Grafický trh silně posiluje o 21% - Intel a AMD posilují proti oslabující NVIDIA Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 27 October 2009
altZajímavá data ohledně vývoje grafického segmentu.

 

 

Zájem o grafické karty strmě roste a prodej se zvýšil na závratných 119,45 milionů kusů z 98 milionů v Q2 a ze 75 milionů v Q1. Na růstu se nejvíce podílí společnosti Intel a AMD, přičemž Intel posílil dodávky o 25,2%, když dodal neuvěřitelných 63 milionů grafických čipů, což mu zajišťuje 52,7% podíl na trhu a s přehledem pozici grafického leadera trhu. Druhým největším výrobcem zůstává NVIDIA, která ovšem výrazně oslabuje. V jejím případě totiž došlo k nárůstu jen o 3,3%, co se dodaných čipů týká, což nestačí tempu konkurenčních společností AMD a Intel a znamená to celkově výrazné oslabení na trhu. Z 31,1% v Q1 klesla NVIDIA na 29,2% v Q2 a pád se zrychlil v Q3 na podíl 24,9%. Třetí pozici udržuje AMD-ATI, které začíná šlapat na paty společnosti NVIDIA. AMD zaznamenalo nejvyšší procentuální růst výroby ze všech hlavních hráčů na trhu, když se objem dodaných čipů zvýšil o více než 30% na 23,65 milionu z 18,13 milionů v Q2 a pouhých 12,8 milionu v Q1. AMD v podstatě od Q1 zdvojnásobilo výrobu. Na trhu se tak vyšplhalo na podíl 19,8% a už je jen 5% za NVIDIA. 

Co stojí v pozadí těchto čísel? Projevují se problémy společnosti NVIDIA ohledně zastaralé nabídky jejích grafických karet, přesto se stále solidně drží a praporec zdrží zdvižení zejména GF9400M, které je hojně osazováno do Netopů a Apple, čímž udržuje NVIDIA ve hře na poli integrovaných grafik. Problém je, že právě z integrovaných grafik NVIDIA postupně mizí a na její místo nastupují ATI a zejména pak Intel, který zahájil výrobu procesorů Core i3, kdy každý nese jeho integrované grafické jádro. NVIDIA navíc nemá licenci pro výrobu čipových sad pro nové generace procesorů Intel a nepočítá se s ní ani na AMD platformu. Tím pádem ztrácí významný zdroj příjmů a odbyt grafických čipů.

Problémy má ale NVIDIA i na desktopu a to do Q3 vůbec nezasáhla nová generace grafik ATI, maximálně pár desítkami tisíc kusů RV870 jader. NVIDIA nemá proti nových grafikám ATI Radeon HD 5700/5800 s DX11 vůbec nic a její vlastní nový čip FERMI se ještě nenachází ani ve finální výrobní revizi, takže se nevyrábí. Odhady pro Q4 hovoří o tom, že výrobci počítačů se grafikami předzásobili a další nárůst o 21% se nedá očekávat, přičemž se ale budou měnit pravděpodobně dále pozice mezi výrobci. AMD se pravděpodobně díky HD 5000 grafikám a to jak díky desktopu, tak mobilním verzím posune na pozici grafické dvojky na trhu, či minimálně do úzkého kontaktu s NVIDIA, přičemž NVIDIA nadále oslabí a Q4 bude pro ni velmi těžké. Do výroby by se ale mohlo dostat více čipů TEGRA a také ION2, které by nadále mohli znamenat slušnou pozici na trhu vůči Intelu a AMD, zejména pokud se TEGRA prosadí do více produktů, kouká z toho odbyt ve výši desítek milionů těchto čipů, mluví se například o nové generaci Nintenda DS, ale to vše ještě není aktuální pro následující měsíce.

Oslabovat bude kromě problémů na poli desktopových grafik i díky uzavírání platforem AMD a Intel a zejména pak Intel, který bude naopak na její úkor posilovat díky vlastním grafikám ve vlastních procesorech, ať už ji bude uživatel používat nebo ne. Jinými slovy, Intel ke každému procesoru Core i3 a nové generaci ATOM prodá i jedno své grafické jádro, a bude nadále posilovat – očekával bych růst podílu na 60%, ačkoliv ve skutečnosti bude část takto vyrobených jader k ničemu, protože je běžný uživatel nebude používat...

Zdroj: Jon Peddie Research

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hm.. 2009-10-27 12:39:39
avatar
v Q4 bych rekl ze AMD jeste vice stahne NVIDIU a takto uz mozna pujde dal pokud NVIDIA nevytasi nejaky zazrak. prodeje FERMI, i kdyz se vyvede a bude vykonejsi nez HD5870, NVIDIU nezachrani. To si poridi jen maly okruh lidi.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 23:54:15

AMD stáhne Nvidia kvůli lepším jádrům? No jasně, Intel asi také odehrává podíl trhu kvůli lepším grafikám, než má Nvidia.
Uvedený fakt (Intel vyhrává nad NVDA) právě prokazuje, že v boji o trh VÝKON VŮBEC NENÍ DŮLEŽITÝ! Jsem už to tady psál, ale lidi se nedokažou přepnout. Jen další minusy, prosím - právě počítám lidí s velkou setrvačnosti myšlení. :-)
Ano, výkon je důležitý pro tady přitomné lidi. Ale my neděláme ani procento trhu.
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 13:21:53
avatar
Je právda, že znám minimálně 2 lidi co jsou zarytí "Nvidiaři" a už na začátku tohoto roku mluvili o tom, že si koupí novou grafickou kartu, ale ejhle jejich plány se jim změnili a jeden už doma ohřívá HD5870 :-) a druhý na ní čeká :-)
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 14:28:37

Nj ono taky co jim zbývá, kdyby tu byla nová generace karet od obou společností tak by asi zarytýmy NVidiáři zůstaly dál
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2D adaptér Intelu 2009-10-27 13:23:13
avatar
Takže to vypadá že na pozici jedničky vystřídá AMD vystřídá Nvidiu... a žádný třetí není. Použít výraz "grafická karta" pro adaptér Intelu mi přijde neskutečně odvážné tvrzení, poněvadž Intel nemá nic co by se takhle honosně dalo označit. Jejich čipy jsou rádi že zvládnou Windows polochu a to ještě jak kdy
weir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 14:48:52
avatar
Souhlasím, Nvidia a ATI dělají grafické karty. Intel dělá jen zobrazovače pracovní plochy.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 19:06:59
avatar
suhlasim,ale trochu ta poopravim, grafiky uz robi iba ATi, nVidia len preznacuje
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 19:52:11
avatar
Ale no.... méně toho fanATIsmu...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 23:08:30
avatar
To nie je fanATIzmus...to je bohužiaľ momentálne realita...ako Nvidia vydala 8800, tak akoby si povedala, že teraz ide iba inkasovať a nebude zbytočne strácať peniaze vo vývoji, keď má takú dobrú pozíciu a všetky peniaze akoby od vtedy nedávala inam ako do marketingu, či do pretlačovania CUDA a Physx...takže sorry, ale fobos má pravdu ...i keď je pravda, že grafiky Nvidie majú stále extrémne ďaleko od tých od Intelu a za grafiky ich považovať môžme, síce zastaralé, ale výkonovo ešte relatívne dostačujúce (neporovnatelne s Intelom pri ktorom je urážka ostatných grafík nazvať "grafiky" od Intelu "grafikami")
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 02:24:43

Jeste bych to upresnil. To je Veyronova realita...
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 06:58:41
avatar
ale no, čo nám ešte povieš
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 08:15:19

no tvoje vlastne taky, ze?.... Zapomnel jsem puvodniho puvodce teorie, nicmene Veyron ji zdarne rozvinul.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 10:27:08
avatar
No tak sa pochval so svojou realitou,nech je sranda
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 11:26:35

Proc? Tenhle nazor nevyvratim a pokud ho shledavas jako rozumny, tak ti to neberu. Ovsem, ze je jednostrane pojaty a hodne zjednoduseny si zase myslim ja, ale energii na vyvraceni tady plytvat vazne nebudu...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 11:30:42
avatar
No mě to v aktuální situaci také přijde bez nějakého rozporu, to co napsal Veyron. Když se podívám, jak to teď je, tak má pravdu. Zatím...kde tedy vidíš chybu? To napiš hned, ať se příště nemusíme ptát, když nesouhlasíš
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 11:38:54

Nesouhlasim, ale vyvracet to nebudu, na to vazne nehodlam plytvat energii. Nesouhlasim proto, ze to je jednostrane pojaty nazor a zjednoduseny. Od tebe jsem cekal vic... Od Veyrona nikoliv. Normalne bych to nechal pez povsimnuti, ale bavi me provokovat Veyrona. Pokud to neni fanatizmus, ale strizlive zhodnoceni situace i podle tveho, tak potes panbu...
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 13:15:34

veyron to podal trochu svérázně, možná trochu zaujatě ( ale to je relativní ... kde je ta hranice ? )
Každopádně to popsal celkem přesně.
Pokud nejsem zaujatý fanda ani jedné strany, dá se ten názor respektovat, i dokonce souhlasit
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 13:47:34
avatar
No ja si myslím, že vysvetlenie sme aj tak od zeregrounda dostali ("...vazne nehodlam plytvat energii"...stačí čítať medzi riadkami a každý pochopí ;))
Čo sa týka mojej zaujatosti, tak ak to niekoho trápi(bo si myslím, že to je môj osobný probléme a nie ostatných) - áno som mierne voči Nvidii zaujatý potom čo nám tu za posledné dva roky popredvádzala. V minulosti som viackrát Nvidiu pred ATI uprednostnil, no môj momentálny názor je taký, ako som ho uviedol. To čo bude v budúcnosti sa ešte uvidí...každý má nárok napraviť si renomé
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 14:37:44

mě se třeba od nv líbily ty poslední 2 roky, nebyli marné.
Bylo vidět jaký potenciál staré G80 mělo.
Mě se to celkem líbilo
To že ted nv nic nemá, nemusí trvat věčně, a já osobně nikam nespěchám se současným HW
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-29 00:01:21
avatar
Tiež to vidím veľmi pozitívne z tej stránky, že si vezmi ceny grafických kariet teraz a pred dvoma rokmi v tých istých výkonových oblastiach vzhľadom na dobu a je jasné, že sa to pre nás zákazníkov posunulo do oveľa lepších sfér. Keby Nvidia nebola "blbá" a zainvestovala by poriadne do nového jadra, tak by sme tu mali možno zase high-end nad 700€ a mainstream v cenách dnešného high-endu, takže som tiež celkom rád, že Nvidia takto zaspala na vavrínoch a AMD sa nezachovalo rovnako a teda napriek momentálnemu monopolu v istých oblastiach grafického trhu AMD ponúka ceny, ktoré akoby mali konkurenciu...teda si tiež myslím, že je to fajn a taktiež čo sa týka G80, tak keď s týmto jadrom dokázala Nvidia prežívať dva roky, tak fakt to bolo rozhodne jedno s najpodarenejších jadier grafík vôbec...
Panzer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hm 2009-10-27 13:29:23
avatar
"Na trhu se tak vyšplhalo na podíl 19,8% a už je jen 5% za NVIDIA."

To "jen" mi přijde jako vysoce "objektivní" zbožné přání. Vypadá to vyloženě na stíhací jízdu a fanoušci mohou konečně vyhlížet druhé místo. Škoda, že se jedná "jen" o grafiky
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 13:33:03
avatar
Jezis , uz by mal niekto zakazat tie integrovane sroty s nazvom INTEL GMA
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Intel GMA 2009-10-27 13:42:27
avatar
Ne nevím, Aero to rozchodí, film na tom taky půjde, email si člověk taky celkem v pohodě přečte a streamované porno taky jede jak po másle. Tak proč ne?
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 13:54:14

Jen aby se to porno netrhalo, to je pak o ničem
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 14:44:37

to mi povidej, stačí kolísavé připojení netu a požitek je ten tam
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 16:46:16

Tj občas mám na pornhubu problem
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 13:54:41

Na X4500HD zahrajes i nejaky hry. Ne beznou funkci NB bohate staci.
Pr3d1t0r [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 14:00:53

Asi tak no S touhle grafikou davam stabilnich 50fps na enemy territory( mam jen trošku poladěnej cfg)
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 20:53:27
avatar
proč? Na vše kromě her či práce s 3D grafikou to stačí. Hlavně v notebookách má své místo díky nízké spotřebě a skoro žádnému zahřívání. Po té co sem zažil notebook s integrovanou ATI tak současný s Nvidia, příště jedině Intel.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 23:14:34
avatar
lol No tak neviem či niekto normálny môže nadávať na dnešnú klasiku v integrovaných riešeniach od ATI v podaní 3200/3300/4200...čo k tomu dodať
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 02:21:17

Ze pravdepodobne s touhle klasikou nemas moc zkusenosti? Za a HD4200 se shani vcelku tezko a HD3200 oproti konkurenci dost hreje. Kdyz uz neco jineho nez Intel, tak pak G9300, vykonejsi nez HD3300a s lepsima prooznima vlastnostma, ale taky se oproti Intelu dost zahriva. GMA X4500HD staci na jakoukoliv beznou praci a NB te na kolenou nepali. Veyrone, chybel jsi mi, takovy hlody jako ty, pise malokdo...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 04:57:02
avatar
no vidím, že žiješ stále vo vlastnom svete s vlastnými názorami, ktoré sú vždy správne... ...čo sa týka GMA grafík, tak kompatibilita ťa očividne netrápi(ako úbohý výkon by sa ešte dal prežiť, ale ako keď je nepoužiteľný v mnohých dobrých hrách...)...a to zahrievanie - ak má 3200 nejaké zlé provozné vlastnosti, tak ako už fakt neviem v ktorom svete ty žiješ...(a možno viem - ten svet sa volá "Intel"?? )
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 08:13:34

Hry a integrovana grafika v NB se da skloubit pouze okrajove. Mam jak GMA X4500MHD, tak HD3200. Mluvim tedy z vlastni zkusenosti. Pro hry to primarne urceny proste neni, ale kompatibilitou jsem problemy u Intelu nezaznamenal. HD3200 dost hreje, proto se vzhledem ke konstrukcio NB zahriva cele sasi, pri delsi praci to je i dost neprijemne. Vis Veyrone, u tebe je problem, ze ani zjevne argumenty a to logicke neuznas, protoze ti nesedi do tve teorie... Zrejme mas zkusenosti s desktopovou verzi HD3200, kde zrovna tyhle provozni vlastnosti tolik nevadi, ovsem pro NB to uz problem byt muze. Nebo vazne veris tomu, ze je vsechno od ATi dokonale? Pak by me zajimalo v kjakem svete zijes ty...
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 10:30:46
avatar
no neviem ci fakt mas HD3200 ale ak hej tak by si mal vediet ze co sa tyka hier a kompatibilty je to niekde uplne inde ako GMA4500 ... Mluvim z vlastni zkusenosti
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 11:12:06
avatar
Citace:
Hry a integrovana grafika v NB se da skloubit pouze okrajove.

Je třeba číst celé posty
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 11:22:47

Ja ale nehodnotim vubec hry. Tam bude kamen urazu... Hodnotim jine vlastnosti. Jinak se samozrejme srovnavat GMA a HD3200 neda, vykonove je to dost jinde. Nicmene i GMA ti na obycejne hry pro obcasne hrani dostacuje. Ale znovu, hodnotim pracovni pouziti a nasledny komfort pri praci. S GMA lze NB v pohode uchladit, s HD3200 se prehriva - brano v potaz bezne 15" modely.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 14:05:05
avatar
Ty o 3200 hovoríš akoby mala vlastnosti porovnateľné s 4870X2. Jo výkonovo je úplne inde, no kompatibilita to ešte znásobuje, pretože neviem ako ty, ale nerád by som si zaspomínal na nejakú klasiku, ktorú by som buhužiaľ nespustil, pretože by to moja grafika nepodporovala a takto to platí pri mnohých hrách, takže na občasné hranie nestačí, pokiaľ danú hru ani nespustí
Čo sa týka mojich skúseností, tak s GMA sú minimálne(akurát tak moja matka má túto grafiku v noťasi na net a world, ale doma som už nebol štvrťroka...), pretože som prečítal množstvo recenzií a komentárov majiteľov týchto kariet, že mi to stačí nato, aby som si urobil obraz natoľko, že túto grafiku v noťasi nechcem. Keď mi bude tisíc ľudí tvrdiť, že je niečo mizerné a desať, že nie, tak ako sorry - budem veriť tej tisícke(aspoň v tomto prípade určite áno)...a v prípade 3200, tak tú sa chystám v blízkej dobe zaobstarať v podaní Acer Ferrari One(tento noťas mi naozaj udrel do oka...veď to poznáte, keď si poviete - "toto musím mať" ), no inak každý kto kedy mal toto integrované riešenie, tak ho iba vychválil(s opačnou situáciou som sa fakt nikdy nestretol...no vlastne s jednou teraz )...takže keď to je taký "radiátor" tá 3200, tak to čoskoro určite zistím, keďže v takom malom noťasi(resp. netbooku) by to malo poznať najviac
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 15:06:27
avatar
me se jeste nestalo ze bych nejakou starsi gamesku na notesu s gma x4500 nespustil. a notebook mi se zapnutou wifi vydrzi na baterku 6-7 hodin.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 16:02:19
avatar
To je podla mna vec nazoru ... Pred nedavnom mi odisiel starsi notebook ktory mal v sebe Turiona X2 a NV GO6100 ... Tento konkretny notebook sa tiez celkom dost zahrieval ale mne to vobec nevadilo povedzme ... Co sa tyka mojho noveho notebooku s GMA4500 tak ten so zahrievanim problemy nema ale kvalita videa je jednoznacne v prospech GO6100 ...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 12:43:04
avatar
Nesmysl. Do notebooku není nic lepšího, než moderní GMA čip. Video akceleruje, ovladače OK, nežere, žádný HW problém jako s "pečenými" nvidiemi.. a na hraní mám pořádný desktop.
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 14:26:22
avatar
Jen tak dál AMD...napřed podělat Nvidiu (což si myslím že se pomalu daří) a potom někdy v budoucnu i intel
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 15:03:10
avatar
Na to jak má dle zdejšího šéfa NV nulovou nabídku a nemá v podstatě co nabídnout má pořád o 5% větší podíl na trhu.... no proboha jak může mít o 5% větší podíl, když nemá vůbec co nabídnout? Vysvětlí mi někdo ten zcela evidentní nesmysl? To prodávají prázdné krabice?
NHKG [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 15:13:40
avatar
Ta statistika je absolutně nicneříkající. Jsou v tom čipy do konzolí, integrované grafiky a i karty v kancelářských sestavách, kde výkon moc nerozhoduje. A i u herních grafických karet je podle mě informovaných zákazníků menšina, zbytek kupuje pověsti, podle marketngu, atd ...
Bobulák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 15:31:11
avatar
Jedním slovem - marketing
Druhým slovem - smlovy(mají nasmlouváno na několik měsíců s výrobci..)

Tak proto ten podíl a pokud se podaří Fermi, tak i nadále zůstane nvidia před Ati.
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vadné čipy 2009-10-27 15:37:52

Těch 5% s klidem mohou tvořit náhrady za umřeté vadné G84/G86(GeForce 8600M ), které 16 měsíců prodávali jako bezvadné.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 21:39:14

Chapu, ze je to jeden ze zde sirenych bludu, ale do shipmentu se nahrady, vymeny vadnych cipu skutecne nepocitaji.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 00:50:40
avatar
A to si kde nato prišiel, že sa nepočítajú??? ...a s tým šírením "bludu" je to jedine tvoj totálny "blud" ;)
analogdoom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 02:56:42

Blude, kradený sw se taky nepočítá mezi prodaný!!!
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 04:59:29
avatar
Myslím, že všetci dobre vieme ako sa tomuto hovorí - "trafená hus zagágala"
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 00:16:39
avatar
ale počítají .... tohle jsou čísla vyjadřující počty dodaných čipů, nikoliv nutně prodaných! prostě počty vyrobených čipů bez ohledu na to, zda je ten čip náhradní za poškozený nebo ne!
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-28 02:23:05

Nepocitaji, reklamace se nepocita do shipmentu. Shipment jsou objednane a dodane kusy v ramci zakazky, pozdejsi pripadne reklamace se tam nepocitaji (stale ta sama zakazka se stejnym poctem jader). Pletes si shipment a vyrobu celkove.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 15:04:59

spíše jde o ten rozdíl v propadu NV.
Nabídnout má co, jen to není TOP, tudíž prodeje váznou
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 15:44:27

uvidime ako do statistik prehovoria HD5xxx..
tempoleader [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - podiel 2009-10-27 18:02:04
avatar
Snad to pojde len do kladnych cisel,,a hlavne smerom nahor.Prajem ATi, aby to bolo viac vyrovnane s tou konkurenciou,co sa tyka podielu na trhu.
Vyzera ,,ze HD5xxx su takisto vydarene, ako aj HD4xxx ,ktore sa vydarili minuly rok
Kfirr64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 19:22:00
avatar
No na to ze Nvidia vyrabi jenom "zastarale a vubec nepouzitelne" GPU tak ma porad na trhu pred AMD dost naskok ze DD
analogdoom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 19:39:04

Ona se tato záhada nějak vysvětlí.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 23:20:31
avatar
To nie je záhada, no vysvetlovať sa mi to fakt nechce...skús trochu rozmýšľať a sledovať dianie na internete ako to odôvodňujú tí čo tomu rozumejú "trošku" viac a môžno túto tvoju "záhadu" vyriešiš veľa šťastia...
analogdoom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 23:31:29

My to ale nechceme vysvětlovat. My víme, jak se věci mají.
HD_Fugas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-27 20:40:11
avatar
Uvidíme hlavně až po konci roku za Q4 2009,tam se totiž projeví prodejnost HD5...řady
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaWednesday, 15 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 882x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Tuesday, 14 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 898x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNFriday, 10 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1371x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineWednesday, 08 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1089x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Monday, 06 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1852x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíThursday, 02 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1954x
Komentářů: 3