Potvrzeno: AMD chystá dva čipy VEGA (10 a 11), RX 490 není duální Radeon a HBM2 jsou na cestě. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 13 červenec 2016
altNěkteré spekulace jsou u konce a vypadá to na scénář, o kterém jsem už dříve hovořil.

 

 

 

 

Aktuálně mohu prozradit, že zbylé dvě grafiky POLARIS, tedy Radeon RX 470 (POLARIS 10) a Radeon RX 460 (POLARIS 11) vyjdou definitivně v následujících 3 týdnech. Poté se práce a pozornost všech přesune na vyšší modely Radeon RX 490 a nástupce FURY série. Radeon RX 490 je stále plánovaný na letošní rok a nic nenasvědčuje tomu, že by mělo jít o duální model, jak někteří na základě jednoho překlepu u Sapphire stále spekulují:

Sapphire se totiž překleplo, a v seznamu svých grafik uvedlo RX 490 model, ačkoliv jde dalším označením i parametry jinak jasně o referenční model RX 480! Někteří však na základě tohoto překlepu fabulují neustále. Takže ano, Radeon RX 490 bude, ale ne téměř jistě nejde o duální POLARIS grafiku. V této souvislosti je stále více pravděpodobné, že půjde o VEGA grafiku.

GFX9: GREENLAND, RAVEN1X, VEGA10, VEGA11

Aktuálně se totiž potvrdila i mnou spekulovaná verze, že budou dva VEGA čipy. Menší VEGA 11 a větší VEGA 10. Označení bylo zachyceno v testovacích ovladačích spolu s dalšími střípky. Již delší dobu víme, že jedno z těch jader (pravděpodobně VEGA 11) má 4096 shader procesorů, tedy stejně jako současné FIJI na FURY sérii. Samozřejmě protože VEGA 11 bude 14nm čip, bude výrazně menší no a je tak vysoce pravděpodobné, že právě VEGA 11 bude na Radeon RX 490 a to ještě letos. Navzdory tvrzení, že VEGA je prý 2017 produkt, graf AMD i vše nasvědčuje tomu, že se ho dočkáme ještě letos a to dost pravděpodobně v listopadu spolu s high end AMD ZEN procesory. VEGA 11 by navíc už mělo být delší čas fakticky hotové a nedávno se AMD pochlubilo milníkem s označením VEGA 10, což by i časově odpovídalo dokončení vývoje většího čipu, kdy pokud by měl vyjít na trh tak jak AMD plánuje, mělo by to právě takhle časově zapadat:

Faktu, že je vydání VEGA je reálné ještě na konci tohoto roku, u kterého AMD potvrdilo, že jde o High end vybavený HBM2, nahrává i nejnovější zpráva společnosti HYNIX, se kterou AMD celou HBM technologii vytvořilo. HYNIX oznámil, že HBM2 paměti budou dostupné a začne je dodávat pro produktové nasazení na konci léta a půjde právě o čipy vhodné pro herní grafiky. Konkrétně 1,6GHz a 2GHz čipy složené ze 4 vrstev tedy 4GB na čip. Je velmi pravděpodobné, že Radeon RX 490 s menším jádrem VEGA 11 bude mít 2048 bit sběrnici, tedy ponese jen 2 tyto čipy s celkem 8GB (pravděpodobně ty 2GHz tedy s až 512GB/s). V podstatě by tak Radeon RX 490 byl 14nm FURY X, tedy nižší spotřeba, mnohem vyšší frekvence a zcela reálně soupeř pro GTX 1070/1080 s možná i o něco lepší výkonem. Každopádně je myslím celkem reálné tuto kartu prodávat a nasadit v segmentu kolem 400 dolarů (10 – 15 tisíc), tedy opravdu v Performance segmentu, co by nástupce R9 290/390 série grafik.

Větší VEGA 10, tedy skutečně nástupce high endového „FIJI“ jádra na R9 FURY/NANO/PRO DUO sérii ale téměř jistě bude až otázkou příštího roku, i když by mě nepřekvapilo, kdyby vyšel jen pár týdnů po menším VEGA, tedy během Q1 2017. O větším VEGA 10, nevíme zatím mnoho, pravděpodobně půjde o velký čip s velikostí 500 - 600mm2 a 4096-bit sběrnicí tedy karta by nesla minimálně 16GB HBM2. Jádro může mít klidně i o třetinu více výpočetních jednotek než menší VEGA 11. Každopádně je stále velmi reálné, že minimálně menší VEGA 11 na Radeon RX 490, je záležitost ještě letošního roku.    

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:14:14
avatar
pokud by dle tebe Vega měla 500 - 600mm2 a 4096-bit sběrnicí tedy karta by nesla minimálně 16GB HBM2 tak si ji AMD naruzive ocení něco jako R9 PRO DUO tím pádem cena 45000kč (to už pak i titan bude za hubičku )
Odkaz
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:15:07
avatar
Uz jsem to psal jinde, ale napadl me jeste jeden scenar, ktery nikdo nezminoval. Nemohlo by jit o FIJI (28nm) s HBM2? Puvodni Fury bezelo na maximu pameti a je mozne, ze lepsi pameti (velikost a rychlost) + trocha frekvence nahoru by prozatim stacili na vyssi vykon.
Na spotrebe az tak nezalezi, kdyz jde o high-end.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:53:09
avatar
pochybuji že AMD bude vydávat 28nm grafiku ještě ... to by byla skoro marketingnová sebevražda
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:14:56
avatar
Vse, co pisu je moje spekulace.

Marketing je jedna vec... To chapu, ze 28nm je vic nez 14nm, ale pokud se to bude prezentovat jako ozkouseny vykonny chip (coz Fury je) spolu se super pokrokovou a nerychlejsi moznou pameti, tak by to mohlo projit.

Z hlediska prikonu by davalo smysl pouzit HBM2 a o usetreny prikon pridat na GPU. Dohromady to nebude tak brutalne rozezrane aby to bylo uz moc vzdalene kartam na trhu (ano, urcite bude zrat vic, jak GTX1080). Zvysena spotreba se da (alespon castecne) kompenzovat lepsim chladicem (vodnik all in one, jako na FuryX?).

Navic marketingove zase dava smysl konkurovat ve vsech kategoriich (i v high-endu) aby se o znacce psalo a znacka byla zazita i pro high-end produkty. Pokud se bude jednat o produkt s nizkym objemem objednavek (vysoka cena), tak proc ne.

Nicmene, pokud je VEGA pripravena, tak to samozrejme je mimo a ma smysl pouzit VEGU. Tohle je scenar pro scenar, kdy se bude muset na VEGU pul roku pockat. To, co me k teto teorii dovedlo je to, ze HBM2 by meli uz byt k dispozici a AMD uz ma reseni, ktere si s HBM rozumi. Tolik k mym domnenkam.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:08:28
avatar
Fury mělo naopak paměťovou sběrnici těžce předimenzovanou, ale chyběla mu kapacita (jen 4GB).

Takže toto řešení IMHO nedává smysl. Tedy čistě technicky je možné takto dodat 8GB RAM, ale výkonově a cenově je to nesmysl.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 15:12:36
avatar
Prave ze ta kapacita je to, co tu kartu limituje v UHD oproti GTX1080. Jinak by ta karta byla na dostrel. Chapu, ze zvetseni propostnusti z dobre na uzasne nebude mit takovy bonus, ale nejaky mit muze. Vetsi kapacita muze omezit propady ve vetsich rozlisenich. A treba by se to dalo jeste trochu nataktovat a hned tu mame +10% v FHD a +40% v UHD.
Zduraznuju, ze se jedna o domnenky at uz jde o fakta a nebo o cisla.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 15:33:13
avatar
ale my si nerozumíme. Na stávající 28nm Fury nemá smysl dávat "HBM2", protože nárůst výkonu bude díky větší paměti jen minimální, protože výkonově stačila už HBM1. Celé to je o tom, že HBM2 umožní jen dvoučipové řešení při zachování výkonu 4-čipového. Jenže na to není připravena Fury, která má řadič limitovaný na tuším 1 GHz. Navíc by to taky znamenalo uvést prakticky stejnou kartu jako byla Fury za podobně vysokou cenu a to dnes nedává moc smysl. Na GTX1070 to nestačí a stačit to nebude ani na původní Fury.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 15:49:22
avatar
A v tomhle prave mam jiny nazor.

Fury ma limit 1GHz kvuli pametem. Velka brzda je 4GB pro vyssi rozliseni. Je tedy sance jit nahoru s frekvenci a take hlavne s pameti.

Za 15 000 se dnes prodava GTX1070, tak proc za to neprodavat RX490 alias FURY2?
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 19:38:14
avatar
Přečti si recenze, samo AMD vyblokovalo OC pro paměti, a to z dobrých důvodů. A znova tvrdím: 8GB RAM ti na výkonu až tolik nepřidá - viz testy RX480.

Ta "Fury2" bude potřebovat aktuální GCN4.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-17 13:03:01
avatar
Pameti zablokovalo, protoze vic ty pameti nedaji. Nikde jsem necetl, ze by limit mel byt v GPU. Je tedy nejaky argument proc by nemelo dojit ke zlepseni? Porad si myslim, ze to, co jsem napsal, plati.
Plne ale souhlasim, ze rychlost pameti nebude nejslabsim clankem teto GK. Spis ta kapacita, ktera se timto vyresi.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 16:40:11
avatar
jiné technické řešení nebylo možné .... HBM1 jako prototyp se jiné nedělaly
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:17:34

Nevíte někdo, jaká je šance, že ta slabší Vega bude mít kromě HBM2 i nové GDDR5X ?
Mohla by být levnější a určitě by dobře konkurovala 1080, výkonem i cenou.
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:26:46

O kolik asi tak levnější by byla? Podle mě by se mělo přejít prostě na HBM2 paměti a tečka. Nějaké rychlokvašky alias lepší DDR5X jsou blbost. Kdybychom netvrdli jako paka na DDR5kách tak dlouho, mohli být už 5X levnější, rychlejší a pak by to mělo smysl jak říkáš ale DDR5X bych hodil do lepšího mainstremu či nižšího performace a pro pořádný perf a high bych napral HBM2 a pome.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:54:32
avatar
Jj, souhlas. Škoda že přišly tak pozdě. Být tu o rok dva dříve, situace by byla jiná. Dnes jsou stále drahé a je jich málo. Taky bych je rád viděl jako náhrada GDDR5 v segmentu do 10tis. Jenže reálnější asi bude, že výrobci postupně přejdou rovnou na HMB. Zbývá tedy jen doufat, že se HBM rychle rozjede a rozšíří, čímž padne cena a pak by se dostaly i do levnější segmentů než je high end.
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:04:38

Jako to určitě, ale pokud vezmeš slabší Vegu a vyřadíš kusy, který nejsou plně funkční, pak by se hodilo udělat nějakou grafiku, kde tyto čipy spotřebuješ, tam pak nemusí HBM2 být a přitom by to mohla být pořád super grafika
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:09:46
avatar
Souhlasím. GDDR5X je nouzovka a nepřináší zásadní navýšení.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:55:31
avatar
VEGA je HBM2 ...

cena GDDR5X a HBM2 nebudou moc rozdílné, dokonce by mě nepřekvapilo, kdyby HBM2 byly levnější ... GDDR5X dělá v malém objemu jen Micron, nikdo jiný. HBM2 vyrábí HYNIX a SAMSUNG v obrovským počtech.

GDDR5X jsou jen malé zlepšení GDDR5. Jejich jedinou výhodou je, že nevyžadují tak rozdílnou konstrukci samotné grafiky jako vyžadují HBM ... ale výhodnější ani levnější fakticky nejsou.
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:07:57

Jo, ale HBM vyžadují Interposser, nebo jak se to jemnuje, a GDDR5X jen větší PCBčko, a řekl bych, že křemíková destička bude asi o dost dražší.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:18:21
avatar
spíše jde o to, že celá interposerová konstrukce nebyla rozšířena, takže byla dražší apod. to už se samozřejmě mění ...
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-17 19:58:23
avatar
G5X nabizi misto 8GHz 10GHz u 1080 za velkej priplatek a v malych dodavkach, jedna karta s tema pametma uz je na trhu a nevidim duvod proc delat dalsi.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:34:33
avatar
u Vega 11 pokud budou sedět parametry a cena tak bude fajnovej konkurent k GTX1080 (sice pozdě ale predse) jestli to však zazdí cenou kolem 18.000 tak je to fail (neb rozdíl výkonu nebude určitě extrémní), pokud by však karta byla minimálně o 10% (jak DX11 tak DX12, Vulcan) rychlejší tak klidně ať stojí 599USD a koupim to (teda pokud tam nebude zase ten jejich AiO vodík, to mi nesmí domu).

Doufám že herní karty navrhované od konce těchto prázdnin neponesou jiné nez HBM2 paměti, jinak jsou to ....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:56:12
avatar
prosímtě ... kolikrát si v posledních letech viděl, že by AMD uvádělo grafiku s horším poměrem cena-výkon než existující NVIDIA konkurence?
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:04:28
avatar
ano ale pokud jen dorovná výkon a sleví 1000kč tak to nebude o 6m pozdeji žádný gol a ani tlak na cenu konkurence.
Henkzu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:51:49
avatar
Bojim se, kam až půjdou ceny karet. Kde jsou doby kdy jsem kupoval za 8-10 vyšší perf. Aby to nedopadlo tak, že se změní tabulky a lowend začne na 300 dolarech a main na 600 (politika nvidia).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:56:51
avatar
dolarové ceny se zase tak moc nemění.... to jen pro nás je od roku 2014 dolar tak drahý
Henkzu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 15:28:26
avatar
A něco mi říká, že to tak zůstane.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 16:40:32
avatar
minimálně do konce umělého oslabování ...
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:59:21
avatar
tak když kouknu na mobilní telefony Apple S6 - začínaj na 18k, samsung s7 edge 20k, .... da se jmenovat až kam (a to jsou veci také max na 2 roky, pak je to crap)

Nevíc dolarová cena se zase moc nemění, kurz se za poslední leta změnil výrazně více a navíc lidi mají dost peněz tak proč prodávat levně?
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 11:59:29
avatar
1) Nestraš. Takový scénář nikdo nechce.
2) Jak už tu někdo psal komentář pod jiným článkem, ceny v dolarech jsou pořád +/- stejné. Jen díky kurzu, daním a jiným vlivům jsou v našich končinách vyšší. Kdyby byl dolar pod 20Kč, tak jsme zase někde úplně jinde
tryas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:03:15
avatar
Len malá poznámka. Neznamenajú čísla za Polaris/Vega, len poradové číslo v akom bol daný chip vyrobený navrhnutý? Niekde som to čítal, vraj že aj AMD to priamo tvrdilo, že tie čísla neznamenajú výkonnostnú triedu ani veľkosť chipu ale len poradie v akom ten chip prišiel? Tzn. Polaris 10 prišiel skôr na trh a Polaris 11 príde neskôr. Teda Vega 10 príde skôr na trh a Vega 11 príde neskôr, pričom Vega 10 môže byť väčší výkonnejší chip a Vega 11 menší, no môže to byť aj presne naopak. Či sa mýlim?
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:19:15
avatar
Kdyby Vega tedy nahrada za 390x stala kolem 14000 v nereferenci a byla by vykonnejsi nez gtx 1080, tak by si nvidia ze svou grafikou za vic jak 20 tisic ani neskrtla. Mozna by se potom s cenou vratila z vesmiru konecne na zem tam kam patri.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:28:19

V tomto ohledu Nvidia žádnou chybu nedělá, využívá díry na trhu, kdy proti GTX1070 a GTX1080 nic nestojí. Obchod.... Krom toho, těch karet je NEDOSTATEK (v distribuci). Drtivou většinu dostane Alza + CZC a mají na nich velmi slušnou marži :-)
Dzmijak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:34:20
avatar
Takže veľká Vega môže mať od 5000 do 6000 SP? Viac sa na 500-600 mm2 14nm kremík nevojde.

A čo sa týka frekvencií, tak by som nebol tak optimistický (opäť). Už Polaris mal dosť nízke frekvencie, a pochybujem že oveľa väčšia Vega ich bude mať vyššie, skôr naopak kôli obmedzeniu TDP.
aleman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 12:37:58

Neměl být Zen posunut na začátek příštího roku kvůli plným skladům? Nebo se tu bavíme o konci NDA a představení architektury jako takové?
Plánuje AMD vydání plnohodnotného Polaris 10 např. v podobě RX 485?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 13:12:14
avatar
AMD se pořád drží svého plánu ... výrobci desek a PC nové věci nechtějí kvůli plným skladům, ale to že jsou plné sklady Intelů přece AMD nemusí zajímat ..
caleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 13:57:09

To by me taky zajimalo, jestli nebude neco jeste s vyssim vykonem oproti rx 480, preci pak by byl dost cenovy i vykonnnostni rozdil mezi rx 480 a vega 11...
finch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 13:27:06

Na tom obrazku mi strasne smrdi u tej 490 tie GDDR pamate....
To snad nie, stale sa tesim ze 490 uz bude mat hbm. Bojim sa aby HBM nemal az absolutny high end, teda fury segment a do takych sum uz s grafikou nejdem.... Ja davam 400-500€ cca
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 16:53:32
avatar
Já Vegu prostě čekám s označením jako Fury (něco), 490 bude podle mne jen nějaká neHBM2 karta. Segment 9k, 12k by byl neobsazen (a pokud tam chtějí dávat nějaké kriplyVega co budou s HBM2 (s těma levnějšíma a menší počet vrstev) tak to bude podle mě na GTX 1080 (až sleví kvůli velké 1080ti a Vega) málo.
celeb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-15 22:13:35
avatar
odladene Polarisy 10 s vyssim taktom a GDDR5X. Na architekture sa nebude musiet takmer nic menit (na rozdiel od pouzitia HBM pamati).
Vykonnostne okolo 1070.
(moj nazor)
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-16 02:31:52
avatar
JOP dva Vega čipy - trefil jsem to přesně. Ještě prorokuji 2048-bit u menšího a 4096-bit šířku sběrnice u většího čipu. Dává to smysl, 2048-bit HBM2 v kombinaci s 2GHZ čipy dosáhne stejnou propustnost jako první generace HBM (4096bit 1GHZ). Dále taky víme že Fiji mělo málo ROP, takže s dostatkem ROP u Vegy bude 2048bit dostatečné na krásný entry hiend, který 1080 rozcupuje jako nic.
a TOP VEGA s 4096 bit 2GHZ HBM pak bude ta správná brutalitka 50% nad GTX 1080 mám jako minimální očekávání
EDIT: Jo a 490ka bude konkurence ke GTX 1070/1080. Vždyť 480ka není zas tak velký čip, prostor pro větší čip ale stále s GDDR5 u AMD tu tak stále je. GTX 1080 nikdy neměl být hiend, to jen Nvidia mu nasadila hiend cenu a zlákala tak spousty nedočkavců, kteří si mysleli že karta za 20 tisíc musí být hiend. U Nvidie nemusí. To zas bude keců těch borců co si koupili 1080 za 20 tisíc, přestože za půl roku bude tak za 11-12 tisíc. Historie s 980(ne-Ti) se bude opakovat
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-17 12:58:22
avatar
tak 1080 je do vydání 1080ti a titanu hiend nVidie, nebo má na trhu nějakou silnější "to ze je to střední třída je vidět na tom čipu jasně, jen cenu nVidia může držet neb konkurence není a Fury X je podlě mne mnohem předraženější v aktuální době"

můžeš mi říct v jaké dimenzi GTX980(ne-Ti) zlevnila za 6 měsíců po vydání na 11-12k, pokud vím tak spadla mnohem méně "neberu cenu dnes"?

Samozřejmě moc dobře chápu že GTX 1080 by neměla stát více nez +-15.000kč s DPH (ale prostě chápej nVidiu, na ceně nikdo netlačí a R9 PRO DUO, 8GB HBM = 43k je výrazně předraženější a na to nikdo nenadává. Proč?)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 971x
Komentářů: 0
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 897x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1046x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3630x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1418x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1253x
Komentářů: 5