoušel na to AMD-ATI Hotfix pro Far Cry 2?
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-26 09:27:35
avatar
Samozřejmně,že mam ovladače ATI hotfix.Prostě hra jede plynule pouze nad 60 fps.Škoda,že to nedělal Crytek stejně jako jedničku.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-26 10:44:33
avatar
nejses sam s timhle problemem, resili to mmj. na EH foru. mel by pomoci prikaz "gtx_maxfps", napr. "gtx_maxfps 30" (bez uvozovek), hra pak jede na 30 fps a necuka, ty si asi muzes dovolit vyssi hodnotu, treba 50. nezkousel sem to, ja ten problem nemam, mam nvidii
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-26 16:27:47
avatar
Tak to vypadá,že problém je v ATI.Takže je dost problému co se týče ATI a Far cry 2.Díky za radu večer to vyzkouším,ale mělo by to fungovat.U mě by mělo být těch 50 fps ideální.Každopádně není třeba X2,aby si člověk zahrál na Ultra detaily.Jinak Crysis určitě už letos nebude překonán.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!Středa, 11 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 321x
Komentářů: 0
AMD chce zatlačit na NVIDIA - Šéfka AMD je CEO roku 2024
AMD chce zatlačit na NVIDIA - Šéfka AMD je CEO roku 2024Úterý, 10 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 409x
Komentářů: 1
Indiana Jones and the Great Circle je překvapivě dobrá hra!
Indiana Jones and the Great Circle je překvapivě dobrá hra!Pondělí, 09 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1181x
Komentářů: 7
Path of Exile 2 sbírá nadšené ohlasy a boří servery
Path of Exile 2 sbírá nadšené ohlasy a boří serveryPátek, 06 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1080x
Komentářů: 5
XDefiant končí – Ubisoft a live service mají další průšvih
XDefiant končí – Ubisoft a live service mají další průšvihČtvrtek, 05 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1374x
Komentářů: 3
Kingdom Come: Deliverance II představuje příběh
Kingdom Come: Deliverance II představuje příběhStředa, 04 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 676x
Komentářů: 1